10:25:37   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 25

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 25

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.06.07 – 22.06.07)
  
На минулому тижні головою райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 17 мешканців району, його заступниками – 14.
В райадміністрацію надійшло 205 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 41 громадян, з них по консультативним питанням – 40.
 
За звітний період проведено:
19.06.07 – засідання робочої групи з проведення реєстрації мешканців гуртожитків на території Приморського району;
19.06.07 – засідання районної координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
19.06.07 – засідання громадської комісії райадміністрації по житловим питанням: видано 4 ордери на житлову площу – 1 ордер сім’ям, відселеним з аварійних будинків та 5 ордерів іншим категоріям; видано 2 службових ордера працівникам житлово-комунальної системи; поставлено на квартирний облік – 12 сімей; знято з квартирного обліку – 5;
20.06.07 – поздоровлено з 95-річним ювілеєм та вручено цінний подарунок (телевізор) ветерану ВВВ, учаснику бойових дій, інваліду ІІ-ї групи Кіященко Ф.Д.;
20.06.07 – комісія з підготовки систем центрального опалення житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 р.р.;
22.06.07 – участь у покладанні квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави з нагоди відзначення Дня Скорботи і вшанування пам’яті жертв Великої Вітчизняної війни. 
 
Житлово-комунальний відділ
Розглянуто та надано 15 відповідей на письмові звернення громадян та 26 відповідей на звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 46 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Здійснено 10 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, які зазначені у зверненнях громадян (вул.Пушкінська,54, вул.Рішельєвська,30, вул.Маразліївська,14а, Старобазарний сквер, вул.Ніжинська, 5, вул.Ленінградська, 17 кв.16, вул. Садіковська, 26 кв.5, вул. Коблівська, 38а, вул. Новосельського, 52 кв.21).
З метою утримання території району в належному санітарному стані, недопущення скупчення побутових відходів, проводиться робота з контролю за укладанням договорів комерційними структурами на вивіз побутових відходів.
Постійно проводиться перевірка санітарного стану території району.
Проведено обстеження технічного стану дитячих та спортивних майданчиків, що розташовані на території району та направлено відповідну інформацію до УЖКГ та ПЕК.
На виконання протоколу доручень Одеського міського голови від 06.06.07 р., під час об’їзду центральної та історичної частини міста, проведено обстеження технічного стану тротуарів, фасадів будинків центральної частини міста. Підготовлена відповідна інформація до виконавчого комітету Одеської міської ради, УЖКГ та ПЕК.
Відпрацьовано питання щодо встановлення додаткових контейнерів для сміття в центральній частині міста.
Виконано ремонт стелі у квартирі ветерана ВВВ Геліса П.П., вул. Пушкінська, 55.
 
Відділ контролю за самовільним будівництвом
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 27 письмових звернень громадян, підприємств, установ, організацій.
Прийнято 9 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі та 20 розпоряджень згідно рішення МВК.
Здійснено 11 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.
 
Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
18-22.06.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району разом зі співробітниками міліції: демонтовано 1 лоток з продажу квасу та 1 гральний автомат (Привокзальна площа, Куликово поле);
18-22.06.07 – здійснювався постійний контроль за розміщенням та оформленням літніх майданчиків по вул. Дерибасівській та вул. Армійській;
18.06.07 – згідно рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.12.2006 р. № 770 „Про демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в м.Одесі” проведено демонтаж кіоску СПД Іщенко по вул. Черняховського, 3;
20,21.06.07 – проведено демонтаж 6 лотків: 1 лоток по вул.Черняховського, 3; 1 лоток пр-т Шевченко,17; 4 лотка на розі Фонтанської дороги та вул. Посмітного;
-        на виконання протоколу доручень Одеського міського голови від 06.06.07 р. під час об’їзду центральної та історичної частини міста, проведено демонтаж торгівельних об’єктів за адресами: пл. Тираспольська (1 трейлер), вул.Новосельського/вул. Тираспольська (1 лоток).
 
Відділ соціально-економічного розвитку району  
18-22.06.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 2 договори на денні автопарковки та продовжено дію договорів на дві службові парковки);
18-22.06.07 – проведено роботу з керівниками автостоянок та парковок автотранспорту щодо необхідності фарбування юніпаркерів та нанесення дорожньої розмітки;
22.06.07 – організовано транспорт для перевезення ветеранів ВВВ для покладання квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави з нагоди відзначення Дня Скорботи і вшанування пам’яті жертв Великої Вітчизняної війни. 
 
Відділ у справах неповнолітніх
18-22.06.07 – участь у 7 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
18-22.06.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях (перевірено 6 сімей);
22.06.07 – проведено перевірки ігрових залів щодо перебування в них дітей після 22.00 години та щодо залучення їх до участі в азартних іграх, а також щодо виявлення осіб які незаконно продають тютюнові та алкогольні вироби неповнолітнім (місце проведення – ігрові зали розташовані на вулицях: вул. Старопортофранківська, вул. Пастера, вул.Софіївська, вул. Садова).
 
Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури
19.06.07 – участь студентів вищих навчальних закладів району у 9-й Спартакіаді м. Одеси (змаганнях серед жінок з баскетболу) (місце проведення – спорткомплекс заводу „Краян”, пров. Високий, 17);
20.06.07 – проведено співбесіду з керівниками готелю „Аркадія” та Міжрейсової бази моряків щодо розміщення спортсменів-учасників змагань на Кубок А.Закржевського;
23.06.07 – організовано відвідування вихованцями притулку „Світлий дім” (15 дітей) Одеського художнього музею, вул.Софіївська,5а.
 
Відділ освіти
18.06.07 – фестиваль „Літній зорепад” (місце проведення – ЦДТ „Моряна”, вул.В.Арнаутська,3, учасники – учні, які знаходяться у пришкільних таборах ЗОШ №№39,16,57,101,);
18.06.07 – проведено зустріч зі Зразковим хореографічним колективом „Калейдоскоп” (місце проведення – ЦДТ „Моряна”, вул.В.Арнаутська,3, учасники – учні, які знаходяться у пришкільних таборах ЗОШ №№35,90,62,);
18.06.07 – музично-розважальна програма „Співаймо разом” (місце проведення – ЦДЮТ „Самоцвіт”, вул.Троїцька,47, учасники – учні, які знаходяться у пришкільних таборах ЗОШ №№119,39,);
19.06.07 – спортивно-ігрова програма „Козацькі забави” (місце проведення – Старобазарний сквер, учасники – учні, які знаходяться у пришкільних таборах ЗОШ №№68,52,);
19.06.07 – концертно-розважальна програма „Ура! Канікули!” (місце проведення – ЦДЮТ „Дивосвіт”, вул.Спирідонівська,10, учасники – учні, які знаходяться у пришкільних таборах ЗОШ №№26,47,107);
20.06.07 – урочисте закриття пришкільних таборів (місце проведення – ЗОШ №№10,16,37,56,77,122,117,119, учасники – учні, які знаходяться у пришкільних таборах).
 
Управління праці та соціального захисту населення
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 186 заяв про призначення державної соціальної допомоги сім’ям.
 
Сектором субсидій прийнято 79 громадян, надано 25 письмових відповідей на звернення громадян, відповідей на запити організацій – 53, прийнято 15 заяв на призначення субсидій, призначено – 7 субсидій.
 
Відділом соціальних інспекторів проведено 107 перевірок.
 
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 166 чоловік;
-        прийнято 7 заяв на надання матеріальної допомоги;
-        видано довідок „Діти війни” – 22 ;
-        видано посвідчень „Ветеран праці” – 7; 
-        видано посвідчень ветеранам війни – 11;
-        видано талонів на пільговий проїзд – 69;
-        видано санаторно-курортних путівок – 2;
-        прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 5;
-        видано направлень для вирішення питання автопротезування – 1;
-        надана матеріальна допомога інвалідам – 9;
-        видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 19.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.
 
Сектором по трудових ресурсах вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення нових робочих місць в ТОВ „КІМС”. 
Надано консультативно-методичну допомогу з питань забезпечення розвитку та збереження кадрового потенціалу підприємствам району.
Вивчено стан освітньої діяльності Учбового центру ДП „Одеський морський торгівельний порт” щодо організації професійного навчання кадрів безпосередньо на виробництві.
 
Сектором по оплаті праці відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірки підприємств, організацій, установ різних форм власності щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці: ТОВ „Діляріс”, ПП „Фагот”, Музей західного та східного мистецтва.
 
Сектором по охороні праці та атестації робочих місць надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій та установ району з питань охорони праці стосовно створення служб охорони праці та проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Проведено профілактичну роботу з керівниками підприємств, організацій та установ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших чинників, що можуть призвести до ушкодження здоров’я та загибелі людей.
18.06.07 - проведено спільну комплексну перевірку умов проживання громадянки Козлової Є.А., яка мешкає за адресою вул. Буніна, 35 та перевірки стану умов праці та охорони праці в „Арабському” кафе (вул. Буніна, 35).  
 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.06.07 – 22.06.07) 
 
Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
-           створено 3 електронних картки, проведено корегування 668 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
-           нараховані компенсаційні виплати на харчування 215 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
 
Відділом субсидій з початку року прийнято 7475 звернень. За наслідками розгляду призначено 1528 субсидії, відмовлено по 121 зверненню.
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
· перукарські (7 перукарень району) – 40 чол.(280,00 грн.);
· виготовлено окулярів магазином „Оптика” – 2 чол. на суму 48,00 грн. (спонсори району);
· медикаменти (аптека „Акс”) – 2 чол. на суму 20,00 грн.
· банні – 44 чол. (792,00 грн.);
· прання білизни – 26 чол. (585,00 грн.);
· ремонт взуття – 10 чол. (100,00 грн.).
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток” та „Академія” на суму 20100,00 грн.
 
Житлово-комунальне господарство
Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт даху та трубопроводу:
· вул. Михайлівська, 11;
· вул. Столбова, 2, кв.17;
· вул. Малиновського, 45;
· вул. Малиновського, 15;
· вул. Гайдара, 31;
· вул. Гайдара, 35.
 
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.
 
Проведено:
18-23.06.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території;
18-23.06.07 – надання приписів керівникам підприємств щодо прилеглої території у належний санітарний стан та на наявність договору на ТБО;
22.06.07 – прийняття участі у об’їзді щодо належного санітарного стану території району;
18-20.06.07 – профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі;
18-20.06.07 – проведення робіт по перевірці дитячих та спортивних майданчиків. Розташованих на території парків та скверів Малиновського району;
21.06.07 – проведення засідання Молодіжної ради, присвяченого Дню молоді;
22.06.07 – до Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні прийняти участь у покладанні квітів до пам’ятника Невідомому матросу у ПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка.
 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.06.07 – 22.06.07)     
 
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Зроблений розрахунок компенсацій за 2007р.:
-   на проїзд - 3 чол.;
на продукти харчування постраждалим внаслідок ЧК 1 та 2 категорії – 541 чол.;
дітям, які постраждали від ЧК: за квітень 2007р. – 57 чол.;
на оздоровлення – 560 чол.
2.    Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на
придбання за 2007р.:
твердого палива - 2;
скрапленого газу -2.
Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги – 11636 чол.-30353,00 грн.
Спеціалістами з питань соціально-трудових відносин та оплати праці здійснено планову перевірку додержання трудового законодавства на ТОВ «СД». Надавалась організаційно-методична допомога при укладенні колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 4052 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 8509,20 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік".
 
Гаряче харчування:
Станом на 20.06.2007р. отримали - 2751 чол./ 294571,42 грн., в т.ч.:
-        бюджет -1458 чол./153801,35 грн.
-        благодійні - 1293 чол./ 140770,07 грн.
Всього:
В т.ч. їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет - 525обідів/3150,00 грн.
Благодійні - 675обідів/4050,00 грн.
їдальня "Ветеран-4"- гарячих обідів: бюджет - 255 обідів/1530,00 грн.
Благодійні - 325обідів/1950,00 грн.
їдальня "Академія" - гарячих обідів: бюджет - 750 обідів/ 4500,00 грн.
їдальня "Восток" - гарячих обідів: бюджет –
Всього харчувалось - 506 чол./1 5180,00 грн.
 
Всього з початку року за станом на 13.06.07р.
отримано продуктових наборів - 10473шт. / 308504,24 грн.
 
За звітний період отримано продуктових наборів не отримувалось і не видавалось.
 
В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
-        банні послуги – 5 чол./60,00 грн.
-        прання – 24чол.(72 кг)/324,00 грн.
-        перукарські послуги – 8 чол.
 
Також 88 чол.   отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 0 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам. Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі - 138 чол., в т.ч. дітей-інвалідів - 50 чол., дітей-сиріт - 88 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 20.06.07р. – 4431 чол.
В т.ч.: надомне обслуговування – 1243 чол.
У відділі натуральної допомоги – 3188 чол.
За звітний період відпрацьовано – 44 листа.
 
За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до адміністрації надійшло 101 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 35 громадян.
 
Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 22.06.07канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких порушено.
Житлово-комунальна сфера
Відділом   обліку та розподілу житла за минулу   неділю   прийнято   на квартирний (кооперативний облік) -3 громадянина; оформлено зміну особистих рахунків - 5 громадянам, прийнято на особистому прийомі - 21 громадянина. Заплановано проведення житлової комісії та 3 обстеження житлових умов.
 
Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами отримано 26 скарг, з них розглянуто 21 скарга. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по не допущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 5 об'єктів самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи вручені, приписи Київської райадміністрації.
 
Відділом житлового господарства було розглянуто 28 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем теплопостачання, гарячого водопостачання і бойлерів у житлових будинках комунальної власності району до роботи у осінньо - зимовий період 2007-2008р.р. Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ДЄЗ району.
Проводиться щотижневий збір інформації щодо виконання КП ДЄЗ району робіт з обслуговування будинків і прибудинкових територій.
Проведено 2 прийому громадян з питань МВК, підготовлено 10 розпоряджень з питань МВК.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 8 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.
 
Відділом благоустрою за звітний період було проведено:
20.06.07 – перевірку санітарного стану пляжу «Курортний». Проведена фото фіксація. Перевірено стан пам'ятника «Похищения Європи»та прилеглої території., проведено роботу з благоустрою.
21.06.07 – проведено перевірку санітарного стану прилеглої до інституту сухопутних військ території, торгових об'єктів, розташованих на 5-9 ст.В.Фонтану та прилеглої території до будинку 30/32 по вул. Фонтанська дор.
22.06.07 – проведено контрольну перевірку пляжу «Курортний» на предмет санітарного стану.
 
Відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення були проведені наступні заходи :
20.06.07 – контроль проведення штабного об'єктного тренування у ВАТ «Електронмаш»;
21.06.07 - контроль проведення штабного об'єктного тренування у ФХІ ім. Богатського.
 
Адміністративною комісією було здійснено:   
-   підготовка документів щодо проведення засідання адмінкомісії;
-   проведено засідання адміністративної комісії – 21.06.07р., на якому
розглянуто 20 протоколів про адміністративні правопорушення;
-   надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії 18.06.07р.
 
Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 70 звернень громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались міри. За звітний період виконано - 67 звернення, а 3 -відпрацьовуються.
 
Відділом розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення проведено:
15.06.07 – проведено рейд з ліквідації стихійної торгівлі за адресою: вул. Ільфа і Петрова, 19.
15-21.06.07 – надання телефонограм та приписів підприємствам торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування з вимогою благоустрою пішохідної зони плиткою за адресами: вул. Ак.Корольова, 76/1-80, пр. М.Жукова,30, вул. Люстдорфська дор. / пр. Адміральський.
15-21.06.07 – розглянуто та надано відповідей по 11 зверненням.
 
Відділом у справах дітей було прийнято участь у 19 судових засіданнях.
19.06.07 – в ході проведення рейду по неблагополучним сім'ям, відділом у справах дітей рай адміністрації відвідано 2 сім'ї, в яких проживає 2 дитини. Складено акти обстеження, проведено профілактичні бесіди.
20.06.07 – в ході проведення рейду з перевірки дотримання законодавства щодо реалізації алкогольних та тютюнових виробів, проведено спільно з ВКМСН Київського РВ ОМУ У MB С України в Одеській області, складено 1 адміністративний протокол за ст. 156 КУпАП за продаж тютюнових виробів неповнолітньому.
18-22.06.07 – здійснено 6 обстежень житлово-побутових умов проживання дітей.
21.06.07 – прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування.
 
Відділ освіти
велась підготовка та проведення Державної підсумкової атестації, приймалась участь у міському конкурсі «Я хочу жити у якісному світі»;
Відділ у справах культури, сім "і, молоді та фізичної культури
19-21.06.07 – організація участі жіночої команди району у змаганнях з баскетболу в IX міській Спартакіаді.
20.06.07 – організація та проведення наради «Організація відпочинку дітей у літній період» за участю директорів дитячих оздоровчих закладів розташованих в межах району.
 
Відділом по роботі з громадськими організаціями та формуваннями було проведено: допомога та контроль за ліквідацією звалищ ТОВ «Союз» за адресами: вул. Дм. Донського, вул. Толбухіна, вул. Ав. Чорноморського. Було проведено збір інформації по дислокації будинків приватного сектору Київського району. Здійснювалась перевірка прийому абонентів Київського району КП «Теплопостачання м. Одеси. Продовжується робота по заповненню соціальних паспортів багатодітних сімей району.
Центром зайнятості Київського району були проведені:
18 та  21.06.07 – інформаційний семінар для безробітних громадян;
20.06.07 – семінар для роботодавців;
22.06.07 – семінар з техніки пошуку роботи для безробітних та шукаючих роботу.
 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.06.07 – 22.06.07)    
 
За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 34 громадянина; прийнято до розгляду 79 письмових звернень. По відповідних напрямках проведена така робота:
 
Відділ житлово-комунального господарства
Підготовлено 32 відповіді на звернення громадян. Підготовлено 27 відповідей на звернення підприємств. Підготовлено 4 розпорядження.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ДЄЗ». Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ДЄЗ». Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Підготовка   інформації   про   виконання   протоколу   доручень   заступника   міського   голови Кучука М.І.
Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Розглянуто 35 справ про адміністративні правопорушення.
Передані документи до Державної виконавчої служби для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення до ДВК, УЖКГ і ТЕК. Спільно зі спеціалістами управління державної екологічної інспекції в Одеській області, відділу екології та охорони праці м. Одеси проведена цільова перевірка діяльності на території ВАТ „Це­мент".
Проведена робота з підприємствами ТОВ „Сан-Марин" Миколаївська дор., 162 та ПСМО ЗАО „Одестрансбуд" вул. Сортувальна, 5 з ліквідації завалов на прилеглій території даних підприємств. Видані приписи, складені протоколи, адміністративні стягнення на підприємстві „Тара" концерн АЛМІ Балтська дор., 1, „Облкоопснаб" вул. От. Головатого, 161, „Апекс-Агро" Миколаївська дор., 142 про необхідність виконання ремонту фасаду підприємств. 22.06.2007 р. об'їзд району з питань санітарного стану.
Виїзд до СТ „Примор'є" з питань внесення мешканців до Державного реєстраційного обліку фізичних осіб.
Виїзд спільно з представниками ДНІ на будівельні майданчики для перевірки реєстрації працюючих там осіб.
Робота за дорученнями протоколу об'їзду району з питання санітарного стану. Виїзд за адресою: вул.Слобідська, 33; 3-й Вапняний провулок, 15; Балківська, 38,    кв. 1- самові­льне будівництво;
Виїзд за адресами міського МВК, прийняти в експлуатацію: вул. Коноармійська, 30; Серогодського, 57; Коровицького, 36; Ак. Заболотного, 20; Оранжерейна, 26; Агрономічна, 118; Грибоедова, 2; пр. Добровольського, 12; 28-лінія, 12; Хаджибейська дор., 441; Похила, 39; Героїв Комсомольців, 10А; Коровицького, 139; Кар'єрна, 14; Молодіжна, 20.
20.06.07 - штаб з підготовки об'єктів всіх форм власності району до опаленого періоду 2007-2008 p.p.
 
Відділом у справах дітей:
Відвідані 7 неблагополучных сімей.
У ході рейду о неблагополучних сім'ях вилучено із сім'ї троє дітей та доставлені до дитячої міської лікарні № 3.
Ведеться робота по підбору дітей з девіантною поведінкою для літнього оздоровлення.
Проводиться робота з оформлення особистих справ дітей під опікою.
Підготовлено 2 висновки про позбавлення батьківських прав.
Прийняли участь у 19 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 10 запитів до різних установ.
Проведено 2 прийоми громадян.
Проведено засідання Координаційної ради у справах неповнолітніх.
Прийняли участь у роботі ради опіки та піклування.
 
Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Робота з керівниками торгових підприємств, розташованих в мікрорайонах „Зоря­ний", „Північний", „Марсельський", „Пересипський" щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного вигляду.
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
 
Проведення інвентаризації підприємств торгівлі та громадського харчування, розташованих в ГП «Лузанівка» та вручення їм приписів з поливу прилеглої території та до­тримання її у належному санітарному стані.
Робота з керівниками АЗС та автосалонів, підприємств торгівлі та побутового обслуговування, розташованими по Миколаївській дорозі, вул. Чорноморського козацтва, вул. От.Головатого щодо поливу прилеглої території.
Вручення приписів керівникам підприємств торгівлі, розташованим в ГП «Лузанівка» та на території Суворовського району з дотримання Закону України «Про тишу».
 
Відділом у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" - постійно.
18.06.07 – Ігрова програма «Алло, мы ищем таланты», Будинок творчості юних.
19.06.07 – Конкурсна програма для дівчат «Міс Червень», Будинок творчості юних.
20.06.07 – Святкова розважальна програма, присвячена закриттю пришкільних таборів.  
22.06.07 – Благодійна акція для учнівської молоді пільгового контингенту (студенти) до Дня молоді.
19.06.07 – Змагання з баскетболу серед жінок в Програмі ІХ-ої міської Спартакіади серед доро­слого населення (посіли II місце).
 
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соці­ально незахищеним верствам населення :
забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол.
на суму 15591 грн.;
видано продовольчих наборів – 88 чол. на суму 2210 грн.;
банні, пральні, перукарські послуги – 74 чол. на суму 761 грн.;
отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. на суму 1114 грн.;
ремонт взуття – 13 чол. на суму 130 грн.;
ремонт та виготовлення окулярів – 5 чол. на суму 95 грн.;
надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 1083 чол.
на суму 9720 грн.;
Відпрацьовано 39 звернень громадян. Обслуговано 11 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допо­моги на суму 29621,00 грн.
 
Управлінням праці та соціального захисту населення.
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: компанія «Інбуд», ТОВ, НВФ «Ексолітон» ЛТД, РБУ-4 «Одесрембуд», ПКВП «Антарес», ПП «Будремпослуги», ПП «Алгрі», КП «Міськзелентрест», ТОВ «Терра ЛТД», ТОВ «ПЛП «Ватні вироби», ДП «СУ-2».
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 2.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 35.
Заповнено карток інвалідів – 5.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призна­чення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 142.
Проведено прийом документів у пільговиків – 49.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 5.
Призначено субсидії сім'ям – 16.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 21.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та „Ветеран праці" – 3 та 7.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни - 52.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 6.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 8.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 76.  
  
  
УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(18.06.07 – 22.06.07) 
     
1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 34-х объектах:
ул. Греческая, 21, 25, ул. Дерибасовская, 9; ул. Ак. Королева, 64-а;68-а; ул. Успенская, 83/85; 25-й Чапаевской дивизии, 20; ул. Ильфа и Петрова, 12; 41; ул. Балковская, 40; ул. Дерибасовская, 10; ул. Коблевская, 8; ул. Б.Арнаутская, 59;84; Адмиральский пр-т, 1-в; ул. Шишкина, 50/2; ул. Жуковского,2; ул. Колонтаевская,2; Днепропетровская дорога,86; ул. Малиновского,31;69;61/2; ул. Ак. Вильямса,59/3; ул. КасноваДЗ; ул. Мясоедовская, 4; ул. Нежинская,42; ул.Канатная, 95; Люстдорфская дорога, 146/1; 17; ул.Щорса, 134;ул.Центральный аэрапорт,5; ул.Г.Петрова,27/6; ул.Ю.Олеши,3; ул. Леваневского,9-а;ул. Терешковой,54.
2. По состоянию на 22.06.2007г. уровень сбора квартплаты составил -103,2 %, сбор платы за водопотребление - 99,3%.
3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 58 шт. (сквер Михайловский, ул. Амундсена, парк Шевченко,   Овидиопальская дорога, ул. Б.Хмельницкого, 14,16,23,52,54,60, Думская площадь, Старосенная площадь)
- валка деревьев – 6 шт.( ул.Серова угол ул.Ленинградской ул. Героев Сталинграда, 86, ул. Амундсена, ул. Белинского угол ул. М.Арнаутской, парк Ильича).
4.         КП «Одескоммунтранс» произведен отлов 60-ти бродячих собак.
 
5.         КП "Одесгорсвет" произведена:
-         замена светильников 40 шт.:
ул. Качалова; ул. 3-я Степная; ул. Среднефонтанская; ул. Семинарская; ул. 8 Гвардейская; ул. Главная, парк Горького, 5 квартал СОЗР
- замена воздушной линии на кабельную 80м. (5 квартал СОЗР ул. Ак. Филатова,78.)
покраска шкафов наружного освещения 2 шт.
покраска кронштейнов 20 шт. (ул. Тираспольское шоссе).
 
6. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.
7. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 22.06.2007г. установлено 120 шт.
 
ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(18.06.07 – 22.06.07)     
 
1.          Перераховано до міського бюджету - 5 961 798,56 грн., у тому числі:
 
-  від відчуження – 3 763 007,07 грн.;
-    від приватизації – 1 178 791,49 грн.;
-    від оренди – 1 020 000,00 грн.
 
2.        Укладено та продовжено договорів оренди – 53.
 
3.     Укладено договорів купівлі-продажу – 14.
 
 
ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(18.06.07 – 22.06.07)  
 
- количество документов, поступивших в Инспекцию – 189;
- количество отработанных документов – 98;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении  
 недели – 14;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 8;
 
- количество выданных ордеров:
  • плановых – 21;
  • аварийных – 32;
 
- количество составленных протоколов об административных 
 правонарушениях:
  • Приморский район – 4;
  • Киевский район – 4;
  • Суворовский район – 4;
  • Малиновский район – 5;
 
- количество выданных справок о приемке объектов по разделу  «Благоустройство»:
ООО «Гали», Мукачевский переулок, № 6/3 – 16-ти этажный жилой дом с мансардой, встроенными офисными помещениями и гаражлм в полуподвальном этаже;
ЖБИ – 3, ул.Среднефонтанская, № 19 – общественно-строительный комплекс «Среднефонтанский».
 
 
УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(18.06.07 – 22.06.07)
 
1. Обследование участка побережья от 10-14 ст. Б. Фонтана.
2. Проверка бесплатного входа на арендуемый участок пляжа АП «ПКД» в Отраде.
3. Проверка бесплатного входа в пляжный комплекс «Малибу» («Гидропарк Лузановка»).
4. Комиссионное обследование баз-стоянок маломерных суден.
5. Мониторинг уровня грунтовых вод в наблюдательной гидрогеологической сети   города Одессы и оценка технического состояния наблюдательных скважин.
6. Подготовка и выдача 19 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольно возведенным строениям.
7. Выдано 2 технических условия на проектирование объекта.  
 
 
КП «СМЭП»
(18.06.07 – 22.06.07) 
  
1.  Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 47.
2.  Устранено неисправностей (по заявкам) – 47.
3.  Заменено ламп – 317 шт.
4.  Нанесена дорожная разметка – 1371 кв.м. 
5.  Установлено дорожных знаков – 42 шт.
6.  Заменено дорожных знаков – 18
7.  Произведена обрезка веток – 27
8.  Разумовская – Косвенная (сбита колонка, вырван силовой кабель), восстановлен светофорный объект и включен в работу.
9.  Ат. Головатого - Балтская дорога, замена радиостанции, замена МАРМа.
10. 7-я ст.. Б. Фонтана, ремонт клемника.
11. Разумовская-Серова: установлена колонка, протянут новый кабель, скомутированы светофоры (2 трансп., 2 пешех.) на новой колонке, заменён ПСТ-2; ПСС-2, подключен в шкаф.
12. Успенская - Александровский пр-т – заменён процессор.
13. Ат. Головатого - Кравцова, замена модуля МСК, блока «V» радиостанции.
14. Работы по подготовке и ремонту кабеля на участке улицы Ришельевская - Пантелеймоновская - Пушкинская - Итальянский бульвар.
15. Установка «говорящего светофора» на перекрестке Канатная – Итальянский бульвар.
16. Настройка TV-камер на Ришельевской - Б. Арнаутской.
17. Ремонт блоков питания, плат силовых тиристоров, модулей ключей, модулей интерфейса, модулей связи, модулей силовых каналов, модулей процессора, плат переключения светофорных сигналов.
18. Разработка технической документации (паспортов объектов) для светофорного объекта Хуторская-Круговая.
19. Разработка программного обеспечения для контроллера КДК-24 (г. Харьков) на светофорный объект Успенская - Александровский пр-т.
20. Местное обследование транспортных потоков по ул. Ат. Головатого.
21. Разработка тестовых режимов работы светофорных объектов по   ул. Ат. Головатого.
22. Разработка базы данных ЦУП, связанная с включением тестового режима светофорных объектов по ул. Ат. Головатого.
23. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 8.
 
 
ДЕПАРТАМЕНТ РЕКРЕАЦИОННОГО КОМПЛЕКСА И ТУРИЗМА
(18.06.07 – 22.06.07)
  
1. Участие в заседаниях депутатских комиссий по обсуждению проекта «Концепции развития курортно-рекреационного и туристического комплекса г. Одессы на 2007-2015г.г.»
2. Участие в работе Международного слета мототуристов «Гоблин-шоу»
3. Подготовка к молодежному форуму «Молодежь Европейских Пограничных регионов».
4. Сбор информации о работе курортно-санаторных учреждений г.Одессы.
 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(18.06.07 – 22.06.07)     
 
1. Направлены письма на имя руководителей 10 предприятий всех форм собственности для их участия в конкурсе на частичное возмещение процентных ставок по кредитам для реализации инвестиционных проектов;
2. С целью разработки Сводного баланса экономически активного населения Одесской    области подготовлен    баланс экономически активного населения г. Одессы на 2008 г.; 
3. Проведен мониторинг за январь-май 2007 г. городских целевых программ, которые включены в Программу социально-экономического развития г. Одессы на 2007г.;
4. Направлены письма на имя руководителей 250 предприятий промышленного, морехозяйственного комплекса, субъектам предпринимательской деятельности, предприятиям коммунальной собственности о необходимости совершенствования регистрации работников, прибывших с других регионов Украины, иностранцев и лиц без гражданства, которые работают на предприятиях;   
5. Подготовлены материалы на директора ООО «Датуш», Николаенко Е.Е., для награждения ее Почетной грамотой Государственного комитета Украины по регуляторной политике и предпринимательству за весомый вклад в развитие молодежного предпринимательства;
6. Распространена информация среди руководителей выставочных компаний города Одессы о возможности разместить их планы выставочно-ярмарочных мероприятий на ВЕБ-сайте австрийской компании «The Fair Guide»;
7. Руководителям ведущих предприятий промышленного и морехозяйственного комплекса города направлены письма-приглашения принять участие в работе ХІІ выставки предприятий и организаций Северо-Восточного административного округа города Москвы с 31 августа по 04 сентября 2007 года. Материалы об этом мероприятии будут размещены на официальном сайте города.
 
 
УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(18.06.07 – 24.06.07)
 
        Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
        Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
        21.06.07 – проверка рынка «У Люси» (СПД Быстрова Л.П.) на основании распоряжения городского головы №223-01р от 03.04.2007г.;
        22.06.07 – проверка КП «Рынок Привоз» на основании письма прокуратуры города;
        Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
        За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 169, принято на рассмотрение – 161. Выдано разрешений на эксплуатацию – 172, принято на рассмотрение – 134. Сумма местного сбора составила – 17855 грн.;
        Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 57, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 85154 грн.;
        На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам: ул.Маршала Говорова (возле роддома №5), Книжный переулок,5, ул.Хуторская угол ул.Круговая,1.
 
 
УПРАВЛЕНИЕ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСА
(18.06.07 – 22.06.07)  
 
Отдел организационно - документального та материального обеспечения  
Поступило документов - 67 , обработано и подготовлено ответов - 67 . Поступило заявлений, жалоб, обращений - 10, подготовлено ответов на -4 Поступило заявлений на телефон доверия - З.Отвечено на телефон доверия - 3.
 
Отдел бухгалтерского учета и экономики
Оплата текущих платежей согласно договорам.
Подготовка ответов на текущие письма.
Подготовка Реестра изменений показателей обобщенного кошторыса.
Подготовка данных по фактическим начисленным компенсациям, которые финансируются из госудгрственного бюджета.
Подготовка уточненного плана закупок.
Подготовка     информации     по     выполнению     Программы     социально-экономического развития до 2015г.
Учет первичных документов и приложениям к ним. Учет фактических расходов. Расчет заработной платы за июнь. Подготовка отчета по больничным листам в фонд социального страхования.
 
Отдел работы с предприятиями транспорта и транспортного сервиса
1. Подготовка программы развития транспорта до 2015 года. По предложению концерна
Веста, и гражданина Новикова.
2. Комиссионное обследование с выездом на место по письмам, жалобам,
обращениям граждан и организаций. Проспект М. Жукова 471
3. Изучение документации по отделу.
4. Ответ ГАИ (аналіз состояния дорожнього руху у м. Одеса)
5. Ответ заявителям по проезду колонны автомобилей БМВ по городским уличам. 6. Ответ заяви телю по возобновлению работы в городе авиационного клуба.
 
Отдел контроля и анализа условий перевозок
1. Отработка письма начальника главного управления по делам защиты прав потребителей Тягая Л.И. с жалобой Калинина О.И. о техническом состоянии автобуса «Мерседес-Бенц» гос.№ ВН 1005 АА.
2. Подготовка письма предприятию ООО «БСК» с обращением Мороз Т.В.
с просьбой выразить благодарность двум водителям маршрута №232 за их
качественное обслуживание пассажиров.
3. Отработка жалобы Скоробогатовой И.И.   на неудовлетворительную работу автобусов на маршрутах     №100, №120. Проведение проверки работы автобусов на данных маршрутах, составление акта проверки.
4. Проведение проверки работы автобусов на маршрутах №№129, 203,
составление актов проверок.
5. Составление приказов:
- о   результатах   проверки    выполнения    договорных    обязательств предприятием -перевозчиком ОАО «Югтранс»;
- о создании комиссии по проверке выполнения договорных обязательств по качеству и безопасности организации перевозки пассажиров на городских маршрутах общего пользования.
6. Подготовка письма на заместителя городского головы Убирия В.Ш. о переносе конечной остановки автобусного маршрута с улицы Балтская дорога.
7. Составление докладной записки на заместителя городского головы Кучука М.И. о выносе автовокзалов и автостанций из центральной части города по предложению проведения таких работ Концерном «Веста.
 
Отдел организации дорожного движения
1.  Проведено обследование условий и состояния безопасности движения по ул. Архитекторской в районе пересечения с ул. Отважных, по результатам которого выдано наряд-задание на нанесение дорожной разметки 1.14.1 («зебра»), установку дорожных знаков 5.35.1/2 («пешеходный переход») - 4 шт, 1.33(«Дети») - 3 шт;
2.  Проведено обследование условий и состояния безопасности движения по ул. 25-й Чапаевской дивизии, в районе пересечения с ул. Рассвета, по результатам которого выдано наряд-задание на нанесение дорожной разметки 1.14.1 («зебра»), установку дорожных знаков 5.35.1/2 («пешеходный переход») - 4 шт, 2.1 «Уступи дорогу» - 2 шт;
3. С выездом на место, рассмотрено обращение председателя Малиновской райадминистрации относительно заезда автотранспорта в парк им. М. Горького, по результатам обследования выдано наряд-задание КП «СМЭП» на установку дорожных знаков 3.21 «Въезд запрещен» - 4 шт;
4.  Рассмотрено письмо начальника Суворовского РО ОГУ ГУ МВД Украины в Одесской области Пищанского М.Г. с просьбой установить дорожные знаки «Остановка запрещена» возле Суворовского районного суда г.Одессы. Для обеспечения безопасного конвоирования и охраны подсудимых составлено ивыдано наряд-задание КП «СМЭП» на установку дорожных знаков 3.34 - 3 шт, таблички к дорожному знаку 7.2.3 - 1 шт;
5.  Рассмотрено обращение технического директора филиала «Инфоксводоканала» Войтенко О.Ю. с просьбой установить дорожные знаки ограничивающие скорость до 20 км/час и стоянку автотранспорта возле здания КНС-8а по проезду к пляжу «Аркадия».   Определена необходимость в ограничении скорости и запрещении стоянки транспортных средств на проезжей части проезда к пляжу «Аркадия», напротив КНС-8а. Составлено и выдано наряд-задание на установку дорожных знаков 3.34 «Остановка запрещена»- 2 шт., 3.29 «Ограничение максимальной скорости» («20») - 2 шт.
6. Совместно, сотрудниками УТКГ и КП «СМЭП», проведено обследование условий движения транспортных средств и пешеходов на участке ул. Генуэзской от пляжа «Аркадия» до санатория «Виктория» и установлено,    что    предложения    УГАИ    на    данном    участке    ввести ограничение стоянки и свободного проезда к пляжу «Аркадия» актуальны, - это   позволит   повысить   безопасность   дорожного   движения,   а   также обеспечить беспрепятственную работу троллейбусов маршрута № 5, 13. КП «СМЭП».  
Выдано   наряд-задание   на   установку   дорожных   знаков   3.1 «Движение  запрещено» - 1 шт., 3.35 «Стоянка запрещена» - 4 шт., 4.2 «Движение направо» - 1шт., 4.2 «Движение налево» - 1 шт., таблички к дорожным знакам 7.4.4 «Время действия» - 3 шт.
 
Отдел организации пассажирских перевозок
1. Разработка плановых показателей предприятиям в соответствии с решением конкурсного комитета (перевозка детей сирот).
2. Организация и выделение автобусов по заявкам управлений ГИКа.
3. Работа с письмами, жалобами.
4. Подготовка проектов распоряжений.
5. Подготовка материалов на заседание конкурсного комитета.
 
  
КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(18.06.07 – 24.06.07)  
 
1.   КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 259,7 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 141 ед.
по троллейбусу – 118,7 ед.
в выходные дни в количестве 212 ед., в т.ч.:
-   по трамваю – 122 ед.
-   по троллейбусу – 90 ед.
 
2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 430,75 тыс. грн., в том числе:
-   доходы от реализации разовых билетов – 409,76 тыс. грн.
-   доходы от реализации постоянных билетов – 19,2 тыс. грн. 
-   доходы от перевозки пассажиров м/а – 1, 79 тыс. грн.
 
3.  Проводятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 5-ти трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 5 трамваев и 9 троллейбусов.
 
4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2): -трамвай – 178 вагонов, троллейбус – 154 машин.
 
5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.
 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(18.06.07 – 22.06.07)  
 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
18.06.07
По адресу: пр-т Шевченко, 27а – уборка аварийного дерева
Специалистами отдела ПСР
произведена распиловка и
уборка аварийного дерева
19.06.07
По адресу: п-кт Шевченко, 27-А - упало аварийное дерево на проезжую часть
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево с проезжей части
20.06.07
Оказание помощи по ремонту оконной решетки в кабинете Городского головы
Дежурная смена оказала помощь по установке оконной решетке
По адресу: ул. Комарова, СШ №33 – упало аварийное дерево
Спасатели отдела ПСР распилили и убрали аварийное дерево
По адресу: ул. Бунина, 27 - во дворе упало аварийное дерево
Дежурная смена обследовала аварийное место - работа без автокрана невозможна
По адресу: 
ул. Белинского/ул. М. Арнаутской - упало аварийное дерево
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево
По адресу: ул. Жуковского/ул. Екатерининской - упало аварийное дерево и перекрыло проезжую часть
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево с проезжей части
21.06.07 
 
По адресу: ул. Дмитрия
Донского, 37 - упало аварийное
дерево, перегородило дорогу
Дежурная смена распилила и
убрала аварийное дерево
По адресу: ул.
Канатная 83, упало аварийное дерево
Дежурная смена обследовала
аварийное место - работа без
автокрана невозможна
По адресу: 
Адмиральский проспект 31, упало аварийное дерево
Дежурная смена распилила и
убрала аварийное дерево
По адресу: ул. Базарная,
45-47 - упало аварийное дерево и
перекрыло проезжую часть
Дежурная смена распилила и
убрала аварийное дерево с
проезжей части
22.06.07
По адресу: пр-т Адмиральский, школа №4 - уборка аварийного дерева
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево с проезжей части
По адресу: пер. Бисквитный, 2 - изъятие медицинских ртутных градусников
Дежурная смена изъяла 4 медицинских ртутных градусника для дальнейшей утилизации
По адресу: 
ул. Малиновского, 133 - уборка аварийного дерева
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево с проезжей части
По адресу: бул. Приморский - уборка аварийного дерева
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево с проезжей части
23.06.07
По адресу: по Военному переулку висит большая ветка над проезжей частью
Дежурная смена распилила и
убрала аварийное дерево
По адресу: ул. Констанди, 65 - на проезжую часть упало дерево
Дежурная смена убрала
аварийное дерево с проезжей
части
24.06.07
Дежурный аварийной газовой службы - ул. Балтская дорога, 64-67 порыв газовой магистрали
Дежурная смена выехала на место порыва и оказала помощь работникам Одессагаз
По адресу: ул. Вильямса, 59/1, кв. 52 -захлопнулась бронированная дверь, в которой находится пожилая женщина и не подает признаков жизни
Дежурная смена в присутствии хозяина гр. Видова К.Р., соседей и участкового вскрыла бронированную дверь, гр. Видовой А.Т., 1921 г.р., инвалид II группы упала в ванной и не могла встать. Передана сотрудникам «03»
По адресу:  пр-т Героев Сталинграда, 18 - в З-ей парадной с 1 по 2 этажи разлита ртуть
Дежурная смена собрала около 15 гр ртути и произвела демеркуризацию зараженной территории
Между улицами Орджоникидзе и Средней - упало аварийное дерево на пешеходную часть дороги
Дежурная смена убрала аварийное дерево с пешеходной части дороги
 Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 336
из них передано:
-        в УЖКХ – 47,
-        оказана информационная помощь – 244,,
-        в КП «Зелентрест» – 31,
-        в Общество защиты животных – 11,
-        Ртуть – 2,
-        ВОП – 1.
 
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(18.06.07 – 22.06.07)   
Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Турнір з художньої гімнастики, присвячений пам’яті майстра спорту міжнародного класу Гровович Н.І.
18.06.07
м. Севастополь
 
2
Змагання з велоспорту                      „11 Великий кубок Одеси”
18-19.06.07 з 10.00
м. Одеса старт - санаторій
„Куяльник,”
фініш - велодром „ Глечик”
3
Чемпіонат та Першість м. Одеси зі спортивної гімнастики
23-24.06.07
м. Одеса
гімнастичний зал
Південноукраїнського
державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського
4
Показові виступи кращих учнів з бадмінтону
24.06.07 м. Одеса
гідропарк „Лузанівка”
5
Міжнародний турнір майстра спорту міжнародного класу Емілії Камініної з художньої гімнастики
23-27.06.07
м. Євпаторія
 УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(18.06.07 – 22.06.07)  
Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Відкриття меморіальної дошки заслуженому діячу мистецтв України Ю.В. Знатокову
13.06.07
вул. Гоголя, 5
Проведення книжкового ярмарку «Зелена хвиля»
14-16.06.07
 
Торговий центр «Пасаж» та на вул.Дерибасівській
Відкриття виставки Діани Кміт
15.06.07
вестибюль міськвиконкому
Думська площа, 1
Благодійні концерти та виступі творчих колективів театру духової музики ім. О.Саліка для мешканців міста.
13.06.07, 
20.06.07
Альтанка міського саду
 
Урочисте покладання квітів до пам’ятника Невідомому матросу, присвячене Дню Скорботи та вшанування пам’яті жертв ВВВ
22.06.07
    
ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка
 
 
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета 
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее