16:36:04   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 51

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 51

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.12.10 – 17.12.10)

 

За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 2 мешканця району. В райадміністрацію надійшло – 140 звернень громадян.

За звітний період проведено:
16.12.10 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси;
17.12.10 – засідання Координаційної ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення заходів з благоустрою території району. Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за веденням розкопувань на території району. Контроль щодо виявлення течій на території району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Єдиного центру звернень громадян».
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Організаційна робота з керівництвом вищих навчальних закладів щодо проведення заходів по ліквідації снігових заметів та ожеледиці.
Участь у засіданні районного штабу з координації роботи підприємств та організацій щодо ліквідації снігових заметів та ожеледиці.
Контроль за виконанням робіт з благоустрою та приведенням у належний санітарний стан території, прилеглої до собору св. Павла за адресою: вул. Новосельського, 69 з нагоди проведення Різдвяного ярмарку.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
13-17.12.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов'язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об'єктів;
13-17.12.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (5-7 ст. В.Фонтану);
15.12.10 – участь у спільному рейді зі співробітниками міліції та спеціалістами управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів (кафе «Рок-н-Ролл» за адресою: вул. Дворянська, 7).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 75 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 72 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Софіївська, 3; пров. Полуничний, 17; вул. Преображенська, 1; пр-т Олександрівський, 6; вул. Єврейська, 6; вул. Успенська, 111; пр-т Гагаріна, 13; вул. Троїцька, 36.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
13-17.12.10 – розгляд звернень громадян;
15.12.10 – участь у роботі комісії відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Приморському районі м Одеси;
17.12.10 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
16.12.10 – участь у роботі комісії територіального управління Держгірпромнагляду по Одеській області щодо розслідування групового нещасного випадку на ВАТ «Одеський портовий холодильник».

Відділ соціального захисту населення:
13,15.12.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
13-17.12.10 – участь у 20 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
16.12.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
13.12.10 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
13-17.12.10 – проведення відповідної роботи щодо впорядкування квартирно-облікових справ;
13-17.12.10 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

Відділ освіти:
13.12.10 – районні змагання з баскетболу серед дівчат за участю учнів закладів освіти району (ОЗОШ№62);
14-24.12.10 – районні змагання з баскетболу серед хлопців за участю учнів закладів освіти району (ОЗОШ№56,122,СЗОШ№35,10);
15.12.10 – «Веселі старти» за участю громадської організації Одеської обласної федерації «Спорт інвалідів» та учнів ОЗОШ №52 (ОЗОШ №52);
16.12.10 – семінар для вчителів початкових класів (ОЗОШ№122);
17.12.10 – підведення підсумків районного етапу конкурсу «Ідея соборності України: творчість Т.Г. Шевченка» за участю учнів закладів освіти району (ОЗОШ'№16);
17.12.10 – районний півфінал гри КВК за участю учнів закладів освіти району (ЦЦТ «Моряна»).

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.12.10 – 17.12.10)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація; - видача дозвільних документів;
13-15.12.10 – в навчально-виховних закладах освіти проведено районний етап природоохоронної акції «Ялинка» за напрямками: конкурс екологічних віршів «Зимова казка», конкурс новорічно-різдвяних композицій «Зимове чудо», виставка «Український народний сувенір»;
14.12.10 – проведення заняття ансамблю ветеранів «Біла акація» у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» вул. Б.Хмельницького, 62);
15.12.10 – для учнів шкіл району пройде День відкритих дверей Одеського технічного коледжу (вул. Балківська.54Б);
16.12.10 – у приміщенні інституту фінансів (вул. 25-ї Чапаєвської дивізії, 6) відбулось проведення конкурсу «Містер Мускул-фінансист»;
17.12.10 – проведення у приміщенні притулку «Світанок» (вул. В.Стуса, 2) поздоровлення вихованців зазначеного притулку, присвячене Дню Святого Миколая;
17.12.10 – проведення в приміщені актової зали НВК №52 (вул. Ген. Петрова, 34) зустрічі випускників 11-х класів району з представниками Львівського державного університету безпеки життєдіяльності;
18.12.10 – проведення навчального тренінгу-тестування з математики (о 12:00) та фізики (о 14:00) для випускників 11-х класів в межах підготовки до складання ЗНО о 12.00 за адресою: вул. Старопортофранківська, 26, головний корпус Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського;
19.12.10 – у парку КтаВ ім. .Горького для дітей району пройде районне свято «Святий Миколай»;
19.12.10 – на території органів СОН пройдуть дитячі свята, присвячені Дню святого Миколая (сквер Ульяновський, вул. Хімічна,39, СК «Пресмаш».

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.12.10 – 17.12.10)

 
14.12.10 – Засідання робочої групи по проведенню спільної перевірки щодо обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування (Мала зала райадміністрації, пр. Добровольського, 106).
14 та 16.12.10 – Проведення ознайомлювальних зборів щодо створення ОСББ з мешканцями житлових будинків на території району (вул. Лузанівська, 67 вул. Чорноморського Козацтва, 64).
15.12.10 – Благодійне свято-ярмарок до Дня Святого Миколая для дітей-сиріт, дітей під опікою, багатодітних та малозабезпечених сімей за сприяння громадської організації «Асоціація жінок Суворовського району»: концертна програма та ярмарок одягу, взуття, постільної білизни, шкільного приладдя, продуктових наборів тощо (БТЮ «Тоніка», пр. Добровольського, 106а).
15.12.10 – Тематична бесіда «Скільки в році Нових Років» для мешканців району (Бібліотека №7, вул. Ген. Бочарова, 14).
15.12.10 – Нарада з питання «Поповнення бюджету за паркування автотранспорту у Суворовському районі» (Мала зала райадміністрації, пр. Добровольського, 106).
16.12.10 – Проведення координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці (Мала зала рай адміністрації, пр. Добровольського, 106).
17.12.10 – Проведення координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці (ДМЛ №3, вул. Ак. Заболотного, 26а).
17.12.10 – Благодійна акція до Дня Святого Миколая для дітей, які проходять лікування у дитячій міській лікарні № 3 за ініціативою ГО «Асоціація жінок Суворовського району».
19.12.10 – Районна акція «Молодь-дітям» -поздоровлення вихованців дитячого будинку «Сонечко» із святом Святого Миколая (Дитячий будинок «Сонечко», пр. Добровольського, 149).

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(13.12.10 – 17.12.10)

 
11.12.10 (09:00-13:00) на базі ОСШ № 35 відбувся II (фінальний міський тур II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови для учнів 9-11 класів;
12.12.10 (09:00-13:00) на базі ОЗОШ № 118 пройшла міська учнівська олімпіада з російської мови та літератури учнів 8-11 класів;
15.12.10 (12:00-16:00) на базі ОЗОШ № 22 відбувся II (фінальний міський тур II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології док учнів 8-11 класів;
16.12.10 (12:00-16:00) на базі ОСШ № 94 відбувся II (фінальний міський тур II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатика для учнів 8-11 класів;
15 грудня 2010 року в Одеському міському Палаці дитячої та юнацької творчості (Приморський бульвар, 1) відбувся Міський конкурс майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальним закладів «Кращий позашкільник Одеси - 2010»;
17.12.10 (12:00-16:00) на базі ОНВК «Гімназія № 2» відбувся ІІ (фінальний) міський тур II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з іспанської мови для учнів 9-11 класів;
14-17 грудня – в Одеському міському Палаці дитячої та юнацької творчості (Приморський бульвар, 1) відбувся міський конкурс «Паперова фантазія», в якому взяли участь 186 вихованців позашкільних та загальноосвітніх закладів міста;
18.12.10 (з 09:00-13:00) на базі ОСШ № 50 пройшла міська учнівська олімпіада з французької мови учнів 9-11 класів;
18 грудня – в Одеському міському Палаці дитячої та юнацької творчості (Приморський бульвар, 1) для вихованців Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості відбулося свято «Предновогодние приключения Дворцового Кота»;
19.12.10 (з 09:00-13:00) на базі ОЗОШ № 56 відбувся II (фінальний) міський тур II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики 7-11 класів.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(13.12.10 – 17.12.10)

 
Проведен мониторинг состояния финансово-хозяйственной деятельности бюджетообразующих предприятий г. Одессы.
Доработана анкета участника тендера и соответствующий протокол поручений.
Рассмотрено обращение, поступившее на телефон доверия городского головы. Заявителю в телефонном режиме были предоставлены пояснения по поводу тарифов на тепловую энергию для КП «Теплоснабжение г.Одессы». С заявителем согласовано предоставление ответа до 31 декабря текущего года.
Рассмотрено обращение гражданина, проживающего по адресу: г. Одесса, ул. М. Арнаутская, 72 по вопросу предоставления разъяснений о законности включения в тариф на услуги отопления налога на заработную плату в размере 50% и размера процента отчисления из заработной платы взносов в Пенсионный Фонд Украины и других фондов социального страхования. Заявителю был подготовлен и отправлен ответ.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009 г. № 03-04/исх.
Работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Мониторинг рынка товаров (услуг), работ, которые потребляются коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
Во исполнение распоряжения городского головы от 14.10.2010 г. № 2130- 01р. «О создании городского отраслевого Совета предпринимателей в сфере парикмахерского искусства и декоративной косметики», 13 декабря т.г. в кинозале Одесского городского совета состоялось очередное заседании отраслевого Совета.
Разработаны процентные ставки арендной платы от 3% до 12% в зависимости от целевого назначения земельного участка.
Работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Обобщение информации исполнительных органов Одесского городского совета о значимых и актуальных проблемах города Одессы, предложениях и путях их решения на городском и государственном уровне. Подготовлена пояснительная записка для Кабинета Министров Украины о стратегических инвестиционных проектах, на выполнение которых необходимо финансирование из государственного бюджета Украины в 2011 году.

 

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(13.12.10 – 17.12.10)

 
- кількість документів, що надійшли до інспекції – 245;
- кількість відпрацьованих документів – 61;
- кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 14;
- кількість наданих відповідей на звернення громадян – 22;


- кількість виданих ордерів:
• планових – 2;
• аварійних – 61;
- кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 19;

- кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 3;
• Київський район – 7;
• Суворовський район – 5;
• Малиновський район – 7;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15-00 проходить засідання робочої комісії по видаленню зелених насаджень;
щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.
     

  

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ БЕЗОПАСНОСТИ
(IV квартал 2010г.)

 
Передвижной лабораторией экологического контроля Одесского горсовета осуществляется постоянный контроль состояния окружающей природной среды, (распоряжение городского головы от 10.08.2009г. № 1682-01р «О проведении мониторинга за состоянием атмосферного воздуха, оснащение приборами контроля и осуществление затрат на содержание передвижной лаборатории экологического контроля».
За период с 20.09.2010г. по 20.12.2010г. проведены инструментальные замеры атмосферного воздуха в установленных точках в городе Одессе, а также на территориях зеленых зон (парки, скверы) по определению уровней загрязнения атмосферного воздуха. Выполнено 384 наблюдения с автоматическим отбором проб и замерами концентраций газоанализаторами по 8 ингредиентам - диоксиду азота, оксиду углерода, озону, аммиаку, пыли, сероводороду, диоксиду серы и сумме углеводородов. Всего выполнено 3072 определения загрязняющих веществ.
- отработано 6 жалоб от жителей города.
По результатам наблюдений в установленных точках, на территории города зафиксированы превышения ПДК по углеводороду в промышленной зоне Суворовского района, незначительное превышение в районе транспортной развязки Окружной дороги (два столба).
На территории зеленых зон (парки, скверы) города превышения ПДК не установлены.

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(13.12.10 – 17.12.10)

 
Протягом минулого тижня управлінням, з метою поповнення надходжень коштів до бюджету міста від оренди землі, вжита низка заходів, пов'язаних з прискоренням проходження процедури державної реєстрації договорів оренди землі. За період з 16 листопада по 15 грудня п.р. отримано 43 договори оренди землі на суму 9,8 млн.грн. Це склало 40% від загальної кількості отриманих зареєстрованих договорів з початку року (107), а вартісна доля досягла 59,5% у загальній сумі річної орендної плати (16,48 млн.грн.). Продовжувалася робота із замовниками та підрядними ліцензованими організаціями по прискоренню оформлення технічної документації щодо складання договору оренди.
З метою приведення до норм чинного законодавства договорів оренди землі, у яких ставка нижче від 3%, проведені звірки з ДПІ у районах міста. На підставі цього сформовано реєстр із 362 договорів. З метою залучення орендарів до добровільного перегляду розмірів орендної плати , на адресу Координаційних рад при районних адміністраціях надані переліки стосовно земельних ділянок, що знаходяться на території району, та договори оренди по яких потребують перегляду. Управлінням земельних ресурсів ведеться постійна роз'яснювальна робота щодо необхідності внесення змін до таких договорів. Нині переоформлюється 44 договори оренди за новими умовами розрахунку орендної плати.
Управлінням щоденно здійснюється моніторинг надходженнями орендної плати. Дані моніторингу направлені до податкових служб міста, а також до районних Координаційних рад. Для посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 15 перевірок. З виїздом на місце розглянуто 8 звернень громадян.
Продовжувалася підготовка проектів рішень на засідання виконкому Одеської міської ради з питань надання земельних ділянок в оренду юридичним та фізичним особам-суб'єктам підприємницької діяльності для здійснення господарської діяльності.
Протягом минулого тижня управлінням надано 35 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
В інтересах захисту прав територіальної громади міста представники юридичної служби управління приймали участь у 16-ти судових засіданнях з питань земельних відносин.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Всього прийнято 146 осіб.

 
За звітний період до управління надійшло 121 звернення, у тому числі від:
громадян – 67 од.;
юридичних осіб – 32 од.;
правоохоронних органів – 22 од.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСЬКОГО ДИЗАЙНУ ТА РЕКЛАМИ
(13.12.10 – 17.12.10)

 
Управлінням з питань міського середовища та зовнішньої реклами здійсненюється контроль за діяльністю Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами у частині сезонних обслідувань рекламоносіїв усіх типів та форматів, що розташовуються на території м. Одеси, а також першочергового здійснення обстеження крупноформатних рекламних конструкцій ( стаціонарні щити Зм х 6 м та більше, бек-лайти та скроли, сіті-лайти).
Координується розповсюдження сюжетів соціальної реклами, підготовка адресної програми місць у звязку із святкуванням Нового року та робота по оформленню дозвільних документів. 

   
 
БЮРО ЕСТЕТИКИ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
ТА ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
(10.12.10 – 16.12.10)

 
За звітний період в Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами було зареєстровано 146 вхідних документів: від органів державної влади –75, юридичних осіб – 35, фізичних осіб-підприємців – 36 документа.
Направлено 37 відповідей.

Виробнича група:
- прийнято заявок :
• на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 21;
• на реєстрацію технічного паспорта вивіски – 13;
- кількість відмов:
• в реєстрації технічного паспорта вивіски – 3;
- встановлено пріоритетів – 20;

Юридична група:
- прийнято участь у судових засіданнях – 1;
- проведена робота з ГІС у справах, які знаходяться на виконанні – 9.

Відділ контролю Бюро з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
• складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 15;
• в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено:
- сюжетів соціальної реклами – 210;
- к-ть демонтованих конструкцій – 0.

Зокрема, від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом грудня п.р. перераховано 556,8 тис. грн., або 49,8% планових надходжень за поточний місяць.
Продовжується сезонне обслідування інспекторами Бюро рекламоносіїв усіх типів та форматів, що розташовуються на території м. Одеси. На теперішній час фактично завершено обстеження крупноформатних рекламних конструкцій (стаціонарні щити Зм х 6м та більше, бек-лайти та скроли, сіті-лайти) та здійснюється формування відповідної бази даних.
Організовано розміщення сюжетів соціальної реклами, а саме 10 постерів на сіті-лайтах, присвячених Передріздвяному Ярмарку біля Собору св. Павла Німецької євангелістсько-лютеранської церкви , а також 200 афіш Фестивалю французького дитячого кіно.
Постійно опрацьовуються заяви суб'єктів господарювання по оформленню дозвільних документів. Так, протягом звітного періоду за поданими 8 заявками на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами (9 адрес на 23 рекламоносія) встановлено пріоритети по 6 заявкам (на 8 адрес для розташування 22 рекламних засобів) та одному відмовлено (через технічну неможливість встановлення). З поданих 6 заявок про реєстрацію технічних паспортів вивісок надано 5 висновків про можливість розміщення вивісок та по одному надіслано відмову. Крім того, зареєстровано 5 технічних паспортів вивісок; надано висновки про необхідність пролонгації по 13-м та продовжено термін дії 14 техпаспортів. Одночасно, було відмовлено в продовженні терміну дії 5 технічних паспортів через те, що на фотофіксації станом на теперішній час виявлено незаконно розташовані рекламні конструкції тими же суб'єктами господарювання. За вказаний період дозволи на розміщення зовнішньої реклами та на використання місцевої символіки з комерційною метою не видавались.
На наступному тижні заплановано продовження сезонного обстеження рекламних конструкцій на території міста та формування відвідної бази даних, продовжиться систематична робота з оформлення дозвільних документів та перевірки дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами. Триватимуть заходи із підготовки до святкування Нового року (організація розповсюдження сюжетів з новорічними привітаннями Президента України та Одеського міського голови). Одночасно здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 
 
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(13.12.10 – 19.12.10)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 222,0 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 110,0 ед.
- по троллейбусу – 112,0 ед.
в выходные дни в количестве 157,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 78 ед.
- по троллейбусу – 79,5 ед.
 
На среднем ремонте находятся 6 троллейбусов.
 
Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 126 вагонов,
- троллейбус – 140 машин.
 
Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(13.12.10 – 19.12.10)

Дата
Что произошло
Принятые меры
13.12.10
 
По адресу: ул. Училищная, школа №76 – юношу зажало бетонной плитой забора
Дежурная смена провела освобождение ребенка, 1997 г.р. из-под бетонной плиты забора
14.12.10
 
По адресу: ул. Космонавтов угол ул. Генерала Петрова - ДТП. Наезд автомобиля на препятствие (дерево)
Дежурная смена оказала помощь работникам скорой помощи и ГАИ в извлечении двух пострадавших из автомобиля «Хонда». Пострадавшие в нетрезвом состоянии доставлены в больницу
15.12.10
 
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр помещений Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр помещений Одесского ГИК. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
16.12.10
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 – упавшая часть дерева перегородила вход во двор
Дежурная смена провела распиловку и уборку части дерева
По адресу: ул. Екатерининская, 14 -отсутствие электроэнергии в сети
Дежурная смена обеспечила электроэнергией Департамент оборонной работы и Службу 15-77
18.12.10
По адресу: ул. Нежинская, 71, кв. 3 – разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Пироговская, 5, кв.кв. 54, 56 – обрушение участков потолка в квартирах 4-го и 3-го этажей жилого дома в результате прорыва труб отопления на чердаке
Дежурная смена провела обследование обрушившихся участков потолка. Угрозы жизни нет
19.12.10
По адресу: ул. Декабристов, 16 –проседание асфальта и фундамента дома
Дежурная смена провела осмотр аварийного дома. Информация передана в УЖКХ
По адресу: ул. Генерала Петрова, 27/5, кв.110 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр., и демеркуризацию помещения
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 438
из них передано:
- в УЖКХ – 23,
- Оказана информационная помощь – 414,
- Ртуть – 1.
   
   
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(13.12.10 – 19.12.10)

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Міжнародний турнір
з боксу
06-12.12.10
м. Артемівськ
2
Всеукраїнський турнір
з вільної боротьби
09-10.12.10
м. Хмельницьк
3
Всеукраїнська Ювілейна Баскетбольна Ліга (II тур)
10.12.10
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
4
Міжнародний турнір з дзюдо                                                                 
„Кубок Одеської області"
10-12.12.10
м. Одеса,
СК Політехнічного університету
5.
Всеукраїнська Ювілейна Баскетбольна Ліга (II тур)
13.12.10
м. Черкаси
   
 
  
 
   
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее