14:40:09   |   17 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Управления и отделы / Комунальне підприємство «Право» / Коммунальное предприятие «Право»

Комунальне підприємство «Право» / Коммунальное предприятие «Право»

м. Одеса, вул. Ланжеронівська, 5
тел. (048) 722-08-17, т/ф: 722-31-17
pravo@omr.odessa.ua  

Директор КП «Право» - ГУБКО Микола Іванович
Прийом громадян: (за попереднім записом)
понеділок: з 10-00 до 13-00
тел.: 722-31-77


Заступник директора - Мороз Костянтин Олександрович
Прийом громадян: (за попереднім записом)
четвер: з 10-00 до 13-00
тел.: 725-31-07

Комунальне підприємство здійснює свою діяльність з метою задоволення потреб та інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері резервування, відповідності та підтвердження адрес об’єктів нерухомого майна у місті Одесі, а також реалізації пілотного проекту Міністерства юстиції України «Шлюб за добу» та організації проведення державної реєстрації шлюбів в Палаці одружень за адресою: місто Одеса, вулиця Рішельєвська, 4. 

   
ВІДДІЛ АДРЕСНОГО РЕЄСТРУ міста ОДЕСИ

тел. 722-08-17

Прийомні дні:
понеділок: з 10-00 до 13-00
середа: з 10-00 до 13-00
четвер: з 14-00 до 17-00

Комунальним підприємством «Право» здійснюється оформлення довідок з Адресного реєстру міста Одеси:
- про резервування адреси об’єкта нерухомого майна;
- про відповідність адреси об’єкта нерухомого майна;
- про підтвердження адреси об’єкта нерухомого майна.

Порядок ведення Адресного реєстру міста Одеси, а також внесення та одержання інформації з нього здійснюється згідно Положення про Адресний реєстр міста Одеси, затвердженого рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 28.07.2009р. № 809 

    

Тарифи
за послуги з ведення Адресного реєстру міста Одеси
 

з/п 
Зміст послуги 
Вартість послуги
з ПДВ 
(грн)
1. 
Підготовка та видача довідки з Адресного реєстру про резервування та підтвердження адреси об'єкта нерухомого майна: 
  
  - 
фізичній особі на об'єкт житлового призначення 
120 
  - 
фізичній особі на об'єкт нежитлового призначення
180 
  - 
юридичній особі на об'єкт житлового призначення 
180 
  - 
юридичній особі на об'єкт нежитлового призначення 
300 
2. 
Підготовка та видача довідки з Адресного реєстру про відповідність адреси об'єкта нерухомого майна: 
  
фізичній особі на об'єкт житлового призначення 
240 
фізичній особі на об'єкт нежитлового призначення 
420 
юридичній особі на об'єкт житлового призначення 
420 
юридичній особі на об'єкт нежитлового призначення 
600 
 
 
Підготовка документів здійснюється терміном у десять робочих днів.
У разі підготовки документів у скорочені терміни, за наявності відповідних можливостей, вартість послуг обчислюється на підставі тарифів з урахуванням наступних коефіцієнтів складності:
- терміном у п'ять робочих днів – К = 1,5;
- терміном у три робочі дні – К = 2,0;
- терміном в один робочий день – К = 4,0.

Пільги за надання послуг з Адресного реєстру міста Одеси в розмірі 50% від встановлених тарифів сплачують наступні категорії громадян:

- ветерани війни (учасники бойових дій, інваліди війни, учасники війни);
- інваліди першої та другої групи;
- учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілі від Чорнобильської катастрофи;
- батьки та діти з багатодітних сімей.

У зв’язку з перейменуванням вулиць, провулків, скверів, бульварів, узвозів, проспектів, площ, інших об'єктів топоніміки, розташованих на території міста Одеси, назви яких містять символіку комуністичного тоталітарного режиму, рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 26.05.2016 року № 151 фізичним особам надано пільги з оплати послуг комунального підприємства «Право» щодо видачі з Адресного реєстру міста Одеси довідок про відповідність адрес об’єктів нерухомості житлового та нежитлового призначення, зменшивши вартість таких послуг до 65,0 грн. незалежно від строків їх надання.
Повністю звільнені від оплати послуг щодо видачі довідок з Адресного реєстру міста Одеси про відповідність адрес об’єктів нерухомості житлового та нежитлового призначення у зв’язку з перейменуванням вулиць, провулків, скверів, бульварів, узвозів, проспектів, площ, інших об'єктів топоніміки, розташованих на території міста Одеси, назви яких містять символіку комуністичного тоталітарного режиму, ветерани війни (учасники бойових дій, інваліди війни, учасники війни), інваліди І та ІІ групи та особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, потерпілі від Чорнобильської катастрофи).
 
на отримання послуг та на підготовку довідки
з Адресного реєстру міста Одеси
 
 
ВІДДІЛ З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ШЛЮБУ

Прийом заявок на державну реєстрацію шлюбу у Палаці одружень за адресою: вул. Рішельєвська, 4 проводиться відповідно до пілотного проекту Міністерства юстиції України «Шлюб за добу», запровадженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 року № 502-р № «Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу».

Цілодобовий контактний телефон для довідок та заявок 098 461 66 90
 
Тарифи на послуги комунального підприємства «Право»
з організації проведення державної реєстрації шлюбу  
 
з/п
Найменування послуг
Тариф
з ПДВ,
грн
1.
Організація проведення державної реєстрації
шлюбу з 09.00 до 16.00 робочого дня (з понеділка по п'ятницю)
1 337
2.
Організація проведення державної реєстрації
шлюбу з 16.00 до 09.00 робочого дня, вихідні та святковідні – цілодобово
1 767
3.
Організація проведення державної реєстрації шлюбу продовж однієї години з моменту звернення заявників поза чергою (запис на отримання послуги здійснюється цілодобово)
2 057
4.
Організація проведення виїзної державної реєстрації шлюбу в межах м. Одеси з 09.00 до 16.00 робочого дня (з понеділка по п'ятницю)
2 521
5.
Організація проведення виїзної державної реєстрації шлюбу в межах м. Одеси з 16.00 до 09.00 робочого дня.
Вихідні та святковідні – цілодобово
3 734
6.
Організація проведення державної реєстрації шлюбу в робочідні, вихідні та святкові дні – цілодобово *
305
 
  
* - пільги для учасників АТО, інвалідів І та ІІ групи, пенсіонерів за віком, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа
 
Крім вартості послуги з організації проведення державної реєстрації шлюбу громадяни, які бажають одружитись, зобов’язані сплатити суму державного мита та платних послуг, що надаються територіальним управлінням юстиції в Одеській області.
 
 
на проведення державної реєстрації шлюбу
 
 
  
 
Відповідно до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 24.11.2011р. № 656 «Про внесення змін до рішень виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.2008 р. № 919 «Про порядок підготовки та оформлення свідоцтв про право власності на об'єкти нерухомого майна» та від 28.07.2009 р. № 809 «Про затвердження Положення про Адресний реєстр міста Одеси» встановлено пільги в розмірі 50% від встановлених тарифів для наступних категорій громадян:
                                                              
- ветеранів війни (учасників бойових дій, інвалідів війни, учасників війни);
- інвалідів першої та другої групи;
- учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи;
- батьків та дітей з багатодітних сімей.
 
Комунальне підприємство «Право» надає юридичні послуги, в тому числі:
 
Захист інтересів підприємств, установ та організацій всіх форм власності у суді, інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування.
 
 Надання консультаційних послуг органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності стосовно підготовки аналізів регуляторного впливу для місцевих нормативно-правових актів, надання методичної допомоги з проведення відстеження результативності дії місцевих нормативно-правових актів. 
Організація та проведення тренінгів, семінарів, науково-практичних конференцій з питань правозастосовної практики.
 
 Підготовка матеріалів та документів для видачі свідоцтв про право власності на об'єкти нерухомого майна, дозвільних та погоджувальних документів в порядку, визначеному чинним законодавством.
 
 Виконання функцій адміністратора та реєстратора Єдиного адресного реєстру міста Одеси.
 
 Надання інформаційних та консультаційних послуг органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності з впровадження систем управління якістю відповідно до міжнародних стандартів.
 
З метою задоволення інтересів підприємств, установ та організацій всіх форм власності в якісних юридичних послугах, комунальне підприємство надає :
       
усні та письмові консультації, роз’яснення, правові висновки;
      
здійснює підготовку та перевірку документів правового характеру;
      
 надає юридичну допомогу з питань оформлення документів на об’єкти нерухомого майна;
      
 здійснює правове забезпечення питань будівництва або реконструкції об’єктів нерухомого майна;
      
 надає юридичну допомогу з питань прийняття об’єктів нерухомого майна в експлуатацію, а також з питань виділу, поділу та зміни функціонального призначення об’єктів  нерухомого майна;
      
здійснює представництво в суді у цивільних, господарських та адміністративних справах, в органах державної влади та місцевого самоврядування. 
 
 
  
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

17 октября 14:00
встреча по общественному бюджету-2018

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее