14:50:29   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 40

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 40

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.09.09 – 02.10.09)
 

 
На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 20 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 205 звернень громадян.

 
За звітний період проведено:
29.09,01.10.09 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги мешканцям міста на оплату житлово-комунальних послуг.

 
Житлово-комунальний відділ:
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2009-2010 pp.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль за виконанням заходів щодо поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

 
28.09.09 – нарада з підприємцями з питання ремонту фасадів будівель по вул.Дерибасівській.
30.09.09 – нарада з підприємцями з питання ремонту фасаду будівлі за адресою: пл.Соборна, 2.
Здійснено виїзд щодо розгляду звернень громадян за адресою: вул. В.Інбер, 17.

 
Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
28.09-02.10.09 - придбання та вручення продуктових наборів для підопічних Центру милосердя Приморського района та представників пільгового контингенту з нагоди Міжнародного дня людини похилого віку;
28.09-02.10.09 - вжиті заходи з демонтажу об'єктів торгівлі, які здійснювали торговельну діяльність без дозвільних документів (вул.В.Арнаутська кут вул.Катерининської; вул. Генуезька, 20; вул.Сегедська; Фонтансъка дорога кут вул.Посмітного);
28.09-02.10.09 - робота з підприємцями щодо заміни об'єктів торгівлі на об'єкти нового зразка.

 
Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 55 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 48 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Гаванна, 6; вул. Базарна, 38; пл. Соборна, 12; пров. Некрасова, 2; вул. Бєлінського, 15; вул. Успенська, 60.

 
Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
28.09-02.10.09 – розгляд звернень громадян;
28.09-02.10.09 – участь у роботі комісії з контролю за санітарним станом пляжів та зелених зон під час роботи у літній період 2009 року;
28.09-02.10.09 – участь у рейдах щодо здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою території м. Одеси;
28.09-02.10.09 – зустрічі з керівниками підприємств Приморського району (ВАТ ОСК Бюро спеціальних станків, ТОВ «Укроргенергобуд») з питань проведення заходів щодо благоустрою території району;
29.09-02,03.10.09 – на виконання розпорядження райадміністрації від 19.06.2009 р. №464 «Про проведення чергового призову громадян 1984-1991 років народження на строкову службу восени 2009 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт.

 
Відділ забезпечення роботи органу опіки:
28.09-02.10.09 – участь у 7 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
28.09.-02.10.09 – обстеження житлово-побутових умов дітей.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
30.09.09 – організовано відвідування концертної програми філармонічного ансамблю «Ренесанс» - «Спасибо, музыка, тебе...» ветеранами ВВВ, інвалідами та людьми похилого віку з нагоди Міжнародного дня людини похилого віку {Одеська обласна філармонія);
30.09.09 – урочисте привітання працівників бібліотек району з Всеукраїнським днем бібліотек (Книжковий пров., 1-А);
03.10.09 – організація відвідування концертної програми С.Терентьєва ветеранами ВВВ, інвалідами, людьми похилого віку з нагоди Міжнародного дня людей похилого віку {Одеська обласна філармонія).

 
Відділ освіти:
28.09.09 – урочисті заходи з нагоди Всеукраїнського дня бібліотек за участю бібліотекарів закладів освіти (ЦДЮТ «Дивосвіт»);
01.10.09 – заходи з нагоди Міжнародного дня людей похилого віку: концертні програми у Багатопрофільному центрі реабілітації та надання медико-соціальної допомоги ветеранам ВВВ та праці; тематична програма «Бабушка рядышком с дедушкой» у ЦДЮТ «Самоцвіт»; благодійні акції «Турбота», «Ми поруч з вами» за участю учнів закладів освіти району та вихованців позашкільних закладів;
01-12.10.09 – районний етап конкурсу «Панорама творчості» (заклади освіти району);
02.10.09 – відзначення Всесвітнього дня вчителів {Морський вокзал).

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.09.09 – 02.10.09)

 
За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 345 звернень. На особистому прийомі було прийнято 12 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 02.10.2009р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлено інформацію до УЖКХ і ТЕК щодо підготовки житлового фонду комунальної власності району до роботи в осінньо-зимовий період 2009-2010рр. станом на 25.09.2009р.
Співробітники відділу прийняли участь у засіданні робочої групи з питань погашення заборгованостей за спожиті теплоносії в управлінні житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу в УЖКГ і ПЕК.
За дорученням голови Київської райадміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
За звітний період здійснено 5 виїздів для проведення обстеження житлових будинків зі складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону «15-50» було прийнято 27 звернень громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 3;
- протікання внутрішніх комунікацій – 7;
- відсутність електроенергії – 10;
- відсутність холодної води – 2;
- забиття каналізації – 4;
- забиття сміттєпровіда – 1.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано всі звернення.

Відділ обліку та розподілу житла:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.
 
Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
28.09.09
- розглянуто звернення громадянина, стосовно знесення дерев, які знаходяться на прилеглій території до приватного домоволодіння. Здійснено виїзд на місце. Проведено обстеження. Відповідно до Правил благоустрою міста відповідь надана заявнику;
- розглянуто листа Прокуратури Київського району м. Одеси, стосовно переобміру прибудинкової території до жилого будинку, яка підлягає прибиранню по вул. Варненська, 23. Відповідно до інформації КП ЖКС «Вузівський» відповідь надана.
29.09.09
- розглянуто звернення мешканців району, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно знесення зелених насаджень, на земельній ділянці за адресою: вул. Баштанна кут вул. Купріна. Підготовлено та направлено листа до Одеського міського управління земельних ресурсів, щодо встановлення статусу, власника (користувача) земельної ділянки за вказаною адресою;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно приведення до належного стану території дитячого майданчику за адресою: вул. Ак. Корольова, 44. Відповідно до інформації КП ЖКС «Чорноморський» відповідь надана;
- відповідно до рішення суду підготовлено на направлено листи до «Південного РЕМ» та філії «Інфоксводоканал» для відключення автомийки за адресою: вул. Гвардійська, 2 від систем постачання електроенергії та водопостачання.
30.09.09
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно незадовільного стану території скверу «Вимпел». У складі комісії здійснено виїзд на місце. Складено відповідний акт, підготовлено та направлено лист до КП «Міськзелентрест». Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно санітарного очищення дерев, які розташовані біля приватного будинку за адресою: 4-а лінія 6-й ст. Люстдорфської дороги, 37. Здійснено виїзд на місце. Проведено перевірку. Відповідно до Правил благоустрою території міста відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно незадовільного стану асфальтового покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: вул. Краснова, 7, 9, 11, 11-Б. Здійснено виїзд на місце. Підготовлено та направлено листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана заявнику.
01.10.09
- участь у засіданні адміністративної комісії райадміністрації;
- розглянуто листа начальника Київського РВ МВС України в Одеській області, стосовно встановлення дорожніх знаків по вул. З. Космодем’янської. Відповідно до інформації КП «СМЕП» відповідь надана;
- розглянуто листа ТОВ «Союз», стосовно надання допомоги в укладенні договору на вивіз сміття з ПП «Мхитарян» по вул. Варненська, 7/2. Здійснено виїзд на місце. Проведено роз’яснювальну роботу з підприємцем. Відповідь надана.
02.10.09
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, стосовно результатів об’їзду території Київського району та усунення виявлених недоліків. Здійснено контрольний об’їзд. Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на офіційний сайт міста, стосовно відновлення проїжджої частини внутриквартального проїзду після проведення розкопки та облаштування дитячого майданчику за адресами: вул. Ак. Корольова, 53, 55, 57. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- аналіз причин невиконання рішень виконавчого комітету про демонтаж некапітальних об’єктів торгівлі за 2006-2009рр. ;
- перевірка санітарного стану об’єктів пересувної дрібно-роздрібної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 9 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- прийом громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
- відповіді на скарги громадян та запити до організацій;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальні послуги;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
- участь у засіданні комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- надання допомоги в підготовці та проведені комплексного об’єктового тренування в протитуберкульозному диспансері №3;
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- підготовка підсумкового наказу начальника ЦО району по огляду-конкурсу захисних споруд району;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
01.10.09 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 8 протоколів про адміністративні правопорушення).
02.10.09 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- участь в організації та проведенні вручення медалей Білоруської республіки ветеранам Великої Вітчизняної війни, учасниками визволення Білорусії від німецько-фашистських загарбників;
- збір інформації щодо проведення Європейського тижня місцевої демократії.

Відділ освіти:
30.09.09 – проведений сумісний рейд зі службою у справах дітей з метою повернення до навчання учнів закладів освіти району, що пропускають заняття без поважних причин.
30.09.09 – організована участь творчопрацюючих заступників директорів з виховної роботи ОСЗОШ № 86 та гімназії № 9 у обласному семінарі у м. Южному.
01.10.09 – 30-річчя відзначив колектив ОЗОШ № 80.
01-02.10.09 – у закладах освіти району організоване відзначення Дня вчителя та проведені дні учнівських самоврядувань.
01.10.09 – у закладах освіти відзначений день людей похилого віку та проведена благодійна акція „Милосердя”.
02.10.09 – організована участь освітян Київського району у загальноміському святкуванні Дня вчителя у концертній залі Морвокзала.
02.10.09 – на базі ОЗОШ № 81 організовані та проведені міські змагання зі скелелазіння.
03.10.09 – 40-річчя відзначив колектив ОЗОШ № 81.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.09.09 – 02.10.09
)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 122 документи, прийнято до розгляду 164 письмових звернення.

По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 28 звернень громадян, 21 – звернення організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Підготовлений звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлений звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Ведеться контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Розглянуто 22 справи про адміністративні правопорушення.
Проводиться робота по відпрацюванню розпорядження міського голови від 11.11.2008р №1356-01р «Про затвердження плану заходів щодо впровадження Правил благоустрою територій міста Одеси».
На виконання Закону України «Про карантин рослин» з метою комплексного підходу до запобігання розповсюдження амброзії полинолистної зусиллями КП ЖКС вжиті заходи по проведенню боротьби з амброзією на території Суворовського району.
Проводиться постійна організаційна робота з мешканцями приватного сектору по укладанню договорів на вивіз ТПВ.
Організована та проведена виїзна зустріч керівництва Суворовської райадміністрації з головою СОН «Жеваховський» для розгляду проблемних питань.
Здійснюються перевірки автостоянок та парковок.
Проведена нарада з питань прийняття в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів під керівництвом Кучука М.І. за участю представників будівельних компаній.
Участь у роботі комісії на виконання розпорядженню міського голови «Про створення комісії по вивченню і підготовці пропозицій для вирішення проблем, які виникли при будівництві автотранспортної естакади, яку будує ДП «Одеський морський торговий порт» по вул. Церковна, 29 і в мікрорайоні 2-й Ліманчик.

 
Підготовлені пакети документів в юридичний департамент Одеської міської ради з питання самовільного будівництва:
- вул. Ген. Бочарова, 38, кв. 85
- вул. Кримська, 62, кв. 7, 12;
- вул. Ак. Заболотного, 66/1, кв. 121;
- вул. Гер. Сталінграду, 74, кв. 43;
- Виїзд за адресами:
- Дніпропетровська дор., 129, кв. 5;
- пр. Добровольського, 114, ВАТ «ФЕАРТ».

 
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації та диспетчерські служби дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведена робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено аналіз роботи народно-господарчого комплексу району за підсумками 9-ти місяців, розглядаючи надані довідки служб, відділів, управлінь.
Підготовлена інформація про хід виконання рішення Одеської міської ради від 09.04.2009р. № 4110 -V «Про затвердження Програми соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2009 рік» за підсумками 9- ти місяців 2009 року по Суворовському району.
Підготовлена інформація для управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності на розпорядження Одеського міського голови від 12.02.2009р. №15-01р. «Про затвердження термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи у м. Одесі».
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Ведеться робота з автотранспортними підприємствами району з питання надання шефської допомоги з метою забезпечення транспортом громадські організації (хор ветеранів ВВВ, комітет СОН «Шевченко-3»).
Підготовлена інформація на апаратну нараду Одеської міської ради з питання створення робочої групи з розробки міської інформаційної розрахунково-платіжної системи.
Підготовлена інформація для державної інспекції по цінам в Одеській області, щодо зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари, які виробляються підприємствами Суворовського району, станом на 01.10.2009р.
Ведеться робота з підприємствами району щодо благоустрою прилеглої території.
Підготовлена інформація для Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради, щодо заходів з поліпшення ситуації у сфері зайнятості населення, мінімізації впливу фінансово-економічної кризи на стан ринку праці, на виконання розпорядження міського голови від 21.09.09р. №1923-01р. «Про розробку проекту Програми зайнятості населення м. Одеси на 2010-2011 роки».

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Спеціалістами відділу прийнято участь у 18 засіданнях суду.
12 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 10 запитів щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено 1 висновок про позбавлення батьківських прав, 4 розпорядження про надання статусу дітям, 1 розпорядження про влаштування дітей до державних закладів.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
30.09.09 – Організована святкова зустріч-поздоровлення „ Скарбниця мудрості та знань ”до Всеукраїнського Дня бібліотек (ЦБ ім. Франка).
29.09.09 – о 10.00 до дня туриста проведені змагання „Нам туристам осень нипочем” (БТЮ „Тоніка”).
02-09.10.09 – прийняли участь в обласному етапі Всеукраїнської акції «День юного натураліста».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 1 відповідь на звернення громадян та 5 відповідей на листи міських управлінь.
Проведені рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Сумісно з дільничними інспекторами Суворовського РВ ОМУ УМВД України в Одеській області складено 2 адміністративних протоколи по ст. 160 КУоАП (торгівля з рук в невстановленому місці).
Ліквідована стихійна торгівля по вул.Ж.Кюрі, торгуючи перейшли на ринок «Сільський».
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведено роботу з підприємствами торгівлі, розташованими на території району, щодо укладення договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Проведені санітарні рейди-перевірки щодо дотримування суб’єктами господарювання належного санітарного вигляду прилеглих територій до об’єктів торгівлі.

Організаційний відділ:
Проводилася щоденна робота по наданню відповідей на звернення громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 11 звернень, з яких 8 – з житлово-комунальних питань, 3 – організації торгівлі.
Прийнято 1 пакет документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Прийнято 25 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування, на ліквідацію наслідків пожеж у приватних помешканнях тощо.

 

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
(січень-жовтень 2009)

 
Станом на 01.10.2009 року на обліку в службі перебуває – 296 неблагополучних сімей, в яких проживають та виховуються 455 дітей. Робота з такими сім’ями полягає в наданні консультативної допомоги, проводяться обстеження житлово-побутових умов проживання, вживаються заходи щодо притягнення до відповідальності батьків, які неналежним чином виховують дітей.
Протягом 9 місяців прийняті рішення про позбавлення батьківських прав 12 батьків по відношенню до 17 дітей.
За невиконання батьківських обов’язків щодо утримання та виховання дітей до адміністративної відповідальності притягнуто 228 батьків.
До кримінальної відповідальності за втягнення дітей у протиправну діяльність притягнуто 24 осіб.
Перевірено умови утримання та виховання дітей в 380 неблагополучних сім'ях.

З метою попередження дитячої бездоглядності, профілактики негативних явищ серед дітей, протягом 9 місяців 2009 року по місту було проведено – 156 профілактичних рейдів. В ході проведених рейдів з вулиць міста вилучено 226 дитини, з них: влаштовано до закладів охорони здоров’я – 21; влаштовано до притулків, центру соціально-психологічної реабілітації – 92; повернено в сім’ї – 73.

Протягом 9 місяців в Центрі соціально-психологічної реабілітації дітей допомогу отримали – 47 дітей соціально-незахищених категорій. Із загальної кількості вихованців перебували в центрі в наслідок: складних життєвих обставин – 26 ; залишилися поза сімейним оточенням –16; переведені з притулків для дітей – 3; жорстокого поводження – 2.

Службою підготовлено 87 наказів про встановлення статусу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Станом на 01.10.2009р. на обліку в службі перебуває:
- дітей-сиріт 600; у тому числі перебувають під опікою (піклуванням) – 536;
- дітей, позбавлених батьківського піклування – 1208; у тому числі перебувають під опікою (піклуванням) – 648.
- встановлено опіку 72,
- знято опіку 41.

З метою розвитку міської мережі дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, як найбільш ефективних форм подолання проблеми соціального сирітства в м. Одесі існує 6 дитячих будинків сімейного типу, де проживають та виховуються 34 дитини, та 10 прийомних сімей, де проживають та виховуються 12 дітей.
Усиновлення дітей
- усиновлено громадянами України 35,
- усиновлено іноземними громадянами 46.

В своїй роботі міська служба у справах дітей тісно співпрацює з громадськими організаціями та благодійними фондами, такими як: "Жива Надія", "Центром соціальної опіки неповнолітніх з малозабезпечених сімей "Негадана радість", "Віра, Надія, Любов", "Дорога до Дому", "Наш світ".
Так, на території Суворовського району функціонує громадська організація – "Пересипчанка", яка організовує допомогу дітям з неблагополучних сімей мікрорайону "Пересип" в дні дитячих свят.
Асоціація жінок Суворовського району постійно проводить благодійні акції для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, надає щорічну речову та гуманітарну допомогу дітям з малозабезпечених сімей та дітям під опікою до нового навчального року.
На базі благодійного фонду "Жива надія" існує дитячий стаціонар, де перебувають біля 30-ти неповнолітніх з неблагополучних та малозабезпечених сімей.

Службою проводиться робота щодо інвентаризації житла та майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в державних закладах та під опікою (піклуванням громадян). Поетапно здійснюється інвентаризація житла дітей за участю житлово-комунальних органів. Станом на 01.10.2009 року на обліку перебуває дітей:
- за якими зберігається житло на час виховання в державних дитячих закладах, під опікою, піклуванням в сім’ях громадян – 1270;
- які не мали житла на час влаштування до державних дитячих закладів, під опіку, піклування в сім’ї громадян – 541;
- які стоять на квартирному обліку відповідно до вимог ст. 46 ЖК України – 71.

Службою у листопаді 2009 року планується проведення міської науково-практичної конференції «Одеса – без дитячої бездоглядності», з метою консолідації зусиль по соціальному захисту дітей, корекції їх поведінки.

Кошти
На утримання притулків – понад 4 млн, використано 2,7 млн (субвенція).
На утриманняч Центру – понад 3 млн, використано 1,6 (бюджет м. Одеси).

З депутатського фонду:
Притулок № 1 (ремонт покрівлі) – 100,0 тис.,
Притулок № 2 (ремонт огорожі) – 200,0 тис.,
Центр (відео спостереження) – 50,0 тис.

На міську програму «Чужих дітей не буває» на 2006-2010 роки
- виділено 478,7 тис.грн,
- проведено «Шануємо опікунів» на 51,5 тис. грн.,
- оздоровлено 92 дитини-вихованці притулків, Центру на 337,5 тис.грн.

На медичне страхування виділено 59,7 тис., використано 50,5 тис. грн.

 

ДЕПАРТАМЕНТ РЕКРЕАЦИОННОГО КОМПЛЕКСА И ТУРИЗМА
(28.09.09 – 02.10.09)

 
• Участие департамента в Международной туристической выставке в г. Тульча (Румыния).
• Подготовка материалов для разработки макета статьи в туристическом журнале «Сезоны».
• Наполнение официального туристического сайта г. Одессы информацией.
• Сбор данных о количестве отдыхающих во время курортного сезона.

 

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
(28.09.09 – 04.10.09)

 
По состоянию на 05.10.2009г. уровень сбора квартплаты составил – 97,5 %, сбор платы за водопотребление – 93,3 %.
КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 755 м (4-я Пригородная - 220 м.; 2-я Пригородная - 160 м.; ул. Ковалевского -120 м.; ул. Яблоневая - 255 м).
- монтаж (замена) светильников – 53 шт. (парк Горького - 10 шт.; б-р Крымский - 18 шт.; XIII кв. ЮЗР - 3 шт.; Люстдорфская дор. (вн.кв.) - 2 шт.; пос. «Шевченко» - 8 шт.; ул. Яблоневая -10 шт; ул. Ковалевского - 2 шт.).
- замена ламп – 352 шт.
КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 18 шт. (2-й Китобойный пер., 8-а - 1 шт.; ул. Пантелеймоновская, 17-6 - 1 шт.; парк Победы - 16 шт.).
- за истекшую неделю корчевка пней не производилась.
Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(28.09.09 – 02.10.09)

 
За отчетный период в Бюро эстетики городской среды и внешней рекламы было зарегистрировано 68 входящих документов: заявления граждан – 12, от органов государственной власти – 24, юридических лиц – 26, физических лиц-предпринимателей – 6 документов.
Направлено – 49 ответов.
По состоянию на 02.10.2009 г. в Бюро контрольных документов, срок исполнения которых истек, не имеется.
Отчет по группам:
1. Производственной группой разрешительного отдела:
- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 29;
• на регистрацию технического паспорта вывески – 17;

- установлено приоритетов – 22;
- количество отказов:

• в установлении приоритетов – 7;
• в регистрации технического паспорта вывески – 3;

- зарегистрировано технических паспортов вывесок – 7;
- продлено технических паспортов вывесок – 8.

 


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(28.09.09 – 02.10.09)

 
1. Перераховано до міського бюджету – 1 089,0 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 702,0 тис. грн.
- від продажу – 387,0 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 16
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 2.

 

 
КП «СМЭП»
(28.09.09 – 04.10.09)

 
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 24
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 24
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 26
4. Замена ламп – 30 шт.
5. Помывка турникетных ограждений и колесоотбойников – 200 шт. (Среднефонтанская – ЖД Вокзал).
6. Установка турникетных ограждений – 11 шт. и дорожных знаков - 5.29.1; 5.29.2; 4.4; 4.5; 5.29.3; 3.21; 4.6; 4.2 (На время проведения конкурса по тюнингу по ул. Балковской)
7. Нанесена дорожная разметка – краска 163 м2 (пр-т Добровольского – ул. Затонского; пр-т Доброовольского – Ген. Бочарова; пр-т Добровольского – ул. Махачкалинская; пр-т Добровольского – ул. Паустовского; ул. Паустовского – «Деткомбинат»; Днепропетровская дор. – Ген. Бочарова; Днепропетровская дор. – ул. Ак. Заболотного; Днепропетровская дор. – ул. Марсельская; Днепропетровская дор. – «Крыжановка»; Днепропетровская дор. – ул. Кишиневская; Днепропетровская дор. – «Молодая Гвардия»; Николаевская дор. – «Лузановка»; Николаевская дор. – «Сортировочная»; Николаевская дор. – Векслера; Николаевская дор. – ул. Лиманная; ул. Дачная – 1-й Дачный пер.). пластик - 27,6 м2 (ул. 25 Чапаевской дивизии – рынок «Ветеран»).
8. Установка дорожных знаков – 70 шт. (ул.Тенистая – пер. Педагогический 2.2; ул. М.Говорова 18 – 5.35.1(2); ул. Греческая – ул. Пушкинская 3.21; 3.34; ул. Пушкинская – ул. Польская 4.4; 4.1; ул. Дерибасовская – ул. Польская 3.21; 5.29.1; ул. Марсельская от Днепропетровской дор. до ул. Ат. Головатого – ул. Петренко 3.34; 7.5.1; 2.3; ул. Варненская 2 – 5.35.1(2); ул. З. Космодемяской – 3.3; ул. Крапивницкого – ул. Багрицкого – 5.29.1; ул. Отважных – ул. Архитекторская – 2.2; 2.1; ул. Либкнехта – Дача Ковалевского – 2.1; 2.3; ул. Дюковская – ул. Дидрихсона – 5.5).
9. Демонтаж знаков – 37 шт. (ул. Балковская 5.29.1; 5.29.2; 4.4; 4.5; 5.29.3; 3.21; 4.6; 4.2; Королева 72 – 5.35.1(2); пер.Маячный – 5.35.1(2).
10. Демонтаж турникетных ограждений – 11 шт. (ул. Балковская).
11. Восстановлено дорожных знаков – 7шт.(Тенистая – Солнечная – 5.35.1(2); ул. Высоцкого – школа №73, №92 – 5.35.1(2); 1.33.)
12. Установка колонок под знаки – 5 шт. (ул. М. Говорова 18; ул. тенистая – пер. Педагогический; ул. Марсельская; ул. Варненская 2).
13. Демонтаж колонок - 5 шт. (ул. М. Говорова 18; ул. тенистая – пер. Педагогический; ул. Марсельская; ул. Варненская 2).
14. Восстановлено колонок под знаки – 4 шт. (ул. Тенистая – ул. Солнечная; ул. Высоцкого – школа №73, №92).
15. Демонтаж юнипаркингов - 78 шт.; столбиков – 56 шт.; ограждений – 13шт.; (ул. М. Говорова 7; ул. М. Говорова – бар «Сулико»; ул. Сегедская – поликлиника №6; пер. Канатная 2; ул. Базарная – ул. Осипова; пер. Некрасова 2; ул. Б. Арнаутская 2а; ул. Б. Арнаутская – «Тенет»; ул. Б. Арнаутская - №17,19,2б; Успенская 9; ул. Успенская – «Украина»; ул. Успенская №26; ул. Польская №17; ул. Польская – маг. Дизель; ул. Сегедская – ул. Армейская; ул. Ат. Головатого №37; ул. Черноморского каз-ва №115,№117; Николаевская дор. 168/1; Николаевская дор. – «Лузановка»; ул. Ак. Заболотного №67, №64; ул. Махачкалинская №1; ул. Ген. Бочарова №52, №36; ул. Балковская №42,№28).
16. Замена аппаратуры (УК) на светофорном объекте: ул. Пастера – ул. Ольгиевская; ул. Черноморского кА-ва – ул. Плыгуна
17. Коммутация в клемной коробке: ул. 25 Чапаевской див. – ул. Комарова.
18. Замена светофоров: ул. Мельницкая – ул. Степовая;
19. Местное обследование светофорного объекта ул. Балковская – ул.Бабеля на предмет изменения режима работы.
20. Работа с настройками базы данных ЦУП, связанные с изменением режимов координированного управления на светофорном объекте ул. Балковская – ул.Бабеля
21. Местное обследование светофорного объекта ул.Новосельского – Тираспольская на предмет изменения пофазного разъезда (ранняя отсечка).
22. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
23. Обработка информации по ДТП – 6шт.
24. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации
25. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
26. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии: ул. Химическая – ул. М. Грушевского; ул. Ришельевская – ул. Б. Арнаутская; ул. степовая – ул. Мельницкая; ул. Пушкинская – ул. М. Арнаутская.
27. Ремонт плат переключения светофорных сигналов.
28. Ремонт плат управления светофорным объектам.
29. Ремонт блоков питания.
30. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

 

 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(28.09.09 – 02.10.09)

 
Управлением экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности с 28.09.2009 г. по 02.10.2009 г. проведена следующая работа:
30.09.09 – Подготовлено и проведено заседание городской рабочей группы по разработке экстренных мероприятий относительно преодоления негативных последствий финансового кризиса.
Формирование новой редакции Паспорта города Одессы.
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2010 год.
На выполнение распоряжения городского головы от 21.09.2009 г. № 1923-01р «О разработке проекта Программы занятости населения города Одессы на 2010-2011 годы» ответственные специалисты управления приняли участие в заседании рабочей группе по разработке проекта Программы занятости населения на 2010-2011годы; проводится подготовка экспертной оценки проекта Программы.
На выполнение распоряжения городского головы от 21.08.2009г. № 1779-01р «О назначении уполномоченного органа для осуществления контроля за деятельностью коммунального предприятия «Питание» проведение анализа финансово-хозяйственной деятельности КП «Питание» проводится подготовка проекта решения Одесского городского совета «О предоставлении разрешения КП Питание на получение кредита от ОАО «Сбербанка».
Во исполнение протокола поручений, данных заместителем городского головы № 03-649/исх. от 16.06.2009 г. касательно приведения в надлежащие состояние остановок городского общественного транспорта, управлением подготовлены и направлены предложения по п. 1 указанного протокольного поручения.
Изучено обращение заместителя головы Комитета Верховной Рады Украины по вопросам налоговой и таможенной политики Бондарева К.А. и генерального директора ООО «UDC Holding» касательно участия во Второй ежегодной бизнес-конференции «Инвестиционные перспективы в Украине», которая состоится 14-16 октября 2009 г. в городе Киеве, а также на имя заместителя городского головы были подготовлены и направлены предложения по данному вопросу.
Во исполнение резолюции первого заместителя городского головы № 03-03/1021 от 08.09.2009г., управлением были внесены предложения касательно участия представителей Одесского городского совета в итоговой научно-практической конференции «Стратегия регионального развития: формирование и механизм реализации», которая состоится 30 октября 2009 г. в городе Одессе.
Продолжается работа по реализации проекта «Внедрение в г.Одессе многофункциональной системы городской карточки».
Рассмотрено обращение первого заместителя управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса по вопросу предоставления информации о включении услуги по вывозу твердых бытовых отходов в состав услуг по содержанию дома и придомовой территории для ЖСК «Приморский-15», расположенного по адресу: ул. Маршала Жукова, 41. Ответ подготовлен и направлен в адрес первого заместителя управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса.
Рассмотрено обращение первого заместителя прокурора города Одессы по вопросу предоставления информации относительно отнесения Одесской специальной общеобразовательной школы – интерната № 34 к категории потребителей «население». Ответ подготовлен и направлен на имя первого заместителя прокурора города Одессы.
Во исполнение п. 2 протокольных поручений, которые представлены первым заместителем городского головы 26.08.2009 года с целью минимизации потерь на внедрение программных продуктов в исполнительных органах Одесского городского совета, коммунальных предприятиях и коммунальных учереждениях. Информация подготовлена и направлена КП «Информресурс».
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. № 03-04/исх.
29 сентября 2009
– участие в работе семинара по вопросам реализации государственной регуляторной политики, который проводило Главное управление экономики Одесской обласной государственной администрации.
– участие в заседании рабочей группы по пересмотру и доработке перечня документов разрешительного характера, которые выдаются через Единый разрешительный центр г. Одессы.
В соответствии с постановлением Кабинета Министров «Про утворення місцевих та регіональних галузевих рад підприємців» от 21 мая 2009 г. № 518 и на основании коллективного обращения компаний и организаций, деятельность которых связана с морехозяйственым комплексом специалистами управления начата работа по созданию городского отраслевого Совета предпринимателей морехозяйственного комплекса.

 

 
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(28.09.09 – 04.10.09)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 251 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 130 ед.
- по троллейбусу – 121 ед.
в выходные дни в количестве 188 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 106 ед.
- по троллейбусу – 82 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 713 549 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 615 351 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 98 198 грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 1 трамвайного вагона. На среднем ремонте находятся 2 трамвая и 5 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 151 вагон,
- троллейбус – 152 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «ПАРКСЕРВИС-ОДЕССА»
(28.09.09 – 02.10.09)

 
1. По состоянию на 01.10.2009 поступления в бюджет составило: 9 733 431,83 грн, что на 38 000 грн больше, чем за 9 месяцев 2008 года.
2. С 01.09.2009 г. по 02.10.2009 г. в бюджет города перечислено 1 330 485,29 грн.
3. За период с 28.09.2009г. по 02.10.2009 г. в бюджет города перечислено 285 508,36 грн.
4. Принято заявок об организации круглосуточных стоянок, дневных, служебных, сезонных, ночных парковок – 7.
5. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено писем в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 6.
6. С 01.01.2009г. заключено договоров – 443 шт. (Киевский р-н – 75, Малиновский р-н – 60, Приморский р-н – 253, Суворовский р-н – 55).
7. Получено и рассмотрено 4 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса».

 

 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(28.09.09 – 02.10.09)

 

 

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
28.09.09
 
По адресу: ул. Коблевская, 46, кв.7 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
29.09.09
 
По адресу: ул. Атамана Головатого, 107 – дерево упало на жилое 4-х этажное здание
Дежурная смена провела осмотр места падения дерева, оградила опасный участок, для распиловки требуется автовышка. Информация передана в УЖКХ
По адресу: ул. Атамана Головатого, 70 – найдена ртуть
Дежурная смена провела сбор ртути 2 кг 250 гр. и демеркуризацию помещения
30.09.09
По адресу: ул. Академика Головатого, 70 – разлив ртути
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 450 гр. и смеси ртуть с грунтом ~ 6 кг
По адресу: ул. Ланжероновская, 17 – в салоне автомобиля «КИА» разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена провела сбор остатков ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию салона автомобиля
01.10.09
По адресу: ул. Новосельского, 64 – разбит медицинский градусник.
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. демеркуризации ртути
По адресу: ул. Елисаветинская, 13/15 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги.
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги
02.10.09
По адресу: ул.М.Жукова, 28, кв.29 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3гр. и демеркуризацию помещения
04.10.09
По адресу: ул. Парковая, 53 – упавшая ветка перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветки с проезжей части дороги

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 257
из них передано:
- в УЖКХ – 16,
- Оказана информационная помощь – 235,
- Ртуть – 1.

 

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(28.09.09 – 04.10.09)

 

 

№№
з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Чемпіонат України
зі стрибків на батуті
01-04.10.09
м. Харків
2.
Турнір „Грація”
з художньої гімнастики
03-05.10.09
м. Б. Церква
3.
Турнір „Габріели” з художньої гімнастики
 
03-05.10.09
м. Ужгород
4.
Всеукраїнський турнір з дзюдо у честь заслуженого тренера України
Бабаянця Р. С.
04.10.09
м. Одеса,
вул. Михайлівська, 29
5.
1-й тур змагань з регбі серед юнаків
03-04.10.09 з 11.00
м. Одеса, стадіон „Пресмаш”
6.
Першість України з футболу
серед команд дитячо-юнацьких спортивних шкіл
04.09.09
м. Одеса,
стадіон „Краян”
7.
Чемпіонат м.Одеси
зі скелелазіння
02.10.09
м. Одеса,
ЗОШ № 81
8.
4-й етап Чемпіонату України
зі скелелазіння,
Кубок України „Альпійські ігри”
(трудність, швидкість, боулдрінг)
04.10.09
м. Сімферополь
9.
Чемпіонат України
зі стрибків на батуті
01-04.10.09
м. Харків

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(28.09.09 – 02.10.09)

 

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Бенефіс читача „Душі аптека -бібліотека"
28.09.09
14.00
Бібліотека-філія № 23 Чорноморського козацтва,45
„Бенефіс бібліотекаря": до Всеукраїнського Дня бібліотек
29.09.09
12.00
ЦМ Бім. І. Франка Книжний пров.,1 а
Усний журнал „Бібліотека - символ демократії"
30.09.09
11.30
ЦМ Бім. І. Франка Книжний Пров.,1 а
Свято „Бібліотека збирає друзів"
30.09.09
12.00
Бібліотека-філія № 1 Преображенська, 35
Тематичний вечір „Кращі книжки року"
30.09.09
4.00
Бібліотека-філія № 2 Градоначальницька,9
Екскурсія по бібліотеці „День відкритих дверей"
30.09.09
14.00
Бібліотека-філія № 7 Бочарова, 14
Огляд „За волшебной дверью" (з історії бібліотеки)
30.09.09
14.00
Бібліотека-філія № 16 Новосельського,69/71
Бібліотечний урок „Бібліотека. Книга.
Молодь."
30.09.09
14.00
Бібліотека-філія № 25 Адміральський пр-т, 30
Бібліотечний урок „Шукай відповідь у нашій бібліотеці"
30.09.09
14.00
Бібліотека-філія № 28
пр-т Гагаріна, 1 ба/3
Літературна вікторина „Цікаві таємниці в книжковій скарбниці"
30.09.09
5.00
Бібліотека-філія № 30 Кримський пр-т, 58
День відкритих дверей „Усією сім'єю до бібліотеки"
30.09.09
12.00
Бібліотека-філія № 47 Люстдорфська дор., 146/1
Урок моралі „Наші діти і проблеми дозвілля" (в рамках регіональної програми „Діти - наша спільна турбота").
30.09.09
14.00
Бібліотека-філія № 47 Люстдорфська дор.,146/1
Година спілкування «Я з вами і я ще молодий»:
01.10.09
14-00
Бібліотека-філія №7 читальна зала
Бочарова, 14
Концерти присвячені Дню вчителя та Дню музики
Початок жовтня
Школи естетичного виховання
Свята присвячення у юні музиканти
Початок жовтня
Школи естетичного виховання
«Осіння рапсодія» концерт викладачів КПНЗ «Дитяча музична школа №8 м. Одеси», присвячений міжнародному Дню музики
01.10.2009 15.00
КПНЗ «Дитяча музична школа №8 м.Одеси» Баштанна, 7
Час спілкування. «Бог у душі -милосердя у вчинках»
01.10.09
13.00
Бібліотека-філія №13 школа
Книжкова виставка «Пусть будет теплой осень жизни»
01.10.09
Бібліотека-філія №16 Новосельського, 69/71
Бесіда-зустріч «Осень жизни не помеха»
01.10.09
14-00
Бібліотека-філія № 28 Пр-т Гагаріна, 1ба/3
Виставка «Людині похилого віку – наша шана і турбота».
01.10.09
11-00
Бібліотека-філія № 32
вітальня Піонерська,5а
Музичний вечір: „Высоким слогом русского романса". (До Міжнародного дня музики).
01.10.09
16.00
Бібліотека-філія № 35 абонемент
Космонавтів, 23/1
Урок доброти «Світ за твоїм вікном»
01.10.09
12.00
Бібліотека-філія № 47 Люстдорфська дор., 146/1
День Вчителя в школі «Вклонись, мій любий друже, учителю, тебе що любить дуже!»
03.10.09
КПНЗ «Дитяча хореографічна школа» Жуковського, 47
«Психологічні особливості учнів-підлітків» бесіда з батьками учнів школи
03.10.09
17.00
КПНЗ «Дитяча музична школа №7 м. Одеси» Героїв Сталінграду, 36
Єврейське свято «Суккот»
04.10.09
11.00
Бібліотека-філія № 32 вітальня
Урочисте відкриття нового учбового року у музейно-освітньому центрі „Співтворчість"
04.10.09
Музей особистих колекцій
ім. О.В. Блещунова Польська, 19
Свято Дня захисту тварин виставка юних художників-анімалістів м. Одеси; екологічні ігри; тематичні екскурсії по зоопарку; виступи танцювальних колективів
04.10.09
10.00-14.00
Центральна площа Зоопарку,
музейно-виставковий комплекс

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее