14:20:33   |   12 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 23

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 23

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(31.05.10 – 04.06.10)

 
На особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 34 мешканця району.
В райадміністрацію надійшло – 560 звернень громадян.

За звітний період проведено:
31.05-04.06.10 – участь у міській акції «Державні службовці – дітям!»;
03.06.10 – комісія з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення рейдів з благоустрою території району.
Організація та проведення заходів щодо роботи житлово-комунального господарства у літній період.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Служби допомоги мера».
Контроль за роботою систем центрального опалення та гарячого водопостачання.
На виконання розпорядження комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації від 19.02.2010 р. №1 «Про стан проведення перевірок з використання газу у побуті» проведено перевірки використання газу у побуті.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
31.05-04.06.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
31.05-04.06.10 – робота з підприємцями щодо установки урн на центральних вулицях міста;
31.05-04.06.10 – робота щодо благоустрою вул. Кінної;
02,03.06.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Новощепний ряд, 5-7 ст. В.Фонтану, пров. Чайковського, 18).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 68 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 75 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Маршала Говорова, 4; пр-т Гагаріна, 16/5; пров. Садовий, 2; пров. Мукачівський, 6; пр-т Гагаріна, 10-А, 23.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
31.05-04.06.10 – розгляд звернень громадян;
02,03.06.10 – наради з КП «Парксервіс Одеса» щодо спільної роботи з питань виконання планових показників збору за паркування автотранспорту;
02.06.10 – участь у роботі робочої групи з контролю за дотриманням СПД, що здійснюють діяльність на території узбережжя норм діючого законодавства;
03.06.10 – участь у засіданні конкурсної комісії в управлінні інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя з питань надання громадянам платних послуг оздоровчо-пляжного сервісу підвищеної якості.

Відділ освіти:
01.06.10 – урочисте відкриття пришкільних таборів;
01-02.06.10 – відзначення Міжнародного дня захисту дітей за участю вихованців позашкільних закладів, переможців районного конкурсу «Зоряна юність Одеси» та учнів пришкільних таборів (Одеський російський драматичний театр ім. І.Іванова»);
04.06.10 – відзначення Всесвітнього дня охорони навколишнього середовища (конференції, екскурсії, трудовий десант);
01-20.06.10 – проведення державної підсумкової атестації в закладах освіти району;

Відділ соціального захисту населення:
31.05., 02.06.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
31.05-04.06.10 – участь у 13 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
03.06.10 – нарада з проблемних питань щодо взаємодії сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області з відділом ведення Державного реєстру виборців. 

 

  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(31.05.10 – 04.06.10)
 

 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
31.05.10 (о 14:00) – пройшло засідання Координаційної ради з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення;
31.05-04.06.10 – у територіальному центрі соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян району пройшли заходи, присвячені Дню захисту дітей.
01-03.06.10 – у приміщенні КПНЗ «ДЮСШ№5», вул..Комарова,4А збірні команди району з міні-футболу прийняли участь у змаганнях ХІІ міської Спартакіади;
01.06.10 (о 14:00) – у приміщенні бібліотеки-філії №25, Адміральський проспект,30, пройшов правовий лікбез «Закон для тебе – ти для закону», присвячений Дню захисту прав дитини;
02-03.06.10 – у приміщенні російського театру учні навчально-виховних закладів та вихованців ДНЗ прийняли участь у гала-концерті «Зоряна юність Одеси»
01.06.10 – відкриття роботи пришкільних таборів в закладах освіти району

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за травень 2010 року надано:
- матеріальну допомогу отримали 174 чоловіка на суму 108000 грн.;
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 60 чол. на суму 420,00грн.;
• прання білизни –136 чол. на суму 3172,50 грн.;
• ремонт взуття – 15 чол. на суму 150,0 грн.;
• виготовлення окулярів (Магазин «Оптика») – 10 чол. на суму 367,00грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 30 чол. на суму 1800 грн.
забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 994 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 217984,20 грн.

 

 
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Травень 2010)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дошок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об’єктах культурної спадщини.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів бренди, встановлення меморіальних та пам’ятних знаків по наступним адресам: вул. Жуковського, 14; вул. Ланжеронівська, 19; вул. Єврейська, 2; Приморський бульв., 1; вул. Катерининська, 2; вул. Базарна, 118.
Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення, в їхніх зонах охорони та на території історичного ареалу та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування: вул. Маразліївська, 8.
Обстеження об’єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Катерининська, 17; вул. Катерининська, 2; пл. Катерининська, 2; вул. Катерининська, 8/10.
Продовження роботи з інвентаризації та формування переліку комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дощок, розташованих у м. Одесі згідно п.3 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08 р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дощок».
Відповідно до нормативно-правових актів проводиться формування єдиної електронної бази даних пам’яток та об’єктів культурної спадщини м. Одеси з висвітлюванням інформації на сторінці управління офіційного сайту Одеської міської ради
(omr.gov.ua).

   
ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(31.05.10 – 04.06.10)

 
1. Перераховано до міського бюджету – 2 550,70 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 425,00 тис. грн.
- від продажу – 2125,70 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 11.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 9.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(31.05.10 – 04.06.10)

 
1. По состоянию на 31.05.10 поступления в бюджет составили – 5 326 281, 83 грн.
2. 31.05-04.06.10 – в бюджет города перечислено 184 590, 71 грн.
3. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 18.
4. Совместно с КП «СМЭП» произведены замеры по 20 парковкам.
5. Получено и рассмотрено 3 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса».

 

КП «СМЭП»
(31.05.10 – 06.06.10)

 
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах –61.
2. Устранено неисправностей (по заявкам) –61.
3. Мониторинг состояния светофорных объектов –39.
4. Замена ламп –100шт.
5. Нанесена дорожная разметка – краска –1538,8м2 (ул. Средняя – Автовокзал; ул. Балковская – ул. М. Грушевского; ул. Софиевская – ул. Ольгиевская; ул. Градоначальницкая – ул. Косвенная; ул. Градоначальницкая – ул. Серова; ул. Малиновского №3; ул. М. Говорова – ул. Армейская; ул. Героев Сталинграда – Школа №44; ул. Марсельская – 19-я Линия; ул. Марсельская – ул. Крымская; ул. Марсельская – ул. Ростовская; ул. Крымская – Дет.больница №3; ул. Ак. Заболотного №59; ул. Ак. Заболотного №57; ул. Ген. Бочарова – «Сельпо»; ул. Ген. Бочарова №38; ул. Ген. Бочарова – р-к «Северный»; ул. Львовская – ул. Долгая; ул. Львовская №15; ул. Львовская – Гидромет.; ул. Львовская – ул. Дачная; ул. Львовская №16; по ул. Львовской от ул. Долгой до Фонтанской дор.; ул. Костанди – Фонтанская дор.; ул. Костанди №42; ул. Костанди – Люстдорфская дор.; по Костанди от Фонтанской дор. до Люстдорфской дор.; ул. Ак. Заболотного – ул. Ж. Кюри; ул. Ак. Заболотного – Суворовский РОВД; ул. Ак. Заболотного – ул. Курская; ул. Ак. Заболотного – пр-т Добровольского; ул. Ак. Заболотного – Обл. больница; ул. Ак. Заболотного – ул. Крымская; ул. Ак. Заболотного №28; ул. Ак. Заболотного – Днепропетровская дор.; по ул. Ак. Заболотного от ул. Ж. Кюри до Днепропетровской дор.; ул. Колонтаевская – ул. Южная; ул. Ген. Бочарова – ул. Ж. Кюри; ул. Ген. Бочарова – «Сельпо»; ул. Ген. Бочарова №6; ул. Ген. Бочарова – пр-т Добровольского; ул. Ген. Бочарова – Днепропетровская дор.; по ул. Ген. Бочарова от Ж. Кюри до Днепропетровской дор.).
6. Установка дорожных знаков –9шт. (Сабанеев мост – пл. Екатерининская 1.33; Объездная дор. от 1 Линии до проезда в направлении ул. Известковой 1.4.1-4шт; 1.4.2-4шт).
7. Демонтаж дорожных знаков –2шт.( ул. Балковская – ул. М. Грушевского 1.13,7.12;).
8. Окрашено турникетных ограждений –219шт. (ул. В. Стуса – Суд 26шт; ул. М. Жукова до Ак. Глушко 20шт; ул. 8-я ст. Б. Фонтана 88шт; Люстдорфская дор. – ул. Костанди 13шт; ул. Градоначальницкая – ул. Косвенная 5шт; ул. М. Жукова – ул. Левитана до АЗС 58шт; ул. М. Жукова к Глушко 5шт; ул. В. Стуса – Суд 4шт).
9. Восстановлено дорожных знаков –2шт. (ул. Пастера – Инфекционная больница; 5.35.1; ).
10. Покраска дорожных знаков –9шт. (ул. Ак. Воробьева №20 3.21; ул. Ак. Глушко – пл. Деревянко 4.7; ул. 25 Чапаевской див. – ул. Варненская 4.1,3.21; ул. Ак. Глушко – Эльдорадо 5.35.1(2); 7-я ст. Люстдорфской дор. 5.35.1(2); ул. Ак. Глушко – «Макдональдз» 5.35.1(2).
11. Покраска колонок –5шт. (ул. Ак. Воробьева №20; ул. Гайдара – 25 Чапаевской див.; ул. Ак. Глушко – Эльдорадо; 7-я ст. Люстдорфской дор.; ул. Ак. Глушко – «Макдональдз»)
12. Мойка колесоотбойников – 140м. (Мост 2-я Застава).
13. Установка колонок –9шт. (Сабанеев мост – пл. Екатерининская; Объездная дор. от 1 Линии до проезда в направлении ул. Известковой 8шт).
14. Восстановлено колонок –2шт. (ул. Пастера – Инфекционная больница; ул. Мечникова – ул. Раскидайловская).
15. Демонтаж колонок –13шт. (ул. Греческая – РОВД 2шт; ул. Балковская – ул. М. Грушевского; ул. Щорса 10шт;).
16. Установлено турникетных ограждений –5шт. (ул. М. Жукова к Глушко).
17. Рихтовка колонок – 15шт. (ул. Пироговская – Школа; ул. Пироговская – ул. Канатная; пр-т Шевченко – Администрация 2шт; ул. Балковская – Универсам; ул. Балковская – ул. М. Грушевского; ул. Нежинская – ул. Торговая; ул. Картомышевская – ул. Косвенная 2шт; Сабанеев мост – пл. Екатерининская 2шт; ул. Гайдара – ул. 25 Чапаевской див; ул. Глушко – Эльдорадо; ул. 7-я ст. Люстдорфской дор.; ул. Ак. Глушко – «Макдональдз»;).
18. Рихтовка дорожных знаков – 21шт. (ул. Пироговская – Школа 5.35.1(2); ул. Пироговская – ул. Канатная 3.34; пр-т Шевченко – Администрация 3.1,5.4.1; пл. Привокзальная 5.16; ул. Балковская – Универсам 5.35.1(2); ул. Балковская – ул. М. Грушевского 5.35.1(2); ул. Нежинская – ул. Торговая 2.3; ул. Картомышевская – ул. Косвенная 2.1,1.33; Сабанеев мост – пл. Екатерининская 5.35,1.33; ул. Глушко – Эльдорадо 5.35.1(2); ул. 7-я ст. Люстдорфской дор. 5.35.1.(2); ул. Ак. Глушко – «Макдональдз» 5.35.1(2); ).
19. Восстановлено турникетных ограждений – 9шт. (ул. Градоначальницкая – ул. Косвенная 5шт; ул. В. Стуса – Суд 4шт).
20. Мойка турникетных ограждений – 58шт. (ул. М. Жукова – ул. Левитана).
21. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
22. Замена аппаратуры (УК) на следующих светофорных объектах: ул. Косвенная – ул. Средняя.
23. Ремонт аппаратуры: ул. Дальницкая – ул. Средняя; ул. Ак. Филатова – кафе «Солнечное».
24. Устранение непреходящих сигналов: Александровский пр-т – ул. Бунина; ул. 3-я ст. Люстдорфской дор.
25. Изменен режим работы: пр-т Добровольского – 10-я Линия (40х3х18), для улучшения пропускной способности.
26. Установка клеммников: Александровский пр-т – ул. Бунина.
27. Ремонт цепи питания: ул. Канатная – ул. Семинарская.
28. Установка рамки с линзой: Тираспольская пл.
29. Замена предохранителя: ул. 3-я ст. Люстдорфской дор.
30. Зачистка контактов: ул. Маяковского – ул. Гаванная.
31. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
32. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
33. Обработка информации по ДТП – 7 шт.
34. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
35. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
36. Устранение неисправности в радиоканальной связи.
37. Замена блоков ЦУП: Блок питания; МЦП; МАРМ.
38. Проверка радиостанции.
39. Проверка антенны радиоканала.
40. Устранение помехи с выездом на объект пер. Высокий – ул. Водопроводная.
41. Замена «говорящего» устройства на ул. Балковская – ул. Раскидайловская.
42. Установка «говорящего» устройства на ул. Одария – ул. Ат. Головатого.
43. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электросети.
Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(31.05.10 – 04.06.10)

 
Проведены встречи с руководителями предприятий ЧП «Дід Василь», ЗАО «МПЗ», ООО «Ліман» по вопросам организации мобилизационной работы.
Участие в праздновании 1 июня – Дня защиты детей в учебно-воспитательном комплексе №310, в котором находится 282 чел., из них 83 чел. с проблемами зрения и речи.
Согласование и корректировка показателей проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2010 год с исполнительными органами Одесского городского совета.
Подготовка информационных материалов по городу Одессе для издания Украинским издательским консорциумом 27-митомника «Города и села Украины».
Проводится работа по подготовке баланса экономически-активного населения города Одессы на 2011 год.
Подготовлена информация о социально-экономическом развитии г. Одессы за 2009 год и I квартал 2010 года для участия города в ежегодном рейтинге «Лучший город Украины для жизни» проводимого еженедельником «Фокус».
Изучено обращение главного редактора информационно-издательского центра «Деловой партнер» относительно участия г. Одессы в национальной ежегодной презентационно-рейтинговой программе «Деловой имидж Украины. Признание года – 2010», а также – подготовлены предложения по данному вопросу.
Изучено обращение заместителя директора Львовского государственного центра научно-технической и экономической информации (ЛвЦНТЭИ) относительно участия представителей Одесского городского совета в проекте «Украинские органы самоуправления на пути к евроинтеграции и польский опыт». На имя заместителя городского головы Кучука М.И. подготовлены предложения по указанному вопросу.
Во исполнение распоряжения городского головы от 21.01.2010г. № 26-01р «О создании экспертного Комитета стратегического планирования экономического развития г. Одессы, функционирующего в рамках реализации Проекта международной технической помощи «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность», продолжается работа по подготовке Проекта Стратегического плана экономического развития г. Одессы. Подготовлено и направлено письмо на имя преседателя постоянной комиссии по транспорту, дорожному хозяйству, связи и морехозяйственному комплексу с просьбой рассмотреть, дать оценку, а также внести предложения в проект Стратегического плана экономического развития г. Одессы в части усовершенствования транспортной инфраструктуры города.
Участие во встрече с Послом Мексики в Украине г-жой Беренисой Рендон Талавера, которая состоялась 02.06.2010 г. в помещении Одесского городского совета.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ и услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы Ворохаева А.И. по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009 г. № 03-04/исх.
Рассмотрено обращение коллективного предприятия «Елена» и подготовлено экономическое обоснование о целесообразности предоставления льготы по арендной плате за арендуемое нежилое помещение на имя секретаря Одесского городского совета Прокопенко А.А.
С 02 по 04 июня 2010 года в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта состоялась ІХ международная выставка и конференция «Интер –ТРАНСПОРТ». Организатор выставки, одна из ведущих одесских выставочных компаний, лидер в Украине – ООО «Центр выставочных технологий».
Впервые в этом году, в рамках выставки, состоялась Конференция приморских регионов Европы (КПРЕ), в состав которой вошли 160 регионов Европы, представляющих 190 миллионов человек из 28 стран.
Традиционно, по инициативе ЗАО «ПЛАСКЕ», состоялся «День Международного Экспедитора».
Заседание Комитета Ассоциации портов Украины УКРПОРТ «По проектированию, строительству, технической эксплуатации гидротехнических, береговых и инженерных сооружений» прошло с участием главных инженеров портов Украины и руководителей ведущих портов региона.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(31.05.10 – 06.06.10)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 225 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 112 ед.
- по троллейбусу – 113 ед.
в выходные дни в количестве 178 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 91 ед.
- по троллейбусу – 87 ед.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 8 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 120 вагонов,
- троллейбус – 105 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(31.05.10 – 06.06.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
31.05.10
 
По адресу: ул. Приморская, 49 – упавшее дерево перегородило межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с межквартального проезда
По адресу: ул. Фонтанская дор., 8/2, кв.32 – ребенок 2,5 лет, закрыл изнутри входную дверь в квартиру
Дежурная смена оказала помощь хозяину квартиры в открытии входной двери
По адресу: пр. Шевченко, 25а – ветка дерева упала на автомобиль
Дежурная смена провела уборку и распиловку ветки дерева, освободив автомобиль
01.06.10
 
По адресу: ул. Мясоедовская, 29, кв.6 – в квартире обнаружена змея
Дежурной сменой проведён отлов и вывоз змеи за пределы города
02.06.10
 
По адресу: ул. Малиновского, 67 – неприятный запах в подъезде
Дежурная смена провела
замеры проб воздуха. СДЯВ
не обнаружено
03.06.10
По адресу: ул. Степовая, 8, кв. 4 – женщина упала на пол и не может самостоятельно подняться
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке, инвалиду I группы, в поднятии ее с пола на кровать
По адресу: ул. Пригородная, 4-я, 77 – столб упал на линию электропередач
Дежурная смена оказала помощь специалистам Южной РЭС в демонтаже упавшего столба.
04.06.10
По адресу: ул. Приморская, 49 – дерево упало на тротуар
Дежурная смена провела
распиловку и уборку дерева с
тротуара
05.06.10
По адресу: пер. Шампанский, 12 – дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги
06.06.10
По адресу: ул. Пишоновская, 23, кв. 12 – разбит медицинский градусник
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Ланжероновская, 26 -заклинило замок входной двери в помещение ЗКП ГО города
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери в помещение ЗКП ГО города

 

 

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 398
из них передано:
- в УЖКХ – 19,
- Оказана информационная помощь – 378,
- Ртуть – 1.

 

 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(31.05.10 – 06.06.10)

 

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Чемпіонат міста з бадмінтону
02-03.06.10
м. Одеса,
вул. Комарова, 4а
2.
Першість України з футболу
06.06.10
м. Одеса,
стадіон „Отрада"
3.
Першість з футболу
КПНЗ «ДЮСШ № 11»
05-06.06.10
м. Одеса,
парк ім. Горького
4.
Міжнародний турнір з дзюдо,
присвячений Дню захисту дітей
30.05.10р.,
01.06.10р.
м. Одеса,
Шампанський пров.,
спорткомплекс
Політехнічного
університету

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(31.05.10 – 06.06.10)

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Свято учнів молодших класів
„Порадійте всі за нас, ми йдемо у п’ятий клас”.
31.05.10
13.00
Бібліотека-філія № 4
Градоначальницька,9
Борис Бєлов. Виставка робіт
01.06.10
15.00
Міськвиконком
Думська площа,1
Заходи до Міжнародного Дня захисту дітей
01.06.10
Всі бібліотеки-філії
Екскурсіі "Хай завжди буде сонце"
 
01.06.10
12.00
ЦМБ ім. Франко Абонемент
Книжний пров.1а
Свято «Пусть птицы щебечут, и пчёлы гудят, и дети на мирное небо глядят»
01.06.10
12.00
ЦДМБ ім. Гайдара
Французький б-р,11 а
Свято бібліофілів «Кожна дитина має талант»
01.06.10
11.00
 
Універсальний читальний зал
Катерининська,67
Година спілкування «Знайти шлях до дитячих душ»
01.06.10
12.00
ЦМБ ім. Франко
Книжний пров.,1а
Дитяче свято «Хай буде радість на великім святі
01.06.10
12.00
Бібліотека-філія № 39
Варненська,12а
Конкурс дитячих творчих робіт і молодих виконавців
01.06.10
12.30
Бібліотека-філія № 4
Градоначальницька, 9
Свято дитинства «В любви и поддержке нуждаются дети»
01.06.10
10.00
Бібліотека-філія № 36
Краснова,5 а
Лялькова вистава «Хай живуть на нашій сцені герої дитячих книжок»
01.06.10
10.00
Бібліотека-філія № 10
Чорноморського козацтва, 169
Заходи в рамках акції «Літо – час читати»
01-30.06.10
12.00
Бібліотека – філія №28
Пр-т Гагаріна,16/3
Виставка дитячих малюнків: “Мой мир детства”
01.06.10
13.00
Бібліотека – філія №32
Піонерська,5а
Інформаційна година «Я маю право, я – людина».
01.06.10
13.00.
Бібліотека-філія № 33
Французький б-р,22
Свято у Одеському зоопарку
-театральна вистава колективу «Гарний настрій»;
- конкурс малюнків на асфальті «Тварини очима дітей»;
- екологічні ігри для малюків;
- виступ юнатів Одеського зоопарку
01.06.10
11.00
Центральна площа зоопарку
Новощепний ряд, 25
Участь учнів ДМШ № 15
у благодійній акції журналу «Бджілка»
01.06.10
11:00-14:00
Парк ім. Горького
Центральний майданчик
День відкритих дверей
01.06.10
12.00
ММОК ім.. Блещунова
Польська,19
Казкова правова вікторина
«Я – дитина, я – людина»
02.06.10
14.00
Бібліотека-філія № 45
Корольова,71/1
Правова лотерея
«Країна прав дитини»
03.06.10
12.00
Бібліотека-філія № 10
Чорноморського козацтва, 169
Рольова гра
«Маленькому естету – урок етикету»
03.06.10
15.00
Бібліотека-філія № 9
Французький б-р,11 а
Гра «Чарівна парасолька»
(за казками Г.Х.Андерсена)
03.06.10
12.00
Бібліотека – філія №6
Степова,66
Екологічні дзвони
«Природи неповторную красу
я серцем, словом, пензлем захищаю»
04.06.10
11.00
Бібліотека – філія №32
Піонерська, 5а
Екологічний калейдоскоп. «Если вам по душе красота земная».
05.06.10
13-00
Бібліотека – філія №1
Преображенська,35
Міжнародний День захисту довкілля:
-великий екологічний брейн-рінг;
- «за лаштункою зоопарку»
(зустріч з завідуючими секціями, тематичні екскурсіїї тощо)
05.06.10
11.00
Центральна площа зоопарку
Конкурс на кращий твір, фото, малюнок «Книгу природи пишемо самі»
06.06.10
15.00
Бібліотека – філія №7
Бочарова,14

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее