03:06:07   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 32

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 32

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.07.10 – 06.08.10)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 57 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 385 звернень громадян.

За звітний період проведено:
27.07.10
– Координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району м. Одеси;
29.07, 05.08.10 – комісія з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси;
29.07.10 – засідання ради опіки та піклування;
05.08.10 – участь ветеранів ВВВ та керівництва райадміністрації в урочистому покладанні вінків і квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави у ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка з нагоди 69-ій річниці початку оборони м.Одеси від німецько-фашистських загарбників»;
06.08.10 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення рейдів з благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Служби допомоги мера».
Контроль за роботою систем центрального опалення та гарячого водопостачання.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2010-2011р.р.
На виконання розпорядження комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації від 19.02.2010 р. №1 «Про стан проведення перевірок з використання газу у побуті» проведено перевірки використання газу у побуті.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
26.07-06.08.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
26.07-06.08.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району
26.07-06.08.10 – робота щодо благоустрою вул. Пушкінської та вул.Буніна.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 184 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 168 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Успенська, 60, пров. Морський, 3,4, вул. Канатна, №№81,100/4, пл.Старосінна, 1, вул.Троїцька, 39, пров.Каретний,5, вул.Софіївська, 5-б, вул.Базарна, 32, вул.Новосельського, 89, пров. Вознесенський, 5.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
26.07-06.08.10 – розгляд звернень громадян;
26.07-06.08.10 – участь у рейдах щодо здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою території м. Одеси;
26.07-06.08.10 – участь у роботі робочої групи з контролю за дотриманням СПД, що здійснюють діяльність на території узбережжя норм діючого законодавства
26.07-06.08.10 – на виконання розпорядження Одеського міського голови від 03.08.2010р. №1532-01р «Про заходи присвячені 69-ій річниці початку оборони м.Одеси від німецько-фашистських загарбників» організовано транспорт для ветеранів ВВВ.

Відділ соціального захисту населення:
26,28.07.10-02,04.08.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
26.07-06.08.10 – участь у 5 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
26.07-06.08.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.08.10 – 06.08.10)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 80 звернень, усі були передані на розгляд керівництву. На особистому прийомі було прийнято 15 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 06.08.2010р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (28 громадян);
- підготовлено відповіді на 7 скарг громадян, 16 відповідей та запитів до організацій та 11 заяв від «Служби допомоги мера»;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (6 заяв);
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг;
- підготовка протоколу до розпорядження щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
- участь у проведені перевірки у складі мобільної робочої групи інвентаризації суб’єктів господарювання, які розташовані в рекреаційної зоні Київського району м. Одеси.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 63 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
За дорученням голови Київської районної адміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Щоденно ведеться збір та аналіз інформації щодо виконання заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації у осінньо-зимовий період 2010-2011 рр. з наданням її до УЖКХ та ПЕК.
Проведені збори з керівниками ОСББ, ЖБК та відомчих житлових будинків з питання оформлення паспортів готовності до експлуатації відповідно до «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду» та погашення заборгованості перед КП «Теплопостачання м. Одеса».
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекому-нікаційного обладнання до внутрішніх електромереж.
Здійснено 6 виїздів для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50” було прийнято 44 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 8;
- протікання внутрішніх комунікацій – 10;
- відсутність електроенергії – 12;
- відсутність холодної води – 10;
- антисанітарний стан прилеглої території – 3;
- відсутність освітлення біля парадної – 1.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовані всі звернення.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі та узгодження дислокації літніх майданчиків.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом 5 громадян з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- протягом тижня здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 13 листам;
- підготовлено та передано до юридичного відділу 2 пакета документів для підготовки матеріалів у суд;
- демонтовано самочинно збудовану торгівельний майданчик на 16 ст. В. Фонтану, пляж «Золотий берег» та самочинно збудовану прибудову за адресою: Люстдорфська дорога, 142;
- проведена сумісна перевірка з представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- участь у роботі комісії по інвентаризації та готовності до використання захисних споруд, які розташовані на території району;
- перевірка стану та організації рятувальної служби на пляжах району;
- перевірка стану та готовності до використання ЗПУ начальника ЦО Київського району;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
05.08.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 9 протоколів про адміністративні правопорушення).
06.08.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 18-ти судових засіданнях;
05.08.10 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 18 питань, з них:
- дозвіл на продаж житла за участю дітей – 1;
- позбавлення батьківських прав – 3;
- призначення опіки (піклування) – 2;
- визначення місця проживання дитини з одним з батьків – 1;
- дозвіл на зняття н/д з реєстраційного обліку – 1;
- дозвіл на придбання житла за участю дитини – 3;
- різне – 8.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
1. Підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі департаменту праці та соціальної політики.
2. Проведення профілактичної бесіди щодо попередження насильства у сім’ї.
3. Участь у нараді з питань організації та проведення виставки квітів на Приморському бульварі 02.09.2010 року.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.08.10 – 06.08.10)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 238 документів, відроблено 94 документа, під контролем – 24; письмових звернень – 141, з них 57 звернень про надання адресної муніципальної допомоги.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 54 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань.
Підготовлено 5 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 17 розпоряджень райадміністрації:
- про узгодження прийняття в експлуатацію завершених будівництвом приватних жилих будинків, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт – 5;
- про затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях – 1;
- про затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки – 3;
- про припинення робіт на об’єктах самочинного будівництва – 8;
Прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. № 1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання територій, покосу трави та поливу прилеглої території.
Участь у нараді з питань будівництва у мкр. ІІІ-4-1,2,3 ж/м «Котовського» під керівництвом заступника міського голови.
Проводиться робота з підготовки та надання матеріалів (тендерна документація) для проведення планової перевірки КРУ.
Підготовка щотижневому звіту про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведена робота щодо звернень громадян, які надійшли на «Телефон довіри міського голови» та Службу допомоги мера (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів конструктивів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги.
Постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній, та припинення їх електроживлення. За звітний період направлено 20 приписів організаціям, що надають інтернет-послуги: ВАТ „Норма-плюс” 1 припис, ВАТ НПП „ТЕНЕТ” – 7 приписів, СПД Бочарниіков – 2 приписи, ВАТ „Фарлеп-Інвест” – 3 приписи, ВАТ „Єлан” – 1 припис. Виконано 22 відключення від електроживлення за адресами: вул. Кримська, 62,64,66,70, вул. Десантна, 18.

 
Підготовка інформації про виконання протоколів доручень:
- міського голови від 08.06.32010р. з питань покращання надання послуг з утримання будинків, прибудинкових територій та взаємодії з мешканцями будинків,
- заступника міського голови з житлово-комунальних питань, надходження комунальних платежів, з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2010-2011р.р., з питань організації роботи спільно з комунальним підприємством „Одеські інженерні мережі”,
- голови Суворовської райадміністрації з питань виконання доручення міського голови від 08.06.32010р. та підготовки наради за участю керівництва комунальних підприємств „ЖКС „Північний” та „ЖКС „Пересипський”, з відпрацювання питань стосовно 5-ти житлових будинків, мешканці яких найчастіше звертались із заявами Служби допомоги мера (15-50).

Відділ благоустрою:
Проведена робота з контролю санітарного стану території району по 1,6,3 дільницях КП ЖКС «Північний» Визначені ділянки, які потребують санітарного очищення та покосу трави.
Доставлено на СОН Шевченко-3 та встановлено силами мешканців додатковий ігровий елемент для дитячого майданчика за рахунок ООО «Мекон». Проведено своєчасне відпрацювання питань на „телефон довіри мера”.
Проведено своєчасне відпрацювання звернень на телефон „Служби допоми мера”.
Проведено рейд по санітарному стану по Десантному бульвару, вул. Южна та вул. Хуторська. Надано 19 приписів щодо усунення порушень Правил благоустрою.
Підготовлено перелік об єктів дорожнього господарства з фото фіксацією для повторного направлення розпоряднику бюджетних коштів – УДГ.
Контролюються питання за протоколами об’їзду голови Суворовської райадміністрації та першого заступника міського голови.
Проведено об їзд території району, складено протокол об’їзду території та проводиться його відпрацювання.
Відпрацьовані комунальні питання ЖБК відповідно до резолюції першого заступника міського голови Ворохаєва А.І., визначені обсяги робіт та необхідного фінансування.
Обстежено незакриті розкопи
Передано документи до Державної виконавчої служби для примусового виконання на осіб, які не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передано інформацію про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКХ та ПЕК.
Розглянуто 32 справи про адміністративні правопорушення.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Робота над Програмою соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2010 рік, яка затверджена рішенням сесії Одеської міської ради від 13.07.2010 р. № 5945-У.
Постійна робота з керівниками підприємств з питання забезпечення податкових та інших надходжень до бюджетів всіх рівнів, а також погашення заборгованості з виплати заробітної плати, податкового боргу та виплати страхових внесків до всіх Фондів.
Проведено роботу з ДПІ у Суворовському районі з отримання інформації щодо суб’єктів господарської діяльності, які мають недоїмку по податку на землю станом на 01.08.2010 р. для подальшої роботи в вирішенні питання по збільшенню надходжень до бюджету від використання земельних ресурсів.
Проведено роботу з керівниками підприємств-боржників з питання запрошення (факсограми, особисті переговори з керівниками, головними бухгалтерами) на нараду 06.08.2010р. з питання погашення заборгованості з оплати податку на землю, збільшення надходжень збору за паркову автомобілів.
06.08.10 – проведено нараду з питання погашення заборгованості.
08.08.10 – забезпечення організованого заїзду дітей до табору відпочинку «Вікторія» (ПП «Яна»).
Проведено роботу з автотранспортними підприємствами району ВАТ «Північтранс», ПП «ЯНА» та ВКП ТОВ «Одесалазсервіс» щодо надання допомоги району автобусами.
03.08.10 – проведення екскурсії по місту Одесі для дітей з малозабезпечених сімей району (ВКП ТОВ «Одесалазсервіс»);
06-07.08.10 – для об’їзду району щодо перевірки санітарного стану території (ВАТ «Північтранс»);
Проведено роботу з підприємствами району з питання благоустрою та утримання прилеглої території у належному санітарному стані (прибирання прилеглої території, своєчасного виконання покосу та поливу території).
04.08.10 – об’їзд підприємств, розташованих по вул. Міколаівська дор., Ат.Головатого, вул. Хуторська, Цегельна, Хаджибєївська дорога, з питань приведення та утримання прилеглих територій у належному санітарному стані.
Своєчасно підготовлено інформацію на протоколи об’їзду району.
Своєчасно розглянуто та надано відповіді на скарги громадян та запити організацій.
Своєчасно розглянуто та надано відповіді на запити громадської приймальні громадської організації «Блок Едуарда Гурвіца» та гарячої лінії «Служба допомоги мера».

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
1. Прийняли участь у 15 судових засіданнях.
2. Підготовлено та направлено 25 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
3. Провели 2 прийоми громадян, на яких надали консультації 17 громадянам.
4. Прийнято на розгляд 15 документів х різних установ та заяв громадян.
5. Підготовлено 8 відповідей громадянам та 2 державним установам.
6. Підготовлено 5 розпоряджень про надання статусу дітям, які залишились без батьківського піклування.
7. Проводилась робота з документами для розгляду на раді опіки та піклування.
8. Підготовлений 1 висновок про доцільність усиновлення дитини іноземними громадянами.
9. Підготовлений 1 висновок про доцільність усиновлення дитини громадянами України.
10. Підготовлено 3 відповіді на вимоги прокуратури Суворовського району.
11. Проведено 2 акти обстеження житлово-побутових умов.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Прийом громадян згідно з графіком
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території.
Під час проведення «Санітарної п’ятниці» перевірено санітарний стан прилеглих територій до медичних закладів та дитячого центру «Молода гвардія».
Направлено листи керівникам дитячої обласної лікарні, дитячої міської поліклініки №1 та дитячого центру «Молода гвардія» щодо благоустрою прилеглої території.
Проведено зустріч та бесіду з керівництвом КЦ «Зоряний» щодо робіт з благоустрою території до Дня незалежності України.
Зустріч з керівниками БТЮ «Тоніка» та ЦПР «Зоресвіт» щодо обговорення проведення концертів для мешканців та гостей району.
Організація та проведення концертної програми для мешканців та гостей району на площі біля фонтану 07-08.08.10 о 18:30.
Проведено нараду з робочою групою щодо питання організації виставки квітів до Дня міста. Зустрічі з представниками фірм, дизайнерами-оформлювачами з питань виготовлення елементів композицій.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 8 відповідей на листи міських управлінь.
Підготовлено 10 відповідей на звернення громадян.
Проведення роботи щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проводяться рейди щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Відповідно протоколу доручень, даних заступником голови районної адміністрації 14.06.2010р., проводиться робота з суб’єктами господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність на території ГП «Лузанівка» з питання дотримання Правил торгівлі та Правил благоустрою.
Спеціалістами відділу організації і контролю торгівлі та побутового обслуговування райадміністрації проводяться «санітарні п’ятниці», у ході яких перевіряється санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг. Станом на 06.08.2010р. складений один прокол.
Суб’єктами господарювання виконані роботи щодо асфальтування проїжджої частини вул. Шилова кут вул. М. Грушевського.
Проводиться робота з підприємцями району щодо асфальтування прилеглих територій за адресою: вул. Висоцького, 6.

Організаційний відділ:
Проводилася щоденна робота по наданню відповідей на звернення громадян на «Телефон довіри міського голови» та call – центр «Служба допомоги мера». Протягом тижня відпрацьовано 11 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 10 – з житлово-комунальних питань, та 82 звернення, які надійшли в call-центр «Служби допомоги мера».
Прийнято 9 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(02.08.10 – 06.08.10)


1. Перераховано до міського бюджету – 2 332,40 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 847,00 тис. грн.
- від продажу – 1 485,40 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 12.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 5.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(02.08.10 – 06.08.10)


1. По состоянию на 02.08.2010 поступления в бюджет составили – 8 150 295, 28 грн.
2. 26-30.07.10 – в бюджет города перечислено 252 121, 40 грн.
3. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 7.
4. Совместно с КП «СМЭП» произведены замеры по 6 парковкам.
5. Получено и рассмотрено 6 обращений граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса» и 4 обращения, поступивших в «Службу помощи мэра».

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(02.08.10 – 06.08.10)

 
Управлением экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности с 02.08.2010 г. по 06.08.2010 г. проведена следующая работа:
Подготовлена и направлена в Главное управление экономики облгосадминистрации информация для включения в Программу развития промышленности Одесской области на 2010-2013 гг.;
Во исполнение резолюции Одесского городского головы Гурвица Э.И. от 09.07.2010 г. № 03-34/1594 относительно проведения в г. Одессе презентации международного стандарта управления персоналом «Investors in People» («Инвесторы в Людей»), выполнена следующая работа:
- проведены переговоры с представителем Украинского национального комитета Международной торговой палаты ICC Ukraine с целью согласования организационных вопросов;
- подготовлено и направлено письмо на имя начальника управления информации Одесского городского совета Щеглова Э.В. с просьбой разместить на официальном сайте Одесского городского совета информацию о проведении вышеуказанного мероприятия;
- начата работа по информированию представителей деловых кругов г. Одессы о предстоящем мероприятии.

Подготовлены предложения относительно реализации проекта «Концепция городской туристической и экскурсионной логистики города Одессы с использованием канатного метро», инициатором которого является ООО ИКЦ «Мысль» (Российская Федерация).
В рамках доработки проекта Стратегического плана экономического развития г. Одессы подготовлено и направлено на имя первого заместителя Одесского городского головы письмо с просьбой поручить департаменту транспортного комплекса и связи Одесского городского совета внести свои дополнения и замечания в проект Стратегического плана, в части раздела «Усовершенствование транспортной инфраструктуры города».
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы Ворохаева А. И. от 02.08.2010 г. № 03-3п/70:
- изучено письмо Генерального консульства Украины в Стамбуле господина Яременка Б.В. относительно организации встреч бизнес кругов Одессы и Стамбула, работающих в ресторанно-гостиничном и туристической сферах;
- на имя начальника управления развития потребительского рынка и защиты прав потребителей Одесского городского совета подготовлены и направлены предложения относительно проведения вышеуказанного мероприятия.
05 августа состоялась встреча Одесского городского головы Гурвица Э. И. с представителями делегации города-порта Ляньюньган (КНР). От управления экономики в этом мероприятии принял участие начальник управления Свобода М.И. Визит носил неофициальный дружественный характер. Цель визита - укрепление добрых отношений между Украиной и Китаем.
Во исполнение резолюции Одесского городского головы Гурвица Э. И. от 13.07.2010 г. № 03-3П/58:
- рассмотрено предложение Вице-мэра г. Марселя Дидье Паракяна относительно участия г. Одессы в проекте «Прованс в Одессе».
- на имя Одесского городского головы Гурвица Э.И. подготовлены и направлены предложения относительно реализации вышеуказанного проекта.
С целью систематизации и координации работы в стратегическом и долгосрочном прогнозировании Одесской области, подготовлена информация касательно перечня программ (стратегий) развития города Одессы на среднесрочный и долгосрочный период, которая направлена в Главное управление экономики Одесской областной администрации.
Во исполнение п. 3 протокола поручений, данных городским головой от 24.04.2009г. №03-446/исх., проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. № 03-04/исх.
Проведено обновление электронной базы данных незадействованых помещений, земельных участков, оборудования, объектов незавершенного строительства.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 18.06.10 г. № 03-03/527 относительно письма Главного управления экономики Одесской областной государственной администрации, в рамках Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2009-2010 гг., подготовлена и направлена ежемесячная информация по рейтингу развития малого предпринимательства в г. Одессе.
Во исполнение распоряжения городского головы от 19.07.2010 г. № 1433-01р «Про створення робочої групи з розробки заходів щодо стабілізації роботи міського електротранспорту та подальшого його розвитку», поручения городского головы от 19.07.2010 г. № 03-01/160, резолюции первого заместителя городского головы от 20.07.2010 р. № 03-01/160, учитывая письмо Министерства по вопросам жилищно-коммунального хозяйства Украины от 07.07.2010 г. № 7/12-7099, зарегистрированного исполнительным комитетом Одесского городского совета от 12.07.2010 г. № 03-01/160 по вопросам стабилизации работы городского электротранспорта, управлением экономики совместно с департаментом финансов и коммунальным предприятием «Одесгорэлектротранс» подготовлены предложения, согласно своей компетенции, и отправлены в адрес заместителя городского головы.
Во исполнение п. 4 Одесского городского совета от 05.04.2007 г. № 1118-V «Про встановлення для підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Одеси, розміру частки прибутку, яка підлягає зарахуванню до бюджету м. Одеси» с изменениями и дополнениями и на письмо от 19.04.2007 г. № 212/исх-гс, управление предоставило секретарю Одесского городского совета информацию о распределении чистой прибыли, полученной коммунальными предприятиями за 1 полугодие 2010 года.
Рассмотрено обращение ЖСК «Моряк - 6» по поводу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Космонавта Комарова, 10. Подготовлен и направлен ответ директору ЖСК «Моряк - 6» с замечаниями к представленным документам.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ
И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(02.08.10 – 06.08.10)


За отчетный период было зарегистрировано 112 входящих документа:
- органов государственной власти – 20,
- юридических лиц – 54,
- физических лиц-предпринимателей – 38 документов.

Направлено – 15 ответов.
По состоянию на отчетный период в Бюро нет контрольных документов, срок исполнения которых истек.

- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 15
• на регистрацию технического паспорта вывески – 7

- количество отказов:
• в регистрации технического паспорта вывески – 1

- установлено приоритетов – 14
- принято заявок на получение разрешений на право использования местной символики – 15

- принято участий в судебных заседаниях – 5
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 5
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 45

- в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 322.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(02.08.10 – 08.08.10)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 196 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 93 ед.
- по троллейбусу – 103 ед.
в выходные дни в количестве 163,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 80 ед.
- по троллейбусу – 83,5 ед.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 8 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 108 вагонов,
- троллейбус – 133 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(02.08.10 – 08.08.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
02.08.10
 
Начальник КУ «Служба – „077”» - мемориальный комплекс 411 батарея – обеспечение мероприятий, посвященным дню ВДВ
Дежурная смена провела работы по обеспечению мероприятий во время празднования дня ВДВ
03.08.10
 
По адресу: Лидерсовский бульвар, 15 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
04.08.10
 
По адресу: ул. Аэропортовская, 5 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Лунина, 7-б, кв.80 – неисправная ртутно-кварцевая медицинская лампа
Дежурная смена изъяла у хозяйки квартиры Цвигерс Н.Г. ртутно- кварцевую медицинскую лампу, для дальнейшей утилизации
По адресу: пер. Пионерский, 8 (летний лагерь «Знамя») – падение дерева на газовую магистраль и линию электропередач
Дежурная смена провела уборку и распиловку упавшего дерева
По адресу: ул. Мастерская, 2 – падение части дерева на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку части дерева
По адресу: ул. Рыбачья балка, 2 – труп мужчины на фундаменте недостроенного здания
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам служб «103» и «102» в снятии трупа с арматуры
05.08.10
По адресу: ул. Матросский спуск, 14 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена совместно с КП «Горзелентрест» провела распиловку и уборку упавшего дерева
06.08.10
По адресу: ул. Б.Арнаутская, 2а, кв. 7 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Тенистая, 10, кв. 23 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
07.08.10
По адресу: ул. Бочарова, 36, кв.37 – разлита жидкость металлического цвета, предположительно ртуть
Дежурная смена провела сбор жидкости и передала сотрудникам Суворовского РОВД для экспертизы
По адресу: пер. Обсерваторный, 6, кв.30 –заклинило замок входной двери в квартиру
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке, 1935 г.р., по открытию входной двери квартиры
08.08.10
По адресу: ул. Александра Невского, 47а (Детский сад №80) – упавшая часть дерева перегородила пешеходную дорожку
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с пешеходной дорожки

 

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 349
из них передано:
- в УЖКХ – 18,
- Оказана информационная помощь – 336,
- КП «Зелентрест» – 1,
- Ртуть – 5.

  

 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(02.08.10 – 08.08.10)

 

№№
з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Чемпіонат України
зі скелелазіння
(трудність, швидкість)
05-08.08.10
м. Одеса,
скеледром
2.
Міжнародний турнір з футболу
«Генерація -2012»
02-09.08.10
м. Львів

 

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(02.08.10 – 08.08.10)

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
День милосердя:
«Літа на осінь повернули»
02.08.10
10:00
Бібліотека-філія № 47
До 130-річчя Володимира Винниченка
День автора „Дитячі оповідання В.Винниченка"
05.08.10
Бібліотека-філія № 45
Книжкова виставка, літературна година «Чесність із собою» (130 років з дня народження В.К.Винниченка)
05.08.10
15:00
Бібліотека-філія № 16
Година розваг „Читаємо К.Чуковського"
06.08.10
Бібліотека-філія № 21
Година повідомлень «Епохальна постать Богдана Хмельницького»
(до 415 – річчя від дня народження)
06.08.10
13:30
Бібліотека-філія № 1
Бібліографічний огляд «Своєрідність художнього світу В.Винниченка»
07.08.10
12:00
Бібліотека-філія № 1
Виставка-портрет В. Винниченка „Письменник. Публіцист. Державній діяч"
07.08.10
11:00
Бібліотека-філія № 35

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее