19:30:42   |   20 июля 2018   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Одесса инвестиционная
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Тендер "Реконструкция уличного освещения"
Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее



/ Главная / Публичные закупки / Объявления о результатах торгов / послуги з озброєної охорони музейних предметів (пам\'ятник «Засновникам Одеси»)

послуги з озброєної охорони музейних предметів (пам\'ятник «Засновникам Одеси»)

ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення торгів
від 29.02.2012р.

1. Замовник:
1.1. Найменування: Управління з питань охорони об’єктів культурної спадщини Одеської міської ради.
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26343789.
1.3. Місцезнаходження: Одеська область, м. Одеса, Приморський район, вул. Катерининська,14, поштовий індекс 65026.
1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Управління з питань охорони об’єктів культурної спадщини Одеської міської ради, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 26343789.
2. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет (бюджет м. Одеси).
3. Процедура закупівлі: відкриті торги.
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: код Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97: 74.60.1 «Послуги з проведення розслідувань і забезпечення безпеки» (послуги з озброєної охорони музейних предметів Державної частини Музейного фонду України, а саме скульптурної групи у складі пам'ятника «Засновникам Одеси» за адресою: м. Одеса, Катерининська площа).
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Одеса, Катерининська площа.
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: березень – грудень 2012 року.
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): omr.gov.ua.
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 02.01.2012р. оголошення № 003472 в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» № 1 (603)
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, публікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України “Про здійснення державних закупівель”). --
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 10.02.2012р. оголошення № 071151 в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» № 18 (620).
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною: 07.02.2012р.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю: 29.02.2012р.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися: --
6.3.1. Дата прийняття рішення. --
6.3.2. Причина.--
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 543700,80 грн. (П'ятсот сорок три тисячі сімсот грн. 80 коп.) (з ПДВ).
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару). --
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Управління Державної служби охорони при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області.
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 08596972.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи): Одеська область, м. Одеса, Малиновський район, вул. Академіка Філатова, буд. 70-А, поштовий індекс 65074.
9.4. Номер телефону, телефаксу: тел. (048) 64-10-44, факс (048) 64-10-44.


Голова комітету з конкурсних торгів, Шелюгін А.І.
заступник начальника управління – начальник відділу з питань охорони та обліку
об'єктів культурної спадщини управління з питань охорони об'єктів
культурної спадщини Одеської міської ради

 

ЗВІТ
про результати проведення процедур відкритих
і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації
№ 1 від 22.03.2012р.

1. Замовник:
1.1. Найменування: Управління з питань охорони об’єктів культурної спадщини Одеської міської ради.
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26343789.
1.3. Місцезнаходження: Одеська область, м. Одеса, Приморський район, вул. Катерининська, 14, поштовий індекс 65026.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Шелюгін Андрій Ігорович – заступник начальника управління – начальник відділу з питань охорони та обліку об'єктів культурної спадщини (голова комітету з конкурсних торгів), м. Одеса, вул. Катерининська,14, поштовий індекс 65026, тел. (048)726-68-79, факс (048) 722-80-04, spadshchina@ukr.net.
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Управління з питань охорони об’єктів культурної спадщини Одеської міської ради, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 26343789.
2. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет (бюджет м. Одеси).
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: код Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97: 74.60.1 «Послуги з проведення розслідувань і забезпечення безпеки» (послуги з озброєної охорони музейних предметів Державної частини Музейного фонду України, а саме скульптурної групи у складі пам'ятника «Засновникам Одеси» за адресою: м. Одеса, Катерининська площа).
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: -
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Одеса, Катерининська площа.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: березень – грудень 2012 року.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю (у разі наявності) omr.gov.ua.
5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 02.01.2012р. оголошення № 003472 в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» № 1 (603).
5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України “Про здійснення державних закупівель” (далі –Закон): --
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 10.02.2012р. оголошення № 071151 в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» № 18 (620).
5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщене на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 05.03.2012р. оголошення № 111323 в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» № 28 (630).
5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом): -
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів:
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 2 (два)
6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:
- Управління Державної служби охорони при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області;
- Батальйон міліції особливого призначення «Беркут» при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області.
6.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
- код за ЄДРПОУ 08596972;
- код за ЄДРПОУ 08806783.
6.4. Місцезнаходження/місце проживання:
- м. Одеса, вул. Академіка Філатова, буд. 70-А, поштовий індекс 65074;
- м. Одеса, 2-й Розумовський провулок,3, поштовий індекс 65091
7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 02.02.2012р. до 10.00 год.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 02.02.2012р. о 11.00 год.
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 2(дві).
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів): --
7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів:
- 543700,80 грн (П'ятсот сорок три тисячі сімсот грн. 80 коп.) з ПДВ
- 587347,00 грн. (П'ятсот вісімдесят сім тисяч триста сорок сім грн. 00 коп.) з ПДВ
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення:--
8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів 543700,80 грн;
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів 587347,00 грн.;
номер № 1 та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів
543700,80 грн з ПДВ;
(цифрами)
(П'ятсот сорок три тисячі сімсот грн. 80 коп.) (словами)
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 07.02.2012р.
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Управління Державної служби охорони при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області.
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 08596972
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: Одеська область, м. Одеса, Малиновський район, вул. Академіка Філатова, буд. 70-А, поштовий індекс 65074, тел. (048) 64-10-44, факс (048) 64-10-44.
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 29.02.2012р., 543700,80 грн. (П'ятсот сорок три тисячі сімсот грн. 80 коп.) з ПДВ
10.1. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): --
11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце):
12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:
12.1. Дата прийняття рішення: --
12.2. Причини: --
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:
13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають установленим законодавством вимогам: Управління Державної служби охорони при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області; Батальйон міліції особливого призначення «Беркут» при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області.
13.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають установленим законодавством вимогам: --
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону: Управління Державної служби охорони при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області; Батальйон міліції особливого призначення «Беркут» при Головному Управлінні Міністерства внутрішніх справ України в Одеській області.
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника: --
14. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури): Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснювалась на основі одного критерію: ціни, за умови відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а його пропозиції умовам документації конкурсних торгів.
Запити стосовно надання копії протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів відсутні.
15. Склад комітету з конкурсних торгів :
Шелюгін А.І. – голова комітету з конкурсних торгів, заступник начальника управління – начальник відділу з питань охорони та обліку об'єктів культурної спадщини управління;
Завалко С.В. – заступник голови комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст відділу з питань охорони та обліку об'єктів культурної спадщини управління;
Фещенко Г.В. – відповідальний секретар комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності;
Бабін В.П. – заступник начальника управління;
Орлова А.І. – головний спеціаліст відділу бухгалтерського облік та звітності.
(прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів).



Голова комітету з конкурсних торгів, А.І. Шелюгін
заступник начальника управління – начальник відділу з питань охорони та обліку
об'єктів культурної спадщини управління з питань охорони об'єктів
культурної спадщини Одеської міської ради

 

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

ОПОВЕЩЕНИЯ
- перекрытие дорог
- отключение
свет / вода / газ

Далее 21 июля в 21:00
Суперкубок Украины
«Шахтер» - «Динамо»
работа транспорта

Далее 21 июля 18.00
церемония закрытия Одесский кинофестиваль

Далее 13-22 июля
работа транспорта
в дни кинофестиваля

Далее 23 июля 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 29 июля 18:00
Концерт к 1030-летию Крещения Киевской Руси-Украины

Далее с 26 по 29 июля
книжный фестиваль 
«Зеленая волна»

Далее с 18 июля
к 1030-летию крещения Киевской Руси-Украины

Далее 26 июля 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее Конкурсы 
экопроектов

Далее ГРАФИК ЗАСЕДАНИЙ 
депутатских комиссий

Далее План спортивных мероприятий
Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г А З Е Т Ы - ОНЛАЙН
ОДЕССКИЙ ВЕСТНИК
ДУМСЬКА ПЛОЩА

Далее Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее МЕСТНЫЕ НАЛОГИ
2018

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2018 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ ИНФОРМАЦИИ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее