04:57:39   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Нормативные акты / Решения исполкома / №90 від 10.03.2011

№90 від 10.03.2011

Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі

Рішення
виконавчого комітету

Одеської міської ради
№90 від 10.03.2011

Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі

Відповідно до п.п 7, 13 п. "а" ч. 1 ст. 30, ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою реалізації заходів із впорядкування розміщення та уніфікації засобів зовнішньої реклами, що розміщуються у межах міста, виконавчий комітет Одеської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити Концепцію розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі (додається).

2. Управлінню реклами Одеської міської ради (Рогачко Л.О.):
- забезпечити підготовку проектів рішень, необхідних для приведення актів Одеської міської ради та її виконавчого комітету у відповідність до цього рішення;
- вживати заходи з відстеження результативності цього рішення.

3. Департаменту інформації та зв'язків з громадськістю Одеської міської ради оприлюднити це рішення у встановленому законодавством порядку.

4. Визнати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.12.2006 року № 733 "Про затвердження Концепції міського дизайну "Міське середовище" та від 26.07.2007 року № 863 "Про Порядок проведення конкурсу на розробку комплексного дизайн-проекту щодо улаштування об'єктів міського середовища".

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Черненка С.О.

 

  

 

Міський голова                                                                       О. Костусєв
 
Керуюча справами                                                                 Т. Герасименко

 

 

 

 
Додаток
до рішення

виконавчого комітету
Одеської міської ради
№90 від 10.03.2011
 

 

Концепція розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі

 
1. Загальні положення
1.1. Концепція розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі (далі -Концепція) розроблена з метою формування єдиної міської політики у сфері зовнішньої реклами, активізації взаємодії органів місцевого самоврядування та учасників відповідних господарських відносин у напрямку підвищення ефективності використання міської території з метою розповсюдження зовнішньої реклами, забезпечення у процесі розміщення рекламних засобів розумного балансу комерційних інтересів та пріоритету збереження цілісності оточуючої забудови, стимулювання інвестиційної діяльності рекламних операторів на прозорих та зрозумілих засадах гарантування захисту інвестицій.
1.2. Концепція на довгострокову перспективу визначає основні напрямки та принципи здійснення регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами та є базою для нормотворчої діяльності виконавчого комітету Одеської міської ради у цій сфері.
1.3. Проблеми, на вирішення яких спрямована Концепція:
- надмірна концентрація та хаотичність розміщення рекламних засобів на вузлових дорогах, площах, територіях великого скупчення людей та транспорту;
- неузгодженість між собою типів та форматів рекламних засобів, що перешкоджає формуванню єдиного ансамблю міського середовища та порушує візуальну цілісність міського простору;
-застарілість переважної більшості встановлених у місті рекламних засобів;
- превалювання великоформатних рекламних засобів, що знижує рівень ефективності сприйняття зовнішньої реклами та створює враження перенасиченості нею міського простору;
- відсутність зацікавленості рекламних операторів у відновленні та заміні парку існуючих рекламних засобів;
- відсутність механізму формування єдиного підходу до розміщення навісних рекламних засобів на фасадах будівель у центральній та інших частинах міста.
1.4. Правову основу Концепції складають: Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону культурної спадщини», постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» та інші законодавчі акти, а також рішення Одеської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядження міського голови.

 
2. Засади територіальної організації рекламно-інформаційного простору
2.1. Основу територіального розміщення зовнішньої реклами має складати розподіл міста на зони залежно від історико-культурної і архітектурної цінності оточуючої забудови, рівня концентрації пішоходів та транспорту на окремих ділянках (вулицях, площах, бульварах тощо), типології елементів місцевого середовища та інших, у тому числі функціонально-планувальних чинників.
2.2. На основі узагальнення практичного досвіду застосування зонального розподілу, для подальшого регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами у місті встановлюються наступні зони:
2.2.1. Перша зона, що включає центральну частину міста в межах вул. Бєлінського, вул. Успенської, вул. Маразліївської, пров. Нахімова, Карантинного узвозу, Митної площі, вул. Приморської, вул. Старопортофранківської, вул. Пантелеймонівської, вул. Лейтенанта Шмідта, Італійського бульвару.
До даної зони також входять Привокзальна площа, Французький бульвар, Лідерсівський бульвар та проспект Шевченка.
Відрізок вулиці Банківської у межах Херсонського скверу, що замикає першу зону між вулицями Приморською та Старопортофранківською, до території першої зони не належить.
У межах першої зони окремою територією є історичний ареал. Його межа, з метою застосування, визначеною цією Концепцією, проходить вулицями Преображенською, Єлісаветинською, Дворянською, Новосельського, Спиридонівською, Буніна, Польською вздовж Польського узвозу, охоплює Митну площу, вулиці Ланжеронівську та Пушкінську, Думську площу, Приморський бульвар, Бульвар мистецтв та замикається знову на вулиці Преображенській.
З метою регулювання підзона історичного ареалу позначається індексом «А1», а решта території першої зони є підзоною, що позначається індексом «А2».
2.2.2. Друга зона включає міські площі та вулиці поза межами першої зони.
Друга зона залежно від ступеня ефективності сприйняття зовнішньої реклами, обумовленого просторовими характеристиками міського середовища, містобудівними, ергономічними та іншими об'єктивними чинниками, поділяється на дві иідзони, що позначаються індексами «В1» та «В2».
До підзони В1 відносяться:
Міські площі: Бориса Дерев'янка, Десятого квітня, Куликове поле, Михайлівська, Незалежності, Старосінна, Толбухіна.
Вулиці: Південна дорога, Миколаївська дорога, Чорноморського козацтва, Отамана Головатого, Банківська, Михайла Грушевського, Щорса, Черняховського, Сегедська, Богдана Хмельницького, Краснова, Канатна (в частині, що не включена до першої зони), Дніпропетровська дорога, Фонтанська дорога, Середньофонтанська, Люстдорфська дорога, Академіка Філатова, 25-ї Чапаєвської дивізії, Космонавтів, Львівська, Генуезька, Академіка Корольова, Овідіопольська дорога, Іванівський переїзд, Колонтаївська, Прохоровська, Космонавта Комарова, Водопровідна, Центральний аеропорт, Мельницька, Дальницька.
Проспекти: Адміральський, Гагаріна, Маршала Жукова, Академіка Глушка, Добровольського.
До підзони В2 належать вулиці: Разумовська, Градоначальницька, Чернишевського, Піонерська, Гайдара, Генерала Петрова, Маршала Малиновського, Академіка Заболотного, Іцхака Рабіна, Розкидайлівська, М'ясоєдовська, Мечникова (у межах вулиці Болгарської та провулку Високого), провулок Високий (у межах вулиць Водопровідної та Мечникова), Ленінградське шосе, Генерала Бочарова, Варненська, Радісна.
2.2.3. Третя зона включає решту території міста та позначається індексом «С».

3. Принципи розміщення засобів зовнішньої реклами на основі зонального розподілу
3.1. З метою подолання проблем, визначених у пп. 1.3 Концепції, подальше розміщення наземних стаціонарних рекламних засобів стандарту «City» та більшого формату у випадках, передбачених цією Концепцією, має здійснюватися відповідно до схем комплексного розміщення зовнішньої реклами, затверджених виконавчим комітетом Одеської міської ради.
3.2. Схема комплексного розміщення зовнішньої реклами - це топографічна схема, яка визначає місця та спосіб розташування рекламних засобів на окремій ділянці міського простору, а також типи, формати, технологічні та конструктивні характеристики рекламних засобів, розміщення яких допускається у межах схеми.
3.3. Під час розробки схеми обов'язково враховуються усі вимоги щодо розміщення засобів зовнішньої реклами, передбачені чинними актами законодавства, цією Концепцією та іншими нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування.
3.4. Схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами розробляються суб'єктами господарювання, що мають ліцензію на здійснення відповідного виду діяльності, на замовлення комунального підприємства «Одесреклама», зробленого за дорученням робочого органу.
3.5. Схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами розробляються на основі дослідження характеру архітектури оточуючої забудови, а також з урахуванням ергономічних, топогеодезичних, містобудівних особливостей міського простору, наявності архітектурних та історичних пам'яток, специфіки природного ландшафту, історико-культурних традицій, рівня концентрації населення.
3.6. Розробка схем комплексного розміщення зовнішньої реклами проводиться з дотриманням таких принципів та вимог:
- пріоритет архітектури оточуючої забудови та необхідність збереження візуальної цілісності міського простору;
- компроміс інтересів територіальної громади міста та розповсюджувачів зовнішньої реклами;
- впровадження сучасних технологій виготовлення та розміщення рекламних засобів;
-використання загальноприйнятих стандартних типів та форматів рекламних засобів;
- узгодження рекламних засобів, що розташовуються вздовж проїзної частини вулиць, доріг, інших територій, за висотою розміщення, напрямом рекламної площини, а також типом та форматом;
-урахування обґрунтованих пропозицій громадськості, наданих у процесі розробки схем.
3.7. Завершена схема комплексного розміщення зовнішньої реклами за підписом керівника робочого органу передається на розгляд виконавчого комітету Одеської міської ради.
3.8. Після затвердження схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами виконавчий комітет Одеської міської ради приймає рішення про видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами відповідно до затвердженої схеми.
3.9. Видача дозволів та укладання договорів на право тимчасового користування місцями для розміщення зовнішньої реклами згідно із затвердженою схемою, відбувається відповідно до процедури, визначеної чинними правилами розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі.
3.10. У випадку повернення схеми на доопрацювання повторний розгляд виконавчим комітетом Одеської міської ради питання про її затвердження відбувається після усунення підстав, що стали причиною для повернення такої схеми на доопрацювання.
3.11. Після закінчення терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, виданих на підставі затвердженої схеми, такі дозволи продовжуються робочим органом на підставі заяви розповсюджувача зовнішньої реклами, до якої додається висновок ліцензованої установи (підприємства, організації тощо) про відповідність конструкції (конструкцій) вимогам нормативних документів щодо її надійності та безпечності. Робочий орган відмовляє у продовженні дозволу (дозволів) у випадку ненадання розповсюджувачем зовнішньої реклами такого висновку.
Відмова у продовженні дозволу з інших підстав не допускається.
3.12. Одночасно з продовженням терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, виданих відповідно до затвердженої схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами, відбувається продовження терміну дії договору (договорів) про надання в тимчасове користування відповідних місць для розміщення рекламних засобів.
3.13. Розміщення наземних стаціонарних рекламних засобів стандарту «City» та більшого формату, на місцях що не увійшли до затвердженої схеми, відбувається виключно після прийняття виконавчим комітетом Одеської міської ради рішення про внесення необхідних змін до затвердженої схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами.
3.14. Реалізація комплексного розміщення рекламних засобів може передбачати розміщення поряд з рекламними засобами також елементів благоустрою соціального призначення у формі інвестицій у розвиток інфраструктури міста Одеси.
3.15. У разі досягнення згоди розповсюджувачів зовнішньої реклами, що беруть участь у реалізації схеми комплексного розміщення, щодо розміщення елементів благоустрою соціального призначення, між розповсюджувачами зовнішньої реклами та виконавчим комітетом Одеської міської ради укладається інвестиційна угода про умови та порядок здійснення інвестування, яка має передбачати умови внесення та гарантії захисту відповідних інвестицій.
Відмова від укладання або зволікання з укладанням такої угоди з боку виконавчого комітету Одеської міської ради є підставою для відмови від внесення відповідних інвестицій.
3.16. Розробка схем комплексного розміщення зовнішньої реклами є обов'язковою для підзон А1, А2, В1, а також поза межами вказаних зон у місцях вузлових транспортних розв'язок.
3.17. На решті території міста схеми комплексного розміщення засобів зовнішньої реклами розробляються за окремими рішеннями виконавчого комітету Одеської міської ради за наявності обґрунтованої у цьому потреби.
3.18. Якщо у зв'язку із затвердженням схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами виникає потреба у зміні технологічної схеми та/або місця розташування рекламного засобу, що розміщується на підставі чинного дозволу, розповсюджувач зовнішньої реклами подає до робочого органу заяву про внесення відповідних змін у дозвіл.
Зазначена заява розглядається згідно із встановленим порядком.
Після внесення таких змін розповсюджувач зовнішньої реклами змінює технологічну схему та/або місце розташування рекламного засобу у строк, встановлений робочим органом.

 
4. Загальні вимоги до засобів зовнішньої реклами
4.1. Вимоги до розміщення рекламних засобів визначаються Правилами розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі, затвердженими виконавчим комітетом Одеської міської ради, з урахуванням положень цієї Концепції.
4.2. З метою досягнення цілей, сформульованих цією Концепцією для розміщення зовнішньої реклами, застосовуються наступні умови щодо типу та формату рекламних засобів залежно від місця їх розташування:
4.2.1. У підзоні А1 допускається встановлення наземних стаціонарних рекламних засобів з форматом рекламної площини не більше 4,5 кв.м.
4.2.2. У підзоні А2 формат рекламної площини наземного стаціонарного рекламного засобу не може перевищувати 9 кв.м за виключенням Італійського бульвару, вулиці Приморської та Привокзальної площі, у межах яких дозволяється розміщувати наземні стаціонарні рекламні засоби з форматом рекламної площини до 12 кв.м.
4.2.3. Для підзон В1 та В2 обмеження щодо формату рекламної площини наземних стаціонарних рекламних засобів можуть встановлюватись у схемах комплексного розміщення зовнішньої реклами у залежності від специфіки міського простору у межах території, що визначаються такими схемами.
4.2.4. У межах міської території не допускається розміщення навісних рекламних засобів на опорах ліній електромереж, ліній міського транспорту, опорах вуличних ліхтарів зовнішнього освітлення, а також розміщення будь-яких навісних конструкцій (тролів), що розташовуються поперек або уздовж руху транспорту та пішоходів.
4.2.5. У межах міської території розміщення зовнішньої реклами на елементах вуличного обладнання, що забезпечує безпеку руху транспорту та пішоходів, допускається виключно за погодженням з органами державної автомобільної інспекції.
4.2.6. Стаціонарні рекламні засоби, розміщені на територіях, що є межею двох різних зон, не повинні створювати візуальний конфлікт між собою.
4.3. Розміщення навісних рекламних засобів на фасадах будинків у підзонах А1 та А2 не повинно завдавати шкоди їх архітектурним характеристикам. У зв'язку з цим робочий орган, за погодженням з відповідними органами охорони культурної спадщини та архітектури Одеської міської ради, вправі надавати рекомендації щодо розмірів, типів та інших ознак навісних рекламних засобів, розміщених на фасадах окремих будинків та споруд у межах вказаних зон.

5. Прикінцеві та перехідні положення
5.1. Розробка та затвердження схем комплексного розміщення зовнішньої реклами здійснюється поступово.
5.2. Гарантії, визначені цією Концепцією, повною мірою поширюються на реалізовані схеми розміщення елементів міського дизайну, затверджені рішеннями виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.06.2010 року № 365 «Про затвердження типів та схеми розміщення елементів міського дизайну по вул. Генуезькій та пл. Десятого квітня», від 29.07.2010 року № 403 «Про затвердження типів та схеми розміщення елементів міського дизайну по Люстдорфській дорозі (у межах від 1-ї до 7-ї станції Люстдорфської дороги)», від 25.02.2010 року № 39 «Про затвердження типів та схеми розміщення елементів міського дизайну по Фонтанській дорозі (у межах від 4-ї станції Великого Фонтану до вул. Львівської")».

 

 

 
Керуюча справами                                                    Т. Герасименко



Страница создана: 12.03.2011 15:23
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее