00:24:21   |   14 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Управления и отделы / Управление обращений граждан департамента информации и связей с общественностью Одесского городского совета

Управление обращений граждан департамента информации и связей с общественностью Одесского городского совета

 Аналітична довідка
про підсумки роботи із зверненнями громадян,
що надійшли протягом 2011 року.
 
Протягом 2011 року до Одеської міської ради надійшло 12187 звернень, скарг та пропозиції громадян, що майже на 8 відсотків менше, ніж показники аналогічного періоду 2010 року, які становили 13 152 звернення.
Упродовж чотирьох кварталів 2011р. та 2010р. кількість звернень громадян розподілилася наступним чином:
 

 
2011 рік
2010 рік
 
І - й квартал
 
2 864 
 
2 342
ІІ - й квартал
3 574 
3 009
ІІІ- й квартал
3 065
3 572
IV-й квартал
2 684
4 229

 
З вище наведених даних видно, що в 2011 році кількість звернень від громадян збільшується в другому кварталі, а в третьому та четвертому зменшується.
Найбільшою популярністю серед мешканців нашого міста користується такий спосіб направлення письмових звернень, як пошта та особисте подання (у тому числі через уповноважену особу).
Протягом звітного періоду в 2011 році таким чином надійшло 10452 звернення, тобто майже 86 відсотків від загальної їх кількості, а в 2010 році їх чисельність складала 11308 звернень, що також становить 86 відсотків від звернень, які надходили протягом 2010 року.
 Із загальної кількості звернень 94 відсотки (11522 звернення) становлять заяви та клопотання, 4 відсотки (543 звернення) – скарги, та близько одного відсотка (122 звернень) - пропозиції, подяки.
Стосовно розподілу звернень громадян за суб’єктом, то основну частку становлять індивідуальні звернення – 83 відсотки (10092 звернення).
Незначну кількість – 0,2 відсотка (33 звернення) складають анонімні звернення. В основному це звернення, у яких зазначена адреса заявника, але немає його підпису. Анонімні звернення надходили до Виконавчого комітету Одеської міської ради поштою та пересилались від інших органів. При подачі звернення особисто громадянами до управління звернень громадян департаменту інформації та зв’язків з громадськістю процес оформлення заяви відповідно до Закону України «Про звернення громадян» контролюється посадовою особою управління, яка приймає звернення.
Що стосується колективних звернень, необхідно підкреслити їх збільшення в 2011 році (2062 - звернення) на 7 відсотків в порівнянні з минулим 2010 роком (1921 - колективне звернення). Протягом 2011 року їх питома вага становить17 відсотків від загальної кількості звернень.
 Усього протягом 2011 року до управління звернень громадян департаменту інформації та зв’язків з громадськістю   Одеської міської ради звернулося 38091 громадян, з них 27966 громадян за допомогою колективних звернень.
   Аналіз індивідуальних звернень за статтю їх авторів дозволяє зробити висновок, що звернень від жінок надходить більше, ніж від чоловіків.
          Стосовно соціального стану заявників, нажаль, визначити його можливо лише в незначній кількості звернень (в основному серед тих, що подавалися заявниками нарочно та під час особистого прийому). З 691 автора звернень, у яких виявилось можливим визначити соціальний стан – 570 пенсіонери.
          Стосовно категорій авторів звернень необхідно зазначити   зменшення кількості звернень, що надійшли від інвалідів Великої Вітчизняної війни, дітей війни, учасників війни, дітей – інвалідів, ветеранів праці. Незначна кількість збільшення звернень учасників бойових дій, інвалідів війни, учасників ліквідації наслідків аварії Чорнобильської катастрофи та інших соціально незахищених верств населення.   
          Більшість питань, з якими звертаються ці громадяни, - це питання соціального забезпечення (надання допомоги на придбання медикаментів, оперування, протезування, придбання побутових приладів); комунального господарства (ремонт та налагодження роботи систем холодного і гарячого водопостачання, опалення та каналізації, ремонт квартир; житлові питання (забезпечення покращених житлових умов).
Окрема увага у діяльності Одеської міської ради приділяється організації та проведенню особистого прийому громадян керівництвом виконавчого комітету Одеської міської ради.    
 Кількість звернень, що надійшли під час особистого прийому громадян протягом 2011 року (635 звернень) у порівнянні з аналогічним періодом    2010 року (915 звернень) дещо зменшилась.
Аналіз даних, щодо роботи зі зверненнями громадян, які отримані на особистому прийомі керівництвом виконавчого комітету Одеської міської ради протягом 2011 року дозволяє зробити висновок про те, що певну кількість запланованих відповідно до графіка прийомів, не було проведено з наступних поважних причин: участь у засіданнях виконавчого комітету Одеської міської ради, проведення нарад, іноді день прийому співпадав зі святковим чи вихідним днем.
 Як правило, прізвища тих громадян, які були попередньо записані на прийом (що з будь-якої із зазначених вище причин не відбувся) автоматично включалися до переліку громадян, записаних на наступний прийом. Тобто усі громадяни, які записані на особистий прийом, обов’язково приймалися керівництвом виконавчого комітету Одеської міської ради.
Про перенесення дати та часу прийому громадяни попереджалися завчасно у телефонному режимі фахівцями управління звернень громадян.  
Позитивно розглянуто 185 звернень, що надійшло під час особистого прийому, на 333 звернення надано усі необхідні роз’яснення, 13 звернень надіслано на розгляд за належністю, решта продовжує перебувати у стадії розгляду. 
           Протягом 2011 року на ім’я міського голови надійшло 80 листів подяки за надану допомогу та сумлінну працю його підлеглих, з них 11 звернень з подякою надійшли за допомогою “урядової гарячої лінії”.
Картина надходження звернень з вищих органів влади виглядає наступним чином:
 

Вищі органи влади
2010
2011
Адміністрація Президента України
200
103
Верховна Рада України
155
       106
у. т. ч. Народні депутати України
97
       84
Кабінет Міністрів України
5
1
Обласна державна адміністрація
1 054
1216
Одеська обласна рада
28
23
у. т. ч. депутати обласної ради
19
3
Секретаріат Уповноваженого
Верховної Ради України з прав людини
11
14
Обласна Прокуратура
13
21

 
Згідно представлених даних, спостерігається зменшення кількості звернень, надісланих з Адміністрації Президента України, Верховної Ради України та інших вищих органів влади. Разом з тим, кількість звернень, надісланих на розгляд з Одеської обласної державної адміністрації зросла. 
Необхідно відзначити, що значна увага приділяється процесу розгляду звернень громадян, у тому числі надісланих з вищих органів влади.
Жодному заявнику, за його зверненням, надісланим поштою чи наданим на особистому прийомі керівництва виконавчого комітету Одеської міської ради протягом 2011 року не було відмовлено у вирішенні порушених ним питань.
Усього у зверненнях, які надійшли протягом звітного періоду від громадян міститься 12484 питання.
Розподіл звернень за тематикою порушених питань у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року дещо змінився.
Питома вага питань комунального господарства, вони складають 29 відсотків (3731 питання) від загальної кількості питань. В основному це звернення з приводу вирішення питань житлово-комунального господарства: ремонт та налагодження роботи систем холодного і гарячого водопостачання, опалення та каналізації; ремонт комунікацій та сантехнічного обладнання; поновлення електропостачання; відновлення роботи ліфтів. Значну частку становлять звернення з приводу необхідності ремонту покрівель, незадовільного технічного стану будинків.
На другому місці питання соціального захисту населення - вони займають 21,5відсотки (2696 - питань)від загальної чисельності.
Протягом 2011 року у нашому місті успішно працювала “Міська цільова програма надання соціальних послуг та інших видів допомоги незахищеним верствам населення міста Одеси на 2011 рік”.
У рамках зазначеної програми передбачалися наступні заходи:
1. Підтримка ветеранів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, учасників бойових дій, реабілітованих громадян які зареєстровані та фактично проживають у місті Одесі.
2. Підтримка учасників бойових дій в Республіці Афганістан, сімей загиблих (померлих) учасників бойових дій в Республіці Афганістан, ветеранів-десантників, які зареєстровані та фактично проживають у місті Одесі.
3. Підтримка громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, зареєстрованих та фактично проживаючих у місті Одесі.
4. “Соціальна картка одесита”.
5. Надання адресної допомоги та пільг населенню міста Одеси у сфері житлово - комунальних послуг.
6. Надання соціальних послуг бездомним громадянам.
7. Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення, які зареєстровані та фактично проживають у місті Одесі.
8. Надання допомоги у вигляді гарячого харчування соціально незахищеним верствам населення, які зареєстровані та фактично проживають у місті Одесі.
 
 
 
 
 
Дев’ять  з половиною відсотків (1222 - питання) від загальної кількості питань складають питання земельних відносин, їх кількість у порівнянні з минулим роком істотно не змінилася. Під цією тематикою реєструються звернення з приводу надання дозволу на оренду та відведення земельних ділянок, їх приватизацію.   
Дев’ять відсотків (1121 - питання) від загальної кількості питань складають питання економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва. Серед них звернення, стосовно отримання дозволу на реконструкцію будівель, розробку технічних висновків для збереження проведеної реконструкції, узаконення таких будівель.
Вісім з половиною відсотків (1049 - питань) серед загальної кількості порушених у зверненнях громадянами питань, складають питання житлового господарства. В основному це питання покращання житлових умов, відселення з аварійних будинків, надання житла. У порівнянні з минулим роком їх кількість дещо зросла.
 Сім з половиною відсотків (944 - питання) від загальної кількості питань, які містяться у зверненнях громадян, становлять питання законності та правопорядку. Більша частина з них - звернення з приводу надання юридичних консультацій з питань, що розглядаються у судових органах, захисту майнових прав мешканців міста.
Значно зменшились звернення громадян, в порівнянні з 2010 роком, з питань охорони здоров’я, за 2011 рік вони складають три відсотки (346 - питань) від загальної частки.
У порівнянні з 2010 роком дещо збільшилась кількість питань транспорту та зв’язку, які становлять два відсотки (275 - питань).
Питання культури та культурної спадщини становлять один відсоток (142 - питання).
Майже один відсоток (104 - питання) питання праці та заробітної плати.
 В межах двох з половиною відсотків складають питання фінансової політики, екології та природних ресурсів, сім`ї, дітей, молоді, фізичної культури і спорту, освіти, науки, державного будівництва (321 - питання).
Кількість питань іншого характеру в порівнянні з аналогічним періодом минулого року не змінилась значним чином, вони становлять чотири відсотки (533 - питання) від загальної чисельності.
Значні зусилля посадових осіб управління звернень громадян направлені на недопущення порушень термінів розгляду звернень громадян, у зв’язку з чим у звітному періоді таких звернень немає.
Протягом 2011 року до управління звернень громадян департаменту інформації та зв’язків з громадськістю з Одеської обласної адміністрації надійшло 968 звернень з «урядової гарячої лінії».
Такі звернення реєструвалися в окремій комп’ютерній базі, розглядалися у п’ятнадцятиденний термін та зберігаються окремо від усіх інших звернень. 
Звернення на «урядову гарячу лінію» є досить ефективним засобом вирішення невідкладних проблем, але короткий термін розгляду не завжди дозволяє ретельно та ґрунтовно підійти до вирішення порушених проблем.
Постійно працює “телефон довіри” Одеського міського голови, звернувшись на який, громадяни мають змогу отримати оперативну інформацію, з приводу розгляду своїх питань. Кожному хто зателефонував надається кваліфікована консультація з усіх питань, які його турбують.
Найчастіше громадяни телефонують з приводу проблем житлово - комунальної сфери ( відсутність опалення, електро - та газопостачання, води, тощо).
Крім того, за цим телефоном можна отримати вичерпну інформацію про хід розгляду звернень та усі необхідні роз’яснення щодо порядку подаяння заяв, попереднього запису на особистий прийом до керівництва виконавчого комітету Одеської міської ради. 
 Протягом звітного періоду за допомогою “телефону довіри” до міського голови звернулося 20118 мешканців міста. Кожне звернення по телефону довіри ретельно розглядається, контролюється, у десятиденний термін надається відповідь заявникам та доповідається інформація про виконання доручень керівництва виконавчого комітету Одеської міської ради.
Управлінням звернень громадян департаменту інформації та зв’язків з громадськістю проводиться постійна робота для підвищення якості обслуговування населення міста.   
З цією метою загострюється увага керівників структурних підрозділів Одеської міської ради на необхідності вдосконалення роботи із зверненнями громадян у ввірених їм виконавчих органах. 
 
 
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 13 декабря
депутатские комиссии

Далее 13 декабря 18:00 
презентация книги детских рассказов для взрослых

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее