19:01:50   |   16 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 21

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 21

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.05.07 – 25.05.07)


На минулому тижні головою райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 18 мешканців району, його заступниками – 14.
В райадміністрацію надійшло 170 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 41 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:
21.05.07
– засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
21.05.07 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
23.05.07 – засідання районної координаційної ради із забезпечення і здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів всіх рівнів по Приморському району;
24.05.07 – засідання районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення;
24.05.07 – засідання ради опіки та піклування Приморської райадміністрації;
25.05.07 – засідання адміністративної комісії.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва
Підготовлено 17 відповідей на звернення громадян та 27 відповідей на звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 19 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Прийнято 8 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі та 11 розпоряджень райадміністрації згідно рішень МВК.
Здійснено 11 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, які зазначені у зверненнях громадян (вул. Преображенська, 71 кв.24; вул.Успенська, 41 кв.3; вул.В.Арнаутська, 66 кв.3; вул.Троїцька,23 кв.9; вул. Новосельського, 65; вул. Новосельського,14; вул. Новосельського,39; вул. Ніжинська, 54; вул. Ленінградська, 46 кв. 17; пр-т Шевченка, 21, 21а).
Організація проведення заходів щодо роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2007 року.
З метою утримання території району в належному санітарному стані, недопущення скупчення побутових відходів, проводиться робота з контролю за заключенням договорів комерційними структурами на вивіз побутових відходів.
Постійно проводиться перевірка санітарного стану території району.
Робота щодо виконання розпорядження Одеської міської ради від 30.11.2006 р. № 593 „Створення безбар’єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями у м.Одесі на 2007 рік”.
Робота щодо виконання рішення Одеської міської ради від 30.11.2006р. № 594 „Про затвердження міської цільової програми „Енергозбереження у м.Одесі на 2007 – 2010 р.р.”.
Підготовлено інформацію до виконавчого комітету на виконання рішення Одеської міської ради від 22.02.07 р. № 165 „Про заходи з вдосконалення реєстрації фізичних осіб, які проживають на території м. Одеси”.

КП ДЄЗ „Центральне”
24.05.07 – проведені роботи з перекопки та посіву трави за адресами: вул. Новосельського, 25 та 29; вул. Л.Толстого, 4;
24.05.07 – пересіяно траву по провулку Старокінному.

КП ДЄЗ „Арнаутське”
23,24.05.07 – ремонт фасадів за адресами: вул. Пантелеймонівська, 34, вул. Успенська, 78.

КП ДЄЗ „Фонтанське”
21-24.05.07 – проведено роботу з благоустрою дворів за адресою: вул. Семінарська, 11 та 13.

КП ДЄЗ „Жовтневе”
24.05.07 – укладання тротуарної плитки по вул. Рішельєвській, 48;
24.05.07 – установка урн.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
21-25.05.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району разом зі співробітниками міліції (Привокзальна площа, Куліково поле);
21-25.05.07 – згідно рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 19.04.07 №352 „Про демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в м. Одесі” демонтовано 7 кіосків за адресами: вул. В.Арнаутська / вул. Канатна; вул. Канатна, 44; вул. Катерининська/ вул. Жуковського; вул. Пантелеймонівська, 116; вул. Рішельєвська, 33; вул.Тираспольська/вул. Старопортофранківська; вул. Успенська;
21-25.05.07 – проведено перевірку суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць торгівлі, зазначеної в „Дозволі” (місце проведення – літні майданчики по вул. В.Арнаутській та Олександрівському проспекті).

Відділ соціально-економічного розвитку району  
21-25.05.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 7 договорів на експлуатацію службових автопарковок у т.ч. 5 службових парковок, 1 денну та 1 цілодобову);
21-25.05.07 – надано приписи по виявленим стихійним парковкам та автостоянкам транспорту про необхідність укладення договорів на їх експлуатацію.

Відділ у справах неповнолітніх
21.05.07 – прийнято 4 розпорядження райадміністрації про направлення малолітніх дітей до державного закладу на повне державне забезпечення;
21-25.05.07 – участь у 19 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
21-25.05.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях (перевірено 7 сімей);
23.05.07 – участь в засіданні колегії обласної служби у справах неповнолітніх;
24.05.07 – проведено районний рейд щодо попередження бродяжництва та жебрацтва серед неповнолітніх (місце проведення – проспект Шевченка);
24.05.07 – проведена перевірка благодійної організації „Світлий дім”.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури
21-23.05.07 – участь у 9-й Спартакіаді м. Одеси:
- змагання з волейболу (21.05.07) (місце проведення – спортивно волейбольний комплекс, вул. Ланжеронівська, 24,а);
- змагання з бадмінтону (22.05.07) (місце проведення – Спортивна школа №5, вул. Комарова, 4а);
- підведення підсумків 9-ї Спартакіади та нагородження переможців (23.05.07);

24.05.07 – участь учнівської молоді у конкурсі „Супер - читач року” (місце проведення – Палац студентів, вул. Маразліївська, 34-а);
25.05.07 – проведено нараду з представниками творчих колективів (ЦДТ „Моряна”, ЦДЮТ ”Дивосвіт”, ЦДЮТ „Самоцвіт”) щодо проведення заходів до Дня захисту дітей.

Відділ освіти
21-25.05.07 – проведено „Тиждень безпеки” в закладах освіти району (учасники вихованці ДНЗ №№ 1, 4, 14, 29, 47, 52, 65, 75, 107, 114, 123, 160, 250 та учні ЗОШ№№ 35, 16, 37, 43, 47, 58, 68, 118);
22-26.05.07 – несення Меморіальної Вахти пам’яті на Посту №1 ЗОШ № 26 (Алея Слави у ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка);
24.05.07 – проведено районний конкурс „Живи, книго!” (місце проведення – Маріїнська гімназія, вул. Л.Толстого, 9, учасники – бібліотекарі закладів освіти району);
24.05.07 – проведено моніторинг з математики та мови серед учнів 4-х класів закладів освіти району.

Управління праці та соціального захисту населення
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 478 заяв про призначення державної соціальної допомоги сім’ям.


Сектором субсидій прийнято 120 громадян, надано 13 письмових відповідей на звернення громадян, прийнято 45 заяв на призначення субсидій, призначено 27 субсидії.


Відділом соціальних інспекторів проведено 74 перевірки.


Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 239 чоловік;
- прийнято 2 заяви на надання матеріальної допомоги;
- видано довідок „Діти війни” – 9;
- видано посвідчень „Ветеран праці” – 9;
- видано посвідчень ветеранам війни – 7;
- видано талонів на пільговий проїзд – 135;
- видано санаторно-курортних путівок – 3;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 5;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 3;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 51.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.


Сектором по трудових ресурсах вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення нових робочих місць на ІП „Металзюкрайн Корп. ЛТД”.
За підсумками роботи підприємств, організацій та установ району у 2005 – 2006 роках здійснено вибірку про додаткову потребу у кваліфікованих кадрах.
Надано консультативно-методичну допомогу з питань забезпечення розвитку та збереження кадрового потенціалу підприємствам району.


Сектором по оплаті праці відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірки щодо вивчення стану організації виробництва та праці на підприємствах району: ТОВ „Чорноморець” та ТОВ „Юність ЛТД”.
Проведено перевірку щодо вивчення стану організації праці та оплати праці неповнолітніх у Палаці культури студентів.


Сектором по охороні праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірки з питань охорони праці, атестації робочих місць за умовами праці в ТОВ „Телекомунікаційні технології”, ПП „Диск”, ТОВ „Ваше здоров’я”.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій та установ району з питань охорони праці та проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Проведено профілактичну роботу з керівниками підприємств, організацій та установ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших чинників.


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.05.07 – 27.05.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. санаторно-курортне лікування – 11
2. пільг – 16


3. видано посвідчень – 41
- IB – 1
- УВ – 1
- СЗВ – 5
- ВП – 34
- Встановлено статус – 5


4. Видано путівок – 16
- забезпечено візками – 1


5. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії-1396 чол.
за березень 2007р. (частково) -169 чол. на суму 34662,00 грн.

 

Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007р. :

Твердого палива - 3;

Скрапленого газу - 2;  
Зроблений розрахунок компенсацій за 2007 рік на проїзд -2;


Проведена перевірка ПП „A.M.А.", ПП „Союз-прес". По скаргам працівників проведена перевірка ДП „Дуссманн - Україна", „ Одесит - сервіс", ПП „Шанс". Робота зі списками підприємств боржників із заробітної плати. Прийом звітів щодо усунення недоліків перевірених підприємств.


В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 4171 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 8476,54 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси".


Гаряче харчування:
Станом на 23.05.2007р. отримали - 2460 чол./ 466250,84 грн.
В т.ч.
- бюджет -1460 чол./153961,35 грн.
- благодійні - 1000 чол./106810,07 грн.

Отримали за звітний період: 
їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн.
благодійні – 675обідів/4050,00 грн.
їдальня "Ветеран-4"- гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн.
благодійні – 360обідів/2160,00 грн.
їдальня "Академія" - гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.
Всього харчувалось – 507 чол./15210,00 грн.
Всього з початку року за станом на 23.05.2007р. отримано продуктових наборів – 7308шт./ 218717,60 грн.
за звітний період отримано продуктових наборів – 1925шт./58183,24 грн.
за звітний період видано продуктових наборів – 1925 шт. / 58183,24 грн.


В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 6 чол./72,00 грн.
- прання – 10чол.(З0кг)/135,00 грн.
- перукарські послуги – 7 чол.
Також 86 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 23.05.07р. - 4472 чол.
В т.ч. надомне обслуговування – 1235 чол.
У відділі натуральної допомоги – 3237 чол.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводиась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до адміністрації надійшло 68 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 21 громадянин.
Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) -5 громадян; оформлено зміну особистих рахунків - 7 громадянам, прийнято на особистому прийомі - 13 громадян. На 29.05.07р. заплановано проведення особистого прийому громадян.
Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами розглянуто 13 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по не допущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено З об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи вручені приписи Київської райадміністрації.
Відділом житлового господарства було розглянуто 47 листів громадян на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем теплопостачання, гарячого водопостачання і бойлерів у житлових будинках комунальної власності району до роботи у осінньо - зимовий період 2007-2008р.р. Проводиться щотижневий збір інформації щодо виконання КП ДЄЗ району робіт з обслуговування будинків і прибудинкових територій.
Проведено 2 прийоми громадян з питань МВК, 1 засідання МВК, підготовлено 12 розпоряджень з питань МВК.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 10 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.
Відділом благоустрою за звітний період було проведено 5 виїздів на місця за зверненнями громадян, які надійшли на „телефон довіри" та у відділ. Розглянуто можливість відремонтування дитячого майданчика за адресою: вул.Топольова,30, було вивезено сміття з вулиць приватного сектору за адресами: вул. .Довга, 100; вул. Довга,75; вул. Довга,69; вул. Довга/вул. Колгоспна; вул. Довга/вул.Рибачья; вул. М.Демченко/вул.Естонська.

Відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення були проведені наступні заходи :
- надання допомоги у проведенні „ Дня ЦО" у навчальних закладах району;
- виїзд на надзвичайні ситуації ( події) з оформленням звітних документів;
- виявлення ємності з ртуттю 10 -15 кг за адресою вул.Сумська,53 (21.10.05р.).

Адміністративною комісією було проведено:
- підготовка документів щодо проведення засідання адмінкомісії;
- 24.05.07 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 11 протоколів про адміністративні правопорушення);
- 21.05.07 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 67 звернень громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались міри. За звітний період виконано – 57 звернень, а 9 – відпрацьовуються.


Відділом розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення  
18-24.05.07 – демонтовано 1 кіоск за адресою вул.25 Чап.Дивізії,3 за скаргами громадян міському голові по „ телефону довіри", 3 кіоски за рішенням Одеської міської ради №352 від 19.04.07р. „Про демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної мережі в м. Одесі".
23.05.07 – проведено перевірку ринку „На Архітекторській" ТОВ „Бонь", за адресою: вул.Ак.Корольова,114, з питання повноти та своєчасності справляння ринкового збору.
18-24.05.07 – розглянуто та дано відповіді по 10 зверненням.
18-24.05.07 – підготовка узгоджень розміщення літніх майданчиків на території району.


Відділом у справах дітей  
21-25.05.07 – прийнято участь у 11-ти судових засіданнях. 23.05.07р. - в ході проведення рейду по неблагополучним сім'ям, відділом у справах дітей райадміністрації відвідано 1 сім'ю. Складено акти обстеження, проведено профілактичні бесіди.
21-25.05.07 – здійснено 3 обстеження житлово-побутових умов проживання дітей.
24.05.07 – прийнято участь у засіданні опікунської ради Київської райадміністрації.


Організаційні заходи
Центром зайнятості Київського району було проведено:
22.05.07 – інформування присутніх про ринок праці, права та обов'язки безробітних, можливість навчання за спеціальностями, які користуються попитом на ринку праці.
24.05.07 – Аналіз подання вакансій до ЦЗ та їх використання, підвищення дієвості форм співпраці ПОУ та ЦЗ.


Відділ освіти 
24.05.07 – Семінар-тренінг для вчителів хімії на тему: „ Інформаційні технології
у викладанні хімії" .
26.05.07 – Участь у міському святі колективів зі спортивного бального танцю.
25.05.07 – Засідання творчої групи заступників директорів з виховної роботи з питання планування виховної роботи на 2007 - 2008р.р.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.05.07 – 25.05.07)

 

За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 17 громадян; прийнято до розгляду 72 письмових звернення. По відповідних напрямках проведена така робота:


Відділ житлово-комунального господарства
Підготовлено 28 відповідей на звернення громадян.
Підготовлено 25 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 8 розпоряджень.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ДЄЗ».
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ДЄЗ». Контроль за дотримання графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І.
Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови».  
Підготовка рішення сесії міської ради для передачі виробничих будівель „Аварійної служби" КП „Жилсервіс Північне".
Видано 11 приписів.
Проведено 48 перевірок автозупинок.
Укладено 2 договори на експлуатацію службових парковок.
Робота за дорученнями протоколу об'їзду району з питання санітарного стану.
Перевірка технічного стану дитячих майданчиків, розташованих на території КП «ДЄЗ «Марсельське», «ДЄЗ «Пересипьське», «Д
ЄЗ «Зоряне».
Розглянуто 25 справ про адміністративні правопорушення.
Передані документи до Державної виконавчої служби для примусового виконання на осіб, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення до УЖКГ і ТЕК.
Перевірка територій приватного сектору від вул. 1-а Сортувальна до вул. 10-а Суворовська з питання належного санітарного стану, складено 2 протоколи, видано 11 приписів.
Обстеження об'єктів, зданих в експлуатацію в 2005-2006 p.p. з питання улаштування пандусів, видано 12 приписів.
Виїзд за адресами: вул. Агрономічна, 142 А - самовільне будівництво гаража, 3-й Вапняний провулок, 23, кв. 3-А - самовільне будівництво сусідами, вул. Матюшенко, 21- самовільне будівництво; вул. От. Головатого, 131 по зверненню ТОВ „Ліберта ЛТД" на предмет визначення можливості зміни поштового номера; Дніп¬ропетровська дорога, 111, вул. Ак. Заболотного, 56, Дніпропетровська дорога, 83/1 -установка тимчасових металевих гаражів; пр. Добровольського, 113 по колективному зверненню громадян з питань наявності електропостачання.
Підготовлена інформація до прокуратури про встановлені гаражі в 2006-2007р.р.
25.05.2007р. об'їзду району з питань санітарного стану.


Відділ у справах дітей
Відвідано 4 неблагополучні сім'ї.
Підготовлено 4 розпорядження про влаштування дітей до дитячих державних закладів.
Підготовлено 1 пакет документів на оформлення опіки над дітьми.
Підготовлено список на отримання одноразової допомоги дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, при досягненні повноліття.
Проводиться робота по оформленню особистих справ дітей під опікою.
Проводиться робота по заповненню особистих карток дітей, які знаходяться на обліку у відділі.
Проведено рейд з профілактики дитячої безпритульності по місцях концентрації неповнолітніх 24.05.07р.
Виявлено 5 неповнолітніх, які направлені до Центру соціально-психологічної реабілітації.
Прийняли участь у 14-ти судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 17 запитів до різних установ.
Прийняли участь у засіданні обласної колегії служби у справах дітей обласної державної адміністрації.


Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення 
- Підготовка заходів, присвячених святкуванню Європейського Дня Сусідства, який відбудеться 29.05.2007р.
- Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
- Робота з керівниками підприємств торгівлі та побутового обслуговування,
розташованих по Миколаївській дорозі та вул. Чорноморського козацтва, щодо ремонту фасадів.
- Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих в мікрорайонах „Зоряний", „Північний", „Марсельський", „Пересипський" щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного вигляду.
За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території керівникам підприємств торгівлі та побутового обслуговування вручені приписи.


Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" - постійно.
25.05.07 – Звітний концерт вокального ансамблю БТЮ «Срібні звуки».
26.05.07 – Звітний концерт театральної студії БТЮ «Лицедії».
23-26.05.07 – Цикл ігрових програм «Веселкове коло».
27.05.07 – Участь у конкурсі російської пісні і танцю «Калинка».
22.05.07 – Виставка-роздум «Природа вокруг нас», до Дня Землі (бібліотека № 34).
23.05.07 – Краєзнавчий урок «100 питань про Одесу» (бібліотека № 29).
Підготовка Європейського Дня сусідства - на протязі тижня.
Підготовка районного свята до Міжнародного Дня захисту дітей - на протязі тижня.
24-25.05.07 – Підготовка районного спортивного свята до Міжнародного Дня захисту дітей із врученням подарунків, кубків переможцям та пригощанням морозивом.


Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол.
на суму 13485 грн.;
- видано продовольчих наборів – 179 чол. на суму 4654 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 114 чол. на суму 829 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. на суму 1114 грн.;
- ремонт взуття – 7 чол. на суму 70 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 882 чол.
на суму 7881.00 грн.;
Відпрацьовано 32 звернення громадян. Обслуговано 11 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 28033,00 грн.


Управління праці та соціального захисту населення  
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ВВТ «Третій автобусний парк», ДП «ІНТ», ТОВ ПФХК «Епіс», ВАТ «Одеський завод гумових технічних виробів», ТОВ «Автовихлопсервіс», СПД «Камтуленко», ВАТ «АТП №15156» .
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 1 .
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 4.
Заповнено карток інвалідів – 8.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 168.
Проведено прийом документів у пільговиків – 57.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 13.
Призначено субсидії сім'ям – 26.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 56.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та „Ветеран праці" – 2 та 7.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 138.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 8.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 91.



УПРАВЛЕНИЕ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ
(21.05.07 – 27.05.07)


Протягом тижня управлінням освіти та науки Одеської міської ради проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів.


23.05.07 – було проведено засідання клубу шкільних психологів за темою: «Специфіка професійної напруженості. Способи психологічного розвантаження. Профілактика», в якому взяли участь 14 психологів.

 

23.05.07 – Для вчителів англійської мови  у приміщенні ІМЦ було проведено міський семінар за темою: «Організація самостійної роботи учнів загальноосвітніх шкіл України в процесі підготовки до незалежного тестування», в якому взяли участь методисти районних методичних кабінетів, представник видавництва «Лонгман» Галина Безгребельна, 24 педагогічних працівника.

24.05.07 – в Одеському міському Палаці дитячої та юнацької творчості відбувся фестиваль - конкурс виконавців російських народних пісень та танців „Калинка". Свій талант та майстерність продемонстрували 68 юних виконавців і творчих колективів. Гала - концерт переможців відбудеться 07.05.2007 року о 17.00 в Російському драматичному театрі. В концертній програмі також візьмуть участь юні виконавці Миколаївської та Херсонської областей.


27.05.07 – в Палаці Політехнічного університету з 10.00 до 15.00 відбувся творчий звіт художніх колективів Одеського міського Центру хореографічного мистецтва (художній керівник Коган Ю.А.), який пройшов на високому професійному рівні.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(21.05.07 – 27.05.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 22-х объектах:
ул. Греческая, 21, 25, ул. Дерибасовская, 9; ул. Ак. Королева, 76/1; 64-а; ул. Гайдара, 27; ул. Успенская, 83/85; 25-й Чапаевской дивизии, 20; ул. Ильфа и Петрова, 41; ул. Пастера, 64; ул. Балковская, 40; Люстдорфская дорога, 162; ул. Дерибасовская, 16; ул. Коблевская, 8; ул. Ланжероновская, 28; пр. Добровольского, 81; ул. Б.Арнаутская, 84; пер. Светлый, 8; ул.Марсельская, 16; Адмиральский пр-т,1-в; ул. Новосельского, 73; ул. Шишкина, 50/2.


2. По состоянию на 21.05.2007г. уровень сбора квартплаты составил - 105.1%, сбор платы за водопотребление - 100,6%.


3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 5 шт. (парк Шевченко )
- обрезка деревьев – 6 шт. (парк Шевченко).


4. КП «Одескоммунтранс» произведен отлов 69-ти бродячих собак.


5. КП "Одесгорсвет" произведена:
- замена светильников 39 шт.:
ул. Пилотная, ул. Ковалевского, ул.А. Невского, 4 кв. Юго-Западного Массива. 12 кв. Юго-Западного Массива.
- замена воздушной линии на кабельную 170м. (ул. Костанди,, 4 кв. Юго-Западного Массива).


6. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


7. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 21.05.2007г. установлено 80 шт.

 


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(21.05.07 – 25.05.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 3 653 690,13 грн., у тому числі:
- від відчуження – 2 844 746,41 грн.;
- від приватизації – 78 943,72 грн.;
- від оренди – 730 000,00 грн.


2. Укладено та продовжено договорів оренди – 54.


3. Укладено договорів купівлі-продажу – 6.


4. Прийнято відомчих жилих будинків – 2.



КП «СМЭП»
(21.05.07 – 27.05.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 59
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 59
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 27
4. Заменено ламп – 315 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 50 шт.
6. Нанесена дорожная разметка – 1090 м2.
7. Помыто светофорных объектов – 30 шт.
8. Ремонт колонок – 4 шт.
9. Работы на объекте по М. Арнаутской – Белинского замена 3-х ламп, распайка 2-х новых колодок контроля ламп и замена.
10. Днепропетровская дорога – Крыжановка, Ак.Глушко – магазин «Океан», Итальянский бульвар – Канатная, устранение не приходящих сигналов в транспортных светофорах.
11. Маразлиевская – Успенская ремонт кабеля питания.
12. Работа на объекте ул.Щорса – Овидиопольская дорога закрепили крепления на светофорах, замена ламп в дополнительных секция.
13. ул.Пушкинская- ул. Греческая, ул.Пушкинская – Бунина на пешеходных светофорах заменили козырьки. Все объекты по ул. Пушкинской помыты.
14. 8ст.Б.Фонтана в следствии ДТП сбита светофорная колонка со знаком, провели демонтаж.
15. Работы на объекте Б.Арнаутская – Старопортофранковская, заменили платы силовых тиристоров, ПСС, предохранительную колодку в светофоре.
16. Ришельевская – Бунина, Б.Хмельницкого – Степовая ремонт клемника в шкафу.
17. 1-я ст. Черноморской дороги устранение неполадок в кабели питания, замена клемника.
18. Ак.Глушко – Таврия «В» установили табло вызывное пешеходное.
19. 3-я ст. Черноморской дороги объект помыт и покрашен, устранили непреходящие сигналы, замена патрона.
20. Б.Арнаутская – Ришельевская установили устройство отсчета времени.
21. Работы на объекте по ул.Космонавтов – ул.Терешковой замена УК.
22. Ат.Головатого – Одария натянули растяжку, установили колонку под пешеходный светофор, с коммутировали включили в работу.
23. Б.Арнаутская – Канатная, Пушкинская – Успенская: замена модуля интерфейса и двух ключей.
24. Изготовление контроллера звукового оповещения: компоновка шкафа; подключение и программирование таймера; изготовление колонок; запись и обработка звуковых фрагментов; подключение и проверка на стенде.
25. Установка контроллера звукового оповещения на перекрестке ул.Терешковой – ул. Космонавтов.
26. Монтаж системы видео наблюдения на таможенной площади (проект «Безопасный город»).
27. Проверка нового контроллера КС16-2КЛ.
28. Текущий ремонт эл. комплектов аппаратуры ТСРДД: блоков питания; плат силовых тиристоров; модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи;модулей силовых каналов; модулей процессора; плат переключения светофорных сигналов.
29. Разработка базы данных ЦУП, связанная с изменением режима работы светофоров в ночное время: № 108 Балковская – Иванова, № 109 Балковская – Заньковецкая. Соответствующие изменения технической документации.
30. Местное обследование светофорного объекта Ак. Филатова – Варненская на предмет уточнения режима работы и расстановки технических средств.
31. Прием и оформление груза от ООО «Полигон» г. Харьков.
32. Тестирование и анализ работы программного обеспечения для контроллера КС 16-1 КЛ г. Харьков. (Разработка тестового программного обеспечения).  
33. Местное обследование светофорного объекта В. Стуса – Мельницкая на предмет изменения режима работы.
34. Обработка информации по ДТП.
35. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видео-наблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
36. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 20.



ДЕПАРТАМЕНТ РЕКРЕАЦИОННОГО КОМПЛЕКСА И ТУРИЗМА
(21.05.07 – 25.05.07)


1. Работа над «Концепцией развития курортно-рекреационного и туристического комплекса Одессы на период до 2015г.»

2. Участие в заседании коллегии облгосадминистрации по вопросам подготовки Одесского региона к туристическому сезону.

3. Сбор информации для проекта «Пешеходная карта Одессы».



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(21.05.07 – 27.05.07)


1. Проведен мониторинг и подготовлена информация о ходе выполнения за январь-апрель 2007г. городских целевых программ, включенных в Программу социально-экономического развития г. Одессы на 2007 г.;
2. Проводится анализ финансово-хозяйственной деятельности предприятий, которые принадлежат коммунальной собственности г. Одессы за 2004-2006 г.г.;
3. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику Главного управления экономики Одесской областной администрации по вопросу предоставления информации об уровне действующих тарифов на жилищно-коммунальные услуги и дислокации предприятий, предоставляющих жилищно-коммунальные услуги по видам деятельности;
4. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору КП «Горзелентрест» по вопросу установления единого тарифа на воду, используемую при поливе зеленых насаждений и стационарных водопроводов и с применением поливомоечных машин (заправляемых в пунктах раздачи воды) в размере 1,404 грн/куб.м (с учетом НДС);
5. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ гражданину, проживающему по адресу: г. Одесса, ул. Ак. Глушко, 6 по вопросу
порядка пользования лифтами в жилых домах. По данному вопросу подготовлена докладная записка прокурору г. Одессы, государственному советнику юстиции 3 класса;
6. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ генеральному директору ЧП ПКФ «Микромегас» по вопросу предоставления методики расчета тарифов на услуги теплоснабжения;
7. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику Представительства по управлению коммунальной собственностью Одесского городского совета по вопросу возможности применения коэффициентов территориального местонахождения и функционального использования объектов недвижимого имущества при расчете минимальной суммы арендного платежа;
8. Проводится прием и проверка отчетов о финансово-хозяйственной деятельности за 1 квартал 2007 года коммунальных предприятий г. Одессы;
9. Проводится анализ финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий за 2006 год;
10. Проведено согласование контракта директора КП «Центр экологических проблем и инициатив», КП «ПК и О им. Т. Г. Шевченко», КП «Одеспроект».
11. 24 мая 2007 года специалисты управления в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта приняли участие в открытии XII международной выставки «Мебель и интерьер 2007», в рамках которой были проведены:
VII международный архитектурно-строительный форум «ОДЕССКИЙ ДОМ»;
-Международный архитектурный фестиваль «СОЗИДАНИЕ»;
-конкурс мебельных и интерьерных инсталляций и перформанса «ИНТЕР ЗОНА», в котором приняли участие мебельные компании в содружестве с архитекторами, дизайнерами и декораторами интерьера;
12. Была проведена работа среди ведущих предприятий промышленного и морехозяйственного комплекса города о проведении турецкой компанией «ADG FUARCILIK» с 08 по 09 июня 2007 года в г. Одесса на Морвокзале Международной торговой ярмарки «BLUEXPO 2007» - «Гостиничное и ресторанное оборудование».


УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(21.05.07 – 27.05.07)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 154;
- до адміністратора – 711.

Кількість виданих документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 96;
- через адміністратора – 704.

Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 11;
- через адміністратора – 142.

Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 154;
- адміністратором – 766.


УПРАВЛЕНИЕ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСА
(21.05.07 – 27.05.07)


1. Отдел организационно - документального та материального обеспечения
Поступило документов – 65, обработано и подготовлено ответов – 49. Поступило заявлений, жалоб, обращений – 11, подготовлено ответов на – 5. Поступило заявлений на телефон доверия – 5.Отвечено на телефон доверия – 4.


2. Отдел бухгалтерского учета и экономики
Оплата текущих платежей согласно договоров.
Подготовка ответов на текущие письма.
Подготовка Реестра изменений показателей обобщенного кошторыса.
Подготовка данных по фактическим начисленным компенсациям, которые финансируются из государственного бюджета.
Подготовка уточненного плана закупок.
Подготовка информации по выполнению Программы социально-экономического развития до 2015г.
Учет первичных документов и приложениям к ним. Учет фактических расходов.
Подготовка отчета за 1-е полугодие по выполнению распоряжения Одесской областной государственной администрации от 23.01.06г. № 26/А-2006 «Про обеспечению благоприятных условий життедеятельности особ с ограниченными физическими возможностями». Сдача отчета в управление социальной защиты населения и в управление морехозяйственного комплекса, транспорта и связи.

3. Отдел работы с предприятиями транспорта и транспортного сервиса
1. Подготовка проекта решения " Про встановлення правил подання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу у місті Одесі."
2. Комиссионное обследование с выездом на место по письмам, жалобам, обращениям граждан и организаций.
3. Изучение документации по отделу.
4. Составление перечня стоянок и парковок работающих с нарушениями.
5. Подготовка проекта решения " Про вдосконалення організації роботи у сфері паркування транспортних засобів " .


4. Отдел контроля и анализа условий перевозок
1. Составления отчетов о работе отдела за период декабрь 2006г. - май 2007г. и за период 2006 года.
2. Отработка жалобы по "телефону доверия" Мельниковой Н.Г. о работе троллейбусного маршрута №10.
3. Составление приказа о результатах проведения проверки предприятия-перевозчика ОАО "Севертранс" по автобусному маршруту №170
4. Систематизация конечных остановок городского пассажирского транспорта с отработкой их перечня.
5. Проведение проверок состояния конечных остановок и оборудования диспетчерских пунктов на городских пассажирских маршрутах общего пользования и составления актов проверок.
6. Подготовка пакетов документов по предприятиям-перевозчикам участвующих в конкурсе на перевозку пассажиров на городских автобусных маршрутах.
7. Проверка выхода автобусов на маршрут № 9, составление акта проверки, подготовка ответа на жалобу г-н Дарькина СВ. по вопросу работы автобусов на маршруте №9.
8. Проверка работы автобусов на маршруте №211, работающих по маршруту трамвая №11.
9. Участие в заседании рабочей группы разрешительно-согласительного комитета.
10. Составление ответа на письмо с Постановлением Верховного Совета от 22.03.07г. «Про Рекомендації парламентських слухань про становище молоді в Україні" в управление морехозяйственного комплекса, транспорта и связи Олбгосадминистрации Голокозу А.С.
11. Изучение возможности применение методик Харьковской национальной академии городского хозяйства с целью решения транспортных проблем в г. Одессе, Подготовка предложений по их использованию.


5. Отдел организации дорожного движения
1.
Рассмотрены недостатки в оборудовании железнодорожных переездов дорожными знаками и дорожной разметкой, которые выявлены в результате комиссионного обследования проведенного 8 мая 2007р., КП «СМЭП» направлено письмо с просьбой устранить недостатки;
2. рассмотрены недостатки в оборудовании пешеходных переходов, которые выявлены в результате проведенного обследования сотрудниками Госавтоинспекции, КП «СМЭП» направлено письмо с просьбой устранить недостатки;
3. проведено обследование условий и состояния безопасности движения по ул. Базарной, в районе Генерального консульства Румынии;
4. с выездом на место, рассмотрено обращение директора негосударственного УВО «Хабад» о создания благоприятных и безопасных условий работы учебно-воспитательного объединения, информация направлена в Приморскую районную администрацию;
5. с выездом на место, рассмотрено письмо КП «Городские дороги» об установке дорожных знаков ограничивающих стоянку автотранспорта и движение большегрузных автомобилей по путепроводу на ул. Жуковского;
6. проведено обследование условий и состояния безопасности движения
по проспекту Свободы, в районе СШ №85, по результатам которого КП
«СМЭП» выдано наряд-задание на замену дорожных знаков 5.35.1/2.

6.Отдел организации пассажирских перевозок
1. Разработка плановых показателей предприятиям в соответствии с решением конкурсного комитета.
2. Организация и выделение автобусов по заявкам управлений ГИКа.
3. Работа с письмами, жалобами.
4. Подготовка проектов распоряжений.
5. Подготовка материалов на заседание конкурсного комитета.



КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(21.05.07 – 27.05.07)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 261 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 141 ед.
- по троллейбусу – 120,0 ед.
в выходные дни в количестве 216,1 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 12 1 ед.
- по троллейбусу – 95,1 ед.


2. Доходы от перевозки плат ных пассажиров составили 414,04 тыс. грн., в том числе:
-доходы от реализации разовых билетов – 399,78 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 12,б2 тыс.грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 1,64 тыс.грн.


3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 4 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 11 троллейбусов.


4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 186 вагонов,
- троллейбус – 153 машины.


5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(21.05.07 – 28.05.07)

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
21.05.07
По адресу: Среднефонтанская дор. 23, - проверка радиационного фона
Специалисты отдела радиационной и химической зашиты, проверили радиационный фон. Проверка зафиксировала фон в 0,014мкР/ч
По адресу: ул. Новосельского,81 – аварийная ветка дерева на троллейбусной линии электропередач
Дежурная смена произвела распилку и уборку аварийной ветки дерева с линии электропередач
22.05.07
По адресу: ул. Промышленная, 28 – упало аварийное дерево на проезжую часть
Специалисты отдела ПСР убрали аварийное дерево и освободили проезжую часть дороги
По адресу: ул. Марсельская, 27/29 - упало аварийное дерево на проезжую часть
Дежурная смена убрала аварийное дерево и освободили проезжую часть дороги
23.05.07
По адресу: ул. Еврейская, 42 – упало дерево
Дежурная смена убрала аварийное дерево
По адресу: ул. Пушкинская, 6 – захлопнулась бронированная дверь
Дежурная смена в присутствии сотрудников Приморского РОВД вскрыла дверь
24.05.07 
 
По адресу: ул. Коблевская, 47а, кв. 4 - захлопнулась бронированная дверь
Дежурная смена произвела открытие квартиры с находившимся в ней ребенком
25.05.07
По адресу: ул. Хуторская, 25 – ДТП, наезд цементовоза на ребёнка
От полученных травм Клюс Мария
(9 лет) скончалась на месте
По адресу: ул. В. Стуса, 2б – уборка аварийного дерева
Дежурная смена произвела распилку и уборку аварийного дерева на территории областного детского приюта «Свитанок»
По адресу: ул. Мечникова, 53 – изъятие ртути
Специалистами отдела радиационной и химической защиты произвели изъятие ртути у работников милиции
По адресу: пер. Маячный, 3 – уборка аварийного дерева
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева на территории Дома ребёнка №1
По адресу: пляж «Ланжерон» – утонул человек
Специалистами отдела водолазно-спасательных работ в акватории пляжа «Ланжерон» был произведён поиск утопленника. Утопленник не найден
26.05.07
По адресу: ул. Бочарова, 14 - наезд на пешехода
Автомобиль «Мазда» совершил наезд на пешехода Якимчи Е. доставлена в ОКБ
27.05.07
По адресу: ул. Болгарская, 82, кв. 2А – в следствии неосторожного обращения с огнем произошло возгорание одежды гр. Ловцова А.Л., 1946 г.р., инвалида I группы
Пострадавший в тяжелом состоянии, с ожогами 30% тела доставлен в ГКБ №10
По адресу: Куликово поле, второй аттракцион справа
В следствии поражения электрическим током, погиб электрик Козак В.И., приблизительно 40-45 лет
28.05.07
По адресу: пер. Маячный, 3 – разбит технический термометр
Специалистом отдела радиационной и химической защиты произведен сбор ртути и демеркуризация помещения 
По адресу: ул.Заболотного 59/2, кв 113. - разбит термометр
Специалисты МЧС произвели сбор ртути и демеркуризацию помещения

 Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 298
из них передано:
- в УЖКХ – 52,
- оказана информационная помощь – 214,
- в КП «Зелентрест» – 13,
- в Общество защиты животных – 14,
- Ртуть – 3,
- ДТП – 2.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(21.05.07 – 27.05.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління
21.05.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо:
- участі учнів ДЮСШ, СДЮШОР у проведенні свята, присвяченого Дню захисту дітей;
- надання графіку проведення випускних вечорів.
22.05.07
11.00
3
Чемпіонат України з велоспорту, 2-й тур (критеріум)
22-25.05.07
м. Черкаси
4
Чемпіонат України з вільної боротьби
22-25.05.07
м. Євпаторія
5
ІХ-а Спартакіада серед школярів:
- Державне тестування;
 
 
 
- естафета М. Гальперіна.
23-24.05.07  з 10.00
м. Одеса
Гімназія № 9
 
24.05.07  з 10.00
м. Одеса
стадіон „Динамо”
6
Здача нормативів загально - фізичної підготовки та спеціальної фізичної підготовки з видів спорту
25-30.05.07  з 10.00
м. Одеса
ДЮСШ № 1
7
Чемпіонат України з футболу
25-26.05.07
м. Сімферополь
8
Відкритий чемпіонат міста Одеси з волейболу
25-30.05.07  з 10.00
м. Одеса
КДЮСШ № 8
9
Чемпіонат України з регбі
26.05.07 з 14.00
м. Одеса
стадіон ОНПУ
10
Чемпіонат України з футболу
 (ІІ коло, U-15, U-17)
26.05.07  з 11.00
м. Одеса
стадіон „Спартак”
 
26.05.07  з 13.00
м. Одеса
стадіон „Спартак”
11
Міжнародний турнір зі скелелазіння „Українські вертикалі”
26-27.05.07
м. Київ
12
Першість міста з футболу
26-27.05.07  
з 10.00 до 16.00
м. Одеса
стадіон „Будгідравліки”
13
Показові виступи зі спортивного орієнтування
26-28.05.07
м. Одеса
сквер  ім. Кірова

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(21.05.07 – 27.05.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Засідання історико-топонімічної комісії
23.05.07
о 17.00
 
Заходи до Дня слов'янської писемності та культури
24.05.07
ЦБС для дітей
ЦБС для дорослих
Виступ    муніципального оркестру духової музики ім. О.Саліка на мітингу, присвяченому Дню прикордонника
25.05.07
о 11.30
Центр оздоровлення та відпочинку
«Одеса – Аркадія»
Благодійні концерти та виступі творчих колективів театру духової музики
ім. О.Саліка для мешканців міста.
25.05.07 о 17.00-19.00 30.05.07, о 17.45-20.00
 Альтанка міського саду
Відкриття виставки до Дня захисту дітей „Вначале было детство"
25.05.07
о 17.00
Міська художня галерея
Сабанєєв міст, 3

 


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее