04:35:28   |   12 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Нормативные акты / Решения горсовета / № 1133-V от 05.04.07г.

№ 1133-V от 05.04.07г.

Об утверждении Правил оборудования и эксплуатации пляжей города Одессы

Рішення

Одеської міської ради

№ 1133-V від 05.04.07р.                                                                          

 

Про затвердження Правил устаткування

та експлуатації пляжів міста Одеси

 

Відповідно до пунктів 37 і 44 частини 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статей 10, 13, 14, 15, 16 Закону України „Про благоустрій населених пунктів”, з метою організації раціонального використання та збереження території узбережжя Чорного моря, створення належних умов для морського відпочинку, забезпечення охорони життя та здоров’я осіб, які відпочивають в м. Одесі,

Одеська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити „Правила устаткування та експлуатації пляжів міста Одеси” (додаються).

 

2. Визнати такими, що втратили чинність:

- рішення Одеської міської ради від 15.06.2004 року № 2639-ІV „Про Тимчасові Правила устаткування та експлуатації пляжів міста Одеси”;

- рішення Одеської міської ради від 29 червня 1999 року № 164-ІІІ „Про упорядкування використання прибережної зони та благоустрою пляжів, схилів”.

 

3. Відстеження результативності цього рішення покласти на управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради. Після набрання чинності рішення управлінню інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради забезпечити друкування Правил у кількості 300 шт. для безкоштовного розповсюдження зацікавленим особам.

 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з житлово-комунального господарства та тарифної політики.

 

Міський голова                                                           Е. Гурвіц

 

Додаток до рішення

Одеської міської ради

від 05.04.07р. № 1133-V

 

ПРАВИЛА

УСТАТКУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПЛЯЖІВ МІСТА ОДЕСИ

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Правила устаткування та експлуатації пляжів (далі - Правила) розроблені відповідно до:

- Земельного Кодексу України;

- Водного Кодексу України;

- Законів України „Про благоустрій населених пунктів”; „Про курорти”; „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні;

- постанови Кабінету Міністрів України від 06 березня 2002 року № 264 ”Про затвердження Порядку обліку місць масового відпочинку населення на водних об'єктах”;

- Наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 03 грудня 2001 року № 272 "Про затвердження Правил охорони життя людей на водних об'єктах";

- Санітарних Норм і Правил України;

 

1.2. Правила встановлюють вимоги і процедуру організації на морському узбережжі міста Одеси масового відпочинку з метою задоволення рекреаційних потреб населення, забезпечення безпеки їхнього життя і здоров'я в період купального сезону, а також порядок використання пляжних ділянок морського узбережжя, не призначених для організованого масового відпочинку населення.

 

1.3. У зазначених Правилах використовуються такі терміни:

база-стоянка маломірних плавзасобів - спеціально обладнане місце базування маломірних плавзасобів. Берегова територія з прилеглою до неї акваторією, комплексом будівель, споруд, у межах якої базуються маломірні судна та плавзасоби (яхт-клуби, причали рибалок-аматорів, причали рятувальних станцій, станції прокату човнів, водних велосипедів та мотоциклів тощо);

водні об'єкти - сформовані природою або створені штучно об'єкти ландшафту, де зосереджуються води (озера, річки, моря, водосховища, канали тощо);

загальне водокористування - безкоштовне використання водних об'єктів для задоволення потреб населення (купання, плавання на прогулянкових і спортивних суднах, аматорське і спортивне рибальство);

засоби розваг на воді - усі пристрої (у тому числі водні мотоцикли, виндсерфінги, моторні гідродельтаплани), основні характеристики яких не перевищують параметрів: габаритні розміри L х B х H (1,5 куб. м); площа вітрил не більше 7 кв. м; замкнутий повітряний об'єм підтримування на плаву не більше 300 л; при довжині не більше 1,2 м; мають район плавання, при наявності спеціального дозволу на плавання (водні мотоцикли не далі 300 м від узбережжя);

зона відповідальності рятувального поста - ділянка водної акваторії в установлених межах до 300 м уздовж узбережжя та 50 м на відстані від берега, на якій забезпечується своєчасне виявлення людей, які терплять лихо та надання їм допомоги;

зона дії рятувального поста - ділянка узбережжя та прилеглої до неї акваторії, на якій розміщений рятувальний пост і веде постійне зорове спостереження у своїй зоні відповідальності з метою своєчасного виявлення людей, які терплять лихо та надання їм допомоги;

комплект спорядження N 1 - спорядження плавця-пірнальника, яке складається з дихальної трубки, маски та ластів;

комплект спорядження N 2 - спорядження підводного плавця, яке складається з акваланга, маски та ластів;

маломірні плавзасоби - маломірні плавзасоби довжиною менше 7 м для прогулянок і спортивні плавзасоби (моторні катери і човни, гребні човни тощо), невеликі плавзасоби риболовецьких і інших організацій; деякі плавзасоби службово-допоміжного, транспортного і технічного флоту (рейдові, роз'їзні тощо) довжиною менше 7 м;

місця масового відпочинку населення на воді - установлені органами місцевого самоврядування конкретні ділянки місцевості на морському узбережжі, призначені і спеціально обладнані для організованого відпочинку населення на воді;

мобільна аварійно-рятувальна група - мобільний структурний підрозділ Державної спеціальної (воєнізованої) аварійно-рятувальної служби МHС України, комунальної аварійно-рятувальної служби або приватних підприємств, установ та організацій, який вирішує завдання пошуку і підняття потерпілих на водних об'єктах і має змогу дістатися місця події на плавзасобах чи автомобільному транспорті в найкоротші терміни;

оздоровчі заклади - санаторії, будинки відпочинку, пансіонати, турбази, дитячі оздоровчі центри як сезонні, так і постійно діючі тощо;

охорона життя людей на водних об'єктах - комплекс заходів, спрямованих на запобігання загибелі людей на водних об'єктах під час відпочинку на воді;

пляжі - сформовані природою або штучно створені об’єкти, призначені, з одного боку - для масового купання людей (ділянка акваторії, обмежена з боку відкритого моря знаками зони купання з прилеглою до неї ділянкою берегової території, складеної з пляжного матеріалу), з іншого боку це активні берегозахисні споруди у складі протизсувних і протиобвальних заходів на ділянках, де основи схилів розміщені на контактах з водним дзеркалом моря, для захисту корінних берегів, стабілізації зсувних схилів, розширення або збереження існуючих пляжів та мають обмежений режим використання.

            

На берегозахисних спорудах, які є місцями масового відпочинку, забороняється:

- пошкодження та знищення пляжного матеріалу;

- провадження господарської діяльності, що впливає або може вплинути на розвиток небезпечних геологічних процесів, на природні лікувальні фактори та екологічний баланс;

- прокладення кабелів, у тому числі підземних кабелів високої напруги;

- трубопроводів, інших комунікацій;

- спорудження будь-яких будівель та інших об'єктів, не пов'язаних з експлуата-ційним режимом та охороною природних і лікувальних факторів;

- скидання дренажно-скидних та стічних вод;

- влаштування стоянок автомобілів, пунктів їх обслуговування (ремонт, миття тощо);

- влаштування вигребів, накопичувачів рідких і твердих відходів;

- проїзд автотранспорту, не пов'язаний з обслуговуванням цієї території,

- використання родовищ лікувальних ресурсів.

 

платні послуги оздоровчо-пляжного сервісу - послуги, що надаються населенню на пляжах міста комунальними підприємствами та суб’єктами підприємницької діяльності, які експлуатують пляж, за цінами, затвердженими виконавчим комітетом Одеської міської ради, або за договірними цінами. До послуг оздоровчо-пляжного сервісу відноситься: надання пляжного інвентаря (тапчани, шезлонги, пляжні парасольки та інше, прокат спортивного інвентаря для ігор (теніс, більярд, волейбол, човни, морські велосипеди та інше), спорудження тимчасових водних атракціонів, басейнів для малюків та інших розважальних пристроїв, які не перешкоджають купанню та відпочинку іншим громадянам, які знаходяться на пляжі.

пункт медичної допомоги – спеціально обладнане приміщення на пляжі (тимчасова споруда, палатка), забезпечений усіма необхідними медикаментами для надання першої медичної допомоги, який обслуговується медичним працівником. Утримання медпункту здійснюється за рахунок організацій, які експлуатують пляжі, у тому числі і на умовах оренди.

рятувальний пост - структурний відомчий підрозділ підприємств, установ та організацій, незалежно від форми власності, що постійно, сезонно чи тимчасово вирішує завдання охорони життя людей на певному водному об'єкті (пляжі). При необхідності, у випадку проведення розважальних заходів у нічний час, частина рятувальних постів, або окремих рятувальників, може працювати цілодобово за рішенням керівника організації, яка утримує рятувальний пост;

обмеження діяльності в 100 - метрової зоні узбережжя - в межах 100 метрової зони від уріза води діють обмеження, визначені законодавством України. Об’єкти, що знаходяться у 100-метровій зоні, та введені в експлуатацію у встановленому порядку, а також ті, що будуються за затвердженими проектами, до набрання чинності цих Правил, виносу за межі зони на підставі обмежень, встановлених Правилами, не підлягають.

Hа території 100 метрової зони від уріза води дозволяється проводити:

- діяльність, пов'язану з використанням природних лікувальних факторів, на підставі науково обґрунтованих висновків і результатів державної санітарно-гігієнічної та екологічної експертиз;

- виконувати берегоукріплювальні, протизсувні, протиобвальні та протиерозійні роботи, будувати хвилерізи, буни та інші гідротехнічні споруди;

- влаштовувати причали;

- здійснювати іншу діяльність відповідно до чинного законодавства.

 

1.4. Правила встановлюють:

- класифікацію міських пляжів;

- умови експлуатації;

- організацію і порядок обстеження пляжів;

- порядок контролю за станом пляжів;

- відповідальність за порушення Правил.

Правила обов'язкові для дотримання усіма юридичними і фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які експлуатують міські пляжі, а також для організацій і фізичних осіб, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом, експлуатацією будинків і споруд, розташованих на пляжах природного походження, берегозахисних спорудах у вигляді штучних піщаних, щебеневих пляжів, залізобетонних майданчиках.

 

2. КЛАСИФІКАЦІЯ ПЛЯЖІВ

 

2.1. Пляжі розділяються:

2.1.1. За складом пляжного матеріалу:

- піщані;

- щебеневі;

- залізобетонні майданчики берегоукріплювальних споруд;

- змішаного типу.

2.1.2. За функціональним призначенням:

- громадський пляж;

- лікувально-оздоровчий пляж;

- службовий пляж;

- не обладнаний пляж.

2.1.2.1. Характеристики пляжів за функціональним призначенням:

громадський пляж – ділянка пляжу для загального користування, з безкоштовним входом, перебуванням, наданням першої медичної допомоги та дій рятівних постів.

         

На території громадських пляжів прибережні комунальні підприємства надають відпочиваючим платні послуги (тапчани, шезлонги, пляжні парасольки, біотуалети, інше) на підставі тарифів, затверджених рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради.

 

Площа, яку займає додаткове устаткування для надання платних послуг, не повинна перевищувати 30% від загальної площі пляжу.

 

У межах громадських пляжів суб’єктам підприємницької діяльності можуть бути надані в оренду ділянки для надання відпочиваючим платних послуг пляжного сервісу підвищеної якості.

 

Оренда штучних піщаних пляжів здійснюється без закріплення ділянок водних об’єктів за окремими особами, загальне водокористування здійснюється громадянами для задоволення їх потреб, у тому числі – купання – безкоштовно, та без надання відповідних дозволів. Оренда берегозахисної споруди у вигляді штучного пляжу не надає права орендарю перешкоджати громадянам вільно водокористуватися біля орендованої ділянки берегозахисної споруди.

 

Суб’єкти підприємницької діяльності зобов’язані на 30% отриманої в оренду території пляжу надавати безкоштовні послуги для категорії населення, яка визначена відповідним органом місцевого самоврядування.

 

Обстеження морського дна, оформлення документів про відкриття пляжу, обладнання, експлуатація, прибирання, забезпечення рятувальними постами та пунктами медичної допомоги, протягом курортно-пляжного сезону, здійснюється комунальними підприємствами, створеними для забезпечення благоустрою та організації обслуговування відпочиваючих на пляжах, в межах яких знаходиться громадський пляж. За виключенням ділянок штучних пляжів, переданих в оренду, на яких оформлення документів про відкриття пляжу, обладнання, експлуатація, прибирання, забезпечення рятувальними постами та пунктами медичної допомоги здійснюється організаціями та суб’єктами підприємницької діяльності, що користуються пляжами.

лікувально-оздоровчий пляж – ділянки акваторії з прилеглою береговою територією, що надаються оздоровчим закладам спеціально обладнані та придатні за санітарно-гігієнічними, геологічними та фізико-географічними показниками для проведення лікувально-профілактичних процедур та купання під контролем медичного персоналу.

 

Площа лікувально-оздоровчих пляжів не може перевищувати більш ніж 2% від загальної площі пляжної смуги.

 

службовий пляж- ділянка акваторії з прилеглою береговою територією, що надається в постійне користування державним підприємствам та установам, відповідно до чинного законодавства чи нормативно-правовим актам Одеської міської ради.

 

Площа цих ділянок не може перевищувати 1% від загальної площі пляжної смуги.

 

пляж для інвалідів - ділянки акваторії з прилеглою берегової територією, пристосовані для використання громадянами з фізичними обмеженнями руху, - обладнані з'їздами для інвалідних колясок та повинні бути обладнані спеціальним пляжним інвентарем.

 

Території пляжів для інвалідів не можуть бути передані в оренду.

 

не обладнані пляжі - ділянки акваторії з прилеглою берегової територією, не призначені за технічним станом (аварійні берегозахисні споруди, залишки на пляжі та у воді травмонебезпечних конструкцій, загроза обвалів на пляж неукріплених схилів, інше) для масового відпочинку, не забезпечені рятувальними постами.

 

2.1.3. На узбережжі Чорного моря в місті Одесі, уздовж берегової лінії знаходяться міські пляжі загального користування (у складі яких передбачені орендовані ділянки пляжів для надання платних послуг пляжного сервісу підвищеної якості).

 

Передача в оренду земельних ділянок пляжів природного походження здійснюється на підставі Земельного кодексу України та Закону України „Про оренду землі”, берегозахисних споруд у вигляді штучних пляжів, - на підставі Закону України „Про оренду державного та комунального майна” - в порядку, встановленому Одеською міською радою. 

            

Найменування міських пляжів у м. Одесі:

Пляжі природного походження:

«Гідропарк Лузанівка» (пляж природного походження) – /від території судноремонтного заводу № 2 до балки „Крижанівська”/.

 

Берегозахисні споруди у вигляді штучних пляжів:

«Ланжерон» - від буни СРЗ до траверса № 5, 1 черга ПЗС /від території ВАТ «Одеський судноремонтний завод № 2» до зовнішнього водовипуску Лермонтовської штольні „Жовтий Камінь”;

«Отрада» -  від траверса № 5 до траверса № 7 - 1 черга ПЗС /від Лермонтовської штольні до Чорноморського яхт – клубу/;

«Дельфін» - від траверса № 9 до траверса № 14-а, 1 черга ПЗС, /від Чорноморського яхт-клубу до території представництва Одеської облради/;

«Аркадія» - від траверса № 18, - 1 черга ПЗС до траверса № 3, - 2 черга ПЗС, / від траверса № 18 до території яхт-клубу „Посейдон” на Великому Фонтані/;

«Чайка» - від траверса № 6, - 2 черга ПЗС до траверса № 7, - 2 черга ПЗС, / до пляжу „Для інвалідів”/;

«Для інвалідів» - від траверса № 7 до траверса № 7-а, - 2 черга ПЗС;

«Курортний» - від траверса № 7-а до траверса № 14, - 2 черга ПЗС, /від пляжу „Для інвалідів” до 16 ст. В. Фонтану/;

«Золотий Берег» - від траверса № 14, - 2 черга ПЗС до траверса № 17, 2 черга ПЗС, /від пішохідного спуску з пров. Амбулаторного до глибоководного випуску зливових вод/;

«Великофонтанський» - від траверса № 17, - 2 черга ПЗС до траверсу № 18-а, - 2 черга ПЗС /район провулка „Маяковий”/;

«Монастирський» - від траверса № 1, - 3 черга ПЗС до траверса № 3, - 3 черга ПЗС /від берегозахисних споруд до мису В. Фонтан, причалу гідротехнічної бази берегоукріплювальних робіт/;

«Дача Ковалевского» - від території порту-укриття до провулку 2-й Приморський;

«Чорноморка» - від території аматорського причалу №129 (провулок 2-й Приморський) до північних огороджувальних берегозахисних споруд житлового масиву «Совиньон».

 

2.1.4. Режим роботи служб громадських пляжів (у тому числі тих, що орендовані) встановлюється з 01 травня до 01 жовтня щорічно, з 06:00 до 20:00 години щодня (до особливого розпорядження міського голови).

 

3. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ТА ОБЛАДНАННЯ ПЛЯЖІВ

 

3.1. Створення нових і обладнання існуючих пляжів здійснюється відповідно до робочих проектів, розроблених проектними організаціями, що мають відповідні ліцензії (Додаток 1). Робочі проекти погоджуються у встановленому порядку і затверджуються управлінням інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради.

Залежної від висоти берегового уступу (крутості схилу), – при наявності технічних можливостей, усі пляжі повинні бути обладнані пристроями, що забезпечують вільний доступ людей з обмеженими фізичними можливостями до зони відпочинку (пандуси, перила, таке ін.).

 

3.2. На пляжі, залежно від функціонального призначення, допускається будівництво тільки споруд відповідно до дійсних Правил.

 

3.3. На службових пляжах та пляжах, що не обслуговуються, будівництво підземних інженерних комунікацій дозволяється тільки при наявності експертного висновку про відсутність негативного впливу на хвилеву динаміку пляжного матеріалу та інші параметри пляжу. Експертні матеріали розглядаються та затверджуються управлінням інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради чи визначеною управлінням установою.

 

3.4. На території пляжу встановлюється устаткування з підведенням питної води із системи централізованого водопостачання, що має відповідати вимогам Санітарних правил і норм "Питна вода. Гігієнічні вимоги до якості води, централізованих систем водопостачання. Контроль якості". Відведення води з питних фонтанчиків здійснюється за системою водовідведення, проведеною на пляжі, в каналізаційну мережу, скид води від устаткування з питною водою безпосередньо в пляжний матеріал, забороняється. Відстань між місцями розташування устаткування для питної води не повинна перевищувати 70 метрів.

 

3.5. Безпосередньо на пляжі, у встановленому порядку, допускається установка водних атракціонів, сезонних об'єктів торгівлі (тільки фасовані продукти, без алкогольні чи слабоалкогольні напої), крім пляжів, обладнаних централізованими системами господарсько-питного водопостачання та каналізацією.

 

3.6. Споруди, що встановлюються на пляжі, призначаються тільки для надання послуг морського відпочинку чи громадського харчування, а не повинні мати ознаки капітальних споруд (стрічкових фундаментів, що спираються на ґрунти під пляжним матеріалом, підземні інженерні мережі, стіни з цементною кладкою, елементи утеплення, інше); конструктивно можуть бути тільки з елементів, що легко демонтуються, та призначених для сезонної експлуатації в теплий період року, з розташуванням тільки в тиловій смузі не ближче ніж 20 метрів від берегової лінії. Місця відстою – зберігання моторних плавзасобів повинні бути обладнані некапітальним спецмайданчиком для запобігання забрудненню піщаної маси.

 

3.7. На пляжах повинні бути обладнані медпункти, їх обслуговують медичні працівники. Медпункти забезпечуються за рахунок організацій, що експлуатують пляжі, у тому числі і на умовах оренди, усіма необхідними медикаментами для надання першої медичної допомоги та комплектуються необхідною чисельністю медпрацівників.

Медичні пункти повинні мати телефонний зв’язок.

 

3.8. Усі пляжі повинні бути радіофіковані з метою доведення необхідної інформації й організації роз’яснювальної роботи серед громадян стосовно заходів безпеки на воді.

 

3.9. На пляжах мають бути передбачені заходи щодо забезпечення безпеки дітей на воді.

 

3.10. На пляжах та в зоні купання не допускається використання будь – яких типів моторних та вітрильних плавзасобів, за винятком плавзасобів рятувальної служби.

Спуск, підйом з води та вихід рятувальних плавзасобів через зону купання здійснюється тільки у відведених місцях, позначених буями червоного кольору. Зона купання позначається відповідними знаками.

Використовувати моторні, вітрильні, веслові човни, моторні плавзасоби, водні велосипеди, швидкісні моторні плавзасоби, водні мотоцикли у межах території громадських місць відпочинку на узбережжі дозволяється у спеціально відведених містах – обладнаних пірсами та причалами з обов’язковою огорожею буями жовтого кольору пляжної зони та зони купання.

Самохідні і несамохідні плавзасоби, що належать підприємствам, установам та організаціям, повинні бути приписаними до човнових станцій (баз), пунктів (баз) прокату тощо. Hа кожній човновій станції (базі), пункті (базі) прокату і стоянки суден має бути обладнаний і діяти рятувальний пост з постійним чергуванням осіб, які здійснюють контроль за безпечним користуванням громадянами плавзасобами. Експлуатація човнових станцій (баз), пунктів (баз) прокату та стоянки суден без рятувального поста забороняється. Усі самохідні і несамохідні плавзасоби повинні бути зареєстровані у встановленому законодавством України порядку, щороку проходити технічний огляд на предмет придатності їх до експлуатації. Експлуатація незареєстрованих плавзасобів і тих, що не пройшли технічний огляд, забороняється. Забороняється влаштовувати стоянки суден, катерів, інших моторних плавучих засобів у межах територій пляжів.

 

3.11. Підставою для початку експлуатації громадських, службових, орендованих і лікувально-оздоровчих пляжів є Паспорт на відкриття і функціонування пляжу (Додаток 2), який підписується посадовою особою місцевого самоврядування, яка очолює комісію, створену розпорядженням міського голови. До складу комісії входить представник управління соціального захисту населення та праці Одеської міської ради.

Бланк паспорту на відкриття і функціонування пляжу надається управлінням інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради безкоштовно.

 

3.12. Для відкриття пляжу до комісії необхідно надати такі документи:

1). Паспорт на відкриття і функціонування пляжу, погоджений усіма посадовими особами, зазначеними у бланку Паспорта;

2). Підприємствам (установам, організаціям):

- копію статуту підприємства (завірену підписом посадової особи та печаткою);

- копію свідоцтва про державну реєстрацію підприємства (завірену підписом посадової особи та печаткою);

- правовстановлюючі документи відносно користування ділянкою пляжу (копію, завірену підписом посадової особи та печаткою).

3). Приватним підприємцям:

- копію свідоцтва про державну реєстрацію (завірену підписом фізичної особи-підприємця);

- копію документа, що посвідчує особу.

- правовстановлюючі документи відносно користування ділянкою пляжу (копію завірену підписом фізичної особи та його печаткою).

 

3.13. Комісія розглядає надані документи з готовності пляжу до функціонування протягом 5 днів. За результатами розгляду документів комісія надає рекомендації голові комісії про відкриття пляжу, або мотивованої відмови.

 

3.14. У наданні Паспорту на відкриття та функціонування пляжу відмовляється у випадках:

- Паспорт на відкриття та функціонування пляжу не узгоджений посадовою особою, погодження якою є обов’язковим;

- не надані документи, вказані в пункті 3.12. Правил.

- на момент перевірки пляжу комісією, стан його підготовки до курортно-пляжного сезону не відповідав вимогам Правил, або вимогам наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 03 грудня 2001 року № 272 "Про затвердження Правил охорони життя людей на водних об'єктах", Санітарних Норм і Правил України.

 

3.15. Метою обстеження пляжів та дна акваторії від берегової лінії до межі купання є:

3.15.1. Відповідність території пляжу санітарно-епідеміологічним вимогам.

3.15.2. Відсутність у товщі пляжного матеріалу побутового й хвилеприбійного сміття, відходів благоустрою і ремонту пляжного устаткування, залишків фундаментів, елінгів та лебідок з тросовими механізмами, наявність та робочий стан систем організованого стоку дощових вод;

3.15.3. Перевірка результатів очищення безпосередньо перед початком купального сезону дна акваторії від берегової лінії до межі купання, від предметів, що можуть травмувати, на підставі акта водолазного обстеження дна акваторії і пляжу (додаток 6) із складанням акта про усунення перешкод з дна акваторії пляжу (додаток 3) та паспорту підводної частини пляжу (додаток 4);

3.15.4. Позначення межі запливу буями жовтогарячого або яскраво - червоного кольорів до 50 метрів від берега, (не далі ізолінії глибини 1,5 - 1,75 метра);

3.15.5. Наявність означених поплавковою огорожею ділянок акваторії для купання та навчання плаванню дітей до 9 років із глибинами не більше ніж до рівня грудей дитини, середньої на зріст з даної групи.

3.15.6. Наявність стендів з матеріалами з профілактики нещасних випадків на воді і місць, небезпечних для пірнання, з зазначенням температури води і повітря, якості води (результати бактеріологічного аналізу СЕС), режиму роботи пляжу;

3.15.7. Наявність щогл для підняття сигнальних куль діаметром 0,8 м (жовтої кулі сигналу, що дозволяє купання, червоної кулі - сигналу нещасного випадку і чорної кулі - сигналу попередження про штормову погоду, заборону купання і використання плавзасобів.

3.15.8. При технічному огляді пляжу обов`язково перевіряються:

- рятувальні пости та медпункти, їх укомплектованість, відповідно до Правил охорони життя людей на водних об'єктах України (додаток 5);

- наявність рятувального устаткування відповідно до встановлених норм;

- технічний стан гідротехнічних та берегозахисних споруд, що використовуються громадянами для сходу до води.

 

3.16. Для видачі письмового висновку міської санітарно-епідеміологічної станції, перед відкриттям сезону проводяться контрольні дослідження пляжного матеріалу, проб морської води на загально-санітарні, санітарно-токсикологічні, бактеріологічні і гельмінтологічні показники. Періодичний відбір проб морської води районними санітарно-епідеміологічними станціями здійснюється в контроль - них створах спостереження з інформуванням населення про якість води.

Добір проб води проводиться у межах купання.

В обов'язковому порядку міська санітарно-епідеміологічна станції проводить дослідження питної води з пляжного питного устаткування на відповідність вимогам Санітарних правил і норм «Питна вода. Гігієнічні вимоги до якості води централізованих систем водопостачання. Контроль якості».

 

3.17. Керівники підприємств, установ та організацій, які використовують водойми з виробничою, оздоровчою чи спортивною метою або для відпочинку громадян, несуть персональну відповідальність за охорону життя людей у межах закріпленої в установленому законодавством порядку ділянки водної поверхні чи прибережної частини моря, обладнують і утримують рятувальні пости, забезпечують їх приміщеннями та рятувальним майном, відповідно до ст. 33 Закону України "Про аварійно-рятувальні служби".

 

3.18. Межі пляжу повинні позначатися тимчасовими покажчиками, на яких визначені назва пляжу, найменування експлуатуючої організації та телефон її керівника. Межі пляжу не повинні мати будь-якої огорожі.

         Біля входу на пляж установлюється табличка з надписом „вхід на пляж – безкоштовний”.

 

4. ЕКСПЛУАТАЦІЯ ПЛЯЖІВ

 

4.1. Забороняється вилучення чи самовільне переміщення матеріалу пляжу, окрім мети відновлення пляжу за дозволом управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради.

 

4.2. Не допускається зміна кількості і категорій пляжів, їхньої площі без відповідних змін у схемі планування території та іншої містобудівної документації.

 

4.3. Передача в оренду ділянок берегозахисних споруд, у вигляді штучних пляжів, що знаходяться в комунальній власності, здійснюється відповідно до чинного законодавства тільки з метою надання платних послуг пляжного сервісу підвищеної якості.

Для інших цілей штучні пляжі загального користування, що знаходяться в комунальній власності, в оренду чи користування, не передаються.

 

4.4. Перелік платних послуг, що надаються відпочиваючим на громадських пляжах, затверджується виконавчим комітетом Одеської міської ради.

 

4.5. Підприємства і фізичні особи – суб'єкти підприємницької діяльності, які орендують ділянки громадських (штучних) пляжів, визначають режим роботи відповідно до умов договору та цих Правил, надають види послуг, погоджені у встановленому порядку.

 

4.6. Джерелом фінансування протиаварійного ремонту чи реконструкції орендують ділянках пляжів, є переважно, власні кошти користувача (орендаря), що передбачається договором оренди, а у разі особливих природних чи техногенних обставин - кошти бюджету міста.

 

4.7. Персонал пляжу після його закриття щодня ретельно збирає відходи та не менш ніж тричі протягом денної роботи пляжу прибирає піщану зону від великого сміття.

- щодня миє роздягальні та душові кабінки із застосуванням дезінфікуючих розчинів, відповідно до санітарних норм.

- на піщаних пляжах не рідше одного разу на день потрібно боронувати поверхневий шар пляжного матеріалу з видаленням заглибленого у пісок сміття.

4.7.1. Всі торгові об’єкти, які розташовані безпосередньо на території пляжів та прилеглих до них зонах, відповідають за санітарний стан прилеглої до них в радіусі 50 метрів території.

 

4.8. На громадських пляжах і акваторії забороняється купати і вигулювати тварин, використовувати для готування і розігріву їжі відкритий вогонь, вживання алкогольних напоїв, користування потужними звуковідтворюючими пристроями, закопувати в пляжний матеріал скляні чи інші небезпечні предмети, робити інші протиправні дії, позначені Правилами охорони життя людей на водних об'єктах України.

 

4.9. Забороняється відкриття і функціонування оздоровчих закладів та пляжів загального користування без обстеження і очистки акваторій пляжів, без наявності розгорнутого відомчого сезонного рятувального поста, укомплектованого підготовленими матросами-рятувальниками і оснащеного необхідним рятувальним майном.

 

4.10. Забороняється на території пляжів самовільно розташовувати об’єкти та устаткування.

 

4.11. Громадські пляжі: „Аркадія”, ”Отрада”, ”Дельфін”, ”Для інвалідів”, „Курортний”, „Ланжерон” „Золотий Берег”, „Монастирський”, „Чорноморка”, що мають технічні можливості, повинні бути обладнані пристроями, що забезпечують вільний доступ людей з обмеженими фізичними можливостями до зони відпочинку (пандуси, перила, таке ін.).

Обладнання пляжів відповідними пристроями здійснюється за рахунок організації, яка експлуатує пляж.

 

4.12. Вхід на пляж є вільним та безкоштовним.

 

5. ПОРЯДОК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОГО І МУНІЦИПАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ЗА СТАНОМ ПЛЯЖІВ

 

5.1. Для підтвердження основних характеристик, устаткування й експлуатації всіх категорій міських пляжів здійснюється державний та муніципальний контроль.

 

5.2. Виконавчі органи Одеської міської ради, інспектори сектору організації рятувальних робіт, міської служби оперативного реагування на надзвичайні ситуації (077), міська санітарно-епідеміологічна станція, державна інспекція охорони Чорного моря в обов'язковому порядку інформують населення через засоби масової інформації про заборону або обмеження загального водокористування з зазначенням причин, передбачуваних чи розрахункових термінів скасування або продовження заборони і обмежень.

                           

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ

 

6.1. Порушеннями даних Правил, які тягнуть за собою відповідальність фізичних осіб та посадових осіб вважаються правопорушення, передбачені Кодексом України про адміністративні правопорушення, Цивільним Кодексом України, спеціальними законами, санітарними Правилами, державними будівельними нормами:

- будівництво на території пляжів та в 100-метрової зоні об’єктів з порушенням затвердженої в установленому законодавством порядку містобудівної документації та державних будівельних норм;

- порушення встановлених законодавством екологічних, санітарно-гігієнічних вимог та санітарних норм під час проектування, розміщення, будівництва та експлуатації на пляжах будь-яких торгових, розважальних об'єктів; 

- порушення міських Правил благоустрою міста Одеси; 

- порушення режиму використання і охорони територій та об'єктів рекреаційного призначення; 

- самовільне зайняття території (частини території) пляжу; 

- пошкодження (руйнування чи псування) берегозахисних споруд, інженерних мереж на узбережжі; 

- знищення або пошкодження зелених насаджень на берегових схилах; 

- забруднення (засмічення) території пляжу; 

Види Порушень, які тягнуть безспірне дострокове розірвання договорів оренди берегозахисних споруд

- неналежне утримання території пляжів;  

- стягнення плати за вхід на пляж; 

- порушення вимог з обладнання пляжу. 

 

6.2. Особи, винні у порушенні цих Правил, зобов’язані відшкодувати завдану шкоду у повному обсязі добровільно, або примусово у судовому порядку.     

 

6.3. Підприємства і організації, фізичні особи – суб'єкти підприємницької діяльності, за якими закріплені, у тому числі і на умовах оренди, міські пляжі, несуть відповідальність за порушення цих Правил, а керівники і персональну відповідальність за безпеку життя і здоров'я відпочиваючих, а також за погіршення рекреаційних властивостей пляжів і суміжних прибережних території, відповідно до чинного законодавства.

 

Секретар ради                        О.А. Прокопенко

Додаток 1

до Правил з устаткування та

експлуатації пляжів, затверджених

рішенням Одеської міської ради

від 05.04.07р. №1133-V

 

Основні вимоги до обладнання пляжів

 

 

Об'єкти

Пляжі

 

громадські

 

орендні ділянки на громадських пляжах

лікувально-оздоровчі

1

2

3

4

 

будинки адміністрації пляжу

тільки поза пляжною територією – капітальні чи сезонні; площею не більш 50 м.кв

на пляжі – тільки сезонні, площею не більш 1% від загальної площі пляжної території

на пляжі – тільки сезонні, площею не більш 10 м.кв

 

роздягальні

у кількості, необхідній для обслуговування однією роздягальнею у час „пік”

15-20 осіб за годину,

площею не менш 1,5 м.кв

у кількості, необхідній для обслуговування однією роздягальнею у час „пік”

15-20 осіб за годину,

площею не менш 1,5 м.кв

у кількості, необхідній для обслуговування однією роздягальнею у час „пік”

15-20 осіб за годину,

площею не менш 1,5 м.кв

медпункт

приміщення площею не менш ніж 15 м.кв, що може бути приміщенням рятівного поста

приміщення площею не менш ніж 10 м.кв, що може бути в приміщенні рятівного поста

кабінет площею не менш ніж

10 м.кв; обладнується адміністрацією оздоровчого закладу для надання першої допомоги та інших медичних послуг

рятівні засоби загального користування

1 щит з рятівними засобами на 25 м берегової смуги

1 щит з рятівними засобами на 25 м берегової смуги

1 щит з рятівними засобами на 25 м берегової смуги

 

туалети

1 унітаз на 75 відпочиваючих, розташування – не менш 50 м та не далі 200 м від місця купання

1 біотуалет

на 40 відпочиваючих

1 унітаз на 75, або

1 біотуалет на 40 відпочиваючих

пристрій для

миття ніг

одна насадка

на 40 осіб

не

регламентується

одна насадка

на 20 осіб

прісний душ

на 1000 відпочиваючих

8-10 рожків

не

регламентується

один рожок на 10-15 осіб

питні фонтанчики

 

одна насадка

на 100 осіб

не

регламентується

не регламентується

службові приміщення для зберігання інвентарю

одноповерхові капітальні приміщення тільки за межами пляжу, площею

до 100 м.кв

на пляжі тільки одноповерхові   будівлі розбірного типу, площею до 1% від загальної площі оренди

на пляжі тільки одноповерхові будівлі розбірного типу, площею до 1% від загальної площі пляжу

тіньові навіси

з розрахунку 5% від кількості відпочиваючих по 4,5 м.кв на одну особу

не регламентується

з розрахунку 10% від кількості відпочиваючих по 3,0 м.кв на одну особу

тапчани, шезлонги

кількість не має перевищувати 20% площі пляжу

кількість не може перевищувати 70% площі пляжу

за нормами оздоровчих закладів

дитячий сектор

20-30 м.кв на один гектар пляжу

не регламентується

60-80 м.кв на один гектар пляжу

спортивні майданчики, окремі спортивні споруди

площею не більш 1% від загальної площі пляжу, без твердого покриття

площею не більш 1% від загальної площі пляжу, без твердого покриття

не регламентується, тверде покриття тільки для обслуговування спортивно-лікувальних споруд; без капітальних основ

ангар (навіс) для паркування чергових рятівних плавзасобів

на пляжі - не більш 20 м2 , тільки під цільове призначення

на пляжі - не більш 20 м2 , тільки для цільового призначення

на пляжі - не більш 20 м.кв, тільки для цільового призначення

площа замощення доріжок, майданчиків для загального користуван ня на території пляжу (без розташування тор говельних та розважаль них закладів)

 

до 0,5% загальної площі пляжу

до 5% загальної площі орендної ділянки

до 10% загальної площі пляжу; тільки для обслуговування стаціонарних медично-оздоровчих споруд та пристроїв

сміттєнакопичувальні контейнери та урни

1 контейнер на

4,0 тис. кв. м загальної площі пляжу; 1 урна встановлюється через кожні 40 метрів, на одної лінії, паралельно урізу води, або в інших зручних місцях.

 

1 контейнер на 4,0 тис. кв. метрів загальної площі пляжу;

1 урна встановлюється через кожні 40 метрів, на одної лінії, паралельно урізу води, або в інших зручних місцях

1 контейнер на 4,0 тис. кв. м загальної площі пляжу; 1 урна встановлюється через кожні 40 метрів, на одної лінії, паралельно урізу води, або в інших зручних

 

Додаток 2
до Правил з устаткування та
експлуатації пляжів, затверджених
рішенням Одеської міської ради
від 05.04.07р. №1133-V

 

П А С П О Р Т
на відкриття і функціонування пляжу

 

 Комісія, створена розпорядженням міського голови 
від ______________ року № _________ 
  _______________________________________________________________________ 
Дозволяє функціонування пляжу: Протокол комісії від _________ № ____________ 
З «____» _______________ 200__ року 
До «____» ______________ 200__року 

1. Назва пляжу_________________________________________________________ 
______________________________________________________________________ 
2. Власник (балансоутримувач, користувач) пляжу __________________________ 
3. Місцезнаходження власника (балансоутримувача, користувача)_____________  ______________________________________________________________________   4. Підпорядкованість ___________________________________________________ 
______________________________________________________________________ 
5. Кількість місць (не більше) _____________________________________________ 
Готовність пляжу: 
берегова частина ______________________________________________________ 
акваторія _____________________________________________________________ 
підводна частина ______________________________________________________ 

ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДКРИТТЯ 
Відповідність обладнання пляжу умовам та вимогам нормативних документів, про що свідчать підписи представників контролюючих органів. 
Голова комісії __________________________________________________________ 
Секретар комісії________________________________________________________ 
«____» ________________ 200__ р. 

ПОГОДЖЕНО: 
1.Санітарно-епідеміологічна служба м. Одеси _______________________________ 
2. Управління екологічної безпеки Одеської міської ради ______________________ 
3. Управління з надзвичайних ситуацій і цивільного захисту населення Одеської  міської ради ___________________________________________________ 
4. Морський районний рятувально-координаційний центр у м. Одесі ДСВАРС МНС  України __________________________________________________________ 
5. Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя ОМР__ 
______________________________________________________________________

 

Додаток 3
до Правил з устаткування та
експлуатації пляжів, затверджених
рішенням Одеської міської ради
від 05.04.07р. №1133-V

“ЗАТВЕРДЖУЮ”
Керівник підприємства
відповідальний за експлуатацію пляжу
_______________________
________________200__ р.

 

А К Т
щодо усунення перешкод з дна акваторії пляжу

 

Акт складений представниками адміністрації (орендаря) пляжу

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________
в особі _____________________________________________, з одного боку, і

керівником водолазної групи, яка проводила обстеження, в особі

_____________________________________________, з іншого боку, про те, що

водолазна група в складі ________________________________________________
______________________________________________________________________

______________________________________________________________________
«____»____________200__ р. під час обстеження дна акваторії пляжу ___________________________________________________________виявила такі

перешкоди, що створюють небезпеку при купанні:
1. ___________________________________________________________________
2. ___________________________________________________________________
3. ___________________________________________________________________
4. ___________________________________________________________________
зазначені перешкоди, підняті водолазами на берег

Представник адміністрації пляжу Керівник водолазної групи

_____________________________                       _____________________________
   (підпис) (прізвище, ініціали)                                      (підпис) (прізвище, ініціали)


Додаток 4
до Правил з устаткування та
експлуатації пляжів, затверджених
рішенням Одеської міської ради
від 05.04.07р. №1133-V

Паспорт підводної частини пляжу

_____________________________________________________________________
що відноситься _______________________________________________________
1. Місце розташування пляжу ___________________________________________
2. Характер ґрунту дна акваторії ________________________________________

 

____________________________________________________________________

3. Рельєф дна акваторії________________________________________________

4. Наявність перешкод, що становлять небезпеку під час купання, ____________________________________________________________________
5. Характеристика матеріалу пляжу _____________________________________
6. Наявність місць, визначених для купання дітей, інвалідів_________________
7. Наявність знаків, що визначають межі акваторії пляжу___________________
8. Наявність рятувального поста _______________________________________
9. Наявність актів про виконання водолазних робіт:
9.1. Водолазного обстеження дна акваторії пляжу ________________________
9.2. Усунення перешкод, що становлять небезпеку _______________________

10. Наявність плану дна акваторії пляжу_________________________________
11. Наявність карти виміру глибин акваторії пляжу________________________


Представник адміністрації пляжу                                  Керівник водолазної групи

_____________________________                   _____________________________ 
      (підпис) (прізвище, ініціали)                              (підпис) (прізвище, ініціали)

 

Додаток 5
до Правил з устаткування та
експлуатації пляжів, затверджених
рішенням Одеської міської ради
від 05.04.07р. №1133-V

 

ВИМОГИ ДО РЯТУВАЛЬНОГО ПОСТА І ОБОВ'ЯЗКІВ МАТРОСА-РЯТУВАЛЬНИКА

Загальні положення

 

Рятувальний пост складається з матросів-рятувальників, які виконують завдання з охорони життя людей на визначених ділянках акваторії. Рятувальники мають бути підготовлені, як до дій з порятунку людей на морі, так і до дій з надання потерпілим першої медичної допомоги. Разом з посвідченням водолаза-рятувальника вони повинні мати посвідчення парамедика, що видається після їх підготовки за спеціальною програмою в спеціалізованому учбово-тренувальному центрі.
Рятувальники повинні проходити щорічну атестацію із здаванням іспитів та отриманням свідоцтва встановленого зразка Центральної міжвідомчої атестаційної комісії (ЦМАК) у Морському рятувальному центрі МНС України в м. Одесі.
Діяльність рятувального поста, залежно від тривалості купального сезону, може бути сезонною або тимчасовою, на період проведення зимових спортивних змагань та інше.
Забезпечення рятувальників приміщеннями, рятувальним майном, підготовка матросів-рятувальників здійснюється за рахунок засобів та грошових коштів підприємств, установ, суб'єктів підприємницької діяльності, які експлуатують пляж, у тому числі і на умовах оренди.

 

Організація роботи

 

Мінімальний персонал, який виконує функції охорони життя в зоні відповідальності рятувального поста має складатися:
- начальник поста (аквалангіст);
- матрос-рятувальник (аквалангіст);

Рятувальний пост забезпечується обов`язковим майном:
- кола рятувальні, плавучі кінці з плавучими кулями, мегафон, санітарна сумка з медикаментами, бінокль, багор, страховий кінець довжиною 40 метрів;
- комплект аквалангіста № 1 (або № 2), пояс (жилет) рятувальний - по одному на кожного рятувальника;
- рятувальна шлюпка.

Забороняється:
- використання на посадах матросів-рятувальників осіб, які не пройшли спеціальну підготовку (перепідготовку) і не мають посвідчення встановленого зразка з датою поточного року;
- відволікання матросів-рятувальників від виконання ними своїх службових обов'язків.

У приміщенні рятувального поста має бути така документація:
- вахтовий журнал;
- журнал перевірок аквалангів;
- схема району дії; графік чергування;
- перелік майна;
- журнал інструктажу з охорони праці;
- інструкції з охорони праці.

 

Порядок роботи

 

У процесі підготовки до купального сезону матроси-рятувальники:
- переконуються в наявності документації з обстеження й очищення дна акваторії пляжу;
- уточнюють межі відповідальності свого рятувального поста і сусіднього;
- розробляють і перевіряють схему спостереження за акваторією, порядок зв'язку з оперативними черговими міської служби «077» і Морського регіонального водолазно-рятувального центру в м. Одесі;
- виставляють буї на межах купання;
- позначають буями в акваторії пляжу місця, небезпечні для життя і здоров'я людей, відповідно до акта водолазного обстеження;
- установлюють на території пляжу щити з інформацією про засоби безпеки на воді, способах надання допомоги постраждалому та самопорятунку;
- погоджують з адміністрацією експлуатуючого пляж підприємства, час роботи і порядок несення вахти;
- приймають майно рятувального поста, перевіряють його комплектність і справність.

У період роботи рятувального поста матроси-рятувальники:
- ведуть безупинні спостереження за відпочиваючими в акваторії пляжу;
- вчасно вживають заходи щодо недопущення купання громадян у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння;
- вживають заходів щодо недопущення перебування дітей на воді без догляду дорослих;
- попереджають спроби запливу громадян за лінію обмежувальних знаків;
- попереджають користування на воді автомобільними камерами,
надувними матрацами, плотами, лежаками, дошками, інше;
- припиняють дії на воді, пов'язані з небезпекою для життя, стрибки в місцях з малими глибинами;
- фіксують порушення правил судноплавства маломірними моторними плавзасобами поблизу пляжів, а також забруднення акваторії і пляжів, з відповідними записами у вахтовому журналі, про що негайно повідомляють державну інспекцію охорони Чорного моря;
- надають першу медичну допомогу потерпілим; організовують, при необхідності, виклик «швидкої медичної допомоги»;
- виставляють на вежах чи спеціальних тичинах знаки штормового попередження чи про заборону купання або виходу в море прогулянкових плавзасобів;
- щоденно надають інформацію міській службі «077» та адміністрації пляжу про всі події, які призвели чи могли призвести до загибелі чи пошкодження здоров`я відпочиваючих, згідно із записами у вахтовому журналі.

 

Додаток 6
до Правил з устаткування та
експлуатації пляжів, затверджених
рішенням Одеської міської ради
від 05.04.07р. №1133-V

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Керівник підприємства,
відповідального за
експлуатацію пляжу
____________________________
«_____» ___________________200__р.

 

АКТ
водолазного обстеження дна акваторії
пляжу______________________________

 

«______» ________________200___р.                                            м. ____________________

 

Акт складено представником адміністрації власника пляжу

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

В особі_____________________________________________________________, з одного

боку, керівником водолазної групи, що проводила обстеження в особі

_______________________________________, з іншого боку, в тому, що водолазна група

в складі_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________
«______» _________________200__р. провела такі роботи:

1. Водолазне обстеження дна акваторії пляжу ____________________________________
розмірами ____________ х __________м, загальною площею ___________________ кв.м.
2. Провела проміри глибини дна вищеназваного пляжу за поперечним профілем, указаним у схемі, що додається.
3. Склала план вищеназваного пляжу з промірами глибини дна його акваторії із зазначенням предметів, що становлять собою небезпеку при купанні.
4. Провела усунення перешкод з дна акваторії названого пляжу і видала відповідний акт про усунення перешкод _______________________________________________________
Роботи прийняті представником адміністрації власника пляжу з оцінкою
____________________________________________________________________________
Представник адміністрації                                                   керівник водолазної групи,
власника пляжу                                                                    що проводила обстеження
_______________________                                               ________________________
         Підпис П.І.Б.                                                                              Підпис П.І.Б.

 



Страница создана: 20.04.2007 07:41
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

11, 12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее