06:47:47   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 44

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 44

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.10.10 – 31.10.10)


За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 232 документа, відпрацьовано 89 документів, під контролем – 56; письмових звернень – 214, про надання адресної муніципальної допомоги – 65.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 124 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань та 16 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання територій та поливу прилеглої території.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Взято участь у комісії з питання перевірки місць службового паркування: супермаркети «БИЛЛА»; «Таврія»; каток «Умка»; Мелітопольська, 19.
Проведено інвентаризацію гаражів, розташованих на прибудинкових територіях.
Ведеться постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній, та припинення їх електроживлення. За звітний період направлено 15 приписів організаціям, що надають інтернет-послуги: ВАТ НПП „ТЕНЕТ” – 7 приписів, ООО «Норма-плюс» – 1 припис, ООО «Фарлеп-Инвест» – 7 приписів.
Виконано 36 відключень від електроживлення за адресами:
- ООО НПП «ТЕНЕТ» – Ак. Заболотного, 56А (1,2пар); 56 (1,2пар),;56/3 (1,2 пар); 56/4 (3,4 пар.); повторно Ак. Заболотного, 57/1 (1,2,3,4 пар); Высоцкого (1,2.3,4 пар); Ак. Заболотного, 59 (1,2,3,4 пар.);59/1 (1,2,3,4 пар.).
- СПД Бочарников – Ак. Заболотного, 56А (2пар в МП); 56/2 (3пар в МП);Ак. Заболотного, 59 (2 пар).
- ООО «Норма-плюс» – Ак. Заболотного, 56А (2 пар в МП); 56/2 (3 пар в МП); 56/4 (1 пар); повторно Ак. Заболотного, 57/1 (1,4 пар в МП).
- Ак. Заболотного, 59 (2,3 пар в МП); 59/1 (1,4 пар в МП).

Відділ благоустрою:
Проведена робота по контролю санітарного стану території району по вул. Отамана Головатого, Чорноморського козацтва, вул. Воробйова, вул. Ядова, вул. Паркова, вул. Проценко, вул. Агрономічна, вул. Вапняна, вул. Щоголєва, Ширяєвського провулку, вул. Церковної, 3-го Вапняного провулку.
Проведено рейд по санітарному стану приватного сектору вул. Агрономічна; вул. Паркова; вул. Проценко; вул. Вапняна; Ширяєвський пров.; вул. Щоголєва. Надані приписи щодо приведення до належного санітарного стану в кількості 17 од.
Контролюються роботи по знесенню сухих та аварійних дерев на території району силами КП «Міськзелентрест» за замовленнями керівників РСББ, ЖБК , громадської організації «Блок Едуарда Гурвіца» та громадян, які звернулись до «Служби допомоги мера». Знесено понад 320 дерев.
Щоденно здійснюється інформаційно – роз’яснювальна робота серед населення Суворовського району щодо створення ОСББ.
Надано щотижневий звіт до УЖКГ та ПЕК щодо ходу виконання програми реформування.
Складено 3 протоколи про адміністративні правопорушення за ст. 152 «Порушення Правил благоустрою».
Організовано та проведено суботник по висадці дерев та кущів на території нового парку по вул. Ак. Заболотного – вул. Сахарова. У суботнику прийняло участь біля 400 чоловік. Висаджено 180 дерев.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Ведеться обробка інформації за підсумками інвентаризації земель Куліндоровського промвузла на виконання розпорядження від 26.08.10р. №536р. «Про створення робочої групи з проведення інвентаризації землекористувачів – суб’єктів господарювання, розташованих на території Куліндоровського промислового вузла».
Підготовлено інформацію до департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси щодо вжитих заходів по погашенню заборгованості із виплати заробітної плати за 10 місяців 2010 року.
Проведено роботу з керівниками підприємств з питання погашення заборгованості із виплати заробітної плати та надання даної інформації до департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємств району щодо надання допомоги автобусами з метою проведення районних заходів на Кримському бульварі у «Фонтана».
Направлено листи керівникам підприємств з питань благоустрою прилеглої території під час проведення суботника, та необхідністю надання інформації щодо обсягів виконаних робіт.
Узагальнення інформації, наданої керівниками підприємств району з питань благоустрою прилеглої території у разі виникнення снігових заметів та ожеледиці в зимовий період 2010-2011р.р.
Виїзд на підприємства району з питання благоустрою, складання протоколів у разі неприбраної прилеглої території.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 21 судовому засіданню.
Підготовлено та направлено 8 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
14 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 8 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено :
- 7 відповідей громадянам та 6 державним установам.
- 2 розпорядження про надання статусу дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 4 розпорядження про надання дозволу на відчудження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 висновок про доцільність позбавлення батьківських прав матері дитини;
- 1 подання до суду про доцільність призначення опіки над дітьми, які залишились без батьківського піклування.
Проведено обстеження житлово-побутових умов недієздатного.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території – протягом тижня.
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг.
25-27.10.10 – Проведено підготовку команди та участь у в спортивних змаганнях з гандболу серед жінок у Програмі міської Спартакіади серед дорослого населення.  
27.10.10 – Проведено парад оркестрів на базі Культурного центру «Слободка».
29.10.10 – Проведено нагородження вчителів району почесною відзнакою Одеського міського голови Едуарда Гурвіца «Трудова слава» на базі БТЮ «Тоніка».
30.10.10 – Проведено конкурс графіті серед учнівської молоді.
Щотижнево проходить демонстрація безкоштовних кінофільмів для людей похилого віку.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 12 відповідей на листи міських управлінь та 9 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейд щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Спеціалістами відділу організації і контролю торгівлі та побутового обслуговування райадміністрації проводено «санітарну п’ятницю», у ході яких перевірено санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг.

Відділ організаційного та інформаційного забеспечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та call-центр «Служба допомоги мера» (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 29 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 27 – з житлово-комунальних питань, та 186 зверненнь, які надійшли в call-центр «Служби допомоги мера».
Прийнято 19 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

КП «ПАРКСЕРВІС-ОДЕСА»
(25.10.10 – 29.10.10)


1. По состоянию на 29.10.2010 поступления в бюджет составили – 11 427 199, 93 грн.

 
2. 25-29.10.10 – в бюджет города перечислено 209 520, 57 грн.

 
3. Рассмотрено заявлений с выездом по каждому адресу и направлено заявок в КП «СМЭП» на изготовление схем размещения автотранспорта – 4.

 
4. Получено и рассмотрено 3 обращения граждан на телефон горячей линии КП «Парксервис-Одесса» и 2 обращения, поступивших в «Службу помощи мэра».

 

 
ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(25.09.10 – 29.09.10)


1. Перераховано до міського бюджету – 11 853,50 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 600,00 тис. грн.
- від продажу – 11 253,50 тис. грн.

2.
Укладено та продовжено договорів оренди – 25.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 17.

 

 
БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ
И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(18.10.10– 29.10.10)
 

  
За отчетный период был зарегистрирован 121 входящий документ:
- органов государственной власти – 21,
- юридических лиц – 58,
- физических лиц-предпринимателей – 42 документа.
 
Направлено – 25 ответов.
По состоянию на отчетный период в Бюро нет контрольных документов, срок исполнения которых истек.
 
- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 40
• на регистрацию технического паспорта вывески – 28
 
- количество отказов:
• в регистрации технического паспорта вывески – 3
 
- установлено приоритетов – 45
 
- принято участий в судебных заседаниях – 10
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 6
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 10
 
- в рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• сюжетов социальной рекламы – 0;
• количество демонтированных конструкций – 0.

 

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(25.10.10 – 30.10.10)

 
Во исполнение п. 4 протокола поручений, данных первым заместителем Одесского городского головы относительно выполнения поручения Одесской облгосадминистрации от 30.03.2010 г. № Д/01-8 ДПА по вопросу проведения мониторинга состояния финансово-хозяйственной деятельности основных бюджетообразующих предприятий г. Одессы, подготовлена и направлена соответствующая информация в департамент финансов.
В рамках работы городской рабочей группы по вопросам легализации выплаты заработной платы и занятости населения, подготовлена и направлена соответствующая информация по основным бюджетообразующим предприятиям г. Одессы.
25.10.10 – участие в работе городской рабочей группы по вопросам погашения задолженности по выплате заработной платы.
В ответ на письмо генерального директора Одесской национальной научной библиотеки им. Горького по вопросу оказания содействия в подготовке справочного раздела иллюстративно-справочного издания «Марсель-Одесса», подготовлена и направлена следующая информация на имя заявителя:
- общая характеристика г. Одессы;
- информация относительно внешнеэкономических связей г. Одессы и Франции за первое полугодие 2010 г.
Подготовлены предложения в части внесения изменений в Программу комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 годы, утвержденную постановлением Кабинета Министров от 30 октября 2004 года № 1604, которые направлены в Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации.
В соответствии с распоряжением городского головы от 07.11.08г. № 1329-01р «О Порядке разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы», подготовлен мониторинг выполнения городских целевых программ за ІІІ квартал 2010 года, который размещен на сайте технической поддержки Одесского городского совета -  htt://web/bd/ekon/index.htm.  
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств.
Работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Проводится мониторинг рынка товаров (услуг), работ, потребляемыми коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
27,28.10.10 – участие в проверке ЧП «ПКФ Ольвия» и ДП «Одесский автомобильный ремонтный завод (в рамках работы городской рабочей группы, по вопросам легализации выплаты заработной платы и занятости населения).
Подготовлена и направлена информация о результатах государственного аудита деятельности коммунального предприятия «Специализированное монтажно-эксплуатационное подразделение» в адрес контрольно-ревизионного управления в Одесской области.
Рассмотрено обращение жильцов дома, расположенного по адресу: ул. Гайдара, 23 по вопросу утверждения тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории. Заявителям подготовлен и направлен ответ.

 

  
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(жовтень 2010 року)


1. Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України, а саме надано довідок – 20.
2. Надано висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини – 11.
3. Надано приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них – 12.
4. Надано висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значения – 36.
5. Відпрацьовано звернень громадян – 45, з них 10 звернень через «Службу допомоги мера» та інші органи влади.
6. Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням – 5.
7. Надано довідок щодо можливості встановлення меморіальних дошок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць – 1.
8. Надано висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством – 0.
9. Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини – 0;
10. Надано висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об’єктах культурної спадщини – 6.
11. Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
12. Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів оренди, встановлення меморіальних та пам’ятних знаків по наступним адресам: вул. Преображенська, 28; вул. Преображенська, 2/4; вул. М’ясоєдовська, 32; вул. Садова, 18; вул. Князівська, 40; вул. Єлисаветинська, 1, кв. 2.
13. Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення, в їхніх зонах охорони та на території історичного ареалу та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування: вул. Катаєва, 7-Б; вул. Мечникова, 82; вул. Торгова, 26; Деволанівський узівз, 3,5.
14. Обстеження об’єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Пушкінська, 56; вул. Канатна, 19/21; пров. Чайковського, 16; вул. Дерибасівська, 16; вул. Катерининська, 5.
15. Продовження роботи з інвентаризації та формування переліку комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дощок, розташованих у м.Одесі згідно п.3 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08 р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дощок».
16. Відповідно до нормативно-правових актів проводиться формування єдиної електронної бази даних пам’яток та об’єктів культурної спадщини м. Одеси з висвітлюванням інформації на сторінці управління офіційного сайту Одеської міської ради (omr.gov.ua).


  
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(25.10.10 – 31.10.10)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 203,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 97 ед.
- по троллейбусу – 106 ед.
в выходные дни в количестве 163 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 75 ед.
- по троллейбусу – 88 ед.

Производятся работы по модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 8 троллейбусов и 1 трамвай.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 123 вагонов,
- троллейбус – 124 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.


  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(25.10.10 – 31.10.10)
  
  

Дата
Что произошло
Принятые меры
25.10.10
 
По адресу: ул. М. Арнаутская – дерево упало на козырек крыши двухэтажного жилого дома
Дежурная смена провела обследования дерева упавшего на козырек крыши. Для уборки дерева необходима автовышка
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена приняла от гражданки, проживающей по адресу: пр. Добровольского, 129, разбитый ртутный термометр для дальнейшей утилизации
26.10.10
 
По адресу:  
ул. Спиридоновская, 18 – угроза падения аварийных частей деревьев
Дежурная смена провела распиловку и уборку частей деревьев
27.10.10
 
По адресу: пр. Добровольского, 98, кв.4 – подозрение на наличие грызунов в вентиляционном канале квартиры
Дежурная смена провела осмотр вентиляционного канала. Наличие грызунов не выявлено
По адресу:
ул. Мясоедовская, 29 – падение части дерева на фасад и крышу жилого дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева
По адресу: ул. Приморская угол спуска Маринеско, ул. Приморская угол спуска Военный, р-н Морского вокзала, р-н Таможенной пл., р-н Думской пл. – неприятный запах в воздухе
Дежурная смена провела замеры проб воздуха на наличие СДЯВ. СДЯВ в воздухе не обнаружено
28.10.10
По адресу: ул. Варненская,  2/2, кв. 12 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу:
ул. Кузнечная, 39 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
29.10.10
По адресу: ул. Асташкина, 17 – возгорание на чердаке жилого дома
Дежурная смена провела работы по оказанию помощи работникам МЧС в эвакуации жильцов дома
По адресу:
ул. Дидрихсона, 11 – резкий неприятный запах на лестничной площадке
Дежурная смена обнаружила источник резкого неприятного запаха. Даны рекомендации по устранению запаха
30.10.10
По адресу:
 ул. Окружная, 42а – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 401
из них передано:
- в УЖКХ – 11,
- Оказана информационная помощь – 387,
- КП «ГорЗелентрест» – 1,
- Ртуть – 2. 
 

    
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(11.10.10 – 17.10.10)
 

 

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Відкритий Чемпіонат України з пневматичної зброї та швидкострільного пістолету
26.10-01.11.10
м. Львів
2.
Традиційні змагання «Осінь-2010»
з велосипедного спорту
30-31.10.10
м. Одеса, дендропарк «Перемога», велодром «Глечик»
3.
Чемпіонат України з боксу
24.10-01.11.10
м. Керч
4.
Міжнародний турнір «Кримські канікули» зі спортивного орієнтування
25-30.10.10
м. Алушта,
АР Крим
5.
Кубок України з вітрильного спорту
26-31.10.10
Севастополь



 
    

 

 
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее