19:36:13   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 13

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 13

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.03.10 – 26.03.10)

 
З 22 по 27 березня керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 7 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 435 звернень громадян.

За звітний період проведено:
23.03.10 – засідання Координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району;
26.03.10 – засідання адміністративної комісії;
27.03.10 – участь посадових осіб райадміністрації у суботнику в ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення двомісячника з благоустрою території району із залученням студентів навчальних закладів Приморського району.
Організація та проведення суботників у ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка, на трасі «Здоров’я» та узбережжі пляжу «Ланжерон» за участю працівників КП «ЖКС» та КП «Ланжерон».
Організація та проведення рейдів з благоустрою території району.
Організація та проведення заходів щодо роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період.
Організація та проведення весняного огляду технічного стану житлових будинків.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за роботою систем центрального опалення та гарячого водопостачання в житлових будинках комунальної власності, ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
На виконання розпорядження комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації від 19.02.2010 р. №1 «Про стан проведення перевірок з використання газу у побуті» проведено перевірки використання газу у побуті.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
22-26.03.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
22-26.03.10 – проведено роботу з підприємцями щодо установки урн на центральних вулицях міста;
24,25.03.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (пров. Книжковий, вул. Старопортофранківська ріг вул. Ленінградської).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 81 письмове звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 77 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: пл. Катерининська, 2; вул.Гімназична, 28; вул.Катерининська, 83-85, 89; Олександрійський пр-т, 34; вул. Дерибасівська (Міський сад); вул. Коблевська, 25 ріг вул.Торгової; вул. С.Варламова, 5-Б.
Проведено обхід території району з метою недопущення фактів самовільного будівництва (дільниця № 13 КП «ЖКС «Порто-Франківський»).

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
22-26.03.10 – розгляд звернень громадян;
23-25.03.10 – на виконання розпорядження райадміністрації від 07.09.2009р. №684 прийнято участь у рейдах щодо здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою території м. Одеси;
23,25,26.03.10 – на виконання розпорядження райадміністрації від 03.02.2010 р. № 85 «Про проведення чергового призову громадян 1985-1992 років народження на строкову службу весною 2010 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт;
24,26.03.10 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
24-27.03.10 – підготовка та проведення сільськогосподарської ярмарки.

Відділ забезпечення роботи органу опіки:
22-26.03.10 – участь у 13 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
22-26.03.10 – підготовка проектів розпоряджень щодо призначення опіки над неповнолітніми.

Відділ освіти:
22-23.03.10 – проведено заходи до Всесвітнього дня боротьби із захворюванням на туберкульоз (тематичні диктанти, зустрічі з працівниками охорони здоров’я тощо) за участю учнів та вихованців закладів освіти району;
22-23.03.10 – огляд музеїв та куточків бойової слави в закладах освіти району;
23.03.10 – виставка образотворчого та декоративно-вжиткового мистецтва за участю учнів закладів освіти (ЦДЮТ «Дивосвіт», ЦДЮТ «Самоцвіт»,ЦДТ «Моряна»);
24.03.10 – районний конкурс «Ми кращі!» (ЦДЮТ «Дивосвіт»).

 


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.03.10 – 26.03.10)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 287 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 17 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 26.03.2010 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (32 громадянина);
- підготовлено відповіді на 5 скарг громадян та 5 запитів до організацій;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (15 заяв);
- підготовка до звітно-виборчої конференції СОН «Золотий берег»;
- ознайомлення та консультація громадян району з утримання «Соціальної картки Одесита» на хлібобулочні вироби.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Співробітники відділу прийняли участь у нараді з питання передачі інженерних мереж водопостачання та водовідведення в оренду філії «Інфорксводоканал» ООО «Інфікс», а також у засіданні робочої групи з питань погашення заборгованостей за спожиті теплоносії в управлінні житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу в УЖКХ і ПЕК.
За дорученням голови Київської районної адміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекомунікаційного обладнання до внутрішніх електромереж.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по телефону „15-50” було прийнято 23 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 1;
- протікання внутрішніх комунікацій – 6;
- відсутність електроенергії –6;
- відсутність холодної води – 6;
- відсутність гарячої води – 2;
- відключення центрального опалення на стояк – 1;
- забиття сміттєпроводу – 1.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 18 звернень. По 5 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян;
- обстежено житлові умови – 3 громадян.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- перевірка об*єктів торгівлі щодо належного санітарного стану та прилеглої території до них території за адресами: Люстдорфська дорога, 27-31, 50-80; просп. М. Жукова; вул.. Ільфа і Петрова; вул.. Ак. Вільямса;
- робота з СПД щодо приведення ямкового ремонту асфальтового покриття за адресами: вул. Ільфа і Петрова, 55; просп. Ак. Глушка, 15;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
22.03.2010
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста щодо надання додаткової інформації про реквізити підприємств, за якими закріплені зупиночні комплекси. Здійснено об’їзд території району. Інформація направлена адресату;
- підготовлено та направлено листа до АТ «Дельта-Банк», щодо прийняття участі у проведенні акції з благоустрою території району.
23.03.2010
- підготовлено та повторно направлено листа до ТОВ «Таврія-В», щодо облаштування критого навісу за адресою: Люстдорфська дорога, 140/1;
- розглянуто лист громадської приймальні «Блок Едуарда Гурвіца», стосовно капітального ремонту внутрішньоквартального проїзду по вул. Ак. Корольова та облаштування дитячого майданчику по вул. Ак. Корольова, 31. Направлено листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана.
24.03.2010
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно проведення ремонту підходів до парадних будинку № 63/1 за адресою: вул. Ільфа і Петрова. Здійснено виїзд на місце. Направлено листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана;
- розглянуто звернення мешканців району, стосовно зносу дерева за адресою: вул. Купріна, 15. Направлено листа до КП «Міськзелентрест». Відповідь надана;
- підготовлена інформація на ім’я першого заступника міського голови про виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради «Про визначення підприємств, та переліку суспільно корисних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт. Відповідно до інформації КП ЖКС та КП ПЕО Київського району» відповідь надана.
25.03.2010
- участь у засіданні адміністративної комісії райадміністрації;
- розглянуто звернення голови ЖБК «Центральний-18», щодо проведення ямкового ремонту внутришньоквартального проїзду за адресою: вул. Ак. Корольова, 68. Відповідь надана.
26.03.2010
- підготовлено та направлено листа до «Південний РЕМ», щодо приведення до належного стану території, прилеглої до ТП за адресою: вул. Люстдорфська дорога, 54Б;
- розглянуто лист КП «Міськзелентрест», стосовно кількості дерев, які виділяються на проведення двомісячника з благоустрою. Відповідь надана.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом громадян з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 8 листам;
- проведена роз’яснювальна робота з керівниками всіх АЗС, СТО, автосалонів на території Київського району щодо необхідності приведення до належного санітарного стану прилеглої території;
- проведена сумісна перевірка з представником управління архітектури та містобудування з приводу будівництва на території узбережжя.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- уточнення документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- контроль проведення штабного об’єктового тренування в будинку дитини № 1;
- проведення навчально-методичного збору ЗОШ ЦО служб та ОГД району з підбиття підсумків за минулий та постановці задач на наступний місяць;
- відправка та контроль прибуття слухачів на міські курси цивільної оборони;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 20-ти судових засіданнях;

25.03.10 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 23 питання, з них:
- дозвіл на продаж житла за участю дітей - 2;
- дозвіл на продаж житла за участю недієздатних осіб - 1;
- призначення опіки (піклування) - 2;
- визначення участі у вихованні та спілкуванні одного з батьків з дітьми - 2;
- заслухано звіти опікунів про виконання обов'язків - 10;
- дозвіл на ПМПК - 1;
- реєстрація народження дитини – 1;
- дозвіл на укладення договорів дарування за участю дітей – 3.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
25.03.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 4 протоколу про адміністративні правопорушення).
26.03.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
1. Підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі.
2. Контроль за ходом реставрації об’єктів «Меморіалу героїчної оборони Одеси».
3. Участь у нараді управління з фізичної культури та спорту Одеської міської ради з питання організації та проведення ХІІ Спартакіади серед всіх верст населення.

Відділ освіти:
23-25.03.10 – організований «Трудовий десант» з метою прибирання «Меморіалу Героїчної оборони м. Одеси», та підготовки його до святкування 66-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників.
24.03.10 – керівники всіх СКЦ району та представники районного відділу освіти взяли участь у розширеному засіданні Координаційної ради з питань реалізації програми «Консолідації зусиль вихователів, педагогів, сім’ї та громадськості щодо поліпшення всебічного виховання і навчання юних одеситів» з метою ознайомлення з кращими презентаціями проектів закладів освіти міста – переможців міського туру конкурсу «Партнерство заради виховання» та впровадження повторного анкетування батьків з метою аналізу роботи Соціокультурних центрів.
26.03.10 – на базі ОНВК «Гармонія» проведена урочиста зустріч учнів закладу з делегацією учнів Грецького ліцею № 2 м. Калівья округа Афін з метою укладення договору про співпрацю при участі генерального консула Греції в Одесі.
27.03.10 – організований районний суботник з метою прибирання «Меморіалу Героїчної оборони м. Одеси», в якому взяли участь близько 1000 учнів закладів освіти району. Проведення суботника висвітлене у передачі Новини на каналі «КРУГ» - 29.03.2010 року.
27.03.10 – учні закладів освіти району взяли участь у природоохоронній акції «Зустріч птахів – 2010» на «Меморіалу Героїчної оборони м. Одеси».
27-29.03.10 – сумісно з літературно-ігровим клубом «Ерудит» ім. В.Я. Мороховського організоване проведення районного та міського етапів інтелектуальних ігор для школярів «Що? Де? Коли?». Переможцями міських інтелектуальних змагань є команди «Бандерлоги» (ЦДЮТ «Еврика» та збірна команда ОНВК «Гармонія» та ОЗОШ № 72.
Протягом тижня у закладах освіти проведений конкурсний перегляд виступів творчих колективів та окремих вихованців у рамках щорічного районного конкурсу «Зоряна юність Одеси» або «Чисті роси».

  

 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.03.10 – 26.03.10)

 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;

- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;

22.03.10 – проведення зустрічі з громадськими організаціями району о 15.00 у приміщені райадміністрації (вул. Ген.Петрова, 22);
22.03.10 – проведення бесіди «Ти і твоє здоров’я», присвяченої до Всесвітнього дня боротьби із захворюванням на туберкульоз о 13.00 у приміщені бібліотеки філії №42 (вул. Ген.Петрова, 59-а);
23.03.10 – проведення святкового вечора для підопічних територіального центру та виступу ансамблю «Біла акація» о 16.00 у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
24.03.10 – проведення засідання районної міжвідомчої комісії з питань охорони дитинства та сімейної політики о 15.00 у приміщені райадміністрації (вул. Ген.Петрова, 22);
25.03.10 – проведення засідання Координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення о 15.00 у приміщені райадміністрації (вул. Ген.Петрова, 22);
25.03.10 – проведення літературної зустрічі о 13.00 у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62), присвяченої до Дня народження Т.Г.Шевченка;
25.03.10 – проведення районного конкурсу «Молодь обирає здоров’я» на базі ліцею №53 (вул. Ген.Петрова, 34);
25.03.10 – проведення конкурсу декоративно-прикладного, образотворчого та технічного напрямків на базі СЮТ «Аматор» (вул.Терешкової, 45-а) та ЦДЮТ «Промінь» (вул. Степова, 38);
25.03.10 – проведення наради практичних психологів та соціальних педагогів шкіл та ДНЗ району о 12.00 на базі ОЗОШ №4 (Адміральський проспект, 32);
25.03.10 – прийняття участі у Ярмарку професій учнів ОЗОШ №№1, 4, 18, 19, 46, 60, 100, 103, 120 на базі Одеського технічного коледжу (вул. Балківська, 54) .

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 22 по 26 березня 2010 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• прання білизни – 26 чол. на суму 472,50 грн.;
• ремонт взуття – 6 чол. на суму 60,0 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 918 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 59211,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено:
• заміну водосмішувача на кухні в квартирі №42 будинку №12/8 по Фонтанській дорозі;
• заміну вимикача та розетки в квартирі №37 будинку №20 по вул. Варненська;
• заміну водосмішувача на кухні в квартирі №74 будинку №12/2 по вул. Варненська;
• заміну згону на радіаторі в квартирі №1 будинку №14 по вул. 25-ї Чап.Дивізії.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.03.10 – 26.03.10)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшов 221 документ, письмових звернень – 222.

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 27 відповідей на звернення громадян та 22 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності. підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Підготовлена інформація про виконання протоколів доручень заступника міського голови Пруцакова В.В., УЖКГ та ПЕК.
Передані документи до Державної виконавчої служби для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Розглянуто 30 справ про адміністративні правопорушення.
Проведено засідання адмінкомісії.
Прийняли участь у нараді з питань прийняття в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів під керівництвом Кучука М.І. за участю представників будівельних компаній.
Проведена нарада з питання демонтажу та вивозу башеного крану з будівельного майданчику буд. №1,2 мкр. III-4-2 під керівництвом заступника голови Ліберова Г.Е.
Ведеться прийом громадян з питань прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню від 25.12.09р. №1308.
Проведено обстеження територій КП ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський», територій прилеглої к підприємствам, організаціям та торговельним об’єктам з питання прибирання територій. Видано 9 приписів.
Керівникам автостоянок видано 20 приписів з питання встановлення огорожі єдиної форми.
Видано попереджень мешканцям приватного сектору по вул. Лиманій, Лузанівській та прилеглих вулиць про необхідність утримання прибудинкових територій у належному санітарному стані та необхідність укладання договорів на вивіз ТБО – 200 шт.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведена робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено аналіз роботи народно-господарчого комплексу району за лютий 2010 року.
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено об’їзд району 23 та 25 березня з питання організації робіт з прибирання прилеглої території промисловими підприємствами за адресами: вул. Краснослобідська, 1 (раніше підприємство «Лазурь»), підприємства на Балтській дорозі.
Ведеться збір інформації від підприємств району щодо очікуваних результатів їх діяльності у 2010 році.
Проведена робота з автотранспортними підприємствами району щодо забезпечення технікою (самоскиди, екскаватори, тягач та інш.) з метою проведення загальноміських заходів щодо благоустрою території.
Прийняли участь у засіданні комісії із розслідування нещасного випадку зі смертельним наслідком (23 березня) на виконання Наказу Територіального управління Держгірпромнагляду по Одеській області від 05.03.2010р. №71.
Проведена робота з підприємствами району з питання благоустрою, направлено листи з метою прибирання прилеглої території.
Проведена робота з підприємствами району з питання приведення до належного стану обелісків, пам’ятників, братських могил, меморіалів, закріплених за підприємствами, на виконання розпорядження Суворовської райадміністрації «Про відзначення 66-ї річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників».
Своєчасно підготовлена інформація на протоколи об’їзду району.
Своєчасно розглянуті та надані відповіді на скарги громадян та запити організацій.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Спеціалісти відділу прийняли участь у 17 судових засіданнях.
13 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 10 запитів та листів щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено:
- 1 висновок для подання до суду про встановлення опіки над дитиною, яка залишилась без батьківського піклування;
- 3 розпорядження про влаштування до дитячого державного закладу малолітніх дітей, які залишились без батьківського піклування;
- 2 висновки для подання до суду про позбавлення батьківських прав;
- 7 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
23.03.10 – Проведено обстеження військових поховань на Слобідському кладовищі.
23.03.10 – Проведений районний конкурс «Молодь обирає здоров’я» в БТЮ «Тоніка».
24-25.03.10 – Проведена перевірка санітарного стану прилеглих територій медичних закладів.
25.03.10 – Проведена районна виставка образотворчого мистецтва в БТЮ «Тоніка».
26.03.10 – Проведена районна, міська, обласна виставка декоративно-ужиткової та технічної творчості на базі ЦДЮТ «Зоресвіт».
На протязі тижня надавалася інформація багатодітним родинам щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведені роботи щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проводяться «санітарні п’ятниці», у ході яких перевіряється санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг.
27.03.10 – проведено ярмарок з залученням районів Одеської області за адресою: вул. Ген. Бочарова (від пр. Добровольського до вул. Кримська).
Постійно ведеться робота з суб’єктами господарювання щодо укладення договорів на вивіз твердих побутових відходів.

Організаційний відділ:
Проводилася щоденна робота по наданню відповідей на звернення громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 19 звернень, 17 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 4 пакети документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Прийнято 38 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(22.03.10 – 26.03.10)


• Организация и проведение 23.03.2010г. церемонии открытия выставки произведений израильских художников, в которой участвовали городской голова Гурвиц Э.И., заместитель городского головы Фидирко Т.Г. и глава организации «НАТИВ», экс-Посол Государства Израиль в Украине г-жа Наоми Бен-Ами.
• Организация и проведение 24.03.2010 г. (совместно с Израильским культурным центром) в Одессе открытия первого мероприятия акции «Холокост. Уроки толерантности» в СОШ № 35 в рамках подготовки к празднованию 65-летия Победы над фашизмом.
• Организация 25.03.2010г. официальной встречи заместителя городского головы Фидирко Т.Г. с представителями муниципалитета Вены господами Томасом Реш (управление международных отношений) и Кристианом Пронай (управление культуры) с целью обсуждения вопросов, касающихся проведения Дней Вены, которые запланированы на май 2011 года.
• Подготовка к проведению Дней Польши, которые пройдут в Одессе 13-16 мая текущего года.
• Подготовка к проведению в Одессе 28-29 апреля 2010г. Международного Форума «Энергетическая и финансовая безопасность в Черноморском регионе».
• Обновление презентации международных связей Одессы.

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(22.03.10 – 26.03.10)

 
Перераховано до міського бюджету – 1029,70 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди –300,00 тис. грн.
- від продажу – 729,70 тис. грн.

Укладено та продовжено договорів оренди – 8.

Укладено договорів купівлі-продажу – 6.

 

КП «ПАРКСЕРВИС-ОДЕССА»
(22.03.10 – 26.03.10)

 
1. По состоянию на 22.03.2010 поступления в бюджет составили: 2 769 649, 38 грн.
2. 22-26.03.10 – в бюджет города перечислено 179 708,23 грн.
3. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 7.
4. Совместно с КП «СМЭП» произведены замеры по 106 парковкам.
5. Получено и рассмотрено 4 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса».
6. Принято участие в 1 заседании суда.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(22.03.10 – 26.03.10)

 
За отчетный период в Бюро эстетики городской среды и внешней рекламы было зарегистрировано 105 входящих документов: обращения граждан – 2, от органов государственной власти – 62, юридических лиц – 31, физических лиц-предпринимателей – 10 документов.
Направлено – 44 ответа.
По состоянию на 26.03.2010 г. в Бюро контрольных документов, срок исполнения которых истек, не имеется.

Отчет по группам:

Производственная группа разрешительного отдела:
- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 13;
• на регистрацию технического паспорта вывески – 7;
- количество отказов:
- в установлении приоритетов – 4;
- отказано в регистрации технического паспорта вывески – 2;

- установлено приоритетов – 11;
- дано заключений о возможности размещения вывески – 7.

Юридическая группа разрешительного отдела:
- принято участий в судебных заседаниях – 6;
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 7;
Отдел контроля Бюро по соблюдению порядка размещения наружной рекламы и вывесок:
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 22;
- демонтировано рекламних конструкций – 45;

- в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 114;
• афиш – 300 .

 

КП «СМЭП»
(22.03.10 – 28.03.10)

 
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 58.
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 58.
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 34.
4. Замена ламп – 135шт.
5. Замена дорожных знаков – 6шт. (пр-т Шевченко – обл. администрация 3.1; ул. Краснослободская – ул. Ширшова 5.35.1; ул. Пироговская – Среднефонтанская 2.1; ул. 25 Чапаевской див. – ул. М. Жукова 3.15; ул. В. Стуса – ул. Строганова 1.33,7.2.1;).
6. Замена колонок – 1шт. (пр-т Шевченко – обл. администрация).
7. Установка дорожных знаков – 5шт. (ул. Балковская – ул. Средняя 5.35.1-2шт; ул. Кузнечная – пер. Лютеранский 2.1; ул. Химическая – Еврейское кладбище 5.35.1;).
8. Установка колонок – 3шт. (Мост автовокзал; ул. Балковская – ул. Средняя -2шт.).
9. Восстановлено колонок – 6шт. (ул. Космонавтов – ул. Малиновского; ул. Ланжероновская – Оперный театр; ул. Манежная – ул. Пишоновская; ул. 4-я Пригородная – ул. Спартаковская; Тираспольское шоссе – ул. Горизонтальная; ул. Неждановой – Церковь; ).
10. Восстановлено дорожных знаков – 11шт. (ул. Космонавтов – ул. Малиновского 2.1,4.2; ул. Ланжероновская – Оперный театр 3.21; ул. Манежная – ул. Пишоновская 5.35.1-2шт; ул. 4-я Пригородная – ул. Спартаковская 2.1-2шт; Тираспольское шоссе – ул. Горизонтальная 2.3,5.35.1; ул. Краснослободская – ул. Ширшова 5.35.1; ул. Неждановой – Церковь 5.35.1;).
11. Демонтаж турникетных ограждений – 2шт. (Тираспольское шоссе – ул. Горизонтальная-2шт.).
12. Установка турникетных ограждений – 3шт. (Люстдорфская дор. №25 «Эврика»-3шт;).
13. Рихтовка турникетных ограждений – 1шт. (ул. Среднефонтанская Ж/Д вокзал).
14. Покраска турникетных ограждений – 67шт. (ул. Среднефонтанская Ж/Д вокзал 67 шт;).
15. Мойка турникетных ограждений – 197шт. (пр-т Шевченко 65шт; ул. Пироговская 65шт; ул. Среднефонтанская Ж/Д вокзал 67шт.).
16. Замена турникетных ограждений – 2шт. (1-я ст. Люстдорфской дор.-2шт.).
17. Демонтаж дорожных знаков – 6шт. (ул. Балковская – Глухой мост 5.35.1(2); Тираспольское шоссе – ул. Горизонтальная 1.37,4.7;), временные знаки – 6шт. (ул. Прохоровская – пер. Банный 1.37-2шт; 1.5.2,2.5,2.6,1.5.3; Днепропетровская дор. – ул. Ак. Заболотного 5.16).
18. Рихтовка колонок – 31шт. (Адмиральский пр-т – ул. Краснова; Люстдорфская дор. – ул. Толбухина; ул. Кордонная №17; ул. Шклярука – ул. Толбухина; ул. О. Вишни – ул. Столбовая; Мост автовокзал; ул. Самолетная – ул. Проселочная; Днепропетровская дор. – р-к Меркурий; ул. В. Стуса – Школа №110; ул. Раскидайловская – ул. Дюковская; ул. Балковская от Автовокзала; Автовокзал – ул. Виноградная-4шт; ул. Бабеля – ул. Балковская (2шт); ул. Средняя – ул. Мясоедовская; ул. Южная – ул. Раскидайловская; ул. Балковская – «Виртус»; ул. Балковская – ул. Средняя; ул. Виноградная – ул. Головковская; ул. Виноградная – пл. Михайловская; ул. Тираспольская – ул. Кузнечная; ул. Тираспольская – пл. Тираспольская; ул. Торговая – ул. Садовая; ул. Торговая – ул. Коблевская; ул. Сеченова – ул. Старопортофранковская; ул. Краснослободская на подъеме; ул. Сеченова – ул. Ленинградская;).
19. Рихтовка дорожных знаков – 50шт. (Адмиральский пр-т – ул. Краснова 3.3; Люстдорфская дор. – ул. Толбухина 5.35.1(2); ул. Кордонная №17 5.35.1(2); ул. Шклярука – ул. Толбухина 5.35.1(2); ул. О. Вишни – ул. Столбовая 2.1; Мост автовокзал 1.13; ул. Самолетная – ул. Проселочная 5.35.1(2); Днепропетровская дор. – р-к Меркурий 5.35.1(2); ул. В. Стуса – Школа №110 2.1,5.35.1(2); ул. Раскидайловская – ул. Дюковская 2.3,7.8; ул. Балковская от Автовокзала 5.35.1(2),2.1-2шт; Автовокзал – ул. Виноградная 4.2-2шт,5.35.1(2)-3шт; ул. Бабеля – ул. Балковская 2.1-2шт,5.7.1; ул. Средняя – ул. Мясоедовская 5.35.1(2); ул. Южная – ул. Раскидайловская 5.35.1(2); ул. Балковская – «Виртус» 5.35.1(2); ул. Балковская – ул. Средняя 5.35.1(2); ул. Виноградная – ул. Головковская 2.1; ул. Виноградная – пл. Михайловская 2.1,4.2; ул. Тираспольская – ул. Кузнечная 5.35.1(2); ул. Тираспольская – пл. Тираспольская 5.42; ул. Торговая – ул. Садовая 5.35.1(2); ул. Торговая – ул. Коблевская 3.21; ул. Сеченова – ул. Старопортофранковская 2.1; ул. Краснослободская на подъеме 5.7.1; ул. Сеченова – ул. Ленинградская 5.35.1(2); ул. Ришельевская – ул. Дерибасовская 4.5;).
20. Мойка дорожных знаков – 44шт. (пл. 10 Апреля 5.35.1(2)-4шт., 2.1,5.16-2шт.,3.3-2шт; пр-т Шевченко 5.35.1(2)-6шт., 3.34-2шт.,1.4.1-2шт.,3.2.9-3шт; ул. Пироговская 5.35.1(2)-6шт.,5.16-3шт.,1.4.1-2шт.,2.3-2шт.,7.8-2шт.,1.33-2шт.,2.1-4шт; ул. Ат. Головатого до Тотус комплекс 1.1;).
21. Мойка светофоров – 24шт.(пр-т Шевченко 20шт; ул. Пироговская 4шт.).
22. Демонтаж колонок – 13шт. (ул. Балковская – Глухой мост; Мост автовокзал; Тираспольское шоссе – ул. Горизонтальная -2шт; сп. Ковалевского; ул. Известковая – Ж/Д мост; сп. Маринеско – ул. Ольгиевская; ул. В. Стуса – ул. Строганова; ул. М. Грушевского – автовокзал; ул. Бугаевская – ул. Средняя; ул. Раскидайловская – ул. Балковская; Деволановский сп. – пл. Таможенная; ул. Степная за переездом;).
23. Покраска колесоотбойников – 133шт. (ул. Среднефонтанская Ж/Д вокзал 133шт;).
24. Мойка колесоотбойников – 133шт. (ул. Среднефонтанская Ж/Д вокзал 90шт; ул. Среднефонтанская Ж/Д вокзал 43шт;).
25. Демонтаж юнипаркингов – 7шт. (пер. В. Адм. Жукова-2шт; ул. Коблевская №40-5шт.). Столбиков – 8шт. (ул. Пантелеймоновская №126-8шт.).
26. Демонтаж табличек 7.12 – 21шт. (Мост автовокзал; сп. Ковалевского; сп. С. Олейника – ул. Дюковская; ул. Краснослободская от ул. Известковой; ул. Известковая – Ж/Д мост; сп. Маринеско – ул. Ольгиевская; Горбатый мост-2шт; Овидиопольский мост; ул. Бунина – ул. Ришельевская; ул. Бунина – ул. Пушкинская; ул. Греческая – ул. Пушкинская; ул. Греческая – ул. Ришельевская; ул. В. Стуса – ул. Строганова; Ивановский мост-2шт; ул. М. Грушевского – автовокзал; ул. М. Грушевского от Парковой; ул. М. Грушевского от Косвенной; ул. Бугаевская – ул. Средняя; ул. Раскидайловская – ул. Балковская; Деволановский сп. – пл. Таможенная;).
27. Установка табличек 7.13 – 21 шт. (Мост автовокзал; сп. Ковалевского; сп. С. Олейника – ул. Дюковская; ул. Краснослободская от ул. Известковой; ул. Известковая – Ж/Д мост; сп. Маринеско – ул. Ольгиевская; Горбатый мост-2шт; Овидиопольский мост; ул. Бунина – ул. Ришельевская; ул. Бунина – ул. Пушкинская; ул. Греческая – ул. Пушкинская; ул. Греческая – ул. Ришельевская; ул. В. Стуса – ул. Строганова; Ивановский мост-2шт; ул. М. Грушевского – автовокзал; ул. М. Грушевского от Парковой; ул. М. Грушевского от Косвенной; ул. Бугаевская – ул. Средняя; ул. Раскидайловская – ул. Балковская; Деволановский сп. – пл. Таможенная;).
28. Рихтовка стоек турникетных ограждений с бетонированием – 11шт. (ул. Среднефонтанская Ж/Д вокзал 11шт.).
29. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
30. Ориентирование дорожных знаков: ул. Посмитного – ул. Тенистая «Уступить дорогу».
31. Замена аппаратуры (УК) на следующих светофорных объектах: ул. Балковская – ул. Краснослободская; ул. Столбовая – ул. Степная; ул. Щорса – ул. Спартаковская.
32. Восстановление аппаратуры: пр-т Свободы – Школа №85.
33. Устранение не приходящих сигналов: ул. Балковская – ул. Краснослободская; ул. Космонавтов – ул. Терешковой; Адмиральский пр-т – ул. Судостроительная.
34. Зачистка контактов: пр-т Добровольского – ул. Махачкалинская.
35. Перезапуск аппаратуры: ул. Дальницкая – ул. Бугаевская.
36. Перепрограммирование аппаратуры: ул. Среднефонтанская – ул. Семинарская; ул. Краснова – РЭС.
37. Изменен режим работы: ул. Канатная – Итальянский б-р (в связи с улучшением пропускной способности).
38. Установка короткого замыкания: Александровский пр-т – ул. Троицкая.
39. Ремонт цепи питания: ул. Малиновского – ул. Гайдара.
40. Помыты светофорные объекты: по ул. Пушкинской; по ул. Ришельевской.
41. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
42. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
43. Обработка информации по ДТП – 5 шт.
44. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
45. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
46. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электросети.
47. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

 

 
ДЕПАРТАМЕНТ ФИНАНСОВ
(апрель 2010)

 
Город Одесса рассчитался по долговым обязательствам

 
Одесский городской совет своевременно и в полном объеме выполнил обязательства по обслуживанию внешнего муниципального займа 2007 года, в части уплаты процентов по срочному кредитному договору от 20.12.2007 г., заключенному между Одесским городским советом и BNP Paribas Finance Plc. Денежные средства в размере 1 054 125 швейцарских франков в гривневом эквиваленте перечислены департаментом финансов Одесского городского совета по данному кредитному договору.

Справка:
В апреле 2007 года Одесским городским советом было принято решение осуществить внешнее заимствование в бюджет г. Одессы в форме кредита. Основными условиями заимствования были:
- размер заимствования - до 335 млн. грн. в иностранной валюте первой категории за официальным курсом НБУ;
- процентная ставка - не выше 9,5 % годовых;
- погашение основной суммы долга - не позже 2012 года.
Фактически заимствование осуществлено путем заключения срочного кредитного договора от 20.12.2007 года с иностранным финансовым учреждением BNP PARIBAS FINANCE PLK (Великобритания). Согласно договора, размер заимствования (основная сумма долга) составляет 50 млн. швейцарских франков, которые поступили в городской бюджет в 2007 году. Средства были направлены на ремонт и реконструкцию дорог; ремонтно-реставрационные работы на объектах исторической застройки города; техническое оснащение предприятий жилищно-коммунального хозяйства; проектирование и капитальный ремонт трамвайной линии; контактно-кабельной сети; трамвайного маршрута от ул. Одария до завода Центролит; проектные работы и строительство путепровода «Поездной»; реконструкцию городской детской больницы № 2.

Процентная ставка за пользование привлеченными средствами:
- Транш А – 40 млн. швейцарских франков – 8,50 % годовых,
- Транш В – 10 млн. швейцарских франков – 8,25 % годовых.

Срок погашения основной суммы долга:
- Транш А – через 60 месяцевпосле даты предоставления кредита (в 30.12.2012 г.)
- Транш В – через 36 месяцев после даты предоставления кредита (в 30.12.2010 г.)
Проценты за пользованиекредитом выплачиваются ежегодно.



О финансировании выплат семьям с детьми, малообеспеченным семьям, инвалидам с детства, детям - инвалидам и временной государственной помощи детям в марте 2010 года

В марте 2010 года на выплату помощи семьям с детьми, малообеспеченным семьям, инвалидам с детства, детям-инвалидам и временной государственной помощи детям из государственного бюджета городу Одессе выделено 26,0 млн. грн, что почти в полном объеме соответствует начисленным к выплате суммам.

Департамент финансов Одесского городского совета перечислил полученные средства департаменту труда и социальной политики Одесского городского совета для предоставления получателям:
- одноразовой помощи при рождении ребенка – 14,7 млн. грн,
- помощи по уходу за ребенком в возрасте до 3-х лет – 3,9 млн. грн,
- государственной социальной помощи инвалидам с детства и детям-инвалидам – 3,4 млн. грн,
- помощи на детей одиноким матерям – 2,1 млн. грн,
- и других видов помощи – 1,9 млн. грн.

По состоянию на 31 марта текущего года вышеуказанную помощь получили свыше 40 тысяч жителей города Одессы.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(22.03.10 – 26.03.10)

 

26.03.10 – участие в работе городской рабочей группы по вопросам погашения задолженности по выплате заработной платы, которое прошло в малом зале Одесского городского совета (пл. Думская, 1).
Подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2010 год.
25-28.03.10 – в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта состоялась XII специализированная выставка «Ювелирный салон 2010. ВЕСНА». Более 120 компаний-производителей ювелирных украшений из Украины, России, Италии приняли участие в торжественном открытии и работе выставки.
В рамках проведения ювелирной выставки (с 25 по 28 марта) прошел целый ряд деловых и культурных мероприятий, среди которых, пятый конкурс ювелирных украшений «Есть идея!», участниками которого были студенты вузов, специализированных училищ и колледжей, художники-ювелиры. Выставка «Ювелирный салон 2010. ВЕСНА», в преддверии весны праздник, который дарит жителям города, гостям, участникам и особенно женщинам чувство прекрасного, поднимает настроение.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета.
Участие в работе постоянно действующей комиссии по проверке Приморской районной администрации Одесского городского совета, уполномоченной, согласно закона, выдавать разрешения, заключения, согласования и прочее, необходимое для получения документов разрешительного характера, относительно соблюдения законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности.
В рамках реализации Проекта международной технической помощи Агентства США международного развития (USAID) «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» проведена следующая работа:
- 25 и 26 марта 2010 года были проведены заседания рабочих групп Экспертного Комитета по следующим критическим направлениям, которые будут отражены в Стратегическом плане экономического развития г. Одессы:
• «Развитие коммунальной инфраструктуры»
• «Развитие инфраструктуры для бизнеса»
• «Привлечение инвестиций»
• «Развитие туризма»
• «Развитие человеческих ресурсов».

В ходе работы заседаний рабочих групп экспертного Комитета, в рамках которых был завершен SWOT-анализ критических вопросов, принимали участие представители:
- исполнительных органов Одесского городского совета;
- депутатского корпуса Одесского городского совета;
- деловых кругов г. Одессы;
- ВУЗов;
- Торгово-промышленных палат;
- общественных организаций и др.;

Были внесены предложения касательно участия в торжественной церемонии награждения победителей Национального морского рейтинга Украины по итогам 2009 года.
Рассмотрено обращение по вопросу предоставления информации о размере тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории по адресу: Французский бульвар, 35.
Рассмотрен запрос Одесского областного территориального отделения Антимонопольного комитета Украины по вопросу предоставления информации о согласовании тарифов на услуги по содержанию дома (общежития), расположенного по адресу: ул. Тираспольская, 27/29. Управлением подготовлен и направлен ответ в адрес АМК Украины.
Рассмотрено обращение по вопросу предоставления информации о размере тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории по адресу: Люстдорфская дорога, 170.
Рассмотрено письмо секретаря Одесского городского совета по вопросу предоставления льготы по арендной плате коммунальному предприятию «Питание» за арендуемые нежилые помещения, расположенные по адресам: ул. Героев Сталинграда, 58; ул. Б. Хмельницкого, 66. Управлением подготовлен и направлен ответ в Одесский городской совет.

 

УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.10 – 26.03.10)

 
Кількість звернень суб'єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 3507;
- до адміністраторів – 927;
Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 3021;
- через адміністратора – 694;
Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 750;
адміністратором – 500.

 

  
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(22.03.10 – 28.03.10)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 211,7 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 105 ед.
- по троллейбусу – 106,7 ед.
в выходные дни в количестве 166 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 86 ед.
- по троллейбусу – 80 ед.

На среднем ремонте находятся 8 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 135 вагонов,
- троллейбус – 121 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(22.03.10 – 28.03.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
22.03.10
 
По адресу: ул. Кленовая, 20 – неопределенный запах в подъезде
Дежурная смена взяла пробы воздуха и проверила их на наличие СДЯВ. В пробах воздуха СДЯВ не обнаружено
23.03.10
 
Начальник службы «15-77» –Думская площадь, 1 - проверить большой зал заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: пр. Шевченко, 10 (школа №62 ) – дерево упало во дворе школы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – выкорчевка пней во дворе
Дежурная смена провела выкорчевку пней
24.03.10
 
По адресу: ул. Бочарова 6, кв.93 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена приняла разбитый ртутный термометр от гражданина
Шелешкова В.И. для дальнейшей утилизации
25.03.10
По адресу: ул. Никитина,12 – сломан замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры, пенсионерке 78 лет – в открытии входной двери
По адресу: ул. Гайдара угол Ген. Петрова – провал дорожного покрытия, образовавшегося в результате прорыва водопроводной трубы
Дежурная смена провела осмотр места провала и оградила его
26.03.10
По адресу: ул. Бочарова, 21 – вода в подвальном помещении жилого дома
Дежурная смена провела откачку воды из подвального помещения дома
По адресу: ул. Пастера, 17 (школа №105) – неприятный запах в помещении школы
Дежурная смена провела осмотр помещений школы и взяла замеры проб воздуха на наличие СДЯВ. СДЯВ в воздухе не обнаружено
27.03.10
По адресу: ул. Варненская, 7-б, кв. 27 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
28.03.10
По адресу: Адмиральский пр-кт, 32 (школа №4) – дерево упало на территории школы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с территории школы
По адресу: ул. Екатерининская, 14 (помещение службы «15-77») – женщина не может самостоятельно снять кольцо с пальца руки
Дежурная смена оказала помощь в снятии кольца с пальца.

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 323
из них передано:
- в УЖКХ – 14,
- Оказана информационная помощь – 306,
- КП «ГорЗеленТрест» – 2,
- Ртуть – 1.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(22.03.10 – 28.03.10)

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Турнір з художньої гімнастики
„Кубок Закарпаття”
21-24.03.10
м. Мукачево
 
2.
Чемпіонат України
з художньої гімнастики
24-29.03.10
м. Київ
3.
Першість школи
з художньої гімнастики
24, 25.03.10
ЗОШ №27
Люздорська дорога, 33
16.00
4.
Чемпіонат Європи
з баскетболу
25-28.03.10
м. Рига (Латвія)
5.
Чемпіонат Європи з баскетболу
25-28.03.10
м. Вороніж (Росія)
6.
Першість Одеської області
зі спортивної акробатики
26-28.03.10
м. Білгород-Дністрівськ
7.
Чемпіонат України
з боксу
22-28.03.10
м. Харків
8.
Всеукраїнські змагання зі скелелазіння
24.03.10
м. Дніпропетровськ
9.
Відкриті всеукраїнські змагання з вітрильного спорту
25-30.03.10
м. Севастополь

 

  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(22.03.10 – 28.03.10)

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
До дня аматорів народного мистецтва - урок живопису „Українська народна художниця Марія Приймаченко"
22.03.10
13.00
 
ЦДМБ їм Гайдара Французький б-р,11 а
Концерт фортепіанної музики «Весняна капель»
22.03.10
17.00
ДМШ №2 Тіраспольська,20
Концерт викладачів відділу народних інструментів присвячений 80-річчю ДМШ №1
22.03.10
17.00
ДМШ №1 пер. Маяковського,4
Літературний феєрверк „Добрий день, книжковий тижню!"
22.03.10
14.00
Бібліотека-філія № 26 Л. Толстого, 13
Концерт учнів ДМШ №4 у санаторії для інвалідів «Сонячний», присвячений Дню працівників культури
23.03.10
14.30
Санаторій для інвалідів «Сонячний»
Творчий портрет Л. Утьосова „Спасибі, серце!"
22.03.10
12.30
.Універсальний читальний зал Катерининська, 67
Ольга Крапі. Виставка фотографії
22.03.10
15.00
Міська художня галерея Сабанеев міст,3
Тиждень дитячої книги
22-27.03.10
Всі філії ЦБС для дітей
Літературний портрет П. Єршова (до 195-річчя від дня народження) „Можна сягнути у вічність написавши одну казку"
22.03.10
12.00
Бібліотека-філія № 19 Єфімова,12
Концерт струнної музики «Весняна капель»
23.03.10
17.00
ДМШ №2 Тіраспольська,20
Концерт народної музики «Весняна капель»
24.03.10
17.00
ДМШ №2 вул. Тіраспольська,20
Музична година „С песней по жизни». 115 років від дня
народження Л.О. Утьосова
23.03.10
13.00
Бібліотека - філія №35 Космонавтів, 23/1
Свято книги „Книги -дивовижний сад, де кожний шукає плоди на свій смак"
24.03.10
12.00
Бібліотека-філія № 36 Краснова, 5 а
Літературний урок. Галерея народних образів у поемі Л. Костенко «Маруся Чурай»
23.03.10
15-30
Бібліотека - філія №41 25-ї Чапаєвської дивізії',5
Літературна вікторина „Мандрівка книжковим містом"
25.03.10
16.00
Бібліотека-філія № 19 Єфімова,12
Літературний урок: «Собор душі Олеся Гончара».
25.03.10
10.00
Бібліотека - філія №47 Люстдорфська, 146/1
Конференція „Поезія Ліни Костенко - як голос совісті народу"
26.03.10
13.00
Бібліотека-філія № 8 Б. Хмельницького, 13
Концерт пам'яті Ф. Шопена
27.03.10
16.00
ДМШ №6 Люсторфська дорога, 152а
Лекція-концерт викл. Мігаль Ж.М. у Будинку М. К. Реріха до 115-річчя Л. Утьосова - «С песней по жизни»
28.03.10
14.00
ДМШ №3 вул. Середня, 1
День зустрічі птахів: -конкурсні змагання «Пташиний детектив», екологічне орієнтування, анаграми, зоолото та ін.;
-весняний вернісаж «Птахи -наші друзі»;
-конкурс на найкращу шпаківню або інший «дім» для птахів.
28.03.10
11.00
Центральна площа зоопарку; музейно-виставковий комплекс зоопарку
Лялькова вистава „Ляльковий світ дорослих"
29.03.10
14.00
Бібліотека-філія № 39 Варненська,12а

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее