02:46:15   |   14 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Публичные закупки / Объявления о запланированных торгах / Запрос ценовых предложений: Продукция рассадников и цветоводства

Запрос ценовых предложений: Продукция рассадников и цветоводства

КП «Міськзелентрест»

Запит цінових пропозицій (котирувань)

 
Тендерний комітет з організації та проведення закупівель товарів, робот і послуг за рахунок бюджетних коштів КП «Міськзелентрест», при головному розпоряднику бюджетних коштів - Управлінні житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Одеської міської ради (далі Замовник), відповідно до норм Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.20.2008р. №921 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19.11.2008р. №1017) (далі Положення) запрошує Вас
      
 прийняти участь у торгах шляхом застосування процедури запиту цінових пропозицій (котирувань), щодо закупівлі: 01.12.2 – «Продукція розсадників та квітництва» (насіння, черенки та цибулини квіткової продукції).
 
 1. Найменування та місцезаходження Замовника:
          Замовник торгів – КП «Міськзелентрест»,
          65070, м. Одеса, вул. Варненська, 27-а.
 
2. Вид, кількість та місце поставки товарів або надання послуг:
Предмет закупівлі (товар) –
01.12.2 – «Продукція розсадників та квітництва» (насіння, черенки та цибулини квіткової продукції).
Вид поставки:
Поставка здійснюється Продавцем на адресу Замовника, без додаткової оплати.
 
 Найменування Товару та потребуємо кількість :  
№ п/п
Назва
Cорт
Кількість
Черенки та цибулини квіткової продукції
1. 
Begonia x semperflorens
Marsala Scarlet
5 002
2. 
Petunia x grandiflora
Musica White
2 500
3. 
Petunia x grandiflora
Musica Red
5 000
4. 
Petunia x grandiflora
Musica Blue
2 500
5. 
Impatiens x Neu-Guinea
Harmony Dark Red
1 000
6. 
Impatiens x Neu-Guinea
Harmony White
200
7. 
Impatiens x Neu-Guinea
Harmony Salmon
800
8. 
Mandevilla sanderi
Sundavile Red
2 000
9. 
Pelargonium x zonale
Grandeur® Classic Light Salmon
3 000
10. 
Pelargonium x zonale
Grandeur® Classic Deep Red
20 000
11. 
Pelargonium x zonale
Grandeur® Classic White
2 000
Насіння
12. 
Агератум Тетра БлюMink 02-556
 
10 г
13. 
Бегония Броумов F  Q 0349-0,1
 
0,1 х 2 уп.
14. 
Пеларгония зональная по сортам:
 
 
15. 
 
- Q 0307-100 Хоризон Дип Скарлет
100 шт. х 100 уп.
 
- Q 0739-100 Хоризон Корал Спайс
100 шт. х 30 уп.
 
- Q 0486-100 Хоризон Фиолетовый
100 шт. х 30 уп.
16. 
Тагетис (бархатный):
 
 
 
 
- Q 0110-500 Антигуа Голд
500 шт. х 5 уп.
 
- Q 0113-500 Антигуа Желтая
500 шт. х 5 уп.
 
- Q 0111-500 Антигуа Оранжевая
500 шт. х 5 уп.
 
- Q 0112-500 Антигуа Роуз
500 шт. х 5 уп.
Місце поставки:
65070, м. Одеса, вул. Варненська, 27-а.
 
3.Строк поставки товарів або надання послуг:
до 31.12.2009 р.
 
4.Місце і строк подання цінових пропозицій:
Пропозиції подаються за адресою:
65070, м. Одеса, вул. Варненська, 27-а, не пізніше 02.02.2009р. до 10 год. 00 хв., особисто, або поштою.
 
5.Місце і дата розкриття цінових пропозицій:
65070, м. Одеса, вул. Варненська, 27-а, 02.02.2009р., о 10 год. 00 хв.
 
6. Істотні умови договору:
        1. Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання
       2. Постачальник зобов'язується передати в строк у власність Замовника Товар, в асортименті, кількості та за цінами, що надається до Договору і є його невід'ємною частиною, а Покупець зобов'язується прийняти цей товар та оплатити його.
         3.   Постачання здійснюється за письмовим запитом Замовника.
         4. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладною та виставленим рахунком, у разі наявності коштів відповідного призначення на рахунку Покупця
          5.Кількість закуповуємого Товару може бути зменшено в залежності від реального фінансування.
6. Розрахунки будуть здійснюватись через управління Державного казначейства у м.Одеса Головного управління Державного казначейства України в Одеській області.
 
7. Строк дії цінової пропозиції:
          Цінова пропозиція повинна бути дійсною впродовж 120 календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій, та подається за формою згідно Додатку. Ціни на товари встановлюються в національній валюті України
 
Додаткова інформація.
 
Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет.
Ціни на товари вказуються з урахуванням витрат на транспортування, страхування, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), усіх інших витрат постачальника, пов’язаних з постачанням товару.
   В ціновій пропозиції ціни вказуються за кожну одиницю виміру товару, який пропонується для постачання, вартість кожного найменування із урахуванням зазначеної кількості та остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. Ціни вказуються з урахуванням ПДВ.
Форма поставки товару – за замовленням.
Умови оплати товару – за фактично поставлений товар згідно з накладною.
Цінова пропозиція повинна бути надана у запечатаному конверті із зазначенням предмету закупівлі, адреси та назви учасника та оформлена згідно з нижченаведеною формою Додаток №1.
          Замовник відхиляє пропозиції, якщо вони не відповідають вимогам замовника, зазначеним у запиті, або учасник своїми діями призвів до виникнення обставин, зазначених у п. 28  Положення.
Замовник визнає процедуру запиту цінових пропозицій такою, що не відбулася, якщо:
     подано менше трьох пропозицій;
     відхилено всі пропозиції через їх невідповідність вимогам замовника, зазначеним у запиті.
         Процедура запиту цінових пропозицій може бути визнана такою, що не відбулася, у разі, коли найнижча ціна з числа цінових пропозицій, які відповідають вимогам замовника, зазначеним у запиті, перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі.
          Під час укладання договору про закупівлю, кількість закуповуємого Товару може бути зменшено (в залежності від реального фінансування зазначеного предмету закупівлі). При цьому вартість за одиницю Товару залишається без змін, відповідно пропозиції Учасника.
 
 Інформація про необхідність документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним вимогам.
 
1. Документи, які повинен подати Учасник-юридична особа для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень Статуту :
Копія Статуту або іншого установчого документу.
 
2. Інші документи:
1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності).
3. Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
4.Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
5.Копія паспорту (для фізичних осіб).
6.Дозволи або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності.      
7. Документ, підтверджуючий, що Учасник є безпосереднім виробником (виконавцем робіт, надавачем послуг) Предмету закупівлі, або офіційним представником (дилером, агентом, дистриб’юторем, тощо) виробника.
 
        За додатковою інформацією звертатися до відповідального за проведення процедури закупівлі: (048) 7656781, секретар Тендерного комітету КП «Міськзелентрест», Бабіна Тетяна Леонідівна.
Додаток на 1 арк.
 
 Директор
КП «Міськзелентрест»                                                    О.П. Бобикін       
 
Додаток №1
 
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ 
Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю:01.12.2 – «Продукція розсадників та квітництва» (насіння, черенки та цибулини квіткової продукції).                         
№ п/п
Найменування товару
Кількість
Ціна за одиницю, грн., з ПДВ
Загальна вартість, грн., з ПДВ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ВАРТІСТЬ РАЗОМ
 
 
 
 
умови поставки _____________________________ календарних днів.
 
Ми згодні дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дня розкриття пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
 
Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання на підписання Договору не пізніше ніж через 14 робочих днів з дати визнання переможця, і виконати всі умови, передбачені Договором.
До того часу, поки не буде підписано офіційного Договору, наша пропозиція з Вашим письмовим акцептом будуть вважатися такими, що мають силу договору між нами.
Ми погоджуємся з тим, що під час укладання договору про закупівлю, кількість закуповуємого Товару може бути зменшено (в залежності від реального фінансування зазначеного предмету закупівлі). При цьому вартість за одиницю Товару залишається без змін, відповідно нашої поданої пропозиції.
 
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Виконавця, завірені печаткою.
 
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 13 декабря
депутатские комиссии

Далее 13 декабря 18:00 
презентация книги детских рассказов для взрослых

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее