07:26:03   |   16 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 30

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 30

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.07.07 – 27.07.07)


На минулому тижні головою райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 8 мешканців району, його заступниками – 12.
В райадміністрацію надійшло 215 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 41 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.


За звітний період проведено:
24.07.07 – засідання громадської комісії райадміністрації по житловим питанням: видано 16 ордерів на житлову площу (1 ордер – сиротам, 4 – військовослужбовцям, 1 – учасникам подій в Афганістані та 10 ордерів іншим категоріям); видано 4 службових ордери (2 – військовослужбовцям, 2 – працівникам житлово-комунального господарства); поставлено на квартирний облік – 5 сімей;
25.07.07 – засідання штабу щодо підготовки систем центрального опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках та об'єктах соціально-громадського призначення під час опалювального сезону 2007-2008 p.p.;
26.07.07 – засідання Ради опіки та піклування Приморської райадміністрації.


Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 10 письмових звернень громадян та 30 відповідей на звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 59 звернень на „Телефон довіри міського голови".


Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем центрального опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках та об'єктах соціально-громадського призначення під час опалювального сезону 2007 - 2008 p.p.


Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 - 2008 p.p.


Здійснено 10 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, які зазначені у зверненнях громадян (вул.Коблевська, 9, кв.22; пров. Нечипуренка, 15, кв.11; вул. Дідріхсона, 9, кв.7; вул. Манежна, 20; вул. Ніжинська, 42; вул. Ніщинського, 22; вул. Ушинського, 4, кв.10; вул. Ніжинська, 64; вул. Садова, 5, кв.8; вул. Осіпова, 8, кв.34;).


З метою утримання території району в належному санітарному стані, недопущення скупчення побутових відходів, проводиться робота з контролю за укладанням договорів комерційними структурами на вивіз побутових відходів.
Постійно проводиться перевірка санітарного стану території району.


Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 99 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 12 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі та 9 розпоряджень згідно рішення МВК.
Здійснено 7 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.


Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
23-27.07.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів з питань дотримання правил торгівлі та дотримання санітарних норм (місце проведення — Привокзальна площа, вул. Черняховського);
25.07.07 – контроль за розміщенням та оформленням літніх майданчиків на території району (місце проведення - вул .Новосельського, 6);
16-20.07.07 – контроль за розміщенням та оформленням майданчиків для продажу баштанових культур (перевірено об'єкти ФОП Аллахвердієва);
17.07.07 – перевірка суб'єктів підприємницько діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі" (місце проведення - вул. Черняховського).

Відділ соціально-економічного розвитку району  
23-27.07.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 4 договори: 2 договори на денні автопарковки та 2 на експлуатацію службових парковок);
23-27.07.07 – проводиться робота по виконанню протоколу доручень Першого заступника Одеського міського голови Ворохаєва А.І. від 04.06.2007 р. щодо перевірки будівельних майданчиків розташованих на території району;
25.07.07 – організовано транспорт для перевезення інвалідів на пляж.

Відділ у справах неповнолітніх  
23-27.07.07 – участь у 9 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
23-27.07.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім'ях (перевірено 5 сімей).

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури
23-27.07.07 – продовження роботи щодо інвентаризації дитячих, спортивних та ігрових майданчиків на території району.


Управління праці та соціального захисту населення  
23.07.07 – проведено комплексну перевірку з питань оплати праці, дотримання стану охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці в канцелярському магазині «Забава», ТОВ «Сітітрейн»(23.07.07).

Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 135 заяв про призначення державної допомоги сім'ям.


Сектором субсидій прийнято 30 громадян, надано 2 письмових відповіді на звернення громадян, відповідей на запити організацій – 20, прийнято 12 заяв на призначення субсидій, призначено – 7.

Відділом соціальних інспекторів проведено 57 перевірок.

Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 226 чоловік:
- прийнято 6 заяв на надання матеріальної допомоги;
- оформлено документів на придбання засобів реабілітації та пересування – 1;
- видано довідок „Діти війни" – 9 ;
- видано посвідчень „Ветеран праці" – 4;
- видано посвідчень ветеранам війни – 4;
- видано талонів на пільговий проїзд – 29;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 5;
- видано направлень для вирішення питання автопротезування – 1;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 13.

Постійно проводиться роз'яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям та сім'ям з дітьми.

Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення нових робочих місць на ПМК «Південна регіональна група».

Підготовлено інформацію про хід реалізації основних напрямків проведення державної політики зайнятості на період до 2009 року в Приморському районі у І півріччі 2007 року та надано до Головного управління праці та соціальної політики.

Сектором по охороні праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено комплексну перевірку з питань забезпечення дотримання Законів України та інших нормативних актів про охорону праці та безпечну життєдіяльність населення, вивчення стану організації виробництва та праці в Одеському державному літературному музеї.
Проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці в ПП «Чисте місто», ДП «Енергомонтажний поїзд 754».



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.07.07 – 29.07.07)


Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення:
- створено 4 електронних картки, проведено корегування 720 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 218 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Відділом субсидій з початку року прийнято 7716 звернень. За наслідками розгляду призначено 1545 субсидій, відмовлено по 125 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
– побутові та медичні послуги:
перукарські (7 перукарень району) – 41 чол.(287,00 грн.);
виготовлено окулярів магазином „Оптика" – 2 чол. на суму 36,00 грн. (спонсори району);
медикаменти (аптека „Акс") – 1 чол. на суму 10,00 грн.
банні – 42 чол. (1008,00 грн.);
прання білизни – 22 чол. (4 95,00 грн. );
ремонт взуття – 3 чол. (30,00 грн.).


– забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток" та „Академія" на суму 20100,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт сантехніки та опалювального трубопроводу:
• вул. Б.Хмельницького, 37;
• вул. Степова, 15;
• вул. Ак.Філатова, 84;
• вул. Терешкової, 33.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
23-28.07.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої до них території;
23-28.07.07 – проведення рейдів по виявленню літніх майданчиків, які функціонують без дозвільних документів;
23-28.07.07 – проведення рейдів по виконанню робіт з благоустрою території району тротуарною плиткою;
27.07.07 – проведення районного об'їзду щодо належного санітарного стану території району;
22,23.07.07 – перевірка комп'ютерних клубів району щодо виконання рішення Одеської міської ради № 472 від 30.08.2004р. „Про визначення часу відвідування дітьми ігрових залів, комп'ютерних клубів, відеотек та дискотек";
24,25.07.07 – профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно подання Малиновського РВ ОМУ УВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі;
26.07.07 – проведення засідання районної Молодіжної ради;
29.07.07 – до 190 річчя від Дня народження І.К. Айвазовського – організація та проведення екскурсії для дітей пільгового контингенту до Одеського художнього музею.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.07.07 – 27.07.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. санаторно-курортне лікування – 11
2. пільг – 14
3. видано талонів на проїзд – 245


4. видано посвідчень – 25:
- IB – 2
- УВ – 3
- СЗВ – 4
- ВП – 16


- Встановлено статус – 5

5. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії –1938 чол.
- за травень - червень – 542 чол / 94615,92 грн.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1,2,3 категорії за 2007р. – 230 чол./26420,00 грн;
- дітям потерпілим від ЧК за березень 2007р. - 56 чол. / 3462,00 грн.
- компенсація на проїзд чорнобильцям 3 чол.

Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007р.:
- твердого палива – 1;
- скрапленого газу – 1;

В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3993 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 8114,80 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік".

Гаряче харчування:
Станом на 25.07.2007р. отримали - 2958 чол./ 319411,42 грн., в т.ч.:
- бюджет -1758чол./189801,35 грн.
- благодійні - 1200 чол./ 129610,07 грн. 

Всього:
В т.ч. їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн.
Благодійні - 675обідів/4050,00 грн.
їдальня "Ветеран-4"– гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн.
благодійні – 325обідів/1950,00 грн.
їдальня "Академія" – гарячих обідів: бюджет – 750обідів/ 4500,00 грн.
їдальня "Восток" – гарячих обідів: бюджет – 0
Всього харчувалось: 500чол./15000,00 грн.
Всього з початку року за станом на 25.07.2007р. отримано продуктових наборів – 10473 шт./314493,74 грн.
В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 5 чол./ 60,00 грн.
- прання – 25чол.(75 кг)/ 337,50 грн.
- перукарські послуги – 7 чол.


Також 91 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 0 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам. Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 126 чол., в т.ч. дітей-інвалідів – 43 чол., дітей-сиріт – 83 чол.

Всього на обліку ТРЦ за станом на 25.07.07р. – 4311 чол., в т.ч.:
- надомне обслуговування – 1253 чол.
- у відділі натуральної допомоги – 3058 чол.
За звітний період відпрацьовано – 38 листів.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до адміністрації надійшло 96 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 20 громадян. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулися до рай адміністрації про порядок розв'язання виниклих питань та прохань.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 27.07.07 – канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 4 громадян; оформлено зміну особистих рахунків – 9 громадянам, прийнято на особистому прийомі – 17 громадян.
На 23.07.07 та 27.07.07 – заплановано проведення особистого прийому громадян.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами
Надійшло 21 скарг з них розглянуто 18 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по не допущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 4 об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділом житлового господарства було розглянуто 39 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітної платі КП ДЕЗ району. Проведено 2 прийоми громадян з питань МВК, підготовлено 10 розпоряджень з питань МВК.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено З виїзди для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження. Проводиться щоденній прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.


Відділом благоустрою за звітний період було проведено :
23.07.07 – контрольний виїзд у с. Чорноморка стосовно санітарного стану території.
24.07.07 – проведено перевірку території діл.№4 КП ДЕЗ «Південне» відносно санітарного стану та стану благоустрою.
25.07.07 – проведено перевірку території діл.№2 КП ДЕЗ «Вузівське» відносно санітарного стану та стану благоустрою.
26.07.07 – здійснено виїзд за адресою пр.Ак.Глушка стосовно облаштування пліт очного покриття тротуарів.
27.07.07 – проведено перевірку території діл.№1 КП ДЕЗ «Чубаївське» відносно санітарного стану та стану благоустрою. Розглянуто звернення депутата Одеської міської ради стосовно звернення гр. Загортка з питання капітального ремонту внутрішньо квартального проїзду до буд. №26-а по вул.. Ак. Корольова.
27.07.07 – розглянуто листа секретаря Одеської міської ради стосовно надання об'єктивної інформації про місце масового захоронения за адресою: вул. Люстдорфська дор., квартал 27.

Відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення були проведені наступні заходи :
27.07.07 – учбово-методичний збір із підбиття підсумків ІДО з начальниками штабів ІДО за минулий та постановка задач на наступний місяць.
- відпрацювання доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР -згідно табелю термінових донесень.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 6 звернення громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались міри. За звітний період виконано - 59 звернення, а 3 -відпрацьовуються.


Відділом розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
20.07.07 – проведено рейд по перевірці ринку ТОВ „Основа", пр.Ак.Глушка, 2-14, щодо дотримання реалі заторами санітарних норм та правил.
23.07.07 – проведена перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі, щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі.
20-26.07.07 – розглянуто та дано відповіді по 17 зверненням;
20-26.07.07 – підготовка узгоджень по розміщенню літніх майданчиків на території району, та видача дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі.


Відділ у справах дітей:
23-27.07.07 – прийнято участь у 9- судових засіданнях.
23-27.07.07 – проведено 2 рейди з перевірки умов виховання та утримання дітей в оздоровчих таборах, перевірено 2 табори.
23-27.07.07 – проведено профілактичні бесіди з 3-ма неповнолітніми, які перебувають на обліку у наркологічному диспансері, складено протоколи бесід.
23-27.07.07 – відвідано 2 неблагополучних сім'ї, в яких проживає 5 дітей. Складено акти обстеження, проведено профілактичні бесіди.
27.07.07 – проведено засідання координаційної ради у справах дітей.

Організаційні заходи
Центром зайнятості Київського району було проведено:
23.07.07 – інформаційний семінар для безробітних громадян;
25.07.07 – семінар з орієнтації на підприємницьку діяльність;
25.07.07 – семінар для роботодавців.

Відділом у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури за звітний період проведено збір інформації щодо об'єктів культури, спорту, розташованих на території району для відділу благоустрою. Надана інформація про осіб, які схильні до вчинення насильства в сім'ї, до центру соціальних служб для сімей дітей та молоді.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.07.07 – 29.07.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 28 громадян; прийнято до розгляду 60 письмових звернень.

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 29 відповідей на звернення громадян. Підготовлено 31 відповідь на звернення підприємств. Підготовлено 5 відповідей на депутатські звернення. Підготовлено 8 розпоряджень райадміністрації.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ДЄЗ». Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ДЄЗ». Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс». Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І.
Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Розглянуто 35 справ про адміністративні правопорушення.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін. Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ТЕК.


24.07.07 – проведено засідання з питання відключення споживачів від мереж центрального опалення та гарячого водопостачання.
25.07.07 – штаб з підготовки об'єктів всіх форм власності району до опаленого періоду 2007-2008 p.p.
Участь у комісії з матеріального стану громадян.


Робота по дорученнях протоколу об'їзду району з питання санітарного стану. Виїзд за адресою: пр Добровольського, 80, пр. Добровольського на розі вул. Махачкалінської.
Комісійне обстеження за депутатським дорученням магазину «Таврія-В», розташованого у будинку №123 по пр Добровольського, з представниками райадміністрації, КП „ДЄЗ" Марсельське" та директором магазину.


Укладено 5 договорів на службові парковки: філіал АБ «Південний», ВАТ «Цементний завод», ЗАТ «Югбудінвест», «Дінаті», СТО «Балківська, 5». Узгоджено схеми розміщення парковок.


Виїзд за адресами: Ленінградське шосе з питання організації стоянки великовантажного транспорту.
Контроль санітарного стану та благоустрою території 15 автостоянок району: №4-ВСА, а/с «Суворовська «Автостоп», №№ 17,32,33,34-ВСА, «Москвич», «Восточная-1», «Восточная-2», «Степова», «Північна-1», «Герань», «Успех», «Світанок».

Відділ у справах дітей:
Відвідані 5 неблагополучних сімей.
Відвідані 7 неповнолітніх, які знаходяться на обліку за незаконний обіг наркотичних речовин.
Проведено 7 бесід з неповнолітніми, які знаходяться на обліку за вчинення злочинів.
Прийняли участь у 16 судових засіданнях.
Підготовлено 4 розпорядження про влаштування дітей до Будинку дитини.
Підготовлено та направлено 14 запитів до різних установ.
Проведено 2 прийоми громадян.
Прийняли участь у засіданні ради опіки та піклування.
Підготовлений 1 висновок про можливість бути усиновлювачем та 1 висновок про доцільність усиновлення дитини гр. України.
Підготовлено 3 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав батьків.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Робота з керівниками підприємств торгівлі та побутового обслуговування, розташованими на території ГП «Лузанівка», з питання дотримання об'єктами торгівлі та побутового обслуговування правил благоустрою.
Робота з керівниками торгових підприємств, розташованих в мікрорайонах „Зоряний", „Північний", „Марсельський", „Пересипський", щодо дотримання правил торгівлі та належного санітарного стану.
Робота з керівниками підприємств торгівлі, розташованими на території району, щодо укладення договорів з «РАФ-плюс» на вивіз твердих побутових відходів.
За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території на підприємства торгівлі та побутового обслуговування складено вісім протоколів.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" - постійно.
24-26.07.07 – Обстеження спортивних майданчиків з асфальтним покриттям.
Підготовка до виставки квітів - протягом тижня.
24.07.07 – Розважальна програма «Ширше коло» (Центр позашкільної роботи «Зоресвіт»).
23.07.07 – Обстеження житлово-побутових умов заявниці Ахмадулліної.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол. на суму 16789 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 109 чол. на суму 943 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. на суму 1113 грн.;
- ремонт взуття – 12 чол. на суму 120 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 1 чол. на суму 40 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 1098 чол. на суму 9841 грн.;
Відпрацьовано 15 звернень громадян. Обслуговано 5 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 28840,00 грн.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ТОВ «Теман», ТОВ «Термопал», ВАТ «Ексимнафтопродукт», ТОВ «Галіція», облонкодиспансер, ТОВ «ВМВ», ТОВ «Сапорт-21 вік».
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста - 1.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 27.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 77.
Проведено прийом документів у пільговиків – 29.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 9.
Призначено субсидії сім'ям – 11.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 12.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та „Ветеран праці" – 1 та 5.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 47.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 4.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 6.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 79.

 


УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(23.07.07 – 29.07.07)


23-25.07.07 – комплексная проверка КУ «ДГП № 5».
24.07.07 – проверка работы в городской поликлинике № 12 по вопросу организации и качества диспансерного осмотра ветеранов войны за 2006г. и I квартал 2007г.
26.07.07 – участие в заседании штаба по борьбе с туберкулезом.
26.07.07 – подготовка и проведение заседания городской ЛКК по разбору случаев перинатальной и младенческой смертности.
27.07.07 – участие в рабочем совещании УКСа по вопросу размещения городской больницы скорой помощи.
23-27.07.07 – в КУ «ИАЦМС» осуществлялась работа по формированию справочника показателей здоровья населения и деятельности ЛПУ г.Одессы за первое полугодие 2007г. в сравнении с аналогичным периодом 2006г.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(23.07.07 – 27.07.07)


• Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 27-и объектах:
ул. Дерибасовская, 9; ул. Ак. Королева, 64-а; ул. Успенская, 83/85; ул. Балковская, 40; Адмиральский пр-т,1; Днепропетровская дорога,86; ул. Ак. Вильямса, 59-6; ул. Г.Петрова, 27/6; ул. Терешковой, 54; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Лазарева, 53; ул. Высоцкого,9; ул. Марсельская, 2-а; ул. Черномарского Казачества, 55; ул. М.Жукова, 12, 8; ул. Бунина,40; ул. Черняховского, 18; ул. Сегедская, 2,7; ул. Новосельского, 46а; ул. Тенистая, 15; ул. Добровольского, 112; ул. Варненская, 25/2, 12/4; Днепропетровская дор., 108; ул. Крапивницкого, 18/22; ул. Запорожская, 10.


• По состоянию на 27.07.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 106,3 %, сбор платы за водопотребление – 103,2%.


• КП «Одескоммунтранс» произведён отлов 66-ти бродячих собак.


• КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
обрезка деревьев – 22 шт. (ул. Гимназическая, 11; ул. Дерибасовская, 14; ул. Белинского угол ул. М.Арнаутская; ул. Успенская; пл. Молодежи, 17-а; ул. Екатерининская угол ул. Дерибасовской; Парк Ленинского Комсомола; ул. Софиевская, 15).
валка деревьев – 5 шт. (ул. Тираспольская, 12; ул. Гоголя, 15; Соборная площадь; ул. Семинарская, 13; ул. Екатерининская угол ул.Дерибасовской).


• КП "Одесгорсвет" произведена:
- замена светильников 14 шт. (пос. Большевик; ул. Новая; ул. Дм.Донского; ул. Довженко).
- покраска кронштейнов (3 ед.) - ул. Щорса
- замена воздушной линии на кабельную (590м) – ул. Сиреневая – 205м.; пр. Довженко – 120м.; ул. Цветочная -200м.; 4 кв. Юго-Западного массива – 65м.).


• Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


• Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 27.07.2007г. установлено – 145 шт.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(23.07.07 – 27.07.07)


1. Перераховано до міського бюджету - 1 323 890,34 грн.,
у тому числі:
- від відчуження – 913 593,11 грн.;
- від приватизації – 7 357,23 грн.;
- від оренди – 402 940,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 21.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 10.
4. Прийнято відомчих жилих будинків – 4.
5. Прийнято інженерних мереж – 1.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(23.08.07 – 29.08.07)


1. Обследование участка побережья от м. Б. Фонтан до пос. Черноморка, с целью изучения оптимального варианта строительства III очереди противооползневых сооружений.


2. Проверка соблюдения «Правил оборудования и эксплуатации пляжей в г. Одессе» на участке «Ланжерон» – «Аркадия».


3. Обследование участка побережья в р-не пляжа «Черноморка».


4. Мониторинг уровня грунтовых вод в наблюдательной гидрогеологической сети города Одессы и оценка технического состояния наблюдательных скважин.


5. Подготовка и выдача 32 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольно возведенным строениям.


6. Выдано 2 технических условия на проектирование объекта.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(23.07.07 – 27.07.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 160;
- количество отработанных документов – 88;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 11;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 5;


- количество выданных ордеров:
• плановых – 19;
• аварийных – 46;


- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
Приморский район – 7;
Киевский район – 4;
Суворовский район – 5;
Малиновский район – 6;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу
«Благоустройство»:
1.ООО«ЗАРС»
Кирпичный переулок, № 7 – 12-ти этажный жилой дом;

2. ООО «Евротерминал»
Хаджибесвская дорога -демпферная контейнерная площадка (Сухой порт).

- количество согласованных проектов по разделу «Благоустройство»:
1. Гражданская организация «Экопарк» от пер. Кренкеля до ул. Вице-адмирала Азарова – благоустройство береговых склонов над пляжем «Отрада».


КП «СМЭП»
(23.07.07 – 27.07.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 40
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 40
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 57
4. Заменено ламп – 417 шт.
5. Нанесена дорожная разметка – 2241 кв.м, в т. ч. пластиком – 252 м2.
6. Установлено турникетов – 16 шт.
7. Замена кабеля – 100 м
8. Установлено дорожных знаков – 22 шт.
9. Заменено дорожных знаков – 8 шт.
10. Окрашено светофорных объектов – 6 шт.
11. Обрезка веток на объектах – 8 шт.
12. Работы по восстановлению светофорных объектов, поврежденных в следствии ДТП: ул. Гайдара – ул. Терешковой.
13. Производится строительство 3-х светофорных объектов по следующим адресам:
ул. Колонтаевская – ул. Серова, ул. Прохоровская – Школа, ул. Прохоровская – Банный пер.
14. Ул. Мельницкая – ул. Степовая: коррекция угла поворота светофора.
15. Работы по монтажу растяжки на объекте № 178 ул.Преображенская – ул. Троицкая.
16. Работы по изготовлению контура заземления на следующих объектах: ул. Ришельевская – ул. Жуковского; 7,8 ст.Б.Фонтана.
17. Пр-т Шевченко – пр-т Гагарина: работы по ремонту автомата.
18. Ул. Разумовская – ул.Серова демонтирована колонка,2 транспортных и 2 пешеходных светофора.
19. Местное обследование светофорного объекта ул. Малиновского - ул. Ефимова, связанное с уточнением режима работы.
20. Подготовка пакета документов по объекту пр-т Ак. Глушко – «Таврия В» для согласования.
21. Ул.Троицкая – ул.Преображенская: введение объекта в координированное управление, в базу данных ЦУП.
22. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
23. Восстановление координированного управления светофорными объектами центра города по окончании ремонтных работ кабеля связи ТПП 50*2*0,4.
24. Проводка и замена линии управления на объекте № 26 ул.Екатерининская – ул. Б.Арнаутская.
25. Замена и настройка линии связи на объекте № 79 Итальянский бул. – пл. Старосенная. Восстановление координированного управления объектом.
26. Установка «говорящего светофора» на перекрестке ул. Левитана – ул. Ак. Королева.
27. Демонтаж, ремонт, монтаж «говорящего светофора» на перекрестке Итальянский бул. - ул.Канатная.
28. Ремонт устройства перезапуска системы видеонаблюдения на перекрестке ул. М. Грушевского.
29. Изготовление контроллеров желтого мигания «ОСА-ЖМ».Текущий ремонт: Блоков питания; Плат силовых тиристоров; Модулей ключей; Модулей интерфейса; Модулей связи; Модулей силовых каналов; Модулей процессора; Плат переключений светофорных сигналов.
30. Подготовлено ответов по фактам ДТП -11.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(23.07.07 – 29.07.07)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов
торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;


• Мониторинг цен на продовольственные товары, реализующиеся на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;


• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;


• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 154, принято на рассмотрение – 142. Выдано разрешений на эксплуатацию – 166, принято на рассмотрение – 111. Сумма местного сбора составила – 14015 грн.;


• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 28, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное
имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 71202 грн.;
• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты (Пресс-служба) по следующим адресам: ул. Армейская угол пр-т.Шевченко, Сегедская, 1.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(23.07.07 – 27.07.07)


1. Подготовлена и проведена встреча с делегацией из г. Москвы, в составе 26 человек, в том числе руководитель группы и 25 студентов московских ВУЗов;


2. Подготовлен ответ гражданину Грачеву А. по вопросу системы определения тарифов и оплаты жилищно-коммунальных услуг;


3. Рассмотрена докладная записка управления финансов, по вопросу разработки новых тарифов на услуги по парковкам;


4. Подготовлена информация по вопросу присвоения кредитного рейтинга г.Одессе, которая проводится компанией «Standard & Poors»;


5. Направлены запросы начальнику городского управления земельных ресурсов Тютюннык А.В. и и.о. начальника юридического управления Азаркиной А.В. по вопросу освобождения КП «Международный Аэропорт «Одесса» от уплаты налога на землю в 2008 г.;

6. Направлены информационные письма руководителям выставочных компаний г.Одессы о планируемых международных выставках:
а) Австрия (г. Вена) – Ярмарка промышленных технологий «VIENA-TEK-2008» (07-10.10.2008г.).
б) Ливия (г. Триполи) – Международная промышленная ярмарка (апрель 2008г.).
в) Германия (г. Ганновер) Глобальный Бизнес-Форум и Международная выставка «Hannover Messe – 2008» (апрель 2008г.).
г) Малайзія – Международная ярмарка «Международная торговля Малайзии в 2007 году» (с 12 по 15 ноября 2007г.).

7. Проведен анализ и подготовлен Муниципальный регистр города Одессы за 2006 год, который будет учтен Ассоциацией городов Украины и громад (г. Киев) при подготовке издания «Основные социально-экономические показатели развития городов Украины».



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(23.07.07 – 29.07.07)


Кількість звернень суб'єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 562;
- до адміністратора – 1055.


Кількість виданих документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 263;
- через адміністратора – 1032.


Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 22;
- через адміністратора – 219.


Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.


Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.


Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 562;
- адміністратором – 1039.


КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(23.07.07 – 29.07.07)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 268 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 151 ед.
- по троллейбусу – 117 ед.
в выходные дни в количестве 202 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 11 8 ед.
- по троллейбусу – 84 ед.


2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 438,56 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 400,89 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 36,11 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 1, 56 тыс. грн.


3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 4-х трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 7 троллейбусов.


4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 168 вагонов,
- троллейбус – 158 машин.


5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(23.07.07 – 29.07.07)

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
23.07.07
По адресу:  
ул. Дерибасовская 14 –
упавшее дерево перекрыло дорогу и перервало провода.
Дежурная смена произвела распилку и уборку дерева с дороги.
По адресу:
ул. Атамана Головатого 42 кв.3 – разбит бытовой медицинский ртутный термометр.
Дежурная смена собрала ртуть и произвела демеркуризацию помещения.
пляж «Салют» -
в море среди камней обнаружен труп.
Дежурная смена водолазов подняла труп мужчины 30-35 лет. Под водой находился примерно 2-3 дня.
По адресу:
 ул. Лейтенанта Шмидта, 25 – горела крыша 4-х этажного жилого дома.
Дежурная смена оказала помощь в эвакуации жильцов и оцеплении места происшествия
24.07.07
 Пляж «Аркадия» -
поиск утопленника
Специалистами отдела водолазно-спасательных работ был произведён поиск тела утопленника, Поломаря,А.О., 1970г.р.
Тело не обнаружено.
25.07.07
По адресу: ул. Осипова, 4, кв. 6 – бабушка находится за балконом, держась за перила
Дежурная смена сняла с козырька балкона гражданку Лапину Веру Дмитриевну, 79-ти лет
По адресу: ул. Дерибасовская – упала ветка аварийного дерева на дорогу
Дежурная смена произвела распиловку и уборку ветки
26.07.07
13 ст. Б.Фонтана –
спасение утопающих
Дежурной сменой водолазов были спасены от утопления 2-е девочки – 12 и 14 лет.
По адресу: ул. Краснослободская, 32 – жители не могут попасть в закрытую квартиру. В квартире находится пенсионер
(ветеран ВОВ).
Дежурная смена произвела открытие двери, обеспечив доступ родственников и «Скорой помощи» к ветерану.
По адресу: ул. Желябова, 11 – аварийная ветка упала на проезжую часть дороги.
Дежурной сменой была произведена распиловка и уборка аварийной ветки с проезжей части дороги, освободив проезд автотранспорта.
ГКБ № 3 – захлопнулась дверь палаты с грудным младенцем.
Дежурная смена произвела открытие двери, обеспечив доступ врачей к ребенку.
По адресу: ул. Сегедская, 10, кв. 62 – необходим доступ милиции к закрытому в квартире трупу.
Дежурная смена произвела открытие двери, обеспечив доступ сотрудников милиции к телу (труп находился в квартире более 2-х суток).
По адресу: ул. Михайловская 46А, кв.1/2 – рядом с детской кроваткой разбит медицинский ртутный термометр.
Дежурной сменой был произведен сбор ртути и демеркуриразия места разлива.
27.07.07
По адресу: ул. Варнеская, 27, кв.35 – ребёнок разбил медицинский ртутный градусник.
Дежурная смена собрала ртуть и произвела демеркуризацию помещения.
По адресу: ул.Черноморского Казачества, 54, кв.4 –
заклинил замок в двери квартиры пенсионеров.
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери.
16 ст.Большого Фонтана (причал № 44) –  
утонул человек.
Дежурная смена водолазов -спасателей достала утонувшего. Погибший – Корьев Евгений Николаевич,28 лет.
28.07.07
По адресу:
ул. Пушкинская, 29,
 – уборка аварийной
ветви дерева
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийной ветви дерева
29.07.07
Дежурный Приморского РОВД –просьба оказать помощь в извлечении трупа из пруда Дюковского парка
Дежурная смена прибыла на место и произвела извлечение трупа женщины
(прибл. 50-ти  лет)

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 295
из них передано:
- в УЖКХ – 30,
- оказана информационная помощь – 249,
- в КП «Зелентрест» – 9,
- в Общество защиты животных – 3,
- Ртуть – 4.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(23.07.07 – 29.07.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
23.07.07
о 10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо вирішення поточних питань: - питання щодо необхідності якісного планування та своєчасного звітування щодо проведених змагань; - питання щодо виділення коштів на оздоровлення учнів; - питання щодо підготовки шкіл до нового навчального року.
24.07.07
об 11.00
3
Змагання з легкої атлетики на виконання нормативів майстра спорту
18-24.07.07
м. Київ
Команда КПНЗ „ДЮСШ № 7"
4
Чемпіонат України з велоспорту серед юніорів (командні перегони)
22-26.07.07
м. Кировоград
Команда КПНЗ „ДЮСШ № 4"
5
Європейські Ігри, спортивна акробатика
22-27.07.07
м. Київ
Команда КНЗ „ДЮСШ з гімнастики № 1"
6
Міжнародний турнір з гандболу
23-28.07.07
м. Іллічівськ
Команда КПНЗ КДЮСШ № 8"


 УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(23.07.07 – 29.07.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Благодійні концерти та виступі творчих колективів театру духової музики їм. О.Саліка
для мешканців міста.
23.07.07
19.00-21.00
Альтанка міського саду
Гра муніципального духового оркестру ім. О.Салика на врочистих проводах круїзного теплохода
 «Південна Пальміра»
29.07.07
о 17.00-18.00
Морський вокзал


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее