04:03:29   |   11 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 27

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 27

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.07.07 – 08.07.07)  
 
На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру прийнято 27 громадян.
В райадміністрацію надійшло 290 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 82 громадянина, з них по консультативним питанням – 79.
 
За звітний період проведено:
25.06.07 – засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
25.06.07 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
26.06.07 – засідання робочої групи з проведення реєстрації мешканців гуртожитків на території Приморського району;
26.06.07 – засідання комісії по питанням відключення квартир від внутрішньо-домових систем теплопостачання;
27.06.07 – комісія з підготовки систем центрального опалення житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 р.р.;
27.06.07 – засідання Ради опіки та піклування Приморської райадміністрації;
 
27,28.06.07 – відзначення Дня Конституції України:
- участь представників райадміністрації, трудових колективів та громадськості району в урочистих зборах з нагоди 11-ї річниці Конституції України в Одеському академічному українському музично-драматичному театрі ім.В.Василька (27.06.07);
- участь в урочистому покладанні квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченка (28.06.07);
27.06,04.07.07 – комісія з підготовки систем центрального опалення житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 р.р.;
06.07.07 – нарада з керівниками житлово-комунального господарства району.
 
Житлово-комунальний відділ  
Розглянуто та надано відповіді на 52 письмових звернення громадян та 39 відповідей на звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 116 звернень на „телефон довіри міського голови”.
 
Здійснено 22 виїзди для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, які зазначені у зверненнях громадян (узвіз Матроський, 7; вул.Ніжинська, 51; вул.Ніжинська,42; вул. Пастера, 36, кв.29; пров. Ушинського, 10а, кв.8; пров. Ушинського, 10а, кв.16); узвіз Марінеско, 14; узвіз Марінеско, 18; вул. Ковалевського, 32; вул. Розкидайлівська, 63; вул. Дворянська, 22; пров. Катаєва, 7; вул. Дерибасівська, 25; вул. Дерибасівська, 29; вул.Віце-адмірала Жукова,17/19; вул.Віце-адмірала Жукова, 21/23; вул.Преображенська, 28; вул. Преображенська, 36; вул. Преображенська, 35; пров. Красний, 14; вул.Канатна, 37; вул. Троїцька, 4; вул. Троїцька, 6.
З метою утримання території району в належному санітарному стані, недопущення скупчення побутових відходів, проводиться робота з контролю за укладанням договорів комерційними структурами на вивіз побутових відходів.
Постійно проводиться перевірка санітарного стану території району.
Участь в об’їзді території району разом з представниками інспекції з благоустрою, СЕС району та КП „Міськзелентрест”.
 
Проведено обстеження технічного стану дитячих та спортивних майданчиків, що розташовані на території району та направлено відповідну інформацію до УЖКГ та ПЕК.
Підготовлена узагальнена інформація про підсумки обстеження технічного стану тротуарів, фасадів будинків центральної частини міста.
 
Відділ контролю за самовільним будівництвом
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 64 письмових звернень громадян, підприємств, установ, організацій.
Прийнято 17 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі та 23 розпорядження згідно рішення МВК.
Здійснено 20 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.
 
Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
27.06.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району разом зі співробітниками міліції: (місце проведення – вул. Кінна);
27.06.07, 03.07.07 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (місце проведення – вул.Кінна, вул.Князівська(27.06.); вул.Черняховського,  5 ст. В.Фонтану (03.07.07);
02-06.07.07 – контроль за розміщенням та оформленням літніх майданчиків на території району (місце проведення – вул. Торгова, вул. Балківська);
04.07.07 – прийнято розпорядження райадміністрації „Про затвердження дислокації лотків з реалізації баштанових культур на території Приморського району”.
 
Відділ соціально-економічного розвитку району
25-27.06.07, 02-06.07.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 4 договори на денні автопарковки та продовжено дію договорів на 3 службові та 1 денну парковки);
27.06.07 – організовано транспорт для перевезення ветеранів ВВВ на пляж (пляж на 13 станції В.Фонтану);
02-06.07.07 – проведено перевірки автостоянок з питань дотримання умов договору укладеного з райадміністрацією (складено 5 протоколів про порушення договору);
04.07.07 – на виконання протоколу доручень Першого заступника Одеського міського голови Ворохаєва А.І. від 04.06.2007 р. проведена перевірка 6 будівельних майданчиків розташованих на території району.
 
Відділ у справах неповнолітніх
25-27.06.07, 02-06.07.07 – участь у 18 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
27.06,05.07.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях (перевірено 11 сімей);
02.07.07 – прийнято розпорядження райадміністрації щодо призначення піклування над неповнолітнім; 
02,03.07.07 – прийнято розпорядження райадміністрації щодо влаштування малолітньої в будинок дитини;
03.07.07 – участь разом з обласною службою у справах неповнолітніх та міською службою у справах дітей у перевірці благодійних фондів „Шлях до дому”, „Негадана радість”, „Світлий дім” щодо оздоровлення дітей в літній період.
 
Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури
25.06.07участь студентів вищих навчальних закладів району у 9-й Спартакіаді м. Одеси (змаганнях серед чоловіків з баскетболу) (місце проведення – спорткомплекс заводу „Краян”, пров. Високий, 17);
02.07.07 – проведено нараду оргкомітету з питань підготовки до Міжнародних змагань на „Кубок Анатолія Закржевського”;
02,03.07.07участь студентів вищих навчальних закладів району у 9-й Спартакіаді м. Одеси (змаганнях серед чоловіків з пляжного волейболу (02.07.07); змаганнях серед жінок з пляжного волейболу (03.07.07) (місце проведення – пляж санаторію ім. Чкалова);
06,07.07.07 – організовано відвідування дітьми пільгового контингенту району кафе „Мак Дональдс” (місце проведення – (06.07.07) кафе „Мак Дональдс”, 5 ст. В.Фонтану, учасники – діти-інваліди (30 дітей); (07.07.07) кафе „Мак Дональдс”, пр. Шевченко, учасники – діти з багатодітних сімей (30 дітей).
 
Відділ освіти
24-30.06.07 – участь у міжнародному фестивалі-конкурсі „Зірковий Симфіз” (місце проведення – м. Ялта; учасники – вихованці ансамблю української пісні „Квітень” ЦДЮТ „Самоцвіт”);
24,25.06.07 – оздоровлення дітей пільгового контингенту в заміських таборах: з 24.06 в дитячому оздоровчому центрі „Молода гвардія” (3 дітей); з 25.06. в заміських таборах „Юний гагарінець” (30 дітей) та „Мрія” (10 дітей);
25-28.06.07 – відзначення Дня Конституції України:
25-27.06.07 – тематичні заняття в дошкільних навчальних закладах району;
26.06.07 – спортивне свято „Козацькі розваги” (місце проведення – ДНЗ №№ 29, 37, 19, 1, 250, 175);
27.06.07 – конкурс малюнку на асфальті (місце проведення – ДНЗ №160, 264, 143, 253);
28.06.07 – святковий концерт (місце проведення - дитячий оздоровчий центр „Молода гвардія”; учасники – вихованці ЦДЮТ „Дивосвіт”);
25.06-01.07.07 – випускні вечори в закладах освіти району (за окремим графіком);
26.06-01.07.07 – участь у міжнародному фестивалі мистецтв „Загреб – 2007” (місце проведення – м. Загреб Хорватія; учасники – вихованці хореографічного ансамблю „Айседора” ЦДТ „Моряна”);
27.06.07 – звітний концерт ансамблю бального танцю „Одеса - star” (місце проведення – Будинок офіцерів, вул. Пироговська, 7/9; учасники – вихованці ЦДЮТ „Самоцвіт”); 
06-10.07.07 – свято „Ой, на Івана, ой, на Купала” (місце проведення – дошкільні заклади освіти району).
 
Управління праці та соціального захисту населення
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 277 заяв про призначення державної соціальної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 123 громадянина, надано 15 письмових відповідей на звернення громадян, відповідей на запити організацій – 43, прийнято 17 заяв на призначення субсидій, призначено - 9.
Відділом соціальних інспекторів проведено 101 перевірку.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 207 чоловік;
-        прийнято 11 заяв на надання матеріальної допомоги;
-        видано довідок „Діти війни” – 46;
-        видано посвідчень „Ветеран праці” – 6; 
-        видано посвідчень ветеранам війни – 9;
-        видано талонів на пільговий проїзд – 67;
-        видано санаторно-курортних путівок – 1; 
-        прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 6;
-        видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 27.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.
 
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення нових робочих місць в Одеському російському драматичному театрі, в ТОВ „Неолоджик”.
Проведено підготовчу роботу із соціальними партнерами для збору інформації щодо створення нових робочих місць за І півріччя 2007 р.
 
Сектором по оплаті праці  надана інформація до Головного управління праці та соціальної політики Обласної державної адміністрації на виконання наказу від 22.12.06 р. №33 „Про поліпшення ефективності роботи місцевих органів праці та соціального захисту щодо додержання законодавства України з питань соціально-трудових відносин та оплати праці”.
Надана інформація до Головного управління праці та соціальної політики Обласної державної адміністрації та управлінню економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності Одеської міської ради щодо виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 31 травня 2002 року №651-р „Про затвердження плану заходів щодо реалізації положень Генеральної угоди між Кабінетом Міністрів України, всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців і підприємців та всеукраїнськими профспілками і профоб’єднаннями на 2004 – 2005 роки”.
 
Сектором по охороні праці та атестації робочих місць надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій та установ району з питань охорони праці стосовно створення служб охорони праці та проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Проведено профілактичну роботу з керівниками підприємств, організацій та установ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших чинників, що можуть призвести до ушкодження здоров’я та загибелі людей.
Надано до Головного управління праці та соціальної політики Обласної державної адміністрації: звіт про роботу служби охорони праці Приморського району в частині умов праці за червень 2007 р.; інформацію про проведення атестації робочих місць за умовами праці на перевірених підприємствах, організаціях та установах де присутні робочі місця з важкими та шкідливими умовами праці, з особливим характером праці за червень 2007 року; інформацію про проведення роз’яснювальної роботи серед осіб похилого віку щодо небезпеки необережного поводження з вогнем. 
Зібрано та проаналізовано звіти лікувальних закладів району щодо травматизму невиробничого характеру за червень 2007 р.
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.07.07 – 06.07.07)   
 
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
Нараховано:
- компенсація   за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 1396 чол.
- за травень - 2007р. – 530 чол.;
- дітям, потерпілим від ЧК за березень 2007р. – 66 чол.;
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 8 чол.;
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол.;
- компенсація по втраті годувальника – 1 чол.
 
Нараховано:
на тверде паливо – 13 чол.
на скраплений газ – 8 чол.
 
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 4110 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 8472,00 грн.
Міська   цільова   програма   "Надання   допомоги   у   вигляді   продуктів харчування   та   непродовольчих   товарів      соціально   незахищеним   верствам населення міста Одеси на 2006 рік". Гаряче харчування:
Станом на 06.07.2007р. отримали – 2958 чол./ 319411,42 грн. В т.ч.
- бюджет – 1758 чол./ 189801,35 грн.
- благодійні – 1200 чол./ 129610,07 грн.
Отримали за звітний період :
Всього:
В т.ч. їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет – 300 обідів/1800,00 грн.
благодійні – 405обідів/ 2430,00 грн.
їдальня "Ветеран-4"- гарячих обідів: бюджет – 150 обідів/ 900,00 грн.
благодійні - 195обідів/1170,00 грн.
їдальня "Академія" - гарячих обідів: бюджет – 450обідів/ 2700,00 грн.
їдальня "Восток" - гарячих обідів: бюджет – 0
Всього харчувалось – 300 чол./ 9000,00 грн.
Всього з початку року за станом на 04.07.2007р. отримано продуктових наборів - 10473 шт. / 314493,74грн. 
 
В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 5 чол./ 60,00 грн.
- прання – 10 чол.(30 кг)/135,00 грн.- перукарські послуги – 5 чол.
 
Також 91 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 0 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам. Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік
Дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі : - 123 чол. в т.ч. дітей-інвалідів – 43 чол. дітей-сиріт – 80 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 04.07.07р. – 4463 чол.
В т.ч. надомне обслуговування – 1254 чол.
У відділі натуральної допомоги – 3110 чол.
За звітний період відпрацьовано – 43 листа.
 
За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до адміністрації надійшло 65 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 25 громадян.
 
Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 06.07.07р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.
Житлово-комунальна сфера.
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) - 4 громадянина; оформлено зміну особистих рахунків - 8 громадянам, прийнято на особистому прийомі - 13 громадян. На   09.07.07р.   та   11.07.07р.   заплановано   проведення   особистого   прийому громадян.
 
Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами розглянуто 24 скарги. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по не допущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 4 об'єкта самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи вручені приписи Київської райадміністрації.
Відділом житлового господарства було розглянуто 27 листів громадян на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем теплопостачання, гарячого водопостачання і бойлерів у житлових будинках комунальної власності району до роботи у осінньо-зимовий період 2007-2008р.р. Проводиться щоденний аналіз виконання робіт з благоустрою району.
Проведено 3 прийома громадян з питань МВК, підготовлено 18 розпоряджень з питань МВК.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 7 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.
Відділом благоустрою за звітний період було проведено :
02.07.07 – здійснення   перевірки   території   дільниць    1,   2   КП   ДЕЗ «Чубаївське», дільниць №2,3 КП ДЕЗ «Вузівське» та дільниці №3 КП ДЕЗ «Південне», за результатами перевірки складено відповідний акт та надано керівникам дільниць строк по усуненню відповідних недоліків.
04.07.07 – розглянуто звернення громадян, які надійшли на «Телефон довіри» Одеського міського голови. Заявникам роз'яснені наміри виконавчого комітету Одеської   міської   ради   стосовно   розміщення   об'єкта   швидкого   харчування «Макдональдз» на пл. Толбухіна.
Відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення були проведені наступні заходи :
- контроль проведення штабного об'єктного тренування у ВАТ «Пласта - Н»;
- відпрацювання документів служб району;
- відпрацювання доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових донесень.
 
Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адмінкомісії;
- проведення засідання адміністративної комісії - 05.07.07р.,   (розглянуто 18 протоколів про адміністративні правопорушення);
- надана інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії станом на 02.07.07р.;
 
Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 75 звернень громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались міри. За звітний період виконано - 73 звернення, а 2 -відпрацьовуються.
 
Відділ   розвитку   торгівлі   та   побутового   обслуговування   населення:
25.06.-05.07.07 – розглянуто та надано відповідей по 10 зверненням;
25.06-05.07.07 – підготовка узгоджень по розміщенню літніх майданчиків на території району, та видача дозволів на розміщення об'єктів торгівлі у прибережній зоні району;
02.07.07 – проведена перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі, щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі;
03-04.07.07 – проведено збори з керівниками підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування по питанню благоустрою пішохідної зони плиткою за адресами: вул.. Ак.Корольова, 76/1-80, пр-кт М.Жукова, 24-30, вул. Люстдорфська дор./пр. Адмиральський, вул.. Люстдорфська дор., 54.
Відділ у справах дітей:
02-06.07.07 – прийнято участь у 15-ти судових засіданнях;
03-04.07.07 – в ході проведення рейду по неблагополучним сім'ям, відділом у справах дітей райадміністрації відвідано 3 сім'ї, в яких проживає 4 дитини. Складено акти обстеження, проведено профілактичні бесіди;
03.07.07 – в ході проведення спільно з ВКМСН Київського РВ ОМУ УМВС України в Одеській обл. рейду з попередження бродяжництва, виявлено 5 дітей, яких влаштовано до Центру соціально-психологічної реабілітації;
02-06.07.07 – здійснено 4 обстеження житлово-побутових умов проживання дітей;
05.07.07 – прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування;
04-05.07.07 – спільно з районним Центром соціальних служб проведено 2 рейди з перевірки умов виховання та утримання дітей в оздоровчих таборах.
 
Відділ по роботі з громадськими організаціями та формуваннями:
04.07.07 - участь у конференції органу СОН «Дружний»;
03.07.07 - організація та участь у нараді голів комітетів СОН приватного сектору з головою рай адміністрації та представниками ООО «Союз».
 
Збір інформації по дислокації будинків приватного сектору Київського району.
 
Організаційні заходи.
Центром зайнятості Київського району було проведено:
26.06.07 – інформування присутніх про ринок праці, права та обов'язки безробітних, можливість навчання за спеціальностями, які користуються попитом на ринку праці.
 
Відділ у справах культури, сім "і, молоді та фізичної культури:
02.07.07 – організація участі жіночої команди району у змаганнях з пляжного   волейболу   в   рамках   проведення   IX   міської   Спартакіади   (Пляж «Чкаловський»).
03.07.07 – організація участі чоловічої команди району у змаганнях з пляжного волейболу в рамках проведення IX міської Спартакіади   (Пляж «Чкаловський»). 
 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.07.07 – 08.07.07)  
 
За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 65 громадян; прийнято до розгляду 111письмових звернень.
По відповідних напрямках проведена така робота:
 
Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 29 відповіді на звернення громадян.
Підготовлено 24 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 4 розпоряджень
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ДЄЗ».
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ДЄЗ».
Контроль за дотримання графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського го­лови    Кучука М.І.
Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови».
Розглянуто 37 справ про адміністративні правопорушення.
Передана інформація про адміністративні правопорушення до ДВК, УЖКГ і ТЕК.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
 
04.07.07 – проведено штаб з підготовки об'єктів всіх форм власності району до опа­лювального періоду 2007-2008 p.p.
Проводилася робота по дорученням протоколу об'їзду району з питання санітарного стану.
 
06.07.07 – проведено об'їзд району з питання санітарного стану.
Збір інформації про проведення інвентаризації дитячих майданчиків, розташованих на території Суворовського району.
 
06.07.07 – опікунська нарада.
Призначена державна комісія по прийманню в експлуатацію закінченого будівницт­ва житлового будинку буд. 18 в мкр. ІІІ-4-2, промислового магазину по пр. Добровольського, 125.
 
04.07.07 – проведена нарада з питання погашення заборгованості за спожиті енерго­носії і організації процесу перекладу населення на прямі платежі з ВАТ «Одесобленерго», Північним РЕС, керівниками комунальних підприємств «ДЄЗ».
Розроблена схема розміщення урн на території Суворовського району.
Контроль проведення робіт по демонтажу і ремонту дитячих ігрових і спортивних майданчиків.
Контроль виплати заробітної платні КП «ДЄЗ».
Узгодження переліку вулиць для механізованого прибирання КП «Міські дороги».
Перевірка автозупинок „Слобідська", „Світлофор".
 
Відділ у справах дітей:
Відвідані 13 неблагополучних сімей.
Ведеться робота по підбору дітей з девіантною поведінкою для літнього оздоров­лення.
Проведена звірка неповнолітніх, які знаходяться на обліку в КМИН за вчинення злочинів.
Проводиться робота з оформлення особистих справ дітей під опікою.
Підготовлено 1 пакет документів на оформлення опіки над неповнолітніми.
Підготовлено 2 висновки про позбавлення батьківських прав.
Прийняли участь у 10 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 15 запитів до різних установ.
Проведено 2 прийоми громадян.
Прийняли участь у роботі ради опіки та піклування.
 
Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Робота з керівниками торгових підприємств, розташованих в мікрорайонах „Зоря­
ний", „Північний", „Марсельський", „Пересипський", щодо дотримання правил торгівлі та
належного санітарного стану.
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Робота з керівниками АЗС та автосалонів, підприємств торгівлі та побутового обслуговування, розташованих по Миколаївській дорозі, вул. Чорноморського козацтва, вул. От. Головатого щодо поливу прилеглої території.
 
Відділ у справах культури, сім'ї., молоді та фізичної культури:
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" – постійно.
02-07.07.07 – Районна виставка дитячих робіт «Дитинство барвінкове» - Будинок творчості юних «Тоніка».
03.07.07«Вечір дружби» - творча зустріч зразкового ансамблю народного танцю «Барвінок» з дитячою делегацією з Угорщини - Будинок творчості юних «Тоніка».
03.07.07 – Районна виставка робіт «Майстерня Саморобкіна». Центр дитячо-юнацької творчості «Зоресвіт».
07.07.07 – Ігрова програма «Ой, на Івана Купала» - Дитячий підлітковий клуб «Патріот».
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соці­ально незахищеним верствам населення :
забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол. на суму 16600 грн.;
банні, пральні, перукарські послуги – 85 чол. на суму 835 грн.;
отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. на суму 1113 грн.;
ремонт взуття – 11 чол. на суму 110 грн.;
ремонт та виготовлення окулярів – 2 чол. на суму 56 грн.;
надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 1101 чол. на суму 9868 грн.;
Відпрацьовано 38 звернень громадян. Обслуговано 5 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допо­моги на суму 28582,00 грн.
 
Управління праці та соціального захисту населення
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ВАТ «Одеський експериментальний ремонтно-механічний завод», газоналивна станція, ТОВ «Квадро», обласна клінічна лікарня № 1.
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 3.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 46.
Заповнено карток інвалідів – 17.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 214.
Проведено прийом документів у пільговиків – 61.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 19.
Призначено субсидії сім'ям – 23.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 32.
Видано посвідчень „Ветеран праці" – 12.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 103.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 21.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 12.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 75. 
 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(02.07.07 – 06.07.07) 
   
Согласно п. 1.2 указанного распоряжения для подготовки еженедельного информационного бюллетеня предоставляю основные мероприятия, выполненные управлением за период с 02.07.2007г. по 06.07.2007г.
 
1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 20-ти объектах: ул. Дерибасовская, 9; ул. Ак. Королева, 64-а; ул. Успенская, 83/85; ул. Ильфа и Петрова, 41; ул. Балковская, 40; Адмиральский пр-т, 1-в; ул. Шишкина, 50/2; Днепропетровская дорога,86; ул. Малиновского, 61/2; ул. Ак. Вильямса,59/3; ул.Канатная, 95; Люстдорфская дорога,146/1; ул.Г.Петрова,27/6; ул. Леваневского,9-а;ул. Терешковой,54, пр-т Шевченко,25-а; ул. Тенистая; ул. Лазарева, 53; ул. Балковская, 40; ул. Высоцкого,9; ул. Крапивницкого, 18/22.
2. По состоянию на 06.07.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 101,1 %, сбор платы за водопотребление - 100,2%.
3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев - 89 шт.: (ул. Торговая, 6 ст. Б.Фонтана, ул. Генерала Петрова,45, ул. Краснова, Кулековое поле, Парк Победы, ул. Базарная,40 , Парк Шевченко, Парк Преображенский, Адмиральский проспект, ул. Конная, 13, ул. М. Говорова угол ул.Пионерской, Парк Горького, Дорога на Аэропорт, ул. Преображенского угол ул. Некрасова).
- валка деревьев – 22 шт.: (ул. Ген.Бочарова, 6, ул. Гоголя, ул. Никитина угол ул. Краснослободской, Волжский переулок, 4,         дача Ковалевского,83-85, Французский бульвар, угол ул. Пироговская, Парк Преображенский, Парк Горького, ул. И. Франко,47, Овидиопольская дорога, вторая Застава, Дорога на Аэропорт).
4. КП «Одескоммунтранс» произведен отлов 74-х бродячих собак.
 
5. КП "Одесгорсвет" произведена:
- Демонтаж аварийных опор 3-шт.: (ул. Спиридоновская, ул. 25-ой Чапаевской дивизии, бульвар Искусств);
- замена воздушной линии на кабельную – 370м: (ул. Гайдара – 40м; ул. 7-я Степная – 30 м; ул. Скворцова – 100 м; ул. Терешковой, 52 – 40м, ул. Качалова – 100м, ул. Ефимова – 80м, 4-й квартал, ЮЗР – 40м.).
6. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийныхситуаций.
7. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 06.07.2007г. установлено 135 шт. 
 
ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(02.07.07 – 06.07.07)    
 
1. Перераховано до міського бюджету - 6 215 556,50 грн., у тому числі:
- від відчуження – 4 952 229,40 грн.;
- від приватизації – 428 327,10 грн.;
- від оренди – 835 000,00 грн.
 
2. Укладено та продовжено договорів оренди – 69.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 24. 
 
 
ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(02.07.07 – 06.07.07) 
 
количество документов, поступивших в Инспекцию – 153;
количество отработанных документов – 116;
количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течение недели – 9;
количество подготовленных ответов на обращения граждан – 5;
количество выданных ордеров: плановых – 33; аварийных – 57;
количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 1;
количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
Приморский район – 3;
Киевский район – 4;
Суворовский район – 5;
Малиновский район – 3.
- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
ООО фирма «Консоль ЛТД»: ул. Ковалевского № 20-28 – комплекс жилых домов;
- количество согласованных проектов по разделу «Благоустройство»:
1. ООО «Пассажирская канатная дорога» Французский бульвар, № 17А – гостиничный комплекс;
2. СУ - 463 ОАО «Черноморгидрострой»: ул. Жуковского, № 10 - жилой дом. 
 
 
КП «СМЭП»
(02.07.07 – 06.07.07) 
  
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 79
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 79
3. Заменено ламп – 342 шт.
4. Нанесена дорожная разметка – 2509 м2
5. Установлено дорожных знаков – 3 шт.
6. Заменено дорожных знаков – 2 шт.
7. Замена турникетный ограждений – 12 п/м.
8. Установлено турникетных ограждений – 38 п/м.
9. Обрезка веток – 6 объектов.
10. Работы по установки закладной ул. Королева – пл. Деревянко.
11. Демонтаж систем обеспечения на Мясоедовской – Комитетской, Мясоедовской – Болгарская.
12.    Работы на объекте Преображенская – Троицкая перезапуск аппаратуры, замена УК.
13. Пушкинская – Бунина коммутация зеленых ламп, замена модуля силовых ключей, восстановление конфигурации зеленых, проверка клемных коробок.
14. Адмиральский прт-т - ул. Судостроительная ремонт аппаратуры.
15. Троицкая – Екатерининская: замена УК.
16. Работы на объекте Ришельевская – Троицкая зачистка контактов магнитного пускателя.
17. Работы на объекте №6 Автовокзал - замена плат связи.
18. ул. Краснова - ЦРЭС установили тумблер, коррекция часов.
19. Замена модулей центрально процессора на следующих объектах: Ришельевская – Жуковского, Итальянский бл-р – Старосенная.
20. Работы по ремонту УК на следующих объектах: ул. Старопортофранковская – Градоначальницкая, ул.Филатова – кафе «Солнечное», ул.Черняховского – ул. Тенистая.
21. ул.Разумовская- ул.Мясоедовская демонтаж колонки со светофором, отключение кабеля в шкафу, закопали трубу, протянули кабель.
22. Николаевская дор. – ул. Лиманная восстановили сбитый ящик КС.
23. 25-Чапаевской дивизии – Комарова ремонт КС-3.
24. Проверка и восстановление линии связи объектов Ришельевская – Греческая, Ришельевская – Жуковского, Овидиопольская дор. – Аэропорт, Итальянский бул.-Старосенная, Балковская – Заньковецкая, Водопроводная – пер.Высокий, Б.Арнаутская – Ришельевская.
25. Установка говорящего светофора на Ген.Петрова – Гайдара.
26. Усовершенствование говорящего светофора по ул.Ген.Петрова – Космонавта.
27. Текущий ремонт:блоков питания; плат силовых тиристоров; модулей ключей; модулей   интерфейса;   модулей связи;   модулей   силовых   каналов;   Модулей процессора; Плат переключений светофорных сигналов.
28. Подбор оборудования для светофорных объектов по ул. Мясоедовской.
29. Работа с главным редактором журнала «Автомир».
30. Разработка программного обеспечения для контроллера КС-16 на светофорный объект Преображенская – Маяковского.
31. Внеплановые обслуживание персональных компьютеров в бухгалтерии.
32. Разработка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект №173 Дегтярная – Тираспольская.
33. Восстановление радиоканала в ЦУПе с объектом № 74 ул. Пушкинская – ул. Базарная.
34. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 16. 
 
 
ДЕПАРТАМЕНТ РЕКРЕАЦИОННОГО КОМПЛЕКСА И ТУРИЗМА
(02.07.07 – 06.07.07)
 
  
· Участие в заседаниях депутатских комиссий по обсуждению проекта «Концепции развития курортно-рекреационного и туристического комплекса г. Одессы на 2007-2015г.г.».
· Оказание помощи в организации IV Международного детско-молодежного фестиваля искусств «Одесский трамвайчик-2007».
 
· Сбор информации о работе курортно-санаторных учреждений г.Одессы. 
 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(25.06.07 – 06.07.07)  
 
1. Рассмотрено обращение и.о. начальника Специализированной государственной налоговой инспекции по работе с крупными плательщиками налогов в городе Одессе и подготовлен ответ секретарю Одесского городского совета Прокопенко А.А. по вопросу снижения фактически оплаченных налогов в государственный и местные бюджеты коммунальным предприятием «Теплоснабжение города Одессы»;
2. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю постоянной комиссии по жилищно-коммунальному хозяйству и тарифной политике Одесского городского совета по вопросу предоставления информации о действующих тарифах на жилищно-коммунальные услуги;
3. Рассмотрено обращение заместителя председателя Одесского областной государственной администрации по вопросу предоставления информации о размере экономически обоснованных затрат при определении размера платы за административные услуги;
4. Рассмотрено обращение граждан Масловской Л.В. и Масловской О.М., по вопросу тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории для дома расположенного по ул. Филатова, 25. Управлением направлены ответы по существу обращения заявителей Масловских;  
5. Продолжалась работа с субъектами малого и среднего бизнеса по проведению мероприятий совершенствования регистрации работников, которые приехали с других регионов Украины, иностранцев и лиц без гражданства;
6. Проведен    анализ    результативности     выполнения     решения    сессии   от 30.11.2006 г. № 647-V «Об установлении ставок единого и фиксированного налогов, которые действуют на территории города Одессы для физических лиц-предпринимателей»; 
7. Продолжалась работа с руководителями предприятий всех форм собственности по их участию в конкурсе на частичное возмещение процентных ставок по кредитам для реализации инвестиционных проектов;
8. Подготовлена информация для распространения средиведущих предприятий промышленного и морехозяйственного комплекса и субъектов предпринимательской деятельности города о проведении следующих мероприятий:
- 12-15 ноября 2007 года – Международная ярмарка «Международная торговля Малайзия в 2007 году»;
- апрель 2008 года – 37-ая Международная промышленная выставка в городе Триполи (Ливия);
- апрель 2008 года – Международная выставка Hannover Messe-2008 и Глобальный бизнес-форум;
- 7-10 октября 2008 года в городе Вена (Республика Австрия) Международная ярмарка промышленных технологий «VIENA-TEC 2008»;
9. Подготовлена и направлена в Главное управление труда и социальной защиты населения Облгосадминистрации информация о ходе выполнения положений Генерального соглашения в І полугодии 2007 года;
10. Подготовлена и направлена в Главное управление труда и социальной защиты населения Облгосадминистрации информация о ходе выполнения Регионального соглашения в І полугодии 2007 года. 
 
 
УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(02.07.07 – 08.07.07)  
  • Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
  • Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
  • Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
  • За вышеуказанный период   управлением выдано   разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 148, принято на рассмотрение – 189. Выдано разрешений на эксплуатацию – 137, принято на рассмотрение – 151. Сумма местного сбора составила – 14722 грн.;
  • Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 58, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 42945 грн.;
  • На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам: СПД Миронюк (киоск), ул.Филатова,82/84, СПД (киоск) Дача Ковалевского.  
УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(02.07.07 – 08.07.07)  
 
Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 299;
- до адміністратора – 940.
 
Кількість виданих документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 183;
- через адміністратора – 947.
 
Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 20;
- через адміністратора – 196.
 
Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.
 
Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.
 
Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 299;
- адміністратором – 957
 
 
КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(02.07.07 – 08.07.07) 
 
1.   КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 264,7 ед., в т.ч.
-по трамваю – 146 ед.
- по троллейбусу – 118,7 ед.
в выходные дни в количестве 208,1 ед., в т.ч.
-   по трамваю – 11 8 ед.
-   по троллейбусу – 90,1 ед.
 
2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 475,31 тыс. грн.
в том числе:
-   доходы от реализации разовых билетов – 414,4 тыс. грн.
-   доходы от реализации постоянных билетов – 59,62 тыс. грн.
-   доходы от перевозки пассажиров м/а – 1,29 тыс. грн.
 
3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 8 троллейбусов.
4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 173 вагонов,
- троллейбус – 161 машины.
5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей. 
 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(02.07.07 – 08.07.07)     
 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
02.07.07
По адресу: ул. Багрицкого, 29 – упало аварийное дерево на газовую трубу
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево с газовой магистрали
03.07.07
По адресу: ул.Троицкая 28 – упало аварийное дерево на тротуар
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево
По адресу: ул. Варненская 31кв.12-разбит градусник
Дежурная смена собрала ртуть и произвела димеркуризацию помещения
04.07.07
ГИК – проверка зала заседаний ГИК на наличие ВОП
Специалистами отдела инженерных и спасательных работ произведено обследование зала заседаний ГИК на наличие ВОП. ВОП не обнаружено
По адресу:  
пер. Лунный 4, кв.22 – открытие дверей пенсионерке, инвалиду войны,83 года
 
Дежурная смена открыла двери пенсионерке
13 ст. Большого Фонтана – спасение ребёнка, получившего травму в следствии прыжка с пирса
Специалистами водолазно-спасательных работ был извлечён из моря Марценюк В.В., 10 лет, с переломом шейного позвонка. Пострадавшему была оказана первая медицинская помощь, после чего он был передан «Скорой помощи», госпитализирован в Областную детскую больницу
05.07.07 
 
По адресу: ул. Ген.Петрова, 8
упало дерево, перекрыло дорогу
 
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева
06.07.07
Платформа «Шевченко» –наезд поезда на человека
По приезду дежурной смены пострадавшего увезла «Скорая помощь»
07.07.07
По адресу: ул. А. Невского, д.37, кв.5 - ребёнок захлопнул железную дверь.
Дежурная смена оказала помощь по открытию двери
В районе дачи Ковалевского утонул мужчина.
Дежурная смена отдела водолазно-спасательных работ убыла на поиски утонувшего. Тело утопленника было найдено, им оказался Будзовский Сергей Васильевич, 33 года, житель города Балта.
Тело утопленника забрало Фонтанское отделение милиции.
 Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков273
из них передано:
- в УЖКХ – 45,
- оказана информационная помощь – 202,
- в КП «Зелентрест» – 14,
- в Общество защиты животных – 10,
- Ртуть – 2 
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(02.07.07 – 08.07.07)  
Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
02.07.07
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо вирішення поточних питань: - оздоровлення учнів ДЮСШ, СДЮСШОР, підпорядкованих управлінню; - підготовка до чергової Колегії;
03.07.07
3
Міжнародний турнір з художньої гімнастики „Жемчужина Чёрного моря".
06-09.07.07
м. Феодосія
4
Першість України з гандболу
09-15.07.07
м. Южний
5
III Всеукраїнськи літні спортивні ігри з футболу
01-08.07.07
м. Нікополь
6
Навчально - тренувальний збір до Чемпіонату України зі скелелазіння
04-10.07.07
Крим
 
 УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(02.07.07 – 08.07.07)   
Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Відкриття виставки „Синай. Шлях письма” фотографа Жана Белондрада
03.07.07
о 15.00
Всеукраїнський центр Болгарської культури
пров. Віце-адмірала Жукова, 9
Відкриття виставки Ольги Разінкіної
06.07.07
о 17.00
Міська художня галерея,
Сабанєєв міст,3
Відкриття виставки Триколенко І.С.
і Триколенко Т.І.
11.07.07
о 14.00
виставкова зала історико-краєзнавчого музею,
вул. Ланжеронівська,  24-а
Благодійні концерти та виступі творчих колективів театру духової музики ім. О.Саліка для мешканців міста.
08.07.07,
15.07.07
о 
19.00-21.00
Альтанка міського саду
 
Народознавчий калейдоскоп „У звичаях, традиціях народу ти душу України пізнавай”
06.07.07
ЦБ ім.А. Гайдара
 
 
 
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета 
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

7 - 10 декабря 
выставка «Ювелирный Салон»

Далее 8, 11, 12,13 декабря
депутатские комиссии

Далее 8 декабря 10:00
заседание городского
трехстороннего социально-
экономического совета

Далее 11 декабря 9:00
аппаратное  совещание
прямая трансляция
Далее ПРОГРАММА 
ко Дню инвалидов

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее