08:21:45   |   12 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 15

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 15

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(29.03.10 – 10.04.10)

 
За період з 29 березня по 10 квітня керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 22 мешканця району.
В райадміністрацію надійшло – 245 звернень громадян.

За звітний період проведено:
08.04.10
– рада опіки та піклування;
09.04.10 – засідання адміністративної комісії;
08,09.04.10 – привітання на дому ветеранів ВВВ – учасників визволення м.Одеси керівництвом райадміністрації з врученням святкових наборів та грошових винагород;
10.04.10 – участь ветеранів, представників об’єднань громадян району та керівництва райадміністрації в урочистому покладанні вінків та квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави у ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка та до стели «Крила Перемоги» на площі Десятого квітня з нагоди 66-ої річниці визволення м.Одеси від фашистських загарбників.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення двомісячника з благоустрою території району із залученням студентів навчальних закладів Приморського району.
Організація та проведення суботників у ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка, на трасі «Здоров’я» та узбережжі пляжу «Ланжерон» за участю працівників КП «ЖКС» та КП «Ланжерон».
Організація та проведення рейдів з благоустрою території району.
Організація та проведення заходів щодо роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за роботою систем центрального опалення та гарячого водопостачання в житлових будинках комунальної власності, ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
На виконання розпорядження комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації від 19.02.2010 р. №1 «Про стан проведення перевірок з використання газу у побуті» проведено перевірки використання газу у побуті.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
29.03-09.04.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
29.03-09.04.10 – проведено роботу з підприємцями щодо установки урн на центральних вулицях міста;
06,07.04.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 103 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 75 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул.Слєпньова,1; пр-т Шевченка, 17-В; Французький б-р, 20-А; 3-й Пролетарський пров.8; вул.Л.Шмідта, 20; вул. Буніна, 8; пров.Шампанський, 9; вул.Пантелеймонівська, 8; вул.Троїцька,39,54пров. Нечипуренко, 14, Олександрійський пр-т, 4; вул. Катерининська, 25;вул. Сєрова, 14; вул. Мечнікова, 42; вул. Колонтаївська, 43; вул.Л.Толстого, 13.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
29.03-09.04.10 – розгляд звернень громадян;
30.03.10, 07,08.04.10 – на виконання розпорядження райадміністрації від 07.09.2009р. №684 участь у рейдах щодо здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою території м. Одеси;
30.03.10, 02,06,08,09,04.10 – на виконання розпорядження райадміністрації від 03.02.2010 р. № 85 «Про проведення чергового призову громадян 1985-1992 років народження на строкову службу весною 2010 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт;
31.03.10, 07,09.04.10 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
06.04.10 – нарада з керівниками автостоянок щодо необхідності проведення заходів з озеленення району;
08.04.10 – участь у засіданні конкурсної комісії в управлінні інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя з питань надання громадянам платних послуг оздоровчо-пляжного сервісу підвищеної якості;
10.04.10 – на виконання розпорядження міського голови від 31.03.10р. №759-01р «Про заходи щодо відзначення 66-ої річниці визволення м.Одеси від фашистських загарбників» організовано транспорт для перевезення ветеранів та представників об’єднань громадян району для участі у святкових заходах.

Відділ освіти:
29.03-09.04.10 – районний етап конкурсу «Зоряна юність Одеси» за участю учнів ОЗОШ №38,107,26,101,58,59,37,16,118,122,50.

Відділ соціального захисту населення:
29,31.03.10, 07.04.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
30.03.10 – нарада з проблемних питань щодо взаємодії сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області з відділом ведення Державного реєстру виборців.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.04.10 – 09.04.10)

 
Відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі.
За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 279 звернень. На особистому прийомі було прийнято 14 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 09.04.2010 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (37 громадян);
- підготовлено відповіді на 12 скарг громадян та 5 запитів до організацій;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (28 заяви);
- ознайомлення та консультація громадян району з утримання «Соціальної картки Одесита» на хлібобулочні вироби;
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- підготовка розпорядження щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 37 листів та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
За дорученням голови Київської районної адміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Підготовка інформації щодо виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства району до роботи у весняно-літній період 2010 року станом на 09.04.2010 р.
Співробітники відділу прийняли участь у засіданні робочої групи з питань погашення заборгованостей за спожиті теплоносії в управлінні житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу в УЖКХ і ПЕК.

Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекому-нікаційного обладнання до внутрішніх електромереж.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
За дорученням УЖКХ та ПЕК розроблено сумісно з КП ЖКС району на надано до УЖКХ та ПЕК план заходів з підготовки житлово-комунального господарства району до роботи у осінньо-зимовий період 2010-2011рр.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по телефону „15-50” було прийнято 35 звернень громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 7;
- протікання внутрішніх комунікацій – 8;
- відсутність електроенергії –10;
- відсутність холодної води – 4;
- відсутність гарячої води – 3;
- відключення центрального опалення на стояк – 3.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 32 звернення. По 3 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- оформлено зміну особистих рахунків – 6 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 16 громадян.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- контроль за недопущенням здійснення діяльності щодо надання послуг населенню СПД без правовстановлюючої документації за адресою: просп. Ак. Глушко, 2;
- робота з СПД щодо приведення ямкового ремонту асфальтового покриття за адресами: вул. Ільфа і Петрова, 55; просп. Ак. Глушка, 15;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
29.03.10
- розглянуто лист Громадської організації «Блок Едуарда Гурвіца», стосовно встановлення зупиночного комплексу по вул. 25-ї Чапаївської дивізії, 3/1. Направлено листа до зазначеного Департаменту. Відповідь надана;
- підготовлено та направлено листа до філіалу «Інфjкс водоканал», щодо здійснення доступу працівникам Міськканалізації до каналізаційних сітей за адресою: просп. М.Жукова, 8.
30.03.10
- розглянуто звернення громадян будинку №39/3 по вул. Ол.Невського, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно встановлення фізичних перешкод у дворі за вказаною адресою. Направлено лист до КП ЖКС «Вузівський»,листа направлено адресату;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно погодження плану благоустрою прилеглої території об’єкту, розташованого за адресою: вул. Краснова,5. Відповідь надана.
31.03.10
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно парковки автотранспорту на зеленої зоні скверу, розташованого на 6-й ст. В. Фонтану. Направлено листа до КП «Міськзелентрест». Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно зносу зелених насаджень та установлення обгороджування території, розташованою по вул. Чубаївська / вул. Кондрашина. Направлено листа до Управління земельних ресурсів. Відповідь надана.
06.04.10
- участь у засіданні адміністративної комісії райадміністрації;
- розглянуто листа Управління екологічної безпеки, щодо посилення контролю за недопущенням спалювання сухої рослинності. Відповідь надана. Направлено лист до КП ЖКС «Вузівський», «Чорноморський».
07.04.10
- проведена перевірка санітарного стану території ділянки №1 КП ЖКС «Вузівський».
08.04.10
- проведена перевірка санітарного стану території ділянки №1 КП ЖКС «Чорноморський»;
- розглянуто звернення громадянина, відносно ремонту внутрішньоквартального проїзду по вул. Гер. Прикордонників, 2. Направлено листа до Управління дорожнього господарства. Відповідь надана.
09.04.10
- проведена перевірка санітарного стану території ділянки №2 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто колективне звернення жильців будинку вул. Шклярука, 4а, відносно ремонту внутрішньо квартального проїзду. Надано листа до Управління дорожного майна, відповідь надана.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом громадян з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 10 листам;
- проведена роз’яснювальна робота з керівниками всіх АЗС, СТО, автосалонів на території Київського району щодо необхідності приведення до належного санітарного стану прилеглої території;
- проведена сумісна перевірка з представником управління архітектури та містобудування з приводу будівництва на території узбережжя (причал № 136);
- демонтовані паркан розташований за адресою: вул. Комарова, 4 та літній майданчик кафе «Золоте руно» розташований за адресою: вул. Ак. Корольова, 16.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- надання допомоги в підготовці та проведені «Місячника цивільної оборони»;
- контроль проведення штабного об’єктового тренування в ВАТ «Південьтранс» та в санаторії «Ластівка»;
- відправка та контроль прибуття слухачів на міські курси цивільної оборони;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 42-ти судових засіданнях;
- здійснено обстеження житлово-побутових умов квартири, що належить недієздатній особі;
- відпрацьовано документи, розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
08.04.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 13 протоколу про адміністративні правопорушення).
09.04.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
Підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі.
Участь у проведені заходу щодо відкриття фонтану біля пам’ятника Ак. Глушка, 2а.
Організація проведення наради щодо контролю ходу реставрації об’єктів Меморіалу Героїчної оборони м. Одеси.
Організовано та проведено спортивні змагання (з легкої атлетики), присвячені Дню визволення міста Одеси від німецько-фашистських загарбників на території Меморіалу Героїчної оборони м. Одеси.

Відділом освіти:
29.03.10 – сумісно з Одеським валеологічним центром у рамках програми «Рівний-рівному» у районі на базі ОНВК «Гармонія» проведений щорічний фестиваль «Молодь обирає здоровіє». В конкурсі взяли участь команди 14 закладів освіти району: ОЗОШ №№ 27, 28, 51, 63, 72, 78, 80, 82, 85, 86, 89, 106, ОНВК «Гармонія», гімназія № 9. До підготовці команд були залучені батьківські ініціативні групи. За підсумками журі команда ОНВК «Гармонія» - отримала Гран-прі, команди ОСЗОШ № 86 та гімназія № 9 – посіли І місце, ОЗОШ №№ 82, 78, - ІІ місце. Команди ОНВК «Гармонія», ОСЗОШ № 86 та гімназія № 9 братимуть участь у обласному фестивалі у травні місяці 2010 року.
30.03.10 – підведені підсумки районного етапу міського конкурсу «Що я знаю про Польщу?».
30.03.10 – підведені підсумки районного фестивалю творчості «Зоряна юність Одеси» з декоративно-прикладної творчості та на базі ЦДЮТ «Еврика» проведена районна виставка. 01.04.10 – біля фонтану на просп. Ак. Глушка організований виступ творчих колективів закладів освіти району та ЦДЮТ «Еврика» з нагоди святкування Гуморина 2010.
07.04.10 – організована участь учнів ОЗОШ № 72, 27, 81 у урочистому мітингу біля пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави у парку ім. Т.Г. Шевченка з нагоди 66-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників.
08.04.10 – організована участь ветеранів Великої Вітчизняної війни, лідерів учнівських самоврядувань, керівників закладів освіти району та творчих колективів ОНВК «Гармонія» та ЦДЮТ «Еврика» у міському Гала-концерті конкурсу «Пісня в солдатській шинелі», який проводився у Російському драматичному театрі.
09.04.10 – організована участь учнів ОЗОШ №№ 55, 63, 65, 78, 80, 82, 86, 89, 106, ОНВК «Гармонія», ОНВК № 84 та гімназії № 9 в урочистому покладанні квітів на території Меморіалу Героїчної оборони м. Одеси з нагоди 66-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників.
09.04.10 – організована участь учнів ОЗОШ №№ 28, 33, 51 та економічного ліцею в урочистому покладанні квітів разом з ветеранами Великої Вітчизняної війни до пам’ятника жертвам фашизму (Люстдорфська дорога, 27) з нагоди 66-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників.
09.04.10 – організований концерт на території Меморіалу Героїчної оборони м. Одеси за участю творчих колективів ЦДЮТ «Еврика» з нагоди 66-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників.
09.04.10 – організоване привітання школярами ОЗОШ № 106 ветеранів Великої Вітчизняної війни, які знаходяться на лікуванні у Міському військовому госпіталі. Візит висвітлений у Новинах на каналі «Репортер».
09.04.10 – на базі ОЗОШ № 55 проведений відкритий урок за темою: «Література рідного краю» за участю письменника М. Поліенка, автора збірки «Маленька книжечка Тарасика», присвячений 170-річчюз дня виходу першого Кобзаря Т.Г. Шевченка. Зустріч висвітлена на 38-му каналі.
09.04.10 – на базі гімназії № 9 проведений «Круглий стіл» за темою: «Пам’ять по праву», присвячений нагоди 66-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.04.10 – 09.04.10)

 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;

06.04.10 – проведення святкового вечора для підопічних територіального центру та виступу ансамблю «Біла акація» о 16.00 у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
08.04.10 – проведення інформаційного огляду «Незабутній квітень» у філіях бібліотек району, присвяченого до Дня визволення Одеси;
09.04.10 – проведення вітання учасників визволення міста героя Одеси від фашистських загарбників (за місцем проживання);
09.04.10 – проведення святкового обіду для підопічних територіального центру о 10.00 у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за звітний період надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) –13 чол. на суму 91,00грн.;
• прання білизни – 34 чол. на суму 765,00 грн.;
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 921 пенсіонера в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 47523,50 грн.;
- продуктові набори ві Департаменту праці та соціальної політики отримали 3900 підопічних КУ «Територіальний центр СОПОНГ Малиновського району» на суму 344565,00 грн.

   
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.04.10 – 09.04.10)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 106 документів, письмових звернень – 92.

 
По відповідних напрямках проведена така робота:

 
Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 28 відповідей на звернення громадян та 24 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності. Підготовлена інформація до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Передані документи до Державної виконавчої служби для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Розглянуто 20 справ про адміністративні правопорушення.
Прийняли участь у нараді з питань прийняття в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів під керівництвом Стаса І.І. за участю представників будівельних компаній.
Ведеться прийом громадян з питань прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню від 25.12.09р. №1308.
Проведено обстеження територій КП ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський», територій прилеглої к підприємствам, організаціям та торговельним об'єктам з питання прибирання територій. Видано 33 приписи.
Проведено обстеження приватного сектору по Південної дорозі та прилеглих вулиць по контролю за санітарним станом та укладанню договорів на вивіз ТБО.
Проведено засідання з представниками КП «Міські дороги» та ВАТ «Єксімнефтепродукт» з питання виявлення підтоплення будинків від №45 до №83 по вул. Ат Чепіги.
Підготовлена інформація про проведення двомісячника з благоустрою та наведення належного санітарного порядку населених пунктів області.
Підготовка щотижневого звіту про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведена робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань.

 
Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено аналіз роботи народно-господарчого комплексу району за березень 2010 року.
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлена інформація для державної інспекції по цінам в Одеській області, щодо зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари, які виробляються підприємствами Суворовського району, станом на 01.04.2010р.
Підготовлена інформація та надана до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньо-економічної діяльності, щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за березень та І - квартал 2010 року,
Проведено об'їзд району 6 квітня з питання організації робіт з прибирання прилеглої території та приведення до належного стану пам'ятників, меморіалів підприємствами району на честь святкування 65-ї річниці з Дня визволення м. Одеси від німецько-фашистських загарбників.
Зібрана інформація від підприємств району щодо очікуваних результатів їх діяльності у 2010 році.
Проведена робота з автотранспортними підприємствами району щодо забезпечення транспортом ветеранів з метою проведення загальноміських заходів.
Проведена робота з підприємствами району з питання благоустрою, направлені листи з метою прибирання прилеглої території.
Проведена робота з підприємствами району, направлені листи від 08.04.2010р. №01-04-1/1172, з метою надання інформації щодо медичного огляду працівників з метою подальшої підготовки інформації до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.


Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Спеціалісти відділу прийняли участь у 24 судових засіданнях.
17 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 10 запитів та листів щодо неповнолітніх до різних установ. Підготовлено:
- 1 розпорядження про влаштування до дитячого державного закладу малолітніх дітей, які залишились без батьківського піклування;
- 1 висновок для подання до суду про позбавлення батьківських прав.
Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
06.04.10 – Проводилось обстеження військових поховань на Слобідському кладовищі.
07- 08.04.10 – Перевірено санітарний стан прилеглих територій медичних закладів.
На протязі тижня надавалась інформація багатодітним родинам щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів.
08.04.10 – Проведення 16 фестивалю дружин юних пожежників на базі ОЗОШ №13 із нагородженням переможців почесними грамотами.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведена робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Перевіряється санітарний стан прилеглих територій до об'єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг.
Постійно ведеться робота з суб'єктами господарювання щодо укладення договорів на вивіз твердих побутових відходів.

 
Організаційний відділ:
Проводилася щоденна робота по наданню відповідей на звернення громадян на «Телефон довіри міського голови».
Протягом тижня відпрацьовано 13 звернень, 10 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 4 пакети документів від суб'єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Прийнято 17 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
09.04.10 – Поздоровлення керівництвом райадміністрації учасників визволення м.Одеси: Андрю-щенко К.Г., Дрожденко Н.В., Клименко А.Ф., Пидорич С.С. с врученням квітів та продовольчих наборів.

 

УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(05.04.10 – 09.04.10)

 
• Работа по подготовке к проведению Дня Европы в Одессе во второй половине мая текущего года.
• Работа по подготовке к проведению Европейского Дня соседства в конце мая 2010 года.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ′ЄКТІВ
КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(березень 2010)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам'яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам'яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дошок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам'яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми - завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об'єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об'єктах культурної спадщини.
Проведення планових перевірок пам'яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об'єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів бренди, встановлення меморіальних та пам'ятних знаків по наступним адресам: вул. Скідановська, 5; вул. Велика Арнаутська, 47, кв. 3; вул. Пушкінська, 45; пров Віце-Адмірала Жукова, 4;.
Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам'ятках місцевого значення,
в їхніх зонах охорони та на території історичного ареалу та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування: вул. Мала Арнаутська, 59; вул. Пушкінська, 2; вул. Ніжинська, 51; Фонтанська дорога, 74; вул. Дерибасівська, 23/1;
Обстеження об'єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Дворянська,20, пров Лермонтовський, 7-А; пров. Чайковського, 18.
Продовження роботи з інвентаризації та формування переліку комплексів і пам'ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам'ятних дощок, розташованих у м. Одесі згідно п.З рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08 р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам'ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам'ятних дощок».
Відповідно до нормативно-правових актів проводиться формування єдиної електронної бази даних пам'яток та об'єктів культурної спадщини м. Одеси.

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(05.04.10 – 09.04.10)

 
1. Перераховано до міського бюджету – 3 461,50 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 1750,00 тис. грн.
- від продажу – 1711,50 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 4.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 10.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(05.04.10 – 09.04.10)

 
1. По состоянию на 05.04.2010 поступления в бюджет составили – 3 248 407, 46 грн.
2. 05-09.04.10 – в бюджет города перечислено 258 116, 14 грн.
3. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 11.
4. Совместно с КП «СМЭП» произведены замеры по 19 парковкам.
5. Получено и рассмотрено 2 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса».

  
КП «СМЭП»
(05.04.10 – 11.04.10)

 
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 22.
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 22.
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 45.
4. Замена ламп – 100шт.
5. Нанесена дорожная разметка – краска – 471,2м2 (ул. Сегедская №17; пл. 10-го Апреля; 411-я Батарея; по ул. Отважных от Архитекторской до ул. Дача Ковалевского; Лидерсовский б-р – памятник Матросу; Среднефонтанский выставочный комплекс).
6. Замена дорожных знаков – 2шт. (ул. Известковая 2.1; ул. Пушкинская – ул. Троицкая 2.1).
7. Установка дорожных знаков – 15шт. (пер. Высокий – Цветаева 2.1,3.34; ул. Ген. Цветаева – ул. Мечникова 3.34; ул. Балковская – ул. Желябова 1.37,3.21,7.1.1; ул. Известковая 3.3,7.31; ул. Известковая заезд в Сухой порт 3.3-2шт,2.1,7.3.1; ул. Известковая – заезд на нефтебазу 3.34-2шт; ул. Известковая – Окружная дор. 3.3; пр-т Шевченко – пр-т Гагарина 2.3).
8. Установка колонок – 5шт. (пер. Высокий – Цветаева 2шт; ул. Известковая заезд в Сухой порт 2шт; ул. Известковая – заезд на нефтебазу).
9. Покраска колонок - 22шт. (ул. Маловского – мед. центр моряков; ул. Балковская №42 – Школа №5-2шт; пер. Высокий – Ген. Цветаева-2шт; ул. Екатерининская – вся-12шт; ул. Екатерининская – ул. Жуковского; ул. Екатерининская – ул. Ланжероновская; ул. Старосенная – ЖД вокзал 2шт; пр-т Шевченко – «Макдональдз»).
10. Восстановлено колонок – 8шт. (ул. Маловского – Мед. центр моряков; ул. Балковская №42 - Школа №5; Ленинградское шоссе – ООО «Силикат»; 1-й Амурский пер. – Тираспольское шоссе; ул. Еврейская – ул. Преображенская; ул. Армейская – Комендатура; ул. Мечникова – ул. Градоначальницкая; ул. Старосенная – пер. Вознесенский).
11. Восстановлено дорожных знаков – 12шт. (ул. Балковская №42 - Школа №5 5.35.1,1.33,7.2.1; ул. Маловского – Мед. центр моряков 1.33; Ленинградское шоссе – ООО «Силикат» 2.1; 1-й Амурский пер. – Тираспольское шоссе 2.1; ул. Еврейская – ул. Преображенская 2.1; ул. Армейская – Комендатура 2.1,5.35.1; ул. Мечникова – ул. Градоначальницкая 5.7,2.1; ул. Старосенная – пер. Вознесенский 5.35.1).
12. Мойка турникетных ограждений –64шт. («Молодая Гвардия» 21шт; Николаевская дор. – Лузановка 43шт.).
13. Покраска турникетных ограждений – 21шт. ((«Молодая Гвардия» 21шт.).
14. Демонтаж дорожных знаков – 3шт. (ул. Разумовского №3 7.3.1; Ленинградское шоссе АЗС 5.40; ул. Известковая – Окружная дор. 3.15).
15. Рихтовка колонок – 6шт. (1-й Амурский пер. – Тираспольское шоссе; ул. Мечникова – Ген. Цветаева; ул. Краснослободская – ул. Воробьева 5.35.1(2); ул. Маловского – ул. Парковая; пр-т Шевченко – «Макдональдз»; ул. Старосенная – Жд вокзал).
16. Рихтовка дорожных знаков – 11шт. (1-й Амурский пер. – Тираспольское шоссе 2.1; ул. Мечникова – Ген. Цветаева 5.35.1(2); ул. Краснослободская – ул. Воробьева; ул. Маловского – ул. Парковая 3.22; пр-т Шевченко – «Макдональдз» 2.1,4.2,2.6; ул. Старосенная – Жд вокзал 5.35.1(2).
17. Демонтаж колонок – 2шт. (ул. Известковая; ул. Мечникова – Водный институт).
18. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
19. Ориентирование светофоров, дорожных знаков: пл. Л. Толстого «Пешеходный переход»; ул. Ген. Петрова – ул. Космонавтов; ул. Хуторская – ул. Агрономическая «Пешеходный переход».
20. Замена аппаратуры (УК) на следующих светофорных объектах: ул. Торговая – ул. Садовая; ул. Прохоровская – Школа №18; ул. Ак. Вильямса – «Виртус»; ул. Торговая – ул. Софиевская; ул. Балковская – ул. Краснослободская; ул. Проселочная – ул. Самолетная; ул. Средняя – ул. Косвенная.
21. Ремонт цепи питания: ул. Торговая – ул. Садовая.
22. Установка клеммников: ул. Торговая – ул. Садовая.
23. Устранение не приходящих сигналов: ул. Торговая – ул. Садовая; ул. Новосельского – ул. Дворянская.
24. Устранение короткого замыкания: ул. Балковская – ул. Краснослободская.
25. Ремонт контрольного кабеля: ул. Ген. Петрова – ул. Гайдара.
26. Перезапуск аппаратуры: ул. Балковская – ул. Краснослободская.
27. Разработка программного обеспечения с изменением пофазного разъезда согласно предписания ООДД УГАИ №141 от 07.04.10г. по ул. Б. Арнаутская – Белинского.
28. Разработка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорном объекте по ул. Канатная – Успенская.
29. Разработка программного обеспечения для контроллера Ком-Кон на светофорном объекте по ул. Водопроводная – пер. Высокий.
30. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
31. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
32. Обработка информации по ДТП – 2 шт.
33. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
34. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
35. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электросети.
36. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(05.04.10 – 09.04.10)

 
Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 12.02.2009г. № 105-01р «Про затвердження термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи в м. Одесі», подготовлена и направлена соответствующая информация Главному управлению экономики облгосадминистрации и первому заместителю Одесского городского головы, а также в организационно-кадровый отдел департамента организационно-кадрового и документального обеспечения и контроля.
8 апреля 2010 года – участие в торжественном открытии VIIІ Международной Ассамблеи туристического бизнеса. Организатор - выставочная компания "Экспо-Юг-Сервис".
В рамках Ассамблеи прошли специализированные выставки "Турмаркет-2010" и "Отель-2010", где были представлены различные направления туристической отрасли, новые летние программы, туры, маршруты, инновации в области индустрии гостепреимства, отдыха и развлечений, а также оборудование, инвентарь, аксессуары и технологии для комплектации предприятий гостиничного бизнеса.
Одним из значимых мероприятий, проходящих в рамках Ассамблеи-2010, стал Проект Европейского Союза "Укрепление интеграции приграничных регионов в сфере развития сельского зеленого туризма". Ведущие специалисты проекта на протяжении двух дней рассматривали основные моменты концепции развития немассовых видов туризма в Одесской области.
В экспозиции VІІІ Международной специализированной выставки «Бот Экспо. Одесса» были представлены моторные и парусные яхты, катера, лодки, новейшие технологии в яхтинге, чартерные компании, приборы спутниковой навигации, продукция для всех видов спорта и отдыха на воде, обучение и страхование.
Для специалистов яхтенного рынка, совместно с «Международной Юридической службой» и ОАО РГСК «Росгосстрах», был проведён круглый стол «Яхта. Флаг и Полис», связанный с актуальными вопросами регистрации и страхования яхт и катеров.
На VІІІ Международной специализированной выставке «Дайвинг Экспо. Одесса» было представлено более 10 мировых брендов, производящих снаряжение для дайвинга, дайв-клубы «Нерей», Таба дайвинг центр (Египет), работающие по всем известным международным программам обучения, представили программы по дайвинг-образованию, приобретению навыков и опыта в подводном плавании и подводной охоте;
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ и услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. № 03-04/исх.;
На основании распоряжения городского головы от 03.12.2007г. № 1363-01р., решения Одесского городского совета от 10.07.2008г. № 2882 и в соответствии с графиком проведения проверок, начальник отдела предпринимательства Марчук Л.И. 6 апреля приняла участие в работе постоянно действующей комиссии по проверке бюро эстетики городской среды и внешней рекламы Одесского городского совета, уполномоченной согласно закона выдавать разрешения, заключения, согласования прочее, необходимые для получения документов разрешительного характера, относительно соблюдения законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности;
Рассмотрено 5 обращений предприятий (Центр социальных программ «Оптимум», предприятие объединения граждан «Одесское учебно-производственное предприятие «Украинское общество слепых», ЧП фирма «Компьютерная академия Шаг», научно-практический медицинский центр «Ибис», ООО «Тепловые автономные системы «Энерджи»), относительно предоставления им льгот по арендной плате. На имя секретаря Одесского городского совета Прокопенко А.А. подготовлены экономические обоснования на предоставление льгот по арендной плате для выше указанных предприятий.
Подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2010 год.
Согласно Указа Президента Украины от 17.02.2010 года № 186/2010 «О некоторых мероприятиях по устойчивому развитию города Одессы и Одесской области», подготовлена информация о проведении работ, направленных для использование инфраструктуры города Одессы во время проведения в Украине финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу, создании условий для последующего развития туристического и курортно-рекреационного комплекса.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ
И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(05.04.10 – 09.04.10)

 
За отчетный период было зарегистрировано 126 входящих документов:
- обращений граждан – 8,
- органов государственной власти – 49,
- юридических лиц – 50,
- физических лиц-предпринимателей – 19 документов.

Направлено – 82 ответа.
По состоянию на отчетный период в Бюро нет контрольных документов, срок исполнения которых истек.

- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 25
• на регистрацию технического паспорта вывески – 26
• установлено приоритетов – 21
• дано заключений о возможности размещения вывески – 18

- количество отказов:
• в регистрации технического паспорта вывески – 9
• в установлении приоритетов – 9

- принято участий в судебных заседаниях – 7
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 6
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 40

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(05.04.10 – 11.04.10)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 221,5 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 113 ед.
- по троллейбусу – 108,5 ед.
в выходные дни в количестве 175,3 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 90 ед.
- по троллейбусу – 85,3 ед.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 1 трамвайного вагона. На среднем ремонте находятся 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 126 вагонов,
- троллейбус – 96 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(05.04.10 – 11.04.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
05.04.10
 
По адресу: Думская площадь, 1 – проверить большой зал заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
06.04.10
 
По адресу: ул. Обнорского, 43 – упавшее дерево перегородило проезжую часть, повредив дворовые ворота и часть забора
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части и восстановила ворота и забор дома пенсионерки 77-ми лет
07.04.10
 
По адресу: ул. Греческая, 25 – дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева. Проезжая часть дороги освобождена
08.04.10
Проспект Шевченко, парк Победы – обеспечение проведения патриотической молодежной игры
Дежурная смена обеспечила проведение патриотической молодежной игры «Зарница» (Эстафета Памяти)
По адресу: пл. 10 Апреля, стела «Победа» - проведение косметического ремонта
Дежурная смена успешно провела косметический ремонт стелы «Победа» на высоте 10-32 метров
По адресу: ул. Ак. Вильямса,76 «Б» - женщина не может самостоятельно подняться в квартиру на 12 этаж (не работает лифт)
Дежурная смена оказала помощь инвалиду 1-ой группы, в доставке в квартиру
09.04.10
ПКиО им. Т.Г. Шевченко (проходная СРЗ) – на вход в бомбоубежище упало дерево
Дежурная смена провела работы по распиловке и уборке упавшего дерева
10.04.10
411 батарея – забег, посвященный освобождению Одессы
Дежурная смена провела техническое обеспечения сто километрового забега в честь дня освобождения Одессы
11.04.10
По адресу: ул. Ленинградская,15 – ребенок разбил медицинский градусник
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 396
из них передано:
- в УЖКХ – 13,
- Оказана информационная помощь – 382,
- Ртуть – 1.

 

 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(05.04.10 – 11.04.10)

 

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Відкритий чемпіонат України зі спортивної акробатики
06-11.04.10
м. Львів
2.
Відкритий турнір з дзюдо
10.04.10
вул. Михайлівська, 29
11.00
3.
3-й чемпіонат Європи з карате
07.04.10
м. Сантарем
(Португалія)
4.
Кубок України зі спортивного орієнтування, 1 -2 етап
02-05.04.10
м. Дніпропетровськ

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(05.04.10 – 11.04.10)

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Проведення тематичних занять “Три Паски” для дітей та дорослих до Великодня.
05-06.04.10
15.00
ММОК ім.
О.В. Блещунова
Польська, 19
Презентація поетичної збірки Ігоря Потоцького «Тобі…»
з ілюстраціями М. Прокопенка
06.04.10
15.00
ММОК ім.
О.В. Блещунова
Польська, 19
До Всесвітнього дня здоров’я Інформаційна година
 «Подросток.Здоровье. Будущее».
07.04.10
12-00
Бібліотека – філія №1
Преображенська, 35
Концерт-лекція 
«Ф. Шопен - видатний композитор світової культури»
07.04.10
12.00
 
ДМШ №11
вул. Варненська, 12
 
Урок історичної правди
„З тобою рідне моє місто,
 іду дорогами війни”
08.04.10
11.00
Бібліотека-філія № 4
Градоначальницька, 9
Бесіда «Награда за доблесть и ратный подвиг» (45 років з дня присвоєння Одесі звання «Місто-герой»)
08.04.10
13.00
Бібліотека – філія №2
Градоначальницька, 9
До дня визволення Одеси Інформаційний огляд «Незабутній квітень»
08.04.10
12.00
Бібліотека – філія №6
Степова, 66
Гліб Васильєв. Виставка до Дня звільнення Одеси (живописні роботи жанру «мілітарі»)
09.04.10
15.00
Вестибуль міськвиконкому
Літературно-музичний вечір „Память серця, чуєш,
не згасай!”
09.04.10
12.00
Бібліотека-філія № 19
Єфімова,12
 
Історична оповідь
„Юні герої Одеси”
09.04.10
13.00
Бібліотека-філія № 36
Краснова, 5а
Історичний урок „Поклонимся великим тем годам”
09.04.10
11.00
ЦМБ ім. І. Франка
СШ № 103
Літературна гра
„Чарівник з Данії”
09.04.10
14.00
Бібліотека-філія № 10
Чорноморського козацтва, 169
Історичне дослідження „Місто відважних”
09.04.10
11.00
Бібліотека-філія № 45
Корольова, 71/1
Урок мужності. «Одеса – місто мужності і слави».
10.04.10
13-30
Бібліотека – філія №1
Преображенська, 35
Звітній концерт учнів школи, присвячений дню визволення Одеси
10.04.10
12.00
ДМШ №11
вул. Варненська,12
 
Літературна година
«Війна у пам’яті – біль у серці»
10.04.10
15.00
Бібліотека – філія №28
пр-т Гагаріна, 16а/3
Підбір мемуарної літератури „Бойова слава Одеси”.
10.04.10
11.00
Бібліотека – філія №35
Космонавтів, 23/1
Концерт учнів ДШМ №5
у шпиталі для інвалідів ВВВ, присвячений визволенню Одеси від німецько-фашистських загарбників
10.04.10
 
 
 
 ДШМ №5
Середньофонтанська, 12
Концерт учнів та викладачів ДМШ № 4 в культурному центрі «Слободка», присвячений річниці визволення Одеси від фашистських загарбників
10.04.10
15.30
Культурний центр
„Слободка”
Виставка дитячого малюнку
Вихованців дитячої театральної школи «Дитячі фантазії»
10.04.10
12.00
Міська художня галерея
Сабанеєв міст, 3
Урок історичної пам’яті «Зустрічай, Одесо, переможців!»
11.04.10
13.00
Бібліотека – філія №33
Французький б-р, 22
Четверта шкільна олімпіада з «композиції»
11-18.04.10
 
 ДХШ № 2
вул. Махачкалінська, 7

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

11, 12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее