02:23:56   |   14 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 32

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 32

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.08.07 – 10.08.07)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 19 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло 180 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:
09.08.07 – засідання ради опіки та піклуванняя;
10.08.07 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ
Розглянуто та надано відповіді на 28 письмових звернень громадян та 22 відповіді на звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 55 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем центрального опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках та об’єктах соціально-громадського призначення під час опалювального сезону 2007 – 2008 р.р.
Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 р.р.
Здійснено 10 виїздів для проведення обстеження житлових будинків щодо виконання поточного та капітального ремонтів (вул. Рішельєвська, 27; вул. Жуковського, 6; вул. Пушкінська, 33; вул. Успенська, 34; вул. Троїцька, 30; вул. Осипова, 4; вул. Дерибасівська,9; вул. Успенська,23; вул. Пушкінська,55; вул.Сонячна, 7/9).
З метою утримання території району в належному санітарному стані, недопущення скупчення побутових відходів, проводиться робота з контролю за укладанням договорів комерційними структурами на вивіз побутових відходів.
Постійно проводиться перевірка санітарного стану території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 72 письмових звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 7 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 6 розпоряджень згідно рішення МВК.
Здійснено 9 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
06-10.08.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів з питань дотримання правил торгівлі та дотримання санітарних норм (місце проведення – Куликове поле, Привокзальна площа);
06-10.08.07 – контроль за розміщенням та оформленням літніх майданчиків на території району (місце проведення – вул .Катерининська);
06-10.08.07 – контроль за розміщенням та оформленням майданчиків для продажу баштанових культур (вул.Маразліївська, вул.Довженка);
10.08.07 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (вул.Маразліївська).

Відділ соціально-економічного розвитку району  
06-10.08.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 6 договорів: 1 договір на цілодобову автопарковку та 5- на експлуатацію службових парковок);
08.08.07 – організовано транспорт для перевезення інвалідів на пляж.

Відділ у справах неповнолітніх
06-10.08.07 – участь у 9 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
06-10.08.07 – проведено перевірку дитячого табору у смт Сергіївка та організовано відправлення дітей на оздоровлення.

Управління праці та соціального захисту населення

Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 165 заяв про призначення державної допомоги сім’ям.


Сектором субсидій прийнято 31 громадянина, надано 77 відповідей на запити організацій, прийнято 4 заяви на призначення субсидій, призначено – 7.


Відділом соціальних інспекторів проведено 50 перевірок, в тому числі:
- з питань надання допомоги малозабезпеченим сім’ям – 9;
- перевірено довідок про доходи для призначення ДСД – 1;
- перевірено довідок про доходи для призначення субсидій – 11;
- обстежено сімей-інвалідів – 29.


Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 143 громадян;
- прийнято 5 заяв на надання матеріальної допомоги;
- оформлено документів на придбання засобів реабілітації та пересування – 10;
- видано довідок „Діти війни” – 14;
- видано посвідчень „Ветеран праці” – 11;
- видано посвідчень ветеранам війни – 8;
- видано талонів на пільговий проїзд – 38;
- видано санаторно-курортних путівок – 10;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 4;
- видано направлень для вирішення питання авто протезування – 1;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 22.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.


Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення нових робочих місць на ТОВ «Гаврилівка».


Сектором охорони праці та атестації робочих місць проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці ПП «Самвел».
Підготовлені розпорядження та надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій та установ з питань створення служб охорони праці, організації роботи з охорони праці та проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Проведено профілактичну роботу з керівниками ПОУ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших чинників.


Сектором оплати праці здійснено перевірку щодо запровадження ІІ-го етапу єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери: установи охорони здоров’я Приморського району.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.08.07 – 12.08.07)


Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення
- створено 4 електронних картки, проведено корегування 600 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 233 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.


Відділом субсидій з початку року прийнято 7724 звернень. За наслідками розгляду призначено 1545 субсидій, відмовлено по 12 6 зверненням.
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
Побутові та медичні послуги:
- перукарські (7 перукарень району) – 99 чол.(693,00 грн.);
- виготовлено окулярів магазином „Оптика" – 18 чол. на суму 3 60,00 грн.(спонсори району);
- медикаменти (аптека „Акс") - 10 чол. на суму 100,00 грн.
- банні – 178 чол. (3738,00 грн.);
- прання білизни – 114 чол. (258 7,50 грн.);
- ремонт взуття – 27 чол. (270,00 грн.).
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток" та „Академія" на суму 884 40,00 грн.


Житлово-комунальне господарство  
Житлово - комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт системи водопроводу та опалення:
• вул. Адм. Лазарева, 86;
• вул. Косвенна, 74/76.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.


Проведено:
06-11.08.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої до них території;
06-11.08.07 – проведення рейдів по виявленню літніх майданчиків, які функціонують без дозвільних документів;
06-11.08.07 – проведення рейдів по виконанню робіт по благоустрою території району тротуарною плиткою;
10.08.07 – проведення районного об'їзду щодо належного санітарного стану території району;
06.08.07 – до 350-річчя з дня смерті гетьмана України Б.Хмельницького покладання квітів до пам'ятника;
06-08.08.07 – профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі;
07.08.07 – проведення книжкової виставки до 8-річчя з дня народження В.О.Лисенка;
06-10.08.07 – проведення інвентаризації дитячих та спортивних майданчиків в районі;
06-10.08.07 – підготовка до проведення акції „Реальна свобода" сумісно з благодійним фондом „Майбуття" з профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.08.07 – 10.08.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. санаторно-курортне лікування – 7
2. пільг – 16


3. видано посвідчень – 18
- IB – З
- УВ – 1
- СЗВ – 4
- ВП – 11
- встановлено статус – 4


4. видано путівок – 1
- забезпечено візками – 4


5. нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 1938 чол.
За травень - червень 2007р.– 542 чол. / 94615,92
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 5 чол.
- компенсація по втраті годувальника – 1 чол.
Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007р.:
- твердого палива – 1
- скрапленого газу – 1


Надавалась організаційно-методична допомога при укладені колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3963 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 8053,84 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік".


Гаряче харчування:
Станом на 10.08.2007р. отримали - 3938 чол./ 399811,42 грн., в т.ч.:
- бюджет -2358 чол./ 238401,35 грн.
- благодійні - 1580 чол./ 161410,07 грн.
Всього, в т.ч.:

їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн.; благодійні – 575обідів/3450,00 грн.

їдальня "Ветеран-4" – гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн.; благодійні – 325обідів/1950,00 грн.
їдальня "Академія" – гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.

їдальня "Восток" – гарячих обідів: бюджет – 0
Всього харчувалось – 480чол./ 14400,00 грн.
Всього з початку року за станом на 08.08.2007р. 
отримано продуктових наборів - 10473 шт./ 314493,74 грн. 


За звітний період продуктових наборів не отримувалось і не видавалось.


В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 7 чол./ 84,00 грн.
- прання – 12чол.(51 кг)/162,00 грн.
- перукарські послуги -7 чол.


Також 98 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 5 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам. Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 123 чол.
в т.ч.: дітей-інвалідів – 41 чол.
дітей-сиріт – 82 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 08.08.07р. – 4313 чол.
В т.ч. надомне обслуговування – 1252 чол.
У відділі натуральної допомоги – 3061 чол.
За звітний період відпрацьовано – 97 листів.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений период до адміністрації надійшло 101 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 21 громадянин. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 08.08.07р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 7 громадян; оформлено зміну особистих рахунків - 9 громадянам, прийнято на особистому прийомі - 13 громадян. На 13.08.2007р. та 15.08.07р. заплановано проведення особистого прийому громадян.


Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами розглянуто 20 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено З об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації. Проводиться робота з представниками організацій по заключению договорів на паркування автотранспорту. Сумісно з представниками прокуратури Київського району м. Одеси проведена перевірка законності проведення будівельних робіт в районі.


Відділом житлового господарства було розглянуто 32 листа громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем теплопостачання, гарячого водопостачання і бойлерів у житлових будинках комунальної власності району до роботи у осінньо - зимовий період 2007-2008р.р. Проводиться щоденний збір інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району. Проводиться робота по підготовці документації по оренді приміщень.
Проведено 2 прийоми громадян з питань МВК та 1 засідання МВК, підготовлено 13 розпоряджень з питань МВК.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 21 виїзд для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.


Відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення були проведені наступні заходи :
06.08.07 – виїзд на надзвичайні події з оформленням звітних документів (з 8 поверху випала та розбилась дівчинка 2004р.н.);
08.08.07 – участь у заняттях з питань нормативно-правової підготовки службовців управління з НС та ЦНЗ;
09.08.07 – надання допомоги у проведенні штабного об'єктового тренування ВАТ „Промзв'язок".


Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 43 звернення громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. За звітний період виконано - 40 звернень, а З - відпрацьовуються.


Відділом розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:

03.08.07 – підготовка узгоджень по розміщенню літніх майданчиків на території району та видача дозвілів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
03-09.08.07 – на виконання рішень Одеської міської ради № 739 від 02.07.07, №740 від 02.07.07 „Про демонтаж некапітальних пунктів дрібно¬роздрібної торгівлі мережі в м. Одесі" демонтовано 8 об'єктів торгівлі.


Відділ  благоустрою
06.08.07 – проведені заміри площі, яка підлягає облаштуванню тротуарною плиткою по вул.. Дм. Донського;
- розглянуто звернення голови ЖБК „Вимпел-3" відносно ремонту дорожнього покриття та відлову безпритульних тварин;


07.08.07 – розглянуто звернення мешканців будинків №№ 51,55,61, по пр. М. Жукова стосовно відновлення зовнішнього освітлення.


Відділ у справах дітей 
06-10.08.07 – прийнято участь у 10-ти судових засіданнях;
06-10.08.07 – відвідано 2 неблагополучні сім'ї, в яких проживає 4 дітей. Складено акти обстеження, проведено профілактичні бесіди;
08.08.07 – проведено профілактичну бесіду з 3-ма неповнолітніми, які перебувають на обліку у наркологічному диспансері;
06.08.07 – проведено рейд з перевірки умов виховання та утримання дітей в оздоровчих таборах, перевірено дитячий оздоровчий спортивний комплекс Вікторія" за адресою: дача Ковалевського,93.
09.08.07 – прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування.

Організаційні заходи
Відділом у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури проводилась підготовка до проведення фізкультурно-спортивного свята для інвалідів району, присвяченого Дню Незалежності України, а також:
06.08.07 – участь у нараді щодо організації виставки квітів (з нагоди відзначення Дня міста 01.09.2007р.;
08.08.07 – профілактична бесіда з громадянином Тесленко В.В. 1985 р.н., який мешкає по вул..Корольова, 112/2, кв.68 щодо попередження насильства в сім'ї;


- обстеження спортивних майданчиків по проспекту Ак. Глушко.


Центр зайнятості Київського району  
08.08.07 – інформаційний семінар з підприємництва для безробітних;
10.08.07 – інформування присутніх про ринок праці, права та обов'язки безробітних, можливість навчання за спеціальностями, які користуються попитом на ринку праці.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.08.07 – 10.08.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 9 громадян; прийнято до розгляду 63 письмових звернень. По відповідних напрямках проведена така робота:


Відділ житлово-комунального господарства  
Підготовлено 29 відповіді на звернення громадян.
Підготовлено 31 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 5 відповідей на депутатські звернення.
Підготовлено 8 розпоряджень райадміністрації.
Прийом громадян згідно графіку.


Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ДЄЗ».
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ДЄЗ».
Контроль за дотримання графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І.
Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови».


08.08.07 – проведено засідання з питання відключення споживачів від мереж центрального опалення та гарячого водопостачання.
Робота по дорученням протоколу об'їзду району з питання санітарного стану.
Виїзд за участю заступника голови за адресами: вул. Ген. Бочарова, 16 – обстеження підвального приміщення, вул. Паустовського, 15 – обстеження квартири опікуна двох дітей сиріт з питання ремонту сантехнічного обладнання, пр. Добровольського, 159, кв. 130 обстеження квартири з питання затоплення.
Підготовка інформації про виконання протоколу доручення комісії ТЕБ та НС по пожежі на полях фільтрації.
Укладено 2 договорів на службові парковки: автосалон «Ниссан», Миколаївська дорога, 287-А. ДП «Козацька варта».
Перевірка санітарного стану та благоустрою автостоянок.
Робота у складі комісії Інспекції по благоустрою по причалам.
Робота по укладанню договорів суборенди з комітетом мкр. «Балтський».
Виїзд за адресами: самовільне будівництво вул. Яші Гордієнка, 62, самовільний захват землі вул. Лютнева, 20.
Видано припис ТОВ «Матерік» з питання незадовільного санітарного стану.

Відділ у справах дітей
Працівники відділу прийняли участь у 12 судових засіданнях.
Надано 16 консультацій громадянам.
Обстежено та складено 4 акти обстеження житлово-побутових умов дітей.
Підготовлено 4 розпорядження про влаштування дітей.
Підготовлені документи на опіку над 3 неповнолітніми.
Направлено 1 відповідь на листи громадян.
Підготовлено 2 висновки до суду на позбавлення батьківських прав.
Підготовлено 1 висновок про можливість бути усиновителями.
Направлено 48 запитів щодо неповнолітніх до різних установ.
Прийняли участь у 2 нарадах з питань оздоровлення дітей.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення  
- Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
- Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування в КП гідропарку «Лузанівка», з питання дотримання об'єктами торгівлі та побутового обслуговування правил благоустрою.
- Робота з керівниками АЗС, розташованих на території району по наданню
благодійної допомоги по ліквідації спалаху на Полях фільтрації.
- Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованих на території району щодо демонтажу некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі (рішення Одеської міської ради від 26.07.2007р. № 767), які порушили порядок установки та експлуатації об'єктів, згідно рішення Одеської міської ради від 26.09.2003р. № 1713-XXIV.
- Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих на території району щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного вигляду.

За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території складено три протоколи.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури  
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" – постійно.
06.08.07 – Бібліотечний огляд «Вічний вогонь, твоєї слави, Одесо» (до початку оборони Одеси) – бібліотеки № 3, 34.

07.08.07 – Ігрова програма «Літній калейдоскоп» (ДПК «Патріот»). 
08.08.07 – Ігрова програма «Весела Робінзонада» (БТЮ «Тоніка»).
09.08.07 – Конкурсна програма «Пісня лине до небес» (БТЮ «Тоніка»).
10.08.07 – Розважальна програма для гуртківців «Райдуга дитинства» (ЦДЮТ «Зоресвіт»).Підготовка до міської виставки квітів – протягом тижня.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян  
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол. на суму 16615 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 91 чол. на суму 967 грн.;
- ремонт взуття – 6 чол. на суму 60 грн.;
- видано спортивних костюмів (жіночі та чоловічі) – 388 на суму 17848 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. на суму 1113 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 2 чол. на суму 97 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 4411 чол., на суму 9949 грн.;


Відпрацьовано 15 звернень громадян.
Обслуговано 9 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.


Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 46649,00 грн.


Управління праці та соціального захисту населення
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ТОВ «Ритейл-Сервис», ТОВ «ЮСК», ВАТ «Одеський дослідно-експериментальний завод», ПП «Клочанко».
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 40.
Заповнено карток інвалідів – 1.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 80.
Проведено прийом документів у пільговиків – 20.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 5.
Призначено субсидії сім'ям – 14.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 11.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та „Ветеран праці" – 3 та 3.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 34.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 3.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 1.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 91.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(06.08.07 – 10.08.07
)


06.08.07 – Участие в совещании облСЭС по вопросам проведения Национальной кампании иммунизации против кори и краснухи в Одесской области.
07.08.07 – Посещение ОРИТН и неонатологического отделения в КУ «ДГБ № 1» по вопросу организации резервных залов.
08.08.07 – Проверка КУ «Родильный дом № 7» по вопросу оказания ургентной помощи и службы крови.
09.08.07 – Подготовка и проведение заседания городской ЛКК по разбору случаев перинатальной и младенческой смертности.
09.08.07 – Подготовка информации о состоянии медицинского обслуживания детей-инвалидов для рассмотрения вопроса на заседании постоянной депутатской комиссии Одесского горсовета.
10.08.07 – Участие в совещании Малиновской райадминистрации по вопросу урегулирования конфликтной ситуации, возникшей на базе филиала КУ «ДГП № 7».
10.08.07 – Участие в заседании постоянной депутатской комиссии Одесского горисполкома по вопросу выполнения пункта 8.1. решения исполнительного комитета Одесского горсовета от 15.03.2007г. № 177 «Про хід виконання рішення від 16.08.2001р. № 556 « Про затвердження основних напрямків діяльності виконавчого комітету Одеської міської ради у вирішенні проблем інвалідів на період до 2010 року».



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(06.08.07 – 10.08.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 26-ти объектах:
ул. Дерибасовская, 9; ул. Ак. Королева, 14; ул. Успенская, 83/85; ул. Балковская, 14а; Адмиральский пр-т, 1; Днепропетровская дорога, 86; ул. Ак. Вильямса, 59-6; ул. Ген.Петрова,27/6; ул. Терешковой, 54; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Высоцкого, 9; ул. Марсельская, 2-а; ул. Маршала Жукова, 12, 8; ул. Бунина, 40; ул. Сегедская, 7; ул. Новосельского, 46а; ул. Тенистая, 13; ул. Запорожская, 10; Леваневского, 9а; Мечникова, 4; ул. Косвенная, 57; ул. Одесская, 58/2; Люстдорфская дорога, 176/1; ул. М.Арнаутская, 2; Балтская дорога, 38.


2. По состоянию на 10.08.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 106,3 %, сбор платы за водопотребление – 103,2%.


3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 35 шт. (Соборная площадь; Парк Горького; ул. Базарная, 100; Проспект Александровский; ул. Р.Кармена, 21; ул. Успенская угол ул. Белинского).
- валка деревьев – 18 шт. (411 батарея; 4ст. Б.Фонтана; Соборная площадь; ул. Малиновского,52; Сквер Щорса; Сквер Алексеевский; Проспект Александровский; Парк Преображенский; Театральная площадь).


4. КП «Одескоммунтранс» произведен отлов 67 бродячих собак.


5. КП "Одесгорсвет" произведена:
- замена светильников 39 шт. (ул. Хуторская; 5ст. Б.Фонтана; Площадь 10 Апреля; ул. Армейская; Хаджибеевская дорога; пер. Сиреневый).
- замена воздушной линии на кабельную 250м (пер. Сиреневый; ул. Бреуса; ул. Магистральная).
- замена аварийной опоры (ул.25 Чапаевской дивизии; ул. Довженко угол просп. Шевченко).  
- Соборная площадь – замена Торшерной стойки.


6. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


7. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам (по состоянию на 10.08.2007г.) установлено 160 шт.

 


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(06.08.07 – 10.08.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 1 545 926,68 грн., у тому числі:
- від відчуження – 994 680,68 грн.;
- від приватизації – 246,23 грн.;
- від оренди – 551 000,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 19.


3. Укладено договорів купівлі-продажу – 10.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(06.08.07 – 10.08.07)


1. Обследование участка побережья в районе 8-9 ст. Б.Фонтана в связи с незаконным строительством на склоне.


2. Обследование участка побережья в районе Дачи Ковалевского, вблизи портоукрытия, в связи с намечаемым складированием и монтажом труб пульпопровода для восстановления пляжей в г.Одесса.


3. Проверка пляжей «Отрада» – «Дельфин» с целью определения платности входа.


4. Выдано 6 технических условий на проектирование объекта.


5. Подготовка и выдача 71 заключений по проектам строительства, реконтсрукции, самовольного возведенным строениям.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(06.08.07 – 10.08.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 142;
- количество отработанных документов – 68;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 1;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 3;

- количество выданных ордеров:
плановых – 19;
аварийных – 80;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 4;
• Киевский район – 2;
• Суворовский район – 0;
• Малиновский район – 5;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. ООО «Вторметэкспорт»
ул. Ак. Головатого,67/69 – административное здание;

- количество согласованных проектов по разделу «Благоустройство»:
1. ООО «Укртрансгрупп 2005»:
Приморский район. Пляж между 15 и 16 траверсом – согласование проекта благоустройства пляжа с устройством сезонного бара на 25 посадочных мест.



КП «СМЭП»
(06.08.07 – 10.08.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 71
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 71
3. Заменено ламп – 433 шт.
4. Мониторинг состояния светофорных объектов – 36.
5. Нанесена дорожная разметка – 935 кв.м, в т. ч. пластиком – 257 м2
6. Установлено дорожных знаков – 25 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 6 шт.
8. Ремонт колонок – 4 шт.
9. Покраска колонок – 4 шт.
10. Рихтовка знаков – 10 шт.
11. Замена кабеля – 100 м.
12. Работы по замене светофора на перекрестке Краснова – Адмиральский пр-т.
13. Замена УК на следующих объектах: Гайдара – Терешковой, Новосельского – Торговая, Прохоровская – Старопортофранковская, Балковская – Маловского, Малиновского – Кедровый пер., Старопортофранковкая – Ясиновского, Добровольского – Заболотного изменение режима работы.
14. Николаевская дор. – пер. Векслера востановили светофор реверсивного регулирования.
15. Работы по замене оттяжек на реверсивных светофорах.
16. Обрезка веток по улице Черноморского казачества.
17. Армянский пер.- ул. Приморская – восстановлен сбитый светофор.
18. Обслуживание светофорных объектов с текущим ремонтом и заменой ламп совместно с диспетчером. Демонтаж светофоров и кабелей на объекте Б.Хмельницкого – Мясоедовская, в связи с реконструкцией улицы.
19. У становлена закладная под новую колонку на ул. Прохоровской – Мясоедовская.
20. Оказана помощь Чайкуну М.В. в переброске кабеля на ул. Краснова – Адмиральский пр-т для говорящих устройств.
21. Смонтирован и включен в режим желтого мигания новый объект на ул. Прохоровской – СШ №18.
22. Произведен ремонт кронштейна и крепления шкафов на 25 Чапаевской дивизии – Королева.
23. Прозвонка и замена линии управления на объекте № 6 Автовокзал. Замена и настройка плат связи.
24. Перезапуск системы видеонаблюдения на объекте №35 Щорса – Овидиопольская дорога.
25. Установка «говорящего светофора» на перекрестке Краснова – Адмиральский пр-т.
26. Текущий ремонт: блоков питания; плат силовых тиристоров; модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; плат переключений светофорных сигналов.
27. Разработка и тестирование программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект ул. Прохоровская - СШ №18.
28. Подготовка комплекта технической документации (паспорта) для светофорного объекта ул. Прохоровская-СШ №18.
29. Разработка технических условий и сравнительная характеристика контроллеров дорожных {КС 16 и КС 3) для проведения закупки.
30. Разработка технических условий и подбор дорожного оборудования для светофорного объекта на пересечение улиц Валентины Терешковой и Ицхака Рабина.
31. Обработка информации по ДТП.
32. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
33. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 15 .



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА

И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(06.08.07 – 12.08.07)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 159, принято на рассмотрение – 128. Выдано разрешений на эксплуатацию – 127, принято на рассмотрение –92. Сумма местного сбора составила – 16050 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 119, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 88975 грн.;
• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам: ул.Терешковой, 4; пр-т Добровольского, 151/1; 159; ул.Ильфа и Петрова, 11; пл. Старосенная.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ

И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА (06.08.07 – 13.08.07)


• Подготовлена информация об итогах социально-экономического развития г.Одессы за первое полугодие 2007 года;
• По итогам социально-экономического развития г.Одессы за первое полугодие 2007 года подготовлена статья в газету «Одесский вестник» под названием «Стабильность – главный фактор роста экономики»;
• По итогам выполнения за первое полугодие 2007 года Соглашения между
исполнительным комитетом Одесского городского совета, Одесской городской организацией работодателей и Федерацией профсоюзов Одесской области на 2007-2009 годы подготовлена статья в газету «Одесский вестник» под названием «Инспекция состояния – успех выполнения»;
• Во исполнение резолюции первого заместителя городского головы рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОСМД «Моряк» Маслиенко В.Д. по вопросу согласования платы за содержание дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Новосельского, 46 «А»;
• Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Одесского городского совета по вопросу рассмотрения проектов договоров на:
- «Предоставление услуг по содержанию домов, сооружений и придомовых территорий»,

- «Предоставление услуг по централизованному отоплению и поставке горячей воды», «Предоставлению услуг по централизованной поставке холодной воды и водоотведению», которые заключаются между Одесским городским советом и соответствующими исполнителями жилищно-коммунальных услуг;
• Во исполнение резолюции первого заместителя городского головы, рассмотрен и принят к сведению проект «Правила расчёта двуставочных тарифов на тепловую энергию и услуги по централизованной поставке горячей воды и централизованному отоплению»;
• Рассмотрено обращение и подготовлен ответ гражданке Толмачёвой Л.Ф., проживающей по адресу: ул. Княжеская, 3, кв. 42 (по вопросу применения двуставочных тарифов на услуги теплоснабжения для населения г. Одессы);
• Проведен анализ показателей финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий г. Одессы за 1- й квартал 2007 года;
• Во исполнение п.4 решения Одесского городского совета от 05.04.2007 года № 1118-V подготовлены и направлены письма директорам коммунальных предприятий города относительно подготовки проектов финансовых планов на 2008 год;
• Руководителям ведущих предприятий промышленного и морехозяйственного комплекса города Одессы подготовлены и направлены письма-приглашения принять участие в работе Международной выставки-ярмарки товаров народного потребления, которая состоится 22-26 октября 2007 года в г. Иву (Китайская Народная Республика);
• С целью разработки мероприятий, направленных на выполнение распоряжения облгосадминистрации от 26.07.2007 г. № 484/А-2007 «Об утверждении мероприятий по реализации Стратегии демографического развития в Одесской области на период до 2015 года», направлены письма руководителям исполнительных органов Одесского городского совета;
• Во исполнение письма Представительства Государственного комитета Украины по вопросам регуляторной политики и предпринимательства в Одесской области от 20.07.2007 г. № 01-08/672 информация относительно условий зачисления в Государственное высшее учебное заведение «Украинская академия бизнеса и предпринимательства» доведена до сведения руководителей коммерческих структур и предпринимателей города.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(06.08.07 – 12.08.07)


Кількість звернень суб'єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 878;
- до адміністратора – 1090.


Кількість виданих документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 373;
- через адміністратора – 1095.


Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 22;
- через адміністратора – 229.


Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.


Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.


Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 878;
- адміністратором – 1063.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(06.08.07 – 12.08.07)

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
06.08.07
Приморский бульвар, в районе памятника «Дюку» оказать помощь человеку упавшего с парапета на землю
Дежурная смена оказала помощь в поднятии пострадавшего Качуренко К.А. 25 лет и передала его скорой помощи
07.08.07
По адресу:
 ул. Платановая, 9 – 2-е сутки пенсионерка не открывает дверь.
Дежурная смена обеспечила доступ медработников и родственников к престарелой женщине.
По адресу:  
пер. Садовый, 3, кв.19 – разбит медицинский ртутный термометр.
Дежурной сменой были произведены сбор ртути и димеркуризация места разлива.
08.08.07
По адресу: ул. Гагарина, 8, кв.6 – пенсионерка,78 лет, захлопнула дверь на балкон и не может попасть в квартиру.
Дежурная смена оказала помощь в открытии балконной двери.
По адресу: ул. Героев Сталинграда д.34 кв.24 – ребёнок разбил ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения.
По адресу: 14 ст. Большого Фонтана – утонул мужчина примерно 30 лет.
Дежурная смена водолазов службы 077 произвела подъём утонувшего.
09.08.07
По адресу:
ул. Новикова, 3 – уборка аварийной ветви дерева с проезжей части дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку ветви дерева с проезжей части.
10.08.07
По адресу: ул. Бочарова, 46, кв. 33 – захлопнулась бронированная дверь
Дежурная смена произвела открытие входной двери инвалиду 1 группы
11.08.07
Таировское кладбище – напротив крематория, легковым авто сбит мужчина (40 лет).
Неизвестный мужчина скончался на месте до приезда скорой помощи. Водитель с травмой грудной клетки доставлен в 1 ГКБ.
По адресу:
ул. Житомирская – прорыв газопровода –видны языки пламени из газовой магистрали.
Информация передана в службы «04», «01». сотрудниками пожарной команды пламя было потушено и служба «04» закончила все ремонтные работы к 19:15.
По адресу: ул. Гайдара, 35, кв. 17 – разбит медицинский ртутный термометр.
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию места разлива.
По адресу: перекресток ул. Б.Арнаутской и ул. Осипова – провал дороги
Дежурной сменой была произведена оценка и характер повреждений. Место провала огорожено. Ремонтом будут заниматься КУ «Одесские дороги».
12.08.07
По адресу: Люстдорфская дорога, 84 – на тротуар упало дерево.
Дежурная смена произвела распил и уборку дерева с тротуара.
По адресу: ул. Крымская, 18, кв.6 – захлопнулась металлическая дверь.
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери, ветерану войны,
Клеменко Г.Э., 84 года
Пляж «Отрада» – за волнорезом под водой обнаружен труп мужчины примерно 30 лет с камнем на шее и ножевыми ранениями.
Под водой находился примерно 2-4 дня.
Специалисты отделения водолазно-спасательных работ произвели подъём убитого.
По адресу: ул. Коблевская, 19, кв.25 – частичное обрушение дома. Пострадавших нет.
Дежурная смена произвела эвакуацию жильцов.
По адресу: ул. Успенская угол ул. Ришельевской – ДТП.
В машине зажаты два человека.
Передано в ГУ МЧС

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 405
из них передано:
- в УЖКХ – 22,
- оказана информационная помощь – 366,
- в КП «Зелентрест» – 4,
- в Общество защиты животных – 8,
- Ртуть – 3,
- ДТП – 2.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(06.08.07 – 12.08.07)
  

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
06.08.07
10:00
2
Нарада з директорами ДЮСШ,
СДЮШОР:
- питання щодо необхідності якісного планування та своєчасного звітування про проведення змагань;
- питання щодо підготовки заходів до дня фізичної культури та спорту;
- питання щодо підготовки шкіл до нового навчального року.
07.08.07
11:00
3
Чемпіонат України з бадмінтону
09-12.08.07
м. Миколаїв
4
Всеукраїнський турнір з бадмінтону „Срібний волан”
08–12.08.07
м. Одеса
5
Міжнародний турнір з волейболу
10-15.08.07
м. Одеса
6
Всеукраїнський турнір з футболу серед юнаків 1992р.н.
12-22.08.07
м. Куп’янськ
7
Оздоровлення учнів ДЮСШ, СДЮШОР, підпорядкованих управлінню
Протягом тижня

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(06.08.07 – 12.08.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Виставка живопису
художника В. Сапатова
«Українські краєвиди»
03-20.08.07
14:00-18:00
Муніціпальна галерея,
Сабанєєв міст, 3

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 13 декабря
депутатские комиссии

Далее 13 декабря 18:00 
презентация книги детских рассказов для взрослых

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее