00:09:58   |   19 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Управления и отделы / Департамент по вопросам обращений граждан Одесского городского совета

Департамент по вопросам обращений граждан Одесского городского совета

Аналітична довідка
про підсумки роботи із зверненнями громадян,
що надійшли протягом 2013 року
.

 

Протягом 2013 року до Одеської міської ради з усіх джерел надійшло 8642 звернення, скарги та пропозиції громадян, що на 13% менше ніж за аналогічний період 2012 року (9911 звернень).
 

Найбільше надійшло заяв та клопотань. Вони становлять 94% (8104 звернення) від загальної кількості звернень; 5,5% (480 звернень) - скарги, та 0,5% (58 звернень) - пропозиції.

 
Основна частка звернень, а саме: 91% (7886 звернень) від загальної кількості - це первинні звернення; 6% (529 звернень) - дублетні; 3% (227 звернень) - повторні та неодноразові.
 

За суб’єктом із 8642 звернень, що надійшли до департаменту з питань звернень громадян (далі - Департамент), протягом 2013 року надійшло 7050 індивідуальних звернень (81,5% від загальної кількості).

 
Колективні звернення становлять 18% (1559 звернень). У порівнянні з показником 2012 року (1919 звернень), їх кількість зменшилась на 19%.

 
Всього, з урахуванням колективних заяв, звернулися 34350 громадян, у порівнянні з минулим роком (45491 громадянин) кількість заявників зменшилась на 24,5%.

 
Із 564 авторів звернень, соціальний стан яких вдалося визначити, 430 пенсіонерів, 32 робітника, 8 працівників бюджетної форми, 54 підприємці, 3 служителі релігійних організацій, 20 військовослужбовців, 1 безробітний, 1 студент, 2 державні службовці та 13 осіб інших категорій.

 
Від інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників бойових дій, інвалідів усіх груп, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та інших соціально незахищених верств населення надійшло 1876 звернень.

 
У зверненнях вище зазначеної категорії людей превалюють питання соціального забезпечення (надання допомоги на придбання медикаментів, оперування, протезування, придбання побутових приладів); комунального господарства (ремонт та налагодження роботи систем холодного і гарячого водопостачання, опалення та каналізації, ремонт квартир); житлові проблеми (покращення житлових умов).

 
За результатами розгляду із 8642 звернень: 32% (2746 звернень) вирішено позитивно; на 54% (4716 звернень) надано всі необхідні роз’яснення; 1% (99 звернень) надіслано на розгляд за належністю; 13% (1081 звернення) продовжують перебувати на контролі.

 
Окрема увага у діяльності Одеської міської ради приділяється організації та проведенню особистого прийому громадян керівництвом.

  
Під час особистого прийому громадян керівництвом протягом 2013 року надійшло 364 звернення: 36% (130 звернень) з них розглянуто позитивно; на 52,5% (191 звернення) громадяни отримали необхідні роз’яснення; 1,5% (6 звернень) надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади; решта 10% (37 звернень) продовжує перебувати у стадії розгляду.

Відбулось 8 виїзних прийомів міського голови.

 
Протягом 2013 року на ім’я міського голови надійшло 59 листів подяки за надану допомогу та сумлінну працю його підлеглих.
Надходження звернень з вищих органів влади:

 

Вищі органи влади
2012
2013
Адміністрація Президента України
147
126 ( на 14% зменшення)
Верховна Рада України
276
357 (на 23% збільшення)
у. т. ч. народні депутати України
238
309 (на 23% збільшення)
Кабінет Міністрів України
0
0
Обласна державна адміністрація
1520
 1320 (на 13% зменшення)
Одеська обласна рада
83
38 (на 54% зменшення)
Секретаріат Уповноваженого
Верховної Ради України з прав людини
19
20 (на 5% збільшення)
Обласна прокуратура
14
5 (на 64% зменшення)
Всього
2059
1866 (на 9,4% зменшення)

 

 

Протягом 2013 року до Департаменту надійшло 1866 звернень з вищих органів влади, що на 193 звернення менше ніж минулого року.


Усього у зверненнях, що надійшли поштою, з вищих органів влади та під час особистого прийому керівництва, міститься 9290 питань:
1. Комунального господарства - 27% (2515 звернень) від загальної кількості. В порівнянні з минулим роком (3453 звернення) їх кількість на 27% зменшилась.
2. Земельних відносин - 21% (1931 звернення) від загальної кількості, збільшення на 27% у порівнянні з минулим роком (1414 звернень).
3. Соціальний захист - 12% (1095 звернень) від загальної кількості. Їх чисельність у 2013 році, в порівнянні з минулим роком (1360 звернень), зменшилась на 19,5%.
4. Житлове господарство – 7,6% (715 звернень). У порівнянні з минулим роком (928 звернень), їх кількість зменшилась на 23%.
5. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика, будівництво, підприємництво – 6,6% (615 звернень), зменшення на 29% у порівнянні з минулим роком (863 звернення).
6. Законність та правопорядок - 6% (558 звернень). У порівнянні з минулим роком (592 звернення), їх кількість зменшилась на 6%. Більша частина з них - це звернення з приводу надання юридичних консультацій, захист майнових прав.
7. Охорона здоров’я – 3,7% (345 звернень), зменшення у порівнянні з минулим роком (364 звернення) на 5%.
8. Робота транспорту та зв’язку - 1,5% (142 звернення), у порівнянні зі звітним періодом минулого року (206 звернень) їх кількість зменшилась на 31%.
9. Діяльність органів місцевого самоврядування - 2% (192 звернення). Збільшення на 10% у порівнянні з минулим роком (173 звернення).
10. Культура та культурна спадщина – 1,5% (139 звернень), у порівнянні зі звітним періодом минулого року (137 звернень) їх кількість збільшилась на 1,5%.
11. Сім`я, діти, молодь, фізична культура і спорт, освіта, наука – 1,7% (164 звернення), у порівнянні з минулим роком (141 звернення), збільшення на 14%.
12. Заробітна плата – 0,6% (56 звернень), зменшення у порівняні з минулим роком (72 звернення) на 22%.
13. Фінанси, екологія та природні ресурси, інформаційна політика, діяльність об’єднань громадян - 3,6% (338 звернень), у порівнянні з минулим роком (231 звернення), збільшення на 32% .
Кількість звернень іншого характеру – 5,2% (479 звернень). У порівнянні з минулим роком (491 звернення), зменшення на 2,5%.

 
Протягом 2013 року до Одеської міської ради надійшло 929 звернень з «урядової гарячої лінії». У порівнянні з 2012 роком (1907 звернень) їх кількість зменшилась майже на 51%.

 
В рамках програми «Діалог з країною» до Одеської міської ради надійшло 72 звернення.

Протягом звітного періоду в «Єдиному центрі звернень громадян» (звернення громадян, які надходять на: «Телефон довіри міського голови»; офіційний сайт Одеської міської ради; електронну пошту; звернення, які приймаються безпосередньо операторами Центру, а також ті, що надходять на «Гарячу телефонну лінію мера з протидії корупції») зафіксовано 30964 результативних звернень громадян. З них 9181 - розглянуто позитивно, на 19978 - надано роз’яснення, решта (1116 звернень) перебуває на контролі. У звітному періоді в «Єдиному центрі звернень громадян» зафіксовано 689 подяк від мешканців міста.
Найчастіше громадяни телефонують з приводу проблем житлово-комунальної сфери (відсутність опалення, електро-та газопостачання, води тощо).

Здійснюється контроль за своєчасністю та якістю розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян.
Заявникам направляються обґрунтовані відповіді. У разі неможливості задовольнити порушені у зверненнях вимоги, громадянам надаються роз’яснювальні відповіді, з посиланням на законодавство. У тих випадках, коли порушені у зверненнях питання неможливо вирішити по суті у строки, встановлені Законом України «Про звернення громадян», заявникам направляються проміжні відповіді, в межах чинного законодавства, про хід розгляду. Такі звернення залишаються на контролі керівництва до остаточного вирішення.

 
Достовірність інформації, викладеної у відповідях заявникам, перевіряється під час спілкування з ними у телефонному режимі, здійсненням фотофіксації та складанням актів за підписом заявника за результатами вжитих заходів.
Щотижнево на апаратних нарадах керівництво Департаменту інформує про дотримання строків розгляду звернень громадян структурними підрозділами за минулий тиждень.

 
Увага керівників структурних підрозділів Одеської міської ради спрямовується на необхідність вдосконалення роботи із зверненнями громадян. Представникам всіх структурних підрозділів виконавчого комітету в робочому порядку надаються консультації, рекомендації та методичні поради з організації роботи.

 
Для посадових осіб виконавчих органів проводяться семінари, на яких основна увага приділяється веденню діловодства за зверненнями громадян, організації та проведенню особистого прийому громадян керівництвом, організації контролю та дотримання строків розгляду доручень керівництва, складанню статистичних звітів за результатами роботи.

 
Департамент перевіряє стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах та комунальних підприємствах Одеської міської ради відповідно до рішення виконавчого комітету № 15 від 11.01.2010р. «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах та комунальних підприємствах Одеської міської ради».

 

Директор департаменту
з питань звернень громадян                                    Ю.І. Тананевич

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

До 14 января 
Выставка «Дыхание праздника»

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее 27 декабря 14:00
«Всякая всячина» 
Е. Голубенко

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее