01:38:02   |   16 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 40

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 40

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.09.10 – 01.10.10)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 5 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 190 звернень громадян.

За звітний період проведено:
28.09.10 – Координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
30.09.10 – комісія з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси;
01.10.10 – поздоровлення громадян похилого віку – жителів Приморського району з нагоди Дня людини похилого віку;
01.10.10 – участь керівництва райадміністрації та представників громадських організацій району в урочистому покладанні квітів до пам'ятника Невідомому матросу на Алеї Слави в ЦГІКтаВ ім. Т.Г. Шевченка з нагоди Дня людини похилого віку.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення заходів з благоустрою території району.
Організаційна участь в проведенні суботників. Прибирання парків, скверів, схилів тощо.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Служби допомоги мера».
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2010-2011 р.р.
Контроль за проведенням робіт з ремонту фасадів будинків та благоустрою вул. Пушкінської.
Контроль щодо дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
27.09-01.10.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов'язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об'єктів;
27.09-01.10.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
27.09-01.10.10 – робота з підприємцями щодо заміни овочевих лотків на лотки нового зразка;
27.09-01.10.10 – робота з підприємцями щодо благоустрою вул. Буніна та Старосінної площі.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 99 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 89 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Гоголя, 14; вул. Ленінградська, 16; пр-т Шевченка, 11; 15/4; пров. 3-й Басейний.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
27.09-01.10.10 – розгляд звернень громадян;
27.09-01.10.10 – участь у рейдах щодо здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою території м. Одеси;
29.09, 01.10.10 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
01.10.10 – на виконання розпорядження райадміністрації від 24.06.2010 р. № 589 «Про проведення чергового призову громадян 1985-1992 років народження на строкову службу восени 2010 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт.

Відділ соціального захисту населення:
27, 29.09.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
27.09-01.10.10 – участь у 17 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
30.09.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

Відділ освіти:
28.09.10
– районний конкурс «Дерево його козацького роду» за участю учнів закладів освіти району (ОЗОШ №122)
28-30.09.10 – виставки, зустрічі з письменниками рідного краю з нагоди відзначення Всеукраїнського дня бібліотек (заклади освіти району, бібліотеки ім. М.Горького, М.Грушевського, І.Франко);
28.09-01.10.10 – акції «Турбота» та «Дім без самотності» з нагоди відзначення Дня людини похилого віку;
01.10.10 – відзначення Дня працівників освіти в закладах освіти району;
01.10.10 – відкриття центру Європейської інформації за участю мера м. Варшави та консулу Польщі, представників громадськості, педагогів та учнів закладів освіти району (СЗШ №117). 

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.09.10 – 01.10.10)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 153 звернення. На особистому прийомі керівництвом було прийнято 12 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 01.10.2010 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 35 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
01.10.10 – прийнято участь у засіданні постійно діючої комісії по контролю якості та кількості послуг з опалення і гарячого водопостачання та ліквідації заборгованості населення за одержані послуги в УЖКГ та ПЕК.
Відповідно до протоколу доручень апаратної наради Київської районної адміністрації від 20.09.2010 року 28.09.2010 року проведено збори з керівниками ОСББ та ЖБК, які розташовані на території Київського району, з питання розрахунків, узгодження та затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги за участю заступника начальника управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності Одеської міської ради.
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекому-нікаційного обладнання до внутрішніх електромереж для подальшого їх відключення.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (21 громадянин);
- підготовлено відповіді на 3 скарги громадян, 7 відповідей та запитів до організацій та 6 заяв від «Служби допомоги мера»;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (60 заяв);
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг;
- планування програми «Рівність» на 2011 рік;
- проведення засідання комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
- участь у координаційній нараді щодо надходжень коштів до бюджету міста Одеси та державного бюджету на 2010 рік.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50” було прийнято 36 звернень громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 2;
- протікання внутрішніх комунікацій – 8;
- відсутність електроенергії – 10;
- відсутність холодної води – 5;
- відсутність гарячої води – 8;
- протікання кровлі – 1;
- забиття лівньової каналізації – 2.

За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 29 звернень. По 7 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- оформлено та видано ордерів – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- участь у заходах щодо святкування Дня вчителя;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян;
- участь у проведені Дня партизанської слави;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- виїзд на надзвичайну ситуацію на Монастирському пляжі;
- збір та узагальнення інформації про пожежну обстановку у районі і доповідь до штабу по координації дій з проведення заходів та мінімізації негативних наслідків надзвичайних ситуацій, пов’язаних з пожежною небезпекою, міста;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових та строкових донесень.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
30.09.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 6 протоколів про адміністративні правопорушення).
01.10.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
1. Організація проведення публічного обговорення проекту: «Положення про громадські слухання в місті Одеса» за участю начальника управління внутрішньої політики Одеської міської ради;
2. Організація проведення привітання бібліотекарів ЦБС для дорослих ім. І. Франка з нагоди відзначення всеукраїнського Дня бібліотек;
3. Організація відвідування Культурного центру «Золотий Дюк» людьми похилого віку до Дня ветерана та 20-ї річниці відзначення Міжнародного Дня похилого віку;
4. Забезпечення участі збірної команди від Київського району в змаганнях з гандболу (жінки) в рамках ХІІ щорічної Спартакіади м. Одеси;
5. Підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі департаменту праці та соціальної політики.

Відділ освіти:
28.09.10 – проведення щорічної районної виставки «Щедрість рідної землі» на базі ЮЦДЮТ «Еврика».
29.09.10 – на базі Одеського обласного гуманітарного центру організована участь переможців районної виставки «Щедрість рідної землі» в обласній виставці «Щедрість рідної землі».
30.09.10 – організована участь керівників та голів профспілок закладів освіти міста у міському урочистому концерті, присвяченому Дню вчителя на Морвокзалі.
01.10.10 – у закладах освіти району проведені святкові концерти до Дня вчителя.
з 01.10.10 – у закладах освіти району організоване проведення акції «Діти, молодь – пенсіонерам» з нагоди Дня ветерана та 20-ої річниці Міжнародного Дня людей похилого віку.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.09.10 – 01.10.10)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 176 документів, відпрацьовано 62 документа, під контролем – 75; письмових звернень – 206, з них – 65 про надання адресної муніципальної допомоги.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 152 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань та підготовлено 14 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Взято участь у засіданні з питання підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2010-2011р.р.
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання територій та поливу прилеглої території.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено роботу щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та Службу допомоги мера (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів конструктивів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги.
Ведеться постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній, та припинення їх електроживлення. За період з 27.09.2010р. по 04.10.2010р. направлено 35 приписів організаціям, що надають інтернет-послуги: ВАТ „Норма-плюс” – 4 приписи, ВАТ НПП „ТЕНЕТ” – 15 приписів, СПД Бочарніков – 2 приписи, ВАТ „Фарлеп-Інвест” – 13 приписів, ООО «Єлан» – 1 припис.
Виконано 32 відключення від електроживлення за адресами: пр. Добровольського, 126/1 (1пар); 118 (1,2,3,4,5,6,7,8,9 пар); Дніпропетровська дор., 126/1 (1пар); Махачкалинська, 1А(1пар.); Ген. Бочарова, 46 (2,4пар); Ак. Заболотного, 59.
 
Відділ благоустрою:
Проведено роботу по контролю санітарного стану території району по вул. От. Головатого, Чорноморського Козацтва, ТОВ «САНМАРИН», територія вздовж ДЦ «Молода гвардія», санаторій Куяльник.
Продовжуються роботи з благоустрою вул. Затонського, визначені лунки під посадку дерев, проводяться роботи з асфальтування, знесені аварійні дерева..
Проведено рейд по санітарному стану приватного сектору СОН ШЕВЧЕНКО-4 Лінія.(Шевченко), вул. Піщана, вул. Рельєфна, 48 Лінія, вул. Перемоги.
Контролюються роботи по знесенню сухих та аварійних дерев на території району силами КП «Міськзелентрест» за замовленнями керівників РСББ, ЖБК , громадської організації «Блок Едуарда Гурвіца» та громадян, які звернулись до «Служби допомоги мера». Знесено понад 177 дерев, обрізано гілля на 107 деревах.
Проведено встановлення ігрового майданчику за адресою: вул.Отамана Головатого, 62-64.
Продовжуються роботи з благоустрою біля памятника Шевченку Т.Г. на СОН Шевченко-3.
Проведено обстеження стану асфальтового покриття за адресами: Ак. Заболотного, 3; пр. Добровольського, 123.
Розпочато роботи по відновленню та ремонту зупиночних комплексів.
Продовжуються роботи за програмою «Рівність»: по вул. С. Ядова, 10, проведена зустріч з представниками товариства інвалідів. Завершення робіт планується до 20 жовтня. Виконано 80% робіт.
Проведено зустріч з мешканцями будинку №46 по вул. Ген. Бочарова , та пр. Добровольського, 80 по створенню ОСМД.
Проведена зустріч в райадміністрації з ініціативною групою по створенню СОН «Слободка».
Проведено зустріч з ініціативною групою мешканців мкр. Лузановка з питання асфальтування території біля супермаркету «Честор».
Підготовлено зівт на виконання рішення ОМР від 22.01.08р. №2153-У « Про затвердження Правил благоустрою території м. Одеса».
Підготовлено звіт щодо санітарного стану санаторно-курортних зон.
Проведені зустрічі з населенням з питань облаштування парку по вул. Ак. Заболотного.
Проведено контроль розчищення водовідводящих каналів в мкр «Балтський», обстежені всі канали з питання необхідності очищення та реконструкції.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію за підсумками роботи 9 місяців 2010 р. з Програми соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2010 рік, яка затверджена рішенням сесії Одеської міської ради від 13.07.2010 р. № 5945-У.
Підготовлено протокол засідання координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси (24.09.2010 р.), на якій були розглянути питання оплати податку на землю, та заборгованості із виплати заробітної плати та сплати страхових внесків до Пенсійного фонду.
Підготовлено інформацію до департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси щодо вжитих заходів по погашенню заборгованості із виплати заробітної плати за період початку 2010 року.
Продовження проведення інвентаризації земель Куліндоровського промвузла на виконання розпорядження від 26.08.10р. №536 р «Про створення робочої групи з проведення інвентаризації землекористувачів – суб’єктів господарювання, розташованих на території Куліндоровського промислового вузла».
Відпрацьовано протокольне доручення першого заступника міського голови щодо проведення організаційних заходів з проведення фестивалю «Золотое сечение».
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємств району щодо надання допомоги автобусами:
29.09.10 – поїздка до дельфінарію;
30.09, 01.10.10 – виїзд пенсіонерів району на загальноміські заходи;
28, 30.09.10 – виїзд робочої групи з проведення інвентаризації землекористувачів Куліндоровського промвузла.
Проведено роботу з підприємствами району з питання благоустрою та утримання прилеглої території у належному санітарному стані (прибирання прилеглої території, своєчасного виконання покосу та поливу території).

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 15 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 7 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
14 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських
Прийнято на розгляд 8 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено 11 відповідей громадянам та 8 державним установам.
Підготовлено :
- 3 розпорядження про надання статусу дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 1 розпорядження про присвоєння дитині прізвища та імені;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав;
- 4 розпорядження про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 розпорядження про збереження житла, яке належить дітям, позбавленим батьківського піклування.
Підготовлено 1 висновок про доцільність усиновлення дитини громадянами України та 2 висновки про доцільність усиновлення дитини іноземними громадянами.
Складено1 акт обстеження житлово-побутових умов недієздатної особи.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території – протягом тижня.
Проведено перевірка стану прилеглої території дитячих майданчиків, що відкриваються в районі.
29.09.10 – Організовано та проведено святково-розважальни програми на дитячих майданчиках, що відкрилися в районі.
02.10.10 – Організовано виступ муніципального оркестру для мешканців району на площі біля фонтану.
27.09.10 – Проведено концерт для підопічних територіального центру та кіноглядачів у КП «Культурний центр Слободка».
30.09.10 – Проведено концертну програму та благодійний обід, присвячені Дню громадян похилого віку за темою: «Ваш вік – це не свято старості» та організовано виставку робіт членів клубу «Рукодільниця» у Територіальному центрі.
Проведено святковий концерт, посвячений Дню людини похилого віку у ЦДЮТ «Зоресвіт».
27.09-01.10.10 – Проведено виховні години «Ветерани війни і праці живуть поряд з нами» в рамках розвитку волонтерського руху «Діти, молодь пенсіонерам», бесіди «Поступися місцем старшому» та виставки малюнків «Ветерани поруч з нами» у всіх загальноосвітніх навчальних закладах.
Проведено благодійну акцію для людей похилого віку з врученням продуктових наборів у всіх загальноосвітніх навчальних заклада протягом тижня.
30.09.10 – Проведено концерт «Для всіх бабусь і дідусів» у ДМШ №5.
01.10.10 – Проведено конкурс «А ну-ка, бабусі!» та нагородження цінними призами учасників і переможців у актовйі залі РА.
01.10.10 – Проведено концерт вихованців Будинку творчості юних та учнів шкіл району для мешканців геріатричного будинку-інтернату.
Організовано та проведено свято до Всеукраїнського Дня бібліотекаря (Бібліотеки-філії №10, 23) .
Взято участь у міському святі, присвяченому Всеукраїнському Дню бібліотек», яке проходило у приміщенні КУ «Централізована міська бібліотечна система для дорослих».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 6 відповідей на листи міських управлінь та 5 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейд щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Спеціалістами відділу організації і контролю торгівлі та побутового обслуговування райадміністрації проводено «санітарну п’ятницю», у ході яких перевірено санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг.
Проведено роботу з суб’єктами господарювання щодо благоустрою прилеглих територій, а саме: асфальтування та ямковий ремонт зупинки міського транспорту по просп. Добровольського (автобусна зупинка по вул. Ак. Заболотного в місто та трамвайна зупинка по вул. Ак. Заболотного із міста).

Відділ організаційного та інформаційного забеспечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та call-центр «Служба допомоги мера» (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 16 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 15 – з житлово-комунальних питань, та 199 звернення, які надійшли в call-центр «Служби допомоги мера».
Прийнято 11 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(27.09.10 – 01.10.10)

 
1. Перераховано до міського бюджету – 1 308,70 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 500,00 тис. грн.
- від продажу – 808,00 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 18.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 6.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(27.09.10 – 01.10.10)

 
1. По состоянию на 01.10.2010 поступления в бюджет составили – 10 483 086, 35 грн.
2. 27.09-01.10.10 – в бюджет города перечислено 394 761, 31 грн.
3. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 9.
4. Получено и рассмотрено 2 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса» и 4 обращения, поступивших в «Службу помощи мэра».

 

  
КП «СМЭП»
(27.09.10 – 03.10.10)
 

  
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 109
2. Устранение неисправностей (по заявкам) – 109
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 43
4. Замена ламп – 104
5. Нанесена дорожная разметка – краска – 1321,9 м2 (ул. М. Грушевского – ул. Парковая, пр-т Зеленый, ул. Пестеля; по ул. Химической от ул. М. Грушевского до ул. Степной; ул. Степная – ул. Столбовая; по ул. Степной от ул. Химической до ул. Столбовой; по ул. Промышленной от ул. Химической до «Баско»»; ул. Манежная – спуск Ковалевского; ул. 10 Апреля – ул. Ясиновского; по ул. 10 Апреля от ул. Градоначальницкой до ул. Ленинградской; по ул. Ленинградской от ул. Старопортофранковской до ул. Косвенной; 6км. Мост (колесоотбойники); по ул. Хуторской от М. Грушевского до Цементного завода; пр-т Добровольского 157; по ул. 7-ая Пересыпская от Николаевской дороги до ул. Профессора Карышковского; по ул. 3-я Пересыпская от ул. 7-ой Пересыпской до Балтской дороги; по Балтской дороге от ул. А. Чепиги до ул. Профессора Карышковского).
6. Установка дорожных знаков – 9 шт. (ул. П. Шклярука – ул. Авдеева – Черноморского; Балтская дорога – з-д «Большевик»; ул. Профессора Карышковского – Балтская дорога; ул. Золотой берег; ул. Хуторская – ул. Котляревского; пер. Шахтинской – ул. Хуторская; пер. Кирпичный – ул. Хуторская; ул. Промышленная – ул. Химическая).
7. Перенос дорожного знака – 3 шт. (ул. Картамышевская – ул. Садиковская; ул. Профессора Карышковского – Балтская дорога; ул. Старопортофранковская – ул. Колонтаевская).
8. Перенос колонки (под знаки) – 1 шт. (ул. Профессора Карышковского – Балтская дорога).
9. Покраска колонки ( под знаки) – 1 шт. (пр-т Добровольского – ул. Кишиневская).
10. Покраска дорожного знака – 2 шт. (пр-т Добровольского – ул. Кишиневская).
11. Демонтаж дорожного знака – 4 шт. (ул. Лазарева – пер. Высокий; ул. М. Грушевского – пос. Нефтяников; ул. Профессора Карышковского – Балтская дорога).
12. Замена дорожного знака – 3 шт. (ул. Раскидайловская – ул. Мастерская; Балтская дорога – з-д «Большевик»).
13. Восстановлено дорожных знаков – 1 шт. (ул. Проценко – ул. Агрономическая).
14. Демонтаж колонки под знаки – 10 шт. (ул. Лазарева – пер. Высокий; пр-т Добровольского – АЗС; Днепропетровская дорога – АЗС; ул. М. Грушевского – пос. Нефтяников; Днепропетровская дорога – ТЦ Меркурий).
15. Замена турникетного ограждения (НПО) – 2 шт. (ул. 25 Чапаевской дивизии – Экономический колледж; 5 ст. Б. Фонтана).
16. Установлено турникетных ограждений (НПО) – 2 шт. (5 ст. Б. Фонтана).
17. Рихтовка колонок под знаки – 4 шт. (ул. П. Шклярука – ул. Пограничников; ул. Самолетная –СШ № 45; 4 ст. Б. фонтана; ул. Космонавтов – ул. В. Терешковой).
18. Обрезка веток: по пр-ту Добровольского – ул. Марсельская, дома Центролита, ул. Ак. Заболотного, ул. Державина; пр-т Александровский – ул. Жуковского; ул. Новосельского – ул. Градоначальницкая; пр-т Адмиральский – ул. Лунина; ул. Базарная – ул. Екатерининская.
19. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
20. Ремонт кабеля питания: ул. И. Рабина – ул. В. Терешковой.
21. Изменен режим работы на светофорных объектах 4 ст. Б. Фонтана; пл. Независимости для повышения пропускной способности.
22. Произведен ремонт УК на объекте пр-т Добровольского – ул. Паустовского.
23. Отключена громкая связь в устройстве речевого сопровождения на светофорном объекте ул. Прохоровская – пер. Банный (жалобы жильцов).
24. Устранение неприходящего сигнала: ул. Преображенская – ул. Жуковского; пл. Тираспольская.
25. Замена УК: ул. Ак. Филатова – ул. Гайдара; пл. Независимости.
26. Замена линз: пл. Толбухина.
27. Замена модулей датчиков транспорта на светофорном объекте ул. Ат. Головатого – ул. Одария.
28. Помыты светофорные объекты: ул. Разумовская – ул. Косвенная; ул. М. Грушевского – ул. Ак. Воробьева; Днепропетровская дорога – ул. Махачкалинская.
29. Произведена замена предохранителя на следующих объектах: пр-т Шевченко – пр-т Гагарина; ул. Ришельевская – ул. Успенская; пл. Независимости.
30. Мониторинг параметров транспортного потока на перекрестке ул. М. Арнаутская – ул. Преображенская.
31. Обработка информации по ДТП – 6 шт.
32. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
33. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
34. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электросети.
35. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.
36. Установка устройств речевого сопровождения для людей с ограниченными физическими возможностями (слепых) по городской программе «Равенство» на перекрестке ул. Прохоровская – ул. Мечникова.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(27.09.10 – 01.10.10)

 
В департамент финансов подготовлена и отправлена информация по сокращению расходов и направлению средств на погашение задолженности по заработной плате на отдельных коммунальных предприятиях.
Подготовлен проект докладной записки на имя первого заместителя городского головы по вопросу предоставления льготы на налог на землю КП «ПКиО им. Горького».
Проводилась работа по составлению финансовых планов на 2011 год.
Работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводился анализ фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009 г. № 03-04/исх.
Рассмотрено заявление физического лица-предпринимателя Мезинова А.В. о предоставлении льготы по арендной плате на нежилое помещение гаражного типа с подвалом, площадью 70,2 м², расположенного по адресу: г. Одесса, ул. Преображенская, 1.
Участие в конференции «Проблемы и перспективы развития малого бизнеса в Одесской области, новые возможности», организованной Главным управлением экономики Одесской областной государственной администрацией 03.09.2010 г. в бизнес-центре «Солнечный» (ул. Солнечная, 5).
Совместно с Одесской городской организацией работодателей проведено торжественное совещание, посвященное празднованию Дня предпринимателя, на котором 9 предпринимателей и руководителей предприятий города были награждены Почетными знаками отличия городского головы «Подяка» и «Почесна грамота виконавчого комітету Одеської міської ради».
Подготовлена аналитическая информация о работе исполнительных органов Одесского городского совета.
Проводится работа по обновлению информации паспорта города Одессы общественно-политической и социально-экономической ситуации по состоянию на 1 октября 2010 года.
Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 21.01.2010 г. № 26-01 р «О создании экспертного Комитета стратегического планирования экономического развития г. Одессы, функционирующего в рамках реализации Проекта международной технической помощи «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» (ЛИНК) проведена организационная работа по проведению очередного заседания экспертного Комитета стратегического планирования экономического развития г. Одессы, а именно проведена работа по разработке и обобщению информации относительно Проекта Стратегического плана экономического развития г. Одессы; проинформированы и приглашены участники Проекта принять участие в указанном мероприятии.
30.09.10 – в Малом зале Одесского городского совета проведено очередное заседание экспертного Комитета стратегического планирования экономического развития г. Одессы. В ходе заседания обсуждались проектные листки по оперативным целям следующих критических вопросов:
- развитие коммунальной инфраструктуры;
- развитие инфраструктуры для бизнеса;
- привлечение инвестиций;
- развитие туризма;
- развитие человеческих ресурсов.

 
 
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(27.09.10 – 03.10.10)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 199,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 96 ед.
- по троллейбусу – 103 ед.
в выходные дни в количестве 168,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 88 ед.
- по троллейбусу – 80,5 ед.

Производятся работы по модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 5 троллейбусов и 2 трамвая.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 137 вагонов,
- троллейбус – 132 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

  
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(27.09.10 – 03.10.10)
 

  

Дата
Что произошло
Принятые меры
27.09.10
 
По адресу: пр. Шевченко, 10/9 – упавшее дерево перегородило тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с тротуара
28.09.10
 
По адресу: ул. Екатерининская, 14 (Департамент оборонной работы) – отсутствие электроэнергии в сети
Дежурная смена обеспечила электроэнергией Департамент оборонной работы
По адресу: пер. Маячный, 3 (Дом ребенка №1) – упавшее дерево на территории
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с территории Дома ребенка
По адресу: пер. Вознесенский, 8, кв.3 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул. Ак. Вильямса, 52/4, кв.23 – заклинило балконную дверь, женщина заблокирована на балконе
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке 1929 г.р. по открытию балконной двери
29.09.10
 
По адресу: ул. Рассвета,10 – дерево упало на проезжую часть улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
30.09.10
По адресу: Фонтанская дор., 14 – ветвь дерева упала на торговый павильон «Пчелка»
Дежурная смена осмотрела место падения части дерева. Владелец павильона отказался от проведения работ по распиловке и уборке части дерева с крыши
01.10.10
По адресу: Среднефонтанская пл., 4 – часть дерева упала на проезжую часть улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку части дерева с проезжей части улицы
02.10.10
По адресу: пер. Маячный, 3 (Дом ребенка №1) – упавшее дерево на территории
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Маразлиевская, 7 – обрушение фрагментов лепки с фасада здания
Дежурная смена провела осмотр фасада здания и установила ограждение опасного участка
03.10.10
По адресу: пр-кт М.Жукова, 86 – упавшее дерево перегородило въезд в гаражи
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева
По адресу: ул. Комарова, 8 (ЗОШ №33) – дерево упало на спортивную площадку
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева со спортивной площадки.

    

 

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 434
из них передано:
- в УЖКХ – 14,
- Оказана информационная помощь – 416,
- КП «ГорЗеленТрест» – 3,
- Ртуть – 1

  
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(27.09.10 – 03.10.10)

 

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Чемпіонат світу з вуличного футболу серед людей, що знаходяться у кризовому стані
18-27.09.10
м. Ріо-де-Жанейро (Бразилія)
2.
Міжнародний турнір з боксу
20-27.09.10
м. Мінськ
3.
Відкритий Кубок України
з кульової стрільби
з олімпійських вправ
24.09-01.10.10
м. Львів
4.
Чемпіонат України
зі стрибків на батуті
29.09-04.10.10
м. Харків
5.
15-й Чемпіонат Європи з карате
30-31.09.10 об 11:00,
м. Одеса,
СК „Краян“
6.
Відкрита міжнародна регата „Одеський вітрильний тиждень“ на кубок групи компаній Трансбункер
01-03.10.10
м. Одеса,
Чорноморський яхт-клуб, пляж „Отрада“, траверси 7-9

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(27.09.10 – 03.10.10)

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Свято
«Щиро запрошуємо до бібліотеки»
28.09.10
10:30
Бібліотека-філія № 23
вул. Чорноморського козацтва, 45
Святковий вечір
«Книга та мистецтво поруч»
28.09.10
14:30
ЦДМБ ім. Гайдара
Французький бульвар, 11-а
Урочистий святковий вечір, присвячений Всеукраїнському Дню бібліотек
29.09.10
17:00
Школа ім. професора
 П.С. Столярського
Фотовиставка
«Варшавська Прага»
29.09.10
16:00
Вестибуль міськвиконкому
Концерт для ветеранів Суворовського району, присвячений Дню людини похилого віку
30.09.10
14:00
ДМШ №5
вул. Чорноморського козацтва, 18
Концерт, присвячений Дню вчителя
30.09.10
15:00
Інтернат № 87
для слабозорих дітей
«И музыка Чайковского поёт…» Концерт викладачів для батьків та учнів, присвячений до 170-річчя від дня народження видатного композитора
30.09.10
17:00
ДМШ №7
вул. Гер. Сталінграду, 36
Музична вітальня «В гостях у принцеси Октави та скрипкового ключа»
01.10.10
12:00
ЦДМБ ім. Гайдара
Французький б-р, 11а
День відкритих дверей для відвідувачів музею до Міжнародного дня людей похилого віку
01.10.10
 
ММОК ім. Блещунова
вул. Польська,19
Концерт-лекція, присвячена міжнародному дню музики
01.10.10
ДМШ №1,
пер. Маяковського, 4
Концерт викладачів та молодих спеціалістів «Осіння рапсодія»
01.10.10
ДМШ №8
вул. Баштанна, 7
Концерт учнів ДМШ № 4 для інвалідів і учасників ВВВ
01.10.10
Санаторій «Сонячний»
До міжнародного дня музики: концерт учнів «Посвячення першокласників до музикантів»
01.10.10
ДШМ №3
вул. Ак.Філатова, 66/68
Свято «Вчителю! Ми не забудемо ніколи світлі класи і зоряні дні»
01.10.10
10:30
Бібліотека-філія № 39
вул. Варненська, 12а
Година спілкування. «Перевернём в судьбе страницу!» (До дня людей похилого віку)
01.10.10
12:30
Бібліотека-філія №1
вул. Преображенська, 35
Концерт-лекція викладачів для учнів та батьків ДМШ №11, присвячений святу «День музики»
02.10.10
12:00
ДМШ №11
вул. Варненська, 12
Вечір поезії
«Не жаль мне лет, растраченных напрасно...»
(до 115-річчя С. Єсеніна
02.10.10
14:30
Бібліотека-філія №1
Преображенська, 35
Концерт до «Дня вчителя»
02.10.10
13:00
ДМШ №6
Люстдорфська дор., 152а
День вчителя в школі «Учитель! Перед именем твоим позволь смиренно преклонить колени!»
02.10.10
11:00
ДХШ
вул. Жуковського, 47
Відкриття нового учбового року у музейно-освітньому центрі
 «Співтворчість» при ОММОК ім. О.В. Блещунова.
03.10.10
15:00
 
ММОК ім. Блещунова
Польська,19
Музикальні зустрічі
«Великі з світу музики»
03.10.10
14:00
Бібліотека-філія №32
Піонерська, 5а

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее