11:23:48   |   16 июля 2018   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Одесса инвестиционная
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Тендер "Реконструкция уличного освещения"
Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее



/ Главная / Публичные закупки / Объявления о результатах торгов / Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування

Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування

Комунальне підприємство «Міськзелентрест»
ЗВІТ про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 26/01/15 від 26.01.2015 р.

                                                               
ОГОЛОШЕННЯ 
про результати проведення торгів
1. Замовник.
1.1. Найменування. Комунальне підприємство «Міськзелентрест».
1.2. Код за ЄДРПОУ. 31185820.
1.3. Місцезнаходження. вул. Варненська, 27-а, каб. № 1, Одеська обл., м.Одеса, 65070.
2. Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет.
3. Процедура закупівлі. Відкриті торги.
4. Інформація про предмет закупівлі.

4.1. Найменування предмета закупівлі. ДК (016:2010) -38.11.2. Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування.(38.11.21-00.00 Збирання комунальних безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування). Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування.

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Згідно ДКТ (додаток №1).
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. м.Одеса, Приморський     р-н, Київський р-н, Суворовський р-н, Малиновський р-н. (Парки, бульвари, сквери).
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. На протязі 2015р.
5. Інформування про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення). http://www.omr.gov.ua/
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. 23.01.2015р, №019417.
5.3. Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.-
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.-
6. Результат проведення процедури закупівлі.
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів.-
6.2. Дата укладення договору про закупівлю.-
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
дата прийняття рішення; 26.01.2015р.
підстава. Стаття 30, Закону  1197-VІІ, від 10.04.2014 р., здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили.(Істотна зміна обсягів закупівлі даної послуги).
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю.-
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару).-
9. Інформація про переможця торгів.-
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.-
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.-
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу.-
10. Інформація про рамкову угоду.-
10.1. Дата та номер рамкової угоди.-
10.2. Учасники рамкової угоди.-
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.-
 
 
          Голова комітету з конкурсних торгів:
            Ковальчук Роман Миколайович             
           Члени комітету з конкурсних торгів:
            Деремук В’ячеслав Вікторович              
            Человечкова Олена Олександрівна        
            Бабіна Тетяна Леонідівна                          
            Миронюк Іван Григорович                      
    
 
**************************
ЗВІТ 
про результати проведення процедур відкритих
і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації 
№ 26/01/15 від 26.01.2015р.
1. Замовник.
1.1. Найменування. Комунальне підприємство «Міськзелентрест».
1.2. Код за ЄДРПОУ. 31185820.
1.3. Місцезнаходження.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).
Бабіна Тетяна Леонідівна , секретар комітету з конкурсних торгів, м. Одеса, вул. Варненська 27-а, 65070, конт./тел. (048) 765-67-58, факс (048) 765-67-58, email: tender.zt@omr.odessa.ua.
2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.
2.1. Найменування.-
2.2. Код за ЄДРПОУ.-
2.3. Місцезнаходження.-
2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів. Департамент міського господарства Одеської міської ради , код за ЄДРПОУ 34674154
3. Предмет закупівлі.

3.1. Найменування предмета закупівлі. ДК (016:2010) -38.11.2. Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування.(38.11.21-00.00 Збирання комунальних безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування). Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування.

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Згідно ДКТ (додаток №1).
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. м.Одеса, Приморський     р-н, Київський р-н, Суворовський р-н, Малиновський р-н. (Парки, бульвари, сквери).
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. На протязі 2015р.
4. Процедура закупівлі. Відкриті торги.
5. Інформування про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю. http://www.omr.gov.ua/
5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. 23.01.2015р, №019417.
5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
5.4. Дата і номер оголошення про результати процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.-
5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю.-
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.-
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі.-
6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.-
6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.-
6.4. Місцезнаходження/місце проживання.-
7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.-
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час).-
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час).-
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів.-
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).-
7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів.-
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення.-
8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.-
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:-
 
 
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів
__________________ ; 
      (цифрами і словами)
 
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів
__________________ ; 
      (цифрами і словами)
 
ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів
__________________ ; 
      (цифрами і словами)
 
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів.-
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.-
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.-
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.-
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс.-
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.-
11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).-
12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися.
12.1. Дата прийняття рішення. 26.01.2015р.
12.2. Підстави. Стаття 30, Закону  1197-VІІ, від 10.04.2014 р., здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили.(Істотна зміна обсягів закупівлі даної послуги).
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав.-
13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.-
13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.-
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону.-
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені-
статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника.-
14. Інформація про укладену рамкову угоду.-
14.1. Дата та номер рамкової угоди.-
14.2. Учасники рамкової угоди.-
14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.-
14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді.-
14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником.-
15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників).-
16. Склад комітету з конкурсних торгів:
 
          Голова комітету з конкурсних торгів:
            Ковальчук Роман Миколайович             
           Члени комітету з конкурсних торгів:
            Деремук В’ячеслав Вікторович              
            Человечкова Олена Олександрівна        
            Бабіна Тетяна Леонідівна                          
            Миронюк Іван Григорович                      
 
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

ОПОВЕЩЕНИЯ
- перекрытие дорог
- отключение
свет / вода / газ

Далее 18 июля в 10:00
C Е С С И Я

Далее 13-21 июля
IX Одесский 
международный
кинофестиваль

Далее 13-22 июля
работа транспорта
в дни кинофестиваля

Далее 17 июля 09.00 
общественные слушания 
проект тарифов

Далее 21 июля в 21:00
матч Суперкубка Украины
«Шахтер» и «Динамо»

Далее с 18 июля
к 1030-летию крещения Киевской Руси-Украины

Далее 26 июля 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее ГРАФИК ЗАСЕДАНИЙ 
депутатских комиссий

Далее План спортивных мероприятий
Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г А З Е Т Ы - ОНЛАЙН
ОДЕССКИЙ ВЕСТНИК
ДУМСЬКА ПЛОЩА

Далее Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее МЕСТНЫЕ НАЛОГИ
2018

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2018 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ ИНФОРМАЦИИ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее