10:22:08   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 16

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 16

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.04.10 – 16.04.10)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 7 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 165 звернень громадян. 

Проведено:
13.04.10 – Координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району м. Одеси;
17.04.10 – участь посадових осіб райадміністрації у суботнику в ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення двомісячника з благоустрою території району із залученням студентів навчальних закладів Приморського району.
Організація та проведення суботників в рамках «Дня довкілля» у парках, скверах, на алеях, вулицях району, прибережній зоні, трасі «Здоров’я» за участю посадових осіб райадміністрації та співробітників служб і управлінь району.
Організація та проведення рейдів з благоустрою території району.
Організація та проведення заходів щодо роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за роботою систем центрального опалення та гарячого водопостачання в житлових будинках комунальної власності, ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Перевірки використання газу у побуті на виконання розпорядження комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації від 19.02.2010 р. №1 «Про стан проведення перевірок з використання газу у побуті».

 
Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
12-16.04.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
12-16.04.10 – проведено роботу з підприємцями щодо установки урн на центральних вулицях міста;
14.04.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району.

 
Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 95 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 65 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул.Князівська,33-А; пр-т Шевченка, 8/8; вул.Колонтаївська,43; пров. Воронцовський,8; пров. Водопровідний,6; вул.Гоголя, 13; вул. Армійська, 9; вул. Літературна, 17; вул. Ніжинська, 39; вул.Торгова, 5; вул. Сегедська, 14 та 9.

 
Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
12-16.04.10
– розгляд звернень громадян;
13,15.04.10 – на виконання розпорядження райадміністрації від 07.09.2009р. №684 участь у рейдах щодо здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою території м. Одеси;
13,15,16,04.10 – на виконання розпорядження райадміністрації від 03.02.2010 р. № 85 «Про проведення чергового призову громадян 1985-1992 років народження на строкову службу весною 2010 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт;
14,16.04.10 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
15.04.10 – участь у семінарі з питань обслуговування рекламних конструкцій компанії ТОВ «Сіті Борд Сервіс»

Відділ соціального захисту населення:
12,14.04.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
15.04.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.04.10 – 16.04.10)

 
Відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі.
За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 178 звернень. На особистому прийомі було прийнято 16 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 16.04.2010р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (21 громадянин);
- підготовлено відповіді на 15 скарг громадян та 5 запитів до організацій;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 заяв);
- ознайомлення та консультація громадян району з утримання «Соціальної картки Одесита» на хлібобулочні вироби;
- підготовка розпорядження Київської районної адміністрації «Про внесення змін щодо складу комісії з надання адресної муніципальної допомоги».

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 24 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
За дорученням голови Київської районної адміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Підготовка інформації щодо виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства району до роботи у весняно-літній період 2010 року станом на 16.04.2010 р.
13,14.04.10 – Співробітниками відділу проведено вибіркову перевірку фактичного виконання КП ЖКС району заходів з підготовки житлово-комунального господарства району до роботи у весняно-літній період 2010 року.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекому-нікаційного обладнання до внутрішніх електромереж.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону „15-50” було прийнято 29 звернень громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 1;
- протікання внутрішніх комунікацій – 8;
- відсутність електроенергії – 9;
- відсутність холодної води – 6;
- відсутність гарячої води – 3;
- відключення газу на стояк – 2.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 27 звернень. По 2 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян;
- обстежено житлові умови - 4 громадянам.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- контроль за недопущенням здійснення діяльності щодо надання послуг населенню СПД без правовстановлюючої документації за адресою: пр. Ак. Глушко, 2;
- контроль за здійсненням прибирання та поливу прилеглої території біля крупних торгівельних підприємств;
- розглянуто та надано відповіді на 11 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
12.04.10

- розглянуто звернення громадянина, стосовно зносу аварійного дерева за адресою: Люстдорфська дорога, 50.
Направлено листа до Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради для видачі відповідного ордеру на знесення зазначеного дерева;
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, стосовно незадовільного санітарного стану огорожі, прилеглої до внутрішньої території земельних ділянок по Фонтанській дорозі, 30-32 та по Люстдорфській дорозі, 100-а. Для виявлення власника/користувача земельної ділянки направлено листа до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради;
- розглянуто звернення мешканців буд. № 59 по просп. М. Жукова, яке надійшло на «телефон довіри Одеського міського голови», стосовно неприємного запаху у підвалі та незадовільного стану внутришньоквартального проїзду. Направлено листа до КП ЖКС «Вузівський» та Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана.
13.04.10
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно знесення аварійного дерева за адресою: 6-а ст. Люстдорфської дороги, 4-а лінія, 37. Направлено листа до КП «Міськзелентрест». Відповідь надана;
- підготовлена та надіслана інформація до Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради про виконання рішення Одеського міського голови № 2089-01р від 30.10.2009р.
- розглянуто звернення громадської приймальні «Блок Едуарда Гурвіца», стосовно звернення громадянина з питання стоянки автотранспорту біля бару по вул. Ак. Корольова, 25. Здійснено виїзд на місце. Власнику бару надано припис. Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно проведення земляних робіт та зносу дерева по Фонтанській дорозі, 20/3. Здійснено виїзд на місце. Проведено перевірку. Відповідь надана.
14.04.10
- розглянуто звернення голови органа СОН «Світанок», яке надійшло на офіційний сайт міста, стосовно облаштування додаткової зупинки громадського транспорту по вул. 25-ї Чапаївської дивізії/вул. Світанку. Відповідно до інформації Департаменту транспортного комплексу та зв’язку Одеської міської ради відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно знесення дерева по пров. 3-й Проектируємий, 7. Направлено листа до КП «Міськзелентрест» відповідь надана.
- проведено роботу з визначення місць та встановлення лавок по просп. М. Жукова, 47/1 у кількості 5 од. АКБ «Дельта Банк». Роботи виконані в повному обсягу.
15.04.10
- розглянуто лист КП «Міськзелентрест», стосовно висадження дерев на території району. Відповідь надана;
- розглянуто листа філії «Інфоксводоканал», стосовно проведення каналізації по вул. Толбухіна з відхиленням від проекту. Здійснено виїзд на місце. Проведено обстеження. Відповідно до інформації УЖКГ та ПЕК Одеської міської ради. Відповідь надана;
- участь у засіданні адміністративної комісії райадміністрації.
16.04.10
- розглянуто звернення мешканців району на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно обновлення дорожньої розмітки по вул. Архітекторська. Направлено листа до КП «СМЕП», Відповідь надана;
- розглянуто звернення депутата Одеської міської ради, стосовно встановлення дитячого майданчику та ремонту внутришньоквартального проїзду за адресою вул. Ак. Вільямса. 73. Направлено листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- протягом тижня здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 9 листам;
- підготовлені та передані до юридичного відділу Київської районної адміністрації 3 пакета документів для підготовки матеріалів до суду, по факту самовільного будівництва;
- проведена роз’яснювальна робота з керівниками всіх АЗС, СТО, автосалонів на території Київського району щодо необхідності приведення до належного санітарного стану прилеглої території;
- проведена сумісна перевірка з представником управління архітектури та містобудування з приводу будівництва на території узбережжя;
- демонтовані літній майданчик кафе «Золоте руно» розташований за адресою: вул. Ак. Корольова, 16.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- надання допомоги в підготовці та проведені «Місячника цивільної оборони»;
- контроль проведення штабного об’єктового тренування в ОАРП «Одесавіаремсервіс» та дорожньої лікарні Одеської залізниці;
- участь у заняттях з нормативно-правової підготовки у управлінні з НС та ЦЗН ОМР;
- перевірка стану справ з питань ЦО в санаторії «Ластівка»;
- відправка та контроль прибуття слухачів на міські курси цивільної оборони;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 21-му судовому засіданні;
- відпрацьовано документи, розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Адміністративна комісія:
підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
15.04.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 17 протоколу про адміністративні правопорушення).
16.04.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
Участь у нараді з питань «Насущні проблеми ветеранів Великої Вітчизняної війни та шляхи їх вирішення».
Забезпечення участі збірної команди від Київського району в змаганнях з шах в рамках ХІІ щорічної спартакіади м. Одеси. Де команда Київського району посіла почесне ІІ місце.
Збір документів від багатодітних родин Київського району.
Формування команди з шашок для участі у ХІІ щорічної Спартакіаді м. Одеси.

Відділ освіти:
12.04.10 – урочисте відкриття Залу космонавтики на базі ОЗОШ № 78 із запрошенням ветеранів, науковців та голови Київської райадміністрації Параскевича Ю. В., присвячене Дню космонавтики. Подія висвітлена у Новинах на каналах Репортер та Одеса.
13.04.10 – організована участь юнаків 10-11 класів закладів освіти району ОЗОШ № 33, 55, 63, 72, 78, 80, 82, ОНВК № 84, гімназії № 9 та ОНВК „Гармонія" у проведенні „Уроку мужності" у актовій залі Київської райадміністрації, організованого Радою ветеранів -десантників, присвяченого 65-ій річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні. Подія висвітлена у Новинах на каналах Медіа, Глас.
14-15.04.10 – на базі гімназії № 9 проведено засідання районної атестаційної комісії з метою атестації педкадрів у 2010 році.
16.04.10 – на базі ОЗОШ № 63 сумісно з обласним управління ДАІ проведений районний конкурс юних інспекторів дорожнього руху. У конкурсі взяли участь команди 13 закладів освіти району ОЗОШ № 27, 28, 51, 55, 63, 72, 78, 81, 85, 89, ОНВК № 84, ОНВК „Гармонія" та гімназії № 9. Змагання пройшли за V етапами:
- виступ агітбригади;
- знання правил дорожнього руху;
- велоестафета;
- юний регулювальник;
- конкурс презентацій „Разом з ДАІ - безпечніше".
На кожному етапі команди оцінювали журі, яке складалось з представників закладів освіти району та інспекторів сектору зв'язку з громадськими організаціями міського та обласного управління ДАІ: Чорної Л.С., Яковчук О.С., Чукан СІ., Поталенко Л.Б.
За підсумками журі у загальному заліку І місце посіла команда „Зебра" ОЗОШ № 63, II місце - команда „Радар" гімназії № 9 та III місце -команда „Крок" ОНВК „Гармонія". Команди-переможниці були нагороджені грамотами відділу освіти Київської райадміністрації та обласного управління ДАІ., які вручила начальник сектору зв'язку з громадськістю обласного управління ДАІ Чорна Лілія Савельянівна. Команди переможниці будуть представляти Київський район на міському етапі цього конкурсу. Кожна інша команда учасниця районного конкурсу ЮІР отримала грамоти за високі досягнення на окремих етапах.
17.04.10 – організоване прибирання меморіального комплексу 411 батареї учнями закладів освіти району у кількості 485 осіб.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.04.10 – 16.04.10)

 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
12.04.10 – проведення відвідування учнями ОЗОШ №№1, 8, 20 експозиції Одеського історико-краєзнавчого музею (вул. Гавана, 4);
13.04.10 – проведення святкового вечора для підопічних територіального центру та виступу ансамблю «Біла акація» о 16.00 у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62), присвяченого до Дня визволення м.Одеси від німецько-фашистських загарбників;
13.04.10 – відвідана учнями ОЗОШ №№25, 46, 103 експозиції Одеського музею Західного та східного мистецтва (вул.Грецька, 16/Пушкінська, 9);
13-14.04.10 – відвідана учнями старших класів шкіл району вистав у Одеському обласному російсько-драматичного театру (вул..Грецька,48);
13-14.04.10 – проведення конкурсу «Зоряна юність Одеси» серед вихованців дошкільних навчальних закладів району;
15.04.10 – проведення семінару практичних психологів о 11.00 на базі ОЗОШ №46 (вул.Космонавтів, 70);
15.04.10 – участь 50 хлопців випускних класів ОЗОШ №№1, 18, 100, 103, гімназії №4 у «Ярмарку професій» о 14.00 на базі Одеського морехідного училища №3 (вул. Мечнікова, 76-А);
16.04.10 – проведення змагання учнів шкіл району 1995-1996 р.н. та 1997-1998р.н. у змаганнях з чотирьохборья у рамках проведення XII Спартакіади школярів на базі ОЗОШ №100 (вул. Варненська, 12).

 
Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 12 по 16 квітня 2010 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 27 чол. на суму 189,00грн.;
• прання білизни –26 чол. на суму 585,00 грн.;
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.
- виготовлення окулярів (магазин «Оптіка») – 4 чол. на суму 154,00 грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 921 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 59404,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено:
• заміну прокладки водосмішувача в квартирі №7 будинку №27/3 по вул. Космонавтів;
• заміну крана Маєвського в квартирі №67 будинку №61/2 по вул. Малиновського;
• заміну комплектуючих зливного бочка в квартирі №43 будинку №56-А по вул.Космонавтів;
• ремонт м’якої покрівлі – 45 м2 над квартирою №20 будинку №7/1 по вул.Ген.Петрова;
• ремонт м’якої покрівлі – 64 м2 над квартирою №43 будинку №56/2 по вул.Ген.Петрова;
• ремонт м’якої покрівлі – 45 м2 над квартирою №60 будинку №56/2 по вул.Ген.Петрова;
• ремонт м’якої покрівлі – 30 м2 над квартирою №18 будинку №27 по вул.І.Рабіна.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.04.10 – 16.04.10)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 141 документ, письмових звернень – 193.

По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 26 відповідей на звернення громадян та 22 відповіді на звернення підприємств.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності. підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Передані документи до Державної виконавчої служби для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Прийняли участь у нараді з питання газової безпеки на підприємствах.
Підготовлена та проведена нарада за участю керівників парковок та стоянок з питання координації дій. Підготовлений план спільної роботи.
Ведеться прийом громадян з питань прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню від 25.12.09р. №1308.
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Пересипський», територій прилеглої к підприємствам, організаціям та торговельним об’єктам з питання прибирання територій вздовж Ленінградського шосе. Видано 21 припис.
Проведено обстеження приватного сектору мкр. «Жеваховський» та мкр. «Крива балка» по Південної дорозі та прилеглих вулиць по контролю за санітарним станом та укладанню договорів на вивіз ТБО. Видано 44 приписи.
Організовано та проведено прибирання звалища по вул. Дунаєвського.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведена робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено об’їзд району 13 та 15 квітня з питання організації робіт з прибирання прилеглої території та приведення до належного стану пам’ятників, меморіалів підприємствами району на честь святкування 65-ї річниці з Дня визволення м. Одеси від німецько-фашистських загарбників.
Проведено роботу з автотранспортними підприємствами району щодо забезпечення транспортом ветеранів з метою проведення загальноміських заходів.
Проведено роботу з підприємствами району з питання благоустрою, направлено листи від 12.04.2010 №01-05-5/871(вих.) з метою прибирання прилеглої території та усунення вказаних недоліків.
Проведено роботу з керівництвом КП «Гідропарк «Лузанівка» з питання експлуатації пляжу та прийняття заходів з метою підготовки пляжу до роботи у літній період 2010 року.
Своєчасно розглянуті та надані відповіді на скарги громадян та запити організацій.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Спеціалісти відділу прийняли участь у 18 судових засіданнях.
14 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 7 запитів та листів щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено 2 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залишилась без батьківського піклування.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
23.03.10 – Обстеження військових поховань на Слобідському кладовищі.
24-25.03.10 – Перевірка санітарного стану прилеглих територій медичних закладів
На протязі тижня надавалась інформація багатодітним родинам щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів.
13.04.10 (о 15.00) – в бібліотеці № 30 проводився огляд книг-ювілярів «Ми читаємо про війну».
16.04.10 – обстеження пам’ятника, встановленого розстріляним мирним жителям міста у роки ВВВ (вул. Хутірська).
23.03.10 – в БТЮ «Тоніка» проводився районний конкурс «Молодь обирає здоров’я».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 3 відповіді на листи міських управлінь та 3 відповіді на звернення громадян.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведена робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведена робота з суб’єктами господарювання щодо залучення їх 17.04.2010р. до Дня довкілля.
Проведена робота з суб’єктами господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність за адресою: Дніпропетровська дорога, 118 щодо асфальтування прилеглої території.
Проведена робота з суб’єктами господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність за адресою: Ленінградське шосе, 2 щодо благоустрою прилеглої території.
Перевіряється санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг. На МПП «Полинь» пр. Добровольського, 118 складений адміністративний протокол по ст. 152 КоАПУ.
Постійно ведеться робота з суб’єктами господарювання щодо укладення договорів на вивіз твердих побутових відходів.

Організаційний відділ:
Проводилася щоденна робота по наданню відповідей на звернення громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 17 звернень, 13 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 4 пакети документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Прийнято 12 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(12.04.10 – 16.04.10)

 
• Подготовка к торжественным мероприятиям, приуроченным к открытию и освящению церкви св. Павла (Кирха) (16-18.04.2010г.).
• Организация встречи городского головы Гурвица Э.И. с Чрезвычайным и Полномочным Послом Австрийской Республики в Украине г-ном Маркусом Вукетич 16.04.2010 г.
• Подготовка к празднованию 20-летнего юбилея побратимских отношений с г. Регенсбург (Германия).
• Рассмотрение возможности осуществления молодежного обмена между школьниками Одессы и Стамбула в рамках членства в Ассоциации «ЕВРОГОРОДА».
• Информационное содействие организаторам (муниципалитет Хайфы) 3-го Международного фестиваля любительского кино «Бунт юности», который пройдет в городе-побратиме Хайфа в июне 2010г.
• Изучение возможности участия в XVIII слете Международного союза городов-героев СНГ 07-09 мая текущего года в г. Санкт-Петербург.
• Изучение возможности участия в мероприятиях, посвященных 65-летию Победы в Великой Отечественной войне, которые пройдут с 07 по 10 мая 2010г. в Волгограде.

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(12.04.10 – 16.04.10)

 
1. Перераховано до міського бюджету – 2947,40 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 1450,00 тис. грн.
- від продажу – 1497,40 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 23.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 1.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(12.04.10 – 16.04.10)

 
По состоянию на 12.04.2010 поступления в бюджет составили – 3 617 245, 44 грн.
05-09.04.10 – в бюджет города перечислено 368 837,98 грн.
Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 9.
Совместно с КП «СМЭП» произведены замеры по 20 парковкам.
Получено и рассмотрено 4 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса». 

  

КП «СМЭП»
(12.04.10 – 18.04.10)
 

  
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 82.
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 82.
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 37.
4. Замена ламп –250шт.
5. Нанесена дорожная разметка – краска –868,3м2 (ул. М. Арнаутская – ул. Старопортофранковская; ул. М. Арнаутская – ул. Преображенская; ул. М. Арнаутская – Александровский пр-т; ул. М. Арнаутская – ул. Екатерининская; ул. М. Арнаутская – ул. Ришельевская; ул. М. Арнаутская – ул. Пушкинская; ул. М. Арнаутская – ул. Л. Шмидта; ул. М. Арнаутская – ул. Гимназическая; ул. М. Арнаутская – ул. Канатная; ул. М. Арнаутская – ул. Черновола; ул. М. Арнаутская – ул. Белинского; по ул. М. Арнаутская от ул. Старопортофранковской до ул. Белинского; ул. Новосельского – ул. Л. Толстого; ул. Новосельского – пер. Лютеранский; ул. Новосельского – ул. Дворянская; ул. Новосельского – ул. Торговая; по ул. Новосельского от ул. Л. Толстого до ул. Торговой; ул. Новосельского – ул. Торговая; ул. Новосельского – ул. Конная; ул. Новосельского – ул. Ольгиевская; по ул. Новосельского от ул. Торговой до ул. Княжеской; ул. Преображенская – ГОРУВД; ул. Новосельского – ул. Дворянская «Кирха»; ул. Новосельского – ул. Спиридоновская; ул. Новосельского – ул. Тираспольская; ул. Новосельского – ул. Преображенская; по ул. Новосельского от ул. Л. Толстого до ул. Преображенской; ул. Успенская – ул. Белинского; ул. Б. Арнаутская – ул. Белинского; ул. Б. Арнаутская №3;ул. Б. Арнаутская – пер. Канатный; ул. Б. Арнаутская – ул. Канатная; ул. Б. Арнаутская – ул. Осипова; по ул. Б. Арнаутская от ул. Белинского до ул. Осипова.); демаркировка – 45,4 (ул. Новосельского – ул. Конная).
6. Замена дорожных знаков – 9шт. (Николаевская дор. – ул. Векслера 3.34; ул. Ак. Филатова – ул. Химическая 1.33; ул. М. Жукова – ул. Ак. Глушко 4.7; ул. Л. Толстого – ул. Садовая 2.3-2шт,7.8-2шт,5.35.1-2шт).
7. Установка дорожных знаков –4шт. ( ул. М. Жукова №51 и №63 3.1-2шт; ул. Л. Толстого – ул. Садовая 5.35.1-2шт).
8. Установка колонок –3шт. (ул. М. Жукова №51 и №63-2шт; ул. Л. Толстого – ул. Садовая).
9. Замена колонок – 2шт.( ул. М. Жукова – ул. Ак. Глушко; ул. Л. Толстого – ул. Садовая;).
10. Покраска колонок - 4шт. (ул. Болгарская – Гимназия №88; ул. Ковалевского – ул. Манежная; ул. Л. Толстого – ул. Садовая-2шт.).
11. Покраска знаков – 5шт.(ул. Ядова – ул. Химическая 3.21; ул. Л. Толстого – ул. Садовая 2.3,7.8,5.35.1-2шт.).
12. Восстановлено колонок –9шт. (ул. Л. Украинки – 7-я Линия; ул. Л. Украинки – 10-я Линия; 10-я Линия – ул. Г. Сталинграда-2шт; пер. Ватманский – ул. Водопроводная; ул. Черняховского – пл. 10 Апреля; ул. Мечникова – ул. Градоначальницкая; ул. Болгарская – Гимназия №88; пер. Хрустальный №17, №13).
13. Восстановлено дорожных знаков –18шт. (ул. Л. Украинки – 7-я Линия 1.33; ул. Л. Украинки – 10-я Линия 1.33; 10-я Линия – ул. Г. Сталинграда 1.33-3шт, 7.2.1; ул. Г. Сталинграда – Школа №44 5.35.1; пер. Ватманский – ул. Водопроводная 2.1; ул. Черняховского – пл. 10 Апреля 4.7; ул. Мечникова – ул. Градоначальницкая 2.1; ул. Болгарская – Гимназия №88 1.33,7.2.1,5.35.1(2); пер. Хрустальный №17, №13 1.11-2шт, 3.29-2шт.).
14. Мойка турникетных ограждений –87шт. (6-й км. Овидиопольской дор.).
15. Покраска турникетных ограждений –24шт. (ул. Приморская – Мор вокзал).
16. Восстановлено турникетных ограждений – 1шт. (ул. Приморская – Мор вокзал).
17. Рихтовка турникетных ограждений – 2шт. (Овидиопольская дор. – Селекционный институт).
18. Ремонт турникетных ограждений – 4шт. (ул. Приморская – Мор вокзал-4шт.).
19. Демонтаж дорожных знаков –5шт. (ул. Затонского за школой 3.1; Люстдорфская дор. – 7-я Степная 5.35.2; ул. Пишоновская – ул. Старопортофранковская 2.1; ул. Костанди – Люстдорфская дор. 5.41).
20. Рихтовка колонок –16шт. (ул. Курская – 25-я Линия; ул. Марсельская – Днепропетровская дор.; ул. Софиевская – ул. Торговая; ул. Нежинская – ул. Конная; ул. Ланжероновская – ул. Екатерининская; ул. Щорса – Ивановский мост; ул. Терешковой №11; ул. Ак. Королева – ул. Ак. Вильямса; Ильфа и Петрова; ул. Архитекторская №56; ул. Скидановская – ул. Манежная; ул. Манежная между Пишоновской и Матросским сп.; ул. Манежная №32; ул. Ковалевского – ул. Манежная; ул. Мечникова – ул. Ковалевского; ул. Садовая – аптека «Гаевского»).
21. Рихтовка дорожных знаков –30шт. (ул. Курская – 25-я Линия 5.35.1(2); ул. Марсельская – Днепропетровская дор. 1.33,3.29; ул. Софиевская – ул. Торговая 3.21; ул. Нежинская – ул. Конная 3.21; ул. Ланжероновская – ул. Екатерининская 5.5; ул. Щорса – Ивановский мост 5.35.1(2); ул. Терешковой №11 3.34; ул. Ак. Королева – ул. Ак. Вильямса 5.35.1(2); Ильфа и Петрова 5.35.1(2); ул. Архитекторская №56 1.33; сп. Матросский – Скидановская 5.7.1,2.2; ул. Скидановская – ул. Манежная 3.21,5.35.1; ул. Манежная между Пишоновской и Матросским сп. 1.33; ул. Проценко – ул. Ядова 2.3-2шт; ул. Манежная №32 1.33,7.2.1; ул. Ковалевского – ул. Манежная 2.3,5.35.1(2); ул. Мечникова – ул. Ковалевского 2.1,5.35.1(2); ул. Садовая – аптека «Гаевского» 7.8).
22. Демонтаж колонок –1шт. (ул. Среднефонтанская – пер. Слепнева).
23. Покраска моста – 228м. (Ивановский мост)
24. Мойка моста – 233м.(ул. М. Грушевского – Автовокзал-124м; ул. М. Грушевского за Парковой -109м).
25. Мойка колесоотбойников – 186шт. (6-й км. Овидиопольской дор.).
26. Обклеивание столбиков – 18шт.(пл. Екатерининская; пл. Думская – ул. Чайковского).
27. Демонтаж юнипаркингов – 4шт. (ул. Ак. Королева №24-3шт; ул. Мясоедовская №29); столбиков – 6шт. (ул. Мечникова №92-6шт.)
28. Замена бор маяка – 5шт.( ул. М. Жукова – ул. Ак. Глушко).
29. Покраска верхней трубы – 718м.(Ивановский мост).
30. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
31. Ориентирование светофоров: Александровский пр-т – ул. Жуковского; ул. 1-я ст. Люстдорфской дор.
32. Замена аппаратуры (УК) на следующих светофорных объектах: ул. Косвенная – ул. Средняя; ул. Проселочная – ул. Самолетная.
33. Установлен режим работы: ул. Проселочная – ул. Самолетная 120х3х20 (для улучшения пропускной способности).
34. Установка козырьков: ул. 25 Чапаевской дивизии – ул. Варненская.
35. Устранение короткого замыкания: ул. 3-я ст. Люстдорфской дор.
36. Покраска светофоров: ул. 25 Чапаевской дивизии – «Финансовый колледж»; ул. 25 Чапаевской дивизии – ул. Варненская; ул. 25 Чапаевской дивизии – ул. Ак. Королева; ул. Комарова – ул. М. Жукова.
37. Замена предохранителя: Николаевская дор. – ул. Векслера; ул. 3-я ст. Люстдорфской дор.
38. Перезапуск аппаратуры: ул. Краснова – РЭС.
39. Замена контрольного кабеля: ул. Островидова – ул. Дворянская.
40. Проведены работы на светофорном объекте ул. Канатная – пер. Сабанский: строительство пешеходного светофора, натяжка оттяжек, подвеска кабеля.
41. Разработка программного обеспечения с изменением пофазного разъезда согласно технического задания №34 от 29.03.10г. по ул. Тираспольская – Новосельского.
42. Изменение режима работы в вечернее время в местах концентрации ДТП согласно предписания ООДД УГАИ № 142 от 08.04.10 года.
43. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
44. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
45. Обработка информации по ДТП – 8 шт.
46. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
47. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
48. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электросети.
49. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(12.04.10 – 16.04.10)

 
Подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2010 год.
В рамках работы межведомственной рабочей группы подготовлена информация и проведен анализ социально-экономического развития города Одессы с целью изучения основных проблемных вопросов, требующих решения на государственном уровне.
Подготовлен отчет о результатах работы рабочей группы по разработке механизма эффективного использования и эксплуатации мест платной парковки в г. Одессе.
Рассмотрено обращение адвоката Одесской областной коллегии адвокатов Гаврилюка П.С. по вопросу предоставления информации о согласовании тарифов на жилищно-коммунальные услуги для ОСМД «Жемчужина». Заявителю подготовлен и направлен ответ.
С 25 по 28 марта 2010 года в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта состоялась VIII специализированная выставка «Усадьба. Коттеджное строительство. Ландшафтный дизайн». На выставке были представлены:
- садовый инвентарь и мини техника для работы в саду;
- керамика и элементы декора загородного дома, малые архитектурные формы;
- большая экспозиция элитных семян и саженцев производителей из Голландии, Польши, Крыма, Украины,
- садовая мебель;
- дренажные системы, системы автоматического полива;
- бассейны и оборудование для обустройства садовых прудов, водопадов и много другое.

Также, с 25 по 28 марта 2010 года в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта состоялась VII специализированная выставка «Мебель Вашего Дома» и «Мебель для гостиниц, баров, ресторанов». На выставке были представлены коллекции для всех сегментов рынка от эконом- до экстра-класса от ведущих украинских производителей и дилеров зарубежных компаний. Участники представили публике широкий ассортимент мебели, новинки в дизайне продукции и качественное обслуживание клиентов. Новинкой осенней выставки стала экспозиция Домашние кинотеатры. Оборудование и решение для домашних систем комфорта Умный дом. Участники данного раздела отметили повышенный интерес к данной услуге и готовность клиентов к современным столь необходимым в комфорте тенденциям современного человека. Экспозицию представили компании профессионально работающие на юге Украины.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. № 03-04/исх.
Во исполнение п. 3 решения Одесского городского совета от 07.10.09 г. № 4693-V «Об установлении ставок единого налога для физических лиц-предпринимателей, которые действуют на территории г. Одессы и стоимости торгового патента» была направлена информация за 1 кв. 2010г. о проведенных мероприятиях по отслеживанию результатов данного решения.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ
И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(12.04.10 – 16.04.10)

 
За отчетный период было зарегистрировано 94 входящих документов:
- органов государственной власти – 39,
- юридических лиц – 42,
- физических лиц-предпринимателей – 13 документов.

Направлен – 41 ответ.
По состоянию на отчетный период в Бюро нет контрольных документов, срок исполнения которых истек.

- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 15
• на регистрацию технического паспорта вывески – 17
• установлено приоритетов – 14
• дано заключений о возможности размещения вывески – 11

- количество отказов:
• в установлении приоритетов – 2
• в регистрации технического паспорта вывески – 6

- принято участий в судебных заседаниях – 10
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 4
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 30
- врамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 30;
• афиш – 530.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(12.04.10 – 18.04.10)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 218,7 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 115 ед.
- по троллейбусу – 103,7 ед.
в выходные дни в количестве 166,3 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 86 ед.
- по троллейбусу – 80,3 ед.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 1 трамвайного вагона. На среднем ремонте находятся 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 140 вагонов,
- троллейбус – 127 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(12.04.10 – 18.04.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
12.04.10
 
По адресу: ул. Краснова, 7а, кв.5 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и провела демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул. Дубовая Роща, 53 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и провела демеркуризацию места разлива ртути
13.04.10
 
По адресу: пер. Шампанский, 3 – дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Екатерининская, 2, кв.22 – изъятие неисправного ртутного тонометра
Дежурная смена изъяла для дальнейшей утилизации неисправный ртутный тонометр
14.04.10
 
Начальник службы «077» -
Думская площадь 1 – проверить большой зал Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Болгарская 83, лицей №4 – проведение занятий по обеспечению безопасности в случае ЧС
Дежурная смена приняла участие в занятиях по обеспечению безопасности в случае ЧС
15.04.10
По адресу: ул. Южная, 12 – ветвь дерева упала на проезжую часть
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветви дерева с проезжей части
16.04.10
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 – укладка дорожных плит под арочным проездом
Дежурная смена уложила брусчатку на площади 3 м²
По адресу: ул. Комарова, 11 – провал грунта на проезжей части
Дежурная смена установила ограждение на участке провала грунта
17.04.10
ПкиО им. Т.Г. Шевченко (проходная СРЗ) – упала металлическая вышка
Дежурная смена частично демонтировала упавшую металлическую вышку
18.04.10
По адресу: ул. Малиновского,1, кв.69 – разбиты 2 медицинских градусника
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 6гр. и провела демеркуризацию помещения

 

 

 

 

 

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 359
из них передано:
- в УЖКХ – 13,
- Оказана информационная помощь – 343,
- Ртуть – 3

 
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(12.04.10 – 18.04.10)

 

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Чемпіонат України з маунтенбайку
16-18.04.10
р-н «Глечик»
11:00
2.
Європейський турнір з художньої гімнастики
11-13.04.10
м.Санкт-Петербург (Росія)
3.
Турнір з художньої гімнастики
16-18.04.10
м. Ужгород
4.
Міжнародний турнір з вільної боротьби
17-19.04.10
м. Мелітополь

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(12.04.10 – 18.04.10)

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Музичний калейдоскоп «Песни поры военной вновь тревожат нас!»
14.04.10
13.00
ЦДМБ ім. Гайдара, Французький б-р, 11а
Бесіда біля книжкової полиці «Стучи, набат, в наши сердца»
14.04.10
14.00
Бібліотека-філія № 32
Піонерська, 5а

 

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее