19:05:24   |   11 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 33

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 33

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.08.10 – 13.08.10)


За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 12 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 230 звернень громадян.

За звітний період проведено:
10.08.10 – Координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району м. Одеси;
12.08.10 – комісія з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси;
12.08.10 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення рейдів з благоустрою території району. Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Служби допомоги мера».
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2010-2011 р.р.
Контроль за проведенням робіт з ремонту фасадів будинків та благоустрою вул. Пушкінської.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
09-13.08.10
– розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов'язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об'єктів;
09-13.08.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
09-13.08.10 – робота щодо благоустрою вул. Пушкінської та вул.Буніна.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 87 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 87 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Пантелеймонівська, 97; вул. Грецька, 23; вул. Чорноморська, 8; вул. Софіївська, 23; вул. Армійська, 11; Фонтанська дорога, 113.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
09-13.08.10 – розгляд звернень громадян;
09-13.08.10 – участь у рейдах щодо здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою території м. Одеси;
10.08.10 – участь у виїзному засіданні робочої комісії щодо перевірки фактів улаштування тимчасової парковки за адресою Фонтанська дорога, 49/1;
12.08.10 – участь у роботі робочої групи з контролю за дотриманням СПД, що здійснюють діяльність на території узбережжя, норм діючого законодавства;
13.08.10 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

Відділ соціального захисту населення:
09,11.08.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
09-13.08.10
– участь у 4 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
12.08.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.08.10 – 13.08.10)

 
За звітний період до керівництва Київської райадміністрації надійшло 234 звернення. На особистому прийомі було прийнято 9 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 13.08.2010 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (21 громадянин);
- підготовлено відповіді на 6 скарг громадян, 4 відповіді та запитів до організацій та 10 заяв від «Служби допомоги мера»;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (5 заяв);
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг;
- підготовка протоколу до розпорядження щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 23 листа та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
За дорученням голови Київської районної адміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Щоденно ведеться збір та аналіз інформації щодо виконання заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації у осінньо-зимовий період 2010-2011 рр. з наданням її до УЖКХ та ПЕК.
Проведені збори з керівниками ОСББ, ЖБК та відомчих житлових будинків з питання оформлення паспортів готовності до експлуатації відповідно до «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду» та погашення заборгованості перед КП «Теплопостачання м. Одеса».
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекому-нікаційного обладнання до внутрішніх електромереж.
Здійснено 8 виїздів для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться інвентаризація мереж тепло-, водо-, електропостачання, яки знаходяться на балансі ОСББ та ЖБК.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50” було прийнято 58 звернень громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 14;
- протікання внутрішніх комунікацій – 6;
- відсутність електроенергії – 27;
- відсутність холодної води – 9;
- відсутність освітлення на сходовій клітині – 2.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 40 звернень. По 18 зверненням проводиться робота.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- розглянуто та надано відповіді на 8 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі та узгодження дислокації літніх майданчиків.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
09.08.2010
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло до прокуратури Київського району м. Одеси відносно незадовільного закриття розкопки по Люстдорфській дорозі, 92, 94. Відповідь надана.
10.08.2010
- розглянуто звернення голови правління ЖБК «Китобійний-6», відносно вирішення проблем з домом. Надана попередня відповідь;
- розглянуто звернення голови правління ЖБК «Київський-17», відносно встановлення юніпаркерів біля дому. Відповідь надана.
11.08.2010
- розглянуто звернення голови правління СКІ «Одеса-Баскет», відносно встановлення фізичних припин за адресою: вул. Варненська, 19, 19/8. Відповідь надана.
12.08.2010
- розглянуто звернення мешканців будинку № 71 по вул. Левітана відносно провалу на прибудинковій території. Направлено листа до «Інфікс водоканал» для розгляду можливості відновлення місця провалу;
- розглянуто звернення голови СОН «Тульський», відносно відновлення місця розкопки по вул. Тульська. Відповідь надана.
13.08.2010
- розглянуто звернення громадянина, відносно встановлення трамвайних зупинок у пгт. Червоний хутір. Відповідь надана.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом 9 громадян з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- протягом тижня здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 24 листам;
- підготовлено та передано до юридичного відділу 4 пакета документів для підготовки матеріалів у суд;
- демонтовано самочинно збудовану прибудову за адресою: Люстдорфська дорога, 146/в;
- демонтовано гаражу стоянку за адресою: вул. Бригадна.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- участь у засіданні штабу по координації дій з проведення заходів та мінімалізації негативних наслідків надзвичайних ситуацій, пов’язаних з пожежною небезпекою;
- участь у заняттях з правової підготовки у складі управління з НС та ЦЗН ОМР;
- участь у роботі комісії по інвентаризації та готовності до використання захисних споруд, які розташовані на території району;
- перевірка стану та організації рятувальної служби на пляжах району;
- контроль штабного об’єктового тренування в ВАТ «Промзв'язок»;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
12.08.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 10 протоколів про адміністративні правопорушення).
13.08.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
1. Підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі департаменту праці та соціальної політики;
2. проведення профілактичної бесіди щодо попередження насильства у сім’ї;
3. участь у нараді з питань організації та проведення виставки квітів на Приморському бульварі 02.09.2010 року.

Відділ освіти:
10.08.2010 року організований відпочинок дітей пільгового контингенту у позаміському таборі «Чайка» смт. Сергіївка.
Проведена робота по підготовці підсумкового кольорового інформаційного буклету за підсумками 2009-2010 н.р.
Проведена кадрова робота з молодими фахівцями з метою працевлаштування у заклади освіти району.
Проводиться щорічна робота з ведення обліку дітей та підлітків шкільного віку, згідно з Інструкцією з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітні 2000р. № 646.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.08.10 – 13.08.10)


За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 126 документів, відроблено 112 документа, під контролем – 61; письмових звернень – 179, з них 57 звернень про надання адресної муніципальної допомоги.


По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 54 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань.
Підготовлено 7 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 4 розпорядження райадміністрації:
- про узгодження прийняття в експлуатацію завершених будівництвом приватних жилих будинків, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт;
- про затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях;
- про затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;
- про припинення робіт на об’єктах самочинного будівництва;
Прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання територій, покосу трави та поливу прилеглої території.
Проводиться робота з підготовки та надання матеріалів (тендерна документація) для проведення планової перевірки КРУ.
Підготовка щотижневому звіту про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Участь у комісії за участю представників управління житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Одеської міської ради, КП „Теплопостачання міста Одеси”, північної дільниці міськводопроводу з виїздом на місце за адресою: ТСББ „Супутник”, вул. Жоліо Кюрі, 70 з питання недостатнього напору холодної води.
Організовано та проведено нараду за участю керівництва Суворовської райадміністрації, управління ЖКГ та ПЕК Одеської міської ради, управління пенсійного фонду України в Суворовському районі, управління соціального захисту населення у Суворовському районі департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради, ВАТ „Одесаобленерго”, КП „Теплопостачання міста Одеси”, ВАТ „Інфокс”, ТОВ „РАФплюс”, ВАТ „Одесагаз”, Асоціації житлово-будівельних кооперативів та товариств співвласників багатоквартирних будинків „Житловий союз” з головами правлінь ЖБК та ТСББ з питань передачі зовнішніх інженерних мереж на баланс відповідним енергопостачаючим підприємствам, переводу населення, яке мешкає в будинках ЖБК та ТСББ на прямі розрахунки за житлово-комунальні послуги, надання адресної муніципальної допомоги та житлової субсидії.
Проведена перевірка 11 причалів з питання наявності плавзасобів.
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та Службу допомоги мера (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів конструктивів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги.
Постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній, та припинення їх електроживлення. За період з 09.08.2010р. по 13.08.2010р. направлено 20 приписів організаціям, що надають інтернет-послуги: ВАТ „Норма-плюс” 1 припис, ВАТ НПП „ТЕНЕТ” – 7 приписів, СПД Бочарниіков – 2 приписи, ВАТ „Фарлеп-Інвест” – 7 приписів, ВАТ „Єлан” – 3 приписи.
Підготовка інформації про виконання протоколів доручень:
- міського голови Е.Й. Гурвіца від 08.06.32010р. з питань покращання надання послуг з утримання будинків, прибудинкових територій та взаємодії з мешканцями будинків,
- заступника міського голови Пруцакова В.В. з житлово-комунальних питань, надходження комунальних платежів, з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2010-2011р.р., з питань організації роботи спільно з комунальним підприємством „Одеські інженерні мережі”.

Відділ благоустрою:
Проведена робота по контролю санітарного стану території району по 1, 5, 6 дільницях КП ЖКС «Пiвнiчний». Визначені ділянки, які потребують санітарного очищення та покосу трави.
Погоджено розміщення дитячого майданчика за адресою вул. Сахарова, 36.
Проведено своєчасне відпрацювання питань на „телефон довіри мера”.
Проведено рейд по санітарному стану Десантного бульвару, 7 Суворовської райадміністрації.
Відпрацьовано звернення ЖБК у кількості 40 листів з комунальних питань, визначені обсяги робіт та необхідне фінансування.
Спільно з УДГ проведено об’ їзд території району щодо визначення першочергових об’єктів капітального ремонту.
Підготовлено кошторис на виконання робіт по програмі „Равенство” по вул. С. Ядова.
Проведена спільно з громадською організацією ”Блок Едуарда Гурвіца” перевірка звернень по території КП «ЖКС «Пересипський» по 19-ти адресах, по території КП «ЖКС «Північний»-36-ть.
Проведено обстеження санітарного стану санітарно-захисної зони естакади ОМТП.
Перевірено стан зупинок по вул. От. Головатого та Чорноморського козацтва.
Проведено обстеження тічей по Хаджибеївській дорозі.
Контролюються питання за протоколами об’їзду голови Суворовської райадміністрації та першого заступника міського голови.
На розгляді адміністративної комісії знаходиться 8 протоколів.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Робота над Програмою соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2010 рік, яка затверджена рішенням сесії Одеської міської ради від 13.07.2010 р. № 5945-У.
Постійна робота з керівниками підприємств з питання забезпечення податкових та інших надходжень до бюджетів всіх рівнів, а також погашення заборгованості з виплати заробітної плати, податкового боргу та виплати страхових внесків до всіх Фондів.
Проведено роботу з ДПІ у Суворовському районі з отримання інформації щодо суб’єктів господарської діяльності, які мають недоїмку по податку на землю станом на 01.08.2010 р. для подальшої роботи в вирішенні питання по збільшенню надходжень до бюджету від використання земельних ресурсів.
Своєчасно підготовлено протокол наради, проведеної 06.08.2010р. з питання погашення заборгованості з оплати податку на землю, збільшення надходжень збору за паркову автомобілів.
Підготовлено проект розпорядження райадміністрації щодо інвентаризації земель Куліндоровського промвузла.
Підготовлено інформацію до прокуратури з питання баз-стоянок маломірних суден.
Проведено роботу з автотранспортними підприємствами району щодо надання допомоги району автобусами.
Проведено роботу з підприємствами району з питання благоустрою та утримання прилеглої території у належному санітарному стані (прибирання прилеглої території, своєчасного виконання покосу та поливу території), з метою усунення недоліків, виявлених під час об’їзду району (10.08.10г. та 11.08.10г.).

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Прийом громадян згідно з графіком.
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території.
Проведено зустріч та бесіду з керівництвом КЦ «Зоряний» щодо проведення спільних заходів до Дня незалежності України та Дня знань.
Зустріч з керівниками БТЮ «Тоніка» та ЦПР «Зоресвіт» щодо обговорення проведення концертів для мешканців та гостей району.
Організація та проведення концертної програми для мешканців та гостей району на площі біля фонтану 13-15.08.10 о 18:30.
Проведено нараду з робочою групою щодо питання організації виставки квітів до Дня міста. Зустрічі з представниками фірм, дизайнерами-оформлювачами з питань виготовлення елементів композицій
Перевірка щодо виконання приписів(дитяча обласна лікарня, дитяча міська поліклініка №1 та дитячий центр «Молода гвардія ) за результатами проколу доручень, даних головою РА після об’їзду від - 30.08.10р.
Надання інформації багатодітним родинам щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 10 відповідей на листи міських управлінь.
Підготовлено 8 відповідей на звернення громадян.
Проведення роботи щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проводяться рейди щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Робота з суб’єктами господарювання щодо оновлення фасадів на території району. Станом на 13.08.10р. суб’єктами господарювання: ФОП Павлов В.Ф. (шиномонтаж) – Миколаївська дорога, 201; ФОП Кривицький В.В. (автомийка) – Миколаївська дорога, 221 роботи з ремонту фасадів виконані у повному обсязі.
Відповідно протоколу доручень, даних заступником голови районної адміністрації 14.06.2010р., проводиться робота з суб’єктами господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність на території ГП «Лузанівка» з питання дотримання Правил торгівлі та Правил благоустрою.
Робота з суб'єктами господарювання з питання підготовки до міського об'їзду району, який відбувся 10.08.2010р. та 11.08.2010р.
Спеціалістами відділу організації і контролю торгівлі та побутового обслуговування райадміністрації проводяться «санітарні п’ятниці», у ході яких перевіряється санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг. За період з 09.08.2010р. по 13.08.2010р. складено два адміністративних протоколи за ст. 152 КУоАП.
Суб’єктами господарювання виконані роботи щодо асфальтування прилеглих територій за адресою: вул. Висоцького, 6.

Організаційний відділ:
Проводилася щоденна робота по наданню відповідей на звернення громадян на «Телефон довіри міського голови» та call – центр «Служба допомоги мера». Протягом тижня відпрацьовано 19 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 1 – з житлово-комунальних питань, та 122 звернення, які надійшли в call – центр «Служби допомоги мера».
Прийнято 3 звернення громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(09.08.10 – 13.08.10)


1. Перераховано до міського бюджету – 3 366,80 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 1 050,00 тис. грн.
- від продажу – 2 316,80 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 9.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 5.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(09.08.10 – 13.08.10)

 
1. По состоянию на 09.08.2010 поступления в бюджет составили – 8 468 414, 08 грн.
2. 09-13.08.10 – в бюджет города перечислено 318 118, 80 грн.
3. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 8.
4. Получено и рассмотрено 4 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса» и 3 обращения, поступивших в «Службу помощи мэра».

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(09.08.10 – 13.08.10)


Во исполнение распоряжения Одесского городского головы Гурвица Э.И. от 16.12.2008 г. № 1509-01р «Про створення робочої групи з розробки термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи» подготовлена и направлена соответствующая информация в Главное управление экономики облгосадминистрации, первому заместителю городского головы и в организационный отдел.
Подготовка и согласование проекта распоряжения городского головы «Про зняття з контролю розпоряджень Одеського міського голови від 12.02.2009 року № 105-01р «Про затвердження термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи в м. Одесі» та від 16.12.2008 року № 1509-01р «Про створення робочої групи з розробки термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи»».
Продолжалась работа по формированию новой редакции паспорта города Одессы.
Подготовка и согласование проекта распоряжения городского головы «О разработке Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2011 год».
На запрос начальника Государственной жилищно-коммунальной инспекции о предоставлении перечня необходимых документов для согласования тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, на услуги теплоснабжения подготовлен и направлен ответ.
Во исполнение распоряжения городского головы от 22.01.2008 года №1701-р и пп. 8, 9 протокольного поручения, данного первым заместителем городского головы от 26.05.2010 года № 03-450/исх., подготовлена и направлена информация первому заместителю городского головы, директору департамента финансов о выполнении коммунальными предприятиями плановых показателей налога на прибыль, дивидендов и целевого фонда за 1-е полугодие.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009 г. № 03-04/исх.
Во исполнение резолюции Одесского городского головы от 09.07.2010 г. № 03-34/1594 относительно проведения в г. Одессе презентации стандарта «Investors in People» («Инвесторы в Людей») продолжается работа по информированию представителей деловых кругов г. Одессы о предстоящем мероприятии.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 04.08.2010 г. № 03-03/692:
- подготовлена и представлена в Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации информация относительно инвестиционных проектов, которые находятся на стадиях разработки, проектирования и реализации;
- представлен отчет первому заместителю Одесского городского головы Ворохаеву А. И. о проделанной работе.

Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 02.08.2010 г. № 03-03/674:
- подготовлена и представлена информация в Главное управление внешнеэкономической деятельности и европейской интеграции Одесской областной государственной администрации относительно инвестиционных проектов, которые находятся на стадиях разработки, проектирования и реализации;
- представлен отчет первому заместителю Одесского городского головы Ворохаеву А.И. о проделанной работе.

Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 02.08.2010 г. № 03-Д/146:
- изучено обращение депутатов Одесского городского совета касательно предоставления копий стратегических документов города Одессы с целью их совершенствования, заместителю директора юридического департамента Одесского городского совета представлена соответствующая информация.

Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 21.01.2010 г. № 26-01р «О создании экспертного Комитета стратегического планирования экономического развития г. Одессы, функционирующего в рамках реализации Проекта международной технической помощи «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность», продолжается работа по разработке Проекта Стратегического плана экономического развития г. Одессы.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 30.07.2010 г. № 03-34/1723, на его имя подготовлены предложения относительно сотрудничества с National Business Brokers Ukraine (NBB).
Во исполнение резолюции управляющей делами исполнительного комитета Одесского городского совета Ершовой Т.Н. от 02.08.2010 г. № 03-1066/вых, на имя начальника организационного отдела департамента организационно-кадрового и документального обеспечения и контроля Одесского городского совета подготовлена информация относительно п. 1 поручения, данного первым заместителем городского головы от 09.08.2010 г. № 03-754/исх. по вопросу определения управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности уполномоченным органом за эффективной деятельностью КП «Питание».
Подготовлены предложения относительно реализации проекта «Единое инвестиционное окно».

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ
И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(09.08.10 – 13.08.10)


За отчетный период был зарегистрирован 61 входящий документ:
- органов государственной власти – 17,
- юридических лиц – 26,
- физических лиц-предпринимателей – 18 документов.

Направлено – 15 ответов.
По состоянию на отчетный период в Бюро нет контрольных документов, срок исполнения которых истек.

- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 15
• на регистрацию технического паспорта вывески – 7

- количество отказов:
• в регистрации технического паспорта вывески – 1

- установлено приоритетов – 14
- принято заявок на получение разрешений на право использования местной символики – 15

- принято участий в судебных заседаниях – 3
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 4
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 45

- в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 322.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(09.08.10 – 15.08.10)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 206,2 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 105 ед.
- по троллейбусу – 101,2 ед.
в выходные дни в количестве 158,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 78 ед.
- по троллейбусу – 80,5 ед.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 7 троллейбусов и 1 трамвай.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 119 вагонов,
- троллейбус – 137 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(09.08.10 – 15.08.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
09.08.10
 
По адресу: ул. Балковская, 27 – упавшая часть дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева
10.08.10
 
По адресу: ул. Приморская, 26 – кот сидит на крыше здания и не может самостоятельно спуститься
Дежурная смена сняла кота с крыши и передала жильцам
По адресу: Ольгиевский сп., 5, кв. 14 – разбиты два медицинских термометра.
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 6 гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Канатная, 79 – упавшая часть дерева перегородила проезжую часть дороги и тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева
По адресу: ул. Левитана, 79, кв. 19 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
11.08.10
 
По адресу: ул. Пантелеймоновская, 88, кв.19 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – ртуть в мобильном телефоне
Дежурная смена провела очистку мобильного телефона от шариков ртути
По адресу: ул. Армейская, 18 – упавшая часть дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с проезжей части дороги
12.08.10
По адресу: ул. Софиевская, 26, школа №37 – угроза обрушения водосточной трубы
Дежурная смена оказала помощь администрации школы, закрепив водосточную трубу
По адресу: ул. Мельницкая, угол ул. Михайловской – упавшая часть дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с проезжей части
13.08.10
Начальник КУ «Служба – „077”» - ул. Екатериненская, 14 – обеспечение электроэнергией
 КУ «Служба – „077”» и департамента оборонной работы
Дежурная смена провела работу по обеспечению электроэнергией КУ «Служба – „077”» и департамента оборонной работы, в период планового выключения электроэнергии
Начальник КУ «Служба – „077”» - Городской Сад – обеспечения безопасности при проведении музыкального проекта «Одесский дворик»
Дежурная смена оказала помощь городским службам в обеспечении безопасности при проведении музыкального проекта «Одесский дворик».
14.08.10
По адресу: ул. Пироговская, 411 ОВГ – установка вентиляторной системы
Дежурная смена провела установку вентиляторной системы в ЛОР отделении ОВГ по просьбе ветерана войны
По адресу: ул. Южная, 22 – дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Дидрихсона, 4 – часть дерева упала на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Дидрихсона, 13 – часть дерева упала на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Михайловская, 11 – часть дерева повисла на электропроводах
Дежурная смена провела обследование опасного участка и установила ограждение. Информация передана в «Горэлектросети»
15.08.10
По адресу: ул. Малиновского, 27, кв.40 – труп мужчины на крыше пристройки дома
Дежурная смена оказала плмощь работникам морга по снятию с крыши пристройки дома трупа мужчины, Доценко Н.С., 1937 г.р., выпавшего из окна 8-го этажа
По адресу: ул. Кузнечная, 2 – резкий неприятный запах на улице.
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого неприятного запаха не обнаружен.

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 419
из них передано:
- в УЖКХ – 23,
- Оказана информационная помощь – 387,
- КП «Зелентрест» – 5,
- Ртутть – 4.

 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(09.08.10 – 15.08.10)

 

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
 
Чемпіонат світу зі спортивного орієнтування (ТРО)
 
07-14.08.10
Норвегія,
м. Тронхейн
2.
 
Всеукраїнські молодіжні ігри
зі скелелазіння
 
12-15.08.10
м. Одеса,
скеледром

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(09.08.10 – 15.08.10) 

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Вікторина
„З казкою навчаємось,
до школи збираємось”.
10.08.10
11:00
Бібліотека-філія № 22
Літературна виставка до дня народження Івана Франка «Титан праці».
10.08.10
12:00
ЦМБ ім. Франко
Читальний зал
Літературні читання
«Сміх Зощенка» (до 115-річчя від дня народження)
10.08.10
15:30
Бібліотека-фі­лія № 41
Літературна композиція„Світе тихий, краю милий, моя Україно!”.
11.08.10
13:00
Бібліотека-філія № 10
Літературна виставка «Шляхом Української Державності»
12.08.10
11:00
Бібліотека-філія № 3

  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

11, 12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее