11:13:05   |   22 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Управления и отделы / Департамент по вопросам обращения граждан

Департамент по вопросам обращения граждан

Аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли протягом 2015 року

Протягом 2015 року до Одеської міської ради з усіх джерел надійшло 11 859 звернень, скарг та пропозицій громадян, що на 30% більше, ніж за аналогічний період 2014 року (8 402 звернення).
Найбільше надходить заяв та клопотань, вони становлять 95% (11 335 звернень) від загальної кількості звернень; 4% (455 звернень) - скарги та близько 1% (69 звернень) - пропозиції.
Основна частка звернень, а саме: 87% (10 270 звернень) від загальної кількості - це первинні звернення; 4,5% (547 звернень) - дублетні; 8,5% (1042 звернення) - повторні та неодноразові.
За суб’єктом із 11 859 звернень, що надійшли до департаменту з питань звернень громадян (далі - Департамент) протягом 2015 року, – 9 374 індивідуальних звернення, які становлять 79% від загальної кількості та надходження їх збільшилось на 26%, у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (7002 звернення).
Колективні звернення становлять 20% (2 469 звернень). У порівнянні з показником 2014 року (1 371 звернення), їх кількість збільшилась на 45%.
Всього, з урахуванням колективних заяв, звернулось 54 166 громадян, у порівнянні з минулим роком (37 047 громадян) кількість заявників збільшилась на 32%.
Із 946 авторів звернень, з яких виявилось можливим визначити соціальний стан: 624 - пенсіонери; 43 - робітники; 4 - працівники бюджетної сфери; 13 – безробітні; 20 – підприємці; 219 - військовослужбовці; 7 – осіб, що позбавлені волі; 13 – інші категорії.
Від інвалідів Другої Світової войни, учасників бойових дій, інвалідів усіх груп, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та інших соціально незахищених верств населення надійшло 2 166 звернень.
У зверненнях вище зазначених категорій людей превалюють питання соціального забезпечення (надання допомоги на придбання медикаментів, оперування, протезування, придбання побутових приладів); комунального господарства (ремонт та налагодження роботи систем холодного і гарячого водопостачання, опалення та каналізації, ремонт квартир); житлові проблеми (покращання житлових умов).
За результатами розгляду із 11 859 звернень: 37% (4 407 звернень) -вирішено позитивно; на 50% (5 988 звернень) - надано всі необхідні роз’яснення; 1% (118 звернень) надіслано на розгляд за належністю; 12% (1 346 звернень) продовжують перебувати на контролі.
Під час особистого прийому громадян керівництвом протягом 2015 року надійшло 541 звернення: 41% (222 звернення) з них розглянуто позитивно; на 49,5% (267 звернень) громадяни отримали необхідні роз’яснення; 1% (7 звернень) надіслано на розгляд за належністю; решта – 8,5% (45 звернень) продовжує перебувати у стадії розгляду.
Протягом 2015 року надійшло 65 листів подяки за надану допомогу та сумлінну працю посадових осіб структурних підрозділів Одеської міської ради.

Надходження звернень від вищих органів влади : 

 

Вищі органи влади
2014
2015
Адміністрація Президента України
38
7 (на 82% зменшення)
Верховна Рада України
126
287 (на 56% збільшення)
у. т. ч. народні депутати України
104
235 (на 56% збільшення)
Обласна державна адміністрація
813
 1414 (на 43% збільшення)
Одеська обласна рада
20
12 (на 40% зменшення)
Секретаріат Уповноваженого
Верховної Ради України з прав людини
5
15 (на 67% збільшення)
Обласна прокуратура
6
81 (на 93% збільшення)
Всього
1008
 1816 (на 45% збільшення)


Протягом 2015 року до департаменту надійшло 1 816 звернень від вищих органів влади, що на 808 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Усього у зверненнях, що надійшли поштою, від вищих органів влади та під час особистого прийому керівництва, міститься 14 290 питань:
1. Комунального господарства – 32% (4 530 звернень) від загальної кількості. В порівнянні з минулим роком (2 544 звернення) їх кількість на 44% збільшилась.
2. Земельних відносин – 11% (1 643 звернення) від загальної кількості, різниця з минулим роком (1 583 звернення) - збільшення на 4% .
3. Соціальний захист – 19,5% (2 763 звернення) від загальної кількості. Їх чисельність, в порівнянні з минулим роком (1 471 звернення), збільшилась на 47%.
4. Житлове господарство – 5,5% (802 звернення). У порівнянні з минулим роком (651 звернення), їх кількість збільшилась на 19%.
5. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика, будівництво, підприємництво – 6% (853 звернення), різниця з минулим роком (628 звернень) - збільшення на 26%.
6. Законність та правопорядок – 3,5% (472 звернення). У порівнянні з минулим роком (435 звернень), їх кількість збільшилась на 8%. Більша частина з них - це звернення з приводу надання юридичних консультацій, захист майнових прав.
7. Охорона здоров’я – 9% (1 270 звернень), збільшення у порівнянні з минулим роком (516 звернень) на 60%.
8. Робота транспорту та зв’язку – 2% (256 звернень), у порівнянні зі звітним періодом минулого року (208 звернень) їх кількість збільшилась на 19%.
9. Діяльність органів місцевого самоврядування – 2,5% (380 звернень). У порівнянні з минулим роком (204 звернення) - збільшення на 46%.
10. Культура та культурна спадщина – 0,5% (96 звернень), у порівнянні зі звітним періодом минулого року (83 звернення) їх кількість збільшилась на 14%.
11. Сім`я, діти, молодь, фізична культура і спорт, освіта, наука – 2% (276 звернень), різниця з минулим роком (165 звернень) - збільшення на 41%.
12. Заробітна плата – 0,5% (81 звернення), збільшення у порівняні з минулим роком (59 звернень) на 27%.
13. Екологія та природні ресурси, інформаційна політика, діяльність об’єднань громадян, обороноздатності – 1% (176 звернень), у порівнянні з минулим роком (251 звернення) - зменшення на 30% .
Кількість звернень іншого характеру – 5% (682 звернення). У порівнянні з минулим роком (556 звернень) - збільшення на 19%.
Протягом 2015 року до Одеської міської ради надійшло 521 звернення з «урядової гарячої лінії». У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (525 звернень) їх кількість зменшилась на 1%.
Протягом 2015 року до громадських приймалень, створених за особистої ініціативи міського голови, від громадян надійшло 1371 звернення, що надані до Одеської міської ради для відповідного реагування.
В рамках міської програми «Електронне відкрите місто» продовжує роботу зовнішній портал системи – «Єдина система звернень громадян» та внутрішня система – «Єдиний реєстр», з яким працюють оператори Єдиного центру звернень громадян (далі - кол-центр) та працівники структурних підрозділів Одеської міської ради. Даний портал дозволяє громадянам бачити статус звернення, а також відслідковувати стадію його виконання. Операторами міського Єдиного центру звернень громадян проводиться збір і зведення в Єдиний реєстр заявок, що надходять з усіх каналів звернень громадян. Розроблений портал «Єдиний центр звернень громадян» дозволяє об'єднати всі потоки звернень одеситів і бачити єдину цілісну картину.
Протягом звітного періоду до кол-центру звернулося 45 538 мешканців міста. З них 11 541 розглянуто позитивно, на 19 842 надано роз’яснення, решта – 13 530 звернень - перебуває на контролі. До кол-центру надійшло 625 подяк за надану допомогу та сумлінну працю.
Найчастіше громадяни звертаються з приводу проблем житлово- комунальної сфери (відсутність опалення, електро - та газопостачання, води тощо).
З 11 вересня 2015 року розпочав роботу і кол-центр департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради. Кол-центр адмінпослуг створений шляхом розширення функціональності Єдиного центру звернення громадян «15-35». Тепер для отримання консультацій з питань отримання адміністративних послуг, а також для запису на прийом у будь-якій з філій одеського міського Центру адміністративних послуг достатньо зателефонувати до Єдиного центру звернень громадян за телефонами: 15-35 або 705-55-55.
Для забезпечення конституційних прав громадян на звернення та отримання повних, обґрунтованих відповідей на них постійно вживаються заходи організаційного та інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на безумовне виконання законодавства щодо звернень громадян.
Здійснюється контроль за своєчасністю та якістю розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян.
Заявникам направляються обґрунтовані відповіді. У разі неможливості задовольнити порушені у зверненнях вимоги, громадянам надаються роз’яснювальні відповіді, з посиланням на законодавство. У тих випадках, коли порушені у зверненнях питання неможливо вирішити по суті у строки, встановлені Законом України «Про звернення громадян», заявникам направляються проміжні відповіді в межах чинного законодавства про хід розгляду. Такі звернення залишаються на контролі керівництва до остаточного вирішення.
Достовірність інформації, викладеної у відповідях заявникам, перевіряється під час спілкування з ними у телефонному режимі, здійсненням фотофіксації та складанням актів за підписом заявника за результатами вжитих заходів.
З метою висвітлення роботи зі зверненнями громадян Одеської міської ради для засобів масової інформації керівництвом департаменту проводився брифінг.
Представникам всіх структурних підрозділів виконавчого комітету в робочому порядку надаються консультації, рекомендації та методичні поради з організації роботи.
Щотижнево на апаратних нарадах керівництво департаменту інформує про дотримання строків розгляду звернень громадян структурними підрозділами за минулий тиждень.



Директор департаменту
з питань звернень громадян Ю.І. Тананевич

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее