12:59:22   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 45

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 45

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.11.10 – 05.11.10)


За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 192 документа, відпрацьовано 86 документів, під контролем – 72; письмових звернень – 61, про надання адресної муніципальної допомоги – 10.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 36 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань та 12 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання територій та поливу прилеглої території.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Взято участь у комісії з питання перевірки місць службового паркування: ул. Воробьова (Слободка) , та з питання перевірки санітарного стану автостоянки «Щит», Ж. Кюри, 68.
Ведеться постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній, та припинення їх електроживлення. За звітний період направлено 26 відключень від електроживлення за адресами:
- ООО НПП «ТЕНЕТ» - Ак. Заболотного, 54 (1,2,3,4 пар), 54/1 (1,2,3,4 пар), 54/2 (1,2,3 пар), Высоцкого, 8 (1,2,3 пар), 6 (1,2,3 пар);
- ООО «Норма-плюс» - Ак. Заболотного, 54 (2 пар в МП), 54/1 (1,4 пар), 54/2 (3 пар в МП), Высоцкого, 6 (3 пар);
- СПД Бочарников – Ак. Заболотного, 54 (3пар в МП), 54/2 (1пар в МП), Высоцкого, 8 (3 пар), Высоцкого, 6 (1 пар в МП).

Відділ благоустрою:
Проведена робота по контролю санітарного стану території району по вул. Отамана Головатого, Чорноморського козацтва, вул. Воробйова, вул. Ядова, вул. Паркова, вул. Проценко, вул. Агрономічна, вул. Вапняна, вул. Щоголєва, Ширяєвського провулку, вул. Церковної, 3-го Вапняного провулку.
Проведено рейд по санітарному стану приватного сектору пр. Добровольского, Південної дороги.
Надані приписи щодо приведення до належного санітарного стану в кількості 12 од.
Відпрацьовано 2 протоколи доручень міського голови, даних під час об’їзду території Суворовського району.
Проведено збори з питання створення ОСББ по Дніпропетровській дорозі, 60.
Щоденно здійснюється інформаційно – роз’яснювальна робота серед населення Суворовського району щодо створення ОСББ.
Надано щотижневий звіт до УЖКГ та ПЕК щодо ходу виконання програми реформування.
Організовано та проведено суботник по благоустрою території району. У суботнику прийняло участь біля 4500 чоловік.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію на апаратну нараду за підсумками інвентаризації земель Куліндоровського промвузла на виконання розпорядження від 26.08.10р. №536р. «Про створення робочої групи з проведення інвентаризації землекористувачів – суб’єктів господарювання, розташованих на території Куліндоровського промислового вузла».
Підготовлено інформацію до департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси щодо вжитих заходів по погашенню заборгованості із виплати заробітної плати за 10 місяців 2010 року.
Проведено роботу з керівниками підприємств з питання погашення заборгованості із виплати заробітної плати та надання даної інформації до департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємств району щодо надання допомоги автобусами з метою проведення районних заходів.
Направлено листи керівникам підприємств з питань благоустрою прилеглої території під час проведення суботника, та необхідністю надання інформації щодо обсягів виконаних робіт.
Узагальнення інформації, наданої керівниками підприємств району з питань благоустрою прилеглої території у разі виникнення снігових заметів та ожеледиці в зимовий період 2010-2011р.р.
Виїзд на підприємства району з питання благоустрою, складання протоколів у разі неприбраної прилеглої території.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 17 судових засіданнь.
Підготовлено та направлено 7 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
16 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 12 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
- 10 відповідей громадянам та 12 державним установам.
- 1 подання до суду про доцільність призначення опіки над недієздатним.
Проведено 2 обстеження житлово-побутових умов недієздатного.
Проведено засідання ради опіки та піклування , на якому розглянуто 13 справ.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території – протягом тижня.
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 4 відповіді на листи міських управлінь та 6 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведени рейди- перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Спеціалістами відділу організації і контролю торгівлі та побутового обслуговування райадміністрації проведено «санітарну п’ятницю», у ході яких перевірено санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг.
Підготовлено узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведено робота з суб’єктами господарювання, розташованими на території району щодо проведення суботника по прибиранню сухого листя і приведенню до належного санітарного стану об’єктів торгівлі.

Відділ організаційного та інформаційного забеспечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та call-центр «Служба допомоги мера» (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 17 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 14 – з житлово-комунальних питань, та 39 зверненнь, які надійшли в call-центр «Служби допомоги мера».
Прийнято 17 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 
 
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(01.11.10 – 07.11.10)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 208,3 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 101 ед.
- по троллейбусу – 107,3 ед.
в выходные дни в количестве 153 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 74 ед.
- по троллейбусу – 79 ед.
 
Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 1 трамвай и 8 троллейбусов.
 
Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 115 вагонов,
- троллейбус – 130 машин.
 
Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей. 

    

   
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(18.01.10 – 24.01.10)
 

   

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Всеукраїнський турнір 
з дзюдо
06-07.11.10
 м. Київ
2.
Міжнародний турнір з боксу «Динамо-Правопорядок»
04-10.11.10
м. Бєльци
3.
Чемпіонат України
2010-2011 рр.
з футболу
06.11.10
м. Одеса,
парк ім. Горького

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее