10:17:00   |   15 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 35

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 35

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.08.10 – 27.08.10)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 12 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 315 звернень громадян.

Проведено:
17.08.10
– засідання Координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету Приморського району м. Одеси та державного бюджету у 2010 році;
19,26.08.10 – комісія з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси;
20.08.10 – засідання адміністративної комісії;
24.08.10 – участь керівництва райадміністрації та представників громадськості району в урочистій церемонії покладання квітів до пам’ятника Т.Г. Шевченка з нагоди відзначення 19-ї річниці Незалежності України;
25.08.10 – Координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району м. Одеси.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення заходів з благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Служби допомоги мера».
Контроль за роботою систем центрального опалення та гарячого водопостачання.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2010-2011р.р.
Контроль за проведенням робіт з ремонту фасадів будинків та благоустрою вул. Пушкінської і Привокзальної площі.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
16-27.08.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
16-27.08.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул.Колонтаївська, Фонтанська дорога, територія прилегла до залізничного вокзалу);
16-27.08.10 – робота щодо благоустрою вул. Пушкінської та вул.Буніна.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 152 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 87 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: пров. Катаєва,1; пров.2-й Куліковський, 3А; вул.Ольгіївська, 6; Старосінна площа, 1; вул. Канатна, 2.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
16-27.08.10 – розгляд звернень громадян;
16-27.08.10 – участь у рейдах щодо здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою території м. Одеси;
19,26.08.10 – участь у роботі робочої групи з контролю за дотриманням СПД, що здійснюють діяльність на території узбережжя, норм діючого законодавства;
18,20,25,27.08.10 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

Відділ соціального захисту населення:
16,18,25.08.10
– прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
16-27.08.10 – участь у 14 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
19,26.08.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.08.10 – 29.08.10)


За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 256 документа, письмових звернень – 344.


По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 45 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань та 11 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Проведено обстеження територій КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглих до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання територій, покосу трави та поливу прилеглої території.
Проводиться робота з підготовки та надання матеріалів (тендерна документація) для проведення планової перевірки КРУ.
Проведено роботу з «Парксервис» з питання укладання договорів.
Видано припис кооперативу «Кабельщик» про припинення самовільного будівництва.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Прийняли участь у семінарі-практикумі «Актуальні питання функціонування об’єднань співвласників багатоквартирних будинків».
Ведеться постійна робота спільно з КП «Одеські інженерні мережі» з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній, та припинення їх електроживлення. За період з 16.08.2010р. по 27.08.2010р. направлено 44 приписи організаціям, що надають інтернет-послуги: ВАТ „Норма-плюс” 6 приписів,ВАТ НПП „ТЕНЕТ” – 16 приписів, СПД Бочарников – 3 приписи, ВАТ „Фарлеп-Інвест” – 16 приписів, ВАТ „Єлан” – 3 приписи.
Виконано 13 відключень від електроживлення за адресами: вул. Марсельська, 26, 28, Ак. Заболотного, 35, Днепропетровская дор., 125/1, 125/2, 125. Виконано 12 відключеннь від електроживлення за адресами: вул. Кримська, 62,64, вул Десантна, 14, 18.
Здійснювали виїзди з питань самовільного будівництва за адресами:
- вул. Маловського, 26
- вул С. Хорошенко, 21
- пров. Лютневий, 5
- вул.1-я Сортувальна, 42, кв. 9 – з питання течи каналізації

Відділ благоустрою:
Проведені повторні зустрічі орендарів та підприємців з питання дольової участі у виконанні робіт з благоустрою за адресою: Дніпропетровська дорога, 108.
Проведений рейд по санітарному стану по вул. Ген. Бочарова 43-47, скверу, надані приписи щодо санітарного стану та асфальтування прилеглої території аптеці АКС та магазину «Парковий». Асфальтування виконано.
Проаналізовані звернення голів ЖБК та керівників ОСББ з питань благоустрою (45 звернень), проведено зустрічі та виходи на місця.
Відпрацьовані протоколи об’їзду території Суворовського району першим заступником міського голови 10.08 та 11.08. Підготовлено звіт на МВК.
Проведено обстеження місць для встановлення нових 12 дитячих ігрових майданчика, складено плани робіт з благоустрою , виконання знаходиться під контролем відділу.
Відпрацьовані питання з благоустрою території по пр. Добровольського, 151/1 (ЖБК).
Проконтрольовано очищення підвалів по пр. Добровольського, 138, 126/1.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Ведеться робота над Програмою соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2010 рік, яка затверджена рішенням сесії Одеської міської ради від 13.07.2010 р. № 5945-У.
Постійно ведеться робота з керівниками підприємств з питання забезпечення податкових та інших надходжень до бюджетів всіх рівнів, а також погашення заборгованості з виплати заробітної плати, податкового боргу та виплати страхових внесків до всіх Фондів.
Проведено роботу з ДПІ у Суворовському районі з отримання інформації щодо суб’єктів господарської діяльності, які мають недоїмку по податку на землю станом на 20.08.2010 р. для подальшої роботи в вирішенні питання по збільшенню надходжень до бюджету від використання земельних ресурсів.
26.08.2010р. проведено нараду з питання погашення заборгованості з оплати податку на землю та заборгованості із виплати заробітної плати за участю ДПІ, Пенсійного фонду, Департаменту праці та соціальної політики, прокуратури з запрошенням керівників підприємств-боржників.
Проведено роботу з автотранспортними підприємствами району щодо надання допомоги району автобусами та вантажним транспортом з метою організації загальноміських заходів на честь святкування Дня міста (згідно графіку з 31 серпня по 02 вересня 2010 року).
Проведено роботу з підприємствами району з питання благоустрою та утримання прилеглої території у належному санітарному стані (прибирання прилеглої території, своєчасного виконання покосу та поливу території).
Своєчасно розглянуті та надані відповіді на скарги громадян та запити організацій.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнята участь у 11 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 16 запитів та листів до різних установ та державних органів.
11 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено:
- 3 розпорядження про присвоєння дитині прізвища, ім’я та по батькові:
- 2 розпорядження про надання статусу дітям, які залишились без батьківського піклування:
- 5 розпоряджень про влаштування до дитячого державного закладу дітей, які залишились без батьківського піклування:
- 1 розпорядження про призначення опіки над дитиною над дитиною-сиротою.
Проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 9 документів.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведенні бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території.
Проведена зустріч з керівниками БТЮ «Тоніка» та ЦПР «Зоресвіт» щодо проведення концертів до Дня Незалежності України для мешканців та гостей району.
Організація виступу Одеського муніципального оркестру на площі біля фонтану 21.08.2010р. о 18.00.
Організація та проведення концертної програми, присвяченої Дню Незалежності України на площі біля фонтану 24.08.2010р. о 18.00.
27.08.10 – в райадміністрації проведено свято «Першого дзвоника» для дітей-сиріт та дітей під опікою з розважальною програмою та врученням подарків.
Надання інформації багатодітним родинам щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів.
Проведення підготовчих робіт щодо проведення виставки квітів на Приморському бульварі (зустрічі з представниками фірм, дизайнерами-оформлювачами з питань виготовлення елементів композицій).

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведена робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проводяться рейди щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Відповідно протоколу доручень, даних заступником голови районної адміністрації 14.06.2010р., проводиться робота з суб’єктами господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність на території ГП «Лузанівка» з питання дотримання Правил торгівлі та Правил благоустрою.
Суб’єктами господарювання ФО-П Благодарь В.І. - вул. Червонослобідська, 29; ТОВ «Олімп» - Дніпропетровська дорога, 108; ОКМТ «Облкопснаб» - вул. От. Головатого, 161 – роботи з відновлення фасадів виконані.
Проводяться «санітарні п’ятниці», у ході яких перевіряється санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг.
Суб’єктами господарювання виконанні роботи з асфальтування прилеглих територій та проїжджої частини дороги за адресами: пр. Добровольського, 114; вул. Ак. Заболотного, 28; 40-А; вул. Затонського, 1-7А; вул. Ген. Бочарова, 47.
Проведена робота з суб’єктами господарювання щодо асфальтування прилеглих територій за адресами: вул. Ак. Сахарова, 36; вул. Червонослобідська; вул. Ак. Заболотного; Десантний бульвар.

Організаційний відділ:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та call-центр «Служба допомоги мера» (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інші.
Протягом тижня відпрацьовано 30 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 24 – з житлово-комунальних питань, та 175 звернень, які надійшли в call-центр «Служби допомоги мера».
Прийнято 35 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо. Проведено засідання комісія з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім’ям.

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(25.08.10 – 27.08.10)


1. Перераховано до міського бюджету – 510,80 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 350,00 тис. грн.
- від продажу – 160,80 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 5.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(25.08.10 – 27.08.10)


1. По состоянию на 25.08.2010 поступления в бюджет составили – 8 839 988, 93 грн.
2. 25-27.07.10 – в бюджет города перечислено 101421 153, 69 грн.
3. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 5.
4. Получено и рассмотрено 3 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса» и 1 обращение, поступившее в «Службу помощи мэра».

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ
И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(25.08.10 – 27.08.10)

 
За отчетный период было зарегистрировано 73 входящих документов:
- органов государственной власти – 23,
- юридических лиц – 30,
- физических лиц-предпринимателей – 20 документов.

Направлено – 13 ответов.
По состоянию на отчетный период в Бюро нет контрольных документов, срок исполнения которых истек.

- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 6
• на регистрацию технического паспорта вывески – 3

- количество отказов:
• в регистрации технического паспорта вывески – 0

- установлено приоритетов – 0
- принято заявок на получение разрешений на право использования местной символики – 1
- продлено технических паспортов – 3

- принято участий в судебных заседаниях – 3
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 3
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 39

- в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 0.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(23.08.10 – 29.08.10)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 200 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 97 ед.
- по троллейбусу – 103 ед.
в выходные дни в количестве 178 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 88 ед.
- по троллейбусу – 90 ед.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 6 троллейбусов и 1 трамвай.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 108 вагонов,
- троллейбус – 102 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(25.08.10 – 29.08.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
25.08.10
 
По адресу: Крыжановка - 1, ул. Гонтаренко, д.8 – человек упал с обрыва
Дежурная смена оказала помощь службе «103» в извлечении мужчины из обрыва
26.08.10
 
По адресу: ул.Ал. Невского, 4 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Мечникова угол ул. Ясиновича – часть дерева упала на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева
По адресу: переулок Экономический, 5а – часть дерева упала на территорий детского садика №107
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева
27.08.10
 
По адресу: ул. Героев Пограничников, 5 – упавшее дерево перегородило межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с межквартального проезда
28.08.10
По адресу: Александровский пр-т, 33 – часть дерева перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Балтская дор., 20 – дерево упало на газопровод
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Генерала Петрова, 9а – упало дерево на территории детского сада №190
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
Санаторий Чкалова, торговый центр «Наш сад» – дерево упало на газопровод
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
29.08.10
По адресу: пер. Некрасова, 6 – упавшая часть дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с проезжей части дороги.

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 289
из них передано:
- в УЖКХ – 25,
- Оказана информационная помощь – 261,
- Ртуть – 3.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(23.08.10 – 29.08.10)

 

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Кубок Одеської області
з вітрильного спорту
22-24.08.10
Пляж "Отрада",
Чорноморський яхт-клуб
2.
І літні юнацькі Олімпійські ігри
14-26.08.10
Сінгапур
3.
Першість області
з вільної боротьби
22-24.08.10
Саратський р-н,
с. Заря
Заходи, присвячені 19-й річниці незалежності України
4.
Змагання
з загальної фізичної підготовки
23.08.10
на схилах біля пляжу "Ланжерон"
5.
Показові виступи
зі спортивної акробатики
24.08.10
м. Одеса, Київський р-н
6.
Показові виступи
з вільної боротьби
24.08.10
м. Одеса,
вул. Героїв Сталінграда, 76-а
7.
Чемпіонат
з футбольного фрістайлу
24.08.10
м. Одеса,
парк ім. Горького
8.
Показові тренування
зі скелелазіння
24.08.10
протягом дня,
навчально-тренувальна база "Скеледром"

 

 

    

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее