00:12:16   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 31

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 31

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.07.10 – 30.07.10)


За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 57 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 385 звернень громадян.

За звітний період проведено:
27.07.10 – Координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району м. Одеси;
29.07, 05.08.10 – комісія з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси;
29.07.10 – засідання ради опіки та піклування;
05.08.10 – участь ветеранів ВВВ та керівництва райадміністрації в урочистому покладанні вінків і квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави у ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка з нагоди 69-ій річниці початку оборони м.Одеси від німецько-фашистських загарбників»;
06.08.10 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення рейдів з благоустрою території району:
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Служби допомоги мера».
Контроль за роботою систем центрального опалення та гарячого водопостачання.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2010-2011р.р.
На виконання розпорядження комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації від 19.02.2010 р. №1 «Про стан проведення перевірок з використання газу у побуті» проведено перевірки використання газу у побуті.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
26.07-06.08.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
26.07-06.08.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району
26.07-06.08.10 – робота щодо благоустрою вул. Пушкінської та вул.Буніна.
 
Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 184 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 168 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Успенська,№60, пров. Морський, №№3,4, вул. Канатна, №№81,100/4, пл.Старосінна, №1, вул.Троїцька, №39, пров.Каретний,5, вул.Софіївська,5-б, вул.Базарна,32, вул.Новосельського,89, пров. Вознесенський,№5.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
26.07-06.08.10
– розгляд звернень громадян;
26.07-06.08.10 – участь у рейдах щодо здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою території м. Одеси;
26.07-06.08.10 – участь у роботі робочої групи з контролю за дотриманням СПД, що здійснюють діяльність на території узбережжя норм діючого законодавства
26.07-06.08.10 – на виконання розпорядження Одеського міського голови від 03.08.2010р. №1532-01р «Про заходи присвячені 69-ій річниці початку оборони м.Одеси від німецько-фашистських загарбників» організовано транспорт для ветеранів ВВВ.
 
Відділ соціального захисту населення:
26,28.07-02,04.08.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
26.07-06.08.10 – участь у 5 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
26.07-06.08.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.07.10 – 30.07.10)


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації надійшло 131 звернення. На особистому прийомі було прийнято 9 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 30.07.10р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (25 громадян);
- підготовлено відповіді на 5 скарг громадян, 10 відповідей та запитів до організацій та 9 заяв від «Служби допомоги мера»;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (5 заяв);
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг;
- підготовка протоколу до розпорядження щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
- проведення засідання з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
- участь у координаційній нараді щодо надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету на 2010 рік;
- участь у проведені перевірки у складі мобільної робочої групи інвентаризації суб’єктів господарювання, які розташовані в рекреаційної зоні Київського району м. Одеси.
 
Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 29 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
За дорученням голови Київської районної адміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Щоденно ведеться збір та аналіз інформації щодо виконання заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації у осінньо-зимовий період 2010/2011 рр. та проведення гідравлічних випробувань систем центрального опалення у житлових будинках району з надання її до УЖКХ та ПЕК.
Щоденно ведеться збір та аналіз інформації щодо виконання заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації у осінньо-зимовий період 2010-2011 рр. з наданням її до УЖКХ та ПЕК.
Проведені збори з керівниками ОСББ, ЖБК та відомчих житлових будинків з питання оформлення паспортів готовності до експлуатації відповідно до «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду».
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекому-нікаційного обладнання до внутрішніх електромереж.
Здійснено 4 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.
 
Сектором оперативної інформації по телефону „0-50” було прийнято 31 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 4;
- протікання внутрішніх комунікацій – 10;
- відсутність електроенергії – 9;
- відсутність холодної води – 5;
- антисанітарний стан прилеглої території – 3.

За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовані всі звернення.
 
Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 15звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі та узгодження дислокації літніх майданчиків.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
26.07.10
- проведено розглянуто звернення голови ЖСК «Приморський-12», відносно дозволу на знесення сухостійних дерев на прилеглій території. Відповідь надана.

27.07.10
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло до громадської приймальні «Блок Едуарда Гурвіца», відносно облаштування пішохідної доріжки на дільниці Люстдорфської дороги вздовж номерів 217-231. Відповідь надана;
- розглянуто звернення мешканців будинку № 68 по вул. Ак. Корольова, відносно відкритого люка інженерних сітей на проїзній частині між будинками № 68 по вул. Ак. Корольова та № 18 по просп. Ак. Глушка. Направлено листа директору Одеської філії ОАО «Укртелеком», щодо закриття люку по вказаному адресу.

28.07.10
- розглянуто звернення голови ЖСК «Вимпел-15», яке надійшло в «Службу допомоги мера», відносно провалу на при будинковій території за адресою: вул. Левітана, 71. Відповідь надана.

29.07.10
- розглянуто звернення мешканців Київського району, яке надійшло на «Телефон довіри міського голови», відносно відновлення турнікету біля трамвайної зупинки по вул. Дачна, зруйнованого в наслідок ДТП. Направлено листа до КП «Степ» для розгляду можливості відновлення турнікету;
- розглянуто звернення громадянина, відносно облаштування проїзної частини через при будинкову територію по Адміральському проспекту між № 5 та № 7 та будинку 6 по вулиці Трудова. У разі виїзду за вказаною адресою співробітниками Київської районної адміністрації фактів проведення робіт не виявлено. Відповідь надана.

30.07.10
- розглянуто звернення Одеського обласного регіонального комісаріату Міжнародної поліцейської корпорації громадської безпеки, відносно облаштування площадок для вигулу тварин. Відповідь надана.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом 8 громадян з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- протягом тижня здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 10 листам;
- підготовлено та передано до юридичного відділу 1 пакет документів для підготовки матеріалів у суд;
- демонтовано самочинно збудовану торгівельну точку за адресою: просп. М. Жукова, 10-б;
- проведена сумісна перевірка з представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- участь у роботі комісії по інвентаризації та готовності до використання захисних споруд, які розташовані на території району;
- перевірка стану та організації рятувальної служби на пляжах району;
- підготовка та проведення засідання комісії з питань ТЕБ та НС Київського району та доведення рішення комісії до виконавців;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Адміністративна комісія:
підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
29.07.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 10 протоколів про адміністративні правопорушення).
30.07.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
консультативна робота з громадянами.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 26-ти судових засіданнях;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
1. Підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі департаменту праці та соціальної політики.
2. Підведення підсумків перевірки оздоровчих закладів району, спільно з Санітарно-епідеміологічною станцією Київського району м. Одеси;
участь у нараді з питань організації та проведення виставки квітів на Приморському бульварі 02.09.2010 року.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.07.10 – 30.07.10)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків";
27.07.10 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» о 16.00 для підопічних територіального центру у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
27.07.10 – проведення літературного читання «Біографія знаменитих людей» о 12.00 у приміщені бібліотеки-філії№35 (вул.Космонавтів, 23/1), присвяченого до 125 річчя з народження Андре Моруа;
30.07.10 – проведення вітання золотих пар подружжя Шевцових(вул.Рекордна, 19) та подружжя Риженко (вул.Клименко, 40, кВ.З).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- матеріальна допомога:
• стипендію міського голови учасникам визволення та боротьби м. Одеси у липні отримали 34 чол. на суму 20400, 00грн;
• 100-літні – 10 чоловік на суму 6000, 00грн.;
• почесні громадяни – 1 чол. на суму 1000,00грн.;
• діти-сироти у липні – 18 чол. на суму 10800,00грн.;
• матеріальну допомогу у липні від територіального центру отримали – 45 чол. на суму 15000,00грн.;
• праведники миру – 2 чол. на суму 1200,00грн.
• побутові та медичні послуги:
- прання білизни – 37 чол. на суму 900,00 грн.;
- ремонт взуття – 6 чол. на суму 60,0 грн.;
- виготовлення окулярів (Магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 43,00грн.;
- медикаменти (аптека «АКС») – 1 чол. на суму 60,00грн.; (аптека «Благо») – 2 чол. на суму 120,00грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 871пенсіонери в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток", „Варіон " на 56179,50 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.07.10 – 30.07.10)


За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 115 документів, відроблено 91 документ, під контролем – 24; письмових звернень – 162.
 
Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 54 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань.
Підготовлено 5 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 22 розпорядження райадміністрації:
- про узгодження прийняття в експлуатацію завершених будівництвом приватних жилих будинків, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт – 6;
- про затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях – 3;
- про затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки – 2;
- про припинення робіт на об’єктах самочинного будівництва – 10;
- про затвердження складу районної міжвідомчої комісії;
- про передачу житлового будинку за адресою: пр. Добровольського, 159 на баланс ТСББ „Яблонька”.
Прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення самовільних робіт з проведення кабельних ліній, та припинення їх електроживлення.
Узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання територій, покосу трави та поливу прилеглої території.
Обстежена територія за адресою: Ак. Сахарова, 36, з питання розміщення службової парковки.
Проведено засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при райадміністрації з питань проведення заходів профілактики ехінококозу людей та тварин на 2010-2014 роки; про створення добровільних пожежних дружин у навчальних закладах та на підприємствах району.
Підготовка та проведення штабу з підготовки об’єктів всіх форм власності до експлуатації в осінньо-зимовий період 2010-2011р.р.
Участь у нараді з питань будівництва у мкр. ІІІ-4-1,2,3 ж/м «Котовського» під керівництвом заступника міського голови.
Проводиться робота з підготовки та надання матеріалів (тендерна документація) для проведення планової перевірки КРУ.
Підготовка щотижневому звіту про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».

Виїзди з питань самовільного будівництва за адресами:
- вул. Дніпропетровська дорога, 125
- вул. Ак. Заболотного, 67
Виїзд за адресою: пр. Добровольського, 128А, кв. 35, вул. Ген. Бочарова, 71/3 з питання недостатнього напору холодної води.
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та Службу допомоги мера (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів конструктивів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги.
Постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній, направлено 31 припис організаціям, що надають інтернет-послуги: ВАТ „Норма-плюс” 2 приписи, ВАТ НПП „ТЕНЕТ” – 22 приписи, СПД Бочарниіков – 3 приписи, ВАТ „Фарлеп-Інвест” – 3 приписи, ВАТ „Єлан” – 1 припис.
Підготовка інформації про виконання протоколів доручень:
- міського голови Е.Й. Гурвіца від 08.06.32010р. з питань покращання надання послуг з утримання будинків, прибудинкових територій та взаємодії з мешканцями будинків,
- заступника міського голови Пруцакова В.В. з житлово-комунальних питань, надходження комунальних платежів, з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2010-2011р.р., з питань організації роботи спільно з комунальним підприємством „Одеські інженерні мережі”,
- голови Суворовської райадміністрації з питань виконання доручення міського голови Е.Й. Гурвіца від 08.06.32010р. та підготовки наради за участю керівництва комунальних підприємств „ЖКС „Північний” та „ЖКС „Пересипський”, з відпрацювання питань стосовно 5-ти житлових будинків, мешканці яких найчастіше звертались із заявами Служби допомоги мера (15-50).

Відділ благоустрою:
1. Проведена робота по контролю санітарного стану території району по 2,3,4 дільницях КП ЖКС «Північний» . Визначені ділянки, які потребують санітарного очищення та покосу трави.
2. Відпрацьовано виготовлення додаткового ігрового елементу для дитячого майданчика за рахунок ООО «Мекон» на території приватного сектору СОН Шевченко-
3. Проведено своєчасне відпрацювання питань на „Телефон довіри міського голови”.
4. Проведено своєчасне відпрацювання звернень на телефон „Служби допомоги мера”.
5. Проведено рейд по санітарному стану по вул. От. Головатого, вул. Одарія, вул. Чорноморського козацтва , вул. Долинська, 7-ма Пересипська, 7-й Чапаєвський пров., Балтська дорога, проф. Каришковського, пл. Мічуріна, вул. Хуторська, вул. Нежданової, 2-й Лиманчик, 6-а Лінія 2-го Лиманчику, Ак. Заболотного, Кримський бульвар, Гер. Сталінграда, Марсельська. Надано 31 приписів щодо усунення порушень Правил благоустрою.
6. Підготовлено звіт по рішенню Одеської міської ради по дитячим майданчикам .
7. Контролюються питання за протоколами об’їзду голови Суворовської райадміністрації та першого заступника міського голови.
8. Відпрацьовується протокол об’їзду території Суворовського району.
9. Відпрацьовано протокол доручень голови рай адміністрації.
10. Обстежено незакриті розкопи .
11. Передано документи до Державної виконавчої служби для примусового виконання на осіб, які не сплатили штраф у встановлений законом термін.
12. Передано інформацію про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКХ та ПЕК.
13. Розглянуто 32 справи про адміністративні правопорушення.
 
Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Робота над Програмою соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2010 рік, яка затверджена рішенням сесії Одеської міської ради від 13.07.2010 р. № 5945-У.
Робота з керівниками підприємствам, які були запрошені на засідання Координаційної ради (22.07.10р.) із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджетів всіх рівнів щодо надання гарантійних та роз’яснювальних листів з питання погашення заборгованості з виплати заробітної плати, податкового боргу та виплати страхових внесків до всіх Фондів.
Проведено роботу з ДПІ у Суворовському районі з отримання інформації щодо суб’єктів господарської діяльності, які мають недоїмку по оренді та податку на землю (станом на 01.07.10р.) для подальшої роботи в вирішенні питання по збільшенню надходжень до бюджету від використання земельних ресурсів.
26.07.10 – проведено позачергова нарада з представниками МНС, РВВС, райСЕС, КП «Міськзелентрест», КП Гідропарк «Лузанівка», ДАІ, КП «Парксервис «Одеса» з питання недопущення стихійної торгівлі, розташування «палаточного містечка» у зеленій зоні та заїзду великовантажного автотранспорту до пляжно – паркової зони КП Гідропарк «Лузанівка».
Проведено роботу з підготовки переліку об’єктів, фасади яких підлягають ремонту, із зазначенням конкретного адресу та строків виконання робіт по кожному об’єкту.
Проведено роботу з підприємствами району щодо надання допомоги КП ДЕЗ «Пересипський» технікою 26.07.2010 та 27.07.2010р. з вивозу сміття та сухостою з території району (ВАТ «Єксімнафтопродукт»).
Проведено роботу з автотранспортними підприємствами району ВАТ «Північтранс» та ВКП ТОВ «Одесалазсервіс» щодо надання допомоги району автобусами :
30.07.10 – для об’їзду району щодо перевірки санітарного стану території (ВАТ «Північтранс»);
03.08.10 – для проведення екскурсії по місту дітей з багатодітних сімей (ВКП ТОВ «Одесалазсервіс»).
Проведено роботу з підприємствами району з питання благоустрою та утримання прилеглої території у належному санітарному стані (прибирання прилеглої території, своєчасного виконання покосу та поливу території).
27.07.10 – спеціалістами відділу проведено об’їзд підприємств, розташованих по вул. Хуторська, Вапняна, Шкодова гора, Цегельна з питань приведення та утримання прилеглих територій у належному санітарному стані.
Своєчасно підготовлено інформацію на протоколи об’їзду району.
Своєчасно розглянуто та надано відповіді на скарги громадян та запити організацій.
Своєчасно розглянуто та надано відповіді на запити громадської приймальні громадської організації «Блок Едуарда Гурвіца» та гарячої лінії «Служба допомоги мера».

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
1. Прийняли участь у 21 судових засіданнях.
2. Підготовлена відповідь на звернення в «Службу допомоги мера».
3. Зроблено 12 запитів та листів в різні установи по заявам громадян.
4. Підготовлено 2 розпорядження про надання статусу дітям.
5. На 2 прийомах надана консультація 9 громадянам.
6. Відвідали слідчий ізолятор з метою отримання необхідної інформації.
7. Підготували 8 розпоряджень щодо відчуження та придбання житла дітям.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
1.
Прийом громадян згідно з графіком.
2. Підготовка документів на присвоєння почесного звання «Мати-героїня».
3. Своєчасно розглянуто та надано відповіді на скарги громадян, які надійшли на «Центр служби допомоги мера», на адресу громадської приймальні «Блок Едуарда Гурвіца», на депутатський запит
4. Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території.
5. Під час проведення «Санітарної п’ятниці» перевірено санітарний стан прилеглих територій до медичних закладів та культурних центрів «Зоряний» та «Слободка».
6. Виїзд з питань благоустрою території на вулицю С. Ядова (гуртожиток №1, гуртожиток №2 медичного університету та обласний туб. диспансер). Направлено листи керівникам вищевказаних закладів щодо благоустрою прилеглої території.
7. Зустріч з представниками громадської організації « Любимый город» та обговорення проведення святкових заходів для дітей пільгового контингенту району. Сприяння в організації та забезпечення автотранспортом.
8. Організація та проведення концертної програми для мешканців та гостей району на площі біля фонтану 30-31 липня 18.00.
9. Проведено нараду з робочою групою щодо питання організації виставки квітів до Дня міста. Зустрічі з представниками фірм, дизайнерами-оформлювачами з питань виготовлення елементів композицій.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 5 відповідей на листи міських управлінь.
Підготовлено 8 відповідей на звернення громадян.
Проведення роботи щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проводяться рейди щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Відповідно протоколу доручень, даних заступником голови районної адміністрації 14.06.2010р., проводиться робота з суб’єктами господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність на території ГП «Лузанівка» з питання дотримання Правил торгівлі та Правил благоустрою.
Спеціалістами відділу організації і контролю торгівлі та побутового обслуговування райадміністрації проводяться «санітарні п’ятниці», у ході яких перевіряється санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг. Станом на 30.07.2010р. складені два проколи.
Суб’єктами господарювання виконані роботи щодо асфальтування прилеглих територій за адресами Миколаївська дорога, 223-225; вул. Ген. Бочарова, 28 , кут вул. Ж. Кюрі; пр. Добровольського кут вул. Кишинівської; вул. Гер. Сталінграда кут вул. Кишинівської; вул. Висоцького, 2-4-6.

Організаційний відділ:
Проводилася щоденна робота по наданню відповідей на звернення громадян на «Телефон довіри міського голови» та call – центр «Служба допомоги мера». Протягом тижня відпрацьовано 13 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 10 – з житлово-комунальних питань, та 82 звернень, які надійшли в call – центр «Служби допомоги мера».
Прийнято 5 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Прийнято 7 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(26.07.10 – 30.07.10)


1. Перераховано до міського бюджету – 3 168,20 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 253,00 тис. грн.
- від продажу – 2 915,20 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 8.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 3.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(26.07.10 – 30.07.10)


1. По состоянию на 26.07.2010 поступления в бюджет составили – 7 898 173, 88 грн.
2. 26-30.07.10 – в бюджет города перечислено 430 073, 67 грн.
3. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 8.
4. Совместно с КП «СМЭП» произведены замеры по 6 парковкам.
5. Получено и рассмотрено 2 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса» и 2 обращения, поступивших в «Службу помощи мэра».

 

КП «СМЭП»
(26.07.10 – 01.08.10)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 82.
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 82.
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 35.
4. Замена ламп –100шт.
5. Нанесена дорожная разметка – краска – 1379,4м2 (ул. Преображенская – ул. Жуковского; ул. Преображенская – ул. Бунина; ул. Преображенская – ул. Греческая; ул. Преображенская – ул. Пастера; ул. Преображенская – пр-т Маяковского; ул. Преображенская – пр-т Некрасова; ул. Софиевская №24; ул. Софиевская – ул. Торговая; ул. Софиевская – ул. Конная; ул. Софиевская – пер. Сеченова; ул. Софиевская – ул. Ольгиевская; ул. Старопортофранковская – ул. М. Арнаутская; ул. Старопортофранковская – ул. Б. Арнаутская; ул. Старопортофранковская – ул. Тираспольская; по ул. Старопортофранковской от ул. М, Арнаутской до ул. Тираспольской; ул. Краснослободская – ДМШ №4; ул. Краснослободская – рынок Слободской; ул. Краснослободская – ул. Никитина; ул. Краснослободская – ул. Ширшова; ул. Краснослободская – ул. Балковская; по ул. Краснослободской от ул. Воробьева до ул. Балковской; по ул. Ширшова от Краснослободской до ул. Слободской; по ул. Слободской от ул. Ширшова до ул. Воробьева; ул. Бугаевская – ул. Средняя; ул. Бугаевская – супермаркет «Идеал»; ул. Бугаевская – ул. Дальницкая; по ул. Бугаевской от ул. М. Грушевского до ул. Дальницкой; ул. Ильфа и Петрова №55; ул. Столбовая – ул. Новикова; по ул. Столбовой от ул. Новикова до Моста Застава2; пер. Высокий – ул. Мечникова; пер. Высокий – ул. Водопроводная; по пер. Высокий от ул. Мечникова до ул. Водопроводной; ул. Мечникова 0 ул. Мясоедовская; по ул. Мечникова от ул. Мясоедовской до ул. Болгарской; Автовокзал – ул. Балковская ул. Старопортофранковская – ул. М. Арнаутская; ул. Разумовская – ул. Мечникова; ул. Разумовская – ул. Садиковская; ул. Разумовская – ул. Мясоедовская; ул. Разумовская – ул. Косвенная; ул. Разумовская – Автовокзал; по ул. Разумовской от ул. Мечникова до Автовокзала.).
6. Установка дорожных знаков – 11 шт. (Авдеева – Черноморского, 23; Ак. Заболотного – Ак. Сахарова; Высоцкого – Ак. Сахарова; Пастера - Старопортофранковская).
7. Замена дорожных знаков – 1 шт. (Ришельевская – Б. Арнаутская).
8. Установка колонок под знаки – 6 шт. (Ак. Заболотного – Ак. Сахарова; Высоцкого – Ак. Сахарова; Пастера - Старопортофранковская).
9. Покраска дорожных знаков – 17 шт. (Тираспольское шоссе – ВАЗ; мост Автовокзал; Ак. Филатова, 26; Авдеева-Черноморского, 23; Старопортофранковская – Б. Арнаутская).
10. Демонтаж дорожных знаков – 1 шт. (Пастера - Старопортофранковская).
11. Восстановлено дорожных знаков – 5 шт. (Конная – Княжеская; Пастера – Конная; Раскидайловская – Балковская; М. Арнаутская – Ришельевская).
12. Рихтовка колонок под знаки – 4 шт. (Посмитного – пер. Аркадиевский; Раскидайловская – Ризовская; Пастера - Старопортофранковская).
13. Рихтовка дорожных знаков – 7 шт. (Посмитного – пер. Аркадиевский; Пастера – Сеченова; парк Шевченко – Аллея Славы; Бунина – Ришельевская; Колонтаевская - Садиковская).
14. Рихтовка турникетных ограждений – 3 шт. (Тираспольская – Кузнечная).
15. Установка турникетных ограждений – 6 шт. (Фонтанская дорога, 37 СШ 38).
16. Покраска колонок под знаки – 41 шт. (мост Автовокзал; Пастера – Конная; Пастера – Торговая; Пастера – Дворянская; Спиридоновская – Нежинская; Тираспольская – Кузнечная; Тираспольская – Асташкина; Ак. Филатова, 26; пл. Толбухина; Авдеева – Черноморского, 23).
17. Доставка турникетных ограждений – 26 шт. ( пл. Думскую).
18. Демонтаж юнипаркингов – 15 шт.; (Пастера, 1; Черноморского казачества, 115; Пушкинская, 39; Еврейская, 23; Княжеская, 28, 16, 10/8, 4) столбиков – 3 шт. (Княжеская, 10/8)
19. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
20. Замена аппаратуры (УК, КС) на следующих светофорных объектах: Тираспольское шоссе – ул. 3-я Станционная; ул. Польская – ул. Бунина; ул. Ак. Королева – ул. Тополева; Французский б-р – «Динамо»; ул. Черноморского каз-ва – ул. Одария; ул. Ген. Петрова – ул. Комарова.
21. Устранение неприходящих сигналов: ул. Варненская – ул. Ген. Петрова; ул. Малиновского – ул. Гайдара.
22. Ремонт аппаратуры: Черноморского каз-ва – ул. Одария.
23. Ремонт контрольного кабеля: ул. Ак. Королева – ул. Левитана.
24. Перезапуск аппаратуры в связи с заявкой диспетчера о неисправности: ул. Краснова – РЭС.
25. Изменен режим работы: ул. Ак. Заболотного – Облбольница 16х3х36 (для улучшения пропускной способности).
26. Ремонт цепи питания: ул. Варненская – ул. Терешковой.
27. Замена светофорной линзы: ул. Краснова – Адмиральский пр-т.
28. Зачистка контактов: Тираспольское шоссе – ул. 3-я Станционная; ул. Маяковского – ул. Гаванная; Днепропетровская дор. – ул. Марсельская; ул. М. Жукова – Югтранс.
29. Замена предохранителя: Люстдорфская дор. – ул. Костанди.
30. Обрезка веток: ул. Жуковского – ул. Польская; ул. Старопортофранковская – ул. Градоначальницкая; ул. Новосельского – ул. Спиридоновская; ул. Прохоровская – ул. Степовая; Тираспольское шоссе – ВАЗ; ул. Авд. Черноморского №35; ул. Космонавтов – ул. Ак. Филатова; ул. Космонавтов – ул. Терешковой; ул. Бреуса – ул. Ефимова.
31. Покраска светофорных экранов: пл. Независимости.
32. Вышел из строя светофор предупредительной сигнализации на ул. Космонавтов – 10-й квартал, забран на базу для проведения ремонтных работ.
33. Сопровождение машин особой нормы.
34. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
35. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
36. Обработка информации по ДТП – 6 шт.
37. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
38. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
39. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электросети.
40. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.
41. Обслуживание устройств речевого сопровождения для людей с ограниченными физическими возможностями (слепых) по городской программе «Равенство».

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(26.07.10 – 30.07.10)


28.07.10 – участие в работе выездного заседания городской рабочей группы по вопросам погашения задолженности по выплате заработной платы, которое состоялось в помещении прокуратуры Приморского района.
Подготовлен перечень актуальных проблемных вопросов, касающихся социально-экономического развития города Одессы, который направлен в Главное управление экономики Одесской области государственной администрации.
27 июля 2010г. – в помещении Одесского городского совета состоялся Международный форум «Содействие энергетической безопасности и инвестированию в Черноморском регионе: роль многостороннего сотрудничества».В рамках форума были рассмотрены актуальные энергетические вопросы, стоящие перед странами Черноморского региона, а также разработаны конкретные предложения, нацеленные на придание нового импульса энергетическим проектам в данном регионе.
Во исполнение п. 4 протокола поручений, данных первым заместителем Одесского городского головы от 22.07.2010 г. № 03-671/исх. относительно проведения в г. Одессе международного форума «Содействие энергетической безопасности и инвестированию в Черноморском регионе: роль многостороннего сотрудничества», подготовлена соответствующая информация для секретаря Одесского городского совета.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 30.06.2010г. № 03-01/139 относительно рассмотрения целесообразности заключения Соглашения между Немецким обществом технического сотрудничества (GTZ) и Министерством культуры и туризма Украины по реализации проекта «Региональная программа создания «Дунайского центра компетенции» ответственными специалистами управления:
- изучено обращение заместителя председателя Государственной службы туризма и курортов Украины Сёмкина С. В. относительно указанного вопроса;
- осуществлен сбор, анализ информации о деятельности GTZ;
- на имя первого заместителя Одесского городского головы подготовлены и направлены предложения относительно возможного сотрудничества с GTZ;
- подготовлен и направлен первому заместителю Одесского городского головы на согласование проект ответа заместителю головы Государственной службы туризма и курортов Украины.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 20.07.2010 г. № 03-34/1723:
- рассмотрено предложение компании National Business Brokers (NBB) относительно возможности сотрудничества по привлечению финансовых ресурсов для реализации проектов местного значения;
- произведен сбор информации о деятельности компании NBB из источников первого уровня доступности;
- первому заместителю Одесского городского головы направлены предложения относительно сотрудничества с указанной компанией.
На имя первого заместителя Одесского городского головы подготовлены предложения по вопросу сотрудничества с Проектом «Украинско-Бразильский консалтинг» с учетом правовой оценки юридического департамента Одесского городского совета. Данное сотрудничество подразумевает представительство интересов одесских предпринимателей на территории Федеративной Республики Бразилии.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 26.07.2010г. № 03-3п/70:
- рассмотрено письмо Генерального консула Украины в Стамбуле относительно организации деловых контактов бизнесменов Одессы и Стамбула;
- на имя начальника управления международных отношений, европейской интеграции и связей с Одесской диаспорой Одесского городского совета внесены предложения по указанному вопросу.
Рассмотрена жалоба и подготовлен ответ заявительнице от 06.07.2010 г. № 1885, проживающей по адресу: ул. Марсельская, 18, кв. 137, по поводу тарифов на услуги водоснабжения и водоотведения.
Рассмотрено обращение ЖСК «Киевский - 18» по поводу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территорий, расположенного по адресу: Люстдорфская дорога, 123/4. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение ЖСК «Вымпел - 3» по поводу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: проспект Ак. Глушко, 6 а. Подготовлен и направлен ответ директору ЖСК «Вымпел - 3» с замечаниями к предоставленным документам.
Проведен анализ финансово-хозяйственной деятельности КП «Стадион «Спартак» за 2009 г. и 5-ть месяцев 2010 г. Подготовлена и отправлена информация для обобщения председателю комиссии по проверке финансово-хозяйственной деятельности КП «Стадион «Спартак».
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009 г. № 03-04/исх.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ
И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(26.07.10 – 30.07.10)
 

  
За отчетный период было зарегистрировано 273 входящих документа:
- органов государственной власти – 15,
- юридических лиц – 117,
- физических лиц-предпринимателей – 141 документ.

Направлено – 17 ответов.
По состоянию на отчетный период в Бюро нет контрольных документов, срок исполнения которых истек.

- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 18
• на регистрацию технического паспорта вывески – 15

- количество отказов:
• в регистрации технического паспорта вывески – 3

- установлено приоритетов – 23
- принято участий в судебных заседаниях – 2
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 4
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 5

- в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 60;
• афиши – 300 шт.;
• демонтированных конструкций – 26.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(26.07.10 – 01.08.10)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 211 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 104 ед.
- по троллейбусу – 107 ед.
в выходные дни в количестве 166 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 84 ед.
- по троллейбусу – 82 ед.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 114 вагонов,
- троллейбус – 131 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(26.07.10 – 01.08.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
26.07.10
 
По адресу: ул. Екатерининская, 14, кв.11 – заклинил замок входной двери в квартиру
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке, в открытии входной двери квартиры
По адресу: ул. Варненская 4а, (парк им. Горького) – обеспечения безопасности при проведении музыкального проекта «Одесский дворик»
Дежурная смена оказала помощь городским службам в обеспечении безопасности при проведении музыкального проекта «Одесский дворик»
27.07.10
 
По адресу: Фонтанская дорога, 25/б – обследование аварийных деревьев
Дежурная смена провела обследование аварийно-опасных деревьев. Для выполнения работ необходима вышка
По адресу: пр-т Добровольского, 149, корп.1, кв.30 – женщина упала в ванну и не может выбраться
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке 1932 г.р. в извлечении из ванной
По адресу: ул. Пушкинская, 27 – фрагмент фасада здания грозит обрушением
Дежурная смена провела работы по снятию фрагмента фасада здания
По адресу: ул. Базарная, 44 – часть дерева упала на стоящие под ним три автомобиля
Дежурная смена провела распиловку и уборку части дерева. Автомобили освобождены
28.07.10
 
По адресу: ул. Колонтаевская, 3 – резкий неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого неприятного запаха не обнаружен
По адресу: ул. Троицкая, 2, кв.7 – заклинило замок входной двери, в квартире находился ребенок 4 лет
Дежурная смена оказала помощь Сидоренко Л.Б. в открытии входной двери квартиры и освобождении ребенка
29.07.10
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения.
Дежурная смена провела осмотр большого зала Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: спуск Маловского, ул. Балковская – ДТП. Трамвай маршрута № 15 упал на автомобиль «Таврия»
Дежурная смена провела работы по извлечению тела Григорьева В.Г., 1956 г.р. из автомобиля «Таврия»
гос.номер 224-81 ОЕ , двое пострадавших госпитализированы.
По адресу: ул. Прохоровская, 18 – часть дерева упала и перегородила проход во двор жилого дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с прохода во двор жилого дома
30.07.10
По адресу: ул. Мечникова, 4, кв.18 – резкий неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого неприятного запаха не обнаружен
31.07.10
Заместитель начальника КУ «Службы – „077”» - Мемориал «411 батарея» - обеспечение мероприятий по празднованию дня ВДВ
Дежурная смена поставленную задачу выполнила в полном объёме.
Житель города – ул. Лабораторная д.6 – упавшее дерево перегородило вход в жилой дом.
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева.
01.08.10
Житель города –
ул. Серова, д.32 – провал покрытия проезжей части.
Дежурная смена осмотрела провал проезжей части и выставила ограждение опасного участка.
Житель города –
 ул. Армейская, д.15 – автомобиль во дворе наехал на трубу ограждения.
Дежурная смена провела освобождение автомобиля с трубы ограждения.
Дежурный врач службы «103» -Водопроводная, д.1 – просьба оказать помощь в снятии, с трамвайного вагона, человека пораженного током.
В связи с отсутствием сотрудников органов дознания работы не проводились.

 
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 349
из них передано:
- в УЖКХ – 17,
- Оказана информационная помощь – 329,
- КП «Зелентрест» – 2,
- ДТП – 1.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(26.07.10 – 01.08.10)

 

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
XІV Міжнародний турнір з боксу памя’ті МСМК Семена Трестіна
23-27.07.10
11:00
м. Одеса,
вул. С.Варламова, 2
спорткомплекс ОНЮА
2.
Чемпіонат України зі скелелазіння серед молоді
28.07-01.08.10
Дніпропетровська обл.,
 м. Нікополь



УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(26.07.10 – 01.08.10)


Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Казковий вернісаж
„Манливий казки дивосвіт”.
26.07.10
12.00
 
Бібліотека-філія № 23
Чорноморського козацтва, 45
Історичне дослідження
„Символи християнства та їх походження”.
27.07.10
11.00
Бібліотека-філія № 37
Марсельська, 14
Літературний портрет
 „Биограф знаменитых людей” (125 років від дня народження Андре Моруа).
27.07.10
12.00
Бібліотека-філія № 35
Космонавтів, 23/1
 
Книжкова виставка
«Я не жалуюсь на тебе, доле: Добре ти вела мене, мов мати»
(до дня народження
І.Я. Франка)
27.07.10
12.00
 
ЦМБ ім. Франко
Книжний пров.,
1-а
Огляд «Літературні портрети у творах А. Моруа (до 125-річчя від дня народження)
27.07.10
14.00
Бібліотека-філія № 41
25-ї Чапаївської дивізії, 5
Книжкова виставка
”Майстер психологічного аналізу” ( до 130-річчя від дня народження укр. письменника і громадського діяча В.Винниченка (1880-1951)
28.07.10
12.00
 
 
 
 
 
Бібліотека-філія № 32
Піонерська, 5а
Літературно-історична подорож
„Хрещення Київської Русі-України”.
28.07.10
12.00
Бібліотека-філія № 8
Б. Хмельницького, 13

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее