22:02:59   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 28

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 28

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.07.07 – 15.07.07)


На минулому тижні головою райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 12 мешканців району, його заступниками – 9.
В райадміністрацію надійшло 195 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 41 громадянина, з них по консультативним питанням – 39.

За звітний період проведено:
10.07.07 – засідання робочої групи з проведення реєстрації мешканців гуртожитків на території Приморського району;
10.07.07 – засідання громадської комісії райадміністрації по житловим питанням:
видано 2 ордери на житлову площу; 1 ордер сім’ям, відселеним з аварійних будинків та 1 ордер іншим категоріям; видано 1 службовий ордер; поставлено на квартирний облік – 3 сім’ї; знято з квартирного обліку – 1;
10.07.07 – засідання комісії з розгляду звернень громадян щодо відключення квартир від систем центрального опалення
11.07.07 – засідання штабу щодо підготовки систем центрального опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках та об’єктах соціально-громадського призначення під час опалювального сезону 2007 – 2008 р.р.;
11.07.07 – засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
11.07.07 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
11.07.07 – засідання районної координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
12.07.07 – засідання Ради опіки та піклування Приморської райадміністрації.

Житлово-комунальний відділ
Розглянуто та надано відповіді на 25 письмових звернення громадян та 21 відповідь на звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 49 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 р.р.  
З метою утримання території району в належному санітарному стані, недопущення скупчення побутових відходів, проводиться робота з контролю за укладанням договорів комерційними структурами на вивіз побутових відходів.
Постійно проводиться перевірка санітарного стану території району.
Підготовлена узагальнена інформація про підсумки обстеження технічного стану тротуарів, фасадів будинків центральної частини міста.

Відділ контролю за самовільним будівництвом
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 52 письмових звернення громадян, підприємств, установ, організацій.
Прийнято 6 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі та 9 розпоряджень згідно рішення МВК.
Здійснено 6 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
11.07.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів з питань дотримання правил торгівлі та дотримання санітарних норм (місце проведення – Привокзальна площа);
10.07.07 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (місце проведення – вул.С.Варламова);
10.07.07 – контроль за розміщенням та оформленням літніх майданчиків на території району (місце проведення – вул. Буніна, 35 вул. Дерибасівська);
10.07.07 – на виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 02.07.07 р. № 740 „Про вжиття невідкладних заходів з припинення продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів біля установ середньої загальної освіти, позашкільних дитячих закладів” підготовлено та надано приписи ;
09-13.07.07 – контроль за розміщенням та оформленням майданчиків для продажу баштанових культур.

Відділ соціально-економічного розвитку району
09-13.07.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 5 договорів: 3 договори на денні автопарковки, 1 - на експлуатацію службової парковки та 1 договір на експлуатацію нічної парковки);
04.07.07 – проводиться робота по виконанню протоколу доручень Першого заступника Одеського міського голови Ворохаєва А.І. від 04.06.2007 р. щодо перевірки будівельних майданчиків розташованих на території району.

Відділ у справах неповнолітніх
09-13.07.07 – участь у 6 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
0913.07.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях (перевірено 6 сімей);
09-11.07.07 – прийняті розпорядження райадміністрації щодо влаштування малолітніх до будинку дитини;
13.07.07 – разом з міською службою у справах дітей проведено обстеження житлово-побутових умов неповнолітньої.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури
10.07.07 – нарада з керівниками фітнес-клубів та спортивних центрів щодо проведення змагань в рамках „Кубку Закржевського” (місце проведення – Приморська райадміністрація, вул. Канатна, 134).

Управління праці та соціального захисту населення
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 142 заяви про призначення державної допомоги сім’ям.


Сектором субсидій прийнято 57 громадян, надано 8 письмових відповідей на звернення громадян, відповідей на запити організацій – 43, прийнято 9 заяв на призначення субсидій, призначено - 9.


Відділом соціальних інспекторів проведено 46 перевірок.


Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 141 чоловіка;
- прийнято 9 заяв на надання матеріальної допомоги;
- видано довідок „Діти війни” – 19 ;
- видано посвідчень „Ветеран праці” – 8;
- видано посвідчень ветеранам війни – 5;
- видано талонів на пільговий проїзд – 39;
- видано санаторно-курортних путівок – 6;
- виплачено компенсацій за харчування учасникам ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС – 384;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 2;
- видано направлень для вирішення питання автопротезування – 2;
- надана матеріальна допомога інвалідам – 10;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 22.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.

Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення нових робочих місць у „Першому кредитному товаристві”.
Підготовлено інформацію про хід реалізації у І-у півріччі 2007 року заходів Програми зайнятості населення Одеської області на 2006 – 2007 р.р.

Сектором по оплаті праці та соціально-трудовим відносинам проведена перевірка з питань дійсного стану заборгованості із виплати заробітної плати в Одеській філії ТОВ „Трест – Укрмонтажхімзахист”.
Надана інформація до управління соціального захисту населення та праці Одеської міської ради на виконання листа від 23.08.06 р. №1115-04 щодо стану заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах району.

Сектором по охороні праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці в ТОВ „Люсож”.

Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій та установ району з питань охорони праці стосовно створення служб охорони праці та проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Надано до Головного управління праці та соціальної політики Обласної державної адміністрації: звіт про нещасні випадки невиробничого характеру, що трапились на підвідомчій території за ІІ-й квартал та І півріччя 2007 року; відомості про розслідування нещасних випадків невиробничого характеру за І півріччя 2007 року.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.07.07 – 15.07.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:

Перераховано коштів на:
- виплату пільг ветеранам війни та праці на оплату ЖКП в сумі – 32170,81 грн.
- виплату пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на оплату ЖКП в сумі – 1381,40 грн.
- виплату пільг ветеранам війни та праці на придбання твердого палива та скрапленого газу в сумі – 2447,13 грн.
- виплату компенсації на санаторно-курортне лікування інвалідам в сумі – 3, 849 грн.

За призначенням державних субсидій та перерахунком за поточний період звернулося 7483 громадянина; відмовлено по 121 справі.

Сектором соціальних гарантій з початку року проведена наступна робота:
- Видано посвідчень:
інвалідам війни – 38,
учасників війни – 107,
сім'ям загиблих та померлих ветеранів війни-інваліда – 71,
ветеранам праці – 164.
Ветеранам праці видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 1000, по Україні та СНД – 42.
Інвалідам та ветеранам війни видано санаторно-курортних путівок – 95, постраждалим від аварії на ЧАЕС – 10.

- Направлено на ВКК поліклініки інвалідів, на предмет протезування автотранспортом – 69.

Станом на 13.07.2007р., після проведення коригування електронних справ пільговиків, зареєстровано 26140 осіб, яким встановлено статус „Дитина війни" (які не мають права на пільги згідно інших законів та не належать до сім'ї пільговика.
Занесені до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги та знаходяться на обліку у Пенсійному фонді району – 1 особа.
Створено електронних карток осіб, які мають право на пільги – 609.
Нараховані компенсаційні виплати на харчування 238 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян району було надана гуманітарна допомога у виді: халатів – 834 особі на суму 3336,00 грн., спорт. костюми – 1198 осіб на суму 67088,00 грн.


Надані побутові послуги у виді:
- перукарські послуги – 23 особі на суму 161 грн. (7 перукарень району, безкоштовно).
- банні послуги – 40 особам на суму 720 грн. (за рахунок УСЗНтаП, бюджет).
- прання білизни – 20 особам на суму 450 грн. (УСЗНтаП).
- ремонт взуття – 7 особам на суму 7 0 грн.

Надана медико-соціальна допомога:
виготовлення окулярів (магазин „Оптика") – 1 особа на суму 18.00 грн.(безкоштовно, спонсори). Медикаменти (аптека „Акс") – 2 особи на суму 20.00 грн.(безкоштовно, спонсори).

Забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням підопічних територіального центру в мережі їдалень „Ветеран"(„Ветеран-1","Ветеран-3",„Ветеран-4"), кафе „Восток", „Академія" та „Норд" 670 громадян на суму 2 0100 грн.


Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт водопостачання та каналізації:
вул. Космонавтів,38-а;
вул. Степова,15;
вул. Михайлівська,20;
вул. Ак.Філатова, 64;
вул. Ак.Філатова, 92/2.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.


Проведено:
09-13.07.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої до них території;
09-13.07.07 – надання приписів керівникам підприємств щодо прилеглої території у належний санітарний стан та на наявність договору на ТБО;
13,15.07.07 – проведення районного об'їзду щодо належного санітарного стану території району;
09-13.07.07 – проведення рейдів по виявленню літніх майданчиків, які функціонують без дозвільних документів.
09-10.07.07 – профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі;
11.07.07 – у малій залі райадміністрації проведено розширене засідання з питань упорядкування заїзду автотранспорту на територію парку ім.Горького.
12.07.07 – у малій залі райадміністрації проведений „круглий стіл" – „реабілітація інвалідів" з питання роз'яснення інвалідам можливості надання медичних послуг сумісно з лікарями медичних закладів району.
12.07.07 – проведено засідання районної Молодіжної ради.
13.07.07 – у парку ім. М.Горького проведено виїзне засідання з питання упорядкування заїзду автотранспорту на територію парку з причетними виконавцями.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.07.07 – 15.07.07)


Соціальна сфера 
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. санаторно-курортне лікування –33;
2. пільг – 42;
3. видано талонів на проїзд – 137;
4. видано посвідчень – 42
- IB – 9
- УВ – 4
- СЗВ – 13
- ВП – 16
- Встановлено статус – 36


5. Видано путівок – 1
- забезпечено візками – 1

6. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 1396 чол.
- за травень – 530 чол.


Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007р.:
- твердого палива – 3;
- скрапленого газу – 2;


Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги – 11636 чол. (148 чол.).
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 4110 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 8352,00 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік".


Гаряче харчування:
Станом на 11.07.2007р. отримали – 2958 чол./ 319411,42 грн., в т.ч.:
- бюджет – 175 8чол./ 189801,3 5 грн.
- благодійні – 1200 чол./ 129610,07 грн.
Всього:
В т.ч. їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн.
благодійні - 675обідів/4050,00 грн.
їдальня "Ветеран-4" – гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн.
благодійні – 325обідів/1950,00 грн.
їдальня "Академія" - гарячих обідів: бюджет – 750обідів/ 4500,00 грн.
їдальня "Восток" – гарячих обідів: бюджет –
Всього харчувалось – 500чол./15000,00 грн.
Всього з початку року за станом на 11.07.2007р. отримано продуктових наборів – 10473 шт./314493,74 грн.


В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 5 чол./ 60,00 грн.
- прання – 15чол.(45 кг)/202,50 грн.
- перукарські послуги – 7 чол.
Також 91 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 0 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам. Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 123 чол., в т.ч. дітей-інвалідів – 43 чол., дітей-сиріт – 80 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 11.07.07р. – 4463 чол.
В т.ч. надомне обслуговування – 1254 чол.
У відділі натуральної допомоги – 3092 чол.
За звітний період відпрацьовано – 40 листів

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до адміністрації надійшло 94 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 26 громадян.

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 11.07.07р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера

Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 4 громадян; оформлено зміну особистих рахунків – 9 громадянам, прийнято на особистому прийомі – 13 громадян.
На 09.07.07р.та 13.07.07р. заплановано проведення особистого прийому громадян.


Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами надійшло 19 скарг з них розглянуто 18 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по не допущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 4 об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділом житлового господарства було розглянуто 32 листа громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем теплопостачання, гарячого водопостачання і бойлерів у житлових будинках комунальної власності району до роботи у осінньо-зимовий період 2007-2008р.р. Проведено 3 прийоми громадян з питань МВК, підготовлено 12 розпоряджень з питань МВК.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 9 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.

Відділ благоустрою:
09.07.07 – розглянуто звернення мешканців буд. № 6 по пр. М.Жукова, стосовно облаштування дитячого майданчика;
10.07.07 – здійснено виїзд на територію пляжів «Чорноморка» та «Монастирський» для контрольної перевірки санітарного стану пляжної зони та фінансово-господарської діяльності КП «ПЕО Київського району»;
11.07.07 – проведено перевірку території діл.№2 КП ДЕЗ «Південне» відносно санітарного стану та стану благоустрою;
12.07.07 – проведено перевірку території діл.№2 КП ДЕЗ «Вузівське» відносно санітарного стану та стану благоустрою;
13.07.07 – проведено перевірку території діл.№2 КП ДЕЗ «Чубаївське» відносно санітарного стану та стану благоустрою. Розглянуто звернення мешканців буд. 174, по вул. Люстдорфська дорога відносно ремонту внутрішньо-квартального проїзду.

Відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
09.07.07 – виїзд на надзвичайні ситуації (події) з оформленням звітних документів;
09.07.07 – загоряння торфу на СБО «Південна»;
12.07.07 – участь у заняттях з питань нормативно - правової підготовки службовців управління з НС та ЦЗН ОМР.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адмінкомісії;
- проведення засідання адміністративної комісії – 12.07.07, на якому розглянуто 10 протоколів про адміністративні правопорушення;
- надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії 09.07.07.


Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 69 звернень громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались міри. За звітний період виконано – 63 звернення, а 2 – відпрацьовуються.


Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
09-12.07.07 – на виконання рішень Одеської міської ради № 739, № 740 від 02.07.2007р. «Про демонтаж некапітальних пунктів дрібно¬роздрібної торгівельної мережі» надання приписів СПД про демонтаж торгових об'єктів;
12.07.07 – проведена перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі, щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі.
05-12.07.07 – розглянуто та дано відповіді по 8 зверненням;
05-12.07.07 – підготовка узгоджень по розміщенню літніх майданчиків на території району, та видача дозволів на розміщення об'єктів торгівлі у прибережній зоні району.


Відділ по роботі з громадськими організаціями та формуваннями:
10.07.07 – організація та участь у нараді голів комітетів СОН приватного сектору з заступником голови рай адміністрації Ахмедовою І.М.
12.07.07 – контроль за ліквідацією звалищ ТОВ «Союз» за адресами: вул. .Дм. Донського.
13.07.07 – контроль за ліквідацією звалищ ТОВ «Союз» за адресами: вул. Довга, вул.. Костанді.
Приймали участь в організації процесу оформлення перереєстрації мешканців жилмасиву «Луч» з виїздом на місце співробітників паспортного столу.

Відділ у справах дітей:
09-13.07.07 – здійснено 2 обстеження житлово-побутових умов проживання дітей та складено відповідні акти.
09-13.07.07 – проведено 2 рейди з перевірки стану утримання дітей у сім'ях, що знаходяться на обліку, як неблагополучні, відібрано 2 дітей ( 1-го доставлено до лікарні, 1-го до притулку).
09-13.07.07 – проведено профілактичні бесіди з неповнолітніми, складено протокол бесіди.
09-13.07.07 – прийнято участь у 20 судових засіданнях.

Організаційні заходи
Центром зайнятості Київського району було проведено:
10.07.07 – інформування присутніх про ринок праці, права та обов'язки безробітних, можливість навчання за спеціальностями, які користуються попитом на ринку праці.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
за звітний період проведено інвентаризацію банку даних про дитячі та спортивні майданчики, розташовані в межах району та збір інформації про готовність систем ЦО районних закладів культури та спорту до нового опалювального сезону 2007-2008р.р.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.07.07 – 15.07.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 16 громадян; прийнято до розгляду 63 письмових звернення. По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 32 відповіді на звернення громадян. Підготовлено 28 відповідей на звернення підприємств. Підготовлено 6 розпоряджень.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ДЄЗ». Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ДЄЗ». Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс». Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І.
Робота за зверненнями громадян на «Телефон довіри міського голови». Розглянуто 42 справи про адміністративні правопорушення.
Передані документи до Державної виконавчої служби для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін. Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ТЕК.


11.07.07 – засідання штабу з підготовки об'єктів всіх форм власності району до опаленого періоду 2007-2008 p.p.
Робота по дорученням протоколу об'їзду району з питання санітарного стану.


13.07.07 – об'їзд району з питання санітарного стану.
Збір інформації про проведення інвентаризації дитячих майданчиків, розташованих на території Суворовського району.


11.07.07 – проведена комісія з питань відключення споживачів від мереж центрального опалення та гарячого водопостачання.
Виїзд за адресою: 8-й Чапаєвський пров., 11, по зверненню мешканців на телефон довіри. Комісійне обстеження бойлерної по Краснослобідському пров., 13, з представниками райадміністрації, УЖКГ, КП „ДЄЗ "Пересипьское", теплопостачальної організації, власником будинку та мешканцями будинків по Краснослобідському пров.,10,11,12. Виїзд за адресою: вул. Затонського, 24/1 по зверненню мешканців. Проведена перевірка кафе-бару „Весна" з представниками охорони праці району, міста на предмет дозвільних документів на розміщення та експлуатацію «водної Горки». Контроль проведення робіт по демонтажу і ремонту дитячих ігрових і спортивних майдан¬чиків. Контроль виплати заробітної платні КП «ДЄЗ».

Відділ у справах дітей:
Відвідані 12 неблагополучных сімей.
Складений список та зібрані документи на 25 дітей з девіантною поведінкою для літнього оздоровлення.
Проведена звірка неповнолітніх, які знаходяться на обліку в підлітковому наркологічному кабінеті.
Підготовлено 2 пакети документів на оформлення опіки над неповнолітніми.
Підготовлений список на 30 осіб для отримання одноразової допомоги при досягненні повноліття.
Підготовлено 9 розпоряджень про влаштування дітей до Будинку дитини.
Підготовлено 1 висновок про позбавлення батьківських прав.
Прийняли участь у 9 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 22 запити до різних установ.
Проведено 2 прийоми громадян.


Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
12.07.07 – виїзд комісії у складі керівництва та спеціалістів райадміністрації до КП «Гідропарк «Лузанівка» з питання дотримання об'єктами торгівлі та побутового обслуговування правил благоустрою.
Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованими по вул. Ак.Заболотного (дільниця від Дніпропетровської дороги до вул: Жоліо-Кюрі), вул. Махачкалінська щодо укладення договорів з «Раф-Плюс» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками торгових підприємств, розташованих в мікрорайонах „Зоряний", „Північний", „Марсельський", „Пересипський", щодо дотримання правил торгівлі та належного санітарного стану.
За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території складено два протоколи.
Відділом у справах культури, сім'ї, молоді та Фізичної культури:
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" – постійно.
02-07.07.07 – Районна виставка дитячих робіт «Дитинство барвінкове» – Будинок творчості юних «Тоніка».
10.07.07 – Конкурс малюнку на асфальті «Хай завжди буде сонце».
13.07.07 – Година цікавих повідомлень «Подорож у дитинство» До 90-річчя від дня народження дитячої української поетеси М.А.Познанської. Бібліотека-філія № 40.
12.07.07 – Організація та проведення «Круглого столу» на виконання рішення міської ради від 16.08.01 № 556 «Про затвердження основних напрямків діяльності виконкому Одеської міської ради в рішення проблем інвалідів на термін до 2010 року» з представниками управління охорони здоров'я, управління соцзахисту, тер центру, районного відділу освіти, представників районних Товариств інвалідів, Товариства ветеранів (малий зал Суворовської райадміністрації).
Інвентаризація спортивних майданчиків – на протязі тижня.
11.07.07, 13.07.07 – Турнір з шашок - 64 (БТЮ «Тоніка»).
13.07.07 – Конкурсна програма «Подорож в світ Електроніки».

Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол. на суму 16665 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 122 чол. на суму 1053 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. на суму 1114 грн.;
- ремонт взуття – 10 чол. на суму 110 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 3 чол. на суму 97 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 1094 чол. на суму 9805 грн.;


Відпрацьовано 9 звернень громадян. Обслуговано 5 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 28844,00 грн.


Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: КВКФ «Ключ», ТОВ «Полімер-Гранд», облонко диспансер, НПП «Онтаріо», НП «Астро¬цит», ВАТ «Автобаза № 4», ПП «АМИ».
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 2 .
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 64.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 98.
Проведено прийом документів у пільговиків – 34.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 6.
Призначено субсидії сім'ям – 16.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 14.
Видано посвідчень „Ветеран праці" – 5.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 50.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 2.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 83.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(09.07.07 – 15.07.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 41-м объекте:
ул. Дерибасовская, 9,18; ул. Ак. Королева, 64-а; ул. Успенская, 83/85; ул. Ильфа и Петрова, 41; ул. Балковская, 40; Адмиральский пр-т,1-в,1; ул. Шишкина, 50/2; Днепропетровская дорога,86; ул. Ак. Вильямса, 59/3,59-6; Люстдорфская дорога, 146/1; ул.Г.Петрова,27/6; ул. Леваневского, 9-а; ул. Терешковой,54; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Тенистая, 13; ул. Лазарева, 53; ул. Балковская, 40; ул. Высоцкого,9,8; ул. Крапивницкого, 18/22; ул. Марсельская, 2-а; ул. Пастера, 22; ул. Сегедская ,2; ул. Черномарского Казачества, 55; ул. Маршала Жукова, 12,8; ул. Бунина,40; ул. Черняховского, 18.


2. По состоянию на 13.07.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 102,0 %, сбор платы за водопотребление – 100,1%.


3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 125 шт.
(Парк Шевченко; ул. Бунина угол Александровского проспекта; Старопортофранковская, 93; Гагаринское плато (Дом Приемов); Парк Горького; Адмиральский проспект; Проспект Добровольского; Парк победы; Парк Шевченко; Парк Преображенский; Сквер Мечникова, 1).
- валка деревьев - 28 шт.
(ул. Преображенская угол ул. Софиевской; Асташкина угол Спиридоновской; ул.Танкерная угол ул. Мачтовой; Гагаринское Плато (Дом Приемов); ул. Базарная, 18; Парк Горького; Адмиральский проспект; Парк победы; Александровский проспект угол ул. М.Арнаутская; ул. Базарная, 7; ул. Косвенная, 52; Парк Шевченко; Парк Преображенский).

4. КП «Одескоммунтранс» произведен отлов 50-ти бродячих собак.


5. КП "Одесгорсвет" произведена:
- замена светильников – 37 шт.
(10-я Горбольница; ул. Сиреневая, 13; ул. Обнорского, 2; ул. Пантелеймоновская, 2; Пионерский парк, 5).
- замена гирлянд на Приморском бульваре – 47м.
- покраска кронштейнов на Тираспольском шоссе – 8шт.

6. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

7. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 13.07.2007г. установлено 140 шт.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(09.07.07 – 15.07.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 1 817 376,54 грн., у тому числі:
- від відчуження – 916 992,66 грн.;
- від приватизації – 232 383,88 грн.;
- від оренди – 668 000,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 27.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(09.07.07 – 15.07.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 175;
- количество отработанных документов – 106;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 9;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 3;
- количество выданных ордеров:
плановых – 27;
аварийных – 54;
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 1;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 5;
• Киевский район – 3;
• Суворовский район – 3;
• Малиновский район – 4;

- количество согласованных проектов по разделу «Благоустройство»
1. КП «Будова» ул. Армейская, № 11 – многоэтажный жилой комплекс со встроенными помещениями в уровне первого этажа и подземным паркингом;
2. КП «Будова»» ул. Базарная, № 5 – жилой комплекс с офисными помещениями и паркингами;
3. ООО «Гефест» ул. Греческая, № 1 – жилой торговый комплекс;

4. АС ОО «Спартаковская» – ул. Шота Руставели – благоустройство прилегающей территории автостоянки.

 


КП «СМЭП»
(09.07.07 – 13.07.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 42
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 42
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 36
4. Заменено ламп – 309 шт.
5. Нанесена дорожная разметка – 1679 кв.м
6. Установлено дорожных знаков – 20 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 24 шт.
8. Обрезка веток – 9 объектов.
9. Закончено строительство объекта Старопортофранковская – СШ №122.
10. М. Грушевского-Плиева, М. Грушевского-Пестеля, М. Грушевского-Парковая – сняты платы связи на проверку в лабораторию.
11. Работы на объекте по ул. Преображенская - ул.Маяковского замена контроллера КС-3 на КС-16.
12. ул.Ат.Головатого - дом №96 работы по замене блока питания рации, жгутов.
13. ул. Серова - ул. Разумовская установили закладную под светофорную колонку с подводом подземного кабеля.
14. Николаевская дор. – Кемпинг – установили и подключили светофор по реверсивной полосе.

15. Перезапуск КС-3 замена предохранителей на объекте Адмиральский пр-т - Краснова.
16. Замена кабеля связи ТИП 10x2x0,4 на участке по ул. Балковская - Мельницкая, Балковская - Заньковецкая. Восстановление координированного управления объектом №109 (Балковская - Заньковецкая ).
17. Ремонт, замена и настройка плат связи на светофорном объекте № 4 ул.Пестеля - ул.Грушевского.
18. Проверка линии связи, замена и настройка плат связи на перекрестке №5 – Парковая - Грушевского.
19. Ремонт «говорящего светофора» на перекрестке Ген.Петрова-Космонавтов. Настройка звука.
20. Ремонт контроллера КС 16, перепрошивка базовой программы на объект ул. Хуторская - ул. Круговая.
21. Монтаж в шкафу ЦУПа мультиплексора абонентского доступа.
22.Текущий ремонт: блоков питания; плат силовых тиристоров; модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; плат переключений светофорных сигналов.
23. Разработка и тестирование программного обеспечения для контроллера КС-16 на светофорный объект Николаевская дорога - Сортировочная. Разработка инструкций для монтажников.
24. Программирование модулей для контроллера КДК на светофорный объект Успенская - Александровский пр-т, в связи с доработкой процессора харьковскими сотрудниками.
25. Разработка и прошивка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект №284 ул. Старопортофранковская – СШ №122. Разработка технической документации и инструкций для монтажа.
26. Обработка информации по ДТП – 2.
27. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 10.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(09.07.07 – 15.07.07)


Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 168, принято на рассмотрение – 151. Выдано разрешений на эксплуатацию – 113, принято на рассмотрение – 119. Сумма местного сбора составила – 16845 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 33, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 151802 грн.;
• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам: ул.Старопортофранковская,71б (шатер, киоск).



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(09.07.07 – 15.07.07)


1. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОСМД «Шевченковский-8» Полтавец С.В. по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории расположенного по адресу: проспект Шевченка, 8/13;
2. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОСМД «Сегед» Полтавец С.В. по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории расположенного по адресу: ул. Сегедская, 1/4;
3. рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю ЖСК «Приморский-24» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории расположенного по адресу: ул. Вильемса, 61;
4. рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю ЖСК «Центральный-36» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории расположенного по адресу: ул. Ак. Королева, 81/1;
5. рассмотрено обращение и подготовлен ответ и.о. председателя правления ОАО «Одесская ТЕЦ» по вопросу согласования тарифов на услуги теплоснабжения для потребителей г. Одессы;
6. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ и.о. председателя правления Ассоциации «Одесский жилищный союз» по вопросу предоставления информации о структуре затрат тарифов на услуги водоснабжения и водоотведения для филиала «Инфоксводоканал» ООО «Инфокс»;
7. Рассмотрено обращение гражданина Павлюка А.С., и подготовлен ответ в части, касающейся удорожания коммунальных услуг;
8. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору Государственного коммунального предприятия санитарного автотранспорта по вопросу пересмотра действующих тарифов на услуги санитарного транспорта;
9. Подготовлена информация по коммунальным предприятиям начальнику Контрольно-ревизионного управления в Одесской области;
10. Упралением совместно с отделом религиозного образования, катехизации и миссионерства Одесской Епархии в помещении выставочного зала Одесского инновационно-информационного центра (ул. Ришельевская, 28) с 10 по 15 июля 2007 года проведена VII Православная выставка-ярмарка «Мир Православный»;
11. На выполнение Постановления Кабинета Министров Украины от 30.11.2004г. №1604 “Об утверждении Программы комплексного социально-экономического развития г.Одессы на 2005-2015г.г.» была подготовлена и направлена в Главное управление экономики облгосадминистрации информация о ходе выполнения мероприятий Программы в І и ІІ кварталах 2007 г.;
12. Подготовлена информация за 1 полугодие 2007 года о ходе выполнения:
• решения Одесского городского совета от 05.04.2007 г. № 1125-V;
• решения Одесского областного совета от 23.02.2007 г. № 173- V.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ
И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(09.07.07 – 15.07.07)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 408;
- до адміністратора – 1026.

Кількість виданих документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 205;
- через адміністратора –1016.

Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 21;
- через адміністратора – 216.

Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 408;
- адміністратором – 1016.



КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(09.07.07 – 15.07.07)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве – 264,7 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 149 ед.
- по троллейбусу - 115,7 ед.
в выходные дни в количестве 208 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 117 ед.
- по троллейбусу – 91 ед.


2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 438,95 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации газовых билетов – 423,13 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 14,65 тыс. грн.
- доходы от перевозки Пассажиров м/а – 1, 17 тыс. грн.


3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 5 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 8 троллейбусов.


4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
• трамвай – 170 вагонов,
• троллейбус – 159 машин.

5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(09.07.07 – 15.07.07)

 

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
09.07.07
Пляж «Лузановка» - в море было отнесено 3 человека на надувных матрасах
Дежурными спасателями на причале №213 (гидроциклы) люди были доставлены к берегу
Пляж «Аркадия» - во время купания скончался человек
Во время купания от сердечного приступа скончался Багров В.А., 59 лет.
Дежурными спасателями тело погибшего было доставлено на берег и передано медикам
По адресу: ул. Ленина 8 – обрушение лепных украшений парапета здания.
Дежурная смена произвела ограждение аварийного места.
10.07.07
 
По адресу: пер.Банный 9 – обрушение дерева.
 
Специалистами отдела ПСР произведена распиловка и уборка аварийного дерева.
 
По адресу:  
ул. И.Рабина 27 – в подъезде обнаружена ртуть.
 
Изъята колба со ртутью (около 300 гр) для дальнейшей утилизации
 
11.07.07
Пляж «16 ст.Б.Фонтана» - в море обнаружена тонущая женщина
Дежурными спасателями женщина была доставлена на берег гидроциклом. От госпитализации отказалась
По адресу:  
ул.Терешковой, д.36, кв.10 – разбит медицинский бытовой термометр.
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул.Конная 12 – на проезжую часть упала большая ветка дерева.
Дежурная смена распилила ветку и убрала с дороги.
12.07.07 
 
По адресу:
ул. Люстдорфская дор., 55 –
ветвь дерева упала на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распилку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги, освободив проезд автотранспорта
Пляж «16 ст.Б.Фонтана» - в море было отнесено2-ое отдыхающих на надувных матрасах
Дежурными спасателями на причале №144 люди были доставлены к берегу
13.07.07
По адресу:
ул. Баштанная, 9, –  
аварийная ветвь дерева упала на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распилку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
 
15.07.07
По адресу:
ул.Жукова, д.4, кв.12 –
 заклинил замок железной входной двери
Оказана помощь в открытии двери инвалиду войны, Белорусовой Б.А., 79 лет.
По адресу: ул.Варненская, 23, кв.56 – разбит ртутный градусник
Дежурная бригада собрала ртуть и произвела демеркуризацию помещения

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 314
из них передано:
- в УЖКХ – 32,
- оказана информационная помощь – 258,
- в КП «Зелентрест» – 10,
- в Общество защиты животных – 9,
- Ртуть – 4,
- ВОП – 1.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(09.07.07 – 15.07.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
    1
Нарада працівників апарату управління  щодо вирішення поточних питань
9.07.07
10.00
    2
Колегія з директорами ДЮСШ,
СДЮСШОР щодо розгляду питань:
- Про стан учбово – спортивної роботи У КПНЗ ДЮСШ № 1, 3,4, 7;
- про стан роботи з питань кадрової документації в КПНЗ КДЮСШ № 8;
- про стан дотримання вимог чинного законодавства у галузі фізичної культури і спорту та створення умов щодо забезпечення стабільного функціонування КПНЗ КДЮСШ № 8.
- про затвердження основних заходів щодо напрямків виконання Державної програми розвитку фізичної культури та спорту на 2007 – 2011 рр.
10.07.07
10.00
3.
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮСШОР щодо вирішення поточних питань:
 - стосовно підготовки шкіл до навчального року;
 - стосовно підготовки документів щодо закупівлі спортивного інвентарю.
 - Оздоровлення учнів ДЮСШ, СДЮСШОР, підпорядкованих управлінню.
10.07.07
12.00
4.
Організаційна робота щодо підготовки до Чемпіонату Європи 2012 року з футболу.
09-15.07.07
5
Міжнародний турнір з боксу
15.07.07-18.07.07
м. Одеса
6
 Підготовка до чемпіонату України зі скелелазіння
15-21.07.07
м. Одеса
база „Скеледром”
7
Оздоровлення учнів ДЮСШ, СДЮСШОР, підпорядкованих управлінню.
Протягом тижня

 

 УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(09.07.07 – 15.07.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Відкриття виставки „Синай. Шлях письма” фотографа Жана Белондрада
03.07.07
о 15.00
Відкриття виставки „Синай. Шлях письма” фотографа Жана Белондрада
Відкриття виставки Ольги Разінкіної
06.07.07
о 17.00
Відкриття виставки Ольги Разінкіної
Відкриття виставки Триколенко І.С. і Триколенко Т.І.
11.07.07
о 14.00
Відкриття виставки Триколенко І.С. і Триколенко Т.І.
Благодійні концерти та виступі творчих колективів театру духової музики ім. О.Саліка для мешканців міста.
08.07.07 -
15.07.07
о  
19.00-21.00
 
Благодійні концерти та виступі творчих колективів театру духової музики ім. О.Саліка для мешканців міста.
Народознавчий калейдоскоп „У звичаях, традиціях народу ти душу України пізнавай”
06.07.07
Народознавчий калейдоскоп „У звичаях, традиціях народу ти душу України пізнавай”


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее