06:53:18   |   18 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 49

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 49

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.11.09 – 04.12.09)


За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 87 звернень. На особистому прийомі було прийнято 17 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 04.12.2009р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 22 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Завершено збір і підготовку інформації про хід включення систем опалення у житлових будинках всіх форм власності, дитячих садочках, школах, медичних закладах, соціально-культурного призначення, фізкультури та спорту Київського району. Системи опалення всіх житлових будинків і будівель закладів навчального, медичного і соціального призначення Київського району функціонують у робочому режимі.
Співробітники відділу прийняли участь у засіданні робочої групи з питань погашення заборгованостей за спожиті теплоносії в управлінні житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу в УЖКГ і ПЕК.
За дорученням голови Київської райадміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекомунікаційного обладнання до внутрішніх електромереж.
За звітний період здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків зі складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50” було прийнято 48 звернень громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 4;
- протікання внутрішніх комунікацій – 7;
- відсутність електроенергії – 14;
- відсутність холодної води – 11;
- відсутність гарячої води – 7;
- відсутність центрального опалення – 5.

За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 44 звернення. По 4 зверненням проводиться робота.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- прийом громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (8 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 скарг громадян та 4 запитів до організацій;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальні послуги;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (9 заяв);
- засідання комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:

30.11.2009
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, стосовно приведення до належного санітарного стану прилеглої території до Військового інституту за адресою: Фонтанська дорога, 14. Підготовлені та направлені листи на ім’я директора ліцею з посиленою військово-спортивної підготовки та ректора Одеського національного політехнічного університету. Відповідь надана.
- розглянуто листа відділу ДАЇ міста Одеси, стосовно облаштування зовнішнього освітлення території по вул. Ак. Корольова, 85/2, 85/3. Підготовлено та направлено листа до КП «Одесміськсвітло». Відповідь надана.
01.12.2009
- розглянуто листа відділу ДАЇ міста Одеси. стосовно проведення осіннього обстеження вулично - дорожньої мережі міста. Здійснено комісійну перевірку у складі ДАЇ, Департаменту транспортного комплексу та зв’язку Одеської міської ради, Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, КП «СМЕП», КП «Міські дороги» узагальнена інформація направлена до Департаменту транспортного комплексу та зв’язку Одеської міської ради.
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, стосовно проведення демонтажу металевих воріт за адресою: Фонтанська дорога, 76/21. Здійснено виїзд на місце. Проведено перевірку. Направлено листа до керівника ОО «Сонячне» для прийняття заходів щодо демонтажу металевих воріт;
02.12.2009
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на ім’я Президента України, стосовно знесення дерева за адресою: Фонтанська дорога, 78. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана;
- підготовлено та направлено листа до філії «Інфоксводоканал» ТОВ «Інфокс», стосовно приведення до належного санітарного стану прилеглу територію до підстанції за адресою: Люстдорфська дорога, 125;
- підготовлена інформація на ім’я заступника міського голови-начальника УЖКГ та ПЕК стосовно виконання протокольного доручення про ліквідацію боргу КП ЖКС перед КП «Міськзелентрест». Відповідно до інформації КП ЖКСів та КП «Міськзелентрест» відповідь надана.
03.12.2009
- розглянуто звернення мешканців вул. Варненська, 7, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно паркування транспортних засобів салону «Адель» під вікнами мешканців. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно пошкодження квітника за адресою: вул. Ільфа та Петрова, 10Б. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана;
- розглянуто звернення голови ЖБК «Ільїчівський-36», стосовно облаштування пішохідної доріжки між житловими будинками 81/1, №85 по вул. Ак. Корольова. Відповідно до інформації Управління дорожнього господарства Одеської міської ради відповідь надана заявникам.
04.12.2009
- розглянуто листа КП «Міськзелентрест», стосовно сприянню роботі КП «Міськзелентрест». Відповідь надана;
- розглянута телефонограма Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, стосовно надання інформації про кількість встановлених урн на центральних вулицях району. Зазначена інформація направлена до Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно знесення дерева за адресою: вул. Танкерна, 13. Відповідь надана заявнику.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 13 громадян;
- обстежено житлові умови – 34 громадян.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- розглянуто та надано відповіді на 14 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- збір та узагальнення інформації про стан епідеміологічної обстановки та хід виготовлення марлевих пов’язок;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
03.12.09 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 15 протоколів про адміністративні правопорушення).
04.12.09 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- збір документів багатодітних родин для оформлення пільг згідно Закону України «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України з питань захисту багатодітних родин».
- участь в організації та проведені святкової зустрічі голови Київської районної адміністрації з інвалідами, присвяченої Міжнародному дню інвалідів.

Відділ освіти:
Керівники закладів освіти ОЗОШ № 89 /Черненко Р.В./, ОЗОШ № 81 /Завтур Т.М./, ОНВК № 84 /Ілько А.В./ та завідувачка районним методичним кабінетом Вірченко К.В. 02-03.12.2009 року взяли участь у Міжнародному форумі освітянських керівників, організованому журналом „Директор школи, ліцею, гімназії” у м. Києві та презентували роботу соціокультурних центрів в рамках реалізації програми „Консолідації зусиль вихователів, педагогів, сім’ї та громадськості щодо поліпшення всебічного виховання і навчання юних одеситів”.
Протягом тижня на виконання протокольного доручення наданого заступником міського голови Т.Г. Фідірко від 25.11.2009 року № 03-1223/вих. в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах Київського району забезпечене широке інформування багатодітних сімей (розміщення об’яв та доведення до кожної багатодітної родини), які зареєстровані та мешкають у м. Одесі, про пільги, передбачені для них Законом України від 19.05.2009 року № 1343-VI „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей”, порядок оформлення відповідних прав.
З метою співпраці з районною спілкою інвалідів до Дня інвалідів 03.12.2009 року у приміщенні Київської райадміністрації проведена благодійна акція „Милосердя”, в рамках якої силами вихованців творчих колективів ЦДЮТ „Еврика” організований урочистий концерт.
В усіх закладах освіти району 01.12.2009 організовані та проведені виховні заходи за темою: „СНІД - загроза людства” в рамках реалізації проекту ”Партнерство заради виховання”.
04.12.09 – на базі ОСЗОШ № 86 сумісно з шефською військовою частиною проведене військово-спортивне свято „Ігри патріотів”.
04.12.09 – на базі ОЗОШ № 72 проведений районний конкурс екологічних агітбригад, визначені переможці конкурсу агітбригади ОНВК „Гармонія”, ЦДЮТ „Евріка”, ОЗОШ № 86, 28, 72 та ОНВК № 84.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.11.09 – 04.12.09)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
30.11.09 – проведення районного етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт членів МАН на базі ОЗОШ №25 (вул.Ак.Філатова, 23-б);
01-02.11.09 – відвідування вистав Одеського російського драматичного театру учнями молодших класів закладів освіти району;
02.12.09 – проведення семінару з вчителями Захисту Вітчизни на базі гімназії №4 (вул.Болгарська, 88);
02.11.09 – проведення районної олімпіади по біології на базі ОЗОШ №120 (вул. Дальницька, 58);
02.12.09 – проведення семінару вчителів історії керівників краєзнавчих гуртків «Методика проведення краєзнавчих досліджень з питань вивчення історії Одещини» на базі обласного гуманітарного центру позашкільної освіти (вул.Теніста, 4);
з 03.12.09 – проведення перевірки спеціалістами відділу освіти райадміністрації стану харчування в закладах освіти району (за окремим планом);
03.12.09 – проведення святкового обіду о 10.00 у кафе «Восток» та їдальні «Ветеран-3» (вул.Ак.Філатова, 20, Дальницька, 2) для підопічних територіального центру, присвяченного до Міжнародного дня інвалідів;
04.12.09 – проведення методичного об’єднання для вихователів раннього віку на базі ДНЗ №49 (вул..Терешкової, 50);
04.12.09 – проведення семінару «Професійна орієнтація учнівської молоді» на базі ОМЦЗ (вул. Ген.Петрова, 22В).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 30 листопада по 04 грудня 2009 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 16 чол. на суму 112,00грн.;
• банні послуги – 14 чол. на суму 280,00 грн.;
• прання білизни –29 чол. на суму 697,50 грн.;
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн.;
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 32,00 грн.

забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 900 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 33840,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.11.09 – 04.12.09)


За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 146 документів, прийнято до розгляду 110 письмових звернень.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 31 відповідь на звернення громадян.
Підготовлено 19 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 2 розпорядження райадміністрації.
Прийом громадян згідно графіку.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності. підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Підготовка інформації про виконання протоколів доручень заступника міського голови Пруцакова В.В., УЖКГ та ПЕК.
Передані документи до Державної виконавчої служби для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Розглянуто 25 справ про адміністративні правопорушення.
Участь у нараді з питань прийняття в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів під керівництвом Кучука М.І. за участю представників будівельних компаній.
Проведено виїздна нарада з питань недопущення самовільного будівництва на за участю представників райадміністрації, КП «ЖКС» та СОН.
Перевірка виконання поточного ремонту КП «ЖКС».
Комісійний вихід з питання недопущення стихійної торгівлі.
Обстеження об’єктів санаторія «Куяльник» з питання прийому – передачи до комунальної власності.
Участь у обстеженні житлових будинків з питання нарушеній при встановленні обладнання телекомпаніями «ТЕНЕТ», «Фарлеп- Инвест» та «HOME - ONLINE», видано листи – приписи.
Підготовка акту обстеження доріг по запросу ДАІ.
Складено 4-е протоколу по ст. 152 АК України.
Участь у засіданні комісії по виявленню осіб, які потребують адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг.
Участь у роботі комісії з питання проведення державного реєстру виборців, що мешкають у приватному секторі.
Проведено інвентаризація гуртожитків комунальної власності.
Проведено обхід території мкр. Пересипський та Північний з питання перевірки санітарного стану.
Підготовка звіта з питання виявлення самовільного будівництва.
Підготовка плану робіт з питання поточного та капітального ремонту доріг, тротуарів, внутріквартальних проїздів.

Виїзд за адресами:
- вул. Висоцького, 4, кв. 8 – з питання самовільної реконструкції квартири, направлено матеріали до суду;
- вул. Марсельська, 32, кор.2, кв. 52 – з питання самовільної реконструкції квартири, направлено матеріали до суду;
- вул. Лузанівська, 2-А – з питання самочинного будівництва будов на самовільно захопленій земельній ділянці, направлено матеріали до суду;

Підготовка щонедільного звіту про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування
«0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведена робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено аналіз роботи народно-господарчого комплексу району.
Підготовлена інформація про виконання програми соціально-економічного розвитку району за 2009 рік.
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Своєчасно розглядаються та надаються відповіді на скарги громадян та запити організацій.
Підготовка та збір інформації по підприємствам району щодо виконання рішення міської ради № 323-V від 29.09.2009 р. « Про затвердження концепції охорони атмосферного повітря у місті Одесі на період до 2010 року».
Підготовлені листи на підприємства району про виконання розпорядження міського голови від 24.01.2009року №22-01р. «Про організацію шефської роботи з військовими частинами, підрозділами, закладами Збройних сил України, Державної прикордонної служби України, що дислокуються у місті Одесі, у 2009 році» по Суворовському району.
Підготовка інформації на засідання координації ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджетів всіх рівнів, підготовка запросив до Державної податкової інспекції , Пенсійного фонду та центру зайнятості щодо підприємств – боржників по Суворовському району.
Участь 3 грудня у засіданні робочої групи з проведення інвентаризації об’єктів району,по яким не укладено договори з землекористування.
Робота з підприємствами району , щодо необхідності приведення зупиночних комплексів у належний стан та необхідності придбання стандартних оцинкованих урн; направлено листи від 03.12.2009 р.№ 01-05-5 / 4144 на адресу підприємств.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Спеціалісти відділу прийняли участь у 23 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 11 запитів та листів щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено:
- 12 відповідей громадянам;
- 9 розпоряджень щодо надання дозволу на відчуження житла, яке належить дітям;
- 3 розпорядження про надання дитині статусу дитини, позбавленої батьківського піклування;
- 3 висновки для подання до суду про призначення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування;
- 3 висновки про доцільність усиновлення одним з подружжя дитини другого з подружжя.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Здійснювався контроль за включенням опалювальної системи медичних закладів, закладів культури та навчальних закладів.
Підготовлена інформація щодо виготовлення марлевих медичних пов’язок.
Отримання та розповсюдження медичних марлевих пов’язок.
Прийом документів багатодітних родин згідно Закону України «Про внесення змін з питань багатодітних сімей».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 6 відповідій на звернення громадян та 3 відпові на листи міських та районних управлінь.
Проведенні рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Підготовка заходів присвячених Міжнародному дню інвалідів.
Відповідно розпорядження Суворовської райадміністрації від 691р. від 19.11.2009р. «Про внесення доповнень до додатку № 1 до розпорядження Суворовської райадміністрації від 13.07.2009р. № 431р. «Про закріплення територій для прибирання в межах міста за підприємствами району» проводиться робота з керівниками підприємств торгівлі щодо утримання прилеглих територій у належному санітарному стані.
Здійснюється робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо заключення договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Проведенні санітарні рейди-перевірки щодо дотримування суб’єктами господарювання належного санітарного вигляду прилеглих територій до об’єктів торгівлі.

Організаційний відділ:
Проводилася щоденна робота по наданню відповідей на звернення громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 29 звернень, 23 – з житлово-комунальних питань.
Район прийняв участь в покладанні вінків до пам’ятника Неведомому матросу.
Прийнято 1 пакет документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Прийнято 7 громадянин з питань надання грошової допомоги, на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(30.11.09 – 06.12.09)


• Переговоры с сотрудниками Ассоциации «Праздник соседей» относительно проведения в Одессе ежегодного праздника Европейский День соседства ориентировочно в конце мая 2010г. Темой мероприятия станет «Европейский год борьбы с бедностью и социальной несправедливостью».
• Рассмотрение возможности официального подписания программы сотрудничества в различных сферах на ближайшие годы с породненными городами Ростов-на-Дону, Волгоград, Брест.
• Рассмотрение возможности проведения конкурса среди школьников «Что я знаю о Польше?» в рамках Дней Польши в Одессе, которые пройдут с 13 по 15 мая 2010г. Главными темами конкурса будут: «Современная и традиционная культура», «Литература Польши», а также «Жизнь и творчество выдающего композитора Фредерика Шопена».
• Оказание содействия в подготовке встречи городского головы с Чрезвычайным и Полномочным Послом ФРГ в Украине господином Гансом-Юргеном Гаймзет (04.12).
• Подготовка новогодних поздравлений для отправки мэрам городов-побратимов, городов-партнеров, представителям Одесской диаспоры и международных организаций, в которых представлена Одесса.
• Поздравление Чрезвычайному и Полномочному Послу Румынии в Украине и Генеральному Консулу Румынии в Одессе по случаю празднования Дня национального единства (01.12).
• Поздравление Чрезвычайному и Полномочному Послу Финляндской Республики в Украине и мэру города-побратима Оулу по случаю празднования Дня независимости (06.12).

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА

И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(30.11.09 – 04.12.09)


Уровень сбора квартплаты составил – 92,2 %, сбор платы за водопотребление – 101,1 %. 

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 390 м (ул. Космонавтов - 30 м.; ул. Планетная - 35 м.; ул. Паустовского, 31-а -120 м.; ул. Ризовская - 105 м.; спуск Ст. Олейника/Балковская - 70 м.; ул. Терешковой - 30 м.).
- монтаж (замена) светильников – 42 шт. (ул. Бассейная - 2 шт.; пер. Вознесенский - 2 шт.; ул. Кавказская, 5 - 1 шт.; ул. И. Франко, 41-1 шт.; ул. Бригадная - 2 шт.; ул. Сельская - 6 шт.; XII ЮЗР - 1 шт.; ул. Цветочная - 1 шт.; ул. Гер. Сталинграда,48 - 1 шт.; ул. Шклярука - 2 шт.; ул. Бл. Мельницы - 2 шт.; ул. Щорса - 3 шт.; ул. Белинского - 4 шт.; ул. Бригадная 73,75 - 2 шт.; ул. Ак. Глушко, 11-а - 1 шт.; ул. Дачная - 1 шт.; ул. Планетная - 2 шт.; ул. Средняя - 1 шт.; ул. Малиновского - 1 шт.; Черноморская дор. - 1 шт.; ул. Ильфа и Петрова - 2 шт.; пл. Старосенная - 2 шт.; спуск Ст. Олейника/Балковская - 1 шт.).
- замена ламп – 341 шт.


КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 18 шт. (ул. Мельницкая, 37 - 1 шт.; ул. Манежная, 42 - 1 шт.; пер. Светлый, 8 - 1 шт.; парк Лузановка - 5 шт.; ул. Гер. Сталинграда, 94 (двор) - 2 шт.; ул. Гайдара/Филатова - 1 шт.; ул. Канатная, 36 - 1 шт.; ул. Старопортофранковская, 7 (двор) - 1 шт.; ул. Канатная, 23 - 1 шт.; ул. Канатная, 10 - 3 шт.; ул. Канатная, 8 - 1 шт.).
- корчевка пней – 5 шт.
(ул. Княжеская, 1 - 1 шт.; ул. Княжеская, 15 - 1 шт.; ул. Княжеская, 16 - 2 шт.; ул. Княжеская, 18-1 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.



БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(30.11.09 – 04.12.09)


За отчетный период в Бюро эстетики городской среды и внешней рекламы было зарегистрировано 81 входящий документ: заявления граждан – 4, от органов государственной власти – 22, юридических лиц – 44, физических лиц-предпринимателей – 11 документов.
Направлено 67 ответов.
По состоянию на 04.12.2009 г. в Бюро контрольных документов, срок исполнения которых истек, не имеется.

Отчет по группам:
Производственная группа разрешительного отдела:

принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 19;
• на регистрацию технического паспорта вывески – 8;

- количество отказов:
• в установлении приоритетов – 1.

Юридическая группа разрешительного отдела:
- принято участий в судебных заседаниях – 5;
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 9;

Отдел контроля Бюро по соблюдению порядка размещения наружной рекламы и вывесок:
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 24;
- демонтировано рекламных конструкций – 31;
- в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 20;
• афиш – 300.

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(30.11.09 – 04.12.09)


1. Перераховано до міського бюджету – 3 138,9 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 320,0 тис. грн.
- від продажу – 2 818,0 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 40
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 9.


КП «СМЭП»
(30.11.09 – 06.12.09
)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 40
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 40
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 32
4. Замена ламп – 119 шт.
5. Нанесена дорожная разметка – пластик – 62,5 м2 (9-я ст. Фонтанской дороги), краска – 51,96 м2 (ЖД вокзал – Привокзальная пл.; ЖД переезд «Дальницкий»; Фонтанская дор. – ул. Д. Донского; ул. Семинарская №26/28; ул. М. Арнаутская №73).
6. Установка дорожных знаков – 16 шт. (ул. Дидрихсона – ОНМА – 3.34; Привокзальная пл. – 5.38, 7.17; ул. М. Говорова от ул. Сегедской до ул. Армейской 5.29.1, 5.29.2, 5.29.3, 1.37-3шт, 3.29, 4.2, 4.3, 3.21; ул. Ж. Кюри – Дом №70 – 3.34, 7.5.1; ул. Октябрьской революции – ул. Чубаевская – 2.1;).
7. Восстановлено дорожных знаков – 7 шт. (сп. Деволановский – 7.12; ул. М. Грушевского – Мост – 7.12; ул. М. Грушевского от ул. Косвенной – 7.12; ул. Осипова – ул. Еврейская – 3.1; Балтская дор. – ул. Ат. Головатого – 2.1; ул. Градоначальницкая – Техникум №24 5.35.1(2)).
8. Установка колонок под знаки – 3 шт. (ул. Дидрихсона – ОНМА; Привокзальная пл.).
9. Восстановлено колонок под знаки – 2 шт. (ул. Осипова – ул. Еврейская; ул. Градоначальницкая – Техникум).
10. Демонтаж дорожных знаков – 4 шт. (ул. Ленинградская – ул. Балковская – 5.5, 5.6, 3.21, 3.22).
11. Демонтаж турникетных ограждений – 5 шт. (ул. Балковская – Суд).
12. Демонтаж информационных щитов – 1 шт. (ул. Дальницкая – ул. Балковская).
13. Демонтаж юнипаркингов – 12 шт. столбиков – 36 шт. (пер. Покровский; пер. Топольского; ул. Ковалевского).
14. Рихтовка колонок под знаки – 6 шт. (ул. Кордонная первый переулок от моста; ул. Тираспольская – ул. Кузнечная; ул. Канатная – Матросский сп.; ул. Армейская – ул. Говорова; ул. Зоопарковая – ул. Пионерская; сп. Маринеско).
15. Установка турникетных ограждений – 7 шт. (ул. М. Говорова от ул. Сегедской до ул. Армейской; Итальянский б-р – Французский б-р).
16. Рихтовка дорожных знаков – 6 шт. (ул. Кордонная первый переулок от моста; ул. Приморская – Военный спуск; ул. Л. Толстого – ул. Кузнечная; сп. Маринеско; ул. Заславского – ул. М. Арнаутская – 5.7, 2.1).
17. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
18. Ориентирование светофоров, дорожных знаков: ул. Ясиновского – ул. Старопортофранковская; ул. М. Грушевского – ул. Одесская; пр-т Добровольского – ул. Марсельская; 5-я ст. Б. Фонтана; ул. Старопортофранковская – ул. Ольгиевская; ул. Прохоровская – ул. Степовая; ул. Хуторская – ул. Круговая; ул. Балковская – ул. Заньковецкая (2.1); ул. Приморская – спуск Маринеско «СТОП».
19. Закрыта доп. секция: ул. 2-я ст. Б. Фонтана; ул. Старопортофранковская – ул. Торговая; ул. Жуковского – ул. Преображенская; ул. Водопроводная – ул. Чернышевского; пл. Независимости.
20. Замена аппаратуры текущий ремонт на следующих светофорных объектах: ул. Краснова – Центральный РЕС; ул. Канатная – ул. Пантелеймоновская; ул. Пастера – ул. Ольгиевская; ул. Средняя – ул. Косвенная.
21. Устранение не приходящего сигнала: ул. Преображенская – ул. Жуковского; ул. Малиновского – ул. Рекордная; пр-т Шевченко – ЧерноморНии.
22. Работы по установке пешеходной секции на светофорном объекте ул. Маяковского – ул. Гаванная (согласно депутатского запроса). Обрезка веток на объекте.
23. Замена предохранителя: ул. Старопортофранковская – ул. Ясиновского; ул. Хуторская – ул. Круговая.
24. Работы на светофорном объекте ул. Приморская – Андросовский пер. замена козырьков, протирка и покраска светофоров.
25. Замена неисправной кнопки ТВП: ул. Шклярука – ЖД Больница; пр-т Шевченко – Суд.
26. Устранение короткого замыкания: ул. Старопортофранковская – ул. Ясиновского.
27. Работа по обновлению программного обеспечения для дорожного контролера типа ДКУ на следующем светофорном объекте №179 Преображенская – Тираспольская пл.
28. Подготовка и сбор данных для формирования отчета работы предприятия за 2009г.
29. Проведение обследования светофорного объекта на участке дороги улицы Пушкинская – Греческая, на предмет уточнения расстановки знаков.
30. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
31. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
32. Обработка информации по ДТП – 8 шт.
33. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
34. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
35. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электросети.
36. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(30.11.09 – 04.12.09)


Подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2010 год.
Подготовка экспертной оценки проекта Программы поддержки малого предпринимательства в городе Одессе на 2010-2011 годы на соответствие Порядку разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчётности об их выполнении и включении в ежегодные программы социально-экономического развития города Одессы, утверждённому распоряжением городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01 р и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 г. № 2634-IV «О паспорте бюджетных Программ».
С целью предотвращения нарушений во время разработки городских целевых программ, обеспечения их качества подготовки и проведения экспертной оценки исполнительным органам Одесского городского совета, подготовлен Протокол поручений о выполнении распоряжения городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01р «О Порядке разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчётности об их выполнении и включении в ежегодные программы социально-экономического развития города Одессы».
Ведется работа по реализации Проекта Агентства США по международному развитию «Локальные Инвестиции и Национальная Конкурентоспособность», а именно:
- продолжалось проведение опроса одесских предпринимателей с целью определения делового климата г. Одессы.
- для составления Профиля громады города, который включает различные показатели социально-экономического развития города, ведется сбор и обработка статистических данных.

Во исполнение резолюции Одесского городского головы Гурвица Э.И. № 03-3п/108 от 26.11.2009 г. касательно сотрудничества с Европейским Банком Реконструкции и Развития, Международной Финансовой Корпорацией по вопросу финансирования, а также структуризации проекта реконструкции Международного аэропорта «Одесса» отделом была осуществлена следующая работа:
- подготовлено и направлено письмо на имя руководителя направления развития инфраструктуры Регионального департамента «Европа и Центральная Азия» Международной Финансовой Корпорации господина Петрова с просьбой предоставить проект договора о предоставлении консультационных услуг между Одесским городским советом и IFC с целью более детального изучения предложения IFC касательно структуризации проекта реконструкции Международного аэропорта «Одесса»;
- на имя Одесского городского головы  подготовлен отчет о проделанной работе управлением экономики по данному вопросу.


Продолжалась работа по активизации процесса эффективного использования бюджетных средств на финансирование временного проживания в гостинице «Центральная» жителей Приморского района, отселенных из аварийных домов, а именно:
- внесены предложения по альтернативному решению проблемы размещения жителей из аварийных и обрушившихся домов.
- подготовлено письмо относительно необходимости проведению тендерных процедур по закупкам гостиничных услуг, а также услуг аренды меблированных квартир для временного проживания жителей города, отселенных из разрушенных и аварийных домов.

Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы Ворохаева А.И. по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. № 03-04/исх.
Участие в работе постоянно действующей комиссии по проверке управления развития потребительского рынка и защиты прав потребителей Одесского городского совета, уполномоченного согласно закона выдавать разрешения, заключения, согласования и прочее, необходимые для получения документов разрешительного характера, относительно соблюдения законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности.
Рассмотрено обращение гр. Быстрицкой Л.М. Подготовлена и направлена информация в адрес УЖКХ и ТЭК для подготовки ответа заявителю. 
Рассмотрено ходатайство члена исполнительного комитета Одесского городского совета Кутателадзе О.Д. и обращение директора Дома ученых Жековой С.Д. с просьбой о рассмотрении вопроса установления тарифа на услугу теплоснабжения как для категории потребителей «население». Подготовлена и направлена информация в адрес УЖКХ и ТЭК для подготовки ответа члену исполнительного комитета Одесского городского совета Кутателадзе О.Д.
Рассмотрено обращение председателя ЖСК «Приморский-21» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Крымская, 72. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Подготовлена и направлена информация в адрес УЖКХ и ТЭК для подготовки ответа в адрес государственной жилищно-коммунальной инспекции в Одесской области по вопросу экономического обоснования тарифов на жилищно-коммунальные услуги.
Рассмотрено обращение гражданина, проживающего по адресу: ул. Гайдара, 66, направленное депутатом Одеського городского сонета Круком В.Ю.
Управлением подготовлена и направлена информация в адрес УЖКХ и ТЭК для подготовки ответа заявителю.
Рассмотрено обращение председателя постоянной комиссии по планированию, бюджету и финансам. Предложения по коммунальным предприятиям подготовлены и направлены на имя заместителя городского головы.
Доставка сотрудниками управления подарков от предприятий промышленного комплекса - детям-инвалидам  3 декабря в честь Дня инвалида.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(30.11.09 – 06.12.09)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 252 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 130 ед.
- по троллейбусу – 122 ед.
в выходные дни в количестве 183 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 94 ед.
- по троллейбусу – 89 ед.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 8 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 158 вагонов,
- троллейбус – 158 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «ПАРКСЕРВИС-ОДЕССА»
(30.11.09 – 04.12.09)


1. По состоянию на 04.11.2009 поступления в бюджет составило: 12 452 094,96 грн.
2. С 30.11.2009г. по 04.12.2009 г. в бюджет города перечислено 491 502,48 грн.
3. Принято заявок об организации круглосуточных стоянок, дневных, служебных, сезонных, ночных парковок – 7.
4. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено писем в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 6.
5. Получено и рассмотрено 4 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса».
6. Принято участие в 8 заседаниях суда.
7. Подано 1 исковое заявление в Одесский окружной административный суд (об отмене решения).
8. В Киевскую, Малиновскую, Суворовскую райадминистрации по результатам инвентаризации направлены перечни парковок и стоянок для согласования.



ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСА И СВЯЗИ
(30.11.09 – 04.12.09)


Поступило корреспонденций – 46.
Отработано документов – 79.
Поступило заявлений, жалоб, обращений – 24, по телефону доверия – 5. Отработано жалоб – 18.
Просроченных документов нет.

Проведено обследование 4-х мест для предполагаемой организации стоянок и парковок по заявлениям предпринимателей.
Рассмотрено 12 обращений граждан, с выездом на места, по вопросам улучшения организации дорожного движения улично-дорожной сети города.
Подготовлен акт осеннего комиссионного обследования улично-дорожной сети города.
Продолжается работа на автопредприятиях в соответствии с п.8 распоряжения городского головы от 31.10.2009 года № 2103-01р «Про додаткові заходи щодо попередження поширення захворювання населення м.Одеси на ГРВІ та грип».
Подготовлено распоряжение городского головы «Об ограничении движения транспорта по ул. Канатной, ул. Пантилеймоновской, Итальянскому бульвару, в связи с прведением футбольного матча на стадионе «Спартак».
Подготовлена информация о ходе выполнения мероприятий 8-го раздела Концепции охраны атмосферного воздуха в городе Одессе на период до 2010 года, утвержденной решением Одесского городского совета от 29.09.2006г. №323-V.

Подготовлены:
- Приказ № 130 от 30.11.09г. «О корректировке планов выхода автобусов на городские маршруты общего пользования».
- Приказ № 131 от 30.11.09г. «Об изменении плана выхода автобусов по предприятию-перевозчику КП «Авто-Сервис».
- Приказ № 132 от 04.12.09г. «О временном частичном изменении схем движения автобусных маршрутов №№ 9, 115, 115-к, 127, 137, 146, 175, 185, 193, 198, 208, 210, 223, 242, троллейбусных маршрутов №№ 5, 7, 9, 10, 11».

Организовано транспортное обслуживание:
- мероприятий, посвященных Дню Вооруженных Сил Украины;
- участников научно-практической конференции «Стратегия инновационного развития лифтового парка жилищно-коммунального хозяйства Украины».

05.12.09 – осуществлен выезд с представителем КП «СМЭП» по определению мест и составления схем размещения остановочных комплексов на ул. Балковской.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(30.11.09 – 06.12.09)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
30.11.09
 
По адресу: ул. Пишоновская, 27 – неопределенный запах в подъезде №2
Дежурная смена провела замеры проб воздуха на наличие СДЯВ. В воздухе СДЯВ не обнаружено
 
01.12.09
 
По адресу: ул. Гайдара, 58 – дерево упало на проезжую часть улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части улицы. Проезд по улице освобожден
По адресу: ул. Приморская, 57 – кот упал в подвальное углубление перед фасадом здания.
Дежурная смена оказала помощь в спасении кота, упавшего в подвальное углубление перед фасадом здания глубиной 5м
По адресу: ул. Канатная, 37 – дерево упало на проезжую часть улицы
Дежурная смена под руководством начальника КУ «Служба -„ 077“» Рогожкина О.Б. провела распиловку и уборку дерева с проезжей части улицы. Проезд по улице освобожден
02.12.09
По адресу: ул. Мельницкая, 18 – провал грунта на проезжей части дороги
Дежурная смена провела работы по ограждению опасного участка дороги, образовавшегося в результате провала грунта (1,5 м2). Опасный участок дороги огражден красно-белой оградительной лентой
03.12.09
По адресу: ул. Екатерининская ,14 – раскорчёвка пней деревьев по просьбе проживающих в доме пенсионеров.
Дежурная смена провела работу по раскорчёвке и распиловке пней деревьев на участке двора жилого дома
По адресу: ул. Ген. Петрова, 49 – домашний кот находится на придомовом строении
Дежурная смена оказала помощь ветерану труда, пенсионерке Сурковой Т.И., 72 лет, в снятии кота с придомового строения. Кот передан хозяйке
04.12.09
По адресу: пер. Аэродромный, 4 - дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги
ГУ МЧС области – ул. Королева, 34/1 – неопределенный запах в двух подъездах жилого дома
Дежурная смена проверила воздух в подъездах на наличие СДЯВ. Концентрация СДЯВ в воздухе не превышает допустимой нормы. Выявлено – ЖЭК проводил в подвале дома дезодорацию
 
По адресу: ул. Ак. Воробьева, 20в - автомобиль «Газ 24» наехал на ограждение, перегородив движение по улице
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру Полякову Е.П. (60 лет) в эвакуации автомобиля. Проезжая часть дороги освобождена
05.12.09
По адресу: ул. Карантинная 21/1 – пожар в офисном помещении фабрики «Одесса-чай»
Дежурная смена под руководством начальника «Службы-077» провела демонтаж оконных решеток первого этажа фабрики «Одесса-чай» и обеспечила доступ пожарных к очагам возгорания. Площадь возгорания 400 м2
По адресу: ул. Марсельская, 44, кв. 27 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
06.12.09
По адресу: Парк им. Т.Г. Шевченко – обеспечение безопасности на мероприятии, посвященном Дню Вооруженных Сил Украины
Дежурная смена приняла участие по обеспечению безопасности на массовом мероприятии, посвященном Дню Вооруженных Сил Украины
По адресу: ул. Кап. Кузнецова, 93, кв.54 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь одинокой пенсионерке, инвалиду II группы, Колесниковой Н.П. в открытии входной двери квартиры
По адресу: ул. Жуковского, 31, кв.10 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 298
из них передано:
- в УЖКХ – 23,
- Оказана информационная помощь – 271,
- Общество защиты животных – 2,
- Ртуть – 2.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(30.11.09 – 06.12.09)

№ п/п
Перелік учасників
Дата, час,
місце проведення
1.
Всеукраїнський турнір з художньої гімнастики «Перлинка»
03-05.12.09
М.Рівне
КПНЗ
«КДЮСШ № 1»
2.
Міжнародний турнір з художньої гімнастики
05-10.12.09
Польща
КПНЗ
«КДЮСШ № 5»
3.
Фінал Всеукраїнських змагань зі скелелазіння
02-07.12.09
м.Харків
КПНЗ
«КДЮСШ № 12»

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее