13:08:53   |   22 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 25

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 25

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.06.09 – 19.06.09)


На минулому тижні в райадміністрацію надійшло – 310 звернень громадян.

За звітний період проведено:
15,16,17.06.09 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги мешканцям міста на оплату житлово-комунальних послуг;
16.06.09 – засідання районної координаційної ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів;
18.06.09 – засідання ради опіки та піклування;
22.06.09 – участь у покладанні вінків і квітів до пам’ятника Невідомому матросу та поминальному молебні на Алеї слави у ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка, присвяченого Дню скорботи і вшанування пам’яті жертв Великої Вітчизняної війни.

Житлово-комунальний відділ:
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2009-2010 рр.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Дегтярна, 27; вул. Катерининська, 2; вул. Семінарська, 5-А; вул. Ніжинська, 67.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
15-19.06.09 – перевірки суб’єктів підприємницької діяльності щодо законності розміщення літніх майданчиків;
15-19.06.09 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
15.06.09 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Армійська).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 44 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 39 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Софіївська, 18; вул. Бєлінського, 1; вул.Ольгіївська,18; вул. М.Арнаутська, 23; вул. Куйбишева,35; вул. Затишна, 5-А; вул. Р.Кармена, 21-А; вул. Семінарська, 1/1; пр-т Шевченка, 8/1.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
15-19.06.09 – розгляд звернень громадян;
15-19.06.09 – участь у роботі комісії з контролю за санітарним станом пляжів та зелених зон під час роботи у літній період 2009 року;
16.06.09 – участь у проведенні спільних рейдів по організаціям, які відмовилися від укладання договорів з КП «Парксервіс-Одеса» на експлуатацію службових парковок;
17,19.06.09 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
18.06.09 – участь у роботі комісії з проведення інвентаризації торгових місць та контролю за надходженням ринкового збору до бюджету району.

Відділ забезпечення роботи органу опіки:
09-12.06.09 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.06.09 – 19.06.09)

 
За вищезазначений період надійшло 69 звернень. На особистому прийомі було прийнято 15 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 19.06.2009р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 26 листів та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена інформація згідно протоколу доручень апаратної наради УЖКХ і ТЕК від 16.06.2009р. № 19.
Підготовлено інформацію до УЖКХ і ТЕК щодо підготовки систем центрального опалення житлових будинків, закладів освіти, охорони здоров'я, медичних закладів, соціально-культурного призначення, фізкультури та спорту до опалювального сезону 2009/2010 рр. станом на 12.06.2009р.
За дорученням голови Київської райадміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
Співробітники відділу прийняли участь у засіданні робочої групи з питань погашення заборгованостей за спожиті теплоносії в управлінні житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу в УЖКГ і ТЕК.
За звітний період здійснено 5 виїздів для проведення обстеження житлових будинків зі складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 21 звернення громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 6;
- протікання зовнішніх комунікацій – 4;
- відсутність електроенергії – 1;
- відсутність холодної води – 4;
- відсутність голодної води – 6.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 16 звернень. По 5 зверненням проводиться робота.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- участь у мобільній групі з поквартального обстеження земельних ділянок;
- прийом громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
- участь у засіданні комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;
- підготовка розпорядження щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
- участь у засіданні координаційної ради із забезпечення та надходжень до бюджету м. Одеси у 2009 році;
- відповіді на скарги громадян, телефон довіри та запити до організацій.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
15.06.2009
- розглянуто листа Голови органу СОН «Південний В,Г,Д» стосовно проведення робіт з демонтажу паркану. Підготовлено та направлено листа до Голови органу СОН «Південний В,Г,Д». Відповідь надана;
- проведення заходів щодо виконання розпорядження міського голови №1356-01р від 11.11.2008р. „Про затвердження Плану заходів щодо впровадження Правил благоустрою території міста Одеси”.
16.06.2009
- розглянуто листа Державної екологічної інспекції в Одеській області стосовно звернення мешканців мікрорайону 7-ої ст. В. Фонтану щодо встановлення огорожі. Підготовлено та направлено листа до КП «МБТІ та РОН». Відповідь надана;
- участь у виїзній нараді робочої групи з реконструкції дороги від 9 ст. до 12 ст. В. Фонтану;
- проведення заходів щодо виконання розпорядження міського голови №1356-01р від 11.11.2008р. „Про затвердження Плану заходів щодо впровадження Правил благоустрою території міста Одеси”.
17.06.2009
- розглянуто листа завідувачки бібліотекою №45 по вул. Ак. Корольова, 71/1 стосовно благоустрою прилеглої території. Підготовлено та направлено листа до завідувачки бібліотекою № 45 по вул. Ак. Корольова, 71/1. Відповідь надана;
- проведення заходів щодо виконання розпорядження міського голови №1356-01р від 11.11.2008р. „Про затвердження Плану заходів щодо впровадження Правил благоустрою території міста Одеси”.
18.06.2009
- розглянуто листа громадянина, стосовно встановлення огорожі біля кафе «Робін-Бобін». Відповідь надана.
- розглянуто листа громадянина, з питання встановлення металевих перешкод біля його домоволодіння по вул. Люстдорфська дор., 157-А. Відповідь надана.
- проведення заходів щодо виконання розпорядження міського голови №1356-01р від 11.11.2008р. „Про затвердження Плану заходів щодо впровадження Правил благоустрою території міста Одеси”.
19.06.2009
- проведення заходів щодо виконання розпорядження міського голови №1356-01р від 11.11.2008р. „Про затвердження Плану заходів щодо впровадження Правил благоустрою території міста Одеси”.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту:
- участь в радіо тренуванні з управлінням з НС та ЦЗН ОМР та з ОГД;
- участь в роботі комісії по перевірці технічного стану зовнішніх джерел водопостачання та внутріквартальних проїздів району;
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управління дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з керівниками торгівельних об’єктів щодо благоустрою прилеглої території за адресами: пр-т. М. Жукова, 10 та вул. Космонавтів;
- надання листів СПД щодо заміни зупиночних комплексів;
- розглянуто та надано відповіді на 16 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Адміністративна комісія:
підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
18.06.09 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 11 протоколів про адміністративні правопорушення).
19.06.09 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
• збір інформації щодо готовності систем ЦО закладів культури до опалювального сезону 2009-2010рр.;
• узгодження договору „Про організацію оздоровлення дітей в оздоровчих закладах у 2009р.” з управлінням у справах сім’ї та молоді Одеської обласної державної адміністрації;
• проведення бесіди та розгляд звернення громадянки, щодо подолання родинного конфлікту.

Відділ освіти:
15.06.09 – районний екологічний конкурс „Збережемо Україну - козацьку державу”.
16.06.09 – проведена організаційна нарада для відповідальних за ведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у закладах освіти району.
18.06.09 – організована участь танцювального колективу „Альянс” ОЗОШ № 27 у відкритті Міжнародних змагань з кікбоксінгу у Палаці спорту.
19.06.09 – організована участь збірної команди району (юнаків з ОЗОШ № 55, 65, 86, гімназії № 9, ОНВК № 84) для участі у змаганнях пожежників.
1. Організація у закладах освіти району державної –підсумкової атестації для випускників 2009 року.
2. Організація навчальної практики та відпочинку дітей при закладах освіти району.
3. Протягом тижня проводиться робота щодо працевлаштування дітей із числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та дітей-інвалідів.
Організоване відвідування учнями закладів освіти та вихованцями ЦДЮТ „Евріка” обласної виставки науково-технічної, декоративно-прикладної творчості та початкового технічного моделювання учнівської молоді за адресою вул. Троїцька, 37-а.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.06.09 – 19.06.09)

 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
15.06.09 – проведення літературної зустрічі з дітьми–сиротами територіального центру, присвяченої Дню Дружби та єднання слов’ян;
15.06.09 – проведення засідання Координаційної ради з питань одноразової допомоги мешканцям району у приміщені райадміністрації (вул.Ген.Петрова,22);
16,17.06.09 – прийняття участі у міській спартакіаді по пляжному волейболу.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 15 червня по 19 червня 2009 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 12 чол. на суму 84,00 грн.;
• банні послуги – 10 чол. на суму 200,00 грн.;
• прання білизни – 18 чол. на суму 405,00 грн.;
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,0 грн;
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика»)– 2 чол. на суму 72,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 861 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 32373,60грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово–комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено:
• ремонт м’якої крівлі – 55м² по вул. Ак.Філатова,29-Б;
• ремонт м’якої крівлі – 55м² по вул. І.Рабіна, 5;
• ремонт м’якої крівлі – 30м² по вул. Терешкової,24;
• ремонт м’якої крівлі – 70м² по вул. Ак.Філатова,20/2;
• ремонт м’якої крівлі – 60м² по вул. І.Рабіна,53;
• заміна автомата у поетажному електричному щитку до квартири по вул. Малиновського,53.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.06.09 – 19.06.09)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 5 громадян, прийнято до розгляду 228 письмових звернення.


По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 29 звернень громадян, 23 - звернень організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 16 звернень.
Прийом суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Підготовка звіту про виконання заходів в УЖКГ та ТЕК щодо підготовки до роботи у весняно-літній період.
Розглянуто 22 справ про адміністративні правопорушення.
Проведено засідання адмінкомісії.
Проведена перевірка санітарного стану території прилеглої к організаціям і підприємствам, розташованим у мкр. «Пересипський» та мкр. «Півничний».
Вручено керівництву організацій і підприємств 10 приписів.
Сумісно з представниками КП «Парксервис-Одеса» виконується інвентаризація парковок та стоянок.
Проведено виїзне засідання з питання проведення до належного стану промвузлу «Куяльніцький».
Участь в засіданнях комісіях «для визначення осіб, які потребують адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг».
Участь в засіданні з питання передачі водопровідних мереж приватного сектору до комунальної власності з подальшою передачею в оренду «ИНФОКС».
Підготовка що недільного звіту про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерські служби дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».


Виїзд за адресами:
- вул. 8 Марта, 90 - з питання будівництва житлового будинку;
- вул. 8 Марта, 137 - з питання будівництва житлового будинку;
- вул. Лиманна, 105– з питання самовільного будівництва;
- вул. Я. Гордиенко, 58 – з питання конфліктної ситуації;
- вул. Краснослободська, 64 – з питання будівництва житлового будинку.
Проведена робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань.

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 9 засіданнях суду.
15 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 10 запитів та 20 відповідей щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено 3 висновки про позбавлення батьківських прав, 1 висновок про доцільність усиновлення дитини громадянами України та 1висновок про доцільність усиновлення дитини іноземними громадянами.
Складено 2 акти обстеження житлово-побутових умов дітей, над якими призначається опіка.
Складено 4 акти обстеження житлово-побутових умов батьків, для встановлення міста проживання дітей.
Підготовлено та розглянуто на засіданні ради опіки та піклування 6 заяв громадян.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
15.06.09 – відкриття літньої оздоровчої площадки у ЦДЮТ «Зоресвіт»: конкурс малюнку на асфальті, спортивні ігри, вікторини.
15-18.06.09 – Участь спортсменів-вихованців ДЮСШ № 8 у Чемпіонаті України з боксу.
18.06.09 – Ігрова програма «Алло, мы ищем таланты» (БТЮ).
19.06.09 – Конкурсна програма для дівчат „Міс Червень”(БТЮ).
20.06.09 – Година домашнього улюбленця «Я безпороден – это минус, но благороден это плюс».(Бібліотека № 23).
20.06.09 – Літня подорож «Пушкін та Одеса» (Бібліотека № 40).

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведена інвентаризація некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі, розташованих на території району.
Проведення санітарних рейдів-перевірок щодо дотримування суб’єктами господарювання належного санітарного вигляду прилеглих територій до об’єктів торгівлі.
Робота з суб’єктами господарювання щодо заміни некапітальних пунктів дрібно роздрібної торговельної мережі на єдиний торговельний ряд по наступним адресам: вул. Махачкалінська, 6; вул. 10-а Лінія; Дніпропетровська дорога кут вул. Ген. Бочарова; пр. Добровольського кут вул. Ген. Бочарова.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(15.06.09 – 19.06.09)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 81,5 %, сбор платы за водопотребление – 84,3 %.

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 485 м. (ул. Парковая - 140 м; Аркадия - 195 м; VI-й кв. ЮЗР - 30 м; ул. Филатова, 31 – 40 м; пер. Отважный - 40 м; сквер Старобазарный - 40 м).
- монтаж (замена) светильников – 32 шт. (Люстдорфская дорога - 1 шт.; ул. Пантелеймоновская - 1 шт.; Ш-й кв. ЮЗР - 3 шт.; XVI-й кв. ЮЗР - 8 шт.; ул. Ильфа и Петрова - 471 шт.; ул. Туристская - 5 шт.; ул. Радостная - 2 шт.; пер. Отважных - 2 шт.; ул. Ицхака Рабина - 3 шт.; сквер Старобазарный - 6 шт.).
- замена ламп – 296 шт.
- покраска кронштейнов – 21 шт. (ул. М. Грушевского).

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 36 шт. (ул. Черноморского Казачества, 66 - 1 шт.; б-р Крымский - 6 шт.; ул. Старопортофранковская, 97 - 1 шт.; парк Лузановка - 1 шт.; сквер Пушкина - 2 шт.; ул. Осипова, 7 - 1 шт.; ул. Ицхака Рабина, - 2 шт.; Овидиопольская дорога - 1 шт.; ул. Дворянская, 18 -1 шт.; Аркадия - 1 шт.; парк Лузановка - 1 шт.; парк Молодежный - 1 шт.; ул. Базарная, 19-1 шт.; Аркадия - 1 шт.; ул. Дворянская, 18-1 шт.; 9-я, 10-я ст. Б. Фонтана - 14 шт.).

- за истекшую неделю произведена корчевка 10 пней (б-р Крымский - 9 шт; ул. Старопортофранковская, 97 - 1 шт).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.



УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(15.06.09 – 19.06.09)


Надійшло 18 звернень від громадян та 21 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до УЗР – 23 звернення на ім'я начальника управління від громадян та 25 – від юридичних осіб. 

Підготовлено:
9 – проектів договорів оренди земельних ділянок та 7 розрахунків орендної плати;
21 – договір на дольову участь у землекористуванні та 11 розрахунків орендної плати;
1 – проект договору купівлі-продажу;
27 – проектів рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
14 – проектів рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).

Проведено:
3 – перевірки виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 4 акти;
9 – перевірок дотримання вимог земельного законодавства;
1 – виїзд з приводу розгляду конфліктних ситуацій;
1 – виїзд на місце за скаргами громадян.

Перевірено:
1 – звіт з експертної оцінки та 2 комплекти документації зі складання договорів оренди землі;
17 – державних актів;
14 – комплектів документацій із землеустрою фізичних осіб;
7 – комплектів документацій із землеустрою юридичних осіб.

Видано:
8 – договорів на дольову участь у землекористуванні;
32 – доручення підрядним організаціям;
Прийнято на особистому прийомі – 119 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 18 судових засіданнях.

 

УПРАВЛЕНИЕ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСА ГОРОДА
(15.06.09 – 19.06.09)

 
Поступило и отработано документов – 61.
Поступило заявлений, жалоб, обращений – 12, по телефону доверия - 2.
Направлено ответов на обращения граждан – 7, по телефону доверия – 4.
Просроченных документов нет.
Подготовлена и сдана в управление экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности информация о плане поступления и расходе денежных средств по форме по состоянию на 20.06.2009г.
Во исполнение распоряжения городского головы от 15.06.09г. №1253-01р «Про проведення масового заходу, прсвяченого Дню скорботи і вшанування пам’яті жертв Великої Вітчизняної війни» организовано, на благотворительной основе, выделение транспорта для ветеранов ВОВ, общественности города, роты почетного караула, военного оркестра, салютного взвода, курсантов лицея.
С выездом на место проведено обследование улично-дорожной сети города на предмет улучшения организации дорожного движения по ул. Генуэзской, ул. Академика Курчатова (Каманина), Аркадия, ул. Маршала Жукова, ул. Малиновского, ул. Рекордная.
Проведено обследование на предмет обустройства остановочных комплексов: пл. Ярморочная, ул. Старопортофранковская угол ул. Торговой.
Проведено согласование проекта «Целевой городской программы развития дорожного движения и его безопасности в г. Одессе на 2008 – 2012 года».

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(15.06.09 – 19.06.09)

 
1. Перераховано до міського бюджету – 4 392,3 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 1 370,0 тис. грн.
- від продажу – 3 022,3 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 18.

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 3.

 

ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(15.06.09 – 19.06.09)

 
- количество документов, поступивших в Инспекцию – 234;
- количество отработанных документов – 131;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 17;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 22.

- количество выданных ордеров:
• плановых – 0;
• аварийных – 70.
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 5;
• Киевский район – 0;
• Суворовский район – 1;
• Малиновский район – 6.

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 7;
• предприятиям – 1.



УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА
(15.06.09 – 19.06.09)


Виконано:
1. На ділянці від вул. Толбухіна до вул. 12 станції Великого Фонтану виконано роботи:

а) влаштування основи з щебеню 50 м3
б) влаштування бортового каменю 100 мп


2. Влаштування асфальтобетону 2150 м2.
3. Встановлення опор зовнішнього освітлення – 15 шт.
4. Зварювання трамвайних шляху - 400 мп.
5. Влаштування електромереж – 560 мп.

Роботи виконуються ТОВ «Росдорстрой», філією «Інфоксводоканал» та ТОВ «Стройгоркомплекс» згідно графіку виконання робіт.

 

КП «СМЭП»
(15.06.09 – 21.06.09)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 42.
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 42.
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 68.
4. Замена ламп – 62 шт.
5. Восстановлено дорожных знаков – 7шт. (ул. Ат. Головатого - ул. Плыгуна - 2.1, 5.7.1; ул. Одария - пер. Газовый - 5.35.1, 5.35.2; ул. Балковская - «ФОЗЗИ» - 4.1; ул. Дюковская - ул. Градоначальницкая - 5.7.1; ул. Успенская - ул. Осипова - 5.39).
6. Установлено дорожных знаков – 16шт. (ул. Л. Шмидта - Итальянский б-р - 5.35.1, 5.35.2; ул. Космонавтов - Родильный дом №7 - 5.35.1, 5.35.2; пр-т Добровольского №157/159 - 1.20; Аллея славы - 5.35.1, 5.35.2; Лидерсовский б-р - 5.38; железная дорога дистанция пути 4.3,1.37,7.3.1,5.29.2,5.29,1).
7. Установка турникетов со знаками: железная дорога дистанция пути 1.37,3.21.
8. Нанесена дорожная разметка – краска 75,2 м2 ; пластик – 287 м2. (ул. Ришельевская - ул. Ланжероновская - зебра; ул. Екатерининская - пл. Екатерининская - зебра; ул. Ланжероновская - ул. Гаванная - зебра; ул. М. Жукова - «МЕТРО»; пл. Соборная - Школа №121 - зебра; ул. Садовая - Соборная пл. - зебра; ул. Садовая - ул. Торговая - зебра; ул. Б. Хмельницкого - Вечерняя школа №3 - зебра; ул. Б. Хмельницкого - пер. Прохоровский - зебра; ул. Мечникова - ул. Цветаева - зебра; ул. Болгарская - Школа №103 - зебра).
9. Заменено дорожных знаков – 4шт. (ул. 7-я Пересыпская - ул. Ат. Головатого - 2.1; ул. Ольгиевская - ул. Коблевская - 2.1, 2.3; ул. Якира - ул. 25 Чапаевской див. - 1.4.1).
10. Демонтаж знаков – 8шт. (Днепропетровская дор. - ул. Марсельская - 3.15; Днепропетровская дор. - ул. Ген. Бочарова - 1.32,3.29; Балтская дор. - ул. Главная 3.29; ул. Маразлиевская - ул. Градоначальницкая 3.29).
11. Рихтовка колонок под знаки – 15 шт. (ул. М. Арнаутская - ул. Гимназическая;
ул. Успенская №54; Французский б-р - ул. Довженко; Французский б-р №37;
ул. Одария - пер. Газовый; ул. Черноморского казачества - ул. Плыгуна; ул. Рачковая - ул. Маловского; Днепропетровская дор. - Ген. Бочарова; ул. Космонавтов; ул. 1-я Станционная; ул. Дворянская - ул. Нежинская; ул. Ленинградская - ул. Мечникова; ул. Торговая - ул. Пастера; пер. Ониловой -ул. Успенская; ул. Авдеева Черноморского - ул. Чубаевская; ул. Ольгиевская -ул. Коблевская.
12. Мойка колесоотбойников – 420 мп (Мост - 2-я Застава).
13. Мойка турникетов – 72шт. (ул. Дальницкая - Школа №120).
14. Покраска колонок – 7 шт. (ул. М. Арнаутская - ул. Гимназическая; ул. Успенская №54; Французский б-р - ул. Довженко; Французский б-р №37; ул. Одария - пер. Газовый; ул. Черноморского казачества - ул. Плыгуна; ул. Рачкова - ул. Маловского.
15. Рихтовка знаков – 2 шт. (Французский б-р-ул. Семинарская 5.35.1, 5.35.2).
16. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
17. Ориентирование светофоров: ул. Столбовая - ул. Новикова; пр-т Шевченко - ул. Армейская.
18. Обрезка веток: ул. В. Стуса - Суд; ул. Краснова - Школа №27; пр-т Шевченко - ул. Армейская.
19. Замена КС-3 на следующем светофорном объекте: «Молодая гвардия».
20. Устранение не приходящих сигналов: ул. 1-я ст. Люстдорфской дор.; ул. М. Жукова – пр-т Ак. Глушко.
21. Установка светофоров, помывка: ул. М. Жукова - Юггранс.
22. Перезапуск аппаратуры: «Молодая гвардия» (КС-3).
23. Замена предохранителя: Адмиральский пр-т - ул. Лунина.
24. Устранение короткого замыкания в ящике КС: ул. М. Жукова - пр-кт Ак. Глушко.
25. Ремонт цепи питания: ул. Старопортофранковская - ул. Торговая; ул. М. Жукова - пр-т Ак. Глушко; Адмиральский пр-т - ул. Лунина.
26. Устранение короткого замыкания: ул. Толбухина - ул. Чубаевская; Адмиральский пр-т - ул. Лунина.
27. Закрыта доп. секция: ул. Столбовая - ул. Новикова; ул. Краснова - ул. Армейская; ул. Краснова - Прокуратура; ул. Щорса - Ивановский мост.
28. Зачистка контактов: ул. Черноморского казачества - ул. Кравцова.
29. Замена линз: ул. Среднефонтанская - ул. Семинарская; ул. М. Жукова - Юггранс.
30. Сбит светофор, колонка демонтирована и забрана на базу: ул. Ат. Головатого - ул. Плыгуна; ул. Успенская - ул. Канатная.
31. Перенос светофоров с заменой металлоконструкцией: ул. Пушкинская - ул. Еврейская.
32. Установка закладной под светофорную колонку и колонку под пешеходный светофор: ул. Пушкинская - ул. Базарная.
33. Восстановление заземления на светофорном объекте ул. Белинского - ул. М. Арнаутская.
34. Восстановление объекта после ДТП с установкой оборудования и коммутацией на светофорном объекте ул. Канатная - ул. Успенская.
35. Восстановление объекта после падения дерева с установкой оборудования и коммутацией на светофорном объекте ул. Ат. Головатого - ул. Плыгуна.
36. Ремонт дорожного контроллера типа ДКМ после аварийного отключения подстанции на объекте Николаевская дор. - Кабельный завод.
37. Установка закладных после аварий на следующих светофорных объектах: ул. Ат. Головатого - ул. Плыгуна; ул. Успенская - ул. Канатная.
38. Помывка светофоров, очистка и покраска металлоконструкций на следующих светофорных объектах: ул. Пушкинская - ул. Греческая; ул. Ришельевская - ул. Греческая; ул. Ришельевская - ул. Успенская; ул. Екатерининская - ул. Успенская.
39. Обрезка веток на объектах: ул. Ришельевская - ул. Греческая; ул. Екатерининская - ул. Успенская; ул. Базарная - ул. Преображенская; Итальянский б-р - пер. Санаторный; Адмиральский пр-т - ул. Краснова; ул. Краснова - СШ №27.
40. Ремонт дорожных контроллеров с заменой блоков: ул. Пушкинская - ул. Греческая; ул. Ат. Головатого - ул. Плыгуна; ул. Успенская - ул. Канатная.
41. Разработка проектной документации для нового светофорного объекта на пересечении улиц Торговая - Ольгиевская.
42. Местное обследование светофорного объекта ул. Ольгиевская - ул. Коблевская на предмет уточнения разметки и знаков, для ответа на запрос от УГАИ.
43. Работа в программно-аппаратной части комплекса ЦУП с объектом №70 Ат. Головатого - Плыгуна, тестирование на предмет не стабильности по связи.
44. Обработка информации по ДТП – 14 шт.
45. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
46. Устранение неисправности системы видеонаблюдения на перекрестке ул. Химическая - ул. М. Грушевского.
47. Ремонт устройства отсчета времени в лаборатории.
48. Устранение ошибок программного обеспечения видеосерверов.
49. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(15.06.09 – 19.06.09)

 
Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 16.12.2008 г. № 1509-01р «Про створення робочої групи з розробки термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи» подготовлена и направлена соответствующая информация для Главного управления экономики областной государственной администрации.
Подготовлена и направлена в департамент труда и социальной политики Одесского городского совета информация для очередного заседания городской рабочей группы по вопросам погашения задолженности по заработной плате.
Рассмотрено обращение директора Одесского казенного экспериментального протезно-ортопедического предприятия по вопросу предоставления предприятию льготы по оплате за землю. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение директора ЖУФ «Ренесанс» ЛТД-92 по вопросу предоставления фирме льготы по уплате государственной пошлины за подачу исковых заявлений.
Рассмотрен запрос Государственной инспекции по контролю за ценами в Одесской области от 11.06.2009 года № 11-2010 по вопросу предоставления расчетов стоимости услуг по подготовке и оформлению свидетельств о праве собственности на объекты недвижимого имущества, которые предоставляются КП «Право». Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрен проект Порядка компенсаций потерь КП «Одесгорэлектротранс» от применения тарифа, который не покрывает экономически обоснованных затрат, а также письмо начальника управления транспортного комплекса города Одессы от 16.06.2009 года № 01-14/1213 по данному вопросу. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса по вопросу формирования штатных расписаний коммунальных предприятий «Жилищно-коммунальный сервис». Информация направлена и.о. заместителя городского головы, начальнику управления ЖКХ и ТЭК.
В соответствии с решением Малиновского районного суда г. Одессы на запрос от 04.06.2009 г., гр-ке Бирюковой А.В. направлены копии документов, которые были представлены председателем правления ЖСК «Вымпел-2» в 2009 году для согласования тарифов на услуги по содержанию домов и придомовой территории, расположенных по адресам: ул. Гайдара, 48 и ул. Варненская 12/3.
Рассмотрено письмо государственной инспекции по контролю за ценами в Одесской области по вопросу проверки соблюдения порядка формирования и применения тарифов на услуги централизованого теплоснабжения КП «Теплоснабжение города Одессы». Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено письмо председателя Антимонопольного комитета Украины Одесского областного территориального отделения по вопросу рассмотрения обращения, относительно увеличения тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: пр-кт Добровольского, 94. Подготовлен и направлен ответ в управление жилищно-коммунального хозяйства для подготовки ответа заявителю.
Рассмотрено обращение председателя ЖСК «Ильичевский-24» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: пр. Добровольского, 155. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Подготовка аналитического отчета исполнительных органов Одесского городского совета о работе за 2008 год.
Подготовка информации Одесскому главному финансовому управлению областной государственной администрации касательно социально-экономических показателей города за 2008 год.
Подготовка социально-экономической справки развития города Одессы.
При участии управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совента, с 10 по 12 июня текущего года в помещении концертно – выставочного комплекса ГП Одесского морского торгового порта ООО «Центр выставочных технологий» проведена Восьмая международная выставка и конференция «Интер –ТРАНСПОРТ».
Впервые в этом году в рамках выставки состоялась Конференция приморских регионов Европы (КПРЕ), в состав которой вошли 160 регионов Европы, представляющих 190 миллионов человек из 28 стран.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Участие в семинаре «Техническое регулирование в Украине: что будет значить реформа для предпринимателей» (11 июня 2009г.).
Проводилась работа с субъектами хозяйственной деятельности всех форм собственности относительно участия в социально-экономическом развитии города.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы, по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01. 2009 г. № 03-04/исх.

 
УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.09 – 19.06.09)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 11591;
- до адміністраторів – 1843.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 1497;
- через адміністратора – 1475.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 11833;
- адміністратором – 2139.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(15.06.09 – 19.06.09)
 


• поступивших документов – 163;
• отработанных документов – 46;

• принято заявок :
- на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 22;
- на регистрацию технического паспорта вывески – 21;

• установлено приоритетов – 20;

• количество отказов:
- в установлении приоритетов – 2;
- в регистрации технического паспорта вывески – 3;

• дано заключений о возможности размещения вывески – 18;
• зарегистрировано технических паспортов вывесок – 10;
• принято участий в судебных заседаниях – 3;
• проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 7;
• составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 40;
• демонтировано рекламных конструкций – 28
• в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
- афиш – 100 шт.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(15.06.09 – 21.06.09)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 243 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 127 ед.
- по троллейбусу – 116 ед.
в выходные дни в количестве 204 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 114 ед.
- по троллейбусу – 90 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 675 097 грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 669 849 грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 5 248 грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2-х трамвайніх вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 155 вагонов,
- троллейбус – 162 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(15.06.09 – 21.06.09)

Дата
Что произошло
Принятые меры
15.06.09
 
По адресу: ул. Костанди, 33 – проверить территорию лагеря отдыха для детей «Космос»
Дежурная смена провела проверку территории лагеря «Космос». ВОП и источники ионизирующего излучения не обнаружены. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Южная, 12, кв. 7 – ребенок разбил медицинский градусник
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения.
16.06.09
 
По адресу: ул. Варненская, 42 (ДНЗ № 140) – обрезка аварийных веток
Спасатели отдела ПСР провели обрезку и уборку аварийных веток.
По адресу: ул. Дворянская, 18 – дерево упало на припаркованные автомобили
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги. Освобождено два автомобиля. Установлено ограждение.
17.06.09
 
По адресу: ул. Мелитопольская, 16 – плановые работы по вывозу ртути в место временного хранения
Дежурная смена вывезла ртуть и провела санитарную уборку помещения.
18.06.09
По адресу: ул. Ак. Вильямса, 61, кв.32 – разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Гаванная, ул. Софиевская, ул. Преображенская – в воздухе неприятный запах
Дежурная смена провела взятие проб воздуха на наличие СДЯВ. Содержание вредных веществ в воздухе в пределах нормы.
19.06.09
По адресу: ул. Армейская, 3 – ветвь дерева упала на проезжую часть
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветви с проезжей части.
По адресу: пер. Лунный, 6, кв. 12 – просьба открыть дверь для доступа врача к больной
Дежурная смена провела вскрытие двери и обеспечила доступ врача к больной женщине.
20.06.09
По адресу: ул. Софиевская, 3 – ветвь дерева нависла над проходом в арку
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветви, нависшей над проходом в арку. Угроза падения ликвидирована.
21.06.09
По адресу: пер. Банный, 3 – дерево упало на электропровода
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с линии электропередач.
По адресу: ул. Бочарова, 10, кв. 119 – ребенок закрылся в квартире
Дежурная смена вскрыла входную дверь квартиры, в которой находился ребенок 3,5 лет.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 277
из них передано:
- в УЖКХ – 16,
- Оказана информационная помощь – 259,
- Ртуть – 2.

за указанный период поступило звонков – - в УЖКХ – 16, - Оказана информационная помощь – 259, - Ртуть – 2.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(15.06.09 – 21.06.09)

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Відкритий чемпіонат міста з художньої гімнастики
15-16.06.09
м. Полтава
2.
Турнір пам’яті Е. Калининої з художньої гімнастики
17-18.06.09
м. Євпаторія
3.
Всеукраїнський турнір з художньої гімнастики
18-20.06.09
м. Алушта
4.
Відкритий республіканський турнір з дзюдо
17-19.06.09
м. Керч 
5.
Чемпіонат України з регбі (юніори)
15-19.06.09
м. Дніпропетровськ
6.
 Відкритий кубок України з тхеквандо
20.06.09
м. Балаклава
7.
Кубок губернатора з вітрильного спорту
19-21.06.09
м. Одеса

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(15.06.09 – 21.06.09)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Літературні зустрічі „Кращі книжки року одеських письменників”
(В. Гаранін, В. Рутківський, С. Зубко).
15-19 червня
13.00
Бібліотека-філія № 4
Градоначальницька,9
Бібліотечно-інформаційна допомога у позакласному читанні
„На природу – та читай”
15 червня
11.00
Бібліотека-філія № 28
Пр-т Гагаріна,16а/3
Літературний урок „В країні непрочитаних книжок”
(І. Котляревський, С. Гребінка, Г. Квітка-Основ’яненко)
15 червня
12.00
Бібліотека-філія № 47
Люстдорфська дор., 146/1
Проект „Адаптація”
(Фотографія і живопис)
16 червня
16.00
Міська художня галерея
Сабанеєв міст, 3
Година пам’яті
„Схиляємо голову низько”
18 червня
12.00
Бібліотека-філія № 24, Фабрична,1/2
 
Літературна година „Слово мужності, правди й любові”
(22 червня – День скорботи і вшанування пам'яті жертв війни в Україні)
19 червня
10:00
Бібліотека-філія № 30
Французький б-р, 22
 
Виставка живопису
Вагана Ананяна
„Твоя картина – это мир”
22 червня
16.00
Міський муніципальний музей ім. О. Блещунова
Польська,19
До дня початку війни Презентація книжок:
 І. Чопп «Збірка листів воєнного часу».
В. Вихристенко „И азъ воздамъ” (архівні документи Німеччини і Австрії про початок війни).
22 червня
13.00
Міський музей
ім. К.Г. Паустовського
Чорноморська,6
Міжнародний фестиваль-конкурс хореографічного мистецтва
„Одеські перлинки-2009”
22-26 червня
Організатор –
Дитяча хореографічна школа
 
До Дня Конституції України
 
 
Бібліографічний огляд
„Наш захист – Конституція”
27 червня
10:00
Бібліотека-філія № 34
вл. Перемоги, 26
Історичний екскурс
„На захисті прав і свобод”
28 червня
13.00
ЦМБ ім. Франко
Книжний пров.1а
Виставка-перегляд
„Гарант прав і свобод”
28 червня
12.30
ЦМБ ім. Франко
Книжний пров.1а
Година корисної інформації
„Знай свої права і обовязки
28 червня
14.00
Бібліотека-філія № 28
Пр-т Гагаріна, 16а/3
 Обміркування 
„Рівні права і свободи особистості”
28 червня
11.30
Бібліотека-філія № 41
Вул.. Чапаєвської дивізії,5а
Година розмови
„Ми і Конституція”
28 червня
12.00
Бібліотека-філія № 5
Космонавтів, 23/1
 Свято звірят-малят:
 -обряд присвоєння імені новонародженим, які з’являться у зоопарку до цього часу;
- жартівливі та екологічні конкурси для наймолодших;
- конкурс ерудитів.
28 червня
10.00-14.00
Одеський Зоопарк 
Новощепной ряд, 21
Центральна площа
Гра духового оркестру
Одеського муніципального театру духової музики ім. О. Саліка
Щосуботи
18.00-19.30
В альтанці міського саду

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее