05:14:44   |   13 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Управления и отделы / Управління зі зверненнями громадян

Управління зі зверненнями громадян

Звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли протягом 2012 року.

Звіт
про підсумки роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли протягом 2012 року.

 

Згідно ст. 28 Уставу територіальної громади м. Одеси, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 25.08.2011 г. звітуємо, що протягом 2012 року до Одеської міської ради з усіх джерел надійшло 9911 звернень, скарг та пропозицій громадян, що на 19% менше ніж показники аналогічного періоду 2011 року (12187 звернень).

Безпосередньо до керівництва виконавчого комітету надійшло 7844 звернення. У порівнянні з минулим 2011 роком (10452 звернення) їх кількість зменшилась на 25%.

Тенденція зменшення звернень до виконавчого комітету свідчить про підвищення якості виконання проблем, з якими звертається населення.

Найбільше надходить заяв та клопотань, вони становлять 93.5% від загальної кількості звернень; 5.5 % – скарги, та близько 1% - пропозиції.
Основна частка звернень, а саме: 94% (9288 звернень) від загальної кількості - це первинні звернення.


Колективні звернення, що надійшли до управління звернень громадян (далі Управління), протягом 2012 року становлять 19% (1919 звернень). У порівнянні з показником минулого 2011 року (2062 звернення) їх кількість зменшилась на 7%.
Протягом 2012 року до Одеської міської ради звернулись 45532 громадянина, з них 37581 громадян – шляхом колективних звернень.
 

Основну частку звернень за соціальним станом становлять люди пенсійного віку. З 649 авторів звернень, у яких виявилось можливим визначити соціальний стан – 567 пенсіонерів, 31 – робітники, 26 – підприємців, 5 – безробітних, 2 – працівники бюджетної сфери, 2 – державні службовці, 4 – служителі релігійних організацій, 5 - учнів, 3 – від громадян, позбавлених волі, та 4 – інші категорії.
 

2483 звернення надійшло від інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників бойових дій, інвалідів усіх груп, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та інших соціально незахищених верств населення.
 

Під час особистого прийому громадян протягом 2012 року надійшло 417 звернень.
39.5% звернень, які надійшли під час особистого прийому, розглянуто позитивно; на 39% звернень громадяни отримали усі необхідні роз’яснення; 2% звернень надіслано на розгляд за належністю, решта продовжує перебувати у стадії розгляду.
 

Для підвищення якості організації особистих прийомів керівництва 03.03.2012р. було видано розпорядження №175-01р «Про порядок організації та проведення особистого прийому громадян у м. Одесі посадовими особами місцевого самоврядування».
 

Протягом 2012 року на ім’я міського голови надійшло 56 листів подяки за надану допомогу та сумлінну працю його підлеглих, із них 9 звернень з подякою надійшли за допомогою “урядової гарячої лінії”.

 

Надходження звернень з вищих органів влади:

 

 

Вищі органи влади
2011
2012
Адміністрація Президента України
103 (6.5%)
147 (6.4%)
Верховна Рада України
106 (6.7%)
276 (12%)
у. т. ч. народні депутати України
84 (5.3%)
238 (10.3%)
Кабінет Міністрів України
0
0
Обласна державна адміністрація
1216 (77.5%)
1520 (66.1%)
Одеська обласна рада
23 (1.5%)
83 (3.6%)
Секретаріат Уповноваженого
Верховної Ради України з прав людини
14 (1%)
19 (1%)
Обласна прокуратура
21 (1.5%)
14 (0.6%)
Всього
1568 (100%)
2297(100%)

 

Збільшилась кількість звернень, надісланих на розгляд з вищих органів влади. Спостерігається лише зменшення звернень з прокуратури області.
Протягом 2012 року до Управління надійшло 2297 звернень з вищих органів влади, що на 32% більше ніж минулого року.
 

Усього у зверненнях, що надійшли поштою, з вищих органів влади та під час особистого прийому керівництва, міститься 10089 питань:
1. 34% (3453 звернення) від загальної кількості – питання комунального господарства, в порівнянні з минулим роком (3731 звернення) їх кількість зменшилась на 7.5%.
2. 13% (1360 звернень) – питання соціального захисту, їх чисельність у звітному періоді, в порівнянні з минулим роком (2696 звернень), зменшилась на 49%.
3. 14% (1414 звернень) складають питання земельних відносин.
4. 9% (928 звернень) - житлове господарство: покращання житлових умов, відселення з аварійних будинків, надання житла двірникам.
5. 8.5% (863 звернення) – економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика, будівництво, підприємництво.
6. 5% (592 звернення) – законність та правопорядок: надання юридичних консультацій, захист майнових прав.
7. Охорона здоров’я складає 3.5% (364 звернення).
8. Робота транспорту та зв’язку – 2% (206 звернень), у порівнянні з 2011 роком (275 звернень) їх кількість зменшилась майже на 25%.
9. Діяльність органів місцевого самоврядування – 1.5% (173 звернення).
10. Культура та культурна спадщина – 1% (137 звернень).
11. 0.5% (72 звернення) - заробітна плата, у порівнянні з 2011 роком (104 звернення) їх чисельність зменшилась на 30%.
12. 3% - фінанси, екологія та природні ресурси, сім`я, діти, молодь, фізична культура і спорт, освіта, наука, інформаційна політика, діяльність об’єднань громадян ( 372 звернення).
 

Протягом 2012 року до Одеської міської ради надійшло 1907 звернень з «урядової гарячої лінії». У порівнянні з минулим 2011 роком (968 звернень) їх кількість збільшилась майже на 50%.
 

З метою попередження подальшого збільшення таких звернень міським головою 20.06.2012р. було видано розпорядження 615-01р «Про внесення змін до Інструкції з діловодства у виконавчих органах Одеської міської ради, затвердженої розпорядженням міського голови від 09.02.2012р № 77-01р». Зміни полягають у тому, що на документах, які надсилаються підприємствам, установам, організаціям, громадянам органами місцевого самоврядування м. Одеси та їх посадовими особами, нижче підпису має бути розташований реквізит: «З пропозиціями та зауваженнями звертайтесь, будь ласка, до «Єдиного центру звернень громадян» за телефоном: 705-55-55».
 

Протягом звітного періоду за допомогою “телефону довіри” до міського голови звернулося 23668 мешканців міста. З них 8480 - розглянуто позитивно, на 13395 - надано роз’яснення, решта звернень перебуває на контролі. У звітному періоді на «телефоні довіри» зафіксовано 292 подяки від мешканців міста.
 

З метою вдосконалення якості роботи зі зверненнями громадян для посадових осіб виконавчих органів 28.03.2012 та 22.08.212 проводилися семінари, у ході яких основна увага приділялася веденню діловодства за зверненнями громадян, складання статистичних звітів за результатами роботи, організації контролю та дотримання строків розгляду доручень керівництва при розгляді звернень, організації та проведенню особистого прийому громадян.

22.05.2012 року Одеським регіональним інститутом державного управління на базі Одеської міської ради за участю спеціалістів Управління проведено семінар з підвищення кваліфікації керівників, заступників керівників структурних підрозділів органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування АР Крим, Вінницької, Миколаївської, Одеської, Херсонської областей.
 

Для вдосконалення роботи із зверненнями громадян Одеським міським головою було видано розпорядження від 14.11.2012р. № 1086-01р «Про затвердження заходів з вдосконалення роботи із зверненнями громадян у виконавчих органах та комунальних підприємствах Одеської міської ради».
 

У 2012 році Управлінням перевірено стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах та комунальних підприємствах відповідно до рішення виконавчого комітету № 15 від 11.01.2010р. «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах та комунальних підприємствах Одеської міської ради», надано рекомендації та методичні поради для усунення недоліків в роботі зі зверненнями громадян.
 

Постійно контролюється якість відпрацювання доручень керівництва виконавчого комітету за зверненнями громадян. Достовірність інформації, викладеної у відповідях заявникам, перевіряється під час спілкування з ними у телефонному режимі або з виїздом на місце проживання заявників та здійснення фото фіксації.

Начальник управління                          В.В. Романов

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее