13:01:52   |   18 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 35

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 35

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.08.07 – 03.09.07)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 14 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло 175 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:

28.08.07 – засідання районної комісії у справах альтернативної (невійськової) служби;

Житлово-комунальний відділ.
Розглянуто та надано відповіді на 17 письмових звернень громадян та 21 – на звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 23 звернення на „телефон довіри міського голови”.
Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем центрального опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках та об’єктах соціально-громадського призначення під час опалювального сезону 2007 – 2008 рр.
Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 рр.

Відділ контролю за самовільним будівництвом  
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 97 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 5 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 9 розпоряджень згідно рішення МВК.
Здійснено 9 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
27.08-31.08.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів з питань дотримання правил торгівлі та дотримання санітарних норм (місце проведення – Куликове поле);
27.08-28.08.07 – проведено спільний з фахівцями СЕС Приморського району рейд щодо наявності договорів на вивіз технічних побутових відходів;
27.08-31.08.07 – контроль за розміщенням та оформленням майданчиків для продажу баштанових культур (вул.Сегедська);
27.08-31.08.07 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (Привокзальна площа).

Відділ соціально-економічного розвитку району 
27.08-31.08.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 4 договори, 2 - на експлуатацію службових парковок, 2 – на цілодобові);
29.08.07 – організовано транспорт для перевезення інвалідів на пляж.

Відділ у справах дітей  
27.08-31.08.07 – участь у 5 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
30.08-31.08.07 – організовано вручення благодійної допомоги (канцелярського приладдя) від організації «Реалті-Академія» дітям сиротам, дітям, які перебувають під опікою та піклуванням, дітям, які мешкають в неблагополучних сім’ях;
31.08.07 – проведено районний рейд щодо попередження бродяжництва та жебракування серед неповнолітніх (вул.Пушкінська, вул.Куйбишева, ринок «Привоз»).

Відділ освіти  
29.08.07 – проведено районну конференцію педагогічних працівників (ЗОШ № 35, пр-т Гагаріна, 3);
01.09.07 – свято «Першого дзвоника» в навчальних закладах району;
01.09.07 – покладання квітів до пам’ятника графу Воронцову, Дюку та Маразлі учнями гімназій № 1,2 та ОСЗОШ № 121;
01.09.07 – участь учнів шкіл району у шаховому турнірі на Соборній площі;
01.09.07 – районний чемпіонат з міні-футболу (команди ОНУК № 90, ОСЗОШ № 59, стадіон «Спартак»).

Управління праці та соціального захисту населення  
Сектором по охороні праці та атестації робочих місць проведено профілактичну роботу з керівниками ПОУ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших чинників.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам ПОУ району з питань створення служб охорони праці, організації роботи з охорони праці, проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Здійснено аналіз причин та подій, що призвели до нещасних випадків невиробничого характеру, на підставі звітів лікувально-профілактичних закладів.
Сектором оплати праці здійснені перевірки щодо дотримання чинного законодавства про оплату праці неповнолітніх в НДІ ім.Філатова, Одеському національному політехнічному університеті, ОЦПЗ №5 ОДІДППЗ «Укрпошта».
Здійснена перевірка щодо вивчення стану організації виробництва та праці ТОВ «Гринвуд», ТОВ «Лана», ТОВ «ВИД».
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 153 заяви про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 32 громадянина, надано 7 відповідей на запити організацій, прийнято 1 заяву на призначення субсидій.
Відділом соціальних інспекторів проведено 34 перевірки, в тому числі:
- з питань надання допомоги малозабезпеченим сім’ям – 26;
- перевірено довідок про доходи на запити – 1;
- обстежено сімей інвалідів – 1;
- обстежено сімей для надання допомоги на придбання твердого палива – 3.

Відділом по обслуговуванню інвалідів:
- прийнято 6 заяв на надання матеріальної допомоги;
- видано довідок „Діти війни” – 5;
- видано посвідчень „Ветеран праці” – 1;
- видано посвідчень ветеранам війни – 4;
- видано талонів на пільговий проїзд – 16;
- видано санаторно-курортних путівок – 14;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 2;
- видано направлень для вирішення питань автопротезування – 2;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 12.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.08.07 – 31.09.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- санаторно-курортне лікування – 12;
- пільг – 22;

Видано посвідчень:
- ІВ – 3;
- УВ – 1;
- СЗВ – 5;
- ВП – 22.
Оформлено пакетів документів для протезного заводу – 20.

Нараховано:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 2471 чол. за липень 2007р. - 533 чол. / 93274,77 грн.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1,2,3 кат. за 2007р. – 47 чол.
- дітям потерпілим від ЧК за 2007р. – 60 чол. / 2611,83 грн.;
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 5 чол.

Одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, які стали інвалідами внаслідок ЧК 2007р. - 1чол.;
- компенсація по інвалідності - 1 чол.
- своєчасно не отримана компенсація на продукти харчування за 2007р. – 1 чол.
Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007 p.:
- твердого палива – 5
- скрапленого газу – 4
Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги – 8 чол.
Проведено планові перевірки на підприємствах АТЗ "Атрибут", фірма Капітал", ТОВ „Пансіонат" та ін.


Надавалась організаційно-методична допомога при укладені колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним nериторіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3963 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 8053,84 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік".

Гаряче харчування:
Станом на 29.08.2007р. отримали - 3938 чол./ 399811,42 грн., в т.ч.:
- бюджет – 23 5 8 чол./ 23 8401,3 5 грн.
- благодійні – 1580 чол./161410,07 грн.


Отримали за звітний період, всього:
їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн.; благодійні – 575 обідів/3450,00 грн.
їдальня "Ветеран-4" - гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн.; благодійні – 325 обідів/1950,00 грн.
їдальня "Академія" - гарячих обідів: бюджет - 750 обідів/ 4500,00 грн.
їдальня "Восток" - гарячих обідів: бюджет –
Всього харчувалось – 480чол./ 14400,00 грн.

Всього з початку року (за станом на 29.08.2007р.) отримано продуктових наборів - 15847 шт./523416,94 грн.
За звітний період продуктових наборів отримано – 5374 шт./208923,20 грн.
В т.ч. отримано святкових наборів – 520 шт./ 22113,00 грн.
За звітний період видано – 1630 шт./49226,00 грн.

В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 6 чол./ 72,00 грн.
- прання – 27чол.(87 кг)/391,50 грн.
- перукарські послуги –12 чол.

Також 102 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 5 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам. Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
- дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 123 чол., в т.ч.:
- дітей-інвалідів – 41 чол.
- дітей-сиріт – 82 чол.

Всього на обліку ТРЦ за станом на 30.08.07р. – 4319 чол.
В т.ч.: надомне обслуговування – 1253 чол.
У відділі натуральної допомоги – 3066 чол.
За звітний період відпрацьовано – 37 листів

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до адміністрації надійшло 63 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 14 громадян. Протягом поточного періоду спеціалістами відділу кожного дня отримувалась пошта у міськвиконкомі та здійснювалась відправка відповідей на звернення громадян. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань.

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 31.08.2007р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 7 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 1;
- оформлено зміну особистих рахунків – 12 громадянам; прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.
На 03.09.2007р. та 05.09.2007р. заплановано проведення особистого прийому громадян.


Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами за звітний період розглянуто 17 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 5 об'єктів самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації. Проводиться робота з представниками організацій по заключению договорів на паркування автотранспорту.


Відділом житлового господарства було розглянуто 33 листа громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем теплопостачання, гарячого водопостачання і бойлерів у житлових будинках комунальної власності району до роботи у осінньо - зимовий період 2007-2008р.р., а також інформація по оплаті населення району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Проводиться щоденний збір інформації:
- по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району;
- щоденний збір інформації про комунікації що незакриті.

Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 13 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 51 звернення громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. За звітний період виконано – 49 звернень, а 2 – відпрацьовуються.

Відділ благоустрою
27.08.07 – здійснено виїзд на місце та розглянуто звернення мешканців буд. №142,143/3 по вул. Люстдорфська дорога, що надійшло на „телефон довіри" Одеського міського голови, відносно ремонту дорожнього покриття внутрішньо - квартального проїзду;
28.08.07 – здійснено виїзд на звернення гр. Ткачук, щодо підходів до парадних, за адресою: пр. Ак.Глушко, 22;
28.08.07 – з виїздом на місце розглянуто звернення голови ОСББ „Кінап", відносно неналежного санітарного стану прибудинкової території по вул..Левітана,105 та незаконної реконструкції крівлі підприємством „Ольга і Ко";
29.08.07 – з виїздом на місце розглянуто листа від мешканців по вул. Люстдорфська дор., 27-а,27-б, яке надійшло на „телефон довіри" Одеського міського голови, відносно ремонту дорожнього покриття за вказаною адресою, надіслано листа до УДГ;
30.08.07 – відповідно до доручення першого заступника голови райадміністрації здійснено виїзд за адресою пр.М.Жукова,6 та проведено перевірку правовстановлюючих документів автосалону „FА-АВТО".
30.08.07 – в результаті обходу території району проведена робота з підприємцями Київського району, вручені приписи щодо благоустрою прилеглої території.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення  
25.08.07 – участь у засіданнях комісії з питань ТЕБ та НС району та штабу по боротьбі зі сніговими наметами та ожеледицею;
28.08.07 – виїзд на надзвичайні події з оформленням звітних документів: вул. Довга, 61 (в 00.40 при пожежі у приватному будинку загинув чоловік 35-40 років);
- перевірка стану дотримання природоохоронного законодавства та фактичних умов експлуатації автозаправних станцій, які розташовані на території району.
30.08.07 – проведено навчально-методичний збір з начальниками штабів служб та ОГД району.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення
23.08.07 – підготовка узгоджень на розміщення літніх майданчиків на території району та видача дозвілів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
26.08.07 – на виконання рішень Одеської міської ради № 739 від 02.07.2007р., №740 від 02.07.2007р. „Про демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівлі мережі в м. Одесі" демонтовано об'єкт торгівлі ПП Кардава за адресою: вул. Ак. Корольова, 17;
23-30.08.07 – проведення заходів щодо підготовки розміщення гостей – делегації з Польщі, до святкування Дня міста.
28.08.07 – перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм.
23-30.08.07 – розглянуто та надано відповідей по 7 зверненням громадян.

Центр зайнятості Київського району  
28.08.07 – інформаційний семінар з підприємництва для безробітних, сучасні професії та тендерна рівність.
30.08.07 – семінар з орієнтації на підприємницьку діяльність. Інформування про можливість розпочати свій бізнес: що таке бізнес-ідея та бізнес-план.
31.08.07 – інформаційний семінар для безробітних громадян.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.08.07 – 31.08.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 52 громадянина; прийнято до розгляду 120 письмових звернень. По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділом житлово-комунального господарства  
Підготовлено 27 відповідей на звернення громадян. Підготовлено 24 відповіді на звернення підприємств. Підготовлено 9 відповідей на депутатські звернення. Підготовлено 5 розпоряджень райадміністрації. Прийом громадян згідно з графіком.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ДЄЗ». Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ДЄЗ». Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс». Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І., Тельвака М.М.
Робота із зверненнями громадян на «Телефон довіри міського голови». Робота по дорученням протоколу об'їзду району з питання санітарного стану. Укладено 1 договір на парковки в Гідропарку Лузанівка. Виїзд з представниками управління земельних ресурсів на причалі № 214, 193, 192.
Контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок. Підготовлено 9 пакетів документів на демонтаж самовільно збудованих чи реконструйованих об'єктів.
Призначена державна комісія з прийому в експлуатацію житлового будинку по вул. Нерубайська, 23-А.
Виїзд за адресами: самовільне будівництво вул. Мацієвської, 30, вул. Островського, 7.


31.08.07 – Проведено МВК.
Виїзд за адресою: вул. Чорноморського козацтва,33 (за зверненнями громадян з питання поліпшення житлових умов), вул. Ген. Бочарова, 13 (з питання передачі будинку та бойлерної до комунальної власності), вул. Затонського, 20 (з питання роботи ліфту та ремонту сміттєпроводу).
Надана інформація з проблемних питань району для підготовки проекту рішення «Про хід підготовки ЖКГ міста до роботи в осінньо-зимовий період 2007-2008р.р.».

Відділом у справах дітей  
Відвідані 14 неблагополучних сімей.
Проведено рейд сумісно з КМСН району з профілактики бродяжництва та жебракування. 6 дітей доставлено до Центру соціально-психологічної реабілітації для дітей та 5 – були направлені до міського притулку.
Прийняли участь у 21 судовому засіданні.
Вилучені із сімей 2 дитини та направлені до міського притулку.
Підготовлено 5 розпоряджень про влаштування дитини до Дитячого будинку сімейного типу на базі родини Родославових та 1 розпорядження про влаштування дитини до Дитячого будинку.
Підготовлено 1 розпорядження про влаштування дитини в прийомну сім'ю Бурназаки.
Підготовлені 2 пакети документів на оформлення опіки над дітьми.
Підготовлено 3 висновки про доцільність усиновлення дитини.
Проведено обстеження житлово-побутових умов 2-х сімей, над якими оформлюється опіка.
Підготовлено на направлено 45 запитів до різних установ.
Провели 4 прийоми громадян.
Підготовлено 2 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав батьків.
Підготовлена інформація «готуємо дітей до школи».
Прийняли участь у міському семінарі за участю паспортних служб.
Прийняли участь у засіданні ради опіки та піклування.

Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення  
Підготовка заходів, присвячених святкуванню 16-ої річниці Дня Незалежності України та 213-ої річниці з дня заснування міста Одеси та виставки квітів.
Підготовка заходів, присвячених святкуванню першого вересня (для дітей-інвалідів району).
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування в КП гідропарку «Лузанівка», з питання дотримання об'єктами торгівлі та побутового обслуговування правил благоустрою.
Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованими за адресою: вул. Ген. Бочарова щодо асфальтування прилеглої території.
Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих на території району щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного вигляду.
За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території складено три протоколи.

Відділом у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури  
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" - постійно.
14.08.07 – Конкурсно-ігрова програма для гуртківців (ЦДЮТ «Зоресвіт»).

Районне свято «З днем народження, вільно державо»:
- святковий концерт;
- показові виступи спортсменів району;
- розважально-ігрові програми;
- конкурс малюнків на асфальті;
- 24.08.07 – виставка робіт декоративно-прикладного мистецтва «Ми - українці».

24.08.07 – Дружній матч із футболу, присвячений Дню Незалежності (ДПК «Суворовець»).
25.08.07 – Благодійна акція для дітей-інвалідів «Здрастуй, школа!».
23.08.07 – Година цікавих повідомлень – Кольори, що дають надію» (До Дня Державного Прапора України). Центр дитячої та юнацької творчості.
23.08.07 – Конкурс малюнка на асфальті «Квітуча Україна». Центр дитячої та юнацької творчості.
Підготовка до виставки квітів – протягом тижня.
27.08.07 – Конкурс малюнка на асфальті «Барви літа».
29.08.07 – Благодійна акція для дітей-сиріт, що знаходяться під опікою «Здрастуй, школа!».

Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 855 чол. на суму 28000 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 197 чол. на суму 2044 грн.;
- ремонт взуття – 15 чол. на суму 150 грн.;
- видано спортивні брюки – 414 чол. на суму 10350 грн.;
- видано чоловічі труси – 828 чол. на суму 4140 грн.; жіночих – 116 чол. на суму 580 грн.
- видано халатів – 28 чол. на суму 933 грн.;
- видано нічні сорочки – 15 чол. на суму 250 грн.
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 44 чол. на суму 2226 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 7 чол. на суму 93 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 8808 чол. на суму 19875 грн.;
Відпрацьовано 64 звернення громадян.

Обслуговано 11 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі. Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадя¬нам допомоги на суму 80181,00 грн.

Управлінням праці та соціального захисту населення
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ТОВ «Галіон X», НПП «Карат-2», СПД «Шаповал», ПІТ «Козаченко».
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 7.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 73.
Заповнено карток інвалідів – 12.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 227.
Проведено прийом документів у пільговиків – 71.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 15.
Призначено субсидії сім'ям – 15.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 11.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та «Ветеран праці» – 8 та 8.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 36.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів –11.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 21.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 163.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(27.08.07 – 31.08.07)


29.08.07 – участие в семинаре-тренинге по подготовке проведения Всеукраинской кампании дополнительной иммунизации населения против кори и краснухи.
30.08.07 – подготовка и проведение заседания городской ЛКК по разбору случаев младенческой смертности с участием начмедов роддомов № 4,5.
30.08.07 – аппаратное совещание по вопросу организации и качества оказания медицинской помощи больным эндокринологической патологией.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(27.08.07 – 31.08.07
)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 20-и объектах:
ул. Дерибасовская, 9; ул. Ак. Королева, 14; Адмиральский пр-т,1; ул. Ак. Вильямса, 59-6; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Высоцкого,9; ул. Маршала Жукова, 8, 12; ул. Новосельского, 46а; ул. Косвенная, 57; ул. Одесская 58/2; Люсдорфская дорога, 176/1; ул. М.Арнаутская, 2; Балтская дорога, 38; ул. Новобереговая, 10; ул. Бунина, 3; пр. Добровольского, 130; ул. Пантелеймоновская, 74; ул.Колонтаевская, 26; ул.Коблевская,23

2. Уровень сбора квартплаты составил – 100,6%, сбор платы за водопотребление – 103,8%.

3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 92шт. (Лунный парк; Приморский бульвар; Маразлиевская; сквер Прохоровский; ул. Преображенская угол ул. Успенской; Соборная площадь; ул. Греческая; пер. Компасный; ул. Отрадная угол пер. Морской; сквер Старобазарный; ул. Маразлиевская; Куликово поле; парк Преображенский; ул. Б.Арнаутская).
- валка деревьев – 2 шт.

4. КП "Одесгорсвет" произведена:
- замена светильников 52 шт. (6-кв. ЮЗМ; 160-кв. ЮЗМ; Серидинский сквер; пр. Шевченко; ул. Сегедская; Лунный парк; ул. Шилова; ул. Главная).
- Замена воздушной линии на кабельную 260м. (6-кв. ЮЗМ; 4-кв. ЮЗМ).
- Покраска опор – 29 шт. (ул. Пушкинская; Горисполком; ул. М.Грушевского).

5. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

6. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 23.08.2007г. установлено 160 шт.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(27.08.07 – 31.08.07)


1. Проведение совещания в ДП «Черазморпутъ» с представителями Государственной геологической службы Министерства окружающей природной среды объекта по вопросу продления эксплуатации месторождения песков Григорьевское («Одесская Банка»).


2. Обследование участков побережий, склонов и гидротехнических сооружений в районе пляжа «Аркадия».


3. Проведение совещания с арендаторами одесских искусственных городских пляжей по вопросу увеличения стоимости аренды.


4. Выдано 2 технических условия на проектирование объекта.


5. Подготовка и выдача 57 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольного возведения строительства.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(17.08.07 – 31.08.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 4 471 508,91 грн., у тому числі:
- від відчуження – 2 540 926,35 грн.;
- від приватизації – 920 582,56 грн.;
- від оренди – 1010 000,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 22.


3. Укладено договорів купівлі-продажу – 17.


4. Прийнято відомчих жилих будинків – 48.


ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(27.08.07 – 31.09.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 150;
- количество отработанных документов – 110;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 6;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 5;

- количество выданных ордеров:
• плановых – 18;
• аварийных – 69;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 4;
• Киевский район – 3;
• Суворовский район – 1;
• Малиновский район – 5;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:

1. CПД Гаврилюк А.В.: ул. Ак.Заболотного, 20 – банно-оздоровительный комплекс;
2. ООО «СМУ-1»: Шампанский переулок, 7 – первая очередь 10-ти этажного 5-ти секционного жилого дома со встроенным помещением для работы с населением;


- количество согласованных проектов по разделу «Благоустройство»:
1. ООО «Альянс-Жилстрой»
МКР III-4-1 пос. Котовского – согласование проекта благоустройства 16-ти этажных жилых домов № 1 и 1а со встроенными офисами и пристроенным магазином «Промтовары».



КП «СМЭП»
(27.08.07 – 31.08.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 52
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 52
3. Заменено ламп – 400 шт.
4. Мониторинг состояния светофорных объектов – 40
5. Нанесена дорожная разметка – 521 м2, в т. ч. пластиком – 494 м2
6. Установлено дорожных знаков – 60 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 7 шт.
8. Ремонт колонок – 3 шт.
9. Покраска колонок – 3 шт.
10. Обслуживание светофорных объектов с текущим ремонтом и по заявкам диспетчера с знаменной ламп.
11. Работы на объекте Старопортофранковская – Градоначальницкая (перенос оттяжек на новую опору).
12. Монтаж, коммутация и запуск в работу на старом оборудовании объектов по ул. Мясоедовской – Б.Хмельницкого и ул. Болгарской.
13. Установка закладных по ул. Мясоедовской – Средняя, ул.Комитетская.
14. Подготовка металлоконструкций на объекты: ул.Мясоедовская – Средняя, Прохоровская – Б.Хмельницкого.
15. Подрезка веток на объектах № 79 Итальянский бул. – Старосенная, № 99 ул. Пантелеймоновская – Л.Шмидта, № 96 Среднефонтанская – Пироговская.
16. Замена козырьков и светофильтров на объектах:№ 1 ул. М.Грушевского – Химическая, № 6 Автовокзал, № 12 М. Арнаутская – Старопортофранковская, № 35 Щорса – Овидиопольская дор., № 16 М.Арнаутская – Ришельевская.
17. Объезд перекрестков оборудованных контроллерами голосового оповещения «говорящего светофора».
18. Организация рабочего места инженера по ремонту контроллеров КС – 16.
19. Замена линии управления объектом № 29 (ул.Старопортофранковская – ул. Б.Арнаутская). Восстановление координированного управления.
20. Замена линии управления, замена и настройка плат связи на объекте № 5 (М. Грушевского – ул. Парковая). Восстановление координированного управления.
21. Замена модуля адаптеров, прозвонка и замена линии управления объекта № 46 (ул. Ришельевская – ул. Жуковского). Восстановление координированного управления.
22. Текущий ремонт: блоков питания; плат силовых тиристоров; плат связи.
23. Работа по устранению сбоя радиосвязи комплекса ПУЛ.
24. Местное обследование координированного управления по ул. Ришельевская.
25. Перерасчет энергопотребления светофорных объектов города.
26. Местное обследование периферийного светофорного объекта на пересечении улиц Армейская – пр-т Шевченко (на предмет уточнения режима работы для ответа по запросу УГАИ).
27. Профилактические работы на аппаратуре блоков адаптеров ЦУП.
28. Прием и оформление груза от предприятия «Росток - Элеком» г.Киев.
29. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 18.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(20.08.07 – 02.09.07)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, реализующихся на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
• Принятие участия в организации и проведении мероприятий, посвященных 213-ой годовщине со дня основания г.Одессы;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 117, принято на рассмотрение – 133. Выдано разрешений на эксплуатацию – 99, принято на рассмотрение – 102. Сумма местного сбора составила – 15510 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 81, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, являющееся собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 174210 грн.;
• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтировано 14 мелкорозничных торговых объекта по следующим адресам: Днепропетровская дор., 98 (4 объекта), ул.Старопортофранковская угол ул. Колонтаевской (1 объект), ул. Ак.Королева, 112/3 (1 объект), Люстдорфская дор. угол ул.Шишкина (8 объектов).



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(27.08.07 – 31.08.07)


1. Участие в торжественном заседании по случаю празднования Дня предпринимателя, где чествовали наиболее активных предпринимателей города, области, достигших значительных показателей в производственной деятельности и принимавших участие в жизни города. Заседание состоялось 30 августа 2007 года в Одесском академическом украинском музыкально-драматическом театре им. В. Василька;


2. Рассмотрено поручение заместителя председателя Одесской областной государственной администрации Сердюка Н.Д. относительно недопущения необоснованного повышения тарифов на жилищно-коммунальные услуги, а также изыскание возможностей для уменьшения затрат предприятий на жилищно-коммунальные услуги. В связи с этим, был подготовлен ответ начальнику управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Рубле Н.В.;


3. В связи с формированием тарифов на услуги теплоснабжения в отопительный сезон 2007 – 2008 гг., направлен запрос и. о. начальника Государственной инспекции по контролю за ценами в Одесской области по вопросу предоставления разъяснений о необходимости предоставления инспекцией выводов к расчётам экономически обоснованных плановых затрат, связанных с производством, поставкой и предоставлением услуг отопления и горячего водоснабжения для крышных котельных;


4. Рассмотрено поручение заместителя Одесской областной государственной администрации Сердюка М.Д. по вопросу предоставления информации о тарифах на жилищно-коммунальные услуги. В связи с этим, был подготовлен ответ начальнику управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Рубле Н.В.;


5. В связи с проведением встреч Одесского городского головы Гурвица Э.И. с Чрезвычайными и Полномоченными Послами Израиля, Италии и Китайской Народной Республики в Украине подготовлена полная информация о внешнеэкономических связях г. Одессы с Израилем, Италией и Китайской Народной Республикой (экспорт, импорт товаров и услуг), а также составлен список предприятий, которые находятся на территории города Одессы и осуществляют свою внешнеэкономическую деятельность с вышеупомянутыми странами;


6. Для руководства города подготовлена справка о социально-экономическом развитии города Одессы за первое полугодие 2007 года;


7. Подготовлены материалы для заметки в газету «Одесский вестник» о ходе выполнения профсоюзного соглашения между исполнительным комитетом Одесского городского совета, Одесской городской организацией работодателей и Федерацией профсоюзов Одесской области за первое полугодие 2007 года.



КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(27.08.07 – 02.09.07)


1. КП «Одесгорэлектротранс" обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 261,3 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 144 ед.
- по троллейбусу – 117,3 ед.
в выходные дни в количестве 198 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 116 ед.
- по троллейбусу – 82 ед.

2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 506,28 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 403,30 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 101,99 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 0,99 тыс.грн.

3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 4-х трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 6 троллейбусов.

4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 161 вагон,
- троллейбус – 157 машин.

5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(27.08.07 – 02.09.07)

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
27.08.07
Пляж сан. «Горький» – из воды извлечен труп
Личность установлена –житель г. Киева (70 лет). Задействованы служба «03», милиция, труповозка.
По адресу: Ак.Королева, 29а, кв. 66 – глухо-немой мужчина закрылся в квартире с 3-х летним ребенком.
На момент приезда дежурной смены мужчина находился в состоянии сильного алкогольного опьянения. На кухне из газ-плиты шел газ. Дежурной сменой был обеспечен доступ сотрудников милиции и членов семьи в квартиру. Пострадавших нет.
По адресу: ул.Преображенская, 40 (гост. «Центральная») – ветка дерева упала на припаркованный автомобиль, зацепив трамвайные линии электропередач. 
Дежурной сменой, совместно с сотрудниками ОТТУ были произведены распиловка и уборка аварийной ветки. Претензий со стороны владельца автомобиля к сотрудникам дежурной смены нет.
По адресу: ул. Долгая, 61 – пожар, во время пожара обнаружен труп.
Личность погибшего не установлена
(мужчина прибл. 35 лет). Труп отправлен на экспертизу.
По адресу: ул.Екатерининская, 63 – найден труп с пулевым ранением.
Личность погибшего устанавливается
(мужчина прибл. 40 лет). Ведется следствие
28.08.07
По адресу: ул. Космонавтов,18, кв.36 – ребёнок разбил ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Атамана Головатого, 52, кв.6 – сломан ключ в замке железной двери.
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери.
29.08.07
По адресу: ул.Фонтанская дорога, 39, кв.8 – разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения.
30.08.07
По адресу:
ул. Мациевской 8 – аварийное дерево упало на грузовое авто марки «ЗИЛ».  
Дежурная смена произвела уборку и распиловку дерева
31.08.07
По адресу:
пер. Чайковского, 10 – пожар с выделением едкого удушающего дыма.
По приезду дежурной смены службы «01» выяснилось, что на площади 2 м2 горит мусор. Приняты меры по ликвидации пожара.
По адресу: ул. Базарная,14 –Одинокая женщина преклонного возраста 3-и сутки не выходит из квартиры. По предварительной информации – лежит на полу в комнате.
Находится в сознании
(дверь закрыта на защелку изнутри)
Дежурной сменой был обеспечен доступ сотрудников «скорой помощи» в квартиру. Оказана первая медицинская помощь. Потерпевшая самостоятельно передвигаться не может.
По адресу: ул. М. Говорова, 3а – женщина не подходит к телефону, дверь не открывает. Из квартиры доносится стон
 (дверь закрыта на защелку изнутри)
Дежурной сменой был обеспечен доступ родственников и бригады «скорой помощи» к потерпевшей. По предварительной оценке женщина сломала бедро и ушибла ногу. Самостоятельно передвигаться не могла.
Обьездная дорога,
р-н Куяльника – ДТП
Наезд на пешехода – неизвестного мужчины прим. 45-50 лет. Смерть наступила до приезда «скорой».
По адресу: ул. Гайдара, 13, кв.7 – разбит медицинский ртутный термометр
Дежурной сменой были произведены сбор ртути и демеркуризация места разлива.
01.09.07
По адресу: ул. Промышленная, 27 – захлопнулата железная дверь
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери.
По адресу: пр-т Добровольского,18, кв.4 – разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения.
02.09.07
По адресу:  
ул. Б.Арнаутская, 99 –
уборка аварийного дерева
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части
По адресу:  
пр-т Ак.Глушко, 19, кв. 54 –
разбит медицинский ртутный градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения.
По адресу:  
ул. Дерибасовская, 16 –
оказание первой медицинской помощи пострадавшему от укуса собаки
Дежурной сменой была оказана первая медицинская помощь пострадавшему от укуса собаки. Пострадавший от госпитализации отказался.

 Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 344
из них передано:
- в УЖКХ – 31,
- оказана информационная помощь – 291,
- в КП «Зелентрест» – 7,
- в Общество защиты животных – 8,
- Ртуть – 6,
- ДТП – 1.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(27.08.07 – 02.09.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Чемпіонат України зі скелелазіння (швидкість, трудність)
30.08-02.0.07
м.Одеса
учбово-тренувальна база „Скеледром”
2
Треті Всеукраїнські спортивні ігри зі скелелазіння
30.08-02.09.07
о 10.00
м.Одеса
учбово-тренувальна база „Скеледром”
3
Проведення медичного огляду вихованців ДЮСШ, СДЮСШОР
Протягом тижня
4
Першість КПНЗ „ДЮСШ з гімнастики№1” з художньої гімнастики
 
02.09.07
м. Одеса,
спортивний зал
КПНЗ „ДЮСШ з гімнастики
№ 1”
5
Дитячий турнір серед молодших учнів КПНЗ „КДЮСШ №6” з регбі
 
02.09.07 о 10.00
м. Одеса
стадіон „Пресмаш”
6
Показові виступи кращих спортсменів КПНЗ „КДЮСШ №6” з бадмінтону
 
02.09.07 о 15.00
м. Одеса
гідропарк „Лузанівка”
7
Матчева зустріч з волейболу
 
 
02.09.07 о 16.00
м. Одеса,
спортивний зал
КПНЗ „КДЮСШ № 8”
8
Показові виступи з вільної боротьби спортсменами КПНЗ „СДЮСШОР з вільної боротьби №14”
02.09.07 о 11.00
м. Одеса,
спортивний зал
КПНЗ „СДЮСШОР
з вільної боротьби № 14”
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ

(27.08.07 – 02.09.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Заходи, присвячені 213-й річниці м. Одеси
( за окремим планом)
30.08-04.09.07
Райони міста
Відкриття виставки живопису художників «Одеський пленер-2007»
31.08.07
о 16.00
Міська
художня галерея
 Сабанеєв міст, 3
Виставка робіт фотохудожника О.Куцького
31.08.07
о 15.00
Фойє міськвиконкому
Думська площа, 1
Благодійні концерти та виступи творчих колективів театру духової музики ім. О. Саліка
01.09.07
18:30 – 21:00
Альтанка
міського саду

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее 27 декабря 14:00
«Всякая всячина» 
Е. Голубенко

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее