15:50:54   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 29

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 29

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.07.07 – 20.07.07)


На минулому тижні головою райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 13 мешканців району, його заступниками – 18.
В райадміністрацію надійшло 148 звернень громадян.


Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:
18.07.07 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
18.07.07 – засідання штабу щодо підготовки систем центрального опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках та об’єктах соціально-громадського призначення під час опалювального сезону 2007 – 2008 р.р.;
20.07.07 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ
Розглянуто та надано відповіді на 19 письмових звернення громадян та 23 відповіді на звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 52 звернення на „телефон довіри міського голови”.
Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем центрального опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках та об’єктах соціально-громадського призначення під час опалювального сезону 2007 – 2008 р.р.
Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 р.р.
Здійснено 5 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, які зазначені у зверненнях громадян (пров.Ушинського,4, кв.2 (незадовільний стан підвального приміщення); пров. Богданова, 4, кв.16 (оформлення документів на приміщення); вул. Садова, 5, кв.8; вул. К. Ніщинського, 22 (будівництво гаражу); вул. Старопортофранківська, 43 (відключення енергопостачання).

З метою утримання території району в належному санітарному стані, недопущення скупчення побутових відходів, проводиться робота з контролю за укладанням договорів комерційними структурами на вивіз побутових відходів.
Постійно проводиться перевірка санітарного стану території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 102 письмових звернення громадян, підприємств, установ, організацій.
Прийнято 8 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі та 7 розпоряджень згідно рішення МВК.
Здійснено 7 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
16-20.07.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів з питань дотримання правил торгівлі та дотримання санітарних норм (місце проведення – Привокзальна площа);
16-20.07.07 – контроль за розміщенням та оформленням літніх майданчиків на території району (місце проведення – вул. Дерибасівська);
16-20.07.07 – контроль за розміщенням та оформленням майданчиків для продажу баштанових культур (перевірено 11 об’єктів ФОП Гасанова);
17.07.07 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (місце проведення – вул.Черняховського).

Відділ соціально-економічного розвитку району
16-20.07.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 2 договорів на експлуатацію службових парковок);
16-20.07.07 – проводиться робота по виконанню протоколу доручень Першого заступника Одеського міського голови Ворохаєва А.І. щодо перевірки будівельних майданчиків розташованих на території району.

Відділ у справах неповнолітніх
16-20.07.07 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
16-20.07.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях (перевірено 5 сімей);
19.07.07 – проведено рейд разом з працівниками відділу кримінальної міліції у справах неповнолітніх Приморського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області та міською службою у справах дітей (місце проведення – пров. Карантинний, вул. Дігтярна, вул. Рішельєвська, вул. Буніна, вул. Ковальська, вул. Новосельського, пров. Чайковського, вул. Базарна).

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури
19-21.07.07 – проведення Міжнародного турніру „Кубок А.Закржевського” серед команд ветеранів волейболу з країн СНД (місце проведення – спортивний комплекс Одеської національної юридичної академії).

Управління праці та соціального захисту населення
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 169 заяв про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 44 громадянина, надано 1 письмову відповідь на звернення громадян, відповідей на запити організацій – 31, прийнято 7 заяв на призначення субсидій, призначено – 4.

Відділом соціальних інспекторів проведено 36 перевірок.

Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 131 чоловіка;
- прийнято 7 заяв на надання матеріальної допомоги;
- оформлено документів на придбання засобів реабілітації та пересування – 2;
- видано довідок „Діти війни” – 6 ;
- видано посвідчень „Ветеран праці” – 11;
- видано посвідчень ветеранам війни – 10;
- видано талонів на пільговий проїзд – 48;
- видано санаторно-курортних путівок – 2;
- виплачено компенсацій на невикористане санаторно-курортне лікування – 7;
- виплачено компенсацій за харчування учасникам ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС – 384;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 6;
- видано направлень для вирішення питання автопротезування – 2;
- надана матеріальна допомога інвалідам – 10;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 23.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.

Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення нових робочих місць на ТОВ „Юпітер”.
На виконання листа Головного управління праці та соціальної політики від 11.06.07 р. №10-07-1722/2932 надано пропозиції до плану заходів, щодо соціального захисту бездомних громадян на 2008 – 2009 р.р.

Сектором по оплаті праці відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносинпроведена перевірка щодо вивчення стану організації виробництва та праці в Музеї західного та східного мистецтва.
Надана інформація до управління соціального захисту населення та праці Одеської міської ради на виконання розпорядження Одеської облдержадміністрації „Про стан дотримання підприємствами області законодавства України, щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати”.

Сектором по охороні праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносинпроведені перевірки з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці в інженерно-технічному інституті „Біотехніка” та канцелярському магазині „Забава”.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій та установ району з питань охорони праці стосовно створення служб охорони праці та проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Складено аналіз стану умов праці на підприємствах, організаціях та установах району в І півріччі 2007 року.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.07.07 – 20.07.07)


Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення:
- Створено 12 електронних карток, проведено корегування 245 електронних карток осіб, які мають право на пільги.
- Нараховані компенсаційні виплати на харчування 238 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Відділом субсидій з початку року прийнято 7498 звернень. За наслідками розгляду призначено 1541субсидії, відмовлено по 121 зверненню.

Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
побутові та медичні послуги:
- перукарські (7 перукарень району) – 24 чол. (168,00 грн.);
- виготовлено окулярів магазином „Оптика" – 1 чол. на суму 21,00 грн. (спонсори району);
- медикаменти (аптека „Акс") – 4 чол. на суму 40,00 грн.
- банні – 45 чол. (810,00 грн. ) ;
- прання білизни – 26 чол. (585,00 грн.);
- ремонт взуття – 10 чол. (100,00 грн.).
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток" та „Академія" на суму 20100,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт каналізації, водопостачання та опалювального трубопроводу:
- вул. Космонавтів, 33;
- вул. Гайдара, 40;
- вул. Малиновського, 71;
- вул. Малиновського, 71/1;
- вул. Прохорівська, 23;
- пров. Картамишевський, 2.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
16-20.07.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої до них території;
16-20.07.07 – проведення рейдів по виявленнюлітніх майданчиків, які функціонують без дозвільних документів;
16-20.06.07 – проведення рейдів по виконанню робіт з благоустрою території району тротуарноюплиткою;
20,22.07.07 – проведення районного об'їзду щодо належного санітарного стану території району;
19-20.07.07 – профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно подання Малиновського РВ ОМУ УВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
16.07.07 – у бібліотеках району проведення книжкових виставок, присвячених дню прийняття Верховною Радою Декларації про державний суверенітет України.
17.07.07 – у малій залі райадміністраціі, з метою надання допомоги сім'ям, які втратили кормильця, в наслідок ліквідації аварії на ЧАЕС, адресне вручення продуктових наборів їх вдовам.
18-22.07.07 – перевірка комп'ютерних клубів району щодо виконання рішення Одеської міської ради № 472 від 30.08.2004р. „Про визначення часу відвідування дітьми ігрових залів, комп'ютерних клубів, відеотек та дискотек".



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.07.07 – 20.07.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. санаторно-курортне лікування – 11;
2. пільг – 22;
3. видано талонів на проїзд – 52;
4. видано посвідчень – 50:
- IB – 5
- УВ – 4
- СЗВ – 7
- ВП – 34

5. Видано путівок – 9
- забезпечено візками – 1

6. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 1938 чол.
- за травень - червень – 542 чол. / 94615,92 грн.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1,2,3 кат. за 2007р. – 230 чол. / 26420,00 грн.
- дітям, потерпілим від ЧК за березень 2007р. - 56 чол. – 3462,00 грн.
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 3 чол. /364 грн.
Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007р.:
- твердого палива – 3;
- скрапленого газу – 3;

В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 4030 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 8189,99 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік".

Гаряче харчування:
Станом на 18.07.2007р. отримали – 2958 чол./ 319411,42 грн., в т.ч.:
- бюджет – 1758чол./189801,35 грн.
- благодійні – 1200 чол./129610,07 грн.

Житлово-комунальна сфера
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 4 громадян; оформлено зміну особистих рахунків - 12 громадянам, прийнято на особистому прийомі – 15 громадян.
На 23.07.07р.та 25.07.07р. - заплановано проведення особистого прийому громадян.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами
Надійшло 19 скарг, з них розглянуто 17 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по не допущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 3 об'єкти самовільного будівництва, власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділом житлового господарства було розглянуто 38 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем теплопостачання, гарячого водопостачання і бойлерів у житлових будинках комунальної власності району до роботи у осінньо-зимовий період 2007-2008р.р. Проведено 2 прийоми громадян з питань МВК, 1 засідання МВК, підготовлено 12 розпоряджень з питань МВК.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 9 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження. Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділом благоустрою за звітний період було проведено:
16.07.07 – розглянуто звернення ООО «Юг-Курорт-Сервис», здійснено виїзд на місце, проведено перевірку об'єктів, розташованих в сквері «Промінь» на предмет законності їх розміщення.
17.07.07 – проведено перевірку території діл.№3 КП ДЕЗ «Чорноморське» відносно санітарного стану та стану благоустрою.
18.07.07 – проведено перевірку території діл.№3 КП ДЕЗ «Південне» відносно санітарного стану та стану благоустрою.
19.07.07 – проведено перевірку території діл.№3 КП ДЕЗ Вузівське» відносно санітарного стану та стану благоустрою.
20.07.07 – проведено перевірку території діл.№3 КП ДЕЗ «Чубаївське» відносно санітарного стану та стану благоустрою. Розглянуто звернення голови ЖБК «Вимпел-9» стосовно ремонту внутрішньо квартального проїзду до буд.№ 152/5 .

Відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення були проведені наступні заходи :
19.07.07 – участь у радіо тренуванні, яке проводиться управлінням з НС та ЦЗН ОМР, та радіо тренування з ОГД;
- уточнення переліку потенційно небезпечних об'єктів;
- уточнення списків керівного складу ОГД, закладів, організацій, установ і служб району для підключення до стійок ЦВ;

Адміністративною комісією було здійснено:
- підготовка документів щодо проведення засідання адмінкомісії;
- проведення засідання адміністративної комісії -19.07.07р., на якому розглянуто 12 протоколів про адміністративні правопорушення;
- надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії 16.07.07р.;

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 93 звернення громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались міри. За звітний період виконано – 89 звернень, а 4 – відпрацьовуються.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
16-17.07.07 – перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі, щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі;
16-19.07.07 – розглянуто та дано відповіді по 14 зверненням;
16-19.07.07 – підготовка узгоджень по розміщенню літніх майданчиків на території району, та видача дозволів на розміщення об'єктів торгівлі у прибережній зоні району.
18.07.07 – разом з фахівцями фінансового відділу проведено рей по перевірці СПД, розташованих у прибережній зоні за адресою: 13,5-14 ст.В.Фонтану;

Відділ по роботі з громадськими організаціями та формуваннями:
17-20.07.07 – контроль за ліквідацією звалищ ТОВ «Союз» за адресами: вул. Дача Ковалевського, пр.Свободи, вул. К. Лібкнехта, вул. Довга, вул. Золотий берег, вул. Львівська.
Здійснювали перевірку прийому абонентів Київського району КП «Теплопостачання м. Одеси».


Відділ у справах дітей:
16-20.07.07 – здійснено 7 обстежень житлово-побутових умов проживання дітей та складено відповідні акти;
16-20.07.07 – проведено 1 рейд з профілактики бродяжництва та жебракування;
16-20.07.07 – проведено профілактичні бесіди з неповнолітніми, складено 3 протоколу бесіди;
16-20.07.07 – прийнято участь у 16 судових засіданнях;
19.07.07 – прийнято участь у засіданні ради опіки.

Організаційні заходи
Відділом у справах культури, сім "і, молоді та фізичної культури за звітний період проведено:
- відвідування філіалу ЦБС № 45, розташованого по вул. Ак. Корольова, 71/1, у зв'язку із проведенням ремонтних робіт системи центрального опалення;
- участь у проведенні наради щодо проведення виставки квітів з нагоди святкування Дня міста.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.07.07 – 22.07.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністра­ції 24 громадянина; прийнято до розгляду 65 письмових звернень. По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 29 відповідей на звернення громадян. Підготовлено 31 відповідь на звернення підприємств. Підготовлено 8 розпоряджень.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП ДЄЗ. Звіт про надходження комунальних платежів по КП ДЄЗ. Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс». Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І.
Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Розглянуто 38 справ про адміністративні правопорушення.
Передані документи до Державної виконавчої служби для примусового викок ання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ТЕК.

18.07.07 – штаб з підготовки об'єктів всіх форм власності району до опаленого періоду 2007-2008 p.p.
Робота по дорученнях протоколу об'їзду району з питання санітарного стану. Збір інформації про проведення інвентаризації дитячих майданчиків, розташованих на території Суворовського району.
Комісійне обстеження будинку №7 по вул. Затонського з представниками райадміністрації, КП „ДЄЗ"Марсельське" та мешканцями будинку.
Контроль проведення робіт по демонтажу і ремонту дитячих ігрових і спортивних майданчиків. Контроль виплати заробітної платні КП ДЄЗ.
Виїзди за адресами: Ленінградське шосе, вул. С. Ядова, 24 – з питання стихійної парковки велико­вантажних автомобілів. Проведена перевірка санітарного стану району.

Відділ у справах дітей:
Відвідані 5 неблагополучних сімей.
Відвідані 7 неповнолітніх, які знаходяться на обліку за незаконний обіг наркотичних речовин.
Проведено 5 бесід з неповнолітніми, які знаходяться на обліку за вчинення злочинів.
Прийняли участь у 11 судових засіданнях.
Підготовлено 4 розпорядження про влаштування дітей до Будинку дитини.
Підготовлено та направлено 18 запити до різних установ.
Проведено 2 прийоми громадян.
Прийняли участь у засіданні ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Робота з керівниками підприємств торгівлі та побутового обслуговування, розташо­ваними по вул. Чорноморського козацтва, щодо виконання робіт з ремонту фасадів.
Робота з керівниками підприємств торгівлі та побутового обслуговування, розташо­ваними на території району, щодо узгодження літніх майданчиків.
Робота з керівником ТОВ «Техніка», розташованим за адресою: пр. Добровольського, 70-Б, щодо мостіння тротуарної плитки на прилеглій території.
Робота з керівниками торгових підприємств, розташованих в мікрорайонах „Зоря­ний", „Північний", „Марсельський", „Пересипський", щодо дотримання правил торгівлі та належного санітарного стану.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" – постійно.
16.07.07 – Музично-розважальний конкурс «Угадай мелодію», Центр дитячо-юнацької творчості «Зоресвіт»;
20.07.07 – Веселі дитячі старти «Тато, мама, я - дружна сім'я», Центр дитячо-юнацької творчості «Зоресвіт»;
Обстеження житлових умов по заявам громадян – на протязі тижня.
18.07.07 – Проведення інвентаризації дитячих майданчиків з представниками управління фізичної культури та спорту;
19.07.07 – Обстеження спортивних майданчиків на території КП «ДЄЗ «Марсельське»;
22.07.07 – Надання матеріальної допомоги у вигляді засобів особистої гігієни (памперси) територіальному центру та районному товариству інвалідів.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соці­ально незахищеним верствам населення :
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол. на суму 16606 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 120 чол. на суму 1053 грн ;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. на суму 1113 грн.;
- ремонт взуття – 9 чол. на суму 99 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 6 чол. на суму 109 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 1096 чол. на суму 9823 грн.;
Відпрацьовано 11 звернень громадян. Обслуговано 5 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допо­моги на суму 28803,00 грн.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ВАТ «Одеська фабрика нетканих матеріалів», ТОВ «Обімед», ПП «Тера ЛТД», ТОВ «Кіт», приватна фірма «Контакт-92».
Надано запитів в установи та на підприємства для перевірки інформації про доходи фізичних осіб – 10.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 10.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призна­чення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 70.
Проведено прийом документів у пільговиків – 28.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 9.
Призначено субсидії сім'ям – 5.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 12.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та „Ветеран праці" – 1 та 4.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 22.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 4.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 86.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(16.07.07 – 20.07.07)


16.07.07 – участие в аппаратном совещании первого заместителя городского головы.


16-17.07.07 – проверка работы родильных домов №2 и №5 по профилактике внутрибольничной инфекции.


17.07.07 – участие в заседании комиссии по борьбе с туберкулезом.

18.07.07

– участие в заседании рабочей комиссии Малиновской райадминистрации по вопросу подготовки к работе в зимний период подстанции скорой медицинской помощи, расположенной по ул. Генерала Петрова, 25 «а».
– Медицинский Совет по вопросу качества оказания медицинской помощи инвалидам района с учетом предложений « Круглого стола», который состоялся 12.07.07г.
– Медицинский Совет «Анализ инфекционной заболеваемости в Суворовском районе г.Одессы за I полугодие 2007 года».

19.07.07 – заседание городской ЛКК по разбору случаев перинатальной смертности в роддоме № 2, ЖК № 3,4,8 с участием главных врачей роддомов и зав. ЖК.


20.07.07 – проверка поликлинического отделения ГБ № 8 по вопросу качества оказания медицинской помощи больным сахарным диабетом.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(16.07.07 – 20.07.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 25-и объектах:
ул. Дерибасовская, 9; ул. Ак. Королева, 64-а; ул. Успенская, 83/85; ул. Ильфа и Петрова, 41; ул. Балковская, 40; Адмиральский пр-т,1-в,1; Днепропетровская дорога,86; ул. Ак. Вильямса, 59-6; Люстдорфская дорога, 146/1; ул. Ген.Петрова,27/6; ул. Леваневского, 9-а; ул. Терешковой,54; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Лазарева, 53; ул. Балковская, 40; ул. Высоцкого, 9,8; ул. Марсельская, 2-а; ул. Пастера, 22; ул. Черномарского Казачества, 55; ул. Маршала Жукова, 12,8; ул. Бунина,40; ул. Черняховского, 18.

2. По состоянию на 20.07.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 103,9 %, сбор платы за водопотребление – 100,7%.

3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 111 шт. (Сквер Мечникова; Парк Шевченко; Улица Гайдара,20; Парк Преображенский; Сквер Старобазарный; Сквер у Суворовской РА; Сквер Чижикова).


- валка деревьев – 36 шт. (ул. Новосельского, 69/71; Парк Преображенский; ул. Генерала Петрова,32; Парк Артиллерийский; ул. Терешковой, 11; Площадь Екатерининская; Сквер Прохоровский; Сквер Михайловский).

4. КП «Одескоммунтранс» произведен отлов 54-х бродячих собак.

5. КП "Одесгорсвет" произведена:
- Замена светильников 27 шт. (10-я Горбольница, 5; ул.Толбухина,6; ул. С.Ядова,2; пос. Большевик,3; ул.Среднефонтанская,2; Хаджибеевская дор.,5; ул.Главная,4).


- Покраска кронштейнеров 9 шт. – Проспект Шевченко.


- Замена воздушной линии на кабельную 625м. (ул.Сиреневая – 245м.; пер. Нечипуренко – 160м.; ул. Цветочная – 100м.; пр. Шевченко – 120м).


6. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-, энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

7. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 20.07.2007г. установлено 145 шт.


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(16.07.07 – 20.07.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 6 412 816,07 грн., у тому числі:
- від відчуження – 4 285 773,90 грн.;
- від приватизації – 736 540,17 грн.;
- від оренди – 1 390 502,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 25.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 7.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(16.07.07 – 20.07.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 132;
- количество отработанных документов – 95;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 12;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 6;

- количество выданных ордеров:
· плановых – 30;
· аварийных – 48;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
· Приморский район – 6;
· Киевский район – 2;
· Суворовский район – 4;
· Малиновский район – 5;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу « Благоустройство»:
1. ООО «Эльран» - ул. Фонтанская дорога, 7/1 угол ул. Чубаевской – цветочная галерея.
2. ЗАО «Стройиндустрия» - ул. Аэропортовская, 15 – участок по производству малых форм из железобетона.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»

(16.07.07 – 20.07.07)

 

1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:

в рабочие дни - в количестве 271 ед., в т.ч.:
- по трамваю - 153 ед.
- по троллейбусу - 118 ед.


в выходные дни - в количестве 204 ед., в т.ч.:
- по трамваю - 120ед.
- по троллейбусу - 84 ед.


2. Доходы от перевозки плавных пассажиров составили 417,24 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов - 413,00 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов - 2,69 тыс. грн. 
- доходы от перевозки пассажиров м/а - 1,55 тыс. 


3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 5-ти трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 10 троллейбусов.


4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):

- трамвай - 166 вагонов,

- троллейбус - 157 машин.


5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 


КП «СМЭП»
(16.07.07 – 20.07.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 68.
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 68.
3. Заменено ламп – 300 шт.
4. Нанесена дорожная разметка – 3221кв.м, в т. ч. пластиком – 330 м2.
5. Замена кабеля – 100 м.
6. Установлено дорожных знаков – 33 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 22 шт.
8. Помывка светофорных объектов – 22 шт. (по Суворовскому району).
9. Перестановка светофорного объекта (Мясоедовская-Прохоровская).
10. Ремонт контроля кабеля (Прохоровская-Степовая).
11. Обрезка веток – 6 объектов.
12. Замена кронштейна на объекте Успенская-Преображенская, для обеспечения видимости светофоров в связи с установкой остановочного комплекса.
13. Натяжка кабеля, прозвонка, подключение, установка светофоров, кронштейнов, демонтаж 2х старых колонок на объекте ул.Прохоровская-Мясоедовская.
14. Переброска кабелей на ул.Пантелеймоновской-Л.Шмидта для установки говорящих устройств.
15. Устранение недостатков комиссии по заземлению.
16. Установка закладной, подставки, ДКУ, Р/антенны на Троицкой – Преображенской. Перекоммутация объекта для работы с ДКУ.
17. Аварийный выезд на перекресток ул. Колонтаевская - ул. Южная (повреждение кабеля связи ТПП 50x2x0,4 при проведении дорожно-ремонтных работ); Перетяжка 150 м. кабеля ТПП 50x2x0,4 , изготовление муфты, прозвонка.
18. Установка «Говорящего светофора» на перекрестке ул. Пантелеймоновская - ул. Л.Шмидта.
19. Установка системы видео наблюдения в Аркадии в рамках проекта «Безопасный город».
20. Протяжка линии связи к мастерской (здание КП «СМЭП») и подключение к линии АТС.
21. Диагностика блоков и модулей контроллера ДКУ, подготовка неисправных
модулей к отправке в Киев на ремонт.
22.Текущий ремонт: блоков питания; плат силовых тиристоров; модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; плат переключений светофорных сигналов.
23. Создание технической документации по объекту ул. Преображенская – ул. Троицкая.
24. Разработка и прошивка программного обеспечения для контроллера ДКУ по объекту №178 ул. Преображенская – ул. Троицкая.
25. Профилактические работы аппаратной части комплекса ЦУП.
26. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 13.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(16.07.07 – 22.07.07)


Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;


Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;


Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;


За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 221, принято на рассмотрение – 144. Выдано разрешений на эксплуатацию – 161, принято на рассмотрение – 111. Сумма местного сбора составила – 19370 грн.;


Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 64, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 68616 грн.;


На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам: ул. Старопортофранковская, 71/73 (киоск, пристройка, летняя площадка), ул.Успенская угол ул. Ришельевской (2 киоска МСЛ), ул.Космонавтов, 64 (1 киоск).

 


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(16.07.07 – 20.07.07)


1. Рассмотрено обращение гражданина Павлюка А.С. (г. Одесса-122, ул. Ак. Королева,75/2, кв.12), направленное в Кабинет Министров Украины по вопросам цены на хлеб и коммунальным тарифам. Подготовлен ответ заявителю и заместителю Одесского городского головы Убирии В.Ш.;


2. Проведен анализ развития малых и средних предприятий г. Одессы, а также развитие розничной торговли и сферы услуг за 2001-2006 годы для присвоения кредитного рейтинга городу Одессе;


3. 19.07.07 – В рамках официального визита делегации Могилевской области (Республика Беларусь) прошел украинско-белорусский Деловой Форум (в помещении Одесской областной государственной администрации), в работе которого приняли участие ответственные работники управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета, руководители ведущих предприятий и организаций г.Одессы, осуществляющие деятельность в областях торговли, легкой, пищевой, химической промышленности, машиностроения, транспорта и логистики, производства материалов и техники для строительства. В рамках Форума состоялось подписание Договора о сотрудничестве между Одесской областной государственной администрацией и исполнительным комитетом Могилевской области, а так же подписание Протокола о сотрудничестве между городами Могилев и Южный;


4. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОСМД «Коваль» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Кузнечная, 45;


5. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ЖСК «Центральный-16» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Красного, 11 А;


6. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю ЖСК «Центральный-22» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ак. Заболотного, 28;


7. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОАО «Альбатрос» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, расположенных по адресу: проспект Шевченко, 13, 13 А;


8. Проведен анализ финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий города Одессы за 2006 год.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ
И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(16.07.07 – 20.07.07)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 562;
- до адміністратора – 1055.

Кількість виданих документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 263;
- через адміністратора –1032.

Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 22;
- через адміністратора – 219.

Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 562;
- адміністратором – 1039.


КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(16.07.07 – 20.07.07)

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
16.07.07
По адресу:
ул.Балковская, 140 кв. 12 –
разбит медицинский ртутный термометр.
Дежурной сменой была произведена сборка ртути и димеркуризация места разлива
По адресу: ул.Приморская, 47 – в результате земляных работ, повреждена газовая труба.
Утечка газа
Дежурная смена прибыла на место утечки газа, оценила степень опасности и характер повреждения, оградила место происшествия. Работы по устранению последствий переданы специалистам МЧС и «Службы Гор. газа – 04»
17.07.07
По адресу: ул. Гайдара 38, во дворе упала ветка на машину
Дежурная смена прибыла на место, составлен протокол сотрудниками РОВД, хозяин машины отсутствовал
18.07.07
По адресу: ул. Канатная (Шевченковский ОМ) – добровольная сдача ртути 
Дежурной сменой была изъята колба с 800 гр. ртути для дальнейшей утилизации
19.07.07 
 
По адресу: ул. Садиковская 18 кв.3 - заклинил замок в металлической двери.
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери пенсионерке 64-х лет.
По адресу: ул.Тираспольская 12 –
упало дерево, повредив автомобиль, оборвав линии электропередач и перегородив дорогу.
Дежурная смена совместно с ремонтно-аварийной бригадой ОТТУ распилила и убрала упавшее дерево.
20.07.07
По адресу:
ул.Терешковой, 8 –
уборка аварийного дерева с проезжей части дороги
Дежурная смена произвела распилку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги, освободив проезд автотранспорта
По адресу: ул.Толстого, 7 – собака упала в канализационный люк
Дежурная смена извлекла животное из канализационного люка
По адресу:
ул. Варненская, 19а –
уборка аварийной ветви дерева с проезжей части дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги, освободив проезд автотранспорта
21.07.07
По адресу:
ул. Гимназическая 11 – аварийная ветка дерева упала на линии электропередач
 
Дежурная смена прибыла на место аварии, работа невозможна без соответствующей спец. техники. Передано в «Зелентрест».
22.07.07
траверза 16 ст. Б.Фонтана – обнаружен труп женщины
 Сотрудниками «МЧС на водных объектах» труп был извлечен из воды и передан на экспертизу.
По адресу: ул. Ак. Королева 37, кв. 9 – Жалобы соседей о присутствии запаха бытового газа из квартиры (в квартире находилась женщина преклонного возраста)
Дежурной сменой было произведено обследование квартиры. Запах бытового газа не обнаружен.


Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 301
из них передано:
- в УЖКХ – 40,
- оказана информационная помощь – 244,
- в КП «Зелентрест» – 12,
- в Общество защиты животных – 4,
- Ртуть – 1.

 


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(16.07.07 – 20.07.07)

Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Нарада працівників апарату управління  щодо вирішення поточних питань
16.07.07
 
2.
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо підготовки до осінньо –зимового періоду.
 
12.06.07
 
3.
Організаційна робота з підготовки проведення Чемпіонату Європи 2012 фінального турніру з футболу
Протягом тижня
4.
Чемпіонат України з велоспорту серед юніорів
( командні перегони)
22-26.07.07
м. Кировоград
5
Змагання з легкої атлетики на виконання нормативів майстра спорту
18-24.07.07
м. Київ
6
Європейські ігри,
спортивна акробатика
22-27.07.07
м. Київ
7
Оздоровлення учнів ДЮСШ, СДЮШОР, підпорядкованих управлінню
Протягом тижня


УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(16.07.07 – 22.07.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Історичний екскурс
„Вдивіться у костюм"
16.07.07
ЦБ ім.А. Гайдара,
Французький б-р, 11-а
Прес-конференція присвячена перемозі Олександра Цимбалюка на 13-ому Міжнародному конкурсі
ім. П.І.Чайковського
17.07.07
Мала зала
Одеської міської ради
Проведення міжнародного літнього фестивалю «Сходи»
18.07.07
Приморський бульвар, Потемкинська схода
Закладка пам'ятника
„Засновникам міста"
19.07.07
пл. Катерининська
Благодійний концерт вокальної музики   «Любимые оперные арии».
19.07.07
Одеський будинок вчених,
Сабанеев міст, 4
Відкршія виставки
„Митці північної столиці"
19.07.07
Виставкова зала „Уніон",
вул. Троїцька, 43
Благодійні концерти та виступі творчих колективів
театру духової музики ім. О.Саліка
для мешканців міста.
22.07.07
Альтанка міського саду
Гра муніципального духового оркестру
ім. О.Салика на врочистих проводах круїзного теплохода «Південна Пальміра»
29.07.07
Морський вокзал


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее