02:26:32   |   11 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Управления и отделы / Департамент труда и социальной политики Одесского городского совета

Департамент труда и социальной политики Одесского городского совета

ОТЧЕТ об итогах работы с обращениями граждан в департаменте труда и социальной политики Одесского городского совета

ЗВІТ
про підсумки роботи зі зверненнями громадян у департаменті праці та соціальної політики
Одеської міської ради та підпорядкованих йому комунальних установах
протягом 2011 року у порівнянні з 2010 роком
 
 
Департаментом праці та соціальної політики Одеської міської ради проаналізована робота зі зверненнями громадян за 2011 рік.
До департаменту та його структурних підрозділів протягом зазначеного періоду надійшло 11701 звернення (у 2010 році – 16003 звернення), що на 4302 звернення менше, ніж у минулому році. Із загальної кількості звернень 99,32 % становлять заяви і клопотання та 0,68 % – скарги.
За звітний рік на особистому прийомі до департаменту подано 2005 звернень громадян, надіслано поштою заявниками – 5187 (3681 та 6640 відповідно у 2010 році). Із загальної кількості звернень надійшло:
-       від депутатів всіх рівнів – 323;
-       від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств – 3882;
-       безпосередньо від громадян – 7496.
 
Протягом звітного періоду департаментом отримано 88 колективних звернень (0,75 % від їх загальної кількості).
Всього за звітний період звернулося до департаменту 12219 громадян(16157 – у 2010 році) з урахуванням колективних звернень.
Зросла кількість звернень жителів міста, особливо пенсіонерів, які в даний час гостро потребують окремих видів соціальних послуг, передусім матеріальної допомоги, через погіршення умов життя. Дуже багато прикладів, коли мешканці міста Одеси через своє скрутне матеріальне становище змушені неодноразово звертатися до департаменту. Із загальної кількості отриманих звернень 3100 повторних (26,49 %). Керівництво йде на зустріч таким громадянам і надає допомогу в межах своєї компетенції.
Більшість порушених заявниками основних питань стосується сфери соціального захисту (6561 звернення). Значну питому вагу звернень складають проблеми громадян зі здоров’ям, необхідністю придбання життєво необхідних медикаментів, проведенням курсу лікування, обстежень та термінових хірургічних операцій. За звітний період отримано 3445 таких звернень. За 2011 рік до департаменту надійшло також 459 звернень, які стосуються питань комунального господарства, що на 214 більше аналогічного показника за 2010 рік (245 звернень).
За місцем проживання заявників звернення поділяються наступним чином:
- Київський район – 2671 (3526 у 2010 році);
- Малиновський район – 3183 (4125 у 2010 році);
- Приморський район – 2994 (4127 у 2010 році);
- Суворовський район – 2608 (4045 у 2010 році);
- поза межами м. Одеса – 245 (180 у 2010 році).
У середньому кількість звернень на район міста зменшилася на тисячу.
Протягом звітного періоду департаментом отримано 425 звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни в основному з питань охорони здоров’я, що становить 3,63 % від загальної кількості звернень. Такі звернення розглядалися винятково директором департаменту з подальшим позитивним вирішенням порушених заявниками питань.
У 2011 році до департаменту надійшло 5246 звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, а також осіб, постраждалих від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки в основному з питань соціального захисту та охорони здоров’я (44,83 % від загальної кількості). Зазначені звернення розглядалися посадовими особами департаменту відповідно до компетенції. Порушені заявниками питання у цілому вирішено позитивно.
Протягом зазначеного періоду розглянуто по суті та надано вичерпну відповідь на 11292 звернення, що становить 96,51 % від загальної кількості отриманих звернень, у тому числі:
- вирішено позитивно – 4955 звернень (42,35% від загальної кількості);
- надано роз’яснення – 4602 звернення (39,33% від загальної кількості);
- відмовлено у задоволенні – 1735 звернень (14,83% від загальної кількості).
На 1 січня 2012 року 377 отриманих звернень (3,22% від загальної кількості) перебувало у стадії розгляду, 32 (0,27% від загальної кількості) – переслано за належністю.
Всі рішення, що були прийняті під час розгляду звернень, та результати їх розгляду повідомляються в обов’язковому порядку у письмовому вигляді з неухильним дотриманням вимог чинного законодавства щодо роботи зі зверненнями громадян.
У департаменті проводиться значна робота щодо особистого прийому громадян, що сприяє оперативному вирішенню виниклих у громадян питань і підвищенню рівня попереднього розгляду звернень. Графіки особистого та виїзного прийомів громадян затверджено наказом директора департаменту від 18 січня 2011 року № 5. На особистому прийомі директором, заступниками директора, начальниками управлінь та відділів департаменту за звітний період прийнято 2283 громадянина, від яких отримано 2005 звернень. Відділом звернень громадян департаменту проводиться щоденний моніторинг особистого прийому з подальшим аналізом його проведення на щотижневих апаратних нарадах. У департаменті обладнані належним чином приміщення для прийому громадян для теплої та холодної пори року.
За 2011 рік директором департаменту здійснено 46 виїзних прийомів громадян в районних управліннях праці та соціального захисту населення м.Одеса, що дало змогу вирішувати проблеми громадян на місці.
З метою посилення персональної відповідальності посадових та службових осіб за належну організацію роботи зі зверненнями громадян та результати вирішення порушених у них питань згідно із Законом України „Про звернення громадян” відділом звернень громадян департаменту розроблено порядок роботи з документами за зверненнями громадян у департаменті праці та соціальної політики Одеської міської ради, графіки особистого та виїзного прийомів посадових осіб, графік перевірки організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах департаменту та підпорядкованих йому комунальних установах, затверджені наказом директора департаменту від 3 січня 2012 року № 1.
На апаратних нарадах в департаменті щотижнево обговорюються та аналізуються питання роботи зі зверненнями громадян, додержання строків їх розгляду, а також щоквартально заслуховується аналітичний звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян з виданням відповідного наказу.
З початку року проведено семінар-навчання зі співробітниками районних управлінь соціального захисту населення і територіальних центрів соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян щодо ведення діловодства, контролю та розгляду звернень громадян, які надходять до департаменту.
У засобах масової інформації та на офіційному сайті Одеської міської ради керівництвом департаменту регулярно висвітлюються заходи місцевої влади, які спрямовані на підвищення якості життя населення, оприлюднюється інформація про роботу зі зверненнями громадян та результати вирішення порушених у них питань.
 
Додатково, до підпорядкованих департаменту комунальних установ протягом зазначеного періоду надійшло 24566 звернень. Із загальної кількості звернень 99,78 % становлять заяви і клопотання, 0,10 % – скарги, 0,12 % – пропозиції та зауваження.
На особистому прийомі керівництвом комунальних установ за звітний період прийнято 5300 громадян, від яких отримано 4035 звернень.
Заявники у зверненнях порушили такі основні питання:
-       соціального захисту – 19140 звернень;
-       охорони здоров’я – 1409 звернень;
-       комунального господарства – 1031 звернення.
Із загальної кількості отриманих звернень 1566 неодноразових, 2804 – повторні.
Протягом зазначеного періоду розглянуто по суті та надано вичерпну відповідь на 24517 звернень, що становить 99,80 % від загальної кількості отриманих звернень, у тому числі:
- вирішено позитивно – 22502 звернення (91,60 %);
- надано роз’яснення – 1327 звернень (5,40 %);
- відмовлено у задоволенні – 175 звернень (0,71 %);
- переслано за належністю – 513 звернень (2,09 %).
 
 
Директор департаменту                                                             О.П.Китайська
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

7 - 10 декабря 
выставка «Ювелирный Салон»

Далее 8, 11, 12,13 декабря
депутатские комиссии

Далее 8 декабря 10:00
заседание городского
трехстороннего социально-
экономического совета

Далее 11 декабря 9:00
аппаратное  совещание
прямая трансляция
Далее ПРОГРАММА 
ко Дню инвалидов

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее