19:00:48   |   16 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 50

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 50

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.12.09 – 11.12.09)


За звітний період з керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 35 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 450 звернень громадян.

Проведено:
04,09.12.09 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги мешканцям міста на оплату житлово-комунальних послуг;
06.12.09 – взято участь в урочистому ритуалі покладання квітів до пам'ятника Невідомому матросу на Алеї Слави в ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка з нагоди Дня Збройних сил України;
10.12.09 – засідання ради опіки та піклування;
11.12.09 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Контроль за запуском систем центрального опалення в житлових будинках комунальної власності, ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль за виконанням заходів щодо поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
04.12.09 – участь у нараді щодо стану готовності до ліквідації снігових заметів та ожеледиці.
10.12.09 – участь у нараді з комендантами гуртожитків ВНЗ та середніх навчальних закладів щодо стану готовності до ліквідації снігових заметів та ожеледиці.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. М.Арнаутська, 87; вул. Ленінградська, 25; вул. Маразліївська, 10; Олександрійській пр-т, 27.
Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
30.11-11.12.09 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
30.11-11.12.09 – робота з підприємцями щодо стану готовності до ліквідації снігових заметів та ожеледиці;
02,08.12.09 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Преображенська, вул. Пантелеймонівська, Новощепний ряд).
Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 107 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 87 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Канатна, 100/1; пров. Компасний, 2; вул.Старопортофранківська,43; вул. Сегедська, 15.

 
Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
30.11-11.12.09 – розгляд звернень громадян;
02,04,09,11.12.09 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
03.12.09 – участь у виїзному комплексному обстеженні вулично-дорожньої мережі Приморського району;
04.12.09 – участь у засіданні комісії з питань вирішення спорів при відділенні фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Приморському районі м. Одеси;
09.12.09 – участь у проведенні виїзного комплексного обстеження території Приморського району з питання дотримання інструкцій щодо збору твердих паливних відходів.
Відділ забезпечення роботи органу опіки:
30.11-11.12.09 – участь у 36 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
30.11-11.12.09 – підготовка проектів розпоряджень щодо відчуження житла, призначення опіки, влаштування у державний заклад та визначення статусу неповнолітніх.

 
Відділ освіти:
07.12.09 – районний конкурс «Партнерство заради виховання» серед дошкільних закладів району (ОЗОШ №57);
07-11.12.09 – Всеукраїнський тиждень права за участю учнів закладів освіти;
09.12.09 – семінар вчителів історії та права «Право на життя» (Юридичний ліцей);
10.12.09 – відбірний тур районної гри «Брейн-рінг» серед учнів закладів освіти (ЦДЮТ «Дивосвіт»);
10.12.09 – концертна програма в рамках акції «Діти дітям» за участю вихованців ЦДТ «Моряна» (Дитячий притулок №1);
- зустріч команд КВК ОЗОШ №107,77,90,16 (ЦДТ «Моряна»).

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.12.09 – 11.12.09)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 105 звернень. На особистому прийомі було прийнято 16 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 11.12.2009р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50” було прийнято 32 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 2;
- протікання внутрішніх комунікацій – 5;
- відсутність електроенергії – 21;
- відсутність холодної води –1;
- відсутність центрального опалення – 3.

За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 30 звернень. По 2 зверненням проводиться робота.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- прийом громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (8 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 скарг громадян та 4 запита до організацій;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальні послуги;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (6 заяв);
- підготовка, уточнення та оформлення паспорту району на 2010 рік;
- підготовка та участь в координаційній нараді щодо надходжень до бюджету міста Одеси на 2009 рік.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
07.12.2009
- розглянуто звернення депутата Одеської міської ради Георієнко Н.А., стосовно зміни дислокації контейнерів для збору ТПВ за адресою: вул. Купріна/вул. Баштанна. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно прийняття заходів щодо демонтажу «лежачих поліцейських» за адресами: вул. Шклярука, 13, вул. Івана Франка, 38 та пров. Штурвальний. Здійснено виїзд на місце. Направлено листа до Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради. Відповідь надана.
08.12.2009
- розглянуто листа Департаменту транспортного комплексу та зв’язку Одеської міської ради, стосовно облаштування зупиночного комплексу за адресою: просп. М. Жукова, 47, 75 та просп. Ак. Глушка, 32. Відповідь надана;
- розглянуто листа Департаменту транспортного комплексу та зв’язку Одеської міської ради щодо встановлення зупиночного комплексу «Південний ринок» за адресою: вул. Ак. Корольова, 43а. Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно прийняття заходів з організації парковки та відновленню лавок на прибудинковій території за адресою: просп. Ак. Глушка, 15. Здійснено виїзд на місце. Відібрані пояснення голови ЖБК «Південний-7». Віповідь надана.
09.12.2009
- розглянуто звернення громадянина, стосовно облаштування «лежачих поліцейських» за адресою: вул. Мачтова, 22. Відповідно до інформації Департаменту транспортного комплексу та зв’язку Одеської міської ради відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно облаштування огорожі за адресою: вул. Ак. Вільямса, 59/5. Відповідь надана;
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, щодо приведення до належного стану металеву конструкцію за адресою: вул. 25-ї Чапаївської дивізії, 3/3. Направлено листа до Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами Одеської міської ради. Відповідь надана.
10.12.2009
- розглянуто листа Департаменту транспортного комплексу та зв’язку Одеської міської ради щодо встановлення зупиночних комплексів по Фонтанській дорозі. Відповідно до листа Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами Одеської міської ради. Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно ремонту внутрішньоквартального проїзду за адресою: вул. Ак. Філатова, 12а. Підготовлено та направлено листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно демонтажу металевої огорожі між житловими будинками за адресою: вул. Луніна, 3, 5. Здійснено виїзд на місце. Проведено демонтаж. Відповідь надана.
11.12.2009
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. №№ 1, 3 КП ЖКС «Чорноморський». Відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно проведення підрізання гілок дерева по вул. Люстдорфська дорога, 27/12. Відповідно до листа Південний РЕМ відповідь надана.

Відділ обліку та розподілу житла:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян;
- обстежено житлові умови – 33 громадян.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- проведено засідання штабу з координації робіт підприємств та організацій з ліквідації снігових заметів та ожеледиці району;
- участь у заняттях з нормативно-правової підготовки в управлінні з НС та ЦЗН ОМР;
- розробка основних заходів цивільної оборони району на 2010 навчальний рік;
- збір та узагальнення інформації про стан епідеміологічної обстановки та хід виготовлення марлевих пов’язок;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових та строкових донесень.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
10.12.09 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 22 протоколів про адміністративні правопорушення).
11.12.09 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- збір документів багатодітних родин для оформлення пільг згідно Закону України «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України з питань захисту багатодітних родин»;
- проведення організаційних заходів щодо святкування Дня Святого Миколая з дітьми пільгового контингенту;

Відділ освіти:
Протягом тижня у закладах освіти проведений тиждень права (за окремими планами).
11.12.09 – участь екологічної агітбригади ОНВК „Гармонія” „Екоклас” – переможниці районного конкурсу екологічних агітбригад у обласному конкурсі на базі Одеського обласного гуманітарного центру позашкільної освіти, де агітбригада посіла І місце.
05-06.12.09 – на базі ЦДЮТ „Евріка” проведений районний етап Всеукраїнської конкурсі-захисті наказово-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук.
Підведені підсумки районного етапу обласного конкурсу „Педагог-організатор 2010”: І місце посіла педагог-організатор ОЗОШ № 33, ІІ місце – ОЗОШ № 106, ІІІ місце – ОЗОШ № 81.
09.12.09 – проведений сумісний зі службою у справах дітей рейд з метою відвідування сімей дітей, які не відвідують школу без поважних причин.
07.12.09 – у одеському російському драматичному театрі ім. А. Іванова організована участь учнів закладів освіти району у зйомках ІІ сезону телевізійного конкурсу „Україно має талант!”.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.12.09 – 11.12.09)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
07.12.09 – проведення збору щодо науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН о 13.00 на базі ОЗОШ №25 (вул.Ак.Філатова, 23-Б);
09.12.09 – проведення районного етапу конкурсу екологічних агітбригад природоохоронної пропаганди «Екологічний ярмарок – 2009» на базі ОЗОШ №100 (вул. Варненська, 12);
09.12.09 – 75 учнів ОЗОШ №№ 18, 32, 46, 100, 120 візьмуть участь у Дні відкритих дверей в Одеському верстатобудівельному технікуму (вул. Ак.Корольова, 5/2);
з 10.12.09 – спеціалістами відділу освіти райадміністрації проведення перевірки роботи соціокультурних центрів в закладах освіти району (за окремим планом).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 07 грудня по 18 грудня 2009 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 21 чол. на суму 147,00грн.;
• банні послуги – 8 чол. на суму 160,00 грн.;
• прання білизни –28 чол. на суму 675,00 грн.;
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.

- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 900 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 42300,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.12.09 – 11.12.09)


За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 134 документи, письмових звернень – 96.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 28 відповідей на звернення громадян та 17 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності. підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Передані документи до Державної виконавчої служби для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Розглянуто 23 справи про адміністративні правопорушення.
Прийняли участь у нараді з питань прийняття в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів під керівництвом Кучука М.І. за участю представників будівельних компаній.
Проведено нарада з питань недопущення самовільного будівництва за участю представників райадміністрації, КП «ЖКС» та СОН.
Проведено обстеження об’єктів санаторія «Куяльник» з питання прийому-передачи до комунальної власності.
Проведена нарада за участю представників райадміністрації, КП ЖКС, представників телекомпанії з питань порушень при встановленні обладнання телекомпаніями «ТЕНЕТ», «Фарлеп-Инвест» та «HOME-ONLINE», «Норма-Плюс».
Проведено обстеження житлових будинків з питання порушень при встановленні обладнання телекомпаніями «ТЕНЕТ», «Фарлеп- Инвест» та «HOME - ONLINE», «Норма-Плюс», видано листи – приписи.
Підготовлена інформація о кількості вручених ордерів на знос дерев та о кількості видалених дерев.
Проведено перевірку наявності технічного інвентарю та посипочного матеріалу ЖБК, ОСББ та відомств для ліквідації снігових наметів та ожеледиці.
Підготовлена інформація з питання відсутності ламп зовнішнього освітлення.
Складено 2-а протоколу по ст. 152 АК України.
Проведена виїзна нарада з питань землекористування.
Проведена інвентаризація гуртожитків комунальної власності.
Проведено обхід території мкр. Пересипський та Північний з питання перевірки санітарного стану прилеглої території до підприємств, приватного сектору, вручено 9-ть приписів.

 
Виїзд за адресами:
- вул. Дніпропетровська дор., 109/3, 109/1 – з питання демонтажу тимчасових металевих гаражів в зв’язку зі смертю власника та втратою користування;
- вул. Марсельська, 28 – з питання демонтажу тимчасового металевого гаражу в зв’язку зі зміною мешкання власника;
- Хаджібеевська дор., 523 – з питання самовільного будівництва.

 
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведена робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено аналіз роботи народно-господарчого комплексу району.
Підготовлена інформація про виконання програми соціально-економічного розвитку району за 2009 рік.
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Своєчасно розглядаються та надаються відповіді на скарги громадян та запити організацій.
Підготовлена інформація на засідання координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджетів всіх рівнів, підготовлені запити до Державної податкової інспекції, Пенсійного фонду та центру зайнятості щодо підприємств-боржників по Суворовському району.
Проведена 09.12.09р. засідання координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджетів всіх рівнів.
Підготовлена інформація щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за листопад та 11 місяців 2009 року, та надана до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Підготовлена інформація по підприємствам району щодо виконання рішення міської ради №323-V від 29.09.2006р. «Про затвердження концепції охорони атмосферного повітря у місті Одесі на період до 2010 року».
Підготовлена інформація щодо виконання розпорядження міського голови від 24.01.2009року №22-01р. «Про організацію шефської роботи з військовими частинами, підрозділами, закладами Збройних сил України, Державної прикордонної служби України, що дислокуються у місті Одесі, у 2009 році» по Суворовському районі.
Підготовлена інформація на виконання листа виконавчого комітету Одеської міської ради від 24.12.07р. №03-Р 03/272 щодо виконання делегованих повноважень у галузі соціально-економічного розвитку та планування за II – півріччя 2009 року.
Підготовлена інформація про хід виконання рішення Одеської міської ради №3156-IV від 11.10.2004р. «Про затвердження Основних напрямків соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2005-2015р.р.» по Суворовському району за 2009 рік.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Спеціалісти відділу прийняли участь у 28 судових засіданнях.
9 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 7 запитів та листів щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено:
- 5 відповідей громадянам;
- 3 розпорядження щодо надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 розпорядження про надання дитині статусу дитини, позбавленої батьківського піклування;
- 3 висновки для подання до суду про призначення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування;
- 1 висновок про доцільність усиновлення одним з подружжя дитини другого з подружжя.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Отримання та розповсюдження медичних марлевих пов’язок.
Прийом документів багатодітних родин згідно Закону України «Про внесення змін з питань багатодітних сімей».
09-11.12.09 – Проведення районного етапу конкурсу «Екологічний ярмарок».


Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведенні рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Відповідно розпорядження Суворовської райадміністрації від 691р. від 19.11.2009р. «Про внесення доповнень до додатку № 1 до розпорядження Суворовської райадміністрації від 13.07.2009р. № 431р. «Про закріплення територій для прибирання в межах міста за підприємствами району» проводиться робота з керівниками підприємств торгівлі щодо утримання прилеглих територій у належному санітарному стані.
Здійснюється робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Проведенні санітарні рейди-перевірки щодо дотримування суб’єктами господарювання належного санітарного вигляду прилеглих територій до об’єктів торгівлі.

Організаційний відділ:
Проводилася щоденна робота по наданню відповідей на звернення громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 22 звернення, 16 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 8 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Прийнято 12 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(07.12.09 – 11.12.09)

 
• Отправка предложений в дипломатический корпус, аккредитованный в Одессе, относительно рассмотрения возможности участия в организации благотворительной детской ярмарки в День работников дипслужбы (22.12) в специальной общеобразовательной школе № 75 для детей с недостатками физического и умственного развития.
• Проведение переговоров с руководителем Представительства Фонда Конрада Аденауэра в Украине г-ном Нико Ланге относительно международной конференции «Энергетическая безопасность в расширенном Причерноморском регионе» (08.12).
• Рассмотрение обращения главы Одесской областной организации ВО «Свобода»  относительно открытия центра для нелегальных мигрантов в Одессе.
• Оказание содействия в участии секретаря Одесского горсовета Прокопенко А.А. в заседании Национального круглого стола по вопросам внедрения Европейской стратегии инноваций и качественного администрирования на местном уровне и Европейской недели местной демократии в Украине (10.12).
• Изучение возможности разработки масштабного проекта создания в Одессе парков/зеленых зон, посвященных породненным городам.
• Рассмотрение возможности более тесного сотрудничества с городом-партнером Вальпараисо (Чили).
• Работа по налаживанию сотрудничества в сфере туризма между городами-побратимами Одессой и Хайфой.
• Отправка новогодних поздравлений мэрам городов-побратимов, городов-партнеров, представителям Одесской диаспоры и международных организаций, в которых представлена Одесса, а также VIP-лицам, проживающим за рубежом.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(07.12.09 – 11.12.09)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 94,2 %, сбор платы за водопотребление – 102,3%.


КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж воздушной линии и кабельной линии –170 м (ул. Ризовская - 90 м.; ул. Гер.Сталинграда, 98 - 40 м.; 3-я Линия - 40 м.).
- монтаж (замена) светильников – 20 шт. (ул. Минская - 1 шт.; ул. Петрашевского - 2 шт.; 44-я Линия - 2 шт.; 3-я Линия - 1 шт.; ул. Глушко, 11/2 - 1 шт.; ул. Ризовская - 8 шт.; ул. Ильфа и Петрова, 57 - I шт.; ул. Красных зорь - 3 шт.; ул. Королева, 31-1 шт.).
- монтаж (устройства) иллюминации – 105 шт. (ул. Дерибасовская - 63 шт.; б-р Приморский - 8 шт.; ул. Пушкинская -34 шт.).

КП «Горзелентрест» по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 10 шт. (ул. Проселочная/Дальницкое шоссе - 1 шт.; парк Лузановка - 5 шт.; ул. Новосельского, 47 (двор) - 1 шт.; ул. Софиевская, 10 (двор) - 1 шт.; спуск Ст. Олейника, 8 (двор) - 1 шт.; ул. Канатная, 16-1 шт.).
- корчевка пней – 4 шт. (ул. Княжеская, 31-33 - 1 шт.; ул. Бунина, 2-8 - 1 шт.; ул. Бунина, 12-1 шт.; б-р Итальянский, 2 - 1 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- знергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(07.12.09 – 11.12.09)

 
За отчетный период в Бюро эстетики городской среды и внешней рекламы было зарегистрировано 62 входящих документов: заявления граждан – 10, от органов государственной власти – 17, юридических лиц – 24, физических лиц-предпринимателей – 11 документов.


Направлено – 51 ответ.

Отчет по группам:
Производственной группой разрешительного отдела:
- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 24;
• на регистрацию технического паспорта вывески – 14.
- количество отказов:
• в установлении приоритетов – 7;
• в регистрации технического паспорта вывески – 4.
- установлено приоритетов – 7.
- зарегистрировано технических= паспортов вывесок – 13.
- продлено технических паспортов вывесок – 5.

Работа юридической группы разрешительного отдела:
- принято участий в судебных заседаниях – 9;
- проведена работа с ГИС по делам, находящимися на исполнении – 8.

Работа отдела контроля Бюро по соблюдению порядка размещения наружной рекламы и вывесок:
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 21;
- демонтировано рекламных конструкций – 44;
- в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 36;
• афиш – 700.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(07.12.09 – 11.12.09)


1. Перераховано до міського бюджету – 2 196,9 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 800,0 тис. грн.
- від продажу – 1 396,9 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 30
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 3.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(07.12.09 – 11.12.09)


Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ и услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. № 03-04/исх.
8 декабря 2009 – участие в работе постоянно действующей комиссии по проверке КП «Международный аэропорт Одесса», уполномоченного, согласно закона, выдавать разрешения, заключения, согласования и прочее, необходимые для получения документов разрешительного характера, относительно соблюдения законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности.
Подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2010 год.
Подготовка экспертных оценок проектов городских целевых Программ, разработанных исполнительными органами Одесского городского совета на соответствие Порядку разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчётности об их выполнении и включении в ежегодные программы социально-экономического развития города Одессы, утверждённому распоряжением городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01 р и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 г. № 2634-IV «О паспорте бюджетных Программ»:
- Городская программа поддержки деятельности общественных организаций города Одессы на 2010 год;
- Городская программа поддержки деятельности национально-культурного общества города Одессы на 2010 год;
- Городская целевая программа предоставление социальных услуг и других видов помощи незащищенным категориям населения города Одессы на 2010 год.

Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 12.02.2009 г. № 105-01р «Про затвердження термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи в м. Одесі», на имя первого заместителя городского головы подготовлена и направлена информация о ходе его исполнения по состоянию на 01.12.2009 г.
Направлен отчет о проведенной работе касательно сотрудничества с фирмой “Syntax Sp.z o.o.” по вопросу внедрения в городе Одессе многофункциональной системы городской карточки.
По вопросу сотрудничества с Европейским Банком Реконструкции и Развития, Международной Финансовой Корпорацией в части финансирования, а также структуризации проекта реконструкции Международного аэропорта «Одесса» была осуществлена следующая работа:
- на имя Одесского городского головы подготовлен отчет о проведенной работе по вышеуказанному вопросу;
- согласно запроса Международной Финансовой Корпорации производится сбор информации, необходимой для оценки проекта реконструкции Международного аэропорта «Одесса».

В рамках реализации Проекта международной технической помощи Агентства США международного развития (USAID) «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» проведена следующая работа:
- проведены дополнительные переговоры с представителями компании «Кимоникс Интернешшнл, ИНК», которая реализует в Украине Проект «ЛИНК», по результатам которых были внесены изменения в проект Протокола о намерениях по реализации Проекта «ЛИНК».

Рассмотрено предложение касательно участия в Международной выставке инвестиций, финансов, недвижимости оборудования и технологий для городов и регионов «Urbis Invest 2010», а также в Международной выставке водного хозяйства и экологии «Watenvi 2010», которые пройдут с 25 по 27 мая 2010 в г.Брно (Чешская республика).

Также проведена следующая работа:
- изучено презентационное письмо компании Pleon Talan;
- проведен сбор и анализ информации из источников первого уровня доступности относительно деятельности указанной компании;
- на имя первого заместителя городского головы направлены предложения касательно возможного сотрудничества с компанией Pleon Talan.

Рассмотрено письмо Одесской областной государственной администрации от 01.10.2009 года № 04-18-5469 о результатах работы рабочей группы по анализу экономического обоснования тарифов на услуги централизованного теплоснабжения, водоснабжения и водоотведения, созданной в соответствии с распоряжением председателя Одесской областной государственной администрации от 29.05.2009 года № 360/А-2009 и от 09.06.2009 года № 394/А-2009. Подготовлен проект письма в адрес Одесской областной государственной администрации за подписью первого заместителя городского головы.
Подготовлено заключение о целесообразности освобождения коммунального предприятия «Одесфарм» от перечисления в бюджет части прибыли, которая подлежит зачислению в бюджет г. Одессы.
Подготовлено заключение о целесообразности предоставления льгот по оплате за землю и оплате государственной пошлины коммунальными предприятиями: «ЖКС «Порто-Франковский», «ЖКС» Фонтанский», «ЖКС» Вузовский», «ЖКС» Черноморский», «ЖКС» Черемушки», «ЖКС» Хмельницкий», «ЖКС» Северный», «ЖКС» Пересыпский», «Домоуправление № 18», «Теплоснабжение города Одессы», «Городские дороги», «Горзелентрест», «Одескоммунтранс», «Одесрембуд», «Специализированное предприятие коммунально-бытового обслуживания», «Сервисный центр», «Городское агентство по приватизации жилья», «Одесгорсвет», «Одессаремстройсервис» «Одесское электротехническое эксплуатационно-монтажное предприятие».
Рассмотрено обращение директора Государственного учреждения «Одесская государственная Ордена дружбы народов научная библиотека имени М. Горького» по вопросу погашения задолженности за потребленную тепловую энергию и установления тарифа на услугу теплоснабжения, как для категории потребителей «население».
Рассмотрена информация, предоставленная директором КП «Одесское городское бюро технической инвентаризации и регистрации объектов недвижимости» по вопросу стоимости изготовления технических паспортов жилых домов коммунальной формы собственности. Управлением подготовлены и направлены замечания в адрес КП «Одесское городское бюро технической инвентаризации и регистрации объектов недвижимости».
Рассмотрено обращение председателя правления ЖСК «Вымпел-19» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: Люстдорфская дорога, 142/2. Ответ подготовлен и направлен заявителю.

 

УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.09 – 30.11.09)


Кількість звернень суб'єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 19316;
- до адміністраторів – 3755.

 
Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 18239;
- через адміністратора – 3050.

 
Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

 
Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

 
Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 19416;
адміністратором – 3827.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(07.12.09 – 13.12.09)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 243,3 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 121 ед.
- по троллейбусу – 122,3 ед.
в выходные дни в количестве 177 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 94 ед.
- по троллейбусу – 83 ед.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 1 трамвайный вагон. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 8 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 153 вагона,
- троллейбус – 154 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «ПАРКСЕРВИС-ОДЕССА»
(07.12.09 – 11.12.09)


По состоянию на 07.11.09 поступления в бюджет составили 12 770 979,99 грн.
07.1111.12.09 - в бюджет города перечислено 318 885,03 грн.
Принято заявок об организации круглосуточных стоянок, дневных, служебных, сезонных, ночных парковок – 6.
Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено писем в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 6.
Получено и рассмотрено 5 обращений граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса».
Принято участие в 3 заседаниях суда.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(07.12.09 – 13.12.09)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
07.12.09
 
По адресу: пер. Ботанический,4, кв.26 – доставка тяжело больной пенсионерки в больницу
Дежурная смена оказала помощь работникам «Службы 103» в доставке тяжело больной пенсионерки 69-ти лет, из дома в больницу и обратно
08.12.09
 
По адресу: ул. Спиридоновская, 27, кв. 6 – больной упал с кровати и нуждается в помощи
Дежурная смена оказала помощь инвалиду труда 72-х лет, упавшему с кровати
09.12.09
По адресу: ул. Ак. Сахарова, 38, кв.21 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и  демеркуризацию места помещения
По адресу: пр-т Добровольского, 92, кв.238 – неисправен медицинский термометр
Дежурная смена приняла от гражданина неисправный медицинский термометр для дальнейшей утилизации
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 - раскорчёвка пней дерева
Дежурная смена по просьбе проживающих в доме пенсионеров провела работу по раскорчёвке пней деревьев на участке двора жилого дома
10.12.09
По адресу: пр-т Ак. Глушко,17/1, кв.84 – заклинило входную дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь пожилой, одинокой пенсионерке в открытии двери в квартиру
Службе,,15-77“ передан разбитый ртутный термометр
Дежурная смена изъяла у гражданина ртуть из разбитого термометра ~ 3 гр для дальнейшей утилизации в установленном порядке
По адресу: ул. Шишкина, 48/3, кв.32 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Жуковского, 38, Дом культуры им. Леси Украинки – пожар в здании
Дежурная смена оказала помощь специалистам ГУ МЧС области в ликвидации пожара и эвакуации людей из горящего здания
По адресу: ул. Пироговская, 5 – заклинило входную дверь в электроподстанцию
Дежурная смена открыла входную дверь, обеспечив доступ дежурной бригады Центрального РЭС к электрической подстанции
11.12.09
По адресу: ул. Черняховского, 12-А кв.49 – заклинило замок входной двери.
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке 75-ти лет, в открытии входной двери, путём срезания задвижки изнутри помещения
12.12.09
По адресу: Деволановский сп., 1, кв. 26 – частичное разрушение квартиры в результате подмыва пола канализационными водами
Дежурная смена провела осмотр здания с представителем УЖКХ на предмет наличия повреждений, возникших из-за подмыва сточными водами
По адресу: ул. Садовая, 21 – падение камней с крыши дома.
Дежурная смена оградила опасный участок
13.12.09
По адресу: ул. Архитекторская, 14/1, кв.15 – заклинило замок межкомнатной двери
Дежурная смена оказала помощь инвалиду войны  в открытии двери.

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 301
из них передано:
- в УЖКХ – 17,
- Оказана информационная помощь – 279,
- КП «Зелентрест» – 1,
- Ртуть – 4.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(07.12.09 – 13.12.09)

№ п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Всеукраїнський турнір з художньої гімнастики «Криворожочка»
12-14.12.09
м. Кривій Ріг
2.
Кубок України зі стрибків на батуті
15-18.12.09
м. Миколаїв
3.
Міжнародні змагання
з кульової стрільби
16-21.12.09
Сербія
4.
Міжнародний турнір з дзю-до
16.12.09
м. Київ
5.
Міжнародний турнір з художньої гімнастики «Багіра»
16-18.12.09
м. Львів
6.
Матчева зустріч з дзю-до
15-17.12.09
м. Одеса,
Палац Спорту

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(07.12.09 – 13.12.09)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Цикл заходів за участю студентів Одеської національної юридичної академії „Права дитини під захистом держави"
07-13.12.09 12.00
Універсальний
читальний зал
Катерининська, 67
Книжкова виставка «Права, закони, обов'язки – усім громадянам"
07.12.09
10-00
Бібліотеки-філії
№ 2 та № 30
Правовий огляд. «Молодь у сучасному суспільстві »
08.12.09
11.00
ЦМБ ім.Франко
СШ № 118
Правові читання „Дитинство в Україні: права, гарантії, захист"
09.12.09
12.00
Бібліотека-філія № 4 Градоначальницька, 9
Огляд літератури «Закон і право в нашому житті"
09.12.09
16-00
Бібліотека-філія № 1 Преображенська, 3 5
Інформація юриста: „Знаем ли мы наши права?" („Декларація прав людини»)
10.12.09
11.30
Бібліотека-філія №
35 Космонавтів, 23/1
Вікторина „Кращий правознавець"
10.12.09
12.00
Бібліотека-філія № 10 Чорноморського козацтва, 169
Калейдоскоп правових знань „Твої права і обов'язки"
10.12.09
12.00
Бібліотека-філія № 22 Чапаєвської дивізії, 5
Зустріч з працівниками міліції
„У королівстві Феміди"
10.12.09
10.00
Бібліотека-філія № 19 Єфімова,12
Турнір маленьких декламаторів „Зимові вірші малюкам"
10.12.09
12.00
Бібліотека-філія № 37 Марсельська, 14
Другий відкритий міський конкурс „Юний віртуоз"
09-10.12.09
Дитяча музична школа № 1
пров. Маяковського, 4
Зустріч у літературній вітальні „творчість М. Хвильового"
12.12.09
12.00
Бібліотека-філія № 8
Б. Хмельницького, 13

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее