12:56:34   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 37

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 37

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.09.10 – 10.09.10) 
 

 

За звітний період проведено:
09.09.10 – комісія з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси.
09.09.10 – засідання ради опіки та піклування.
10.09.10 – засідання адміністративної комісії.

 
Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Служби допомоги мера».
Контроль за підготовкою до роботи систем центрального опалення та гарячого водопостачання.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінпьо-зимового періоду 2010-2011 р.р.
Контроль за проведенням робіт з ремонту фасадів будинків та благоустрою Привокзальної площі.

 
Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
06-10.09.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов'язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об'єктів;
06-10.09.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (територія району, Новощепнийряд);
06-10.09.10 – робота з підприємцями щодо заміни овочевих лотків на лотки нового зразка;
06-10.09.10 – робота з підприємцями щодо благоустрою вул. Буніна.

 
Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 120 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 87 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Базарна, 2; пр-т Шевченка, 24А; 27А: вул. Буніна, 8; пров. Нечипуренка, 8.

 
Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
06-10.09.10 – розгляд звернень громадян;
06-10.09.10 – участь у рейдах щодо здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою території м. Одеси;
08,10.09.10 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
08.09.10 – участь у засіданні комісії територіального управління Держгірпромнагляду по Одеській області з питань спеціальна розслідувань.

Відділ соціального захисту населення:
06,08.09.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
06-10.09.10 – участь у 25 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реестру виборців:
09.09.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.09.10 – 10.09.10)


За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 129 звернень. На особистому прийомі було прийнято 12 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 10.09.2010 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (28 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 скарг громадян, 4 відповіді та запитів до організацій та 5 заяв від «Служби допомоги мера»;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (4 заяви);
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг;
- підготовка протоколу до розпорядження щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 27 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
За дорученням голови Київської районної адміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Співробітники відділу прийняли участь у засіданні постійно діючої комісії по контролю якості та кількості послуг з опалення і гарячого водопостачання та ліквідації заборгованості населення за одержані послуги в управлінні житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу в УЖКГ і ПЕК.
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекому-нікаційного обладнання до внутрішніх електромереж і подальшого їх відключення.
Здійснено 2 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50” було прийнято 69 звернень громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 14;
- протікання внутрішніх комунікацій – 15;
- відсутність електроенергії – 6;
- відсутність холодної води – 6;
- відсутність гарячої води у будинку – 24;
- люки на підпорах – 1;
- провал на проїзної частині – 1;
- протікання транзиту холодної води – 1;
- протікання транзиту гарячої води – 1.

За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 58 звернень. По 11 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) обік – 3 громадянина;
- оформлено та видано ордерів – 4 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 7 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- заходи щодо підготовки проведення 11.09.2010 року ярмарки-виставки з продажу сільхозпродуктів від товаровиробника.
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
06.09.10
- розглянуто звернення громадянина, стосовно конфліктної ситуації з сусідами за адресою: 1-а лінія 6-а ст. Люстдорфської дороги, 12-а. Відповідь заявнику надана.
07.09.10
- розглянуто звернення голови правління ЖБК «Малиновський-8», стосовно утворення провалу біля люків на придомовій території за адресою: по вул. Ільфа та Петрова, 55. Відповідь заявнику надана;
- розглянуто звернення начальника Інспекції по благоустрою, стосовно демонтажу бетонних блоків і клумб з території внутриквартального проїзду за адресою: просп. Адмиральський, 37 та Люстдорфська дорога 27. Проведено демонтаж указаних блоків і клумб, відповідь заявнику надана.
08.09.10
- розглянуто звернення громадянина, стосовно ремонту асфальтного покриття пішохідної доріжці по вул. Комарова. Відповідь заявнику надана;
- розглянуто звернення депутата Одеської міської ради щодо колективного звернення громадян відносно відновлення пішохідної доріжці від буд. №5-А та №11-В по просп. Ак. Глушка. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана.
09.09.10
- участь у засіданні адміністративної комісії райадміністрації;
- розглянуто звернення громадянина, відносно паркування автомобіля на зеленій зоні при будинкової території сусідами. Здійснено виїзд на місце, надано припис власнику автомобілю. Відповідь надана.
10.09.10
- розглянуто звернення громадянина, стосовно складування будівельного сміття на прибудинкової території по вул. Тимирязева,74. Здійснено виїзд на місце, відповідь заявнику надана;
- розглянуто колективне звернення громадян відносно порушення вигулу собак. Відповідь надана.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом 6 громадян з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- протягом тижня здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 14 листам;
- підготовлено та передано до юридичного відділу 2 пакета документів для підготовки матеріалів у суд, по факту самовільного будівництва;
- проведена сумісна перевірка з представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- участь у роботі комісії по інвентаризації та готовності до використання захисних споруд, які розташовані на території району;
- перевірка стану та організації рятувальної служби на пляжах району;
- збір та узагальнення інформації про пожежну обстановку у районі і доповідь до штабу по координації дій з проведення заходів та мінімізації негативних наслідків надзвичайних ситуацій, пов’язаних з пожежною небезпекою, міста;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
09.09.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 5 протоколів про адміністративні правопорушення).
10.09.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
1. Підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі департаменту праці та соціальної політики;
2. Підготовлено план заходів до відзначення Дня партизанської слави спільно з Радою ветеранів Київського району.

Відділ освіти:
06.09.10 – організована участь методиста з виховної роботи відділу освіти у обласному семінарі.
08.09.10 – на базі ОЗОШ № 63 проведена нарада з відповідальними за ведення обліку дітей та підлітків шкільного віку від закладів освіти району згідно з Інструкцією з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 200р. № 646.
Підведені підсумки працевлаштування випускників 2010 року.
У закладах освіти району організоване проведення рейдів «Урок» та «Зайнятість».
Протягом тижня у закладах освіти проведені перевірки якості харчування для дітей початкової школи та дітей, пільгового контингенту.

 

 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.09.10 – 10.09.10)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло – 193 документа, відроблено – 68 документів, під контролем – 34; письмових звернень – 386, з них – 119 звернень про надання адресної муніципальної допомоги.

 
По відповідних напрямках проведена така робота:
 
Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 45 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань та 11 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи
парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання територій та поливу прилеглої території.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Взяли участь у нараді з прийняття в експлуатацію жилих будинків мкр. III-4-3 із залученням
представників УКБ Одеської міської ради, ВАТ «ОДБК», ІНФОКС, ВАТ «Одесагаз», КП «ТГО», КП «ЖКС «Північний», ВАТ «Одесліфт».
Взяли участь у наради з питання обслуговування відомчих будинків та будинків комунальної
власності, розташованих на території с. Большевик (вул. Главная).
Організовано та проведено зустріч керівництва Суворовської райадміністрації, Північного РЕМ з мешканцями гуртожитку за адресою: вул. Жоліо Кюрі, 32, та керівництвом ВАТ «Чорноморсантехмонтаж» на балансі якого знаходиться гуртожиток з питання переводу мешканців на прямі розрахунки за спожиту електроенергію з метою недопущення в подальшому відключення електропостачання гуртожитку.
Ведеться постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній, та припинення їх електроживлення. Виконано 8 відключень від електроживлення за адресами: Днепропетровская дор., 125/1, 125.

Відділ благоустрою:
Проведена робота по контролю санітарного стану території району по 4 та 2 дільницях КП ЖКС «Північний». Визначені ділянки, які потребують санітарного очищення.
Розглянуто проект благоустрою території ТОВ «АІС», вул. Отамана Головатого, погоджено термін виконання робіт.
Проведено рейд по санітарному стану приватного сектору СОН Шевченко-3 , вул. Луцька та по вул. Вапняна. Складено 4 протоколи по ст. 152 АК, надані приписи щодо приведення до належного санітарного стану в кількості 32 од.
Проведено встановлення 11 ігрових майданчиків на прибудинкових територіях, з них на 5 майданчиках проведено урочисте відкриття.
Надано приписи щодо благоустрою території та її асфальтування підприємницьким структурам по пр. Добровольського, 104, 147/1.
Проведено 09.09.2010 нараду з питань життєдіяльності СОН «Балтський», «Жеваховський», ДП«Більшовик – сервіс», з залученням представників СЕС, КП «ЖКС «Пересипський» , визначено перелік проблемних питань з каналізування , обговорені питання санітарного стану території.
Проведена 10.09.2010 зустріч з населенням по 3 Вапняному пров. з питань благоустрою,
розміщення контейнерів для вивезення ТПВ, зняття аварійних дерев.
Визначені обсяги робіт з благоустрою біля пам’ятника Шевченку Т.Г. на СОН Шевченко-3.
Проведена зустріч з заступником директора ДП «ОМТП» з питань санітарного стану
санітарно-захисної зони транспортної естакади.
Проконтрольовано знесення аварійних дерев відповідно до дозволів наданих інспекцією , складено план роботи на найближчий період.
Проводяться роботи з інвентаризації та визначення технічного стану зупинок міського транспорту.
Відпрацьовано питання очищення ливневої каналізації з КП «Міські дороги» на вул. Церковна, роботи виконано.
Укладено договір та розпочато роботи за програмою «Рівність» по вул. С. Ядова, 10, проведена зустріч з представниками товариства інвалідів, уточнені обсяги робіт та терміни проведення.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Постійно ведеться робота над Програмою соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2010 рік, яка затверджена рішенням сесії Одеської міської ради від 13.07.2010 р. № 5945-V.
На виконання розпорядження міського голови від 25.08.2010 р. № 1705-01 р. «Про розробку плану соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2011 рік» проведено роботу із промисловими та автотранспортними підприємствами району з питання надання прогнозних показників їх діяльності на 2011рік необхідних для формування проекту Програми соціально-економічного розвитку Суворовського району м. Одесі на 2011 рік.
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлені та направлені листи подяки керівникам підприємств району різних форм власності, які приймали участь в організації та надання допомоги в проведенні виставки квітів, з нагоди святкування Дня міста.
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємствам району щодо надання допомоги автобусами з метою проведення загально районних заходів, які проходять на площі у фонтану (на розі вул. Ак. Заболотного – вул. Кримській).
Проведено роботу з підприємствами району з питання благоустрою та утримання прилеглої території у належному санітарному стані (прибирання прилеглої території, своєчасного виконання покосу та поливу території).
Своєчасно підготовлено інформацію на протоколи об’їзду району.
Своєчасно розглянуто та надано відповіді на скарги громадян та запити організацій.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийняли участь у19 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 10 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
12 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Прийнято на розгляд 14 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 9 відповідей громадянам та 6 – державним установам;
- 1 розпорядження про надання статусу дітям, які залишились без батьківського піклування.
- 1 розпорядження про влаштування до дитячого державного закладу дітей, які залишились без батьківського піклування.
- 1 подання до суду про призначення опіки над дитиною, яка залишилась без батьківського
піклування.
- 1 розпорядження про збереження житла, дитини, яка знаходиться під опікою.
Проведено 1 обстеження житлово-побутових умов недієздатного, який знаходиться під опікою.

 
Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Згідно з графіком ведеться прийом громадян.
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території.
Проведено перевірка стану прилеглої території дитячих майданчиків, що відкриваються в районі.
Організовано та проведено концертна програма за участю дитячих колективів 10.09.10 р., та виступ муніципального оркестру 11.09.10 р. для мешканців та гостей району на площі біля фонтану.
Організовано та проведено святково-розважальни програми на дитячих майданчиках, що відкрилися в районі: 06.09, 07.09, 09.09, 10.09.10 р.
Проведено святкова зустріч велосипедистів Всеукраїнської велоестафети 06.09.10р.
Організовано та проведено районне спортивне свято до Дня фізкультури та спорту 06.09.2010р.
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів.

 
Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 4 відповідей на листи міських управлінь та 10 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проводяться рейди щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Проведено робота з суб’єктами господарювання, районами області по підготовці до проведення сільськогосподарської ярмарки, яка відбулася 11.09.10р. за адресою вул. Висоцького, 1-А.
Суб’єктами господарювання виконані роботи з асфальтування прилеглої території зупинки за адресою: пр. Добровольського, 159 (трамвайна з міста).
Ведеться робота з суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність за адресою:
Дніпропетровська дорога, 108 щодо благоустрою прилеглих територій (мощення тротуарної плитки та проведення асфальтування).
Ведеться робота з суб’єктами господарювання щодо асфальтування прилеглих територій за адресами: пр. Добровольського, 147/1, вул. Ак. Сахарова, 36; вул. Червонослобідська; Десантний бульвар.

 
Організаційний відділ:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та call-центр «Служба допомоги мера» (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інші.
Протягом тижня відпрацьовано 42 звернення, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 35 – з житлово-комунальних питань, та 120 звернень, які надійшли в call-центр «Служби допомоги мера».
Прийнято 18 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 
ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(06.09.10 – 10.09.10)

 
1. Перераховано до міського бюджету – 2 232,20 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 590,00 тис. грн.
- від продажу – 1 462,20 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 7.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 1
.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(06.09.10 – 10.09.10)


1. По состоянию на 10.09.2010 поступления в бюджет составили – 9 568 278, 68 грн.
2. 06-10.09.10 – в бюджет города перечислено 195 388, 00 грн.
3. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 5.
4. Получено и рассмотрено 5 обращений граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса» и 6 обращений, поступивших в «Службу помощи мэра».

 

КП «СМЭП»
(06.09.10 – 10.09.10)

 
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 75.
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 75.
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 23.
4. Замена ламп – 44шт.
5. Нанесена дорожная разметка – краска – 1332,60 (ул. Кордонная – Ивановский путепровод; ул. Кордонная – ул. Платановая; ул. Кордонная – ул. 7-я Степная; ул. Кордонная – ул. Спартаковская; по ул. Кордонной от Ивановского путепровода до ул. Спартаковской; ул. 7-я Степная – ул. Гастелло; ул. 7-я Степная – ул. Щорса; по ул. 7-й Степной от ул. Полтавской до ул. Щорса; ул. Щорса – ул. 7-я Степная; ул. Щорса – «Таврия»; ул. Щорса – «Эльдорадо»; ул. Щорса – Ивановский путепровод; по ул. Щорса от 7-я Степной до Ивановского путепровода; ул. Щорса – «Уксиббанк»; ул. Дальницкая – Застава 2; ул. Дальницкая – ул. Бугаевская; ул. Дальницкая – ул. Колоническая; ул. Дальницкая – ул. Балковская; ул. Дальницкая – ул. Михайловская; ул. Дальницкая – ул. Степовая; по ул. Дальницкой от Заставы 2 до ул. Балковской; ул. Прохоровская – ул. Степовая; ул. Прохоровская №46; ул. Прохоровская – ул. Запорожская; ул. Прохоровская – пер. Прохоровский; ул. Прохоровская – ул. Мясоедовская; ул. Прохоровская – ул. Мечникова; по ул. Прохоровской от ул. Степовой до ул. Мечникова; ул. Космонавтов – рынок «Черемушки»; ул. Космонавтов – 10-й квартал; ул. Космонавтов – 7-й Роддом; ул. Космонавтов №29; ул. Космонавтов – ул. 25-й Чапаевской дивизии; ул. Рекордная – ул. Бреуса; пр-т М. Жукова №85; ул. Л. Толстого №8; ул. Ак. Заболотного №54; ул. Ак. Заболотного №56/2; ул. Ак. Заболотного №67/2; ул. Курская ЗОШ №12; Днепропетровская дорога №108; Люстдорфская дорога №166г; ул. Варненская ЗОШ №100; ул. Ген. Петрова №74; ул. Луцкая – 43 линия; ул. Луцкая – ул. Центральная; ул. Ж. Кюри – ул. Затонского; ул. Ген. Бочарова – ул. Ж. Кюри; пр-т Добровольского – ул. Махачкалинская; Балтская дорога – ул. Карышковского; Балтская дорога – Большевик; Привокзальная пл; Итальянский б-р – ЖД Вокзал).
6. Установка дорожных знаков – 5шт. (ул. Ак. Заболотного №67/2 5.35.1-2шт; Днепропетровская дор. №108 1.11-2шт,3.1).
7. Замена дорожных знаков – 3 шт. (ул. Балковская – ул. Бабеля 5.35.1(2); ул. Бунина – ул. Канатная 5.35.2).
8. Замена колонок под знаки – 1 шт. (ул. Бунина – ул. Канатная).
9. Замена турникетных ограждений – 1 шт. (ул. В. Стуса - Суд).
10. Восстановлено турникетных ограждений – 5 шт. (ул. Сегедская – Поликлиника).
11. Демонтаж дорожных знаков – 3шт. (ул. Одария – Глухой мост 2.2-2шт; ул. Разумовская №2 3.34).
12. Демонтаж колонок под знаки – 3шт. (ул. Одария – Глухой мост-2шт; ул. Разумовская №2).
13. Восстановлено дорожных знаков – 5 шт. (ул. Старопортофранковская №32 5.35.1; ул. Агрономическая – ул. Неждановой 2.3,7.8; ул. Полтавская – ул. Радостная 2.1; ул. Ак. Заболотного – Днепропетровская дор. 3.1).
14. Восстановлено колонок под знаки – 4шт. (ул. Старопортофранковская №32; ул. Агрономическая – ул. Неждановой; ул. Полтавская – ул. Радостная; ул. Ак. Заболотного – Днепропетровская дор.).
15. Рихтовка колонок под знаки – 24шт. (ул. Серова – ул. Раскидайловская-2шт; ул. Балковская – бар «Версаль»-3шт; ул. Балковская №30б; ул. Ясиновского – ул. Садиковского-3шт; ул. 10 Апреля – ул. Раскидайловская; ул. Ясиновского – ул. Мечникова; ул. Ясиновского – ул. 10 Апреля; ул. Мечникова – ул. Ленинградская; ул. Виноградная – ул. Михайловская; Адмиральский пр-т – ул. Мачтовая; ул. Курская – 25 Линия-2шт; ул. Пастера – ул. Дворянская; ул. Базарная от Осипова и Канатной; Александровский пр-т – ул. Бунина; ул. Проселочная – ул. Самолетная; ул. Ленинградская – ул. Мастерская; ул. Дворянская – ул. Коблевская; ул. Мечникова №2).
16. Рихтовка дорожных знаков – 40 шт. (ул. Старопортофранковская №32 1.33,7.2.1,5.35.1; ул. Серова – ул. Раскидайловская 1.33,5.35.1; ул. Балковская – бар «Версаль» 5.7.1,2.1,5.35.1(2); ул. Балковская №30б 5.7.1,2.1; ул. Ясиновского – ул. Садиковского 1.33,3.29,5.7.1,2.1; ул. 10 Апреля – ул. Раскидайловская 5.7.1,2.1; ул. Ясиновского – ул. Мечникова 5.35.1(2); ул. Ясиновского – ул. 10 Апреля 5.35.1(2); ул. Старопортофранковская – ул. Ленинградская 1.33,5.35.1; ул. Мечникова – ул. Ленинградская 5.35.1(2); ул. Виноградная – ул. Михайловская 2.1; Адмиральский пр-т – ул. Мачтовая 5.35.1(2); ул. Базарная от Осипова и Канатной 2.1,5.35.1; ул. Греческая – ул. Канатная 2.1; Александровский пр-т – ул. Бунина 2.1,5.7.1; ул. Проселочная – ул. Самолетная 2.1,5.35.1; ул. Ленинградская – ул. Мастерская 5.35.1(2); ул. Дворянская – ул. Коблевская 5.35.1(2); ул. Мечникова №2 1.33,7.2.1).
17. Установка колонок под знаки – 5 шт. (ул. Ак. Заболотного №67/2-2шт; Днепропетровская дор. №108-3шт).
18. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
19. Замена предохранителей: пр-т Добровольского – 10-я Линия; ул. Ак. Королева – ул. Левитана.
20. Устранение непреходящих сигналов: ул. Краснова – Прокуратура.
21. Замена клеммников: ул. Ришельевская – ул. Пантелеймоновская.
22. Замена закладной под светофорную колонку: Итальянский б-р – ул. Канатная.
23. Обрезка веток: ул. Балковская – бар «Версаль»; ул. Туристская №30; ул. Греческая – ул. Канатная; ул. М. Грушевского – ул. Бугаевская.
24. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
25. Подготовка и сбор данных для формирования ежедневного отчета по работе всех участков.
26. Обработка информации по ДТП – 6 шт.
27. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
28. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
29. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электросети.
30. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.
31. Обслуживание устройств речевого сопровождения для людей с ограниченными физическими возможностями (слепых) по городской программе «Равенство».

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(06.09.10 – 10.09.10)

 
Осуществлен сбор и анализ информации относительно Третьего делового путеводителя – Альманаха немецко-украинских деловых отношений «Германия – Украина 2010/2011» / «Business Guide Deutschland Ukraine».
Подготовлена и направлена на имя начальника управления информации Одесского городского совета Щеглова Э.В. информация о данном проекте для размещения на сайте Одесского городского совета, а также предложения относительно участия в путеводителе Одесского городского головы в качестве автора статьи.
Рассмотрено обращение начальника ГП «ОМТП» относительно проведения 2-ой Международной конференции “Black Sea Cruise 2010”, а также внесены предложения относительно участия в данном мероприятии.
Рассмотрено письмо Главного управления внешнеэкономической деятельности и европейской интеграции Одесской областной государственной администрации касательно сотрудничества с компанией Pall (США).
Подготовлено и направлено письмо на имя начальника управления информации Одесского городского совета с просьбой разместить на официальном сайте Одесского городского совета информацию для руководителей предприятий г. Одессы относительно возможности принятия участия во встрече с представителями указанной компании.
Направлен ответ на имя начальника Главного управления внешнеэкономической деятельности и европейской интеграции Одесской областной государственной администрации по данному вопросу.
Продолжается работа по разработке Проекта Стратегического плана экономического развития г. Одессы.
Подготовлен перечень инвестиционных проектов, находящихся в стадии разработки, проектирования и реализации.
Рассмотрено письмо начальника Приморской налоговой инспекции. Подготовлен и направлен ответ по поводу налогового долга бюджету города КП «ТСКПТАЗ».
Рассмотрено письмо КП «Информресурс», подготовлена и направлена информация Суворовской райадминистрации для дальнейшего контроля за поступлением денежных средств.
Подготовка аналитической информации о работе исполнительных органов Одесского городского совета.
Подготовка информации за І полугодие 2010 года для Национального рейтингового агентства ООО «Кредит-Рейтинг» в рамках обновления кредитного рейтинга города Одессы.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009 г. № 03-04/исх.
Проведено обновление электронной базы данных незадействованных помещений, земельных участков, оборудования, объектов незавершенного строительства, о чем проинформировано Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации.
В рамках Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2009-2010г.г., подготовлена ежемесячная информация по рейтингу развития малого предпринимательства в г. Одессе за август и направлена в Главное управление экономики Одесской облгосадминистрации.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ
И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(06.09.10 – 10.09.10)

 
За отчетный период было зарегистрировано 56 входящих документов:
- органов государственной власти – 25
- юридических лиц – 15
- физических лиц-предпринимателей – 16 документов.

Направлено – 62 ответа.
По состоянию на отчетный период в Бюро нет контрольных документов, срок исполнения которых истек.

- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 17
• на регистрацию технического паспорта вывески – 14

- количество отказов:
• в регистрации технического паспорта вывески – 3

- установлено приоритетов – 14
- принято заявок на получение разрешений на право использования местной символики – 1

- принято участий в судебных заседаниях – 4
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 2
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 39

- в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 660;
• кол-во демонтированных конструкций – 30.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(06.09.10 – 12.09.10)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 205,3 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 100 ед.
- по троллейбусу – 105,3 ед.
в выходные дни в количестве 154,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 74 ед.
- по троллейбусу – 80,5 ед.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 5 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 125 вагонов,
- троллейбус – 131 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(06.09.10 – 12.09.10)

 

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
06.09.10
 
По адресу: ул. Дворянская, 21 – резкий неприятный запах в подъезде жилого дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха. Источник неприятного запаха не обнаружен
07.09.10
 
По адресу: ул.В. Терешковой 12, «Общество инвалидов киевского района»-заклинило замок входной двери
Дежурная смена оказала помощь по открытию входной двери
По адресу: пер. Ониловой,4 – часть ветки дерева повисла на проводах линии электропередач
Дежурная смена установила ограждение на опасном участке
По адресу: ул. Осенняя,10 – домашняя собака упала в канализационный люк глубиной 3 метра
Дежурная смена извлекла собаку из канализационного люка и передала хозяйке
08.09.10
 
По адресу: ул. Новосельского, 70, кв.2 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
09.09.10
По адресу: ул. Мясоедовская д.21 кв.11 – ребёнок закрылся в квартире на задвижку
Дежурная смена оказала помощь жильцам квартиры в открытии входной двери
По адресу: ул. Цветочная, 3 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Героев Пограничников, 2 кв.82 – возгорание квартиры
Дежурная смена оказала помощь работникам МЧС в тушении пожара
11.09.10
По адресу: ул. Гер. Сталинграда, 62 – угроза падения аварийных веток дерева
Дежурная смена провела распиловку и уборку аварийных веток дерева
По адресу: ул. Кустанайская, 3 – обеспечение проведения мероприятия «Одесский дворик»
Дежурная смена провела обеспечение мероприятия
12.09.10
По адресу: ул. Базарная, 34 – упавшая часть дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева
По адресу: ул. Сахарова, 28, кв.68 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути.

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 364
из них передано:
- в УЖКХ – 19,
- Оказана информационная помощь – 343,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 1.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(06.09.10 – 12.09.10)

 

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Чемпіонат України з боксу
серед молоді
05-13.09.10
м. Харків
Заходи, присвячені Дню фізичної культури та спорту України
2.
Міське спортивне свято, присвячене Дню фізичної культури та спорту України.
09.09.10   16:00
м. Одеса,
Будинок вчених
3.
Змагання з боротьби дзюдо
09.09.10   16:00
м. Одеса,
вул.Михайлівська, 29
4.
Товариська зустріч з баскетболу
09.09.10  16:00
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
5.
Першість школи та показові виступи зі спортивної акробатики
09.09.10
м. Одеса,
пров. Воронцовський, 10
6.
Міні-турнір з боксу
11.09.10
м. Одеса,
вул. Г.Сталінграду, 76-а,
7.
Регата, присвячена Дню фізичної культури та спорту України
11-12.09.10   12:00
м. Одеса,
пляж „Отрада”, Чорноморський яхт-клуб
8.
Змагання з боксу
11.09.10    11:00
м. Б-Дністровський,
смт Затока
9.
Крос за участю вихованців відділення тхеквондо
11.09.10    8:00
м. Одеса,
пляж „Ланжерон”-
пляж „Аркадія”
10.
Відкритий день з боротьби дзюдо
12.09.10    9:00
м. Одеса,
стадіон „Динамо” 

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(06.09.10 – 12.09.10)

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Всеукраїнський самміт директорів обласних бібліотек для дітей «Дитяче читання -як феномен культурної спадщини» (зустріч з колективом ЦБС для дітей м. Одеси)
06.09.10 16:00
Бібліотека-філія № 4 Градоначальницька,9
Година поезії
«Поетична мандрівка рідним краєм»
06.09.10 12:00
Бібліотека-філія № 40 Добро вольського, 148а
Краєзнавчий калейдоскоп «Одеса в обличчях»
07.09.10 12:00
Бібліотека-філія № 37 Марсельська, 14
Подорож-вікторина «Знаєш ти, що таке Батьківщина?»
09.09.10 11:00
Бібліотека-філія № 26 Л. Толстого, 13
Виставка «Небесная пагода» (шедеври японського прикладного мистецтва)
09.09.10 16:00
Муніципальний музей особистих колекцій ім. О.В. Блещунова Польська, 19
Фотовиставка «День міста-2010. Післямова»
10.09.10  12:00
Приморський бульвар, райони міста
Клуб шанувальників кіно «Раз, два, три... кіно, заговори!»
10.09.10  13:00
Центральна бібліотека ім. Гайдара Французький б-р, 11-а
Виставка «Японія, уперед!» (крупним планом експонати періоду «Мейдзі»)
11.12.09.10 16:00
Муніципальний музей особистих колекцій
ім. О.В. Блещунова Польська, 19

 

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее