07:16:53   |   18 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 5

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 5

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.01.10 – 29.01.10)

 
Відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі.
За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 223 звернення. На особистому прийомі було прийнято 9 громадян.
Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 29.01.2010 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

 
Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 29 листів та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Співробітники прийняли участь у засіданні робочої групи з питань погашення заборгованостей за спожиті теплоносії в управлінні житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу в УЖКХ та ПЕК.
За доручення голови райадміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС" району.
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекомунікаційного обладнання до внутрішніх електромереж.
У звітній період здійснено 3 виїзду для проведення обстеження житлового будинку зі складанням відповідного акту обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

 
Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (25
громадян);
- підготовлено відповіді на 9 скарг громадян та 4 запита до організацій;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (15 заяв).

 
Сектором оперативної інформації по-телефону „15-50" було прийнято 58 звернень громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 2;
- протікання внутрішніх комунікацій – 15;
- відсутність електроенергії – 21;
- відсутність гарячої води – 4;
- відсутність холодної води – 10;
- відсутність центрального опалення – 3;
- забиття каналізації – 3.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 50 звернень. По 8 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
оформлено та видано ордерів – 6 громадянам; оформлено зміну особистих рахунків – 2 громадянам; прийнято на особистому прийомі - 13 громадян.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб'єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- перевірка об'єктів торгівлі щодо очистки прилеглої території від снігу;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
25.01.10
- розглянуто контрольне питання, стосовно встановлення зупиночного комплексу за адресою: Люстдорфська дорога, 140/1. Підготовлено листа до ТОВ «Таврія-В». відповідь надана адресату.

 
26.01.10
- підготовлено листа до КП «Центр екологічних проблем та ініціатив», стосовно відлову безпритульних тварин за адресою: вул. Ак. Корольова, 81/5, 81/6, 81/7. Листа направлено адресату;
- здійснено контрольний об'їзд території на предмет своєчасного прибирання від снігу. Проведено роз'яснювальну роботу та надано
приписи підприємцям, організаціям, установам, які розташовані по вул. Львівська, 7-а ст. Люстдорфської дороги, вул. Ак. Корольова. 27.01.2010р.
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно ліквідації глиби за адресою: вул. Ільфа та Петрова, 13-а. Відповідно до інформації КП ЖКС «Чорноморський» відповідь надана;
- розглянуто контрольне питання, стосовно облаштування в'їзду/ виїзду з території будівельного майданчику ОО «ТК Бригантина» з - вул. Ялинкова. Здійснено контрольний виїзд на місце. Відповідь надана. 28.01.2010р.
- здійснено контрольний об'їзд території на предмет своєчасного прибирання від снігу. Проведено роз'яснювальну роботу та надано приписи підприємцям, організаціям, установам, які розташовані по просп. М. Жукова, вул. Комарова.
- підготовлена інформація про дефекти асфальтобетонного покриття вулиць для організації та проведення ремонту. Інформація направлена до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. 29.01.2010р.
- здійснено контрольний об'їзд території на предмет своєчасного прибирання від снігу. Проведено роз'яснювальну роботу та надано приписи підприємцям, організаціям, установам, які розташовані по просп. Ак. Глушка, Люстдорфської дорозі.

 
Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
району за звітний період проведені наступні заходи:
- розробка документів плану основних заходів цивільної оборони району на 2010 навчальний рік;
- проведення навчально-методичного збору з НШ ЦО служб та ОГД району з підбиття підсумків за минулий та постановці задач на наступний місяць;
- підготовка та проведення засідання районного штабу з координації робіт підприємств та організацій по ліквідації снігових заметів;
- відправка та контроль прибуття слухачів на міські курси цивільної оборони;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових та строкових донесень.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
28.01.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 22 протоколу про адміністративні правопорушення).
29.01.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

 
Відділ освіти:
27.01.10 – на базі ОЗОШ № 55 проведений районний конкурс команд КВК в якому взяли участь чотири найкращих команди КВК із ОНВК № 84, ОЗОШ № 78, 63 та гімназії № 9. За підсумками журі І місце посіла команда ОНВК № 84, II місце посіла команда ОЗОШ № 63, III посіла команда ОЗОШ № 78 та гімназія № 9.

27.-28.01.10 – команди ОНВК «Гармонія» та ОЗОШ № 28 взяли участь у міських змаганнях з шахів.
28.01.10 – на базі ОЗОШ № 63 проведено перше засідання Школи лідерів учнівських само врядувань закладів освіти району.
28.01.10 – року представники рай методкабінету та вчителі закладів освіти району взяли участь у підсумковому засіданні Всеукраїнської відкритої педагогічної школи, де були нагороджені сертифікатами та подяками за плідну педагогічну та методичну діяльність.
29.01.10 – команди ОНВК № 84 та ОЗОШ № 63 взяли участь у міському конкурсі команд КВК.
29.01.10 – представники відділів освіти, керівники соціокультурних центрів на базі ОНВК «Гармонія», ОНВК № 84, ОЗОШ №№ 63, 81, 89взяли участь у проведені розширеного засідання Координаційної ради щодо реалізації Програми «Консолідації зусиль вихователів, педагогів, сім'ї та громадськості щодо поліпшення всебічного виховання і навчання
юних одеситів» на базі інформаційнометодичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради.
29.01.10 – представники раймтодкабінету взяли участь у підведені підсумків обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2010» та урочистому відзначені 70-ї річниці створення Одеського обласного інституту удосконалення вчителів.
- протягом тижня у закладах освіти району проведено анкетування вчителів-предметників, які виявляють бажання прийняти участь у зовнішньому незалежному оцінюванні 2010 року.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.01.10 – 29.01.10)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація; - видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків";
27.01.10 – проведено районного конкурсу шкільних команд КВК на базі БТ «Домінанта» (вул.Космонавтів, 28);
28.01.10 – прийняли участь 5 учнів ОЗОШ №100 у турнірі «Знавців професій», який відбувся о 14.00 за адресою: вул.Базарна, 63;
28.01.10 – прийняли участь 10 випускників ОЗОШ №130 у профдіагностичній консультації з питань вибору професій у приміщені ОМЦЗ (вул.Ген.Петрова, 22-в);
29.01.10 – проведено бібліотечні виставки у бібліотеках району, присвячених до Дня пам'яті Холокосту та Дня пам'яті героїв КРУТ;
29.01.10 – проведено у загальноосвітніх навчальних закладах району тематичних уроків, «круглих столів», присвячених подвигу героїв КРУТ.

 
Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 25 січня по 29 січня 2010 року надано:
- побутові та медичні послуги:
- перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 51 чол. на суму 357,00грн.;
- банні послуги - 11 чол. на суму 220,00 грн. (у Суворовському терцентрі);
- прання білизни – 38 чол. на суму 791,50 грн.;
- ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн.
- виготовлення окулярів (магазин «Оптіка») – 3 чол. на суму 97,00 грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 922 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток",„Академія" та „Норд" на суму 59469,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.01.10 – 29.01.10)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло документів, письмових звернень – 91.

По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 28 відповідей на звернення громадян та 27 відповідей на звернення підприємств.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності. підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Проводиться узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Передані документи до Державної виконавчої служби для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Розглянуто 32 справи про адміністративні правопорушення.
Проведено засідання адмінкомісії.
Проведено засідання МВК.
Прийняли участь у нараді з питань прийняття в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів під керівництвом Кучука М.І. за участю представників будівельних компаній.
Проводиться прийом громадян з питань прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню від 25.12.09р. №1308.
Проведено засідання з представником ТОВ «РАФ-ПЛЮС», КП «ЖКС «Пересипський» по протоколу узгодження розбіжностей до договору №4 від 01.01.2010р.
Проведено обстеження територій КП ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський», територій прилеглої к підприємствам, організаціям та торговельним об’єктам, видано 12 приписів.
Згідно листу КП «Парксервіс Одеса» проводиться облік парковок та стоянок.
Продовжена інвентаризація автостоянки по вул. Балківська, 32 з питання рас ширення автостоянки.
Затверджені схеми автостоянок.
Підготовлена інформація з питання «Теорія малих діл».
Проведено засідання комісії з визначення матеріальної шкоди, яка нанесена мешканцям Суворовського району внаслідок шторму 06.01.2010р.
Підготовлена документація, яка необхідна була ВАТ «Одессільмаш» для надання матеріальної допомоги постраждалим.


Виїзд за адресами:
- Гідропарк «Лузанівка» - з питання самовільного будивництва;
- СОТ «Жевахова гора» – з питання самовільного будівництва;
- вул. Чорноморського козацтва, 6, кв. 18 – з питання самовільних будівельних робіт у нежитловому приміщенні 1-го поверху;
Підготовлений щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведена робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено аналіз роботи народно-господарчого комплексу району.
Підготовлена інформація про виконання програми соціально-економічного розвитку району за 2009 рік.
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Своєчасно розглянуто та надано відповіді на скарги громадян та запити організацій.
Проведено роботу з підприємствами району щодо виконання розпорядження виконавчого комітету Одеської міської ради від 27.10.09р. №1041 «Про заходи щодо ліквідації снігових заметів та ожеледиці на території м. Одеси в зимовий період 2009-2010р.р.»
Проведено роботу з автотранспортними підприємствами району щодо забезпечення автобусами з метою проведення загальноміських заходів.
Підготовлена інформаційна довідка щодо підсумків роботи Суворовського району за 2009 рік, збір нового уточненого цифрового матеріалу, підготовлено характеристику підсумків роботи у 2009 році.
Підготовлена інформаційна довідка на засідання міської робочої групи з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати, яке проведено 28 січня 2010 року у Одеській міській раді.
Підготовлена інформація для державної інспекції по цінам в Одеській області, щодо зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари, які виробляються підприємствами Суворовського району, станом на 01.01.2010р.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Спеціалісти відділу прийняли участь у 15 судових засіданнях.
18 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів щодо неповнолітніх до різних установ.


Підготовлено:
- 6 розпоряджень щодо надання дозволу на відчуження та дарування, яке належить дітям;
- 2 розпорядження про надання дитині статусу дітей, позбавлених батьківського піклування;
- 1 висновок для подання до суду про призначення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування;
- 2 висновки для подання до суду про позбавлення батьківських прав.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
28.01.10 – прийняли участь у роботі постійно діючої Міжвідомчої комісії з вивчення стану санаторно-курортних закладів.
На протязі тижня надавалися консультації багатодітним родинам щодо функціонування Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів України з питань захисту багатодітних родин».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 2 відповіді на звернення громадян та 3 відповіді на листи міських управлінь.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведені роботи щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено заміри шуму у квартирі жилого будинку за адресою:вул. Махачкалинська, 7-А, при роботі вантажних ліфтів та візків у магазині ТОВ «ТАВРІЯ ПЛЮС», розташованого за вищевказаною адресою.
Керівникам 38 супермаркетів, 22 АЗС, 13 ринків, 55 зупиночних комплексів направлені факсограми та телефонограми щодо погіршення погодних умов та прийняття заходів по очищенню снігу на прилеглих територіях до об’єктів торгівлі.

Організаційний відділ:
Проводилася щоденна робота по наданню відповідей на звернення громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 35 звернень, 34 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 12 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Прийнято 1 пакет документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
29.01.10 – проведено круглий стіл з представниками громадських організацій на тему: «Реалії громадських організацій Суворовського району».

 

УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(25.01.10 – 29.01.10)


• Оказание содействия в организации встречи 25 января 2010 года руководства города с представителями двух европейских банков с целью обсуждения возможности предоставления финансирования проекта реконструкции системы теплоснабжения центра Одессы.
• Оказание содействия в организации встречи 26 января 2010 года руководства города с представителями Украинско-немецкого общества развития и «ИБС Инженерного бюро Зальциг» с целью обсуждения и планирования сотрудничества в области альтернативного энергосбережения.
• Работа по подготовке к проведению детской благотворительной ярмарки в специализированной общеобразовательной школы I-II уровней № 75 04 февраля 2010 года в рамках акции «Служащие – детям Одессы».
• Работа по подготовке к проведению II семинара по проектному менеджменту совместно с муниципалитетом города-партнера Вена (Австрия).
• Разработка проектов планов/программ совместной деятельности с породненными городами Одессы.
• Разработка программы празднования 35-летнего юбилея установления побратимских отношений между Одессой и Балтимором (в рамках всемирного Дня породненных городов – 22.04.2010г.).
• Работа по подготовке к празднованию 45-летнего юбилея побратимских отношений между Одессой и Йокогамой совместно с Муниципалитетом Йокогамы, Посольством Украины в Японии и представительством Йокогамы в г. Франкфурт (Германия). Работа по созданию в Одессе парка в японском стиле.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ′ЄКТІВ
КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(січень 2010)


1. Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам'яток України.
2. Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, проведення робіт на пам'ятках місцевого значення, їхніх територіях та в зонах охорони.
3. Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
4. Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам'яток місцевого значення.
5. Проведення планових перевірок пам'яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
6. Обстеження об'єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів бренди, встановлення меморіальних та пам'ятних знаків по наступним адресам:вул. Пастера, 12, кв. 12-а; вул. Катерининська, 6, кв. 42-а; вул. Катерининська, 14.
7. Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам'ятках місцевого значення, в їхніх зонах охорони та на території історичного ареалу та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування: вул. Пушкіиська, 2
8. Обстеження об'єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Успенська, 8.
9. Продовження роботи з інвентаризації та формування переліку комплексів і пам'ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам'ятних дощок, розташованих у м. Одесі згідно п.З рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08 р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам'ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам'ятних дощок».
10. Відповідно до нормативно-правових актів проводиться формування єдиної електронної бази даних пам'яток та об'єктів культурної спадщини м. Одеси з висвітлюванням інформації на сторінці управління офіційного сайту Одеської міської ради (omr.gov.ua ).

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(25.01.10 – 29.01.10)


Уровень сбора квартплаты составил – 71 %, сбор платы за водопотребление – 82 %.

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж воздушной линии и кабельной линии –215м (ул. 25-й Чапаевской дивизии - 35 м; ул. Краснова, 27 - 180 м).
- монтаж (демонтаж) светильников – 18 шт. (ул. Маловского - 3 шт.; дорога в Аэропорт - 4 шт.; Люстдорфская дор. -2 шт.; ул. Балковская - 1 шт.; ул. Ак. Филатова - 1 шт.; ул. 25-й Чапаевской дивизии - 1 шт.; 1 кв. ЮЗР - 1 шт.; 13-я Линия - 1 шт.; ул. В. Стуса - 1 шт.; ул. 40 лет Обороны - 1 шт.; 1-й пер. Нефтяников - 1 шт.; ул. М. Жукова, 87 - 1 шт.).
- замена ламп – 196 шт.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 9 шт. (ул. Генуэзская - 2 шт.; Люстдорфская дор., 18-1 шт.; парк Молодежный - 3 шт.; парк Лузановка - 3 шт.).
- корчевка пней – 1 шт. (ул. Генуэзская).

Осуществлялся контроль заобеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(25.01.10 – 29.01.10)


Перераховано до міського бюджету – 3 532,40 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 884,20 тис. грн.
- від продажу – 2 648,20 тис. грн. 

Укладено та продовжено договорів оренди – 12.


Укладено договорів купівлі-продажу – 4.



КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(25.01.10 – 29.01.10)

 
1. По состоянию на 29.01.2010 поступления в бюджет составили: 665 857,31 грн.
2. 25-29.01.2010 – в бюджет города перечислено 212 410,47 грн.
3. Принято заявок об организации круглосуточных стоянок, дневных, служебных, сезонных, ночных парковок - 15.
4. Подано заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 13.
5. Получено и рассмотрено 3 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса».
6. Принято участие в 2 заседаниях суда.

 

КП «СМЭП»
(25.01.10 – 29.01.10)

 
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 33
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 33
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 23
4. Замена ламп – 50 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 34 шт. (Щорса - Платановая 5.43; Щорса -Туристская 5.43; Щорса - Гастелло 3.34,7.2.4; Щорса - Цветочная 3.34,7.2.4; Щорса - пер. Сиреневый 3.34,7.2.4; Щорса - 7-ая Степная 3.34,7.2.4; Щорса пер. Радикальный 3.34,7.2.4; Щорса - пер. Конструкторский 3.34,7.2.4; Щорса - пер. Трудовой 3.34,7.2.4,2.3,3.29; Щорса - пер. Москвина 3.34,7.2.4,2.3,2.1,4.2; Щорса - Туристкая 2.3; Щорса - Спартаковская 3.34,7.2.4; Щорса – Сурикова 3.34,7.2.4).
6. Установлено колонок (под знаки) – 2 шт. (Щорса - Туристкая; Щорса - Платановая).
7. Рихтовка колонок – 6 шт. (Пастера - Торговая; Пастера Дворянская; Дерибасовская - Ришельевская; Сабанеев мост; пер. Воронцовский; Жуковского - пер. Нечипоренко).
8. Демонтаж дорожных знаков – 2 шт. (пер. Хрустальный)
9. Рихтовка знаков – 9 шт. (Пастера - Торговая 5.5; Пастера - Дворянская 5.5,5.35.1(2); Дерибасовская - Ришельевская 3.34; Сабанеев мост 5.35.1(2); пер. Воронцовский 5.33; Жуковского - пер. Нечипоренко 5.5).
10. Очистка знаков от снега – 23 шт. (Пастера - Конная; Пастера - Торговая; Сабанеев мост; Жуковского - пер. Нечипоренко; Дальницкая - Михайловская).
11. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
12. Ориентирование светофоров: Люстдорфская дор. - ул. Тополева.
13. Замена аппаратуры (УК; КС) на следующих светофорных объектах: ул. Ефимова - ул. Малиновского; ул. Торговая - ул. Пастера; ул. Ак. Вильямса - ул. Ильфа и Петрова; ул. Канатная - Итальянский б-р; Люстдорфская дор. - ул. Китобойная.
14. Устранение короткого замыкания: ул. Пантелеймоновская - ул. Пушкинская. 15. Ремонт коммутации в дорожном контроллере типа УК-2 на светофорном объекте ул. Черноморского каз-ва - ул. Церковная.
15. Установлен и подключен транспортный светофор на объекте ул. Балковская - Приморский суд. (После ДТП).
16. Перезапуск аппаратуры: ул. М. Грушевского - ул. Плиева; ул. Балковская - ул. Краснослободская; Ивановский мост - ул. Щорса.
17. Устранение неприходящего сигнала, установка клемника: Французский б-р - ул. Пироговская.
18. Зачистка контактов: ул. М. Жукова - «Югтранс»; Люстдорфская дор. - ул. Китобойная.
19. Обновление программного комплекса 1С бухгалтерия и кадры.
20. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
21. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
22. Обработка информации по ДТП – 6 шт.
23. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
24. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
25. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электросети.
26. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

 

УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ
И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(01.01.10 – 29.01.10)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 494;
- до адміністраторів – 249.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 164;
- через адміністратора – 47.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 45;
- адміністратором – 60.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(25.01.10 – 29.01.10)


Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 16.12.2008 г. № 1509-01р «Про створення робочої групи з розробки термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи» подготовлена и направлена соответствующая информация в Главное управление экономики облгосадминистрации, первому заместителю городского головы и в организационный отдел.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы подготовлена и направлена в Главное управление экономики облгосадминистрации информация относительно ценовой ситуации на продовольственном рынке г. Одессы по состоянию на 29.01.2010 г.
Подготовлена и направлена в Главное управление агропромышленного развития областной государственной администрации информация об уровне цен на основные виды продуктов, согласно формы, по состоянию на 26.01.2010 г.
Подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2010 год.
Подготовлена информация за 2009 год о выполнении Плана первоочередных мероприятий социально-экономического развития города Одессы и Одесской области, утвержденных распоряжением Кабинета Министров Украины от 07.10.2009 г. № 1262.
Подготовлена информация за 2009 год о выполнении мероприятий Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 годы.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. № 03-04/исх.
Утвержден окончательный состав экспертного Комитета стратегического планирования экономического развития г. Одессы, функционирующего в рамках реализации Проекта международной технической помощи «ЛИНК».
26 января 2010 г. в помещении большого зала Одесского городского совета состоялось предварительное заседание экспертного Комитета стратегического планирования экономического развития г. Одессы, функционирующего в рамках реализации Проекта международной технической помощи «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» («ЛИНК»). На заседании присутствовали члены вышеуказанного комитета, а именно, представители депутатского корпуса и исполнительных органов Одесского городского совета, руководители ведущих предприятий г. Одессы, представители проекта международной помощи «ЛИНК».
Результатом проведения предварительного заседания явилось подписание Протокола о намерениях по реализации Проекта международной технической помощи Агентства США по международному развитию «ЛИНК», что заложило основы для дальнейшей совместной деятельности между Одесским городским советом и Проектом «ЛИНК».
Подготовлен отчет о проделанной работе по сотрудничеству с Европейским Банком Реконструкции и Развития, Международной Финансовой Корпорацией по вопросу финансирования, а также структуризации проекта реконструкции Международного аэропорта «Одесса».
Подготовлен и направлен отчет о проведенных управлением экономики мероприятий, которые были освещены СМИ.
Во исполнение п. 2, пп. 2.4. распоряжения Одесского городского головы № 2286-01р. от 10.12.2009 г. «О порядке организации приема иностранных делегаций, групп и отдельных иностранцев исполнительными органами Одесского городского совета и работы с ними», подготовлена и направлена информация на имя начальника управления международных отношений касательно приема представителей Проекта «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность», который состоялся 26.01.2010 г.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ
И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(25.01.10 – 29.01.10)

 

За отчетный период было зарегистрировано 57 входящих документов:
- от граждан – 4,
- органов государственной власти – 13,
- юридических лиц – 32,
- физических лиц-предпринимателей – 8 документов.

Направлено – 35 ответов.
По состоянию на 29.01.10 в Бюро нет контрольных документов, срок исполнения которых истек.

- принято заявок:
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 8
• на регистрацию технического паспорта вывески – 11
• установлено приоритетов – 6
• зарегистрировано технических паспортов вывесок за месяц – 4
• продлено разрешений на размещение внешней рекламы – 2

- количество отказов:
• в регистрации технического паспорта вывески – 2
• в установлении приоритетов – 2

- принято участий в судебных заседаниях – 4
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 7
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 19

В рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• 25 сюжетов социальной рекламы
• 210 афиш.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(25.01.10 – 31.01.10)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 189,7 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 96 ед.
- по троллейбусу – 93,7 ед.
в выходные дни в количестве 159,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 76 ед.
- по троллейбусу – 83,5 ед.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 1 трамвайного вагона. На среднем ремонте находятся 2 трамвая и 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 121 вагон,
- троллейбус – 102 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(25.01.10 – 31.01.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
25.01.10
 
Овидиопольский р-н,
с. Прилиманское, полигон ТБО – проверка автотранспорта, входящего на полигон, на наличие ионизирующего излучения.
Дежурным специалистом отдела РХБ осмотрено 179 единиц автотранспорта.
Из них: Коммунтранс – 46, Союз – 23, РАФ – 51, Автораслай – 26, г. Ильичевск – 21, ЧП – 3, Другие – 9.
Существенных превышений норм ионизирующего излучения не зафиксировано
По вадресу: ул. Дворянская, 15 – пожар на первом этаже жилого дома
Дежурная смена оказала помощь работникам МЧС в тушении пожара
26.01.10
 
Овидиопольский р-н,
с. Прилиманское, полигон ТБО – проверка автотранспорта, входящего на полигон, на наличие ионизирующего излучения
Дежурным специалистом отдела РХБ осмотрено 188 единиц автотранспорта.
Из них: Коммунтранс – 50, Союз – 32, РАФ – 42, Автораслай – 28, Ильичевск – 15, ЧП – 15, Гринпорт - 6.
Существенных превышений норм ионизирующего излучения не зафиксировано
По адресу: пр-т Шевченко, 10 кв. 4 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр. и демеркуризацию помещения
27.01.10
 
Овидиопольский р-н,
с. Прилиманское, полигон ТБО – проверка автотранспорта, входящего на полигон, на наличие ионизирующего излучения.
Дежурным специалистом отдела РХБ осмотрено 197 единиц автотранспорта.
Из них: Коммунтранс – 44, Союз – 23, РАФ – 55, Автораслай – 11, г. Ильичевск – 27, ЧП – 7, Гринпорт – 2, Бастион – 5, Другие – 23.
Существенных превышений норм ионизирующего излучения не зафиксировано
По адресу: Адмиральский пр-т, СШ №4 – аварийные деревья грозят падением
Дежурная смена провела распиловку и уборку аварийный деревьев с территории школы
28.01.10
Начальник службы «077» - Овидиопольский р-н,
с. Прилиманское, полигон ТБО – проверка автотранспорта, входящего на полигон, на наличие ионизирующего излучения
Дежурным специалистом отдела РХБ за сутки осмотрено 201 единица автотранспорта.
Из них: Коммунтранс – 54, Союз – 13, РАФ – 65, Автораслай – 13, г. Ильичевск – 26, ЧП – 8, Гринпорт – 3, Бастион – 5.
Существенных превышений норм ионизирующего излучения не зафиксировано
По адресу: ул. Паустовского,31, кв.23 – разбит медицинский градусник
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. ртути и демеркуризацию помещения
29.01.10
Овидиопольский р-н,
с. Прилиманское, полигон ТБО – проверка автотранспорта, входящего на полигон, на наличие ионизирующего излучения.
Дежурным специалистом отдела РХБ за сутки осмотрено 182 единицы автотранспорта.
Из них: Коммунтранс – 51, Союз – 18, РАФ – 44, Автораслай – 10, г. Ильичевск – 6, ЧП – 17,
ЧП «Агрег» – 28,
Бастион – 3.
Существенных превышений норм ионизирующего излучения не зафиксировано
По адресу: ул. Тираспольская, 26 (табачная фабрика)– вода в котельной
Дежурная смена провела откачку воды из помещения котельной
30.01.10
Овидиопольский р-н,
с. Прилиманское, полигон ТБО – проверка автотранспорта, входящего на полигон, на наличие ионизирующего излучения
Дежурным специалистом отдела РХБ осмотрено 182 единицы автотранспорта.
Из них: Коммунтранс – 51 Союз – 30, РАФ – 58, Ильичевск – 6, ЧП – 17, Другие – 20.
Существенных превышений норм ионизирующего излучения не зафиксировано
По адресу: ул. Мачтовая, 22 – мужчина застрял в мусоропроводе
Дежурная смена извлекла мужчину из мусоропровода и передала работникам «Скорой помощи»
31.01.10
 Овидиопольский р-н,
с. Прилиманское, полигон ТБО – проверка автотранспорта, входящего на полигон, на наличие ионизирующего излучения
Дежурным специалистом отдела РХБ осмотрено 116 единиц автотранспорта.
Из них: Коммунтранс – 29. Союз – 16, РАФ – 41, Автораслай – 3, Ильичевск – 8, ЧП – 6, Другие – 13.
Существенных превышений норм ионизирующего излучения не зафиксировано
По адресу: ул. Героев Пограничников, 4 – прорыв трубы «Горводопровода»
Дежурная смена провела распиловку и уборку двух деревьев с места ликвидации прорыва магистральной трубы.

 

 

  

 Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 346
из них передано:
- в УЖКХ – 14,
- Оказана информационная помощь – 330,
- Ртуть – 2.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(25.01.10 – 31.01.10)

 

№№
з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Всеукраїнські змагання зі скелелазіння
25-28.01.10
м. Харків

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(25.01.10 – 31.01.10)

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Вечір пам’яті до дня народження одеського письменника І. Рядченка
25.01.10
11.00
Бібліотека-філія № 4
Градоначальницька,9
Свято народознавства „Національні звичаї та обряди на Одещині”
25.01.10
12.00
Бібліотека-філія № 8
Б. Хмельницького,13
Зустріч з одеським письменником С.С. Стриженюком „Тетянин день”
25.01.10
12.00
Бібліотека-філія № 21
Посмітного,33
Урок пам’яті „Сьогодні славить вся країна своїх синів”
(до Дня пам’яті Крутів)
26.01.10
11.00
 
ЦМБ ім. Франка
Профорієнтаційна година
„Мистецтво та мода”
26.01.10
14.00
Центральна дитяча бібліотека ім. Гайдара
Франц. б-р,11 а
Казкова подорож „На гостинах у Господині Мідної гори” (до дня народження П. Бажова)
26.01.10
11.00
Бібліотека-філія № 23
Чорноморського козацтва, 45
Бесіда-роздум „Трагічні уроки історії України”
(До Дня пам’яті Крут)
27.01.10
15.00
Бібліотека-філія
№ 30
 
Бібліографічний огляд „Український поет і культурно-освітній діяч” (до 220-річчя Петра Гулака-Артемовського)
27.01.10
14.00
Бібліотека-філія № 1
Преображенська,35
 
Святкування 21-річчя музею. Відкриття нової тематичної експозиції “Куток чистоти”.
28.01.10
15.00
Муніципальний музей особистих колекцій ім. О.В. Блещунова
Польська,19
Свято „У світі ляльок”
(спільно з пунктом біженців)
28.01.10
12.00
Універсальний читальний зал
Катерининська,67
Літературні пригоди
„У чарівному світі фантазій сонячного дитинства” (до 80-річчя В. Нестайка)
28.01.10
13.00
Бібліотека-філія № 39
Варненська,12а
 
Година спілкування „У думці знову тліє бій у Крутах”
(до дня пам’яті героїв Крут)
29.01.10
12.00
Бібліотека-філія № 1
Преображенська,35
 
Маленька філармонія на тему «Композитори дітям»
30.01.2010
12.00
Дитяча
музична школа №8, Баштанна,7
Концерт організований спільно з викладачем ОДМА
О. Щербакової – «Від дуету до квінтету» з учнями ДХШ №2
30.01.2010
16.00
Дитяча
художня школа №2,
Махачкалінська,7

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее