20:53:51   |   16 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 33

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 33

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.08.07 – 17.08.07)

На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 22 мешканця району.
В райадміністрацію надійшло 185 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:
14.08.07 – засідання координаційної ради із забезпечення оперативного аналізу надходжень до бюджетів всіх рівнів по Приморському району;
15.08.07 – засідання координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення.

Житлово-комунальний відділ
Розглянуто та надано відповіді на 19 письмових звернень громадян та 32 відповіді на звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 70 звернень на „телефон довіри міського голови".
Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем центрального опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках та об'єктах соціально-громадського призначення під час опалювального сезону 2007 - 2008 p.p.
Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 - 2008 p.p.

Відділ контролю за самовільним будівництвом
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 86 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 9 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 12 розпоряджень згідно рішення МВК.
Здійснено 8 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
13-17.08.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів з питань дотримання правил торгівлі та дотримання санітарних норм (місце проведення – Куликове поле, вул. Пантелеймонівська);
13-17.08.07 – контроль за розміщенням та оформленням майданчиків для продажу баштанових культур (вул.Успенська, вул. Тираспольська, 5-7 cт.В.Фонтану);
15.08.07 – перевірка суб'єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі" (10 cm. В.Фонтану).

Відділ соціально-економічного розвитку району
13-17.08.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 3 договори на експлуатацію службових парковок);
15.08.07 – організовано транспорт для перевезення інвалідів на пляж.

Відділ у справах дітей
13-17.08.07 – участь у 5 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
15.08.07 – проведено спільний з Приморським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області рейд щодо попередження бродяжництва та жебрацтва (77 дітей направлено до міського притулку для дітей №2).

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури
14.08.07 – участь у відкритті відновленого Центру реабілітації благодійного фонду «Молодий інвалід».

Управління праці та соціального захисту населення
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 147 заяв про призначення державної допомоги сім'ям.

Сектором субсидій прийнято 30 громадян, надано 27 відповідей на запити організацій, прийнято 12 заяв на призначення субсидій, призначено – 4.

Відділом соціальних інспекторів проведено 35 перевірок, в тому числі:
- з питань надання допомоги малозабезпеченим сім'ям – 7;
- по погашенню заборгованостей за комунальні послуги – 2;
- перевірено довідок про доходи для призначення ДСД – 1;
- перевірено довідок про доходи для призначення субсидій – 6;
- обстежено сімей для надання допомоги на придбання твердого палива –17.

Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 117 чоловік;
- прийнято 4 заяви на надання матеріальної допомоги;
- оформлено документів на придбання засобів реабілітації та пересування –11;
- видано довідок „Діти війни" – 6;
- видано посвідчень „Ветеран праці" – 5;
- видано посвідчень ветеранам війни – 5;
- видано талонів на пільговий проїзд – 36;
- видано санаторно-курортних путівок – 0;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 2;
- видано направлень для вирішення питань авто протезування – 1;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 23.

Постійно проводиться роз'яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям та сім'ям з дітьми.

Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів здійснено моніторинг щодо створення нових робочих місць на ПОУ Приморського району у січнІ-липні 2007 року.
Проведено роз'яснювальну роботу з ПОУ району щодо підтримки ініціативи Міністерства праці та соціальної політики і Всеукраїнської благодійної організації з проведення в Україні благодійної акції «Ти можеш їм допомогти».

Сектором, по охороні праці та атестації робочих місць проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці у ТОВ «Успіх», ПП «Акваріум плюс» та загальноосвітній середній школі №56.
Підготовлені розпорядження та надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій та установ з питань створення служб охорони праці, організації роботи з охорони праці та проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Проведено профілактичну роботу з керівниками ПОУ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших чинників.
Складено аналіз стану травматизму невиробничого характеру за II квартал і 1-ше півріччя 2007 року.


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.08.07 – 17.08.07)

Соціальна сфера  
Управління праці та соціального захисту населення
- створено 4 електронних картки, проведено корегування 800 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 231 особі, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Відділом субсидій з початку року прийнято 7732 звернення. За наслідками розгляду призначено 1548 субсидій, відмовлено по 128 зверненням.

Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району) – 99 чол. (693,00 грн.);
• виготовлено окулярів магазином „Оптика" – 18 чол. на суму 360,00 грн. (спонсори району);
• медикаменти (аптека „Акс") – 10 чол. на суму 100,00 грн.
• банні – 178 чол. (3738,00 грн.);
• прання білизни – 114 чол. (2587,50 грн.);
• ремонт взуття – 27 чол. (270,00 грн.).
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток" та „Академія" на суму 88440,00 грн.

Житлово-комунальне господарство  
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт системи водопроводу:
• вул. Б.Хмельницького, 3, кв. 2 9;
• вул. Б.Хмельницького, 37,кв. 48.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
13-18.08.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої до них території;
13-18.08.07 – проведення рейдів по виявленню літніх майданчиків, які функціонують без дозвільних документів;
13-18.08.07 – проведення рейдів по виконанню робіт по благоустрою території району тротуарною плиткою;
13-18.08.07 – проведення робіт по демонтажу об'єктів торгівлі за адресою: вул. Філатова, пл. Незалежності;
17.08.07 – проведення районного об'їзду щодо належного санітарного стану території району;
13,14.08.07 – проведення інвентаризації дитячих та спортивних майданчиків в районі;
15,16.08.07 – проведення роботи з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі;
18.08.07 – проведення акції „Реальна свобода" сумісно з благодійним фондом „Майбуття" з профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі.


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.08.07 – 17.08.07)

Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 2471 чол. за липень 2007р. – 533 чол. / 93274,77 грн.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1,2,3 кат. за 2007р. – 47 чол.
- дітям потерпілим від СК за 2007р. – 60 чол. / 2611,83 грн.;
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 5 чол.

Одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, які стали інвалідами внаслідок ЧК 2007р. – 1чол.;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.
- своєчасно не отримана компенсація на продукти харчування за 2007р. – 1 чол.

Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007 p.:
- твердого палива – 5
- скрапленого газу – 4

- відпрацьована неоплата за липень 2007р.;
- компенсація до Дня перемоги 61 чол. /15640,00 грн.

Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги – 17 чол./ 3910,00 грн.
Надавалась організаційно-методична допомога при укладені колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.

В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3963 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 8053,84 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік".

Гаряче харчування:
Станом на 15.08.2007р. отримали - 3938 чол./ 399811,42 грн., в т.ч.:
- бюджет – 2358 чол./ 238401,35 грн.
- благодійні – 1580 чол./161410,07 грн.
Отримали за звітний період всього:
В т.ч. їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн.
Благодійні – 575обідів/3450,00 грн. їдальня "Ветеран-4"-гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн.
благодійні – 345обідів/2070,00 грн. їдальня "Академія" - гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.
їдальня "Восток" - гарячих обідів: бюджет – 0
Всього харчувалось – 484чол./14520,00 грн.

Всього з початку року за станом на 08.08.2007р. отримано продуктових наборів – 10473 шт./314493,74 грн.
За звітний період продуктових наборів не отримувалось і не видавалось.

В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги - 6 чол./ 72,00 грн.
- прання – 15чол.(45 кг)/202,50 грн.
- перукарські послуги – 8 чол.
Також 98 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 4 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.
 
Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 123 чол.
в т.ч.: дітей-інвалідів – 41 чол.
дітей-сиріт – 82 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 15.08.07 – 4319 чол., в т.ч.:
На надомном обслуговуванні – 1253 чол.
У відділі натуральної допомоги – 3066 чол.
За звітний період відпрацьовано – 37 листів.  

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до адміністрації надійшло 99 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 19 громадян. Протягом поточного періоду спеціалістами відділу кожного дня отримувалась пошта у міськвиконкомі та здійснювалась відправка відповідей на звернення громадян. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань.

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 17.08.2007р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 5 громадян; оформлено та видано ордерів – 1; оформлено зміну особистих рахунків – 9 громадянам, прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.
На 20.08.2007р. та 22.08.07р. заплановано проведення особистого прийому громадян.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами
Розглянуто 24 скарги. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено З об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації. Проводиться робота з представниками організацій по заключению договорів на паркування автотранспорту.

Відділ житлового господарства
Розглянуто 36 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем теплопостачання, гарячого водопостачання і бойлерів у житлових будинках комунальної власності району до роботи у осінньо-зимовий період 2007-2008р.р., а також інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району. Проводиться щоденний збір інформації:
- по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району;
- щоденний збір інформації про комунікації що незакриті.
Підготовлена інформація згідно протоколу доручень апаратної наради в УЖКХ і ТЕК №27 від 14.08.2007р.
Проведено 2 прийоми громадян з питань МВК та 1 засідання МВК, підготовлено 17 розпоряджень з питань МВК.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 9 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.

Сектором оперативної інформації по телефону 0-50" було прийнято 38 звернення громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. За звітний період виконано – 36 звернень, а 2 – відпрацьовуються.

Відділ благоустрою
13.08.07 – розглянуто звернення гр. Косецького В.Ф., яке надійшло на „Телефон довіри" Одеського міського голови, відносно ремонту асфальтобетонного покриття поблизу музичної школи за адресою: пр-т М.Жукова, 11а, а також облаштування дитячого майданчика по вул.М.Жукова, 5а. проведено прийом громадян з питань благоустрою.
14.08.07 – підготовлено план-схему безхозних та уборочних площ Київського району, які розташовані на території КП ЖКС, а також площі, які прибираються КП „Міськзелентрест" та КП „Міські дороги".
16.08.07 – проведена робота з підприємцями об'єктів Київського району.
17.08.07 – здійснено виїзд з Інспекцією благоустрою Одеської міської ради з питань санітарного стану Київського району.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
16.08.07 – участь у засіданнях комісії з питань ТЕБ та НС району та штабу по боротьбі зі сніговими наметами та ожеледицею;
- виїзд на надзвичайні події з оформленням звітних документів;
- участь у радіотренуванні з управлінням з НС та ЦЗН ОМР та з ОГД;
- перевіркастану дотримання природоохоронного законодавства та фактичних умов експлуатації автозаправних станцій, які розташовані на території району.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення  
13-17.08.07 – підготовка узгоджень на розміщення літніх майданчиків на території району та видача дозвілів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
13.08.07 – на виконання рішень Одеської міської ради № 739 від 02.07.07., № 740 від 02.07.07 „Про демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі в м. Одесі" демонтовано 1 об'єкт торгівлі.
14.08.07 – перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм.
13-17.08.07 – розглянуто та надано відповідей по 10 зверненням громадян.

Відділ у справах дітей
12.08.07 – 15 дітей з девіантною поведінкою та тих, хто перебуває на обліку у відділі, направлено до ДОБ „Багатирьонок" (с. Сергіївка) для оздоровлення.
13-17.08.07 – прийнято участь у 9-ти судових засіданнях;
13-17.08.07 – відвідано 2 неблагополучні сім'ї, в яких проживає 5 дітей. Складено акти обстеження, проведено профілактичні бесіди.
14.08.07 – прийнято участь у нараді-семінарі в службі у справах дітей Одеської облдержадміністрації.
15.08.07 – проведено профілактичну бесіду з 3-ма неповнолітніми, які перебувають на обліку за скоєння злочину.

Центр зайнятості Київського району:
14.08.07 – інформаційний семінар з підприємництва для безробітних, сучасні професії та тендерна рівність.
16.08.07 – семінар з орієнтації на підприємницьку діяльність. Інформування про можливість розпочати свій бізнес: що таке бізнес-ідея та бізнес-план.
 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.08.07 – 19.08.07)

За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 32 громадян; прийнято до розгляду 58 письмових звернень.
 
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства
Підготовлено 29 відповіді на звернення громадян.
Підготовлено 31 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 7 відповідей на депутатські звернення.
Підготовлено 8 розпоряджень райадміністрації.
Прийом громадян згідно графіку.

Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотримання графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І.
Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови».
Участь у засіданні ради опіки 17.08.07р.
Робота по дорученням протоколу об'їзду району з питання санітарного стану.
Виїзд за участю керівників райадміністрації, КП «ЖКС «Північний», Північного району електричних мереж за адресою: вул. Гер. Сталінграда, 74 по зверненню громадян – обстеження підвального приміщення та електрощитової.
Виїзд за адресою: пр. Добровольського, 159, кв. 130 з питання течі сантехнічного обладнання.
Укладено 2 договори на службові парковки. Перевірка санітарного стану та благоустрою автостоянок.
Виїзд з питання самовільного будівництва за адресами: вул. Тиха, 20, пров. 3-й Західний, 8, вул. Стельмаха, 7, вул. От. Головатого, 54, кв. 4, вул. Чорноморського козацтва, 5, кв. 12, 8, 35, Миколаївська дорога, 203, кв. 11, Миколаївська дорога, 245А.
Виїзд з представникам Управління земельних ресурсів: 33-я Лінія, 1, вул. Луцька (автостоянка «Іскра-2»), вул. От. Головатого, 105, 68, вул. От. Чепіги, 53.
Виїзд з питання благоустрою та санітарного стану автостоянок №№17, 32, 33, ЗЗА, 34, ВСА, «Восточна-1, 2», «Москвич», «Щит».

Відділ у справах дітей
Відвідані 3 неблагополучні сім'ї.
Відвідані 4 неповнолітніх, які знаходяться на обліку за незаконний обіг наркотичних речовин.
Проведено 4 бесіди з неповнолітніми, які знаходяться на обліку за вчинення злочинів.

Прийняли участь у 20 судових засіданнях.
Підготовлено 3 розпорядження про влаштування дітей до Дитячого будинку. Підготовлено на направлено 15 запитів до різних установ. Проведено 2 прийоми громадян. Прийняли участь у засіданні ради опіки та піклування.
Підготовлено 1 висновок про можливість бути усиновителями та 2 висновки про доцільність усиновлення дитини іноземними громадянами.
Підготовлено 3 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав батьків. Підготовлено 3 справи про призначення опіки. Підготовлено 5 відповідей на звернення інших установ.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення
- Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
- Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування в КП гідропарку «Лузанівка», з питання дотримання об'єктами торгівлі та побутового обслуговування правил благоустрою.
- Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованих за адресою: вул. Ген. Бочарова, щодо асфальтування прилеглої території.
- Закріплення зупинок транспорту загального користування, територій, які прилягають до них, павільйонів, турнікетів та інших споруджень за підприємствами та організаціями району.
- Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих на території району щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного вигляду.
За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території складено один протокол.

Відділом у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури  
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" – постійно.
14.08. 07 – Конкурсно-ігрова програма для гуртківців (ЦДЮТ «Зоресвіт»).
13-17.08.07 – Районна виставка творчих робіт «Мальовнича Україна» (БТЮ «Тоніка»).
17.08.07 – Розважальна програма «Веселе літечко» (БТЮ «Тоніка»).
Підготовка до міської виставки квітів – протягом тижня.
17.08.07 – Кваліфікаційний турнір з шашок (БТЮ).
18-19.08.07 – Спортивно-туристські змагання с. Ліски.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально-незахищеним верствам населення:
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол. на суму 16600 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 89 чол. на суму 969 грн.;
- ремонт взуття – 9 чол. на суму 90 грн.;
- видано пуловери/джемпера – 193 чол. на суму 8845 грн.
- видана стипендія міського голови – 12 чол. на суму 1200 грн.;
- видано побутової техніки – 22 чол.
- видано спортивних костюмів – 200 чол. на суму 9166 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. на суму 1113 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 3 чол. на суму 110 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 4411 чол. на суму 9949 грн.;
Відпрацьовано 41 звернення громадян.

Обслуговано 8 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі. Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 48042,00 грн.
Управління праці та соціального захисту населення
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: Одеська міська ветеринарна лікарня, ВАТ «Завод Легмаш», ТОВ «Спаркс», МИ «Судоремонт», міська дитяча поліклініка №2.
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 2.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 12.
Заповнено карток інвалідів – 6.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 75.
Проведено прийом документів у пільговиків – 42.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 12.
Призначено субсидії сім'ям – 10.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 7.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та «Ветеран праці» – 2 та 10.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 19.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 1.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 1.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 86.


УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(13.08.07 – 17.08.07)

14.08.07
– проверка работы гинекологического отделения КУ «ГКБ № 9» за 2006год и первое полугодие 2007года.
– участие в заседании аппаратного совещания управления здравоохранения и медицины катастроф облгосадминистрации по вопросу оказания скорой экстренной помощи населению Одесской области и готовности областных ведомственных и городских ЛПУ к работе по ликвидации медико-санитарных последствий ЧС в рамках госслужбы медицины катастроф.

15.08.07
– проверка работы коечного фонда педиатрического профиля в КУ «ГБ № 4».
– проверка работы гинекологического отделения КУ «ГБ № 5» за 2006год и первое полугодие 2007года.
– участие в проведении организационно-методического занятия по вопросу подготовки проведения Национальной кампании иммунизации против кори и краснухи населения Киевского района г.Одессы, прикрепленного на медобслуживание к городской поликлинике № 20.

16.08.07
– участие в организационном мероприятии, посвященном празднованию 40-летия КУ «Городская стоматологическая поликлиника № 6».
– участие в заседании оргкомитета по вопросу подготовки к проведению мероприятий, посвященных празднованию 213-й годовщины со дня основания города Одессы.


УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(13.08.07 – 17.08.07)

Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 26-и объектах:
ул. Дерибасовская, 9; ул. Ак. Королева, 14; Адмиральский пр-т,1; Днепропетровская дорога,86; ул. Ак. Вильямса, 59-б; ул. Терешковой, 54; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Высоцкого, 9; ул. Маршала Жукова, 12,8; ул. Бунина,40; ул. Сегедская, 7; ул. Новосельского, 46а; ул. Тенистая, 13; Мечникова, 4; ул. Косвенная, 57; ул. Одесская 58/2; Люсдорфская дорога, 176/1; ул. М.Арнаутская, 2; Балтская дорога, 38; ул. Новобереговая, 10; ул. Бунина, 3; пр. Добровольского, 130.

По состоянию на 17.08.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 98,3%, сбор платы за водопотребление - 101,8%. 

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 45 шт.
(Театральная площадь; Сквер Мечникова; Приморский Бульвар; Площадь Толстого: ул. Ватутина. 1; ул. Мечникова; ул. Еврейская. 14: 8 ст. Б. Фонтана.
- валка деревьев – 8 шт. (Театральная площадь; ул. Канатная, 90; ул. Княжеская угол пер. Сеченова; ул. Пастера угол ул. Ольгиевской; ул. Екатериненская, 74; пер. Высокий, 4).

КП "Одесгорсвет" произведена: замена светильников 40 шт.
(Александровский проспект; ул. 8 Марта; 6-кв. ЮЗМ; ул. Обильная; ул. Солнечная, 10; ул. С.Ядова; 11 Черноморский переулок; ул. Балковская; ул. Бадаева; Привокзальная площадь; 4-кв. ЮЗМ).
- Замена воздушной линии на кабельную 390м (пл. Толбухина; ул. Солнечная, 10; 4-кв. ЮЗМ).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 17.08.2007г. установлено 160 шт.
 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(13.08.07 – 17.08.07)

1. Перераховано до міського бюджету – 3 176 467,55 грн., у тому числі:
- від відчуження – 1 936 528,59 грн.;
- від приватизації – 89 938,96 грн.;
- від оренди – 1 150 000,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 22.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 8.


УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(06.08.07 – 10.08.07)

1. Проведение совещания с арендаторами по вопросу восстановления городских пляжей.

2. Технический надзор за демонтажем буны № 4-а в районе пляжа «Отрада».

3. Обследование участков побережья от 16 станции Большого Фонтана до пляжа «Монастырский».

4. Выдано 2 технических условия на проектирование объекта.

5. Подготовка и выдача 75 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольного возведения строений.


ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(13.08.07 – 19.08.07)

- количество документов, поступивших в Инспекцию – 126;
- количество отработанных документов – 86;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 3;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 7;

- количество выданных ордеров:
• плановых – 29;
• аварийных – 52;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 4;
• Киевский район – 1;
• Суворовский район – 2;
• Малиновский район – 5;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:

1. ЧП «Начало» ул. Ак. Королева, 94 – административное здание;

- количество согласованных проектов по разделу «Благоустройство»:
1. ООО «Альянс-Жилстрой»
Группа жилых домов по Люстдорфской дороге мкр. «Д» Южный – согласование проекта благоустройства 10-ти этажного жилого дома № 81;
 
2. ООО «Альянс-Жилстрой»
Группа жилых домов по Люстдорфской дороге мкр. «Д» Южный – согласование проекта благоустройства 16-ти этажного жилого дома № 36 пристроенным магазином смешанной торговли.


КП «СМЭП»
(13.08.07 – 17.08.07)

1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 56
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 56
3. Заменено ламп – 365 шт.
4. Мониторинг состояния светофорных объектов – 46.
5. Нанесена дорожная разметка – 3965 м2, в т. ч. пластиком – 200 м2
6. Установлено дорожных знаков – 12 шт.
7. Установлено турникетов – 26 шт.
8. Восстановлено дорожных знаков – 3 шт.
9. Ремонт колонок – 9 шт.
10. Покраска колонок – 9 шт.
11. Замена кабеля – 150 м.
12. Обрезаны ветки для улучшения видимости 5 дорожных знаков.
13. Обслуживание светофорных объектов с текущим ремонтом и по заявкам диспетчера с заменной ламп.
14. Заложения кабеля, установка светофорной колонки со старыми светофорами на Прохоровской – Мясоедовской. Объект работает в полном объеме.
15. Помощь в перебросе кабелей для устройств громкого оповещения. Совместно с лабораторией настройка теле- и радио управления.
16. Подготовка металлоконструкций для объекта Б. Хмельницкого – Мясоедовская и для автоматического переключения питания на 25 Чапаевской див. – Королева.
17. Прозвонка и замена линии управления на объекте № 18 Л. Шмидта – М. Арнаутская.
18. Прозвонка и замена линии управления на Объекте № 99, Л. Шмидта – Пантелеймоновская.
19. Прозвонка и замена линии управления на объекте № 97 Среднефонтанская ул.
20. Ремонт блоков камерного дешифратора системы видеонаблюдения на перекрестке М. Грушевского – Пестеля.
21. Монтаж «говорящего светофора» на перекрестке Ильфа и петрова – Вильямса.
22.Текущий ремонт: блоков питания, плат силовых тиристоров, модулей ключей, модулей интерфейса, модулей связи, модулей силовых каналов, модулей процессора, плат переключений светофорных сигналов.
23. Анализ и расчет стоимости устранения недостатков по списку мест концентрации ДТП, согласно запросу нач. УТАИ от 27.06.07. на имя Одесского городского головы Гурвица Э.И.
24. Профилактические работы на блоке адаптеров ЦУП, связанные со сбоем работы по связи.
25. Сборка и настройка рабочей станции для начальника отдела кадров, установка и настройка системы «1С». Модернизация и настройка компьютерной сети на территории предприятия по адресу ул. 3-я Станционная связанная с вводом персонального компьютера начальника отдела кадров в эксплуатацию.
26. Расчет установленной мощности на новых светофорных объектах, оформление соответствующей технической документации.
27. Обработка информации по ДТП.
28. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
29. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 12.


УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(13.08.07 – 19.08.07)

• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. № 519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов
торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;

• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;

• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;

• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 156, принято на рассмотрение – 230. Выдано разрешений на эксплуатацию – 92, принято на рассмотрение – 182. Сумма местного сбора составила – 16805 грн.;

• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 19, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 85086 грн.;

• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам:
ул.Космонавтов,64, ул.Черняховского угол М.Говорова, Колонтаевская, 1(3 объекта), 7, 44, 56, 58, Колонтаевская угол Мечникова, Колонтаевская угол Старопортофранковская.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(13.08.07 – 17.08.07)

• Подготовлены и направлены в Министерство экономики Украины предложения к проекту «Государственной программы подготовки и проведения в Украине финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу»;
• Подготовлены письма на имя Одесского городского головы Гурвица Э.И. с предложением наградить лучших работников дочернего предприятия Государственной акционерной компании «Хлеб Украины» «Одесский портовый элеватор» и ОАО «Эксимнефтепродукт» Почетной грамотой исполнительного комитета Одесского городского совета и Почетным знаком Одесского городского головы «Благодарность»;
• Управление рассмотрено и принято к сведению поручение областной государственной администрации относительно принятия мер по недопущению нарушений законодательства при предоставлении коммунальных услуг;
• Подготовлен и направлен отчет Главному управлению труда и социальной политики облгосадминистрации о состоянии погашения задолженности по заработной плате предприятиями г. Одессы, по состоянию на 01.08.07 года;
• Проанализирован и подготовлен для управления развития потребительского рынка и защиты прав потребителей мониторинг относительно ситуации на рынке зерна, хлеба и хлебобулочных изделий;
• Во исполнение поручения Кабинета Министров Украины от 22.11.2006 года №47489/0/1-06, распоряжения областной государственной администрации от 02.10.2003 года № 790/А-2003 «Про регулювання цін на основні продовольчі товари» подготовлен и направлен в Главное управление экономики облгосадминистрации мониторинг цен на хлеб и основные продукты питания, а также мониторинг розничных цен, величин торговых надбавок и уровней рентабельности производства муки и хлеба за видами по состоянию на 17.08.2007 года;
• В стадии отработки находится запрос начальника управления по вопросам фондовой деятельности и работы с ценными бумагами Одесского горсовета Нечаевского Г.В., №231 от 10.08.07 в рамках процедуры обновления общего кредитного рейтинга кредитора г.Одессы, которое проводится Национальным рейтинговым агентством ООО «Кредит-рейтинг»;
• Продолжалась работа с субъектами хозяйствования всех форм собственности о заключении договоров на участие их в социально-экономическом развитии города. Подготовлены и направлены письма на имя руководителей 19 предприятий;
• На имя 11 руководителей предприятий г. Одессы направлены письма с приглашением принять участие в серии общеукраинских Проектов, а именно: «Промышленность и предпринимательство Украины», «Пищевая и перерабатывающая промышленность», «Транспортный комплекс Украины»;
• Проводится мониторинг состояния выполнения городских целевых программ, включенных в Программу социально-экономического развития г.Одессы на 2007 год за январь-июль текущего года.
 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(13.08.07 – 19.08.07)

1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 264,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 148 ед.
- по троллейбусу – 116,5 ед.
в выходные дни в количестве 208 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 121 ед.
- по троллейбусу – 87 ед.

2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 422,312 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 417,94 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 2,802 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 1,57 тыс. грн.

3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 4 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 6 ед. троллейбусов.

4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 163 вагонов,
- троллейбус – 159 машин.

5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.


КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(13.08.07 – 19.08.07)
 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
13.08.07
По адресу:  
ул. Л.Толстого/пер.Каретный –
аварийное дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распилку и уборку аварийного дерева с проезжей части дороги
По адресу:  
ул. Екатерининская,19 кв.7 – разбит медицинский ртутный термометр
Дежурной сменой изъят разбитый медицинский ртутный термометр и передан для дальнейшей утилизации
По адресу:  
ул.Успенская, 26 –
аварийное дерево упало на проезжую часть дороги, придавив два автомобиля
 
Дежурная смена произвела распилку и уборку аварийного дерева с проезжей части дороги, а также освободила придавленные автомобили
14.08.07
По адресу: ул. Ленинградская, 19, кв. 7 –  разбито 3 бытовых термометра
Дежурная смена собрала 7 гр. ртути и произвела демеркуризацию помещения
По адресу:
ул. Варненская, 36, кв. 32 – разбит медицинский тонометр
Дежурная смена изъяла тонометр и произвела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Рекордная, 68, кв. 128 – захлопнулась дверь квартиры в которой находился 2-х летний ребенок
Дежурная смена открыла дверь и передала ребенка родителям
15.08.07
По адресу: 2-й Сиреневый переулок, 4 – обеспечение доступа сотрудников «скорой помощи» к престарелой женщине.
Дежурная смена обеспечила доступ сотрудников «скорой помощи» к престарелой женщине, закрытой в частном доме.
16.08.07
Селекционный институт, 68,  кв.7 – ребёнок разбил ртутный медицинский градусник.
Дежурной сменой были произведены сбор ртути и демеркуризация помещения.
«Дом ребёнка» № 1, пер. Маячный д.3 – на территории детского дома упало дерево.
ОАСР произвёл распиловку и уборку дерева.
17.08.07
По адресу: ул. Ланжероновская/ ул. Екатерининской – провал дороги на перекрёстке, в следствии подмыва грунта
Дежурная смена оценила характер и степень опасности провала, оградила место происшествия.
По адресу:
ул. Сегедская, 6, кв.12 – оказание помощи в открытие двери
Дежурная смена оказала помощь в открытии входной двери, пенсионеру 72-х лет.
По адресу:
ул.Паустовского, 12, кв. 5 – оказание помощи в открытии двери
Дежурная смена оказала помощь в открытии входной двери, 85-летнему ветерану войны.
19.08.07
По адресу: перекресток ул. Ат. Головатого и 2-й Заливной пер. –
мопед с 3 пассажирами врезался в автомобиль «Союз».
В результате столкновения женщина (20 лет) и мужчина (30 лет) скончались на месте и 1 чел. доставлен в 11 ГКБ в коме.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 342
из них передано:
- в УЖКХ – 27,
- оказана информационная помощь – 291,
- в КП «Зелентрест» – 9,
- в Общество защиты животных – 6,
- Ртуть – 7,
- ДТП – 1,
- ВОП – 1.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(13.08.07 – 19.08.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
13.08.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ,
СДЮШОР щодо вирішення поточних питань:
- питання щодо необхідності якісного планування та своєчасного звітування щодо проведених змагань;
- питання щодо підготовки заходів, присвячених Тижню з фізичної культури та спорту;
- питання щодо звільнення директора та завуча КПНЗ „ДЮСШ № 8”
14.08.07
11.00
3
Міжнародний турнір з бадмінтону
«Кубок Визволення»
16-19.08.07
м. Харків
4
Змагання зі скелелазіння «Кубок Дружби»,
3-й етап
16–19.08.07
м. Одеса
5
Оздоровлення учнів ДЮСШ, СДЮШОР,
 підпорядкованих управлінню
Протягом тижня

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(13.08.07 – 19.08.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Виставка живопису художника 
В. Сапатова «Українські краєвиди»
03-20.08.07
14.00-18.00
Муніціпальна галерея,
Сабанєєв міст, 3
Благодійний концерт та виступи творчих колективів театру духової музики ім. О.Саліка для мешканців міста
12.08.07, 19.08.07
о  
18.30.-21.00 
Альтанка
міського саду
 
Книжкові виставки, масові заходи
до Дня Незалежності
13-24.08.07
 
ЦБС для дітей, ЦБС для дорослих 

 


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее