23:51:49   |   12 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Публичные закупки / Объявления о результатах торгов / послуги з прийому та обліку комунальних платежів

послуги з прийому та обліку комунальних платежів

Повідомлення
про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися

№3 від 29.11.2010 року


1. Замовник:
1.1. Найменування. Комунальне підприємство „Житлово-коммунальній сервіс „Пересипський” Одеського міськвиконкому
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 32190044
1.3. Місцезнаходження. місто Одеса, вулиця Чорноморського козацтва, 95, 65003

2. Предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі ДК 92.40.10.400 послуги з автоматизованої системи прийому та обліку комунальних платежів по здійснюванню в касах банківських підприємств АСОКП прийму та обліку платежів населення (послуги/спеціалізованих організацій з передавання даних та інформаційного забезпечення користувачів на основі баз даних та інформаційних мереж.
2.2. Кількість товару або вид робіт чи послуг.
2.3. Місце і строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. 65003, місто Одеса, вулиця Чорноморського козацтва, 95, з 01.01.2011р. до 31.12.2011р.

3. Процедура закупівлі. Відкриті торги

4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України. Номер бюлетеня 48(436) 29.11.2010 року, оголошення №46971(КОМ)

5. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).

6. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
6.1. Дата прийняття рішення 29.11.2010 р.
6.2. Причини. торги відмінені відповідно до абзацу 2 ч.1 ст. 30 Закону України „Про здійснення державних закупівель”
- неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель.


Голова Комітету з конкурсних торгів – Чупін О.М.

 


ФОРМА ЗВІТУ
про результати проведення процедур
відкритих і двоступеневих торгів
N 3 від 01.12.2010 року

1.Замовник:
1.1. Найменування: : Комунальне підприємство «Житлово-комунальний сервіс «Пересипський»;
1.2.Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ : 32190044;
1.3.Місце знаходження : Одеська область, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва 95, 65003;
1.4. Посадові особи замовника,уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: директор КП ЖКС «Пересипський» Чупін Олександр Миколайович, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 95 ,65003, тел. 0482358339 факс 0482358341;
1.5. Головний розпорядник коштів : Комунальне підприємство «Житлово-комунальний сервіс «Пересипський»,32190044;
2. Джерело фінансування закупівлі. кошти підприємства.
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: ДК 92.40.10.400 послуги з автоматизованої системи прийому та обліку комунальних платежів по здійснюванню в касах банківських підприємств АСОКП прийму та обліку платежів населення (послуги/спеціалізованих організацій з передавання даних та інформаційного забезпечення користувачів на основі баз даних та інформаційних мереж;
3.2. Кількість товарів, вид робіт або послуг.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги;
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про закупівлю omr.gov.ua
5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України. Номер бюлетеня 48(436) 29.11.2010 року, оголошення №46971(КОМ);
5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України.
5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України.
5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів.
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі.
6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.
6.3. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер.
6.4. Місцезнаходження.
7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 29.12.2010 р. до 11.00 год.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час). 29.12.2010 р. 15.00 год.
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів.
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).
7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів.
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення.
8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів ______________;
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів ______________;
номер ______ та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів 
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів.
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.
9.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс.
10. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна.
11. Підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).
12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:
12.1. Дата прийняття рішення: 29.11.2010 р.
12.2. Причини: торги відмінені відповідно до абзацу 2 ч.1 ст. 30 Закону України „Про здійснення державних закупівель”
- неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель.
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, встановлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:
13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають встановленим законодавством вимогам.
13.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають встановленим законодавством вимогам.
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону.
13.4. Перелік учасників, щодо яких встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника.
14. Інша інформація (в тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури).
15. Склад комітету з конкурсних торгів:
Голова комітету конкурсних торгів директор КП ЖКС «Пересипський» Чупін О.М.
Заступник голови головний бухгалтер Мигоренко М.М.
Відповідальний секретар начальник відділу правової та кадрової роботи Назаренко В.Д.
Члени комітету: головний інженер Сєров В.С.
заступник директора Раздобаркина Л.В.
начальник планового відділу Козаченко Т.М.
ст. інспектор із звернення громадян Якимчук І.Н.
інженер виробничого відділу Кондратюк Т. Г.


Голова комітету конкурсних торгів
Директор КП ЖКС «Пересипський» О.М. Чупін

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее