12:39:01   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 52

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 52

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.12.10 – 24.12.10)


За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 20 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 120 звернень громадян.

Проведено:
23.12.10 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги незахищеним верствам населення м. Одеси;
23.12.10 – засідання ради опіки та піклування;
21, 24.12.10 – засідання Координаційної ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення заходів з благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках за адресами: вул. Балківська, 35; пров. Світлий, 8; вул. Ланжеронівська, 24; вул. Пушкінська, 7; вул. Канатна, 101-В; вул. Армійська, 12/2; вул.Посмітного, 25/3; вул. Транспортна,10; пров. Гвоздичний, 4; Фонтанська дор., 69-А.
Контроль за веденням розкопувань на території району (19 розкопувань: вул.Єврейська, 12-20, 2а; вул.Троїцька, 17; вул. Базарна, 35; узвіз Марінеско, вул.Новосельського, 87,101; вул. Л.Толстого, 30; вул. Ольгіївська, 31; вул. Сєрова ріг вул. Ясиновської, вул. Дюківська, 14; вул. Градоначальницька, 34; вул. Садіковська, 33,35; вул. Колонтаївська, 8; вул. Коблевська, 37; вул. Торгова, 19.)
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (41 звернення).
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Єдиного центру звернень громадян» (41 звернення).
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж (складено 15 актів).
Заключення 34 договорів щодо утримання будинків та прибудинкових територій КП „ЖКС” району з населенням.
Обладнання нових дитячих майданчиків за адресами: сквер Мечнікова, вул.Торгова, 2; вул. Педагогічна, 46, 46-А; вул. Сегедська, 16; Фонтанська дор., 51-А,Б; вул. Семінарська, 11,15-Б; Французький б-р, 14.
Організаційна робота з керівництвом вищих навчальних закладів щодо проведення заходів по ліквідації снігових заметів та ожеледиці.
Виїзд у сквер Космонавтів щодо розгляду на місці питання із розміщення поля для міні-футболу.

 
КП „ЖКС”:
- - ремонт та скління парадних: пр.Вознесенський, 18, Куйбишева, 35, Утьосова, 14, Фонтанська дор., 65, Аркадійський, 4;
- установка водостічних труб: Дігтярна, 6, Тираспольська, 22, Спиридонівська, 14, Вознесенський, 3, Рішельєвська, 73, Олександрівський пр-кт, 37, Приморська, 5;
- заміна ЦО 35 п.м. – Успенська,23;
- заміна електрокабеля 65 п.м. – Дворянська, 22;
- ремонт покрівлі 45 кв.м. – Софіївська, 7.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
20-24.12.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
20-24.12.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (місця торгівлі деревами хвойних порід);
20.12.10 – участь у спільному рейді зі співробітниками міліції та спеціалістами управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів (кафе «Одін» за адресою: вул. Польська, 12).
20-24.12.10 – робота щодо підготовки до святкування Нового року та Різдва Христова.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 69 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 62 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: пров. Світлий, 14; пров. Чайковського, 10; вул. Канатна, 57; вул. Ковальська, 49; вул. композитора Ніщинського, 28; вул. Дерибасівська,18.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
20-24.12.10 – розгляд звернень громадян;
20.12.10 – участь у засіданні комісії по перевірці діяльності та інвентаризації майна КП „Ланжерон”;
22,24.12.10 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні згідно з розпорядженням Приморської райадміністрації №764 від 09.08.2010р. „Про внесення змін розпорядження Приморської районної адміністрації від 10.07.2009р. №528 „Про створення робочої групи по проведенню інвентаризації об’єктів, розташованих на території Приморського району м.Одеси, по яким не укладені договори в землекористуванні”;
- підготовка узагальнених інформацій щодо виконання розпоряджень міського голови.

Відділ соціального захисту населення:
20,22.12.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.
21.12.10 – виїзд на місце для обстеження житлово-побутових умов заявників.
24.12.10 – створення електронної бази даних всіх видів соціальних послуг, опрацювання нових даних.
20-24.12.10 – робота з документами.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
20-24.12.10 – участь у 29 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.
20-24.12.10 – підготовка розпоряджень.
20-24.12.10 – підготовка висновку щодо направлення дітей на медичне обстеження.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
23.12.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.
20-24.12.10 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
20.12.10
– прийом громадян з питань житлового законодавства;
20-24.12.10 – проведення відповідної роботи щодо впорядкування квартирно-облікових справ;
20-24.12.10 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

Відділ освіти:
20-24.12.10 – районні змагання з баскетболу серед хлопців за участю учнів закладів освіти району (ОЗОШ №56,122, СЗШ №35,10);
20.12.10 – святкові розваги «Святий Миколай» за участю вихованців дошкільних навчальних закладів (ДНЗ №154, 123, 19, 160, НВК № 300);
20.12.10 – районний етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Г.Шевченка (ОЗОШ №16);
22.12.10 – свято «Казка в гості до нас прийшла» (ЦДТ «Моряна»);
22.12.10 – вистава «Школа фей» за участю вихованців ЦДЮТ «Дивосвіт» (реабілітаційний центр «Майбутнє» - вул. Пушкінська, 51);
24.12.10 – вистава «Новорічна казка» за участю вихованців ЦДТ «Моряна» (Дитячий притулок).



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.12.10 – 24.12.10)


За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 69 звернень. На особистому прийомі було прийнято 24 громадянина.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 24.12.2010 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Відповідно до протоколу № 29 позачергового засідання комісії з питань техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 23.11.2010р. підготовлено та надано до виконавчого комітету Одеської міської ради інформацію про організацію контроллю та прийняття заходів з забезпечення життєдіяльності району.
Підготовлено та надано до виконкому Одеської міської ради інформацію про виконання рішення Одеської міської ради від 24.09.2010р. № 480 «Про хід виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 10.06.2010р. № 263 «Про результати роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період 2009-2010рр. та затвердження заходів щодо підготовки житлово-комунального господарства міста до роботи в осінньо-зимовий період 2010-2011рр.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадян;
- видано та оформлено ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 13 громадян
- видано довідок, запитів – 17 громадянам.

Сектором оперативної інформації по телефону „15-50” було прийнято 43 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 8;
- протікання внутрішніх комунікацій – 6;
- відсутність електроенергії – 6;
- відсутність холодної води – 11;
- відсутність гарячої води – 5;
- відсутність центрального опалення – 2;
- забиття каналізації – 2;
- люки на підпорах – 1;
- провал ґрунту – 2.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 36 звернень. По 7 зверненням проводиться робота.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення за минулий тиждень було проведено:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- проведення заходів щодо упорядкування ярморочної торгівлі хвойними деревами;
- демонтовано самовільно встановлений торгівельний об’єкт за адресою: вул. Ак. Філатова кут вул. Космонавтів;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 16 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- виїзд на місце надзвичайної події: пожежа у будинку № 17 по вул. Варненській;
- підбиття підсумків роботи у 2010 році та розробка документів Плану основних заходів цивільної оборони району на 2011 навчальний рік;
- розробка документів Плану основних заходів цивільної оборони району на 2011 навчальний рік;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом (12 громадян) з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- протягом тижня здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 18 листам;
- підготовлені та передані до юридичного відділу 4 пакети документів, для підготовки матеріалу до суду, по факту самовільного будівництва;
- проведена сумісна перевірка з представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі;
- проведена роз’яснювальна робота з керівниками всіх АЗС, СТО, автосалонів на території Київського району щодо необхідності приведення до належного стану прилеглої території.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
23.12.10 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 7 протоколів про адміністративні правопорушення).
24.12.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 27-и судових засіданнях;
- проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування;
- прийнято участь у проведені благодійної акції «Службовці – дітям Одеси».

Юридичний відділ:
1. прийнято участь у 30-х судових засіданнях;
2. розглянуто та надано відповідей на 10 звернень громадян;
3. підготовлено до суду 2 позовні заява;
4. підготовлено до суду 2 заяви про поновлення строків на апеляційне та касаційне оскарження рішень суду;
5. до Вищого спеціалізованого суду України з кримінальних та цивільних справ була підготовлена 1 касаційна скарга;
6. прийнято участь у засіданнях адміністративної комісії, координаційній ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету;
7. проведено прийом 58 громадян.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
1.
Проведення зустрічі з громадськими організаціями району: Радою багатодітних сімей Київського району, громадською організацією родичів дітей інвалідів «Білий Ангел», громадської організації батьків дітей інвалідів «Білий Ангел», товариства інвалідів Київського району щодо організації Новорічних дитячих ранків.
2. Проведення організаційних заходів щодо святкування Нового 2011 року.

Відділ освіти:
Протягом тижня організована участь переможців районної олімпіади з астрономії у обласних олімпіадах.
20.12.10 – на базі ОЦДЮТ «Еврика» організований та проведений семінар для педагогів-організаторів за темою: «Організація роботи районного та шкільного учнівського самоврядування».
20.12.10 – організована участь виконавців кращих робіт у обласній очно-заочній акції «Ялинка».
20.12.10 – проведені фінальні районі змагання з баскетболу.
Протягом тижня у загальноосвітніх та дошкільних закладах району організовані та проведені новорічні свята для школярів.
Творчими колективами ОЦДЮТ «Еврика» організовані благодійні концерти для дітей пільгових категорій у Реабілітаційному центрі ім. Ян Корчака та у притулку №№ 1, 2.
22.12.10 – організована участь кращих педагогічних працівників закладів освіти району, переможців міського конкурсу «Учитель року – 2010» у урочистому гала-концерті в Російському драматичному театрі.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.12.10 – 24.12.10)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
20.12.10 – проведення другого районного етапу Всеукраїнського літературно-мовного конкурсу імені Тараса Шевченка серед учнів 5-11 класів о 12.00 на базі ОЗОШ №31 (вул. Гастелло, 9);
20 та 22.12.10 – проведення профдіагностичної консультації учнівської молоді з питань вибору професій в приміщені ОМЦЗ о 14.00 за адресою: вул.Ген.Петрова, 22-В;
22.12.10 – відвідування учнями початкових класів району вистави у міському Будинку клоунів (вул. Коблевська, 13/ Ольгіївська, 23);
23.12.10 – відвідування вистави Одеської філармонії учнями №№20, 31, 69, 45, 1, 120,46, 32, НВК№53;
24.12.10 – проведення спортивних змагань о 15.00 на базі ДПК «Юний романтик» (вул. Космонавтів, 68);
24.12.10 – проведення районного Новорічного свята «Новорічна феєрія» о 14.00 у приміщені культурного Центру (вул. В.Стуса, 2-Б).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 12 чол. на суму 84,00грн.;
• прання білизни – 18 чол. на суму 396,00 грн.;
• ремонт взуття – 8 чол. на суму 80,0 грн.;
• виготовлення окулярів (Магазин «Оптика») – 4 чол. на суму 128,00грн.;
• медикаменти ( аптека «АКС») – 3 чол. на суму 180,00грн.

- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 883 пенсіонери в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток", „Варіон " на суму 54631,50 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.12.10 – 24.12.10)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 189 документів, відпрацьовано 92 документа, під контролем – 16 ; письмових звернень – 77.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 64 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань та 23 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання прилеглої території.
Проведено зустрічі з керівництвом стоянок та парковок з питання укладення договорів та оплати парковочного збору.

Відділ благоустрою:
Проведена перевірка санітарного стану територій, прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів та інших споруджень, розташованих вздовж вул. Краснослобідська, вул. Балківська, вул. Слобідська, пл. Молоді. Надані приписи щодо приведення до належного санітарного стану в кількості 25 од.
Проведено обстеження території з виходом по вул. Слобідська кут вул. Тиха,10 по питанню постійно припаркованного приватного автотранспорту на прибудинковій території, по вул. Декабристів,1 питання про необхідність встановлення огорожі аварійного будинку.
23.12.10 – проведено об’їзд території Суворовського району з питання санітарного стану району.
Проводиться робота по внесенню в електронну карту міста дитячих ігрових спортивних майданчиків.
З метою виконання Програми реформування та підвищення якості житлово- комунальних послуг на території району проводиться аналіз житлового фонду з подальшим щотижневим проведенням ознайомлювальних зборів, вул. Лузанівська, 67 - 21.12.10р., вул. Паустовського, 2 - 22.12.10р., вул. От. Головатого, 56 - 24.12.10р.
Щоденно здійснюється інформаційно-роз’яснювальна робота з мешканцями Суворовського району, щодо діючого законодавства України з створень ОСББ та СОНів.
Надана щотижнева інформація до УЖКГ і ПЕК Одеської міської ради стосовно стану справ створення ОСББ на території району.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району
м. Одеси за 2010 рік, та надання її до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньо - економічної діяльності.
Підготовлено інформацію про стан виконання заходів Програми підтримки малого підприємництва в Одеській області на 2010-2012 роки по Суворовському району за 2010 рік.
Підготовлено інформацію про хід виконання рішення Одеської міської ради №3156-ІУ від 11.10.2004р. „Про затвердження Основних напрямків соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2005-2015 роки” по Суворовському району за 2010 рік.
Підготовлено інформацію на розпорядження міського голови від 20.04.2007р. №308-01р. «Про організацію виконання Угоди між виконавчим комітетом Одеської міської ради, Одеською міською організацією роботодавців та Федерацією профспілок Одеської області на 2007-2009 роки», за підсумками 2010 року по Суворовському району.
Підготовлено інформацію про хід виконання рішення Одеської міської ради від 26.07.2002р. № 200 -XXIV «Про затвердження Концепції соціально-економічного розвитку м. Одеси до 2012 року та Плану конкретних заходів виконавчого комітету Одеської міської ради на 2002-2006 роки» за підсумками 2010 року по Суворовському району.
Продовження проведення інвентаризації земель Куліндоровського промвузла на виконання розпорядження від 26.08.10р. №536р. «Про створення робочої групи з проведення інвентаризації землекористувачів – суб’єктів господарювання, розташованих на території Куліндоровського промислового вузла».
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємств району щодо надання допомоги автобусами та технікою.
Направлено листи керівникам підприємств з питань благоустрою прилеглої території у разі виникнення снігових заметів та ожеледиці в зимовий період 2010-2011р.р.
Проведено засідання робочої групи по проведенню спільної перевірки щодо обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування, із запрошенням керівників 3-х підприємств.
Проведено засідання координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 22 судових засіданнь.
Підготовлено та направлено 10 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
19 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 11 документів з різних установ та заяв громадян.

 
Підготовлено:
- 16 відповідей громадянам та 20 державним установам;
- 16 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 10 розпоряджень про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитині, яка залишилась без батьківського піклування.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території – протягом тижня.
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг.
Проведено роботи по прикрашанню ялинок на двох майданчиках району:
- 16.12.10 ( пр. Добровольского,106);
- 22, 23.12.10 ( вул.Ак. Воробйова, 26).

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 5 відповідей на листи міських управлінь та 6 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведени рейди- перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Спеціалістами відділу організації і контролю торгівлі та побутового обслуговування райадміністрації проведено «санітарну п’ятницю», у ході яких перевірено санітарний стан прилеглих територій до об’єктів торгівлі, громадського харчування та сфери послуг.
Підготовлено узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведено робота з суб’єктами господарювання, розташованими на території району щодо проведення суботника по прибиранню сухого листя і приведенню до належного санітарного стану об’єктів торгівлі.

Відділ організаційного та інформаційного забеспечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та « Единий центр звернень громадян» (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 17 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 17 – з житлово-комунальних питань, та 14 зверненнь, які надійшли в «Єдиний центр звернень громадян».
Прийнято 7 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(20.12.10 – 24.12.10)


20.12.10 – в ОСШ № 75 для вихованців закладу проведена Благодійна концертна програма до Дня Святого Миколая за участю творЧих колективів Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості;
22.12.10 – для вихованців Одеського міського центру хореографічного мистецтва було організоване Новорічне свято «Новорічні пригоди Кролика та Котика»;
22.12.10 – на базі ОЗОШ № 5 пройшла міська учнівська олімпіада з астрономії для учнів 11 класів;
22.12.10 – у приміщені Одеський академічний російський драматичний театр відбувся святковий вечір, присвячений підведенню підсумків міських конкурсів «Вчитель року – 2011» та «Кращий педагогічний працівник дошкільного навчального закладу».

   

   

УПРАВЛІННЯ МОЛОДІЖНОЇ ТА СІМЕЙНОЇ ПОЛІТИКИ
(20.12.10 – 24.12.10)


24.12.10 – сприяння в проведенні прес-конференції в кінозалі Одеської міськради, присвяченої Благодійній акції «Купи зустріч з цікавою людиною».
24.12.10 – участь та проведення відбіркового туру конкурсів краси і таланту «Little miss & mister Odessa» і «Міс та містер Співдружність» в клубі «Паладіум».
24.12.10 – сприяння в проведенні турніру міста з настільного тенісу для дітей шкільного віку.
26.12.10 – сприяння в проведенні чемпіонату міста з шашок «ГО».

Щоденно Управлінням молодіжної та сімейної політики ОМР з 10:00 по 13:00 проводиться прийом документів та з 14:00 по 17:00 видача посвідчень державного зразка для надання пільг.
Щоденно Управлінням молодіжної та сімейної політики ОМР з 09:00 до 18:00 проводиться прийом документів молодих сімей для участи в розіграшу квартири в новорічну ніч на Думській площі.
 

    
УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(20.12.10 – 24.12.10)


• Подготовка и отправка поздравлений с новогодними праздниками адресатам из породненных городов, международных организаций, а также дипломатических миссий иностранных государств в Украине и Одессе.
• Сбор предложений о возможных направлениях сотрудничества исполнительного комитета Одесского городского совета и Одесского Национального университета им. Мечникова.
• Подготовка отчета о деятельности управления за 2010 год.
• Подготовка материалов для размещения в новогоднем выпуске «Вестника МАГ».
• Изучение возможности вступления Одессы в Черноморский Еврорегион.
• Рассмотрение возможности сотрудничества с муниципалитетом г. Самсун (Турция).
• Изучение органиграмм (структур муниципалитетов) крупных украинских и зарубежных городов.
• Сбор материалов по результатам проведения приема представителей дипломатического корпуса Одессы у городского головы и Предрождественской Ярмарки возле Собора Св. Павла.

 

ДЕПАРТАМЕНТ РЕКРЕАЦИОННОГО КОМПЛЕКСА И ТУРИЗМА
(04.12.10 – 24.12.10)

 
Разработка макета брошюр об Одессе на русском и английском языках.
Участие сотрудников департамента в г. Киеве на форуме «Украина. Брендинг страны и городов».
Участие представителей департамента (03-05.12.10г.) в г. Белград (Сербия) с целью обсуждения реализации совместных проектов в рамках работы центра ассоциации «Дунайский центр влияния».
Наполнение информацией официального туристического сайта г. Одессы.
Сбор и анализ статистических данных о работе гостиниц и круглогодичных санаториев за IV квартал 2010 года.
Сбор и уточнение информации о техническом состоянии санаториев.
Координация разработки схем парковок в исторической части города для туристических автобусов занятых на обслуживании круизных судов.
Сбор и анализ статистических данных о работе учреждений кратковременного проживания с целью разработки проекта решения про туристический сбор, в рамках внесенных изменений в Налоговый Кодекс Украины.
Разработка концепции презентации туристического потенциала Одессы в рамках Всеобщего Украинского стенда на Международной туристической выставке в г.Берлине (Германия).
Подготовка проекта решения ОГС «О внесении изменений в решение ОГС «О вступлении Одесского городского совета в Ассоциацию «Дунайский центр влияния». 

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(20.12.10 – 24.12.10)

 
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Обобщение информации исполнительных органов Одесского городского совета о значимых и актуальных проблемах города Одессы, предложениях и путях их решения на городском и государственном уровне.
Подготовлена информация о ходе выполнении Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 годы, утвержденная постановлением Кабинета Министров Украины от 30.11.04г. №1604 за 2010 год.
Подготовлена информация о выполнении Соглашения между исполнительным комитетом Одесского городского совета, Одесской организацией и Федерацией профсоюзов Одесской области на 2007-2009 годы и Регионального соглашения между Одесской областной государственной администрацией, областной организацией работодателей и Федерацией профсоюзов области на 2007-2009 годы за 2010 год.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. №03-04/исх.
Работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Мониторинг рынка товаров (услуг), работ, которые потребляются коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
Во исполнение п. 3.4 распоряжения городского головы от 22.07.2009г. №1587-01р «О результатах работы комиссии по организации приобретения товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета», на имя первого заместителя городского головы подготовлен и направлен ежемесячный отчет относительно результатов работы комиссии в ноябре 2010 года.
Во исполнение распоряжения городского головы от 23.06.10г. №1300-01р «О создании рабочей группы по разработке предложений по увеличению поступлений денежных средств от использования земельных ресурсов города Одессы», подготовлена информация о проделанной работе и предложения по изменению состава комиссии.
Во исполнение распоряжения Одесского городского головы №26-01р от 21.01.2010г. «О создании экспертного Комитета стратегического планирования экономического развития г. Одессы, функционирующего в рамках реализации Проекта международной технической помощи «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» (ЛИНК), продолжалась работа по доработке Проекта Стратегического плана экономического развития г. Одессы.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 30.07.2010г. №03-34/1723, на имя первого заместителя Одесского городского головы Черненко С.А. направлены предложения относительно сотрудничества с компанией National Brokers Ukraine (NBB) по привлечению финансовых ресурсов для реализации проектов местного значения, в том числе для реконструкции Международного аэропорта «Одесса».

Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы №03-34/3576 от 14.12.2010г.:
- изучена докладная записка советника городского головы о создании единого инвестиционного окна в Одессе;
- на имя первого заместителя Одесского городского головы подготовлены предложения по указанному вопросу.

Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы №03-34/3436 от 16.12.2010г.:
- проведены переговоры с представителем Государственного агентства Украины по управлению национальными проектами относительно участия г. Одессы в реализации «национальных проектов»;
- подготовлены и направлены предложения на имя первого заместителя Одесского городского головы Черненко С.А. по данному вопросу.

Изучено обращение начальника ГП «Одесский морской торговый порт» относительно возможного использования полезного опыта страны Грузии в наших условиях;
- внесены предложения по указанному вопросу.

На имя и.о. начальника управления внутренней политики Одесского городского совета подготовлены и направлены предложения относительно сотрудничества с Советским районом г. Минска.
Во исполнение п. 3 распоряжения Одесского городского головы №1588-01р от 22.07.2009г. «О результатах работы комиссии по разработке стратегии относительно эффективного управления коммунальной собственностью города», подготовлена и предоставлена информация о ходе выполнения п. 3 указанного распоряжения на имя Одесского городского головы, первого заместителя Одесского городского головы, а также – копия письма направлена начальнику организационного отдела департамента организационно-кадрового обеспечения и контроля Одесского городского совета.
Подготовлена и предоставлена в Главное управление внешнеэкономической деятельности и европейской интеграции Одесской областной государственной администрации информация относительно инвестиционных проектов, которые находятся на стадиях разработки, проектирования и реализации.
Подготовлен отчет на имя секретаря Одесского городского совета о результатах выполнения за 2010 год п.25 Городской целевой программы по подготовке и проведению финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу, утвержденной решением Одесского городского совета № 2158-V от 22.01.2008 года».
Изучено обращение гражданина, поступившее на официальный сайт города, касательно рассмотрения вопроса сотрудничества в части ввода в эксплуатацию до 2014 г. в г.Одессе транспортной сети на базе Струнного транспорта Юницкого (STU);
- внесены и направлены предложения по указанному вопросу на имя и.о. директора департамента транспортного комплекса.
На имя первого заместителя Одесского городского головы направлен отчет о состоянии реализации Проекта «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность».

 

УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(20.12.10 – 24.12.10)

 
1. Проведение обследования для определения причин трещинообразования в жилом доме, №16 по ул. Декабристов.
2. Завершение работ по ликвидации провала возле дома по ул. Бугаевской, 46/5.
3. На основании распоряжения городского головы от 22.11.2010 г. №2368-01р «Про створення комісії для перевірки діяльності та інвентаризації майна КП «Ланжерон» организован выезд на побережье, проведена фотофиксация объектов, расположенных на берегозащитных сооружениях; анализ документов, истребованных у субъектов предпринимательской деятельности.
4. Мониторинг технического состояния берегозащитных сооружений.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(20.12.10 – 24.12.10)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 93,6 %, сбор платы за вывоз мусора - 87,0 %, сбор платы за обслуживание лифтов – 77,9 %.

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж (демонтаж) светильников – 18 шт. (X кв. ЮЗР – 2 шт., ул. Фонтанская дор. –2 шт., Ореховая роща – 2 шт., ул. Литовская – 2 шт., ул. Картамышевская – 1 шт., ул. М.Грушевского – 3 шт., ул. Артиллерийская – 1 шт., ул. И.Франко – 2 шт., IX кв. ЮЗР – 3 шт.).
- монтаж иллюминаций – 29 шт. (ул. Пушкинская – 14 шт., Городская елка – 15 шт.)
- замена ламп – 287 шт.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 26 шт. (сквер Олимпиец - 1 шт., ул. Космонавтов, 11-Б - 1 шт., ул. Центральный аэропорт, 1 - 1 шт., ул. Софиевская, 19 - 1 шт., ул. Преображенская, 15-1 шт., ул. Софиевская, 23-2 шт., сквер у Ипподрома - 3 шт., пр-т М.Жукова, 32 1 шт., ул. Ж.Кюри, 26-2 шт., Адмиральский пр-т, 13-1 шт., ул. Ак. Королева, 72-А - 1 шт., ул. Терешковой, 35 - 1 шт., ул. Торговая / пер. Елисаветградский 1 шт., ул. Пастера, 62 - 1 шт., Приморский б-р (склоны) - 4 шт., ул. Михайловская, 47-49 - 1 шт., ул. Новосельского, 61 - 1 шт., парк Шевченко 1 шт., пр-т Шевченко, 1 - 1 шт. );
- подрезка деревьев – 87 шт. ( ул. Зоопарковая – 7 шт., ул. Гастелло, 92 – 20 шт., 16-я ст. Б. Фонтана – 6 шт., ул. Д. Ковалевского / ул. Долгая – 4 шт., ул. Черноморского Казачества, 49-51 – 3 шт., ул. Черноморского Казачества, 37 – 1 шт., ул. Черноморского Казачества, 43 – 4 шт., ул. Черноморского Казачества, 45 – 4 шт., ул. Ак. Королева, 72-А – 3 шт., ул. Черноморского Казачества, 59 – 8 шт., ул. Черноморского Казачества, 69 – 1 шт., ул. Черноморского казачества, 71 – 2 шт., пер. Интернациональный, 6 – 1шт.; ул. Черноморского казачества, 80 – 3 шт., пр-т Шевченко, 8-В - 1 шт., ул. Пастера, 9-3 шт., ул. Черноморского казачества, 69-71 – 16 шт.);
- корчевка пней – 4 шт. (сквер Олимпиец – 1 шт., ул. Преображенская, 15 – 1 шт., сквер у Ипподрома – 1 шт., ул. Торговая / пер. Елисаветградский – 1 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(20.12.10 – 24.12.10)

 
- кількість документів, що надійшли до інспекції – 191;
- кількість відпрацьованих документів – 42;
- кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 13;
- кількість наданих відповідей на звернення громадян – 24;

- кількість виданих ордерів:
• планових – 7;
• аварійних – 65;
- кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 1;

- кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 7;
• Київський район – 18;
• Суворовський район – 12;
• Малиновський район –7;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії по видаленню зелених насаджень;
щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(20.12.10 – 24.12.10)

 
Протягом минулого тижня управлінням з метою поповнення надходжень коштів до бюджету міста від оренди землі продовжувалася робота з прискорення проходження процедури державної реєстрації договорів оренди землі. Отримано 8 договорів оренди землі на суму 4,84 млн.грн. За період з 18 листопада по 24 грудня з державної реєстрації повернуто 51 договір оренди землі на суму 14,6 млн.грн.
Продовжувалася робота із замовниками та підрядними ліцензованими організаціями по прискоренню оформлення технічної документації щодо складання договору оренди.
Щоденно здійснюється моніторинг надходженнями орендної плати. Для посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом тижня здійснено 17 перевірок. З виїздом на місце розглянуто 4 звернення громадян. Здійснено 7 рейдів, спрямованих на виявлення землекористувачів, які користуються земельними ділянками без правовстановлюючих документів.
З метою збільшення надходжень до бюджету міста, для вжиття контролюючих заходів щодо нарахування та справляння орендної плати за землю на адресу ДПА в Одеській області направлена розширена інформація щодо суб'єктів господарської діяльності, які отримали рішення Одеської міської ради про передачу земельних ділянок в оренду, однак до теперішнього часу не уклали договори оренди землі.

 
Підготовлено 126 проектів рішень на розгляд сесії Одеської міської ради,
з них:
- про надання земельних ділянок фізичним особам-громадянам – 123;
- про надання згоди на розробку проектів землеустрою юридичним особам – 1; громадянам – 1;
- про надання згоди на зміну цільового призначення земельних ділянок і дозвіл на розробку проекту землеустрою – 1 (по 3-х земельних ділянках).

Крім цього, підготовлені наступні проекти рішень для розгляду на черговій сесії міськради: «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста», «Про затвердження Положення про комісію з добору земельних ділянок, які виставляються для продажу на аукціоні окремими лотами або права на які виставляються для такого продажу, та її склад», «Про створення комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою в м.Одесі та затвердження Положення про неї».

Протягом минулого тижня управлінням надано 30 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
В інтересах захисту прав територіальної громади міста представники юридичної служби управління приймали участь у 39-ти судових засіданнях з питань земельних відносин.
Проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Всього прийнято 135 осіб.

 
За звітний період до управління надійшло 109 звернень, у тому числі від:
- громадян – 60 од.;
- юридичних осіб – 21 од.;
- правоохоронних органів – 28 од.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСЬКОГО ДИЗАЙНУ ТА РЕКЛАМИ
(20.12.10 – 24.12.10)


Управлінням здійснюється контроль за діяльністю Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами у частині сезонних обслідувань рекламоносіїв усіх типів та форматів, що розташовуються на території м. Одеси, а також першочергового здійснення обстеження крупноформатних рекламних конструкцій (стаціонарні щити Зм х 6м та більше, бек-лайти та скроли, сіті-лайти).
Координується розповсюдження сюжетів соціальної реклами, підготовка адресної програми місць у звязку із святкуванням Нового року та робота по оформленню дозвільних документів.

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(20.12.10 – 24.12.10)

 
Відповідно до розпорядження міського голови від 22.11.2010р. №2365-01р створена комісія з інвентаризації та визначення ефективності використання майна, що належить територіальній громаді міста Одеси на праві комунальної власності та закріплене за комунальними підприємствами на праві господарського відання або на праві оперативного управління.
На даний час перевірка завершена. Представництвом проводиться обробка та узагальнення інформації з перевірки.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(20.12.10 – 24.12.10)

 
За отчетный период было зарегистрировано 111 входящих документов от:
- органов государственной власти – 35,
- юридических лиц – 60,
- физических лиц-предпринимателей – 16 документов.

Направлено – 37 ответов.
По состоянию на отчетный период в Бюро нет контрольных документов, срок исполнения которых истек.

- принято заявок:
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 10
• на регистрацию технического паспорта вывески – 7

- количество отказов:
• в регистрации технического паспорта вывески – 1

- установлено приоритетов – 8

- принято участий в судебных заседаниях – 3
- проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 15

В рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
- сюжетов социальной рекламы – 510.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(20.12.10 – 26.12.10)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 219,3 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 108 ед.
- по троллейбусу – 111,3 ед.
в выходные дни в количестве 167,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 82 ед.
- по троллейбусу – 85,5 ед.

На среднем ремонте находятся 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 130 вагонов,
- троллейбус – 140 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(20.12.10 – 26.12.10)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
20.12.10
 
По адресу: пер. Монастырский 3, Дом ребенка №1 – угроза падения аварийных частей деревьев
Дежурная смена провела уборку и распиловку аварийных частей деревьев
По адресу: ул. Щорса, 125/4, кв.98 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр., и демеркуризацию помещения
 
21.12.10
 
По адресу: ул. Люстдорфская дор., 146, кв.88– разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
22.12.10
 
По адресу: ул. Балковская, 36/8, кв. 2 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
"Таировское кладбище" – угроза падения сухого дерева
 
Дежурная смена провела распиловку и уборку сухого дерева
23.12.10
По адресу: ул. Сегедская, 9а, кв. 53 – заклинило замок входной двери
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке (82 лет), в открытии входной двери
По адресу: ул. Ицхака Рабина, 45 – оторванный лист жести на крыше школы №69
Дежурная смена закрепила лист жести на крыше
24.12.10
По адресу: ул. Заболотного, 57, кв.129 –  разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр., и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Нежинская, 55, кв.23 – обрушение карниза на козырек балкона первого этажа
Дежурная смена убрала обломки карниза с козырька балкона
По адресу: ул. Декабристов, 30 –
провал грунта на проезжей части дороги
Дежурная смена установила ограждение в месте провала
По адресу: ул. Бунина, 8
(цех завода «Эпсилон») – обрушение стены здания
Дежурная смена провела осмотр обрушившейся стены здания и установила ограждение
25.12.10
По адресу: ул. Баштанная, 10 –
 упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Пионерская, 20 –
дерево упало на воздушный трубопровод теплотрассы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с воздушного трубопровода теплотрассы
По адресу: ул. Королева, 1/5, кв.44 – разбит медицинский ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
 
26.12.10
По адресу: ул. Болгарская, 7, кв.1 – Разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул. Старопортофранковская, 44 – Возгорание чердачного помещения жилого дома
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам МЧС в тушении пожара. Обнаружен труп мужчины (БОМЖ).


Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 454
из них передано:
- в УЖКХ – 20,
- Оказана информационная помощь – 428,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 7.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(20.12.10 – 26.12.10)

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Першість Одеської області
з вільної боротьби
13-17.12.10
 Одеська обл.,
с. Фрунзовка
2
Чемпіонат України з тхеквондо
14-19.12.10
м. Харків
3
Всеукраїнська Ювілейна Баскетбольна Ліга
(ІІ тур)
17-20.12.10
м. Одеса,
Пушкінська, 49
4
Кубок ДЮСШ
зі скелелазіння (фінал)
18-19.12.10
м. Одеса
вул. Фонтанська дор., 26
5
Чемпіонат з вільної боротьби
18.12.10
м. Одеса
стадіон „Динамо”,
Французський бульвар
6
Всеукраїнська Ювілейна Баскетбольна Ліга
(ІІ тур)
23-26.12.10
м. Херсон

 

   

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее