05:20:04   |   24 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 43

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 43

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.10.10 – 22.10.10)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 16 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 340 звернень громадян.

За звітний період проведено:
19.10.10 – координаційна рада із забезпечення здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів по Приморському району;
21.10.10 – комісія з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси.

Житлово-комупальний відділ:
Організація та проведення заходів з благоустрою території району. Організаційна участь в проведенні суботників. Прибирання парків, скверів, схилів тощо.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Служби допомоги мера».
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2010-2011 p.p.
Контроль за проведенням робіт з ремонту фасадів будинків та благоустрою вул. Пушкінської.
Контроль щодо дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
18-22.10.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов'язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об'єктів;
18-22.10.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
18-22.10.10 – робота з підприємцями щодо заміни овочевих лотків на лотки нового зразка;
18-22.10.10 – робота з підприємцями щодо благоустрою вул. Буніна.
 
Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 87 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 98 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Катерининська, 22; вул. Новосельського, 41; пров. Морський, 4; пр-т Шевченка, 8/13; пров. Некрасова, 7; вул. Троїцька, 36.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
18-22.10.10 – розгляд звернень громадян;
18-22.10.10 – участь у проведенні перевірок відповідно до розпорядження райадміністрації від 01.10.2010р. №1039 «Про створення робочої групи по перевірці діяльності організацій, які
надають послуги з паркування транспорту на території Приморського району м. Одеси».
19,21,22.10.10 – на виконання розпорядження райадміністрації від 24.06.2010 р. № 589 «Про проведення чергового призову громадян 1985-1992 років народження на строкову службу восени 2010 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт;
22.10.10 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

Відділ соціального захисту населення:
18,20.10.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
18-22.10.10 – участь у 23 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
21.10.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

Відділ освіти:
18-22.10.10 – районний конкурс «Зелений вогник» за участю вихованців дитячих навчальних закладів (ДНЗ№154, 160,184, ОНВК№90);
18.10.10 – концертна програма в рамках акції «Діти дітям» за участю вихованців ЦДТ «Моряна» (Дитячий притулок № І);
18.10.10 – концертна програма та виставка в рамках міського фестивалю «Діти - майбутнє Одеси» за участю вихованців ЦДЮТ «Дивосвіт» (Думська площа);
19.10.10 – районний семінар «Безпечний Інтернет» за участю вчителів закладів освіти та батьків учнів (Юридичнийліцей);
19.10.10 – презентація опорної школи з профільного навчання (лі цей «Приморський»);
21.10.10 – районний семінар «Робота з обдарованими дітьми» за участю вчителів закладів ОСВІТИ району (Маріїпська гімназія).

 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.10.10 – 22.10.10)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 104 звернення. На особистому прийомі було прийнято 15 громадян.
Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 22 жовтня канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 25 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Щоденно проводиться збір та підготовка інформації про хід включення систем централізованого опалення житлових будинків всіх форм власності Київського району та надання її до УЖКХ і ПЕК. Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Проводиться робота з обстеження житлових будинків комунальної власності з метою встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекомунікаційного обладнання до внутрішніх електромереж для подальшого їх відключення.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (16 громадян);
- підготовлено відповіді на 4 скарги громадян, 10 відповідей та запитів до організацій та 10 заяв від «Служби допомоги мера»; підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (21 заяв);
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- підготовка щотижневої зведеної інформації про надання адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50" було прийнято 64 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 4;
- протікання внутрішніх комунікацій – 5;
- відсутність електроенергії – 10;
- відсутність холодної води – 4;
- відсутність гарячої води – 3;
- протікання кровлі – 1;
- відсутність центрального опалення – 37.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 53 звернень. По 11 зверненням проводиться робота.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб'єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об'єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 11 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 7 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- надання допомоги в проведені штабного об'єктового тренування у дитячий стоматологічній поліклініці № 4;
- проведення перевірки системи оповіщення ЦО;
- відправка та контроль прибуття слухачів на курси ЦО;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом 3 громадян з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів;
- протягом тижня здійснено об'їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 9 листам;
- підготовлені та передані до юридичного відділу 4 пакета документів, для підготовки матеріалу до суду, по факту самовільного будівництва;
- проведена сумісна перевірка з представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
21.10.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 7 протоколів про адміністративні правопорушення).
22.10.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
1. Забезпечення участі збірної команди району у спортивних змаганнях з
гандболу (жінки) в рамках проведення XII Спартакіади міста серед усіх верст населення;
2. проведення профілактичної бесіди щодо попередження насильства в сім'ї з громадянином;
3. проведення організаційних заходів відкриття терапевтичного відділення для людей з обмеженою мобільністю КУ «Міської клінічної лікарні № 8»;
4. Підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі департаменту праці та соціальної політики.
 
Відділ освіти:
19.10.10 – проведений сумісний рейд з Київським територіальним відділом служби у справах дітей Одеської міської ради з метою повернення до навчання учнів, які не відвідують школу без поважних причин.
21.10.10 – в рамках міського фестивалю «Діти – майбутнє Одеси» на Думській площі організований виступ кращих творчих колективів ОЦДЮТ «Еврика».
21.10.10 – на базі РМК проведена науково-практична учнівська конференція «Історичні науки – крок молоді у XX століття». За підсумками журі кращими роботами визначені роботи учнів ОЗОШ №№ 51,72,86,89.
21.10.10 – на базі ОЗОШ № 51 проведений майстер-клас для вчителів біології закладів освіти Одеської області.
22.10.10 – на базі ОЗОШ № 72 проведений обласний семінар для керівників методичного об'єднання вчителів географії за темою: «Використання інформаційних та інтерактивних засобів навчання при викладанні шкільного курку географії».
23.10.10 – на базі ОЗОШ №72 організоване урочисте святкування з нагоди відзначення 10-ої річниці Клубу інтелектуальних ігор «Еврика», керівник Жданов Д.К.
Протягом тижня в закладах освіти (згідно графіку) організоване проведення «Круглих столів» з профілактики наркоманії та СНІДу.
Підведені підсумки конкурсу дитячого малюнку (плакату) за темою: «Збереження води». І місце посіла вихованка ОЦДЮТ «Еврика», II місце – учні ОЗОШ №№ 51, 55, а III місце – ОЗОШ №№ 51, 65 та ОЦДЮТ «Еврика».

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.10.10 – 22.10.10)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 209 документів, відпрацьовано 81 документ, під контролем – 66 письмових звернень – 203, про надання адресної муніципальної допомоги – 65.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 86 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань та 12 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Взято участь у засіданні з питання підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2010-2011р.р.
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання територій та поливу прилеглої території.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Ведеться постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній, та припинення їх електроживлення. За період з 18.10.2010р. по 22.10.2010р. направлено 44 приписів організаціям, що надають інтернет-послуги: ВАТ НПП „ТЕНЕТ” – 17 приписів, ООО «Норма-плюс» -5 приписів, СПД Бочарников – 4 приписи, ООО «Фарлеп-Инвест»- 18 приписів.
Виконано 13 відключення від електроживлення за адресами:
- ООО НПП «ТЕНЕТ» – Днепропетровская дор., 126/1 (1 пар); вул. Махачкалинська, 6 (3 пар); 9 (2 пар);1а (1 пар); вул. Ген. Бочарова, 46 (2,4 пар); пр.Добровольського, 126 (1 пар); 138 (4 пар);132 (2 пар); 118 (3,5,8 пар); 124 (2 пар).

Відділ благоустрою:
Проведена робота по контролю санітарного стану території району по вул. Отамана Головатого, Чорноморського козацтва, пров. Петренко, пров. П. Крацова, вул. Отамана Чепіги.
Проведено рейд по санітарному стану приватного сектору Ширяєвського пров., вул. Вапняної. Надані приписи щодо приведення до належного санітарного стану в кількості 17 од.
Контролюються роботи по знесенню сухих та аварійних дерев на території району силами КП «Міськзелентрест» за замовленнями керівників РСББ, ЖБК, громадської організації «Блок Едуарда Гурвіца» та громадян, які звернулись до «Служби допомоги мера». Знесено понад 315 дерев.
Проведена підготовка зустрічі мешканців с. Котовського з мером м. Одеси.
Відпрацьовано 2 протоколи доручень міського голови, даних під час зустрічей з мешканцями Суворовського району.
Встановлено нову дитячу площадку за адресою: вул. Заболотного, 43а; вул. Бочарова, 35; вул. Ж. Кюри, 24,26; вул. Ген. Бочарова, 12; Балтська дорога, 8-10;Дніпропетровська дорога, 92. Встановлено додаткові елементи за залучені кошти та за кошти депутатів.
Проведено збори з питання створення ОСББ по Дніпропетровській дорозі, 60.
Щоденно здійснюється інформаційно – роз’яснювальна робота серед населення Суворовського району щодо створення ОСББ.
Надано щотижневий звіт до УЖКГ та ПЕК щодо ходу виконання програми реформування.
Складено 3 протоколи про адміністративні правопорушення за ст. 152 «Порушення Правил благоустрою»
Організовано та проведено суботник по висадці дерев та кущів на території нового парку по вул. Ак. Заболотного – вул.Ак. Сахарова. У суботнику прийняло участь більше тисячі чоловік. Висаджено 300 дерев та 50 кущів.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформації щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси
за вересень 2010 року, та надання її до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Направлено запити на підприємства району з пропозицією прийняти участь у щорічному конкурсі «Кращий підприємець року» за номінаціями: у сфері виробництва та у сфері послуг.
Продовження проведення інвентаризації земель Куліндоровського промвузла на виконання розпорядження від 26.08.10р. №536р. «Про створення робочої групи з проведення інвентаризації землекористувачів – суб’єктів господарювання, розташованих на території Куліндоровського промислового вузла».
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємств району щодо надання допомоги автобусами.
Своєчасно підготовлено інформацію на протоколи доручень голови райадміністрації щодо питань, які розглядались на зустрічах з громадянами району.
Направлено листи керівникам підприємств з питань благоустрою прилеглої території під час проведення суботника, та необхідністю надання інформації щодо обсягів виконаних робіт.
Направлено листи керівникам підприємств з питань благоустрою прилеглої території у разі виникнення снігових заметів та ожеледиці в зимовий період 2010-2011р.р.
Здійснили виїзд на підприємства району з питання благоустрою, складання протоколів у разі неприбраної прилеглої території.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 14 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 8 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
16 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 7 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
- 6 відповідей громадянам та 10 державним установам.
- 1 розпорядження про надання статусу дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 4 розпорядження про надання дозволу на відчудження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 висновок про доцільність усиновлення дитини одного з подружжя другим з подружжя.
Складено 2 житлово-побутових умов недієздатного.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

 
Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території – протягом тижня.
Проведено перевірка стану прилеглої території дитячих майданчиків, що відкриваються в районі.
23, 24.10.10 – Організовано та проведено концертні програми для мешканців району на площі біля фонтану   
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг.
20-22.10.10 – Проведено підготовку команди та участь у в спортивних змаганнях з гандболу серед жінок у Програмі міської Спартакіади серед дорослого населення.   
 
Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 10 відповідей на листи міських управлінь та 9 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейд щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Спеціалістами відділу організації і контролю торгівлі та побутового обслуговування райадміністрації проводено «санітарну п’ятницю», у ході яких перевірено санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг.
За порушення правил благоустрою складено 3 адміністративних протоколів.

 
Відділ організаційного та інформаційного забеспечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та call-центр «Служба допомоги мера» (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 35 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 33 – з житлово-комунальних питань, та 260 зверненнь, які надійшли в call-центр «Служби допомоги мера».
Прийнято 21 громадянин з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(18.10.10 – 22.10.10)

 
1. По состоянию на 22.10.2010 поступления в бюджет составили – 11 217 679, 36 грн.
2. 18-22.10.10 – в бюджет города перечислено 211 624, 80 грн.
3. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 6.
4. Получено и рассмотрено 4 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса» и 1 обращение, поступившее в «Службу помощи мэра».

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(18.10.10 – 22.10.10)

 
1. Перераховано до міського бюджету – 5354,10 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 750,00 тис. грн.
- від продажу – 4604,10 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 52.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 11.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(18.10.10 – 22.10.10)

 
Продолжалась работа по разработке Проекта Стратегического плана экономического развития г. Одессы.
Подготовлена и предоставлена в Главное управление внешнеэкономической деятельности и европейской интеграции Одесской областной государственной администрации информация относительно инвестиционных проектов, которые находятся на стадиях разработки, проектирования и реализации.
Подготовлено приветственное слово для выступления секретаря Одесского городского совета на открытии научно-практической конференции «Пути и инструменты модернизационного прорыва экономики Украины», которая состоялась 21 октября 2010г.
Во исполнение п.2 п.п. 2.4 распоряжения Одесского городского головы от 10.12.2009 г. № 2286-01р «О порядке организации приема иностранных делегаций, групп и отдельных иностранцев исполнительными органами Одесского городского совета и работы с ними»:
- подготовлен отчет о приеме участников заседания Рабочей группы по разработке Межгосударственной целевой программы инновационного сотрудничества государств-участников СНГ на период до 2020 г.;
- предоставлен отчет в управление международных отношений, европейской интеграции и связей с Одесской диаспорой Одесского городского совета и в организационный отдел департамента организационно-кадрового и документального обеспечения и контроля Одесского городского совета;
Проводится работа по подготовке предложений в части внесения изменений в Программу комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 годы, утвержденную постановлением Кабинета Министров от 30 октября 2004 года № 1604.
В соответствии с пунктом 10 распоряжения городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01р «О Порядке разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы», проводится мониторинг выполнения городских целевых программ за ІІІ квартал 2010 года.
Во исполнение п. 3 протокола поручений, данных городским головой от 24.04.2009г. № 03-446/исх., проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. № 03-04/исх.
Проводится работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
На исполнение п. 3.4 распоряжения городского головы от 22.07.09 г. № 1587-01р «О результатах работы комиссии по организации приобретения товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета», на имя первого заместителя городского головы Ворохаева А.И. подготовлен ежемесячный отчет относительно результатов работы комиссии в сентябре 2010 года.
18 октября – в рамках работы городской рабочей группы по вопросам легализации выплаты заработной платы и занятости населения – участие в проверке магазина «Плей».
Рассмотрен запрос депутата Одесского городского совета по вопросу обоснованности установленных тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ак. Сахарова, 38. Ответ направлен заявителю.
Подготовлена и направлена информация о тарифах на жилищно-коммунальные услуги в 2010 году.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(18.10.10 – 24.10.10)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 212,0 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 106 ед.
- по троллейбусу – 106 ед.
в выходные дни в количестве 157,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 79 ед.
- по троллейбусу – 78,5 ед.
 
Производятся работы по модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 9 троллейбусов.
 
Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 115 вагонов,
- троллейбус – 122 машин.
 
Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей. 

  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(18.10.10 – 24.10.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
18.10.10
 
По адресу: ул. Кузнечная, ул. Спиридоновская – угроза падения частей деревьев на тротуар и проезжую часть дороги
Дежурная смена провела обрезку и уборку аварийных частей деревьев
19.10.10
 
По адресу: ул. Старопортофранковская, 43, кв.61 – разбит медицинский градусник
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: Люстдорфская дорога, 32 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги и трамвайные пути
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
20.10.10
 
По адресу: пер. Маячный, 3 (Дом ребенка № 1) – на территории детского дома упало дерево
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Заболотного, 18а, кв.81 – разбит ртутный термометр
Дежурной смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и провела демеркуризацию помещения
 
21.10.10
По адресу: ул. Новосельского, 84 – угроза падения частей деревьев на тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку аварийных частей деревьев
По адресу: ул. Кузнечная, 29 – угроза падения частей деревьев на тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку аварийных частей деревьев
По адресу: ул. Дальницкая, 26 – угроза падения фрагмента карниза жилого дома
Дежурная смена провела обследование карниза дома. Информация передана УЖКХ
22.10.10
По адресу: пер. Александровский, 4 – обрушение аварийных частей фронтона здания
Дежурная смена провела осмотр аварийных частей фронтона здания. Информация передана в УЖКХ
По адресу: ул. Дегтярная, 21, 13; Базарная, 67, Успенская, 117; Б.Арнаутская, 95,107; Спиридоновская, 17,21; Новосельского, 60,70 – аварийные деревья
Дежурная смена провела осмотр аварийных деревьев
По адресу: ул. Космонавтов, 17, кв.37 – заклинило замок входной двери. В квартире находится маленький ребенок
Дежурная смена провела открытие входной двери, обеспечив доступ в квартиру родителей ребенка
23.10.10
По адресу: ул. Дегтярная, 13 – аварийные части деревьев грозят падением
Дежурная смена провела обрезку и распиловку аварийных частей деревьев
По адресу: ул. Бочарова угол ул. Крымской – труп человека в тепловой камере
Дежурная смена извлекла труп человека и передала работникам Суворовского РОВД
24.10.10
По адресу: пл.10 Апреля, 27 – упавшая часть дерева перегородила дорогу
Дежурная смена провела распиловку и уборку части дерева
По адресу: ул. Боровского, 28 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги.

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 411
из них передано:
- в УЖКХ – 15,
- Оказана информационная помощь – 396

  
   
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(18.10.10 – 24.10.10)
 

   

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Кубок Всеукраїнської
юнацької баскетбольної ліги
21-25.10.10
м.Гайворон
2.
Чемпіонат України з вільної
боротьби
21-24.10.10
м. Житомір
3.
Першість
КПНЗ«ДЮСШ№ 11»
з футболу
23-24.10.10
м.Одеса,
спортивна база
в парку ім. Горького

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(18.10.10 – 24.10.10) 
    

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Диспут з правової тематики
за участю студентів ОНЮА
«Абетка прав і обов'язків»
19-21.10.10 13:00
Бібліотека-філія № 4 Градоначальницька, 9
Свято з підлітковим клубом Ровісник «Барви осені»
19.10.10
14:00
Бібліотека-філія № 26
Л. Толстого, 13
«Музична вітальня запрошує друзів» Концерт учнів ДШХМ
19.10.10
16:30
ДШХМ Пров. Лютеранський, 1
Літературно-музична композиція до дня визволення України
«Я из тех, кому выпало жить»
19.10.10
10.30
Бібліотека-філія № 37 Марсельская, 14
Фестиваль учнівської творчості
«Діти – майбутнє Одеси»
(концерт учнів ДМШ № 5)
20.10.10
16:00
Думська площа, 1
Літературний портрет
 «В саду шиповник алый цвёл»
(до 140-річчя І. Буніна)
21.10.10
11:00
Універсальний
читальний зал
Катерининська, 67
Літературна вітальня «Лірика творчості І. Буніна».
22.10.10
12:30
Бібліотека-філія №1 Преображенська,3 5
Участь учнів хореографічної школи в абонементному циклі
«Вінок Чорноморья»
22.10.10
Дитяча
хореографічна школа
вул. Жуковського, 47
Літературно-музична композиція.
«Я родом з хліба...»
(до 75-річчя Бориса Олійника)
22.10.10
16:30
Бібліотека-філія №1 Преображенська, 35
Огляд періодичних видань Наша пам'ять лунає...»
(До Дня визволення України)
23.10.10
10:00
ЦМБ ім. Франко
Книжний пров., 1 а

 

  

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее