/ Главная / Нормативные акты / Решения горсовета / №269-VI від 04.01.2011р.

№269-VI від 04.01.2011р.

Про бюджет міста Одеси на 2011 рік (внесено зміни)

УВАГА! Внесено численні зміни!

 

Внесено зміни рішенням №1714-VI від 28.02.2012р.

Внесено зміни рішенням №1620-VI від 23.12.2011р.

Внесено зміни рішенням №1491-VI від 22.11.2011р.

Внесено зміни рішенням №1372-VI від 19.10.2011р.

Внесено зміни рішенням №791-VІ від 08.07.2011р.

Внесено зміни рішенням №519-VI від 08.04.2011р.

Внесено зміни рішенням №387-VI від 28.02.2011

Внесено зміни рішенням №277-VI від 31.01.2011

  


Рішення
Одеської міської ради
№269-VI від 04.01.2011р. 
 

Про бюджет міста Одеси
на 2011 рік




Відповідно до пункту 23 частини 1 статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік», Одеська міська рада

ВИРІШИЛА:


І. Загальні положення
1. Установити загальний обсяг доходів бюджету міста Одеси на 2011 рік у сумі 2 938 038,38 тис. грн. (додатки 1,2 ), у тому числі:
- обсяг доходів загального фонду бюджету м. Одеси визначити у сумі 2 572 541,48 тис.грн., у тому числі:
• доходи, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів - 1 169 471,5 тис. грн;
• доходи, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів – 597 258,1 тис.грн.;
• міжбюджетні трансферти – 805 811,88 тис.грн.
- обсяг доходів спеціального фонду бюджету визначити у сумі 365 496,9 тис.грн, з них бюджет розвитку – 263 104,1 тис.грн.
2. Затвердити загальний обсяг видатків бюджету міста Одеси на 2011 рік у сумі 2 937 748,38 тис.грн, у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету – 2 522 251,48 тис. грн. та видатків спеціального фонду – 415 496,9 тис. грн за тимчасовою класифікацією видатків місцевих бюджетів (КТКВ) (додаток 3) та головними розпорядниками коштів (додаток 4).
3. Установити обсяг повернення кредитів до бюджету у сумі 401,1 тис.грн та надання кредитів з бюджету у сумі 691,1 тис.грн, в т.ч. за рахунок загального фонду – 290,0 тис.грн та спеціального фонду – 401,1 тис.грн (додаток 5).
4. Установити профіцит загального фонду бюджету міста Одеси у сумі 50 000,0 тис.грн (додаток 6), напрямком використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду).
5. Установити дефіцит спеціального фонду бюджету міста Одеси у сумі 50 000,0 тис.грн (додаток 6), джерелом покриття якого визначити надходження коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду).
6. Установити розмір оборотного касового залишку бюджетних коштів бюджету міста Одеси у сумі 2 000,0 тис. грн.

ІІ. Доходи бюджету
7. Установити, що до доходів загального фонду бюджету міста Одеси у 2011 році належать:
- 75 відсотків податку на доходи фізичних осіб;
- 75 відсотків фіксованого податку на доходи фізичних осіб від зайняття підприємницькою діяльністю (без відрахувань 10 відсотків до Пенсійного фонду);
- 100 відсотків податку на прибуток підприємств комунальної власності, засновником яких є Одеська міська рада;
- 100 відсотків плати за землю;
- збір за місця для паркування транспортних засобів;
- туристичний збір;
- 100 відсотків реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності;
- частина прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету;
- 100 відсотків плати за оренду цілісних майнових комплексів;
- 80 відсотків плати за оренду майна, приміщень, що знаходяться в комунальній власності та передаються в оренду Представництвом по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради;
- 75 відсотків плати за оренду окремого, індивідуально визначеного майна (тверде покриття), що є власністю територіальної громади м. Одеси, і використовується для установки та експлуатації некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі та літніх майданчиків у м. Одесі;
- 100 відсотків плати за оренду окремого, індивідуально визначеного майна (тверде покриття), що є власністю територіальної громади м. Одеси та використовується для паркування автотранспорту;
- 100 відсотків плати за оренду берегозахисних споруд у вигляді штучних піщаних пляжів та пляжів із щебеню, що є власністю територіальної громади та використовуються суб’єктами підприємницької діяльності для організації відпочинку та надання громадянам платних послуг оздоровчо-пляжного сервісу;
- 50 відсотків плати за оренду майна, що знаходиться на балансі комунальних підприємств, засновником яких виступає Одеська міська рада;
- 100 відсотків залучених коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Одеси згідно з договорами пайової участі;
- державне мито в тій частині, що відповідно до законодавства зараховується до місцевого бюджету;
- адміністративні штрафи, що накладаються виконавчими органами Одеської міської ради або утвореними в установленому порядку адміністративними комісіями;
- штрафні санкції внаслідок невиконання укладених розпорядником бюджетних коштів договорів з суб'єктами господарювання на придбання товарів, робіт і послуг за рахунок коштів місцевих бюджетів; штрафні санкції за порушення законодавства про патентування;
- кошти, отримані від надання учасниками процедури закупівель забезпечення їх пропозиції конкурсних торгів, які не підлягають поверненню цим учасникам, у випадках, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель», в частині здійснення закупівель за рахунок коштів бюджету міста Одеси;
- кошти, отримані від учасника – переможця процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю як забезпечення виконання цього договору, які не підлягають поверненню учаснику переможцю, в частині здійснення закупівель за рахунок коштів бюджету міста Одеси;
- 80 відсотків коштів, отриманих підприємствами, установами та організаціями, що утримуються за рахунок місцевих бюджетів, за здані у вигляді брухту і відходів золото, платину, метали платинової групи, дорогоцінне каміння, і 50 відсотків коштів, отриманих цими підприємствами, установами та організаціями за здане у вигляді брухту і відходів срібло;
- кошти від реалізації безхазяйного майна (у тому числі такого, від якого відмовився власник або отримувач), знахідок, спадкового майна (у разі відсутності спадкоємців за заповітом і за законом, усунення їх від права на спадкування, неприйняття ними спадщини, а також відмови від її прийняття), майна, одержаного територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, а також валютних цінностей і грошових коштів, власники яких невідомі;
- 75 відсотків коштів плати за тимчасове користування місцями для розташування зовнішньої реклами спеціальних рекламних конструкцій, що перебувають у комунальній власності (без ПДВ);
- плата за розміщення тимчасово вільних коштів бюджету міста Одеси;
- відсотки за користування кредитом, отриманим ТОВ "Інфокс", згідно з договором оренди цілісного майнового комплексу комунального підприємства «Одесводоканал»;
- дотації вирівнювання, що одержуються з державного бюджету;
- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям;
- субвенція з державного бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот;
- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;
- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв'язку та інших, передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати(утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот), та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян;
- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною»;
- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій;
- інші субвенції.
8. Установити, що до доходів спеціального фонду бюджету міста Одеси у 2011 році належать:
- 50 відсотків екологічного податку;
- 50 відсотків грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності;
- 70 відсотків збору за першу реєстрацію транспортного засобу, які спрямовуються на фінансування витрат, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг, що належать до комунальної власності;
- власні надходження бюджетних установ, які утримуються за рахунок коштів бюджету міста Одеси, крім плати за оренду берегозахисних споруд у вигляді штучних піщаних пляжів та пляжів із щебеню, що є власністю територіальної громади та використовуються суб’єктами підприємницької діяльності для організації відпочинку та надання громадянам платних послуг оздоровчо-пляжного сервісу;
- надходження до цільового фонду, утвореного Одеською міською радою;
- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту виконавчих органів міських (міст республіканського в Автономній Республіці Крим і обласного значення) районних у містах Києві і Севастополі та районних у містах рад для здійснення заходів з виконання спільного із Світовим банком проекту "Вдосконалення системи соціальної допомоги";
- субвенція з державного бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот;
- бюджет розвитку, в тому числі:
• 90 відсотків коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності, до розмежування земель державної і комунальної власності (крім земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності, на яких розташовані об’єкти, що підлягають приватизації, 10 відсотків від продажу яких зараховуються до відповідних бюджетів місцевого самоврядування); 100 відсотків коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у комунальній власності (після розмежування земель державної та комунальної власності);
• 43 відсотка єдиного податку з юридичних та фізичних осіб ;
• 100 відсотків коштів від приватизації та відчуження нерухомого та іншого майна Представництвом по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради (без ПДВ);
• надходження дивідендів, нарахованих на акції (частки, паї) господарських товариств, що є власністю територіальної громади;
• кошти, що передаються з іншої частини місцевого бюджету за рішенням Одеської міської ради;
• запозичення, здійснені у порядку, визначеному законодавством;
• субвенції з інших бюджетів на виконання інвестиційних проектів.
Кошти спеціального фонду бюджету міста Одеси витрачаються на заходи, передбачені законодавством.
9. Встановити, що у 2011 році всі податки та збори, що є джерелами доходної частини бюджету міста Одеси зараховуються:
- суб’єктами підприємницької діяльності, крім тих, які обслуговуються в спеціалізованій державній податковій інспекції по роботі з великими платниками податків у м. Одесі та розташовані на території м. Одеси, на рахунки Головного управління Державного казначейства України в Одеській області районів міста та в повному обсязі передаються до доходів бюджету міста Одеси;
- суб’єктами підприємницької діяльності, які обслуговуються в спеціалізованій державній податковій інспекції по роботі з великими платниками податків у м. Одесі та розташовані на території м. Одеси, на рахунки Головного управління Державного казначейства України в Одеській області, відкриті для виконання бюджету міста Одеси.

ІІІ. Фінансування та борг бюджету
10. Затвердити фінансування бюджету міста Одеси (додаток 6).
11. Установити обсяг надання гарантії Одеської міської ради по проекту «Розвиток міської інфраструктури в Україні за рахунок спеціальної інвестиційної позики Світового банку» та у реалізації «відкритого компонента» спільного з Міжнародним банком реконструкції та розвитку проекту «Розвиток міської інфраструктури» у загальній сумі 290,0 тис.грн.
12. Встановити, що у бюджеті міста Одеси за рахунок коштів загального фонду бюджету передбачені видатки на погашення відсотків по зовнішньому запозиченню 2007 року в сумі 30 000,0 тис.грн (КТКВ 230200 «Обслуговування зовнішнього боргу»). Визначити головним розпорядником бюджетних коштів за зазначеними витратами департамент фінансів Одеської міської ради.

ІV. Видатки бюджету
13. Затвердити перелік об’єктів, фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку (додаток 7). Визначити витрати депутатського фонду у сумі 12 000,0 тис.грн.
14. Затвердити в складі видатків бюджету міста Одеси кошти на реалізацію цільових програм Одеської міської ради (додаток 8).
15. Установити обсяг резервного фонду бюджету міста Одеси на 2011 рік у сумі 3 000,0 тис. грн.
16. Затвердити такий перелік захищених статей видатків загального фонду бюджету м. Одеси за економічною структурою видатків:
• оплата праці працівників бюджетних установ (код 1110);
• нарахування на заробітну плату (код 1120);
• придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів (код 1132);
• забезпечення продуктами харчування (код 1133);
• оплата комунальних послуг та енергоносіїв (1160);
• виплата відсотків (доходу) за зобов’язаннями (код 1200);
• поточні трансферти населенню (код 1340);
• поточні трансферти іншим бюджетам (код 1320).
17. Головним розпорядникам бюджетних коштів встановити ліміти споживання енергоносіїв у фізичному обсязі за видами енергоносіїв, у розрізі постачальників, по кожній бюджетній установі, виходячи з обсягу призначень, затверджених за КЕКВ 1160 “Оплата комунальних послуг та енергоносіїв”.
У тижневий термін надати ці дані для узагальнення до департаменту фінансів Одеської міської ради.
Департаменту фінансів Одеської міської ради підготувати рішення виконавчого комітету Одеської міської ради про встановлення лімітів споживання енергоносіїв бюджетними установами у 2011 році.
Доручити головним розпорядникам бюджетних коштів довести до відома підприємств - енергопостачальників встановлені ліміти споживання енергоносіїв.
18. Розпорядникам коштів бюджету міста Одеси (далі – розпорядникам бюджетних коштів) забезпечити укладання угод по кожному виду енергоносіїв у межах, встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання у натуральних одиницях відповідно до встановлених асигнувань. Розпорядникам бюджетних коштів при виконанні бюджету забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати вищезазначених товарів та послуг.
19. Розпорядникам та одержувачам коштів бюджету міста Одеси під час укладання угод (договорів, контрактів тощо) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти обов’язково передбачати однією з умов застосування штрафних санкцій до суб’єктів господарювання за невиконання або несвоєчасне виконання зобов’язань. Кошти, отримані від сплати таких штрафних санкцій, зараховуються до доходів загального фонду бюджету міста Одеси.
20. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють відповідні видатки за загальним фондом бюджету тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік в органах Державного казначейства України.
Розпорядники бюджетних коштів беруть зобов’язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету.
При цьому зобов’язання щодо виплати субсидій, допомоги, пільг з оплати за спожиті житлово-комунальні послуги та компенсацій громадянам з бюджету, на що згідно із законами України мають право відповідні категорії громадян, обліковуються органами Державного казначейства України, незалежно від визначених на цю мету бюджетних призначень.
Будь-які зобов’язання, взяті розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених Бюджетним кодексом України та цим рішенням (крім витрат, що здійснюються відповідно до абзацу третього цього пункту), не вважаються бюджетними зобов’язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов’язань є порушенням бюджетного законодавства.
За наявності простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), стипендій, а також за спожиті комунальні послуги та енергоносії розпорядники бюджетних коштів в межах бюджетних асигнувань за загальним фондом не беруть бюджетні зобов'язання та не здійснюють платежі за іншими заходами, пов’язаними з функціонуванням бюджетних установ (крім захищених видатків бюджету), до погашення такої заборгованості.
21. Якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, встановлені у цьому рішенні, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких надпланових обсягів у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, стипендій, комунальних послуг та енергоносіїв.
Якщо такої заборгованості немає, розпорядник бюджетних коштів спрямовує 50 відсотків коштів на заходи, що здійснюються за рахунок відповідних надходжень, і 50 відсотків коштів - на заходи, необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною програмою.
У такому разі розпорядник бюджетних коштів здійснює перерозподіл обсягів взятих бюджетних зобов'язань за загальним фондом бюджету для проведення видатків за цими зобов'язаннями із спеціального фонду бюджету.
22. Установити, що допущення нецільового використання бюджетних коштів у поточному чи минулих роках має наслідком:
для розпорядників бюджетних коштів  зменшення асигнувань цим розпорядникам на суму коштів, що витрачені не за цільовим призначенням;
для одержувачів бюджетних коштів  повернення коштів у сумі, що витрачена не за цільовим призначенням, у дохід бюджету міста Одеси.
23. Встановити, що за бюджетними установами, що фінансуються з бюджету міста Одеси, розташованими в одній будівлі, оплату за комунальні послуги та енергоносії проводить розпорядник бюджетних коштів, на балансі якого знаходиться ця будівля або передана йому в оперативне управління (оренду).
24. Встановити, що у бюджеті міста Одеси враховані видатки на:
• надання фінансової підтримки Одеському обласному благодійному фонду реабілітації дітей-інвалідів „Майбутнє” у сумі 3000,0 тис.грн. (департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради);
• надання фінансової підтримки Благодійному фонду «Медичний центр «Надія, Добро і Добробут» у сумі 1 000,0 тис.грн. (департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради);
• проведення обов’язкових медичних оглядів працівників, які працюють у бюджетних установах, що фінансуються з бюджету міста Одеси, за КТКВ 080000 „Охорона здоров’я” (управління охорони здоров’я Одеської міської ради);
• проведення заходів із запобігання спалаху небезпечних вірусних та інфекційних хвороб (управління охорони здоров’я Одеської міської ради);
• проведення вакцинопрофілактики (управління освіти та науки Одеської міської ради; управління охорони здоров’я Одеської міської ради; департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради);
• заходи з ліквідації снігових заметів та ожеледиці згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 10.12.2010 р. №1 за КТКВ 100203 «Благоустрій міст, сіл, селищ» (головний розпорядник бюджетних коштів – управління дорожнього господарства Одеської міської ради);
• надання фінансової підтримки КП «Міські дороги» на сплату фінансових зобов’язань за користуванням кредитом, отриманим згідно з рішенням Одеської міської ради від 09.10.2008 р. №3417-V (зі змінами) за КТКВ 100203 «Благоустрій міст, сіл, селищ» (головний розпорядник бюджетних коштів – управління дорожнього господарства Одеської міської ради).
25. Встановити, що за відсутністю затверджених центральним органом виконавчої влади типових штатних нормативів по установах соціально-культурної сфери та соціального захисту населення, розпорядники бюджетних коштів утримують штатну чисельність в межах, затверджених виконавчим комітетом Одеської міської ради.
26. Дозволити наступним головним розпорядникам бюджетних коштів:
• Управлінню освіти та науки Одеської міської ради,
• Управлінню охорони здоров’я Одеської міської ради, та розпорядникам нижчого рівня, які належать до сфери управління зазначених головних розпорядників, укладати трьохсторонні договори з постачальниками товарів та послуг у відповідності до схеми (порядку) фінансування установ та закладів відповідної галузі, затвердженої розпорядженням Одеського міського голови.

V. Взаємовідносини бюджету м. Одеси з бюджетами іншого рівня
27. Затвердити на 2011 рік обсяг міжбюджетних трансфертів (додаток 9).
VІ. Особливі положення
28. Встановити, що залишки коштів на 01.01.2011 р. загального фонду та спеціального фонду (без урахування власних надходжень бюджетних установ) на рахунках, відкритих для виконання районних бюджетів міста Одеси в 2010 році, перераховуються на рахунки, відкриті для виконання бюджету м. Одеси.
29. Внести до рішення Одеської міської ради від 09.11.2005р. № 4840-ІV «Про нову редакцію Методики розрахунку граничних розмірів орендної плати за оренду майна, що знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста Одеси» зміни:
- абзац 6 пункту 3 викласти в редакції: «Окреме, індивідуально визначене майно у вигляді твердого покриття, що є об’єктом комунальної власності територіальної громади м. Одеси та використовується для паркування автотранспорту (за винятком твердого покриття, розташованого на землях, переданих у тимчасове, або постійне користування, або у власність), передається в оренду управлінням розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради»;

-
призупинити дію абзацу 7 пункту 3;
- абзац 2 пункту 9 викласти в редакції: «Щомісячний розмір орендної плати за окреме, індивідуально визначене майно комунальної власності територіальної громади м. Одеси у вигляді твердого покриття, що є об’єктом комунальної власності територіальної громади м. Одеси та використовується для паркування автотранспорту, визначається у розмірі 5% від експертної оцінки»;
- абзац 4 пункту 9 викласти в редакції: «Розмір орендної плати за окреме, індивідуально визначене майно у вигляді торговельних майданчиків, що є власністю територіальної громади м. Одеси, у тому числі у прибережній зоні, визначається у розмірі 15 % від експертної оцінки щомісяця».
30. Встановити, що в разі, коли орендодавцем майна є комунальні підприємства, засновником яких виступає Одеська міська рада, орендна плата спрямовується:
- 50 відсотків плати за оренду майна, що знаходиться на балансі комунальних підприємств, до бюджету м. Одеси;
- 50 відсотків орендної плати - джерело доходів комунального підприємства та використовується на поповнення власних обігових коштів.
Кошти орендної плати перераховуються щомісяця на рахунок Головного управління Державного казначейства України в Одеській області, відкритий для виконання міського бюджету міста за кодом бюджетної класифікації 22080400 “Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що у комунальній власності”. Остаточний розрахунок з бюджетом проводиться протягом 10-ти календарних днів місяця, наступного за звітним. Податок на додану вартість перераховується до державного бюджету в порядку та терміни, встановлені чинним законодавством.
Контроль за повнотою та своєчасністю перерахування комунальними підприємствами орендної плати до бюджету м. Одеси здійснює Представництво по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради.
31. Встановити, що кошти за оренду майна, приміщень, що знаходяться в комунальній власності ( крім майна та приміщень, що знаходяться на балансі комунальних підприємств, засновником яких виступає Одеська міська рада), в тому числі податок на додану вартість, орендарі перераховують на рахунок Представництва по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради, відкритий в управлінні Державного казначейства у м. Одеса ГУДКУ в Одеській області. Не пізніше наступного робочого дня після зарахування коштів на вищезазначений рахунок Представництво по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради, без ПДВ та коштів на покриття своїх витрат, перераховує їх на рахунок Головного управління Державного казначейства України в Одеській області, відкритий для виконання міського бюджету за кодом бюджетної класифікації 22080400 “ Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що у комунальній власності”. Остаточний розрахунок з бюджетом проводиться протягом 10-ти календарних днів місяця, наступного за звітним. Податок на додану вартість перераховується Представництвом по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради до державного бюджету в порядку та терміни, встановлені чинним законодавством.
Кошти в розмірі 20 відсотків, але не більше 8 000,0 тис.грн. із суми коштів, що фактично надійдуть від оренди майна, приміщень та 100 відсотків штрафних санкцій у вигляді пені за договорами оренди та страхового відшкодування при настанні страхового випадку від орендованого майна, спрямовуються на:
- покриття витрат Представництва по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради, пов’язаних з виконанням функцій орендодавця та витрат на приватизацію та відчуження об’єктів комунальної власності;
- на страхування об’єктів комунальної власності, орендованих бюджетними установами та страхування об’єктів комунальної власності, що передаються під заставу для забезпечення кредитів;
- оплату проведення експертних оцінок та послуг комунального підприємства «Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об’єктів нерухомості»;
- утримання Будинку прийомів;
- для погашення зобов’язань з податку на додану вартість за операціями безкоштовної передачі будівель у власність юридичних та фізичних осіб згідно з чинним законодавством України;
- інші видатки згідно із затвердженим кошторисом.
Зміни до спеціального фонду кошторису на суму залишку коштів на рахунку Представництва по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради станом на 01.01.2011р. вносяться за попереднім погодженням з департаментом фінансів Одеської міської ради та в разі, коли загальний обсяг фактичних надходжень до цього фонду разом з обсягом залишків коштів на його рахунках на початок року буде більший ніж відповідні надходження, враховані у кошторисі на 2011 рік.
32. Встановити, що кошти за право тимчасового користування місцями, що перебувають у комунальній власності міста Одеси, для розміщення зовнішньої реклами, у тому числі податок на додану вартість, зараховуються на рахунок комунального підприємства «Одесреклама». Не пізніше наступного робочого дня після зарахування коштів на вищезазначений рахунок комунального підприємства «Одесреклама» без ПДВ та коштів на покриття своїх витрат перераховує на рахунок Головного управління Державного казначейства України в Одеській області, відкритий для виконання міського бюджету міста за кодом бюджетної класифікації 24060300 “Інші надходження ”. Остаточний розрахунок з бюджетом проводиться протягом 10-ти календарних днів, місяця, наступного за звітним. Податок на додану вартість перераховується комунальним підприємством «Одесреклама» до державного бюджету в порядку та терміни, встановлені чинним законодавством.
Кошти в розмірі 25 відсотків, але не більше 4 500,0 тис.грн. із суми коштів, що фактично надійдуть за право тимчасового користування місцями, що перебувають у комунальній власності міста Одеси, для розміщення зовнішньої реклами, спрямовуються на:
- забезпечення дотримання встановленого порядку розміщення об’єктів зовнішньої реклами та вивісок, формування естетичного міського середовища, а також реклами на транспорті;
- забезпечення виготовлення та розміщення на засобах зовнішньої реклами та транспорті соціальної реклами, а також інформації про святкові та інші заходи, що проводяться безпосередньо чи за підтримки органів місцевого самоврядування;
- розроблення проектів зовнішнього благоустрою міста Одеси, в тому числі схем розташування рекламних засобів, інших елементів міського дизайну соціально-побутового та комерційного призначення;
- здійснення технічного обстеження та обліку зовнішньої реклами на транспорті територіальної громади міста Одеси та надання відповідної інформації органам місцевого самоврядування;
- здійснення у встановленому порядку демонтажу засобів зовнішньої реклами та вивісок;
- виконання рішень та/або розпоряджень органів місцевого самоврядування міста Одеси щодо поліпшення зовнішнього вигляду, рекламно-інформаційного простору та дизайну міського середовища міста Одеси;
- інші видатки згідно з фінансовим планом на рік, погодженим з департаментом фінансів Одеської міської ради.
33. Встановити, що кошти від оренди окремого, індивідуально визначеного майна (тверде покриття), що є власністю територіальної громади м. Одеси, і використовуються для установки та експлуатації некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі та літніх майданчиків у м. Одесі, в тому числі податок на додану вартість, перераховуються орендарями на рахунок управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради, відкритий в управлінні Державного казначейства у м. Одеса ГУДКУ в Одеській області. Не пізніше наступного робочого дня після зарахування коштів на вищезазначений рахунок управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради, без ПДВ та коштів на покриття витрат відділу дозволів та узгоджень управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради перераховує їх на рахунок Головного управління Державного казначейства України в Одеській області, відкритий для виконання міського бюджету міста за кодом бюджетної класифікації 22080400 “Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що у комунальній власності”. Остаточний розрахунок з бюджетом проводиться протягом 10-ти календарних днів місяця, наступного за звітним. Податок на додану вартість перераховується управлінням розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради до державного бюджету в порядку та терміни, встановлені чинним законодавством.
Кошти в розмірі 25 відсотків, але не більше 1 700,0 тис.грн. із суми коштів, що фактично надійдуть за оренду твердого покриття під об’єктами торгівлі, направляються на покриття витрат відділу дозволів та узгоджень управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради, пов’язаних з виконанням функцій орендодавця окремого, індивідуально визначеного майна (тверде покриття), що є власністю територіальної громади м. Одеси, яке використовується для паркування автотранспорту, для установки і експлуатації некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі та літніх майданчиків у м. Одесі та інші видатки згідно із затвердженим кошторисом.
Зміни до спеціального фонду кошторису на суму залишку коштів на рахунку управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради станом на 01.01.2011р. вносяться за попереднім погодженням з департаментом фінансів Одеської міської ради та в разі, коли загальний обсяг фактичних надходжень до цього фонду разом з обсягом залишків коштів на його рахунках на початок року буде більший ніж відповідні надходження, враховані у кошторисі на 2011 рік.
34. Встановити, що кошти від оренди твердого покриття на місцях паркування, в тому числі податок на додану вартість, перераховуються орендарями на рахунок управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради, відкритий в управлінні Державного казначейства у м. Одеса ГУДКУ в Одеській області. Не пізніше наступного робочого дня після зарахування коштів на вищезазначений рахунок управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради, без ПДВ, перераховує їх на рахунок Головного управління Державного казначейства України в Одеській області, відкритий для виконання міського бюджету міста за кодом бюджетної класифікації 22080400 “Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що у комунальній власності”. Остаточний розрахунок з бюджетом проводиться протягом 10-ти календарних днів місяця, наступного за звітним. Податок на додану вартість перераховується управлінням розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради до державного бюджету в порядку та терміни, встановлені чинним законодавством.
35. Встановити, що кошти від оренди берегозахисних споруд у вигляді штучних піщаних пляжів та пляжів із щебеню, що є власністю територіальної громади та використовуються суб’єктами підприємницької діяльності для організації відпочинку та надання громадянам платних послуг оздоровчо-пляжного сервісу, в тому числі податок на додану вартість, перераховуються орендарями на рахунок управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради, відкритий в управлінні Державного казначейства у м. Одеса ГУДКУ в Одеській області. Не пізніше наступного робочого дня після зарахування коштів на вищезазначений рахунок управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради, без ПДВ, перераховує їх на рахунок Головного управління Державного казначейства України в Одеській області, відкритий для виконання міського бюджету міста за кодом бюджетної класифікації 22080400 “Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що у комунальній власності”. Остаточний розрахунок з бюджетом проводиться протягом 10-ти календарних днів місяця, наступного за звітним. Податок на додану вартість перераховується управлінням інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради до державного бюджету у порядку та терміни, встановлені чинним законодавством.
Плата за оренду іншого майна, що знаходиться на балансі управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради в розмірі 100 % є джерелом доходів спеціального фонду управління та спрямовується на видатки по утриманню ремонтно-експлуатаційної дільниці управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради згідно з затвердженим кошторисом.
36. Встановити, що кошти замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Одеси згідно з договорами пайової участі, перераховуються забудовниками на рахунок Головного управління Державного казначейства України в Одеській області Малиновського району міста за кодом бюджетної класифікації 24060300 “Інші надходження”. Встановити, що зазначені кошти є джерелом доходів загального фонду бюджету м. Одеси.
37. Встановити, що кошти, одержані від приватизації та відчуження комунального майна, є джерелом доходів бюджету розвитку м. Одеси. Зазначені кошти, в тому числі податок на додану вартість, перераховуються покупцями на рахунок Представництва по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради, відкритий в управлінні Державного казначейства у м. Одеса ГУДКУ в Одеській області. Не пізніше наступного робочого дня після зарахування коштів на вищезазначений рахунок Представництво по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради кошти, без ПДВ, перераховує на рахунок Головного управління Державного казначейства України в Одеській області, відкритий для виконання міського бюджету міста. Остаточний розрахунок з бюджетом проводиться протягом 10-ти календарних днів місяця, наступного за звітним, у межах бюджетного року, який закінчується 31 грудня. Податок на додану вартість перераховується Представництвом по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради до державного бюджету в порядку та терміни, встановлені чинним законодавством.
38 . Податки і збори (обов’язкових платежів), які справлялися до 1 січня 2011 року, але не визначені Податковим кодексом України та надходили до бюджету міста Одеси, включаючи розстрочені та відстрочені суми грошових зобов’язань, суми податкового боргу з урахуванням штрафних санкцій та пені, що обліковувались станом на 31 грудня 2010 року та сум донарахованих за актами перевірок по цих податках та зборах (обов’язкових платежах), здійснюється в порядку, який діяв у 2010 році та обліковуються за відповідними кодами бюджетної класифікації доходів загального і спеціального фондів бюджету міста Одеси, зараховуються до бюджету міста Одеси і сплачуються платниками податку або стягуються у порядку встановленому Податковим кодексом України.
39 . До прийняття Одеською міською радою рішень про встановлення збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, збору за місця для паркування транспортних засобів, туристичного збору, вказані збори справляються виходячи з норм Податкового кодексу України із застосуванням мінімальної ставки.
40. Державній податковій адміністрації в Одеській області, відповідно до вимог пункту 5 статті 78 Бюджетного кодексу України, забезпечити своєчасне та в повному обсязі надходження до бюджету міста Одеси, затверджених Законом України „Про Державний бюджет України на 2011 рік” планових показників доходів бюджету міста, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, в обсязі 1 169 471,5 тис. грн.
41. Створити цільовий фонд Одеської міської ради. Затвердити положення про цільовий фонд Одеської міської ради (додаток 10).
42. Створити дорожній фонд Одеської міської ради (додаток 11).
43. Дозволити департаменту фінансів Одеської міської ради за результатами виконання бюджету міста Одеси отримувати в:
• Міністерстві фінансів України середньострокові позики на суми невиконання у відповідному звітному періоді розрахункових обсягів доходів бюджету міста Одеси на 2011 рік, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів та передбачені у додатку N6 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік», за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на умовах їх повернення без нарахування відсотків за користування цими коштами;
• Головному управлінні Державного казначейства в Одеській області позики на покриття тимчасових касових розривів, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в першу чергу на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування і медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, які в обов'язковому порядку покриваються Державним казначейством України в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду;
• фінансових установах позики на покриття тимчасових касових розривів, що виникають за загальним фондом та бюджету розвитку бюджету міста Одеси на строк до трьох місяців у межах поточного бюджетного періоду, за погодженням з Одеським головним фінансовим управлінням обласної державної адміністрації. Затвердити обсяг позичок на покриття тимчасових касових розривів у сумі 100 000,0 тис.грн. Видатки на обслуговування позичок здійснювати за рахунок коштів загального фонду бюджету.
44. Встановити, що за умови перевиконання дохідної частини загального фонду бюджету міста Одеси на 2011 рік, без урахування міжбюджетних трансфертів, не менше ніж на 5 відсотків за підсумками першого півріччя та наступних звітних періодів з початку поточного бюджетного періоду та за умови перевиконання доходної частини спеціального фонду бюджету міста Одеси в частині бюджету розвитку, зміни до бюджету міста Одеси на 2011 рік вносяться рішенням Одеської міської ради.
45. Дозволити Одеському міському голові своїми розпорядженнями в період між пленарними засіданнями Одеської міської ради, за поданням департаменту фінансів Одеської міської ради, погодженим постійною комісією Одеської міської ради з планування, бюджету та фінансів коригувати бюджет міста Одеси на 2011 рік з подальшим затвердженням Одеською міською радою, крім випадків, зазначених у пункті 44.
46. Дозволити департаменту фінансів Одеської міської ради:
- здійснювати протягом 2011 року коригування бюджету в частині міжбюджетних трансфертів з подальшим затвердженням Одеською міською радою;
- за рішенням Одеської міської ради в межах поточного бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів бюджету міста Одеси на депозитах або шляхом придбання державних цінних паперів, цінних паперів, емітованих Одеською міською радою, з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду, за погодженням з постійною комісією Одеської міської ради з планування, бюджету та фінансів .

VІІ. Прикінцеві положення
47. Рішення набирає чинності з 1 січня 2011 року.
48. Додатки 1-11 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
49. Привести розпорядження Одеського міського голови та рішення виконавчого комітету Одеської міської ради у відповідність з рішенням Одеської міської ради “Про бюджет міста Одеси на 2011 рік”.
50. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Одеської міської ради з планування, бюджету та фінансів.



Міський голова                    О. Костусєв

 

 

ДОДАТКИ до рішення:

ДОХОДИ - додатки 1, 2, 9

ВИДАТКИ - додатки 3, 4, 5, 6, 7, 8.

 

 УВАГА!!!!!

Внесено зміни рішенням №1620-VI від 23.12.2011р.



Внесено зміни рішенням №1491-VI від 22.11.2011р.

Внесено зміни рішенням №1372-VI від 19.10.2011р.

Внесено зміни рішенням №791-VІ від 08.07.2011р.


Внесено зміни рішенням №277-VI від 31.01.2011


Внесено зміни рішенням №387-VI від 28.02.2011  
      

Внесено зміни рішенням №519-VI від 08.04.2011р.

 

 

 

 

 

 

Додаток 10
до рішення
Одеської міської ради
№269-VI від 04.01.2011р.


Положення про цільовий фонд Одеської міської ради

1. Загальні положення.
Цільовий фонд Одеської міської ради (далі - Фонд) створюється рішенням Одеської міської ради відповідно до пункту 25 частини 1 статті 26, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, пункту 2 п.п. 12 статті 69 Бюджетного кодексу України, пункту 2 статті 20 Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік”.
Кошти Фонду концентруються на рахунках бюджету міста Одеси.
2. Джерела формування Фонду:
Фонд формується за рахунок:
• залучення на добровільних засадах коштів фізичних та юридичних осіб;
• надходження коштів в якості благодійних внесків на здійснення заходів з благоустрою міста відповідно до договорів, укладених інспекцією з благоустрою міста Одеської міської ради.
3. Порядок використання коштів Фонду:
Кошти, що надійшли до Фонду, використовуються згідно з розпорядженнями Одеського міського голови, в яких визначається розпорядник цих коштів. Кошти Фонду витрачаються на будь-які цілі соціально–побутового значення, виконання програм соціально–економічного і культурного розвитку міста, інші видатки, що здійснюються з місцевого бюджету.
Невикористані кошти Фонду протягом поточного року вилученню не підлягають і є джерелом фінансування видатків бюджету міста Одеси.

Секретар ради                             О.Б. Бриндак

 

Додаток 11
до рішення
Одеської міської ради
№269-VI від 04.01.2011р.

Положення про дорожній фонд Одеської міської ради

1. Загальні положення.
Дорожній фонд Одеської міської ради (далі - Фонд) створюється відповідно до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України», пункту 2 п.п. 2 статті 69 Бюджетного кодексу України, розділу VII Податкового кодексу України, Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік”.
Кошти Фонду концентруються на рахунках бюджету міста Одеси.
2. Джерела формування Фонду:
Фонд формується за рахунок:
- збору за першу реєстрацію транспортного засобу, в частині, що зараховується до бюджету міста Одеси;
- добровільні внески юридичних та фізичних осіб, у тому числі іноземних, об’єднань громадян, міжнародних організацій тощо;
- інші надходження, що не суперечать законодавству України.
3. Напрями використання коштів Фонду:
Кошти Фонду спрямовуються на фінансування будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг у населених пунктах, що належать до комунальної власності, а також на потреби дорожнього господарства.
Невикористані кошти Фонду протягом поточного року вилученню не підлягають і є джерелом фінансування видатків бюджету міста Одеси.

Секретар ради                   О.Б. Бриндак

 



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
05.01.2011 10:54

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/acts/council/31927/