02:43:27   |   14 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 42

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 42

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.10.10 – 15.10.10)


За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 12 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 230 звернень громадян.

За звітний період проведено:
12.10.10
– координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району;
14.10.10 – комісія з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси;
14.10.10 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення заходів з благоустрою території району.
Організаційна участь в проведенні суботників. Прибирання парків, скверів, схилів тощо.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Служби допомоги мера».
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2010-2011р.р.
Контроль за проведенням робіт з ремонту фасадів будинків та благоустрою вул. Пушкінської.
Контроль щодо дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
 
Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
11-15.10.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
11-15.10.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
11-15.10.10 – робота з підприємцями щодо заміни овочевих лотків на лотки нового зразка;
11-15.10.10 – робота з підприємцями щодо благоустрою вул. Буніна.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 89 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 97 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: пров. Світлий, 11, 14; вул. Ніжинська, 20; пров. Вознесенський, 5; вул. Новосельського, 41; вул. Катерининська, 22; вул.Мечнікова, 2/1; пр-т Шевченка, 1.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
11-15.10.10 – розгляд звернень громадян;
13.10.10 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
12,14,15.10.10 – на виконання розпорядження райадміністрації від 24.06.2010 р. № 589 «Про проведення чергового призову громадян 1985-1992 років народження на строкову службу восени 2010 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт;
11-15.10.10 – участь у проведенні перевірок відповідно до розпорядження райадміністрації від 01.10.2010р. №1039 «Про створення робочої групи по перевірці діяльності організацій, які надають послуги з паркування транспорту на території Приморського району м. Одеси».

Відділ соціального захисту населення:
11,13.10.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
11-15.10.10 – участь у 21 судовому засіданні щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
14.10.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

Відділ освіти:
11-15.10.10 – районний конкурс «Вчитель року»;
11.10.10 – концертна програма та виставка в рамках міського фестивалю «Діти – майбутнє Одеси» за участю вихованців ЦДЮТ «Самоцвіт» (Думська площа);
12-15.10.10 – районний конкурс «Зелений вогник» за участю вихованців дитячих навчальних закладів (ДНЗ №4,19,68,99,111);
12.10.10 – районний конкурс «Моя правова освіта» за участю учнів закладів освіти (Юридичний ліцей);
12.10.10 – районний етап військово-спортивної гри «Сокіл» за участю учнів закладів освіти (ОНВК №90);
13.10.10 – вручення стипендії Одеського міського голови кращим учням закладів освіти району;
14.10.10 – концертна програма для ветеранів за участю вихованців ЦДТ «Моряна» (Очний шпиталь).

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.10.10 – 15.10.10)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 103 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 12 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 15.10.2010р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 29 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Щоденно проводиться збір та підготовка інформації про хід включення систем централізованого опалення закладів соціального призначення і житлових будинків всіх форм власності Київського району та надання її до УЖКХ і ПЕК.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Співробітники відділу 08.10.2010 року прийняли участь у засіданні постійно діючої комісії по контролю якості та кількості послуг з опалення і гарячого водопостачання та ліквідації заборгованості населення за одержані послуги в УЖКГ та ПЕК.
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекому-нікаційного обладнання до внутрішніх електромереж для подальшого їх відключення.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (18 громадянин);
- підготовлено відповіді на 5 скарг громадян, 12 відповідей та запитів до організацій та 6 заяв від «Служби допомоги мера»;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (25 заяв);
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50” було прийнято 87 звернень громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 7;
- протікання внутрішніх комунікацій – 18;
- відсутність електроенергії – 24;
- відсутність холодної води – 2;
- відсутність гарячої води – 4;
- люки на підпорі – 2;
- протікання кровлі – 1;
- відсутність центрального опалення – 29.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 76 звернень. По 11 зверненням проводиться робота.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 9 громадян.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- надання допомоги в проведені штабного об’єктового тренування у дитячий поліклініці № 6;
- участь у роботі комісії з інвентаризації та готовності до використання захисних споруд, які розташовані на території району;
- відправка та контроль прибуття слухачів на курси ЦО;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом 6 громадян з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- протягом тижня здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 12 листам;
- проведена сумісна перевірка з представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
14.10.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 11 протоколів про адміністративні правопорушення).
15.10.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
1. Організовано та проведено конференцію «Управління відходами» в рамках проведення заходів Європейського тижня місцевої демократії;
2. Проведено екологічну бесіду щодо збереження клімату на землі серед студентської молоді району за участю регіонального центру поширення екологічних знань Одеського державного екологічного університету;
3. Підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі департаменту праці та соціальної політики.

Відділ освіти:
Відповідно до листа управління міжнародних відносин, європейської інтеграції та зв’язків з Одеською діаспорою від 17.09.2010 року № 1039 з 11-17.10.2010 року у м. Одесі організований Європейській тиждень місцевої демократії. Всі заплановані заходи у рамках тижня проведені під гаслом „Вплив сталих громад на боротьбу зі змінами клімату”, а саме:
13.10.10 – на базі економічного ліцею проведені презентації екологічних проектів за темою: „Використання альтернативних джерел енергії”;
14.10.10 – „Круглий стіл” за темою ”Проблеми раціонального використання води у м. Одесі” (на базі ОНВК № 84);
15.10.10 – Зустріч з жителями мікрорайону „Вузівський” за темою: „Ми любим тебе, Одесо! Ми любимо тебе – Київський район!” (на базі ОНВК „Гармонія”).
• У закладах освіти району проведені класні години за екологічною тематикою.
• У шкільних бібліотеках організовані тематичні виставки.
• Протягом тижня проведений конкурс дитячого малюнку(плакату) за темою: „Збереження води”.
14.10.10 – на базі гімназії № 9 проведені урочисті заходи та спортивні змагання до Дня казачества. У заході взяли участь учні 12 шкіл м. Одеси. Від Київського району у заході брали участь учні ОЗОШ № 55, 86 та гімназії № 9. Команда учнів гімназії № 9 у спортивних змаганнях посіла ІІ місце.
14.10.10 – в рамках міського фестивалю „Діти – майбутнє Одеси” на Думській площі організований виступ кращих творчих колективів ОНВК „Гармонія”.
16.10.10 – на базі ОЗОШ № 8 пройшли міські змагання зі спортивних ігор „Сокіл” та „Зірниця”. Команда ОЗОШ № 82 посіла І місце у змаганнях „Зірниця”.
З 11.10.10 – в закладах освіти (згідно графіку) організоване проведення „круглих столів” з профілактики наркоманії та СНІДу.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.10.10 – 15.10.10)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 168 документів, відпрацьовано 79 документів, під контролем – 72; письмових звернень – 269, про надання адресної муніципальної допомоги – 75.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 95 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань та підготовлено 14 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Участь у засіданні з питання підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2010-2011р.р.
Взято участь у нараді з питань будівництва у мкр. ІІІ- 4-1,2,3 ж/м «Котовського» під керівництвом заступника міського голови.
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання територій та поливу прилеглої території.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено роботу щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та Службу допомоги мера (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів конструктивів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги.
Ведеться постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній, та припинення їх електроживлення. За звітний період направлено 29 приписів організаціям, що надають інтернет-послуги: ВАТ НПП „ТЕНЕТ” – 10 приписів, ООО «Норма-плюс» – 8 приписів, СПД Бочарников – 2 приписи, ООО «Фарлеп-Инвест» – 9 приписів.
Виконано 54 відключення від електроживлення за адресами:
- ООО НПП «ТЕНЕТ» – Днепропетровская дор., 109 (1,2,3 пар); 109/1 (1,2,3,4 пар); 109/2 (1,2,3,4 пар); 109/3(1,2,3,4 пар); Днепропер.дор., 94 (5пар); 96 (1пар); 90 (1пар); 92 (1пар); Ак. Заболотного, 55(2пар); 39А (1пар); 43А (1пар); 41А (1пар);
- СПД Бочарников – Днепропетровская дор., 109 (3 пар в МП); 109/2 (2пар в МП); Днепропетровская дор., 94 (4пар); 96 (1пар), Ак. Заболотного, 55 (1пар); 39А (1пар);
- ООО «Элан» – Днепропетровская дор., 109/1 (4 пар в МП);
- ООО «Норма-плюс» – Днепропетровская дор., 109/3 (4 пар. в МП).

Відділ благоустрою:
Проведена робота по контролю санітарного стану території району по Дніпропетровській дорозі; вул. Заболотного; вул. Одарія; вул. Чорноморського козацтва; 2-го Лиманчику.
Проведено рейд по санітарному стану приватного сектору вул. Вапняної. Надані приписи щодо приведення до належного санітарного стану в кількості 27 од.
Контролюються роботи по знесенню сухих та аварійних дерев на території району силами КП «Міськзелентрест» за замовленнями керівників РСББ, ЖБК , громадської організації «Блок Едуарда Гурвіца» та громадян, які звернулись до «Служби допомоги мера». Знесено понад 290 дерев.
Проведено обстеження з питання відновлення дитячих майданчиків по Дніпропетровськеій дорозі, 92-94, 86, 84.
Проведено обстеження внутрішньоквартальних проїздів та пішохідних доріжок з питання необхідності проведення капітального ремонту по Дніпропетровській дорозі, 90; вул. Кап. Кузнецьова, 47; вул. Лесі Українки, 49; вул. Гер. Сталінграда, 68, 88, 98.
Проведена підготовка зустрічі мешканців ж/м Котовського та мкр. Слободка з мером м. Одеси.
Проводиться робота щодо контролю ремонту зупинок міського транспорту.
Встановлено табличку з назвою зупинки «2-й Західний провулок» по вул. Балківська, 30б.
Виконано ямковий ремонт асфальтового покриття по вул. Висоцького, 18; вул. Затонського, 7; Дніпропетровській дорозі, 92, 96; вул. Кримській, 74.
Відпрацьовано 2 протоколи доручень першого заступника міського голови, даних під час об’їзду Суворовського району.
Проведено збори з питання створення ОСББ по Дніпропетровській дорозі, 83/3.
Організовано та проведено суботник по санітарному очищенню території району. У суботнику прийняло участь більше 4-х тисяч чоловік.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію на апаратну нараду першого заступника міського голови 11.10.2010р. «Про виконання протоколу доручень, даних першим заступником міського голови, щодо виконання доручення Президента України від 16.09.2010р.».
Підготовлено інформацію на засідання Координаційної ради по забезпеченню надходжень до місцевих бюджетів області щодо питання податкового боргу по Суворовському району м. Одеси, яке відбулось 14 жовтня 2010 року.
Підготовлено запити до Пенсійного фонду та ДПІ Суворовського району з питання надання інформації щодо підприємств-боржників, які мають податкову заборгованість.
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за вересень 2010 року, та надання її до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Направлено запити на підприємства району з пропозицією прийняти участь у щорічному конкурсі «Кращий підприємець року» за номінаціями: у сфері виробництва та у сфері послуг.
Продовження проведення інвентаризації земель Куліндоровського промвузла на виконання розпорядження від 26.08.10р. №536р. «Про створення робочої групи з проведення інвентаризації землекористувачів – суб’єктів господарювання, розташованих на території Куліндоровського промислового вузла».
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємств району щодо надання допомоги автобусами та технікою з метою проведення суботника.
Своєчасно підготовлено інформацію на протоколи доручень голови райадміністрації щодо питань, які розглядались на зустрічах з громадянами району.
Направлено листи керівникам підприємств з питань благоустрою прилеглої території під час проведення суботника, та необхідністю надання інформації щодо обсягів виконаних робіт.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 24 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
9 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 10 документів з різних установ та заяв громадян.

 
Підготовлено:
- 4 відповіді громадянам та 5 державним установам.
- 2 розпорядження про надання статусу дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 1 розпорядження про призначення опіки;
- 1 висновок про визначення місця проживання дитини.
- 3 розпорядження про надання дозволу на відчудження та дарування житла, яке належить дітям;
- 3 розпорядження про влаштування дитини до дитячого державного закладу.
- 1 висновок про доцільність усиновлення дитини одного з подружжя другим з подружжя.
Складено1 акт обстеження житлово-побутових умов недієздатного.
 
Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території – протягом тижня.
Проведено перевірка стану прилеглої території дитячих майданчиків, що відкриваються в районі.
16.10.10 – Організовано та проведено виступ муніципального оркестру для мешканців району на площі біля фонтану 
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг.
12-17.10.10 – Організація та проведення заходів  з нагоди «Європейського тижня місцевої демократії»:
- захист учнівських проектів «Транспорт та мобільність» (ОЗОШ № 40);
- гра-подорож«Тільки чиста водиця для здоров’я годиться» (ОЗОШ № 44);
- круглий стіл «Біорозмаїття нашого краю залишимо нащадкам» (Еколого-натуралістичний центр);
- виставка декоративно-прикладного мистецтва (Еколого-натуралістичний центр);
- рольова гра «Земля наш общий дом – пусть будет чисто в нем» (ОЗОШ № 22);
- тематичні уроки«Поводження з відходами» (загальноосвітні навчальні заклади);
- конкурс малюнків «Альтернативні джерела енергії» – загальноосвітні навчальні заклади;
- учнівська конференція «Альтернативні джерела енергії» (БТЮ «Тоніка»). 
 
Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 13 відповідей на листи міських управлінь та 11 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейд щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Спеціалістами відділу організації і контролю торгівлі та побутового обслуговування райадміністрації проводено «санітарну п’ятницю», у ході яких перевірено санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг.
Виконані роботи з суб’єктами господарювання щодо благоустрою прилеглих територій, а саме: асфальтування та ямковий ремонт зупинки міського транспорту по просп. Добровольського (автобусна зупинка по вул. Ак. Заболотного в місто та трамвайна зупинка по вул. Ак. Заболотного із міста)

Відділ організаційного та інформаційного забеспечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та call-центр «Служба допомоги мера» (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 38 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 36 – з житлово-комунальних питань, та 215 зверненнь, які надійшли в call-центр «Служби допомоги мера».
Прийнято 17 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(11.10.10 – 15.10.10)


- По состоянию на 15.10.2010 поступления в бюджет составили – 11 006 054, 56 грн.
11-15.10.10 – в бюджет города перечислено 254 70, 80 грн.
- Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 4.
- Получено и рассмотрено 3 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса» и 6 обращений, поступивших в «Службу помощи мэра».

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(20.09.10 – 24.09.10)

 
1. Перераховано до міського бюджету – 4422,00 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 1500,00 тис. грн.
- від продажу – 2922,00 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 8.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 8.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(11.10.10 – 15.10.10)

 
За отчетный период в Бюро эстетики городской среды и внешней рекламы было зарегистрировано 43 входящих документа: от органов государственной власти – 20, юридических лиц – 10 , физических лиц-предпринимателей – 13 документов.

Направлено 8 ответов.

По состоянию на 15.10.2010г. – контрольных документов, срок исполнения которых истек, не имеется.

Производственная группа разрешительного отдела:
- принято заявок:
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 24;
• на регистрацию технического паспорта вывески – 15;

- количество отказов:
• в регистрации технического паспорта вывески – 6;
- установлено приоритетов – 37;

Юридическая группа разрешительного отдела:
- принято участий в судебных заседаниях – 6;
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 2;

Отдел контроля Бюро по соблюдению порядка размещения наружной рекламы и вывесок:
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 15;

- в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 10;
кол-во демонтированных конструкций – 5.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(11.10.10 – 15.10.10)

 
На выполнение распоряжения городского головы от 29.07.2010г. №1502-01р «Об обеспечении выполнения распоряжения Кабинета Министров Украины от 12.07.2010г. «Об утверждении плана мероприятий комплексного решения проблем социально-экономического развития г.г. Днепропетровска, Донецка, Львова, Одессы, Харькова и перечня приоритетных инвестиционных проектов, требующих первоочередного финансирования в 2010-2012 годах», подготовлена информация о выполнении мероприятий за январь-сентябрь 2010 года.
Проводилась работа по подготовке предложений в части внесения изменений в Программу комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 годы, утвержденную постановлением Кабинета Министров от 30 октября 2004 года №1604.
Продолжалась работа по доработке Проекта Стратегического плана экономического развития г. Одессы.
Рссмотрено обращение директора благотворительного фонда «Молодая гвардия» касательно финансовой поддержки проекта «Оптимизация инвестиций. Разработка муниципальных, государственных и международных методик обоснования в сфере инвестиций», а также касательно информационной поддержки англоязычного путеводителя «Odessa in your pocket». Ответ подготовлен и направлен заявителю.

 
14-15 октября – в Малом зале Одесского городского совета состоялось 7 заседание Рабочей группы по разработке проекта Межгосударственной целевой программы инновационного сотрудничества государств-участников СНГ на период до 2020г.
В ходе встречи были рассмотрены следующие вопросы:
• информация об итогах реализации решения Комиссии по экономическим вопросам при Экономическом совете СНГ от 25 августа 2010 года и о заседании Экономического совета СНГ, состоявшегося 17 сентября 2010 г.;
• информация о доработке предварительного проекта Программы инновационного сотрудничества государств-участников СНГ на период до 2020г.
Также, на заседании члены рабочей группы провели обсуждение предварительного проекта Межгосударственной целевой программы инновационного сотрудничества государств – участников СНГ на период до 2020г., проекта протокола и его подписание.

 
Поизведен сбор и обобщение информации для подготовки отчета за ІІІ кв. городскому голове касательно состояния финансирования приоритетных инвестиционных проектов, перечень которых утвержден распоряжением Кабинета министров Украины от 12 июля 2010 г. №1437-р.
Подготовлен и направлен отчет первому заместителю городского головы относительно состояния реализации проекта «Прованс в Одессе».
15 октября – в конференц-зале гостиницы «Одесса» (ул. Приморская, 6) состоялось открытие заседания Совета Международного Конгресса промышленников и предпринимателей (МКПП). На заседании обсуждались вопросы относительно актуальных проблем развития транспортной инфраструктуры Европейского пространства, а именно строительства транспортного соединения между Крымом и Российской Федерацией, строительства международного транспортного коридора Крым-Кавказ-Европа.
Рассмотрен запрос депутата Одесского городского совета по обращению гр., проживающей по адресу: ул.Заболотного, 58 по вопросу обоснованности установленных тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории. Ответы подготовлены и направлены заявителям.
Рассмотрено обращение МЖСТ «ДОМ» по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Подготовлена информация о предоставлении заключения о целесообразности предоставления Одесскому частному учебно-воспитательному комплексу «Общеобразовательная школа I-III ступеней – дошкольное учебное заведение «Неугомон» льготы по арендной плате за арендуемое помещение, расположенное по адресу: г. Одесса, пр-кт Добровольского, 138-А.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств.
Проводится работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Проводится мониторинг рынка товаров (услуг), работ, которые потребляются коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
Подготовлена информация о ходе выполнения Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2009-2010г.г. по г. Одессе за 9 месяцев 2010г.
Во исполнение п. 3 решения Одесского городского совета от 07.10.09г. №4693-V «Об установлении ставок единого налога для физических лиц-предпринимателей, которые действуют на территории города Одессы и стоимости торгового патента», секретарю Одесского городского совета Прокопенко А.А. была направлена информация за 9 месяцев 2010 года о проведенных мероприятиях по отслеживанию результатов данного решения.
12 октября 2010г. – участие представителей управления в проверке ООО «Лидия» (в рамках работы городской рабочей группы по вопросам легализации выплаты заработной платы и занятости населения).
Проведена работа по созданию городского отраслевого Совета предпринимателей в сфере парикмахерского искусства и декоративной косметики.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(11.10.10 – 17.10.10)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 214,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 106 ед.
- по троллейбусу – 108 ед.
в выходные дни в количестве 156,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 80 ед.
- по троллейбусу – 76,5 ед.

Производятся работы по модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 120 вагонов,
- троллейбус – 125 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.


 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(11.10.10 – 17.10.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
11.10.10
 
По адресу: пер. Маячный, 3 (Дом ребенка №1) – на детские площадки упали деревья
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших деревьев с территории детских площадок
12.10.10
 
По адресу: ул. Кузнечная, 17-19 – угроза падения части дерева на тротуар и проезжую часть
Дежурная смена провела распиловку и уборку части дерева
13.10.10
 
По адресу: ул. Новосельского, 30 – участие в учениях, проводимых ОАО «Одессагаз»
Дежурная смена приняла участие в учениях, проводимых службой «Одессагаз»
По адресу: ул. Кузнечная, 17,19,21 – угроза падения аварийных частей деревьев на тротуар и проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку частей деревьев
По адресу: ул. Спиридоновская, 8,13,15 – угроза падения аварийных частей деревьев на тротуар и проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку частей деревьев
14.10.10
По адресу: ул. Богдана Хмельницкого, 39 – упавшая часть дерева перегородила тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева
15.10.10
По адресу: ул. Кузнечная, 28 – угроза падения аварийных частей деревьев на тротуар и проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку частей деревьев
По адресу: ул. Бугаёвская,1 – обеспечение безопасности при проведении чемпионата Украины по автомобильным кольцевым гонкам
Дежурная смена обеспечила безопасность проведения мероприятия
По адресу: ул. Бочарова, 36 – труп человека в канализационном колодце
Дежурная смена извлекла труп из колодца и передала сотрудниками Суворовского РОВД и морга
16.10.10
По адресу: ул. Бугаёвская, 1 – обеспечение безопасности при проведении чемпионата Украины по автомобильным кольцевым гонкам
Дежурная смена обеспечила безопасность проведения мероприятия
17.10.10
По адресу: ул. Бугаёвская, 1 – обеспечение безопасности при проведении чемпионата Украины по автомобильным кольцевым гонкам
Дежурная смена обеспечила безопасность проведения мероприятия
По адресу: ул. Базарная, 54 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева.

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 411
из них передано:
- в УЖКХ – 15,
- Оказана информационная помощь – 396.

 
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(11.10.10 – 17.10.10)

 

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Чемпіонат Світу
з УШУ
12-22.10.10
Китай, м. Шиєнь
2.
XII міська Спартакіада
серед усіх верств населення –
змагання з гандболу (чоловіки)
13-15.10.10
м. Одеса,
вул. Комарова, 4-а
КПНЗ
„КДЮСШ №5"
3.
Етап Чемпіонату України
з кільцевих автомобільних перегонів
„Гран-прі Одеси 2010"
14-17.10.10
08:00-18.30,
м. Одеса,
вулиці міста (по колу)
 

 

  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(11.10.10 – 17.10.10)

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
До Дня українського козацтва
 
 
Конкурс-гра
«Ми хлоп'ята-козачата»
12.10.10
11:00
Універсальний читальний зал Катерининська, 67
Історична подорож «Лихі, сміли, горді – це ми, українці»
14.10.10
11:00
ЦМБ ім. Франка СШ№18
Історична мандрівка
«Степ та воля – козацька доля»
14.10.10
Бібліотека-філія № 36 Краснова, 5 а
Бібліографічний огляд. «Про щось таємниче шепочуть козацькі могили»
14.10.10
13:30
Бібліотека-філія №1 Преображенська,3 5
Година цікавих зустрічей
«Козацькому роду немає переводу»
14.10.10
12:00
Бібліотека-філія №7 Бочарова, 14
Виставка-огляд «Козацькими шляхами» (400 років від дня народження отамана І.Д. Сірка)
14.10.10
13:00
Бібліотека-філія № 16 Новосельського,69/71
Урок історії
«Славетні сторінки історії козацької доби»
(кошовий отаман І.Д.Сірко).
14.10.10
15:00
Бібліотека-філія №25 Адміральський пр-т, 30
Виставка-подорож
«Місцями козацької слави»
14.10.10
15:00
Бібліотека-філія №30 Кримський пр-т, 58
Бібліографічній огляд
«Козацькому роду – нема переводу»
14.10.10
11:00
Бібліотека-філія №35 Космонавтів, 23/1
Бібліотечне свято
«Посвята в читачі»
(для першокласників СШ № 50)
14.10.10
11:00
Бібліотека-філія № 4 Градоначальницька, 9
Лекція-концерт
«Осенние мотивы»
15.10.10
17:00
ДШМ №5 Середньофонтанська, 12
Лекція-концерт «Осіння казка»
для учнів ЗОШ №119
15.10.10
13:00
ДМШ№15 Олександрівський пр-т, 11
Свято
«Присвячення у мистецтво»
16.10.10
10:00
Дитяча театральна школа Сабанеєв міст, 3

 

 

   

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 13 декабря
депутатские комиссии

Далее 13 декабря 18:00 
презентация книги детских рассказов для взрослых

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее