14:21:07   |   12 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 44

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 44

 о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.10.09 – 30.10.09)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 36 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 290 звернень громадян.


Проведено:
20.10.09 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги мешканцям міста на оплату житлово-комунальних послуг;
20.10.09 – засідання районної координаційної ради із забезпечення і здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів;
22.10.09 – засідання Координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
22.10.09 – засідання ради опіки та піклування;
23,30.10.09 – засідання адміністративної комісії;
28.10.09 – участь в урочистому ритуалі покладання вінків і квітів до пам'ятника Невідомому матросу на Алеї Слави в ЦПКтаВ ім Т Г.Шевченка та до стели «Крила Перемоги» на площі Десятого квітня з нагоди 65-ої річниці визволення України від фашистських загарбників.

 
Житлово-комунальний відділ:
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2009-2010 pp.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль за виконанням заходів щодо поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
16,23.10.09 – засідання комісії щодо виявлення несанкціонованого підключення телекомунікаційного обладнання до внутрішньобудинкових мереж.
21,28.10.09 – засідання з керівниками ЖБК, ТСББ та відомчих будинків з питання заборгованості за комунальні послуги.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул.Пушкінська,68 та 24;Французький б-р, 20-А та 22-А; вул.Новосельського,79; вул. С.Варламова, 3; вул. Троїцька, 43; вул. Балківська, 35; вул. Педагогічна, 11; вул. Пастера, 40.

 
Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
19-30.10.09 – робота з підприємцями щодо заміни об'єктів торгівлі на об'єкти нового зразка;
19-30.06.09 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов'язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об'єктів;
20,28.10.09 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (ринок «Привоз», вул. Пантелеймонівська, вул. Торгова, вул. Преображенська, Привокзальний провулок).

 
Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 111 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 103 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: пр-т Гагаріна, 13; вул. Канатна, 49 та 51; пров. Ванний, 3 та 5/1; пр-т Шевченка, 13; Фонтанська дорога, 85.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
19-30.10.09 – розгляд звернень громадян;
20,23,24,27,30,31.10.09 – на виконання розпорядження райадміністрації від 19.06.2009 р. №464 «Про проведення чергового призову громадян 1984-1991 років народження на строкову службу восени 2009 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт;
23.10.09 – участь у роботі комісії з проведення інвентаризації торгових місць та контролю за надходженням ринкового збору до бюджету району;
28.10.09 – участь у виїзному засіданні Громадської ради при Державному управлінні охорони навколишнього природного середовища в Одеській області;
30.10.09 – участь в засіданні КП «Парксервіс-Одеса» з керівниками автостоянок, розташованих на території району.

 
Відділ забезпечення роботи органу опіки:
19-30.10.09 – участь у 31 судовому засіданні щодо захисту інтересів дітей;
19-30.10.09 – підготовка проектів розпоряджень щодо відчуження житла, влаштування у державний заклад та встановлення статусу неповнолітніх.

 
Відділ освіти:
26-28.10.09 – проведення акції «Ветеран живе поруч» в рамках відзначення 65-ої річниці визволення України від фашистських загарбників за участю учнів закладів освіти району;
26-29.10.09 –участь учнів та вчителів ОНВК «Гімназія №2» у XIII міжнародному зльоті міст-героїв (м. Мінськ, Білорусія);
26-30.10.09 – районний конкурс закладів освіти «Панорама творчості»;
29.10.09 – концертна програма «Від серця до серця» для дітей хворих на ДЦП у Одеському обласному благодійному фонді реабілітації дітей-інвалідів «Майбутнє» за участю вихованців ЦДЮТ «Самоцвіт» (вул. Пушкінська, 51);
29.10.09 –театральний капусник за участю вихованців ЦДТ «Моряна»;
30.10.09 – літературний вечір «Осінь у віршах» за участю вихованців ЦДЮТ «Дивосвіт».

 

 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.10.09 – 30.10.09)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 173 звернення. На особистому прийомі було прийнято 31 громадянин.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Співробітники відділу прийняли участь у засіданні робочої групи з питань погашення заборгованостей за спожиті теплоносії в управлінні житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу в УЖКГ і ПЕК.
За дорученням голови Київської райадміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекомунікаційного обладнання до внутрішніх електромереж.
За звітний період здійснено 4 виїзди для проведення обстеження житлових будинків зі складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50” було прийнято 51 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 1
- протікання внутрішніх комунікацій – 5;
- відсутність електроенергії – 35;
- відсутність холодної води – 8;
- забиття каналізації – 2.

За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 44 звернення. По 7 зверненням проводиться робота.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- прийом громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 громадян);
- підготовлено відповіді на 9 скарг громадян та 15 запитів до організацій;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальні послуги;
- участь у засіданні міської робочої групи з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (14 справ).

Відділ обліку та розподілу житла:
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 9 громадян.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- перевірка санітарного стану об’єктів пересувної дрібно-роздрібної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:

26.10.2009
- розглянуто звернення народного депутата України Унгурян П.А., стосовно облаштування зовнішнього освітлення за адресою: вул. Ак. Корольова, 85/2, 85/3. Здійснено виїзд на місце, освітлення облаштовано. Відповідь надана;
- розглянуто звернення начальника Київського РВ ГУМВС України в Одеській області, стосовно спалювання сухої рослинності за адресою: пров. 1-й Кандинського, 13. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана.
27.10.2009
- розглянуто звернення Начальника Інспекції з благоустрою міста, стосовно виявлених порушень діючого законодавства з благоустрою Київського району. Порушення усунено. Відповідь надана.
28.10.2009
- проведено перевірку санітарного стану території, закріпленої за КП ЖКС «Чорноморський».
29.10.2009
- участь у засіданні адміністративної комісії райадміністрації;
- розглянуто лист голови ЖБК «Іллічівський-36», стосовно проведення робіт з асфальтування прибудинкової території. Підготовлено та направлено листа до Управління дорожнього господарства. Відповідь надана.
30.10.2009
- проведено перевірку санітарного стану території, закріпленої за КП ЖКС «Вузівський»;
- підведені підсумки роботи за тиждень, спланована робота на наступний тиждень.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- проведення засідання комісії з питань ТЕБ та НС району щодо посилення заходів по попередженню занесення грипу A/H1N1 та недопущення отруєння населення району дикорослими грибами;
- підготовка та проведення учбово-навчального збору з НШ служб та ОГД району;
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових та строкових донесень;
- контроль прибуття слухачів на обласні та міські курси цивільної оборони.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
29.10.09 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 16 протоколів про адміністративні правопорушення).
30.10.09 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- оформлення щорічної підписки періодичних видань для ветеранів Київського району м. Одеси;
- збір інформації для формування щорічного звіту з розвитку фізичної культури та спорту;
- організація участі ветеранів в покладанні квітів з нагоди відзначення 65-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників;
- проведення наради з головою Київського районного товариства інвалідів стосовно участі інвалідів Київського району в проведені Міських ігор інтегрованого КВК серед інвалідів.

Відділ освіти:
1. У закладах освіти району ОЗОШ № 28, 33, 55, 65, 86, 89, ОНВК № 84 та ОНВК „Гармонія” організоване відвідування міських музеїв, згідно міської акції „Музейний день”.
2. Організована подорож до Європи команд переможців обласного конкурсу „Молодь обирає здоров’я” у рамках спільної співпраці між Всеукраїнськими благодійними фондам „Від серця до серця” та польського благодійного фонду.
У районному методичному кабінеті підведені підсумки проведення конкурсу „Панорама творчості”.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.10.09 – 30.10.09)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків";

  
26-30.10.09 – проведення книжкової виставки, мемуарної та історичної літератури «Пам'ять вогненних років» у бібліотеках району, присвяченої 65-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників;
26.10.09 – проведення засідання районної координаційної ради о 15.00 у приміщенні райадміністрації з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
27.10.09 – проведення святкового вечора для підопічних територіального центру та виступу ансамблю «Біла акація», присвяченого дню відзначення 65-ї річниці визволення України від фашистських загарбників;
28.10.09 – проведення святкового обіду у кафе «Восток» о 12.00 (вул. Ак.Філатова, 20) та їдальні «Ветеран-3» об 11.00 (вул. Дальницька, 2) для підопічних територіального центру;
28.10.09 – проведення підведення підсумків районного етапу міського конкурсу «Панорама творчості»;
28.10.09 – проведення семінару для вчителів фізичної культури району на базі ІМЦ (вул. Канатна, 134);
29.10.09 – проведення наради керівників закладів освіти району на базі ОСШ №69 (вул. І.Рабіна, 45).

 
Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
- перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 37 чол. на суму 259,00 грн.;
- банні послуги – 5 чол. на суму 100,00 грн.
прання білизни – 25 чол. на суму 850,00 грн.;
ремонт взуття – 6 чол. на суму 60,0 грн.;
виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 3 чол. на суму 132,00 грн.

Забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 919 пенсіонерів в мережі їдалень «Ветеран», кафе «Восток», «Академія» та «Норд»на суму 43193,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.10.09 – 30.10.09)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 125 документів, прийнято до розгляду 152 письмове звернення.
Здійснює роботу виїзна робоча група з метою уточнення відомостей мешканців району необхідних для включення в Державний реєстр виборців.
По відповідних напрямках проведена така робота:
Відділом житлово-комунального господарства:
Підготовлено 21 відповідь на звернення громадян та18 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності. Підготовлена інформація до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Ведеться щотижневий аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Розглянуто 23 справи про адміністративні правопорушення.
Проведено засідання адмінкомісії.
Проведено обхід території мкр. Пересипський та Північний з питання перевірки санітарного стану.
Підготовлений щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерські служби дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».

 
Виїзд за адресами:
- вул. Затонського, 1 - з питання обстеження ліфту у 4-ої парадної, у якому згоріла станція управління;
- вул. Агрономічна, 153 – з питання реконструкції житлового будинку;
- вул. Чорноморського козацтва, 116 - з питання самовільного будівництва пристрою, вручено припис, роботи припинено;
- вул. Балтська дор., 26 - з питання самовільного будівництва гаража, вручено припис, роботи припинено ;
- вул. 4-я Садова, 13 – з питання реконструкції житлового будинку, вручено припис, роботи припинено;
- вул. 4-я Садова, 25 – з питання реконструкції приватного будинку, вручено припис, роботи припинено;
- вул. 6-я Садова, 43 – з питання реконструкції приватного будинку, вручено припис, роботи припинено;
- вул. 1-я Садова, 13 – з питання реконструкції приватного будинку, вручено припис, роботи припинено;
- вул. Л. Українки, 28 – з питання самовільного будівництва приватного будинку, вул. 4-я Садова, 25 – з питання реконструкції приватного будинку, вручено припис, роботи припинено.
Проведена робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань.

 
Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено аналіз роботи народно-господарчого комплексу району.
Ведеться робота з підприємствами району щодо благоустрою прилеглої території.
Проводиться щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Уточнення списків громадян, які зареєстровані у гуртожитках №10,11,13,14 за адресою: м. Одеса, сел. Дзержинського, збір та підготовка інформації.
Проведена робота з автотранспортними підприємствами району щодо забезпечення автобусами з метою проведення загальноміських заходів.
Підготовлено розпорядження «Про бронювання у 2010 році робочих місць для працездатних громадян, які потребують соціального захисту».

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Спеціалісти відділу прийняли участь у 19 судових засіданнях.
17 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 8 запитів та листів щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено:
1 - подання до суду про призначення опіки над дітьми, які залишились без батьківського піклування;
2 - розпорядження щодо надання дозволу на відчуження житла, яке належить дітям;
5 - подань до суду про призначення опіки над недієздатними громадянами;
1 - висновок про доцільність усиновлення дитини іноземними громадянами;
2 - розпорядження про присвоєння дитині прізвища, імені та по-батькові.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
26-27.10.09 – Приведенні в належний стан пам’ятників, обелісків, меморіалів, місць захоронения воїнів-визволителів.
28.10.09 – к 65-ої річниці визволення України від фашистських загарбників підготовлені и проведені:
концертна програма за участю вихованців ДТЮ „Тоніка” для ветеранів-мешканців геріатричного будинку; свято для ветеранів мікрорайону Слобідка в КЦ „Слобідка”.
28.10.09 – Проведена розважальна програма для молодших школярів „Свято осені” (ЦДЮТ „Зоресвіт”).
31.10.09 – Проведений конкурс на кращу осінню пісню або танець (ЦДЮТ „Зоресвіт”).

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 2 відповіді на звернення громадян та 5 відповідей на листи міських управлінь.
Проведенні рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Здійснена перевірка об’єктів торгівлі, які розташовані поблизу загальноосвітніх шкіл та дошкільних закладів, на наявність дозвільних документів з продажу алкогольних та тютюнових виробів. За результатами перевірки направлений лист до управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради щодо демонтажу 15 об’єктів торгівлі.
Проведена робота з суб’єктами господарювання щодо проведення суботника, який відбувся 31.10.2009р.
Ведеться постійна робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладення договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Проведенні санітарні рейди-перевірки щодо дотримування суб’єктами господарювання належного санітарного вигляду прилеглих територій до об’єктів торгівлі.

Організаційний відділ:
Проводилася щоденна робота по наданню відповідей на звернення громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 26 звернень, 21 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 2 пакети документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Прийнято 19 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
27.10.09 – проведений «Круглий стіл» для представників громадських організацій району на тему: «Самоорганізація населення – форма сучасної місцевої демократії».
28.10.09 – з нагоди святкування 65-ої річниці визволення України від фашистських загарбників ветерани району прийняли активну участь в загальноміських заходах, покладанні вінків, корзини та квітів до пам’ятників Невідомому матросу на Алеї Слави у ЦПК та В ім. Т.Г. Шевченка, до стели «Крила Перемоги» на площі 10 Квітня. Організовано та проведено мітинг на Кургані Слави.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(26.10.09 – 30.10.09)

 
За отчетный период в Бюро эстетики городской среды и внешней рекламы было зарегистрировано 70 входящих документов: заявления граждан – 9, от органов государственной власти – 25, юридических лиц – 34, физических лиц-предпринимателей – 2 документа.
Направлено – 53 ответов.
По состоянию на 02.10.2009 г. в Бюро контрольных документов, срок исполнения которых истек, не имеется.

 
Отчет по группам:
1. Производственной группой разрешительного отдела:
- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 73;
• на регистрацию технического паспорта вывески – 27;

- установлено приоритетов – 20;
• в регистрации технического паспорта вывески – 3;

2. Работа юридической группы разрешительного отдела:
- принято участий в судебных заседаниях – 3;
- проведена работа с ГИС по делам, находящимися на исполнении – 8.

3. Работа отдела контроля Бюро по соблюдению порядка размещения наружной рекламы и вывесок:
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 22;
- демонтировано рекламных конструкций – 26;
- в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 15;
• афиш – 60.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ′ЄКТІВ
КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(жовтень 2009)

 
1. Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
2. Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, проведення робіт на пам'ятках місцевого значення, їхніх територіях та в зонах охорони.
3. Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
4. Укладання охоронних договорів на пам’ятки місцевого значення.
5. Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
6. Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
7. Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів оренди та укладання охоронних договорів, встановлення меморіальних та пам’ятних знаків по наступним адресам: вул. М’ясоєдовська, 32 (5 об’єктів); вул. Катерининська, 1; вул. Буніна, 39, кв. 47; вул. Жуковського, 30, кв. 36; Приморський бульвар, 2.
8. Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення, в їхніх зонах охорони та на території історичного ареалу та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування: вул. Канатна, 15; вул. Дерибасівська, 24/Міський сад; пл. Катерининська, 6, кв. 31; вул. В.Арнаутська, 57, кв. 5.
9. Обстеження об’єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: узвіз Воєнний, 1/3; вул. Троїцька, 18, кв. 25; проспект Олександрівський, 6.
10. Продовження роботи з інвентаризації та формування переліку комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дощок, розташованих у м. Одесі згідно п.3 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08 р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дощок».
11. Підготовлено в частині повноважень управління та прийнято на засіданні виконавчого комітету Одеської міської ради рішення від 22.09.09 р. № 953 «Про затвердження переліку адміністративних послу, які надаються виконавчими органами Одеської міської ради, комунальними підприємствами, установами та організаціями Одеської міської ради під час здійснення власних (самоврядних) повноважень органів місцевого самоврядування».

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(26.10.09 – 30.10.09)

 
1. Перераховано до міського бюджету – 606,5 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 205,0 тис. грн.
- від продажу – 356,5 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 21
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 9.

 

 
КП «СМЭП»
(26.10.09 – 01.11.09)

 
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 118
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 118
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 51
4. Замена ламп – 147 шт.
5. Нанесена дорожная разметка (пластик) – 144м2 (ул. 12 ст. Фонтанской дор.; 10 ст. Фонтанской дор.; ул. 11 ст. Фонтанской дор.), краска – 74м2 (ул. Ришельевская – ул. Базарная; ул. Ак. Вильямса – Детсад).
6. Установка дорожных знаков – 54шт. (ул. Балковская – ул. Бабеля 4.4-2шт; ул. Черноморского казачества - 2-й Солонцеватый пер. 3.3,7.3.2,7.4.4; ул. Ат. Головатого – 2-й Солонцеватый пер. 3.3,7.3.2,7.4.4; ул. Ак. Глушко – Школа №84 1.33,7.2.1; ул. Авдеева Черноморского № 54, № 59 1.11,3.29; ул. 1 Застава – Ж/Д переезд 5.57.3, 5.57.2, 5.57.1, 1.37, 5.22.3, 5.29.1, 3.29, 3.22, 4.2, 4.3, 3.21, 7.1.3, 7.1.1).

7. Ремонт знаков – 1 шт. (ул. Разумовская – ул. Старопортофранковская 5.16.
8. Демонтаж колонок – 1 шт. (ул. Старопортофранковская №45).
9. Демонтаж дорожных знаков – 1 шт. (ул. Ришельевская №12-5.44).
10. Восстановлено турникетных ограждений – 4 шт. (ул. М. Жукова - АЗС).
11. Демонтаж юнипаркингов – 50шт. столбиков – 35шт. (ул. Софиевская №23; ул. Канатная – ул. Матросова; ул. Матросова №5; ул. Матросова – Общежитие ОНПУ; Люстдорфская дор. № 146/1; ул. Ак. Глушко №2; пл. Конституции; ул. Львовская №13; Фонтанская дор. №155/3; ул. Урожайная №4/1; ул. Вишневского №13/1).
12. Установка информационных щитов – 5 шт. (ул. 1 Застава – Ж/Д переезд).
13. Восстановлено дорожных знаков – 11шт. (ул. Пантелеймоновская – ул. Гимназическая 3.34,7.2.4,эвакуатор; ул. Гаванная – ул. Маяковского 1.33,7.21; ул. Старопортофранковская №45 2.1; ул. Средняя – ул. Разумовского 2.1; ул. Ат. Головатого – 2-й Солонцеватый пер. 2.2; ул. Черноморского казачества 2.2,1.29).
14. Установка турникетных ограждений – 4 шт. (ул. 1 Застава – Ж/Д переезд).
15. Установка колонок под знаки – 5 шт. (ул. Авдеева черноморского №54,№59; ул. 1 Застава – Ж/Д переезд).
16. Восстановлено колонок – 4 шт. (ул. Средняя – ул. Разумовского; ул. Ат. Головатого – 2-й Солонцеватый пер.; ул. Черноморского казачества).
17. Рихтовка колонок – 1 шт. (ул. Балковская к ул. Маловского).
18. Покраска колонок – 2 шт. (ул. Средняя – ул. Разумовского; ул. Балковская к ул. Маловского).
19. Рихтовка знаков – 2шт. (ул. Старопортофранковская – ул. Раскидайловская 4.1; 2-я Застава).
20. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
21. Замена аппаратуры (УК) на следующих светофорных объектах: ул. Ильфа и Петрова – ул. Вильямса (УК на КС-3); ул. Ак. Филатова – ул. Варненская; ул. Водопроводная – Новощепной ряд; Итальянский б-р – ул. Канатная; Адмиральский пр-т – ул. Лунина; Александровский пр-т – ул. Троицкая.
22. Устранение не приходящих сигналов: ул. Польская – ул. Жуковского; Итальянский б-р – ул. Канатная.
23. Ориентирование светофоров, дорожных знаков: ул. Балковская – ул. Автовокзал «Выезд запрещен»; пр-т Шевченко – ул. Армейская; ул. Пушкинская – ул. Б. Арнаутская; ул. Промышленная – ул. Химическая; ул. Польская – ул. Бунина «Односторонние движение»; ул. Черняховского – ул. Тенистая «Дети».
24. Ремонт коммутации: ул. Люстдорфская дор. – ул. Китобойная.
25. Перезапуск аппаратуры: ул. 3-я ст. Люстдорфской дор.; ул. М. Грушевского – ул. Химическая; ул. М. Грушевского – ул. Одесская; ул. Канатная – ул. Пироговская; ул. Черноморского каз-ва – ул. Плыгуна.
26. Устранение короткого замыкания: пл. Деревянко.
27. Ремонт цепи питания: ул. М. Жукова – ул. 25 Чапаевской див.
28. Установка таблички с изображением зеленой стрелки: ул. Польская – ул. Жуковского; ул. Новосельского – ул. Ольгиевская; ул. Преображенская – ул. Новосельского.
29. Замена предохранителя: пл. Деревянко.
30. Зачистка контактов: Французский б-р – ул. Пироговская.
31. Замена кнопки ТВП: ул. Проселочная – ул. Самолетная; 6-й км. «Эпицентр».
32. Установка козырька: ул. Пушкинская – ул. Б. Арнаутская.
33. Демонтирован дорожный знак «МРЭВ-1» и доставлен в КП «СМЭП» на объекте ул. Водопроводная – ЖД Мост.
34. Установлена закладная и сделан контур заземления на светофорных объектах ул. Вильямса – «Сельпо»; ул. Ген. Петрова – «Сельпо».
35. На светофорном объекте ул. Черноморского каз-ва – ул. Плыгуна сбиты дорожные знаки: «Зона действия»; «Остановка запрещена»; «Односторонние движение», доставлены в КП «СМЭП».
36. Демонтаж знаков «Дети»; «Пешеходный переход» на светофорном объекте ул. Пантелеймоновская – Иностранной коллегии, доставлены в КП «СМЭП».
37. Переброска нового кабеля КВВПх1,5 в замен поврежденного для подключения дополнительного транспортного светофора на объекте ул. Мельницкая – ул. Степовая.
38. Ремонт контроллеров с заменой блоков и плат на светофорных объектах: Николаевская дор. - Кабельный завод; ул. Химическая – ул. М. Грушевского; пр-т Шевченко – ул. Семинарская.
39. Перепрограммирование кассет для светофорного объекта №72 ул. Ат. Головатого – ул. Одария.
40. Местное обследование светофорного объекта Николаевская дорога – Агаровый завод, уточнение разметки, для ответа на запрос.
41. Разработка базы данных ЦУП, связанная с включением светофорных объектов: №236 ул. Троицкая – ул. Осипова; № 1 ул. Троицкая – ул. Канатная; № 156 ул. Троицкая – ул. Екатерининская, в режиме координированного управления.
42. Тестирование аппаратной части компьютера.
43. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
44. Обработка информации по ДТП – 7 шт.
45. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
46. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
47. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии: ул. Ришельевская – ул. Б. Арнаутская; ул. Химическая – ул. М. Грушевского; ул. Мельницкая – ул. Степовая.
48. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

 

 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(26.10.09 – 30.10.09)

 
29.10.09 – Участие в работе городской рабочей группы по вопросам погашения задолженности по заработной плате, которое состоялось
Рассмотрено обращение по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Куйбышева, 28. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
На контроле управления находится поручение Одесской областной государственной администрации по вопросу предоставления ежеквартального мониторинга о тарифах на жилищно-коммунальные услуги. Информация подготовлена и направлена на имя первого заместителя начальника управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса.
Представлены оперативные данные начальнику Главного управления экономики Одесской областной государственной администрации Муратову О.М. по вопросу себестоимости по статьям затрат на услуги тепло-, водоснабжения и водоотведения за 9 месяцев 2009 года.
Рассмотрено обращение по вопросу законности проведения КП «ЖКС «Северный» начислений размера оплаты за предоставление услуг по содержанию дома и придомовой территории по установленным тарифам жильцам дома, расположенного по адресу: проспект Добровольского, 94. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение председателя правления ЖСК «Ленинский-10» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Марсельская, 10. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено письмо секретаря Одесского горсовета Прокопенко А.А. по вопросу подготовки экономического обоснования освобождения коммунального предприятия «Одесгорэлектротранс» от перечисления в бюджет части платы за аренду имущества, находящегося на балансе предприятия и предоставления льготы по арендной плате ООО «Учебно-производственный центр «Академия ювелирного искусства» за арендуемое помещение по адресу: ул. Ришельевская, 11. Ответ подготовлен и направлен на имя секретаря Одесского городского совета Прокопенко А.А.
Рассмотрено штатное расписание КП «Парксервис-Одесса». В связи с тем, что не предоставлены обоснования количества сотрудников, расчеты должностных окладов сотрудников, а также отраслевое соглашение, на основании которых был проведен расчет окладов, штатное расписание отправлено на доработку.
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2010 год.
Участие в рабочей группе по разработке проекта Программы занятости населения г. Одессы на 2010-2011 гг».
Подготовлена информация ПКФ «Агромарин» касательно возможности продления договорных отношений КП «Питание» с ПКФ «Агромарин» на поставку молочной продукции.
Ведется работа по реализации Проекта Агентства США по международному развитию «Локальные Инвестиции и Национальная Конкурентоспособность», а именно:
- проводится опрос одесских предпринимателей с целью определения делового климата г. Одессы;
- с целью создания профиля громады ведется сбор необходимой информации, а именно подготовлены и направлены запросы в следующие исполнительные органы Одесского городского совета:
- Департамент финансов;
- Управление капитального строительства;
- Управление жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса;
- Одесское городское управление земельных ресурсов;
- Управление здравоохранения;
- Управление экологической безопасности;
- Департамент транспортного комплекса и связи;
- Департамент рекреационного комплекса и туризма;
- Управление по физической культуре и спорту;
- Управление образования и науки;
- Отдел государственных регистраторов исполнительного комитета;

а также в:
- Городской центр занятости;
- Главное управлении статистики в Одесской области.

Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. № 03-04/исх.
Подготовлена информация о ставках единого и фиксированного налога, которые действуют на территории города Одессы для физических лиц-предпринимателей за 9 месяцев.
Продолжается работа по разработке Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2010-2011 годы.
Участие в работе постоянно действующей комиссии по проверке разрешительных органов, а также предприятий, учреждений и организаций, уполномоченных, согласно закона, выдавать разрешения, заключения, согласования и прочее, необходимые для получения документов разрешительного характера, относительно соблюдения законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности.
29 октября 2009 года в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта состоялась торжественная церемония открытия Х Международной выставки «Мебель и интерьер», а также Х Международного форума строительных технологий и инженерных систем «BuildTech 2009», в рамках которого проведен Х Всеукраинский конкурс архитектурных и дизайнерских реализаций «Золотая Арка». На данных выставках были представлены мебель, предметы интерьера, ковры, напольные покрытия, фасадные и кровельные системы, окна и двери, строительные и отделочные материалы, керамика, сантехника, камень и камнеобработка, металлоизделия, вентиляция, кондиционирование, системы микроклимата, бани и сауны, а также оборудования для очистки воды.

 

 
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(26.10.09 – 01.11.09)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 226 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 113 ед.
- по троллейбусу – 113 ед.
в выходные дни в количестве 173 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 89 ед.
- по троллейбусу – 84 ед.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 1 трамвай и 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 153 вагонов,
- троллейбус – 161 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «ПАРКСЕРВИС-ОДЕССА»
(26.10.09 – 30.10.09)

 
1. По состоянию на 01.10.2009 поступления в бюджет составило: 10 867 795,16 грн.
2. С 01.10.2009 г. по 30.10.2009 г. в бюджет города перечислено 1 147 817,85 грн.
3. За период с 26.10.2009 г. по 30.10.2009 г. в бюджет города перечислено 284 773,44 грн.
4. Принято заявок об организации круглосуточных стоянок, дневных, служебных, сезонных, ночных парковок – 3.
5. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено писем в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта -3.
6. Получено и рассмотрено 4 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса».
7. Проведены совещания в Малиновской, Киевской, Приморской райадминистрациях о заключении договоров на 2010 год.

 

ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСА И СВЯЗИ
(26.10.09 – 30.10.09)

 
Поступило корреспонденции – 63.
Отработано документов – 73.
Поступило заявлений, жалоб, обращений – 14, по телефону доверия – 8.
Отработано жалоб – 8, по телефону доверия – 11.
Проведена проверка автопредприятия ОАО «ОдессАвтотранс» на предмет соблюдения предприятиями-перевозчиками требований руководящих документов при организации и осуществлении перевозок на городских автобусных маршрутах.
Рассмотрено 5 обращений граждан, с выездом на места, по вопросам улучшения организации дорожного движения улично-дорожной сети города.

Проведено обследование 14 мест для предполагаемой организации стоянок и парковок по заявлениям предпринимателей.

Подготовлена информация начальнику Главного управления развития инфраструктуры и энергосбережения Одесской облгосадминистрации о дополнительных и неотложных мерах по созданию благоприятных условий для жизнедеятельности лиц с ограниченными физическими возможностями в Од.обл.

Подготовлен Приказ № 116 от 28.10.09г. «Про тимчасове часткове змінення схем руху міських автобусних маршрутів №№ 8, 128, 201, 202, 280». В рамках приказа разработаны временные схемы изменения движения по 5-ти маршрутам.

Организовано транспортное обслуживание следующих мероприятий:
- празднование 65-й годовщины освобождения Украины от фашистских захватчиков;
- выступление оркестра муниципального театра духовой музыки имени А.Салика (30.10.2009г.).

Проведены проверки предприятий-перевозчиков: КП «Авто-Сервис», ОАО «Одесавтотранс», ООО «Турист».

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(26.10.09 – 01.11.09)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
26.10.09
 
По адресу: ул. Крылова, 52 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: Нежинская, 54 – во дворе дома в подвал упали два человека
Дежурная смена извлекла пострадавших из подвала, и передала сотрудникам «скорой помощи»
По адресу: ул. Успенская 8 – на проезжую часть дороги  упала ветка
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветки с проезжей части
27.10.09
 
По адресу: Думская пл., 1 – проверить большой зал заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
28.10.09
По адресу: Днепропетровская дор.,109/2, кв.10 – заклинило замок входной двери
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры пенсионерке в открытии входной двери
29.10.09
По адресу: ул. Краснова, 3, кв. 9 - разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Садовая, 21 –  пожар в жилом здании
Дежурная смена эвакуировала жителей соседних домов, обеспечила освещение места работы пожарных расчетов
30.10.09
По адресу: ул. Ак.Заболотного, 66/2, кв.7 – в квартире заклинило замок входной двери
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры инвалиду 2 группы в открытии входной двери
 
По адресу: ул. Ат. Головатого, 92 кв.18 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр и демеркуризацию помещения
31.10.09
По адресу: ул. Жуковского, 34 – упавшая ветка дерева перегородила въезд во двор
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветки дерева. Въезд во двор освобожден
По адресу: пер. Шампанский, 14 – ветка дерева упала на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку ветки с проезжей части дороги
По адресу: ул. Фонтанская дор., 4 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 289
из них передано:
- в УЖКХ – 21,
- Оказана информационная помощь – 263,
- Ртуть – 5.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(26.10.09 – 01.11.09)

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Першість КПНЗ „КДЮСШ № 1” з художньої гімнастики
23.10-24.10.09
м. Одеса,
вул. Катерининська, 4/10
2.
Відкритий кубок України з кульової стрільби з олімпійських вправ
26.10-31.10.09
м. Львів
3.
Першість КПНЗ „КДЮСШ № 3”
з кульової стрільби
26.10.09
м. Одеса,
вул. Віл’ямса, 79
4.
Чемпіонат України з бадмінтону 
29.10-01.11.09
м. Донецьк
5.
Першість КПНЗ „КДЮСШ № 6”
з футболу  
25.10.09
м. Одеса,
вул. Червонослобідська, 40
6.
Матчева зустріч з гандболу КПНЗ „КДЮСШ № 8”;
 
26.10.09
м. Одеса,
вул. Героїв Сталінграду, 76а, з 10.00
7.
Відкритий Кубок України серед юнаків та дівчат молодшого віку з вітрильного спорту 
28.10-02.11.09
м. Севастополь

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(26.10.09 – 01.11.09)

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Виховна година
„Час згадати і вшанувати"
(до 65-річчя визволення України).
27.10.09
10.00
Бібліотека-філія № 36 Краснова, 5 а
Лєкція-бесіда для батьків учнів «Будуємо майбутнє разом»
28.10.09
18.00
КПНЗ «Дитяча музична школа №13 м. Одеси» Махачкалинська, 4
Лекція-концерт: «Знайомство з музичним інструментом»
28.10.09
КПНЗ «Дитяча музична школа №6 м. Одеси» Люстдорфська дорога, 152а
Підсумковий концерт учнів всіх відділів за перших два місяці навчання 2009-2010 н.р.
28.10.2009 17.00
КПНЗ «Дитяча школа мистецтв №3 м. Одеси» Ак.Філатова, 66/68
Історичний хроноскоп
„Герої твої, Україно"
28.10.09
12.00
Бібліотека-філія № 19 Єфимова,12
Урок пам'яті
„І настав День Перемоги"
28.10.09
13.00
Бібліотека-філія №11, Ільфа і Петрова, 15
Семінар-презентація. «Знайомтесь: бібліотека». Презентація читацького клубу «Культура здоров'я».
29.10.09
12-00
Бібліотека-філія № 30 Кримський пр-т, 58
Екологічна вікторина „Екологія Чорного моря"
30.10.09
11.30
Бібліотека-філія № 4 Градоначальницька, 9
Вечір ансамблевої музики
30.09.09
12.00
КПНЗ «Дитяча музична школа №6 м.Одеси» Люстдорфська дорога, 152-а
Зустріч з головним лікарем-наркологом обласного наркодиспансеру
Федоровою Н. Н.
30.10.09
12.00
КПНЗ «Дитяча хореографічна школа» Жуковського, 47
«Грають наші віртуози» концерт переможців конкурсів технічного виконання
31.10.09
12.00
КПНЗ «Дитяча музична школа №7 м. Одеси» Героїв Сталінграду, 36
Книжкова виставка „Знамениті люди району": до 30-ліття Суворовського району
01.11.09
11.00
Бібліотека-філія № 7 Бочарова, 14

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее