12:11:29   |   17 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 50

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 50

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.12.10 – 10.12.10) 

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 23 мешканця району.
В райадміністрацію надійшло – 180 звернень громадян.

Проведено:

06.12.10 – участь керівництва райадміністрації в урочистому покладанні квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави у ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка з нагоди Дня Збройних сил України;
07.12.10 – збори трудового колективу Приморської райадміністрації з нагоди Дня місцевого самоврядування;
07.12.10 – засідання громадської комісії Приморської райадміністрації щодо житлових питань;
09.12.10 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси;
09.12.10 – засідання ради опіки та піклування;
10.12.10 – засідання адміністративної комісії;
10.12.10 – засідання Координаційної ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення заходів з благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Єдиного центру звернень громадян».
Контроль за підготовкою житлових будинків до зимового періоду 2010-2011рр.
Контроль за проведенням робіт з ремонту фасадів будинків, розташованих на території району.
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за підготовкою КП «ЖКС» району до ліквідації снігових заметів та ожеледиці.
Організаційна робота з керівництвом вищих навчальних закладів щодо проведення заходів по ліквідації снігових заметів та ожеледиці.
Участь у засіданні районного штабу з координації роботи підприємств та організацій щодо ліквідації снігових заметів та ожеледиці.
Комісійне обстеження з питань капітального ремонту інженерних водопостачальних комунікацій будинків, капітального ремонту м’якої покрівлі за адресами: вул. Армійська, 12/2 та пр-т Гагаріна, 15.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
06-10.12.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
06-10.12.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул.Сегедська,1; вул.Пироговська, вул.Армійська).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 76 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 75 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Пироговська, 13/3; вул.Польська,19; пров. Нечипуренко, 2, 4; вул. Ясна, 8; вул. Базарна, 94; вул. Тираспольська, 13; вул. Софіївська, 9; Фонтанська дорога, 65.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
06-10.12.10 – розгляд звернень громадян;
08,10.12.10 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
06.12.10 – на виконання розпорядження Одеського міського голови від 02.12.2010р. №2385-01р «Про святкування Дня Збройних сил України» організовано транспорт.

Відділ соціального захисту населення:
06,08.12.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
06-10.12.10 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
09.12.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
06.12.10 – прийом громадян з питань житлового законодавства.
06-10.12.10 – проведення відповідної роботи по впорядкуванню квартирно-облікових справ.
06-10.12.10 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

Відділ освіти:
06.12.10 (14:00) – проведення спортивних змагань «Ану-мо, хлопці!» присвячених відзначенню Дня збройних сил України серед учнів (Гімназія №1);
07.12.10 (15:00) – районний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН (Гімназія №1);
09.12.10 (15:00) – районний семінар «Основи веб-дизайну. Методика викладання курсу.» за участю вчителів інформатики (ОСЗОШ №94);
10.12.10 (13:00) – збори – змагання, присвячені відзначенню Дня збройних сил України серед учнів ОЗОШ №№ 62,26,79,107 (Спорткомплекс Одеської національної академії харчових технологій за адресою: вул. Канатна, 124);
10.12.10 (13:30) – районний семінар «Допрофільне навчання в 8-9 класах» за участю вчителів хімії (ОЗОШ №35);
10.12.10 (15:00) – проведення підсумків районного конкурсу «Кращий позашкільник» за участю педагогічних працівників позашкільних закладів (ЦДЮТ «Дивосвіт»);
10.12.10 – створення електронної бази даних всіх видів соціальних послуг з опрацюванням даних відділу освіти.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.12.10 – 10.12.10)


За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 53 звернення. На особистому прийомі було прийнято 5 громадян.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 25 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено та надано до УЖКХ і ПЕК інформацію на протокол доручень, наданих заступником міського голови Мактовським В.Д. на апаратній нараді 07.12.2010р. про зовнішні комунікації житлових будинків ЖБК і ОСББ району, які необхідно передати до комунальної власності міста.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 скарг громадян, 10 відповідей та запитів до організацій та обробка заяв від «Єдиного центру звернення громадян»;
- підготовка та оформлення необхідного пакету документів для надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (1 заява);
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- участь з засіданні комісії координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2010 році.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадянина;
- оформлено зміну особистих рахунків – 11 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 15 громадян
- обстежено житлові умови – 3 громадянам;
- видано довідок, запитів – 5 громадянам.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50” було прийнято 54 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 7;
- протікання внутрішніх комунікацій – 6;
- відсутність електроенергії – 12;
- відсутність холодної води – 4;
- відсутність гарячої води – 2;
- забиття каналізації – 4;
- відсутність центрального опалення – 16;
- впавше дерево – 1;
- відключення газу – 2.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 48 звернень. По 6 зверненням проводиться робота.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- участь у заходах щодо відзнаки Дня ліквідатора аварії на ЧАЕС;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- участь у заняттях з правової підготовки у складі управління з НС та ЦЗН ОМР;
- підготовка розпорядження про створення районного штабу з ліквідації снігових заметів у зимовий період 2010-2011рр. ;
- уточнення інструкції щодо дій оперативно-чергових служб на випадок виникнення надзвичайних ситуацій та доведення їх до виконавців;
- підготовка та участь в засіданні районного штабу з ліквідації снігових заметів у зимовий період 2010-2011рр.;
- підбиття підсумків роботи у 2010 році та розробка документів Плану основних заходів цивільної оборони району на 2011 навчальний рік;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР –згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом (6 громадян) з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- протягом тижня здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 13 листам;
- підготовлені та передані до юридичного відділу 1 пакет документів, для підготовки матеріалу до суду, по факту самовільного будівництва;
- проведена сумісна перевірка з представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі;
- демонтовано самочинно збудовану торгівельну точку на площі Дерев’янко.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
06.12.10
- проведення перевірки санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується дільницею № 4 КП ЖКС «Вузівський».
07.12.10
- розглянуто колективне звернення громадян будинку №39 по вул. І.Франка, стосовно лавок на прибудинковій території . Відповідь заявнику надана.
08.12.10
- розглянуто звернення громадянина, відносно підрізки дерев за адресою: вул. Неділіна, 35. Відповідь заявнику надана;
- розглянуто лист громадянина, відносно відсутності освітлення по вул. М.Демченко. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана.
09.12.10
- участь у засіданні адміністративної комісії райадміністрації;
- розглянуто звернення громадянина, відносно захвату території сусідами за адресою: вул. А.Ахматової, 4б. Відповідь надана заявнику.
10.12.10
- розглянуто звернення громадянина, стосовно асфальтування дорожнього покриття за адресою: просп. М. Жукова, 47. Відповідь заявнику надана.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
09.12.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 8 протоколів про адміністративні правопорушення).
10.12.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 18-ти судових засіданнях;
- проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування.

Юридичний відділ:
1. прийнято участь у 43-х судових засіданнях;
2. розглянуто та надано відповідей на 9 звернень громадян;
3. підготовлено до суду 1 позовна заява;
4. підготовлено до суду одна заява про перегляд заочного рішення;
5. розглянуто 1 протест прокуратури;
6. до Апеляційного суду Одеської області підготовлено 1 апеляційна скарга;
7. прийнято участь у нараді на тему: «Запровадження декларативного принципу отримання особами права на здійснення господарської діяльності»;
8. прийнято участь у засіданнях адміністративної комісії та координаційній ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету;
9. проведено прийом 20 громадян.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
1. Формування «Звіту з фізичної культури і спорту» (форми № 2-ФК річна);
2. Збір інформації для створення Єдиного електронного всеукраїнського реєстру спортивних споруд, які розташовані в Київському районі.
3. Підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі департаменту праці та соціальної політики.

Відділ освіти:
04.12.10 – на базі ОЗОШ № 55 проведений районний конкурс знавців української мови ім. П. Яцика. За підсумками журі визначено 50 переможців у різних вікових категоріях.
06.12.10 – у закладах освіти організоване проведення заходів присвячених Дню збройних сил України.
Організована участь учнів ОЗОШ № 55 у профдіагностичній консультації з питань вибору професій, яка була проведена Одеським міським центром зайнятості 06.12.2010.
08.12.10 – на базі ОЦДЮТ „Еврика” проведено засідання районного учнівського самоврядування.
Протягом тижня організована участь переможців районних олімпіад з хімії, географії, історії, англійської мови, російської мови та літератури у міських олімпіадах.
Протягом тижня у закладах освіти району оголошені та проведені правові тижні (за окремими планами). У рамках тижнів організовані зустрічі учнів закладів освіти з представниками правоохоронних закладів з метою проведення роз’яснювальної роботи щодо відповідальності за скоєні злочини.
Підведені підсумки районного туру туристко-краєзнавчої конференції „Скарбнички мого краю – Одещини”. За підсумками журі визначено 6 переможців, які братимуть участь у обласному турі конкурсу.
Протягом тижня організований відбірковий тур міського конкурсу педагогічної майстерності „Позашкільник року – 2010 року”. Для участі у міському конкурсі відібрані роботи керівника інтелектуального гуртка ОЦДЮТ „Еврика” та керівника театрального гуртка ОЦДЮТ „Еврика”.
Організована участь переможців районних змагань з волейболу серед дівчат команди ОНВК „Гармонія” у обласних змаганнях, яки пройшли 03-04.12.2010 року у м. Іллічівськ. Команда ОНВК „Гармонія” посіла ІV місце.
Протягом тижня у закладах освіти району проведено моніторингове дослідження серед учнів 6, 8, 10 класів з питання профілактики негативних проявів.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.12.10 – 10.12.10)

 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;

 
06.12.10 – ветеранські організації району прийняли участь у покладанні квітів до пам’ятника Невідомому матросу, присвячене Дню Збройних сил України.
06.12.10 – пройшов конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН на базі ОЗОШ № 25.
06.12.10 – у приміщенні райадміністрації пройшло засідання Координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верст населення району.
08.12.10 – пройшла професіографічна екскурсія учнів гімназії №4 на ТОВ «Нове діло» за адресою: вул. Середня, 22.
08.12.10 – у приміщенні Одеського залізничного технікуму (Олексіївська площа, 17) пройшло засідання круглого столу «Белорусский язык, как составная часть славянской письменности», яке було проведено за допомогою Білоруської діаспори.
09.12.10 – пройшов День іменинника для підопічних територіального центру у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
06-10.12.10 – в навчально-виховних закладах освіти проведений тиждень права.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські послуги – 13 чол. на суму 91,00 грн. (4 перукарні району, безкоштовно);
• банні послуги – 4 чол. на суму 80,00 грн.;
• прання білизни – 48 чол. на суму 1688,64 грн. (прання 1 кг – 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн.;
• виготовлення окулярів (магазин «Оптіка») – 3 чол. на суму 114,00 грн.;
• забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 847 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон” на суму – 87410,40 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.12.10 – 10.12.10)

 
07.12.10 (о 12:00) – Урочистий збір у Великій залі райадміністрації (пр. Добровольського, 106) з нагоди Дня місцевого самоврядування. Нагородження грамотами посадовців райадміністрації.
07.12.10 (о 10:00) – Нарада з керівниками управління земельних ресурсів, районного управління фінансів, Державної податкової інспекції у Суворовському районі, на якій було розглянуто питання про організацію спільних перевірок щодо обстеження території Суворовського району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.
09.12.10 (о 15:00) – Координаційна рада із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджетів всіх рівнів, легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
09.12.10 (о 18:00) та 11.12.10 (о 17:00) – Проведення ознайомлювальних зборів щодо створення ОСББ з мешканцями жилих будинків на території району за адресами: вул Марсельська, 12; вул. С.Ядова, 61.
10.12.10 (о 12:00) – Проведення на базі районного товариства інвалідів шахово-шашкового турніру серед інвалідів, присвяченого Міжнародному дню інвалідів. Нагородження грамотами активістів товариства.
10.12.10 (о 14:00) – Фольклорне свято для дітей при сприянні громадської організації «Пересипчанка», за участю творчих колективів ЦДЮТ «Зоресвіт», з врученням іменних стипендій обдарованим дітям з малозабезпечених сімей, врученням призів та подарунків.
10.12.10 (о 15:00) – Вечір запитань і відповідей «Азбука правознавця» для мешканців району (Бібліотека №7, вул. Ген. Бочарова, 14).
10.12.10 (о 15:00) – Нарада з питань забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(06.12.10 – 10.12.10)

 
05.12.10 – для вихованців авіамодельних гуртків адміністрацією Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості (Приморський бульвар, 1) проводилось змагання «Особиста першість з авіаційних мікромоделей», у якому взяли участь команди із 6 закладів освіти. На конкурс були представлені 26 авіаційних моделей у 5 категоріях.

08.12.10 (о 10:00) – на базі інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради відбувся семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів на тему: «Культова залежність особистості»;
08.12.10 (12:00-16:00) – на базі ОЗОШ № 81 відбувся II (фінальний) міський тур II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з хімії для учнів 8-11 класів.

09.12.10 – на базі ОЗОШ № 122 пройшов семінар-практикум для практичних педагогів та соціальних педагогів на тему: «Підлітковий суїцид. Причини, профілактика»;
09.12.10 (12:00-16:00) – на базі ОЗОШ № 79 пройшла міська учнівська олімпіада з географії для учнів 8-11 класів;
09.12.10 (о 10:00) на базі ОЗОШ № 68 відбувся семінар на тему: «Ефективність сучасного уроку».

10.12.10 (12:00-16:00) на базі ОЗОШ № 38 відбувся II (фінальний) міський тур II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії для учнів 8-11 класів;
10.12.10 (о 10:00) – у приміщені готелю «Одеса» пройшла конференція з питань безпеки та ефективності імунізації для директорів шкіл м.Одеси. Конференція проводиться в рамках проекту «Відновлення довіри до імунізації в Україні».

 

САНИТАРНО-ЭПИДЕМИОЛОГИЧЕСКАЯ СТАНЦИЯ
(06.12.10 – 10.12.10)

 
Санитарно-эпидемиологическая служба города Одессы сообщает, что заболеваемость острыми респираторными вирусными инфекциями и гриппом среди населения города Одессы находится на сезонном уровне и не превышает эпидпорога.
Наиболее эффективным средством профилактики гриппа остается вакцинация. По состоянию на 10.12.2010г. уже привито против гриппа 9587 жителей города.

Правила, помогающие избежать заболевания ОРВИ и гриппом:
- Ограничить контакты с больными людьми. Это особенно касается детей. Желательно избегать мест большого скопления людей, как можно меньше пользоваться общественным транспортом. Полезны продолжительные прогулки на свежем воздухе.
- В местах скопления большого количества людей вас защитит марлевая повязка. Но ее следует менять каждые 2–3 часа на новую.
- Рукопожатия, касание дверных ручек, поручней в общественном транспорте – все это пути передачи инфекции через руки. Поэтому целесообразно по возможности (тем более в период эпидемий вирусных заболеваний) чаще мыть руки.

 

УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(06.12.10 – 10.12.10)

 
• Подготовка проведения в Одессе Предрождественской Ярмарки.
• Разработка макета поздравительной открытки и уточнение списка адресатов из породненных городов, дипломатических миссий иностранных государств в Украине и Одессе, а также международных организаций для поздравления с новогодними праздниками.
• Планирование аспектов сотрудничества в соответствии с договором между исполнительным комитетом Одесского городского совета и Одесской государственной академией строительства и архитектуры.
• Организация визита в Одессу группы артистов Оперного театра породненного города Лодзь (Польша).
• Подготовка участия руководства города в приеме, посвященном 5-летию Миссии ЕС в Одессе.
• Предварительная переписка с муниципалитетами Варшавы и Гданьска насчет проведения в Одессе Дней Польши – 2011.
• Составление писем породненным городам с предложением вступления в Лигу исторических городов.
• Изучение перспектив сотрудничества с городом-партнером Минск (Беларусь).
• Обсуждение с представителями Посольства Мексики в Украине деталей визита учебного военного корабля в августе 2011 года.

 

УПРАВЛІННЯ МОЛОДІЖНОЇ ТА СІМЕЙНОЇ ПОЛІТИКИ
(03.12.10 – 10.12.10)

 
03.12.10 (о 16:00) – сприяння в проведенні концерту, приуроченого до Міжнародного дня захисту прав інвалідів в Палаці Культури Студентів Національного Політехнічного університету.
03.12.10 – сприяння в проведенні фінального ювілейного конкурсу «Міс Одеса» в приміщенні концерт-холу «Сади Перемоги».
06-10.12.10 – проведення ряду заходів в рамках тижня права.
06.12.10 – покладання квітів до пам'ятника невідомому матросу керівництвом управління та депутатами Молодіжної ради з нагоди святкування дня Збройних сил України.
10.12.10 (о 12:00) – організація та проведення прес-конференції з нагоди трьохріччя молодіжного Мистецького об'єднання Х.Л.А.М., в кінозалі ОМР.
10.12.10 – виступ з доповіддю заступника заступника начальника управління молодіжної та сімейної політики під час круглого столу на тему: «Вирішення проблем інвалідів виконавчими органами «Одеської міської ради».

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(06.12.10 – 10.12.10)

 
Подготовлен проект распоряжения городского головы о создании комиссии по рассмотрению и защите финансовых планов коммунальных предприятий на 2011 год.
Рассмотрено обращение жильцов ЖСК «Жовтневый-26» по вопросу предоставления информации об утверждении тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ак. Королева, 20. Заявителям подготовлен и направлен ответ.
Работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Обобщение информации исполнительных органов Одесского городского совета о значимых и актуальных проблемах города Одессы, предложениях и путях их решения на городском и государственном уровне.
Работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. № 03-04/исх.
Анализ заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Мониторинг рынка товаров (услуг), работ, потребляемых коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
В рамках Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2009-2010 гг., подготовлена и направлена ежемесячная информация по рейтингу развития малого предпринимательства в г. Одессе за ноябрь 2010 года.
С целью информирования субъектов хозяйствования проведено обновление электронной базы данных незадействованных помещений, земельных участков, оборудования, объектов незавершенного строительства, о чем проинформировано Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации.
Подготовлены и направлены предложения о внесении изменений по составу в распоряжени городского головы от 23.06.2010г. № 1300-01р. «О создании рабочей группы по разработке предложений по увеличению поступлений от использования земельных русерсов города Одессы» (с изменениями от 27.10.2010г. № 2232-01р.).
Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 21.01.2010г. № 26-01р «О создании экспертного Комитета стратегического планирования экономического развития г. Одессы, функционирующего в рамках реализации Проекта международной технической помощи «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» (ЛИНК) продолжалась работа по доработке Проекта Стратегического плана экономического развития г. Одессы.

Во исполнение резолюций первого заместителя Одесского городского головы:
- изучено обращение представителя компании The Raymond Group в г. Одессе относительно сотрудничества в сфере реализации проектов строительства автомобильных дорог, эстакад, а также электростанций в г. Одессе;
- проведен сбор и анализ информации относительно деятельности указанной компании из источников первого уровня доступности;
- внесены предложения относительно сотрудничества с компанией The Raymond Group.

Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы :
- изучено обращение депутата VI созыва Одесского областного совета относительно создания в Одессе Общественной организации «Союз инвесторов Одессы»;
- на имя директора департамента стратегических инфраструктурных проектов подготовлены и внесены предложения по рассматриваемому вопросу.

Подготовлен и направлен в Главное управление экономики облгосадминистрации перечень инвестиционных проектов, находящихся на стадии разработки, проектирования и реализации.
В ответ на письмо и.о. начальника управления международных отношений, европейской интеграции и связей с Одесской диаспорой Одесского городского совета относительно обновления программ сотрудничества с городами-побратимами, городами-партнерами и международными организациями, внесены предложения относительно расширения сотрудничества с указанными партнерами.
Внесены предложения касательно участия в Форуме «Украина: брендинг стран и городов», который состоялся 8 декабря 2010 года в г. Киеве. Указанное мероприятие посвящено вопросам построения и продвижения современных и привлекательных брендов Украины, ее регионов и городов.

Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы:
- рассмотрено письмо председателя Государственного агентства Украины по управлению национальными проектами касательно заинтересованности Одессы в реализации «национальных проектов»;
- внесены предложения относительно участия г. Одессы в реализации «национальных проектов».

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(06.12.10 – 10.12.10)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 99,9%.

КП «Одесгорсвет»:
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 260 м (IV кв. ЮЗР – 30 м; ул. Сегедская – 30 м; ул. Филатова – 30 м; ул. Гайдара – 30 м; ул. Ген. Петрова – 65 м; ул. Базарная – 40 м; ул. Заславского – 35 м).
- монтаж (демонтаж) светильников – 26 шт. (I кв. ЮЗР – 2 шт., ул. Марсельская – 1 шт., ул. Водопроводная – 2 шт., пр-т Добровольского – 5 шт., 6-я линия – 2 шт., ул. Высоцкого – 3 шт., ул. Сахарова – 3 шт., Люстдорфская дор. – 3 шт.; ул. Керченская – 2 шт.; ул. М. Демченко – 2 шт.; ул. М. Жукова – 1 шт.).
- монтаж иллюминаций – 18 шт. (ул. Дерибасовская – 18 шт.)
- замена ламп – 119 шт.

КП «Горзелентрест»:
- валка деревьев – 34 ед. (парк Победы – 13; парк Преображенский – 7; ул. Заславского – 3; ул. 3-я Степная, 31 – 1; ул. Новосельского, 64 – 1; ул. Новосельского, 57 – 1; ул. Болгарская, 75 – 1; ул. Семинарская/ ул. Канатная – 2; ул. Заславского, 23 – 2; ул. Разумовская, 51 – 1; ул. Ген. Петрова, 37/43 – 1; ул. И. Рабина, 2 – 1 шт.).
- подрезка деревьев – 17 ед. (пр-т Добровольского, 109-а – 3; ул. Садовая, 17 – 3; пр-Добровольского, 103 - 109а – 11).
- за истекшую неделю корчевка пней не производилась.

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов воде энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийны ситуаций.

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(06.12.10 – 10.12.10)

 
- кількість документів, що надійшли до інспекції – 196;
- кількість відпрацьованих документів – 67;
- кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 11;
- кількість наданих відповідей на звернення громадян – 19;
 
- кількість виданих ордерів:
• планових – 5;
• аварійних – 70;
- кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 0;
 
- кількість виданих заключень з благоустрою територій – 2:
• СУ-463 ВАТ «Черноморгідробуд» за адресою: вул. М.Говорова, 10а;
• СУ-463 ВАТ «Черноморгідробуд» за адресою: пос.Котовського, мкр. Ш-4-2, вул. Ак. Заболотного, 34;
 
- кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 7;
• Київський район – 6;
• Суворовський район – 16;
• Малиновський район –5;
 
Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15-00 проходить засідання робочої комісії по видаленню зелених насаджень;
щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(06.12.10 – 10.12.10)

 
Протягом тижня до управління надійшло 127 звернень, у тому числі від:
• громадян – 51 од.;
• юридичних осіб – 46 од.;
• правоохоронних органів – 30 од. 
  
Протягом звітного періода продовжувалася робота щодо реалізації заходів, пов'язаних із поповнення надходжень коштів до бюджету міста від оренди землі.
З державної реєстрації до управління надійшло 3 договори оренди землі на суму 0,22 млн. грн.
До управління Держкомзему реєстратору (ОРФ ДП ЦДЗК) передано 2 договори на суму 0,21 млн. грн. для здійснення реєстрації та видачі замовнику.
В результаті звірки встановлено, що на нотаріальному посвідченні знаходиться 25 договорів оренди землі на загальну суму 2,27 млн. грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 13 перевірок. 5 звернень громадян розглянуто з виїздом на місце. Щодня здійснюється моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 25 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Представники юридичної служби управління приймали участь у 35-ти судових засіданнях з питань земельних відносин в інтересах захисту прав територіальної громади міста.
Проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Всього прийнято 117 осіб.

  
 
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСЬКОГО ДИЗАЙНУ ТА РЕКЛАМИ
(06.12.10 – 10.12.10)


Управлінням здійснюється контроль за діяльністю Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами у частині сезонних обслідувань рекламоносіїв усіх типів та форматів, що розташовуються на території м. Одеси, а також першочергового здійснення обстеження крупноформатних рекламних конструкцій (стаціонарні щити Зм х 6м та більше, бек-лайти та скроли, сіті-лайти).
Координується розповсюдження сюжетів соціальної реклами, підготовка адресної програми місць у звязку із святкуванням Нового року та робота по оформленню дозвільних документів.

 

БЮРО ЕСТЕТИКИ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
ТА ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
(03.12.10 – 10.12.10)

 
Протягом грудня поточного року до міського бюджету від розміщення зовнішньої реклами перераховано 386,8 тис. грн., що складає 34,6% планових надходжень за поточний місяць.
Інспекторами Бюро проводиться сезонне обслідування рекламоносіїв усіх типів та форматів, що розташовуються на території м. Одеси. Першочергово здійснено обстеження крупноформатних рекламних конструкцій (стаціонарні щити Зм х 6м та більше, бек-лайти та скроли, сіті-лайти).
Організовано розповсюдження сюжетів соціальної реклами, а саме 60 афіш Національного Одеського філармонічного оркестру під керівництвом Хобарта Ерла та 150 афіш Одеського державного цирку. Підготовлено адресну програму місць розміщення соціальної реклами у зв'язку із святкуванням Нового року.
Здійснюється робота по оформленню дозвільних документів. Так, протягом звітного періоду за поданими 15 заявками на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами (21 адреса на 36 рекламоносіїв) встановлено пріоритети по 11 заявкам (на 12 адрес для розташування 29 рекламних засобів) та іншим відмовлено (переважна більшість відмов - через надання неповного пакету документів). З поданих 13 заявок про реєстрацію технічних паспортів вивісок надано 9 висновків про можливість розміщення вивісок та по 4 – надіслано відмови. Крім того, зареєстровано – 20 технічних паспортів вивісок, відмовлено в реєстрації - 2 (через непідтвердження права користування приміщенням); надано висновки про необхідність пролонгації по 22-м та продовжено термін дії 17 техпаспортів. За вказаний період дозволи на розміщення зовнішньої реклами та на використання місцевої символіки з комерційною метою не видавались.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(06.12.10 – 10.12.10)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 207,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 101 ед.
- по троллейбусу – 106 ед.
в выходные дни в количестве 162,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 81 ед.
- по троллейбусу – 81,5 ед.

На среднем ремонте находятся 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 124 вагонов,
- троллейбус – 147 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(06.12.10 – 12.12.10)
 

Дата
Что произошло
Принятые меры
06.12.10
 
По адресу: Думская пл.,1 – осмотр помещений Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр помещений Одесского ГИК. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Новосельского, 20 угол ул. Сеченова, 11 – обрушение фасада нежилого дома
Дежурной сменой проведено обследование обрушевшегося фасада нежилого дома и установлено ограждение
По адресу: ул. Ген. Швыгина, 38 – обломившаяся большая ветка упала на крышу дома
Дежурная смена провела осмотр аварийной ветки и установила ограждение места возможного падения ветки
07.12.10
 
По адресу: ул. Гераневая, 10, кв. 26 – разбит ртутный термометр
Дежурной сменой собрана ртуть ~ 3 гр и проведена демеркуризация помещения
 
08.12.10
 
По адресу: пер. Дунаевского, 5, кв. 2 – разбит ртутный термометр
Дежурной сменой собрана ртуть ~ 3 гр и проведена демеркуризация помещения
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – изъятие разбитого ртутного термометра
Дежурный смены принял разбитый ртутный термометр от гражданина, проживающего по адресу: пр-т Шевченко, 33/б, кв. 203
09.12.10
По адресу: ул. Сегедская, 12а, кв.33 – захлопнулась входная дверь квартиры
Дежурная смена открыла входную дверь квартиры, в которой находился 3х летний ребенок
По адресу: пер. Монастырский, 3 – на территории Дома ребенка №1 упало дерево
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с территории Дома ребенка №1
По адресу: ул. Софиевская, 28, кв. 17 – разбит ртутный тонометр
Дежурная смена провела изъятие разбитого тонометра на дальнейшую утилизацию
10.12.10
По адресу: Думская пл.,1 – осмотр помещений Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр помещений Одесского ГИК. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Еврейская, 6, кв.19 – обрушение покрытия потолка в ванной комнате
Дежурная смена провела обследование обрушившегося покрытия потолка. Угрозы для жизни людей нет
11.12.10
По адресу: ул. Гоголя, 5, кв.4 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии входной двери
По адресу: ул. Дерибасовская, 19, кв.6 – резкий неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена провела замеры проб воздуха. Источник резкого неприятного запаха не обнаружен
12.12.10
По адресу: пр-кт Шевченко, 33 /б, кв.204 – разбит
ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Героев Сталинграда, 92, кв.12, – кот проник в квартиру
Дежурная смена поймала заблудившегося сиамского кота, проникшего в открытую дверь квартиры. Пострадавших нет.

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 447
из них передано:
- в УЖКХ – 25,
- Оказана информационная помощь – 415,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 6.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(06.12.10 – 12.12.10)
 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Всеукраїнська Ювілейна
Баскетбольна Ліга (ІІ тур)
02-05.12.10
м. Маріуполь
2
Всеукраїнські змагання
зі скелелазіння (фінал)
30.11-05.12.10
м. Харків
3
Всеукраїнська Ювілейна
Баскетбольна Ліга (ІІІ тур)
04-07.12.10
м. Харків
4
Всеукраїнський турнір
з вільної боротьби ім. Б. Хмельницького
07-09.12.10
м. Хмельницький

 

  

 

  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее