11:23:15   |   22 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 41

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 41

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.10.10 – 08.10.10)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 16 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 245 звернень громадян.

Проведено:
07.10.10 – комісія з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси;
08.10.10 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення заходів з благоустрою території району. Організаційна участь в проведенні суботників. Прибирання парків, скверів, схилів тощо.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Служби допомоги мера».
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2010-201 Ір.р.
Контроль за проведенням робіт з ремонту фасадів будинків та благоустрою вул. Пушкінської.
Контроль щодо дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
04-08.10.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов'язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об'єктів;
04-08.10.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
04-08.10.10 – робота з підприємцями щодо заміни овочевих лотків на лотки нового зразка;
04-08.10.10 – робота з підприємцями щодо благоустрою вул. Буніна та Старосінної площі.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 99 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 96 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Гімназична, 15; вул. Жуковського,6; пров. Некрасова, 33; вул. Пушкінська, 33; вул. Успенська, 71; вул. Асташкіна, 13; пров. Світлий, 11.

Відділ соціально-економічного роёзвитку та планування:
04-08.10.10 – розгляд звернень громадян;
05.10.10 – засідання робочої групи на виконання розпорядження райадміністрації від 01.10.2010р. №1039 «Про створення робочої групи по перевірці діяльності організацій, які надають послуги з паркування транспорту на території Приморського району м.Одеси»;
06,08.10.10 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
05,07,08.10.10 – на виконання розпорядження райадміністрації від 24.06.2010 р. № 589 «Про проведення чергового призову громадян 1985-1992 років народження на строкову службу восени 2010 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт;
07.10.10 – участь у проведенні перевірки відповідно до розпорядження райадміністрації від 01.10.2010р. №1039 «Про створення робочої групи по перевірці діяльності організацій, які надають послуги з паркування транспорту на території Приморського району м. Одеси».

Відділ соціального захисту населення:
04,06.10.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
04-08.10.10 – участь у 14 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
07.10.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

Відділ освіти:
04.10.10 – відкриття районного конкурсу «Вчитель року» (ОЗОШ №16);
05.10.10 – відзначення Дня бібліотекаря за участю бібліотекарів закладів освіти та вихованців ЦДЮТ «Дивосвіт» (ЦДЮТ «Дивосвіт»);
08.10.10 – засідання активу лідерів районного дитячого об'єднання «Веселкові вітрила» (ЦДЮТ «Дивосвіт»).

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.10.10 – 08.10.10)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 195 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 14 громадян.
Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 08.10.2010 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Надано інформацію до УЖКХ та ПЕК про хід включення систем опалення закладів соціального призначення: дитячих садків, шкіл, медичних закладів, об’єктів культури Київського району.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Співробітники відділу 08.10.2010 року прийняли участь у засіданні постійно діючої комісії по контролю якості та кількості послуг з опалення і гарячого водопостачання та ліквідації заборгованості населення за одержані послуги в УЖКГ та ПЕК.
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекому-нікаційного обладнання до внутрішніх електромереж для подальшого їх відключення.
Здійснено 4 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (22 громадянин);
- підготовлено відповіді на 6 скарг громадян, 6 відповідей та запитів до організацій та 7 заяв від «Служби допомоги мера»;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (40 заяв);
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг;
- участь у координаційній нараді щодо надходжень коштів до бюджету міста Одеси та державного бюджету на 2010 рік.

Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50” було прийнято 34 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 3;
- протікання внутрішніх комунікацій – 5;
- відсутність електроенергії – 13;
- відсутність холодної води – 5;
- відсутність гарячої води – 6;
- люки на підпорі – 2.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 29 звернень. По 5 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 13 громадян.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- участь у роботі комісії з інвентаризації та готовності до використання захисних споруд, які розташовані на території району;
- відправка та контроль прибуття слухачів на курси ЦО;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом 5 громадян з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- протягом тижня здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 16 листам;
- проведена сумісна перевірка з представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
07.10.10 - проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 2 протокола про адміністративні правопорушення).
08.10.10 - надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
Проведення заходів щодо запуску систем ЦО закладів культури та дитячо-юнацьких шкіл району.
Підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі департаменту праці та соціальної політики.

Відділ освіти:
06.10.10 – організація участі керівників Соціокультурних центрів в засіданні Координаційної ради з питань впровадження програми «Консолідації зусиль вихователів, педагогів, сім’ї та громад кості щодо поліпшення всебічного виховання і навчання юних одеситів».
Організація участі представників Соціокультурних центрів в семінарі-тренінге за програмою «Безпека дітей і Інтернет», який відбувся 07.10.2010 року на базі Інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради.
07-08.10.10 – організація відвідування учнями ОЗОШ №№ 51, 55, 65, 82, 85, 86, ОНВК № 84 та економічного ліцею музеїв Філатова та Еріха.
Організація участі команди «Бандерлоги» (ОЦДЮТ «Еврика») у ХІІ міжрегіональному фестивалі «Покровських інтелектуальних ігор»., який відбувся у м. Ніжин, Чернігівської області 09-10.10.10 року.
Організація участі команди ОНВК «Гармонія» у міському конкурсі-грі «Люблю тебе, моя Одесо!», який відбувся 08.10.200 року на базі Міського палацу дитячої та юнацької творчості. За підсумками журі команда посіла ІІ місце.
12.10.10 – у приміщені Київської районної адміністрації проведена конференція співпраці для вирішення проблем відходів у рамках Європейського тижня місцевої демократії.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.10.10 – 08.10.10)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшов 221 документ, відпрацьовано – 79 документів, під контролем – 102; письмових звернень – 199, з них – 62 про надання адресної муніципальної допомоги.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 87 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань та підготовлено 14 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Взято участь у засіданні з питання підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2010-2011р.р.
Взято участь у засіданні ради опіки.
Взято участь у роботі комісії з питання перевірки парковок.
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання територій та поливу прилеглої території.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено роботу щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та Службу допомоги мера (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів конструктивів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги.
Ведеться постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній, та припинення їх електроживлення. За період з 04.10.2010р. по 08.10.2010р. направлено 8 приписів організаціям, що надають інтернет-послуги: ВАТ НПП „ТЕНЕТ” – 8 приписів.
Виконано 54 відключення від електроживлення за адресами:
- ООО НПП «ТЕНЕТ» – пр. Добровольского, 102 (2), 104 (1), 100 (1пар.); Ген. Бочарова, 45 (1,2,3,4пар.), 55 (1,2,3пар.), 31 (1пар); Керченская, 188 (1пар.); Крымская, 80 (1пар.), 72А (1пар.), 84 (2пар.); Ак. Заболотного, 38 (3,7,8,12,13 пар.), 36 (3пар.), 32 (3пар.); Днепропер.дор., 108 (2,8 пар.), 100 (1пар.);
- СПД Бочарников – Ген.Бочарова, 45 (3пар.), 31(1пар.); Керченская, 188 (1пар.); Крымская, 80 (1пар.), 84 (10пар. в МП); Ак. Заболотного, 38 (3,8,12 пар.); Днепропер.дор., 108 (2,6 пар.), 98 (1пар. в МП);
- ООО «Элан» – Ген.Бочарова, 45 (1пар. в МП); Крымская, 72А (1пар. в МП); пр.Добровольского, 102(6,4,3, 2 (3шт.),100 (1пар.); Ген. Бочарова, 45 (1,2 (2шт.),3 пар. ), 55 (1,2,3пар), 31 (1пар).

Відділ благоустрою :
Проведено роботу по контролю санітарного стану території району по пр. Добровольського, вул. Затонського, вул. Ак. Заболотного.
Проведено рейд по санітарному стану приватного сектору СОН Шевченко – вул. Перемоги, 7, 23, 47,48 Лінії. Надані приписи щодо приведення до належного санітарного стану в кількості 21 од.
Контролюються роботи по знесенню сухих та аварійних дерев на території району силами КП «Міськзелентрест» за замовленнями керівників РСББ, ЖБК , громадської організації «Блок Едуарда Гурвіца» та громадян, які звернулись до «Служби допомоги мера». Знесено понад 230 дерев.
Проведено встановлення ігрового майданчику за адресою вул. Ак. Заболотного, 3 та благоустроєно прилеглу територію.
Надано приписи щодо благоустрою території АЗС по вул. Южна.
Продовжуються роботи з благоустрою біля памятника Шевченку Т.Г. на СОН Шевченко-3.
Проведено роботу щодо контролю ремонту зупинок міського транспорту.
Завершені роботи за програмою «Рівність» по вул. С. Ядова, 10.
Проведено роботу з погодження прибудинкових територій для двох ОСББ.
Організована зустріч керівників будинків ЖБК, з заступником начальника Управління економіки з питань узгодження тарифів.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію на апаратну нараду першого заступника міського голови 11.10.2010р. «Про виконання протоколу доручень, даних першим заступником міського голови, щодо виконання доручення Президента України від 16.09.2010р.».
Підготовлено інформацію до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності, з метою ефективного виконання доручення Кабінету Міністрів України від 19.05.2008р. №3389/101/1-08 щодо поліпшення фінансового стану нерентабельних підприємств області всіх форм власності.
Продовження проведення інвентаризації земель Куліндоровського промвузла на виконання розпорядження від 26.08.10р. №536р. «Про створення робочої групи з проведення інвентаризації землекористувачів – суб’єктів господарювання, розташованих на території Куліндоровського промислового вузла».
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємств району щодо надання допомоги автобусами:
07.10.10 – виїзд робочої групи з проведення інвентаризації землекористувачів Куліндоровського промвузла.
Своєчасно підготовлено інформацію на протоколи доручень голови райадміністрації щодо питань, які розглядались на зустрічах з громадянами району.
Направлено листи керівникам підприємств з питань благоустрою прилеглої території під час проведення суботника, та необхідністю надання інформації щодо обсягів виконаних робіт.
Проведено об’їзд району 7 жовтня з питання організації робіт з прибирання прилеглої території, благоустрою та утримання прилеглої території у належному санітарному стані.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 5 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
- 9 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 6 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено 4 відповіді громадянам та 5 державним установам.

Підготовлено:
- 1 розпорядження про надання статусу дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 1 розпорядження про призначення опіки;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав батьків;
- 2 розпорядження про надання дозволу на відчудження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 розпорядження про збереження житла, яке належить дітям, позбавленим батьківського піклування.

Підготовлено 1 висновок про доцільність усиновлення дитини громадянами України.
Підготовлена 1 відповідь на вимогу прокуратури Суворовського району.
Складено1 акт обстеження житлово-побутових умов недієздатного.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території – протягом тижня.
Проведено перевірка стану прилеглої території дитячих майданчиків, що відкриваються в районі.
05, 06.10.10 – Організовано та проведено святково-розважальни програми на дитячих майданчиках, що відкрилися в районі:
04-08.10.10 – Проведено свято вулиці ім. Затонського.

В програмі свята проведено наступні заходи:
- конкурс малюнків на асфальті;
- відкриті уроки, майстер-клас «Делай как мы, делай лучше нас», спортивні змагання «Спортляндія» в ЗОШ № 40 , ОНВК № 49;
- суботник «Моя улица любимая»;
- святковий концерт для мешканців вулиці им.Затонського.
Проведена підготовка зустрічі мешканців ж/м Котовського з мером міста.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 7 відповідей на листи міських управлінь та 5 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейд щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Спеціалістами відділу організації і контролю торгівлі та побутового обслуговування райадміністрації проводено «санітарну п’ятницю», у ході яких перевірено санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг.
Проведено роботу з суб’єктами господарювання щодо благоустрою прилеглих територій, а саме: ФО-П «Прес-служба Одеса» асфальтування прилеглих територій за адресами: Миколаївська дорога, 237 – 30 кв.м. та просп. Добровольського, 73 – 30 кв.м.; підняття посадочної платформи зупинки трамваю за адресою: просп. Добровольського кут 10 лінії; асфальтування території за адресою: Миколаївська дорога, 299 (внутриквартальний проїзд) – 300 кв.м.
Встановлено зупиночний комплекс, затвердженого зразку, по просп. Добровольського, зупинка «вул. Кишинівська».
За порушення правил благоустрою складено 1 адміністративний протокол.
09.10.10 – Проведено роботу по підготовки к осінньому ярмарку.
Проведено роботу з організації святкового частування дітей на відкритті 2 дитячих майданчиків.

Відділ організаційного та інформаційного забеспечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та call-центр «Служба допомоги мера» (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 21звернення, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 21 – з житлово-комунальних питань, та 138 зверненнь, які надійшли в call-центр «Служби допомоги мера».
Прийнято 14 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(04.10.10 – 08.10.10)

 
1. По состоянию на 08.10.2010 поступления в бюджет составили – 10 751 323, 76 грн.
2. 04.10-08.10.10 – в бюджет города перечислено 268 237, 41 грн.
3. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 5.
4. Получено и рассмотрено 1 обращение граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса» и 4 обращения, поступивших в «Службу помощи мэра».

 

КП «СМЭП»
(04.10.10 – 10.10.10)

 
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 131.
2. Устранение неисправностей (по заявкам) – 131.
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 39.
4. Замена ламп – 82.
5. Нанесена дорожная разметка (краска) – 784,8м (ул. Спартаковская - ул. Щорса; ул. Спартаковская - ул. Минская; ул. Спартаковская - ул. Малиновского; ул. Спартаковская №17; по ул. Спартаковской от ул. Щорса до ул. Бреуса; ул. Балковская - ул. Заньковецкая; по ул. Балковской (от ул. Спартаковской до ул. Заньковецкой); ул. Балтская дор. - ул. Картомышевская; ул. Балтская дор. - Большевик; ул. Балтская дор. №55; по Балтской дор. (от ул. Карышковской до ул. 8-го Марта); ул. Гаркового - Ивановский путепровод; ул. Гаркового - 10-я Поликлиника; ул. Гаркового - ул. Овидиопольская; ул. Гаркового - ул. Кустанайская; по ул. Ак. Гаркового (от Ивановского путепровода до ул. Проселочной); ул. Шклярука - ул. Толбухина; ул. Шклярука - ул. Авдеева-Черноморского; ул. Шклярука - ул. Октябрьской Революции; ул. Шклярука №15; ул. Шклярука - Адмиральский пр-т; по ул. Шклярука (от ул. Толбухина до Адмиральского пр-та); ул. Бреуса - Люстдорфская дор; ул. Бреуса - ул. Скворцова; ул. Бреуса - ул. Весенняя; ул. Бреуса - ул. Ефимова; ул. Бреуса - ул. Рекордная; ул. Бреуса - ул. Поездная; по ул. Бреуса (от Люстдорфской дор. до ул. Поездной); ул. Рекордная - ул. Бреуса; ул. Рачкова - ул. Воробьева; ул. Заньковецкая - ул. Балковская; ул. Заньковецкая - ул. Степовая; по ул. Заньковецкой (от ул. Балковской до ул. Степовой); ул. Комитетская - пер. Банный; ул. Комитетская №5; ул. Комитетская - ул. Мясоедовская; по ул. Комитетской (от ул. Степовой до ул. Мясоедовской); пластик – 135м2 Николаевская дор. - ул. 7-я Пересыпская; Николаевская дор. №201; по Николаевской дор. (ул. 7-я Пересыпская до дома №201); демаркировка – 11м2 (Балтская дор. - ул. Карышковского).
6. Установка дорожных знаков – 29шт. (ул. Гайдара №5а Санстанция 5.54-Зшт; пер. Безымянный; ул. Краснова 3.34,7.5.1,7.2.1; ул. Водопроводная - ул. Бреуса 3.34-2шт.; табличка – 2шт; ул. М. Говорова №16-18 5.31,5.32; пер. Матросова - пр-т Шевченко 5.39,5.40; пер. Гвоздичный - ул. Тенистая 5.31; пер. Светлый - ул. Солнечная 5.31; ул. Крапивницкого - ул. Багрицкого 5.29.2,5.29.3; ул. Дерибасовская - ул. Пушкинская 2.1; Новомосковская дор. - ул. Чапаева 3.34; ул. Туристская - 1-й Кипарисный пер. 2.1,5.7.2; ул. Туристская - 2-й Кипарисный пер. 2.1,5.7.2; ул. Туристская 5.5; Новомосковская дор. - ул. Чапаева 3.34 - 2шт: ул. Туристская 5.5 - 2шт).
7. Демонтаж дорожного знака – 7шт. (Фонтанская дор. - ул. Костанди 1.11; пл. Михайловская 3.34; ул. Спартаковская - ул. Щорса 5.35.1(2) – 4шт; ул. Одария 3.34).
8. Замена дорожного знака – 4шт. (пер. Безымянный - Люстдорфская дор. 1.33,2.1; ул. Туристская - ул. Кичилова 2.1,5.7.1).
9. Восстановлено дорожных знаков – 9шт. (ул. Ш. Руставели - ул. Авиационная 2.1-2шт; ул. Бреуса - «Поездная» 5.35.1; ул. Проселочная - ул. Самолетная 1.33,5.35.1; ул. Круговая 1 №125 1.33-2шт.; ул. Среднефонтанская - Ж/Д вокзал 4.7; ул. Круговая - Школа №125 7.2.1).
10. Демонтаж колонки под знаки – 5шт. (ул. Черняховского проезд к Приморской прокуратуры; пл. Михайловская; ул. Спартаковская - ул. Щорса-2шт; Тираспольское шоссе - ул. Марата).
11. Восстановлено турникетного ограждения – 1шт. (ул. Среднефонтанская - Ж/Д вокзал).
12. Рихтовка колонок под знаки – 4шт. (ул. Ген. Петрова - ул. Радостная; ул. Осипова №27).
13. Установка колонок под знаки – 9шт. (ул. Гайдара №5а Санстанция; ул. М. Говорова №16-18; пер. Матросова - пр-т Шевченко – 2шт; пер. Гвоздичный - ул. Тенистая; пер. Светлый - ул. Солнечная; Новомосковская дор. - ул. Чапаева; ул. Туристская - 1-й Кипарисный пер.-2шт).
14. Восстановлено колонок под знаки – 8шт. (ул. Балковская - ул. Мельницкая; ул. Бреуса - «Поездная»; ул. 7-я ст. Б. Фонтана - «Наталка»; ул. Проселочная - ул. Самолетная- 3 шт.; ул. Круговая 1 №125; ул. Среднефонтанская - Ж/Д вокзал).
15. Рихтовка дорожных знаков – 3 шт. (ул. Ген. Петрова - ул. Радостная; 5.35.1(2); ул. Мельницкая №27 5.35.1).
16. Рихтовка щита УЗДП – 1шт. (ул. Приморская №12).
17. Восстановлено колесоотбойников – 2шт. (ул. Среднефонтанская - Ж/Д вокзал).
18. Восстановлен бор - маяк – 1шт. (ул. Среднефонтанская - ЖД вокзал).
19. Нанесение пленки на столбики – 22шт. (Приморский бульвар).
20. Замена кронштейна – 1шт. (Тираспольское шоссе - ВАЗ).
21. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
22. Замена аппаратуры (УК) на следующих светофорных объектах: ул. Проселочная - ул. Самолетная; ул. Балковская - Суд; ул. Московская - ул. Петренко; Тираспольское шоссе - ул. 3-я Станционная; ул. И Рабина - ул. Ген. Петрова.
23. Изменен режим работы (для улучшения пропускной способности): ул. Московская - ул. Петренко.
24. Устранение непреходящих сигналов: ул. 2-я ст. Б. Фонтана; ул. Степовая - ул. Прохоровская.
25. Зачистка контактов: ул. Б. Арнаутская - Александровский пр-т.
26. Замена блока центрального процессора: ул. Успенская - Александровский пр-т.
27. Замена предохранителя: ул. Балковская - ул. Заньковецкая; ул. Ришельевская - ул. Пантелеймоновская.
28. Обрезка веток: ул. Дегтярная - ул. Тираспольская; ул. Армейская - пер. Среднефонтанский; ул. Троицкая (перед ул. Ришельевской); ул. Мариинская (перед Итальянским б-ом).
29. Произведен ремонт светофора с заменой дверцы на зеленой секции на светофорном объекте: ул. Черняховского - ул. Говорова.
30. Проведены работы по перепрограммированию светофорных объектов с дорожными контроллерами типа КДК на новую версию на следующих светофорных объектах: ул. Успенская - ул. Осипова; ул. Успенская - Александровский пр-т; ул. Успенская - ул. Преображенская; ул. Водопроводная - пер. Высокий.
31. Обновление внутренней программы блока процессора и программ организации движения для объектов на базе контроллера КОМКОН на следующих светофорных объектах: ул. Успенская - ул. Осипова; ул. Успенская - Александровский пр-т; ул. Успенская - ул. Преображенская; ул. Водопроводная - пер. Высокий.
32. Обновление модуля радио модема ЦУП для перехода на обновленный протокол радиосвязи светофорных объектов.
33. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
34. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
35. Обработка информации по ДТП – 13 шт.
36. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
37. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
38. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электросети.
39. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.
40. Обслуживание устройств речевого сопровождения для людей с ограниченными физическими возможностями (слепых) по городской программе «Равенство» на светофорном объекте ул. Мясоедовская - ул. Прохоровская.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(04.10.10 – 08.10.10)

 
За отчетный период в Бюро эстетики городской среды и внешней рекламы было зарегистрировано 115 входящих документов: от органов государственной власти – 51, юридических лиц – 31 , физических лиц-предпринимателей – 33 документа.

Направлено 16 ответов.

По состоянию на 08.10.2010г. – контрольных документов, срок исполнения которых истек, не имеется.

Производственная группа разрешительного отдела:
- принято заявок:
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 52;
• на регистрацию технического паспорта вывески – 37;

- количество отказов:
• в регистрации технического паспорта вывески – 9;
- установлено приоритетов – 63;

Юридическая группа разрешительного отдела:
- принято участий в судебных заседаниях – 6;
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 2;

Отдел контроля Бюро по соблюдению порядка размещения наружной рекламы и вывесок:
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 30;
- в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 1054;
кол-во демонтированных конструкций – 5.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(04.10.10 – 08.10.10)

 
За отчетный период управлением проведена следующая работа:
Во исполнение решения ХХ сессии Одесского городского совета V созыва от 14 апреля 2010 г. № 5643-V «Про затвердження програми зайнятості населення м. Одеси на 2010 -2011 роки», подготовлена и направлена в департамент труда и социальной политики соответствующая информация.
Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 21.01.2010 г. № 26-01р «О создании экспертного Комитета стратегического планирования экономического развития г. Одессы, функционирующего в рамках реализации Проекта международной технической помощи «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» (ЛИНК) продолжалась работа по доработке Проекта Стратегического плана экономического развития г. Одессы.
Подготовлен и направлен перечень инвестиционных проектов, находящихся на стадии разработки, проектировки и реализации.
Во исполнение резолюции первого заместителя городского головы, Ворохаева А.И. от 28.09.2010 г. № 03-01/211 касательно оказания содействия в организации проведения заседания Рабочей группы по разработке Межгосударственной целевой Программы инновационного сотрудничества стран-участниц СНГ на период до 2020г., была проведена следующая работа:
- в телефонном режиме проведены переговоры с главным специалистом отдела сотрудничества в рамках СНГ департамента торгово-экономических отношений со странами СНГ и РФ Министерства экономики Украины, в процессе которых были согласованы детали проведения вышеуказанного заседания;
- по результатам переговоров, подготовлен и направлен на согласование проект протокола поручений касательно организационного обеспечения проведения заседания Рабочей группы.
Подготовлен и направлен ответ касательно отсутствия сотрудничества с департаментом сопровождения эколого-инвестиционных проектов и организацией «Европейский Реестр инновационно-инвестиционных проектов».
Подготовлен и направлен ответ по вопросу готовности управления экономики оказывать содействие в реализации проектов по совершенствованию системы теплообеспечения, а также городского транспорта в г.Одессе.
Обновлена информация паспорта города Одессы общественно-политической и социально-экономической ситуации – по состоянию на 1 октября 2010 года.
Во исполнение Программы занятости населения в г. Одессе на 2009-2011 годы проведен анализ выполнения показателей социально-экономического развития и основных показателей рынка труда города (за январь – сентябрь 2010 года).
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств.
Проводится работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Проводится мониторинг рынка товаров (услуг), работ, которые потребляются коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
Подготовлена информация о ходе выполнения Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2009-2010 гг. по г.Одессе за 9 месяцев 2010 г.
В рамках Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2009-2010 гг., подготовлена и направлена ежемесячная информация по рейтингу развития малого предпринимательства в г. Одессе. 
  

  
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(04.10.10 – 10.10.10)
 

   
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 209,0 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 102 ед.
- по троллейбусу – 107 ед.
в выходные дни в количестве 154,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 76 ед.
- по троллейбусу – 78,5 ед.

Производятся работы по модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 6 троллейбусов и 1 трамвай.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 111 вагонов,
- троллейбус – 125 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(04.10.10 – 10.10.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
04.10.10
 
По адресу: пер. Нечипуренко, 13, кв.7 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3гр. и демеркуризацию помещения
05.10.10
 
Дежурный Малиновского РОВД – просьба принять жидкость, предположительно ртуть для дальнейшего хранения
Дежурная смена приняла от представителя РОВД стеклянную ёмкость с жидкостью, весом 1200 гр
По адресу: ул. Лейтенанта Шилова, 35 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
06.10.10
 
По адресу: ул. Итальянский бульвар, 3 – упавшая часть дерева перегородила тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с тротуара
По адресу: ул. Героев Сталинграда, 62 – упавшее дерево перегородило межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с межквартального проезда
07.10.10
По адресу: ул. Маршала Жукова, 10 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Ицхака Рабина, 19 – упавшее дерево перегородило вход в подъезд жилого дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
08.10.10
По адресу: пр-кт Добровольского, 148 – замер проб песка и грунта на детской площадке на наличие радиоактивного излучения
Дежурная смена провела замеры проб песка и грунта на детской площадке на наличие радиоактивного излучения. Радиационное излучение в норме
По адресу: ул. Профсоюзная, 9 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
09.10.10
 По адресу: ул. Греческая, 45 – упавшая часть дерева перегородила тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с тротуара
По адресу: Французский б-р, 32 – упавшее дерево перегородило трамвайные пути
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с трамвайных путей
По адресу: Фонтанская дор., 110 – дерево упало на контактные провода трамвайной линии и линию проводов уличного освещения
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Космонавтов, 33 – часть дерева упала на пристройку жилого дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева
По адресу: ул. Осипова, 42 – часть дерева упала на крышу жилого дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку части дерева с крыши дома
По адресу: ул. Торговая, 7 – упавшее дерево перегородило проезжую часть улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части улицы
По адресу: ул. Дворянская, 9 – дерево упало на тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с тротуара
10.10.10
По адресу: пр. Маршала Жукова, 75 – дерево упало на автомобиль
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с автомобиля «Тойота»
По адресу: пр. Шевченко, 7 – упавшая часть дерева перегородила тротуар и проезжую часть улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с тротуара и проезжей части улицы
По адресу: ул. Сегедская, 21 – дерево упало на контактные провода троллейбусной линии и линию проводов наружного освещения
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проводов троллейбусной линии и проводов линии наружного освещения
По адресу: ул. Ак. Заболотного, 12 – дерево упало на автомобиль
Дежурная смена провела уборку и распиловку упавшего дерева с автомобиля «Ланос»
По адресу: ул. К. Кузнецова, 97, кв.34 – трехлетний ребенок закрыл входную дверь квартиры изнутри
Дежурная смена осуществила спуск спасателя с крыши дома на балкон 4-го этаж, открыла бронированную дверь, обеспечив доступ родителей ребенка в квартиру.

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 447
из них передано:
- в УЖКХ – 26,
- Оказана информационная помощь – 419,
- Ртуть – 2


   
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(04.10.10 – 10.10.10)

 

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Чемпіонат України
зі стрибків на батуті
29.09-04.10.10 м. Харків
2.
XII міська Спартакіада серед усіх верств населення –
змагання з гандболу (жінки)
06-08.10.10 м. Одеса, вул.Комарова, 4-а
КПНЗ „КДЮСШ №5"
3.
Всеукраїнський турнір
з гімнастики художньої „Бесарабська осінь"
05-08.10.10
Одеська область,
м. Ізмаїл
4.
Міжнародний турнір
з вільної боротьби
05-10.10.10
м. Коломия

  

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(04.10.10 – 10.10.10)
 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Урок доброти
«Пусть будет теплой осень жизни»
(До Дня людини похилого віку)
04.10.10
12:00
Бібліотека-філія № 47
Люстдорфська дор., 146/1
Конкурс читців
«Уклін Вам низький, до землі»
04.10.10
12:00
Бібліотека-філія № 22
Чапаївської дивізії, 5
Поетична година
«Поет на всі часи»
(до 115-річчя С. Єсеніна)
04.10.10
13:00
Бібліотека-філія № 21
Посмітного, 33
Концерт присвячений Дню вчителя
04.10.10
16:00
ДШМ № 4
вул. М.Жукова, 11а
Свято першокласників
«Посвячення у музиканти»
05.10.10
17:00
ДМШ №5
вул. Чорноморського козацтва, 18
Олімпіада для малюків «Кто быстрее говорит, тот быстрее победит»
05.10.10
14:00
Бібліотека-філія № 9
Французький б-р, 11а
Лiтературна подорож
«Певец русской души»
07.10.10
15:00
 
Бібліотека – філія №42 СШ № 53
Розповідь про творчість
С.В. Образцова
«Все життя я граюся в ляльки…»
07.10.10
10:30
Бібліотека-філія № 19
Вул. Єфімова, 12
Виставка живопису Світлани Ткаченко
08.10.10
16:00
Фойє міськвиконкому
Думська площа, 1
Святковий концерт до Дня вчителя
09.10.10
16:00
ДМШ №6
вул. Люстдорфська дорога, 152а
Музичний фестиваль учнівської творчості «Діти – майбутнє Одеси»
30.09-30.10.10
16:00-17:30
Думська площа, 1

    

 

   

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее