23:44:28   |   17 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Управления и отделы / Департамент по вопросам обращений граждан Одесского городского совета

Департамент по вопросам обращений граждан Одесского городского совета

Аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли протягом 2016 року

Протягом 2016 року до Одеської міської ради з усіх джерел надійшло 11 583 звернення, скарги та пропозиції громадян, що на 2.5% менше, ніж у 2015 році (11 859 звернень).
Найбільше надходить заяв та клопотань, вони становлять 92.7% (10 739 звернень) від загальної кількості звернень; 6.3% (738 звернень) - скарги, та 1% (106 звернень) - пропозиції.
Основна частка звернень, а саме: 90% (10 408 звернень) від загальної кількості - це первинні звернення; 4.7% (552 звернення) - дублетні; 5.3% (623 звернень) - повторні та неодноразові.
За суб’єктом із 11 583 звернень, що надійшли до департаменту з питань звернень громадян (далі - Департамент), протягом 2016 року надійшло 9 101 індивідуальне звернення, які становлять 78.5% від загальної кількості та надходження їх зменшилось на 3% порівняно з аналогічним періодом 2015 року (9 374 звернення).
Колективні звернення становлять 21% (2 473 звернення). Порівняно з показником 2015 року (2 469 звернень), їх кількість збільшилась на 0.2%.
Всього, з урахуванням колективних заяв, звернулось 74 459 громадян, порівняно з минулим роком (54 166 громадян) кількість заявників збільшилась на 27%.
Із 769 авторів звернень, з яких виявилось можливим визначити соціальний стан, - 622 пенсіонери; 40 - робітники; 4 - працівники бюджетної сфери; 7 – безробітних; 37 - військовослужбовці; 30 - підприємці; 4 - державних службовці; 3 – учні, студенти; 1 – служитель релігійної організації; 21 - інші категорії.
Від інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників бойових дій, інвалідів усіх груп, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та інших соціально незахищених верств населення надійшло 1 949 звернень.
У зверненнях вище зазначеної категорії людей превалюють питання соціального забезпечення (надання допомоги на придбання медикаментів, оперування, протезування, придбання побутових приладів); комунального господарства (ремонт та налагодження роботи систем холодного і гарячого водопостачання, опалення та каналізації, ремонт квартир); житлові проблеми (покращення житлових умов).
За результатами розгляду із 11 583 звернень: 37% (4 310 звернень) -вирішено позитивно; на 59.5% (6 897 звернень) - надано всі необхідні роз’яснення; 1% (121 звернення) надіслано на розгляд за належністю; 0.5% (25 звернень) не підлягають розгляду та повернено авторові; 2% (230 звернень) продовжують перебувати на контролі.
Під час особистого прийому громадян керівництвом протягом 2016 року надійшло 471 звернення: 62.5% (293 звернення) з них розглянуто позитивно; на 36% (170 звернень) громадяни отримали необхідні роз’яснення; решта – 1.5% (8 звернень) продовжує перебувати у стадії розгляду.
Протягом 2016 року надійшло 91 лист подяки за надану допомогу та сумлінну працю посадових осіб структурних підрозділів Одеської міської ради.
Надходження звернень з вищих органів влади :

Вищі органи влади
2015
2016
Адміністрація Президента України
7
2 (на 71.5% зменшення)
Верховна Рада України
287
209 (на 27% зменшення)
у. т. ч. народні депутати України
235
180 (на 23.5% зменшення)
Обласна державна адміністрація
1414
 1001 (на 30% зменшення)
Одеська обласна рада
12
3 (на 75% збільшення )
Секретаріат Уповноваженого
Верховної Ради України з прав людини
15
13 (на 13% зменшення)
Обласна прокуратура
81
160 (на 49.4% збільшення)
Всього
1816
1388 (на 24% зменшення)


Протягом 2016 року до Департаменту надійшло 1 388 звернень з вищих органів влади, що на 428 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Усього у зверненнях, що надійшли поштою, з вищих органів влади та під час особистого прийому керівництва, міститься 12 869 питань:
1. Комунального господарства – 37% (4 793 звернення) від загальної кількості. Порівняно з минулим роком (4 530 звернень) їх кількість на 5.5% збільшилась.
2. Земельних відносин – 13% (1 662 звернення) від загальної кількості, різниця з минулим роком (1 643 звернення) збільшення на 1% .
3. Соціальний захист – 17.6% (2 268 звернень) від загальної кількості. Їх чисельність порівняно з минулим роком (2 763 звернення), зменшення на 18%.
4. Житлове господарство – 3.5% (449 звернень). Порівняно з минулим роком (802 звернення), їх кількість зменшилась на 56%.
5. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика, будівництво, підприємництво та промислова політика – 5.3% (683 звернення), різниця з минулим роком (853 звернення) зменшення на 20%.
6. Законність та правопорядок – 1.7% (214 звернень). Порівняно з минулим роком (472 звернення), їх кількість зменшилась на 55%. Більша частина з них - це звернення з приводу надання юридичних консультацій, захист майнових прав.
7. Охорона здоров’я – 7.6% (981 звернення), зменшення порівняно з минулим роком (1 270 звернень) на 23%.
8. Робота транспорту та зв’язку – 2.2% (289 звернень), порівняно зі звітним періодом минулого року (256 звернень) їх кількість зменшилась на 11.5%.
9. Діяльність органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади – 2% (239 звернень). Порівняно з минулим роком (380 звернень) зменшення на 37%.
10. Культура та культурна спадщина – 0.8% (114 звернень), порівняно зі звітним періодом минулого року (96 звернень) їх кількість збільшилась на 16%.
11. Сім’я, діти, молодь, фізична культура і спорт, освіта, наука – 1.6% (206 звернень), різниця з минулим роком (276 звернень), зменшення на 25%.
12. Заробітна плата – 0.4% (53 звернення), зменшення порівняно з минулим роком (81 звернення) на 35%.
13. Екологія та природні ресурси, інформаційна політика, діяльність об’єднань громадян – 1.3% (168 звернень), у порівнянні з минулим роком (173 звернення), зменшення на 3% .
Кількість звернень іншого характеру – 6% (750 звернень). Порівняно з минулим роком (682 звернення), збільшення на 9%.
Протягом 2016 року до Одеської міської ради надійшло 743 звернення з «урядової гарячої лінії». Порівняно з аналогічним періодом 2015 року (522 звернення) їх кількість збільшилася на 30%.
Протягом звітного періоду за допомогою “телефону довіри” до «Єдиного центру звернень громадян» звернулося 50 829 жителів міста. З них 11 468 - розглянуто позитивно, на 25 813 - надано роз’яснення, 3 529 – повернено авторові та не підлягають розгляду, решта 10 019 звернень перебуває на контролі.
Найчастіше громадяни телефонують з приводу проблем житлово-комунальної сфери (відсутність опалення, електро- та газопостачання, води тощо). Також зафіксовано 606 подяк від жителів міста.
Протягом 2016 року до громадських приймалень створених за особистої ініціативи міського голови від громадян надійшло 396 звернень, що надані до Одеської міської ради для відповідного реагування.
Відповідно до внесених змін до Закону України «Про звернення громадян» працівники Департаменту приймають, реєструють та направляють на розгляд, згідно з дорученням керівництва Одеської міської ради електронні звернення громадян.
Для забезпечення конституційних прав громадян на звернення та отримання повних, обґрунтованих відповідей на них постійно вживаються заходи організаційного та інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на безумовне виконання законодавства щодо звернень громадян.
Здійснюється контроль за своєчасністю та якістю розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян.
Заявникам направляються обґрунтовані відповіді. У разі неможливості задовольнити порушені у зверненнях вимоги, громадянам надаються роз’яснювальні відповіді, з посиланням на законодавство. У тих випадках, коли порушені у зверненнях питання неможливо вирішити по суті у строки, встановлені Законом України «Про звернення громадян», заявникам направляються проміжні відповіді, у межах чинного законодавства, про хід розгляду. Такі звернення залишаються на контролі керівництва до остаточного вирішення.
Достовірність інформації, викладеної у відповідях заявникам, перевіряється під час спілкування з ними в телефонному режимі, здійсненням фотофіксації та складанням актів за підписом заявника за результатами вжитих заходів.
З метою висвітлення роботи зі зверненнями громадян Одеської міської ради для засобів масової інформації керівництвом Департаменту проводився брифінг.
Департамент перевірив стан роботи зі зверненнями громадян 19 виконавчих органів Одеської міської ради відповідно до рішення виконавчого комітету № 15 від 11.01.2010р. «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах та комунальних підприємствах Одеської міської ради».
Представникам усіх структурних підрозділів виконавчого комітету, у робочому порядку, надаються консультації, рекомендації та методичні поради щодо організації роботи.
Щотижнево на апаратних нарадах керівництво Департаменту інформує про дотримання строків розгляду звернень громадян структурними підрозділами за минулий тиждень.



Директор департаменту
з питань звернень громадян Ю.І. Тананевич

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее