02:11:14   |   11 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 53

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 53

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.12.10 – 31.12.10)
 

   
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 5 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 120 звернень громадян.

Проведено:
28.12.10 – засідання Координаційної ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення заходів з благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за веденням розкопувань на території району: вул. Базарна, 35; вул. Сегедська, 12, 13-15; вул. Черняховського, 5; вул. Спиридонівська, 14; вул. Новосельського, 87,101; вул. Л.Толстого, 30; вул. Сєрова ріг вул. Ясіновського, вул.Садіковська, 25; вул.Колонтаївська, 8; вул. Дюківська,14; вул.Ю.Олеші,13-18; вул.Пушкінська,55;вул.Бєлінського,6; вул.Успенська, 49; узвіз Марінеска, 14,18; пр-т Олександрівській, 34;
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (52 звернення).
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на телефон «Єдиного центру звернень громадян» (10 звернень).
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Організаційна робота з керівництвом вищих навчальних закладів щодо проведення заходів по ліквідації снігових заметів та ожеледиці.
Виконані наступні роботи КП «ЖКС»:
- прочистка лівневої каналізації: вул.Сегедська, 8, вул. Пироговська, 3, вул. Черняховського,13;
- скління парадних: вул.Черняховського,3,16, вул. Армійська,10,12/2, Фонтанська дор., 39, вул. Канатна, 81,101-В, вул. Семінарська,11;
- ремонт покрівлі: вул.Педагогічна,46;
- роботи з обрізки гілок: вул. Сергія Варламова, 26, Французький б-р,1/3; вул.Тіниста,10;
- ремонт парадних: вул.Армійська,10;
- установка водостічних труб: Фонтанська дор.57, вул.Семінарська,13, вул.Канатна,100/2, 102;
- ремонт балкону: вул.Семінарська,5А;
- ремонт арки: пров.Катаєва,8, Італійський б-р,11;
- заміна ЦО 6 п.м.: вул. Спиридонівська, 8, вул. Рішельєвська, 11;
- заміна каналізаційної труби 7 м.п.: вул. Дерибасівська,9;
- прочищення дворової каналізації 15 м.п.: вул. Новосельського, 73;
- ремонт дворового водопроводу 70 м.п.: вул.Приморська,5;
- заміна автомату електричного щита 1 од.: вул.Градоначальницька,8;
- заміна сантехнічного приладу у ванній кімнаті: пров. Лютеранський,3.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
27-31.12.10 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
27-31.12.10 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (територія, прилегла до ринків «Привоз» та «Новий»);
27-31.12.10 – робота щодо підготовки до святкування Нового року та Різдва Христова;
28.12.10 – участь у спільному рейді зі співробітниками міліції та спеціалістами управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів (провулок Книжковий).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 55 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 63 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Канатна, 50,52; пров.Аркадієвський, 4; вул. Троїцька, 39; вул. Сонячна, 2; вул. Сегедська, 17-А; вул. Л.Шмідта, 22; вул.Середньофонтанська, 12-А.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
27-31.12.10 – розгляд звернень громадян;
27-31.12.10 – підготовка узагальнених інформацій щодо виконання розпоряджень міського голови.

Відділ соціального захисту населення:
27,29.12.10 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
27-31.12.10 – участь у 8 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
30.12.10 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
27.12.10 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
27-31.12.10 – проведення відповідної роботи щодо впорядкування квартирно-облікових справ;
27-31.12.10 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

Відділ освіти:
27.12.10 – свято «Новорічні пригоди» за участю учнів та вихованців закладів освіти (ЦДЮТ «Дивосвіт» - вул. Спиридонівська,10);
27.12.10 – вистава «Красная шапочка» за участю вихованців закладів освіти (ЦДЮТ «Моряна» - вул.В.Арнаутська,3);
27.12.10 – свято «Різдвяна історія» за участю вихованців ЦДЮТ «Моряна» (ЦДЮТ «Моряна» - вул.В.Арнаутська,3);
27.12.10 – перегляд новорічної вистави «Маркіз Кіс-Кіс» учнями закладів освіти (Виставково-концертний комплекс на Морському вокзалі);
28.12.10 – святкова програма для учнів пільгового контингенту (Одеській дельфінарій «Немо»);
28.12.10 – новорічна вистава «Лускунчик» за участю учнів та вихованців закладів освіти (ЦДЮТ «Самоцвіт» - вул.Троїцька,47);
29-31.12.10 – новорічна розважальна програма біля районної ялинки за участю учнів закладів освіти (вул. Дерибасівська);
29.12.10 – перегляд новорічної вистави «Смехопад» учнями закладів освіти (Будинок клоунів «Маски»);
30.12.10 – «Майстерня Діда Мороза» – виготовлення новорічних та різдвяних сувенірів вихованцями ЦДЮТ «Дивосвіт» (ЦДЮТ «Дивосвіт» вул. Спиридонівська,10).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.12.10 – 31.12.10)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 72 звернення. На особистому прийомі було прийнято 12 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 24 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено річний звіт про роботу відділу житлово-комунального господарства.
Підготовлено та надано до виконкому Одеської міської ради на протокол доручень наданих заступником міського голови Матковським В.Д. на апаратній нараді 28.12.2010р.
Здійснено 2 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадян;
- видано та оформлено ордерів – 8 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян;
- видано довідок, запитів – 23 громадянам.

Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50” було прийнято 44 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 11;
- протікання внутрішніх комунікацій – 5;
- відсутність електроенергії – 12;
- відсутність холодної води – 4;
- відсутність гарячої води – 5;
- відсутність центрального опалення – 5;
- люки на підпорах – 2;
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 36 звернень. По 8 зверненням проводиться робота.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- заходи щодо упорядкування ярмаркової торгівлі хвойними деревами;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торговельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо проведення Новорічних свят;
- розглянуто та надано відповіді по 10 листам;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- перевірка стану справ з питань ЦО у відділу з НС та ЦЗН району;
- видання наказів начальника цивільної оборони району – голови рай адміністрації «Про підсумки підготовки району в системі цивільної оборони у 2010навчальному році» та «Про основні завдання цивільної оборони Київського району м. Одеси у 2011 році»;
- розробка документів Плану основних заходів цивільної оборони району на 2011 навчальний рік;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
27-31.12.10 – здійснено прийом 8 громадян з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів;
27- 31.12.10 – працівниками відділу здійснювався об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
27- 31.12.10 – розглянуто та надано відповіді по 12 листам;
28.12.10 – проведена сумісна перевірка с представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі.
27.12.10 – проведена сумісна перевірка с представниками прокуратури Київського району м. Одесі стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі.
27-31.12.10 – проведена роз’яснювальна робота з керівництвом всіх АЗС, СТО, автосалонів на території Київського району щодо необхідності приведення до належного санітарного стану прилеглої території.

Адміністративна комісія:
контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
31.12.10 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
31.12.10 – надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 14-и судових засіданнях;
28.12.10 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування;

Юридичний відділ:
- прийнято участь у 14-х судових засіданнях;
- розглянуто та надано відповідей на 2 звернення громадян;
- підготовлено до суду 3 позовні заява;
- до Апеляційного суду Одеської області була підготовлена 1 апеляційна скарга;
- прийнято участь у засіданнях координаційній ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету;
- щодня проведення прийому у Єдиному дозвільному центрі;
- проведено прийом 10 громадян.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
28.12.10 – організовано та проведено дитячий новорічний ранок для дітей пільгового контингенту району;
30.12.10 – організовано відвідування дітьми району ДК «Л. Українки» новорічної вистави «Новий рік з привидами»;
29-31.12.10 – участь в організації районної Новорічної ялинки для дітей пільгового контингенту;
- підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту у Київському районі.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультація громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (9 осіб).
- відповідь на скарги громадян (5);
- відповідь та запити до організацій та підприємств району (7);
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2010 році.
29.12.10 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2010 році;
29.12.10 – участь у проведенні рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
27.12.10 – перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується дільницею № 5 КП ЖКС «Вузівський». За підсумками перевірки доповідна надана в.о. заступника голови рай адміністрації Горшкову А.О..
28.12.10 – підготовлена інформація на ім’я першого заступника міського голови Черненко С. О. про виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.09.2009 р. № 943 за грудень 2010 р.;
- розглянуто звернення громадянина стосовно облаштування паркану на прилеглій території до приватного будинку по вул. Левітана, 114. Відповідь заявнику надана.
29.12.10 – проведено перевірку території району щодо своєчасного та якісного прибирання прилеглої території до установ торгівлі та надання послуг населенню. За результатами перевірки надано 5 приписів на негайне прибирання прилеглої території.
- здійснено виїзд на місце, проведена фото фіксація, підготовлено та направлено листа в КП «Міські дороги» стосовно підняття та встановлення бардюрного каменя на перехресті Люстдорфської дороги кут вул.. Левітана
30.12.10 – розглянуто звернення громадянина відносно самовільного облаштування паркувального місця на зеленій зоні прибудинкової території по вул. Ільфа і Петрова, 10-а, 10-б. Відповідь надана заявнику.
31.12.10 – перевірка санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується дільницею № 6 КП ЖКС «Черноморський». За підсумками перевірки доповідна надана в.о. заступника голови рай адміністрації Горшкову А.О..
- розглянуто звернення голів ОСББ «Кооператор-1», «Кооператор-2» відносно затвердження план-схеми та акту визначення притиральної території житлових будинків по Фонтанської дорозі 22, 22-а. Відповідь надана заявникам.
Протягом тижня здійснено прийом громадян з питань у сфері благоустрою.

 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.12.10 – 31.12.10)

  
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
27.12.10 – проведення конкурсу творчих робіт учнів (твори, реферати, малюнки, роботи з декоративно-прикладного мистецтва) «Ідея Соборності України: творчість Т.Шевченка? минуле, сучасне, майбутнє» о 11.00 на базі ОЗОШ №100 (вул..Варненська, 12);
27-31.12.10 – відвідування дітьми пільгового контингенту кіносеансів в кінотеатрах району (кінотеатри «Москва» та «Родина»);
28-30.12.10 – проведення новорічні розважальні програми для дітей району о 11.00 у ПКтаВ ім..Горького;
28-29.12.10 – проведення районних новорічних свят для мешканців району о 11.00 біля приміщення районної адміністрації (вул..Ген.Петрова, 22);
28.12.10 – проведення січневих засідань РМО вчителів о 14.00 на базі ОСШ №32 (вул. Космонавтів, 60);
28.12.10 – проведення святкового вечора для підопічних територіального центру та виступу ансамблю «Біла акація» о 16.00 у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
30.12.10 – проведення святкування Нового року з концертною програмою для підопічних територіального центру о 16.00 у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
30.12.10 – проведення святкового новорічного ранку о 11.00 у парку ім..Горького.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за грудень 2010 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 60 чол. на суму 420,00грн.;
• прання білизни – 120 чол. на суму 4222,75 грн.;
• ремонт взуття – 15 чол. на суму 150,0 грн.;
• виготовлення окулярів (Магазин «Оптика») – 10 чол. на суму 380,00грн.;
• медикаменти ( аптека «АКС») – 10 чол. на суму 600,00грн.
забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 847 пенсіонери в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму – 251304,90 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.12.10 – 31.12.10)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 139 документів, відпрацьовано 61 документ, під контролем – 16 ; письмових звернень – 75.

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 34 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань та 15 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями. споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання прилеглої території.
Проведено зустрічі з керівництвом стоянок та парковок з питання укладання договорів та оплати парковочного збору.

Відділ благоустрою:
Проведена перевірка санітарного стану територій, прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів та інших споруджень, розташованих вздовж вул. От. Головатого, вул. От. Чепіги, вул. Чорноморського козацтва. Надані приписи щодо приведення до належного санітарного стану території в кількості 14 од.
Проведено обстеження території з виходом по вул. От. Чепіги,30 до №48 з питання постійно припаркованного приватного автотранспорту на прибудинковій території, проведено виїзне засідання з представниками міських підрозділів з питань нормалізації проживання мешканців по 3-му Вапняному провулку та вул. Нікітіна.
З метою виконання Програми реформування та підвищення якості житлово- комунальних послуг на території району проводиться аналіз житлового фонду з подальшим щотижневим проведенням ознайомлювальних зборів, а саме по пр.Добровольського,123 – 28.12.10р.
Щоденно здійснюється інформаційно- роз’яснювальна робота з мешканцями Суворовського району, щодо діючого законодавства України з створень ОСББ та СОНів.
Надана щотижнева інформація до УЖКГ і ПЕК Одеської міської ради стосовно стану справ створення ОСББ на території району.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено проведення інвентаризації земель Куліндоровського промвузла на виконання розпорядження від 26.08.10р. №536р. «Про створення робочої групи з проведення інвентаризації землекористувачів – суб’єктів господарювання, розташованих на території Куліндоровського промислового вузла».
Направлено листи керівникам підприємств з питань благоустрою прилеглої території у разі виникнення снігових заметів та ожеледиці в зимовий період 2010-2011р.р.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 30 судових засіданнь.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
19 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 18 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено :
- 17 відповідей громадянам та 17 державним установам;
- 12 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 2 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, дитям, які залишились без батьківського піклування;
- 4 розпорядження про призначення опіки;
- 1 розпорядження про зняття опіки.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану та поливу прилеглої території – протягом тижня.
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 6 відповідей на листи міських управлінь та 5 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведени рейди- перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Підготовлено узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» та « Единий центр звернень громадян» (15-50) з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 15 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 15 – з житлово-комунальних питань, та 9 зверненнь, які надійшли в « Единий центр звернень громадян».
Прийнято 8 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(27.12.10 – 31.12.10)

 
Протягом звітного періода управлінням освіти та науки Одеської міської ради проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів.
18-31 грудня – в загальноосвітніх навчальних закладах міста пройшла Благодійна акція «Службовці – дітям Одеси»;
24-30 грудня – (за окремим графіком) у приміщені Одеського академічного російського драматичного театру відбулася новорічна вистава «Новорічна історія» для вихованців загальноосвітніх навчальних закладів;
23-29 грудня – (за окремим графіком) у приміщені Культурного центру «Будинок клоунів» пройшла новорічна вистава «Сміхопади» для вихованців дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів;
23-28 грудня – (за окремим графіком) у приміщені Одеського міського центру хореографічного мистецтва відбулося новорічне свято «Новорічні пригоди Кролика та Котика» для вихованців Одеського міського центру хореографічного мистецтва.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(27.12.10 – 31.12.10)

 
В соответствии с решением Одесского городского совета от 30.11.06г. №594-V «Об утверждении городской целевой программы «Энергосбережение в г. Одессе на 2007-2010 г.г.» подготовлена и направлена в управление ЖКХ и топливно-энергетического комплекса информация по выполнению данной программы за 2010 год по вопросам, входящим в компетенцию управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности.
Подготовлен и направлен в Главное управление экономики облгосадминистрации мониторинг цен на хлеб и основные продукты питания, согласно их письма от 02.06.10 г.;
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 02.12.2010г. № 03-34/3398:
a) изучено обращения директора Консалтинговой группы “М. Консалт” касательно привлечения вышеуказанной фирмы для разрешения экономических задач, стоящих перед руководством города;
b) проведен сбор и анализ информации о деятельности указанной фирмы;
c) подготовлены и направлены предложения на имя первого заместителя Одесского городского головы относительно сотрудничества с “М. Консалт”.
В ответ на письмо (от 24.12.2010 г. № 1423 ) и.о. начальника управления международных отношений, европейской интеграции и связей с Одесской диаспорой Одесского городского совета относительно использования на благо города научно-технического потенциала Одесского национального университета им. И.И. Мечникова в рамках реализации программы сотрудничества с ВУЗами г. Одессы, подготовлены предложения касательно сотрудничества Одесского городского совета с вышеуказанным ВУЗом.
В связи с доработкой Стратегического плана экономического развития г.Одессы, подготовлено письмо на имя Одесского городского головы о необходимости подготовки распоряжения городского головы “О доработке Проекта стратегического плана экономического развития г. Одессы в рамках реализации Проекта международной технической помощи “Локальные инвестиции и конкурентоспособность”.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009 г. № 03-04/исх.
Проводится работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Проводится мониторинг рынка товаров (услуг), работ, которые потребляются коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовлена информация исполнительных органов Одесского городского совета о значимых и актуальных проблемах города Одессы, предложениях и путях их решения на городском и государственном уровне.
Обновлена информация паспорта города Одессы общественно-политической и социально-экономической ситуации за 2010 год.
Подготовлена информация о выполнении Программы занятости населения в г. Одессе на 2010-2011 годы в части, касающихся показателей социально-экономического развития и основных показателей рынка труда города за 2010 год.
Рассмотрено обращение ДКПП ОАО «Краян» по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий и услуги теплоснабжения. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение и.о. директора ПВКх «Химсан» по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории по адресу: переулок Чайковского, 9 для ОСМД «ОРФЕЙ». Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено письмо заместителя начальника управления по вопросам культуры и искусств о целесообразности ликвидации КП «Культурный центр «Слободка». Подготовлен соответствующий проект распоряжения по данному вопросу.

 

ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Грудень 2010р.)

 
Основним завданням відділу є забезпечення на території міста Одеси державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» (далі – Закон про реєстрацію), шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Стан реєстраційної діяльності:
- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 449;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 158;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 159;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 39;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – д1023;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 535;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 389;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 76;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – близько чотирьох тисяч (інформація в стадії оброблення);
- замінено свідоцтв державної реєстрації юридичних осіб – 11;
- замінено свідоцтв державної реєстрації фізичних осіб-підприємців – 40;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу відповідно до Закону про реєстрацію) – 3401.
Взагалі за місяць проведено понад 10 000 реєстраційних дій.

Станом на 1 січня 2011 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 40 518 юридичних осіб;
- 99 262 фізичні особи – підприємця.

Діяльність секторів:
Загальним сектором відділу державних реєстраторів було зареєстровано 65 звернень, з них:
- 27 звернень від юридичних осіб,
- 38 звернень від фізичних осіб.
Отримано із правоохоронних органів та державних установ 1100 документів:
- 134 документа було одержано із виконавчого комітету Одеської міської ради та Держкомітету, з них 121 документа для ознайомлення, на всі документи надані відповіді.
Із Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів було отримано 53 реєстраційні картки для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи.
Із господарського суду Одеської області було одержано 387 постанов та рішень про припинення підприємницької діяльності та банкрутства, з них:
- припинення юридичної особи – 7,
- припинення фізичної особи – 204,
- припинення шляхом банкрутства – 176.
Правоохоронними органами було здійснено 71 виїмку документів реєстраційних справ.
Документообіг у загальному секторі за місяць склав 2 734 одиниці.

Юридичним сектором відділу за минулий місяць була проведена наступна робота:
- надано 673 консультації громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 119 відповідей на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- приймали участь у 4 судових засіданнях, по 8 справам подано клопотання.

База даних сектору реєстраційних справ відділу ( станом на 01.01.2011 р.) налічує 175 428 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

 
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ′ЄКТІВ
КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Грудень 2010 р.)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значения.
Відпрацьовано звернень громадян – 11, з них 3 звернення через «Телефон довіри міського голови» та інші органи влади.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми-завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об’єктах культурної спадщини.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів оренди, встановлення меморіальних та пам’ятних знаків по наступним адресам: вул. Базарна, 6; вул. Софіївська, 8; вул. Успенська, 123.
Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення, в їхніх зонах охорони та на території історичного ареалу та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування: вул. Преображенська, 28; пров. Нечипуренко, 15; вул. Дерибасівська, 10
Обстеження об’єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Пастера, 19; вул. Кінна, 14.
Продовження формування переліку комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дощок, розташованих у м. Одесі згідно п.3 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дощок».
Відповідно до нормативно-правових актів проводиться формування єдиної електронної бази даних пам’яток та об’єктів культурної спадщини м. Одеси з висвітлюванням інформації на сторінці управління офіційного сайту Одеської міської ради (omr.gov.ua).

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(27.12.10 – 31.12.10)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 118,1 %, сбор платы за обслуживание лифтов – 103,5 %.
КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж (демонтаж) светильников – 33 шт. (ул. Донецкая - 4 шт., ул. Бреуса - 1 шт., ул. Тенистая - 1 шт., «Ленпоселок» - 1 шт., ул. Березовая - 2 шт., ул. Довженко - 1 шт., ул. Черниговская - 1 шт., 1-й Китобойный пер. - 1 шт., ул. М. Арнаутская - 1 шт., ул. Н.Плыгуна - 1 шт., Люстдорфская дор. - 1 шт., ул. Кордонная - 2 шт., мкр. «Слободка» - 3 шт., XV кв. ЮЗР - 2 шт., ул. Глазунова - 1 шт., 1-я Линия - 3 шт., ул. А. Невского, 2 шт., 5-я Линия - 1 шт., 1-4 Пригородная - 4 шт.).
- монтаж кабеля – 90 м (ул. Г. Петрова - 30 м, ул. Дальницкая - 60 м).
- замена ламп – 559 шт.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнено:
- валка деревьев – 31 шт. (парк Победы - 13 шт., ул. Канатная, 100/2 (двор) - 2 шт., «Аркадия» (конечная остановка) - 1 шт., ул. Малиновского, 65/2 (двор) - 1 шт., ул. Паустовского/Добровольского - 1 шт., парк Шевченко - 3 шт., пер. Ляпунова, 12 - 1 шт., ул. Черноморского казачества, 91 - 1 шт., ул. Гимназическая, 5 - 1 шт., ул. 2-я Заводская, 3 - 1 шт., Фонтанская дор. 159-1 шт., ул. Заньковецкой, 7/7 - 2 шт., ул. Гоголя (склон) - 2 шт., ул. Черноморского казачества, 171-1 шт.).
- обрезка деревьев – 43 шт. (ул. Гастелло, 92-12 шт., ул. Черноморского казачества, 85-2 шт., ул. Черноморского казачества, 77-3 шт., ул. Черноморского казачества, 93-3 т., ул. Д. Ковалевского - 9 шт., ул. Успенская, 13/15-1 шт., ул. Вавилова - 5 шт., ул. Заньковецкой, 7/7 - 1 шт., ул. Бреуса - 7 шт.).
- за истекшую неделю корчевка пней не производилась.

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 
  
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(27.12.10 – 31.12.10)

 
- кількість документів, що надійшли до інспекції – 17;
- кількість відпрацьованих документів – 48;
- кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 11;
- кількість наданих відповідей на звернення громадян – 8;

- кількість виданих ордерів:
• планових – 15;
• аварійних – 62;

- кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 0;
- кількість виданих погоджень з проектної документації – 2;
•ТОВ «Сайтленд» за адресою: Люстдорфська дор., 142
•ТОВ «Адмірал-будінвест» за адресою: вул. Палубна, 12

- кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 2;
• Київський район – 4;
• Суворовський район – 5;
• Малиновський район –4;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії по видаленню зелених насаджень;
щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 
 
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСЬКОГО ДИЗАЙНУ ТА РЕКЛАМИ
(27.12.10 – 31.12.10)

 
Управлінням здійснюється постійний контроль за діяльністю Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами у частині сезонних обслідувань рекламоносіїв усіх типів та форматів, що розташовуються на території м.Одеси, а також першочергового здійснення обстеження крупноформатних рекламних конструкцій (стаціонарні щити 3м х 6м та більше, бек-лайти та скроли, сіті-лайти).
Координується розповсюдження сюжетів соціальної реклами, підготовка адресної програми місць у зв'язку із святкуванням Нового року та робота по оформленню дозвільних документів.
На наступному тижні планується продовження сезонного обстеження рекламних конструкцій на території міста, систематична робота з оформлення дозвільних документів та перевірку дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами. Триватимуть заходи із підготовки до святкування Нового року (розробка сюжету та виготовлення поліграфічної продукції: постерів, поздоровних листівок тощо).

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(27.12.10 – 31.12.10)

 
Відповідно до розпорядження міського голови від 22.11.2010 р. № 2365-01р створена комісія з інвентаризації та визначення ефективності використання майна, що належить територіальній громаді міста Одеси на праві комунальної власності та закріплене за комунальними підприємствами на праві господарського відання або на праві оперативного управління.
На даний час перевірка завершена. Представництво продовжує обробляти та узагальнювати інформацію з перевірки, результати якої будуть надані на розгляд міському голові.

 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(27.12.10 – 31.12.10)

 
Здійснюється поточна робота по оформленню дозвільних документів.
Протягом звітного періоду за поданими 12 заявками на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами (14 адреса на 25 рекламоносіїв) встановлено пріоритети по 8 заявкам (на 9 адрес для розташування 19 рекламних засобів) та іншим відмовлено (переважна більшість відмов – через технічну неможливість розташування).
З поданих 14 заявок про реєстрацію технічних паспортів вивісок надано 10 висновків про можливість розміщення вивісок та по 4 надіслано відмови.
Зареєстровано – 7 технічних паспортів вивісок; надано висновки про необхідність пролонгації по 8-м та продовжено термін дії 5-ій техпаспортів.
За вказаний період дозволи на розміщення зовнішньої реклами та на використання місцевої символіки з комерційною метою не видавались.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(27.12.10 – 03.01.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 208,7 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 100 ед.
- по троллейбусу – 108,7 ед.
в выходные дни в количестве 137,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 62 ед.
- по троллейбусу – 75,5 ед.

На среднем ремонте находятся 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 135 вагонов,
- троллейбус – 138 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(27.12.10 – 03.01.11) 

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
27.12.10
 
По адресу: ул. Литературная, 1а, кв.6 – Разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: Военный пер., 13 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
28.12.10
 
По адресу: Думская площадь,1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала Одесского ГИК. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр помещений Одесского ГИК на предмет наличия  СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр помещений Одесского ГИК. СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Люстдорфская дорога, 168, кв.58 –
разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр., и демеркуризацию.
помещения
29.12.10
 
По адресу: ул. Пастера, 5/7 – обрушение стены здания Главного корпуса КУ «Городская клиническая инфекционная больница»
Дежурная смена получила от комиссии технадзора управления УЗО ГС акт обследования технического состояния здания Главного корпуса КУ «ГКИБ». Аварийный участок здания огражден оградительной лентой
По адресу: ул. Макаренко, 20 – оказание гуманитарной помощи Детскому дому
Дежурная смена приняла участие в оказании гуманитарной помощи Детскому дому
30.12.10
По адресу: Думская площадь,1 –
Осмотр большого зала заседаний Одеського ГИК и прилегающих к нему помещений на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Черниговская, 36/б, кв.68 –
Разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
 
31.12.10
По адресу: Думская площадь,1 – обеспечение мероприятий, посвященных празднованию Нового Года
Дежурная смена провела обеспечение мероприятий, посвященных Новому Году
По адресу: ул. Николаевская дорога, 253 (завод «Продмаш») – возгорание на территории
Дежурная смена оказала помощь «Службе 101» в ликвидации пожара
По адресу: ул. Пироговская, 3, «Одесоблэнерго» – заклинило замок двери электрической подстанции
Дежурная смена открыла дверь электрической подстанции
01.01.11
Житель города –
ул. Екатерининская, 91, кв. 19 -
разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и провела демеркуризацию помещения
02.01.11
Житель города –
ул. Дерибасовская, 16 – дерево упало на линию электропередач
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева
Житель города – ул. Столбовая 20, кв.4 – женщина не может снять кольцо с распухшего пальца руки
Дежурная смена оказала помощь Пынтя У.А., распилив кольцо

  

Всего за указанный период в службу «0-77» поступило звонков – 454
из них передано:
- в УЖКХ – 20,
- Оказана информационная помощь – 428,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 7.

 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(20.12.10 – 26.12.10)

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Всеукраїнська Ювілейна Баскетбольна Ліга (ІІ тур)
23-26.12.10
м. Херсон
2
Першість
КПНЗ „КДЮСШ № 4”
з дзюдо
25-28.12.10
м. Одеса,
вул. Михайлівська, 29
3
Змагання з футболу
26.12.10 (о 10:00),
м. Одеса,
ФЛАГ („Футбольна ліга Андрея Голубова)”
4
Змагання з футболу
25.12.10 (о 13:30)
м. Одеса,
навчально-тренувальна база „Чорноморець”, пляж „Отрада”

    

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(27.12.10 – 31.12.10)
 

Дата, час
Назва та форма заходу
Місце проведення
27.12.10
12:00
Новорічне свято
«Подорож у новорічну казку»
Бібліотека-філія № 40 Добровольського, 148-а
27.12.10
16:15
Новорічна ялинка міського голови
м. Одеси
Виставковий комплекс Морвокзалу
28.12.10
12:00
Година інформації
«Кирило-Мефодіївське братство»
(до 165-річчя створення)
Бібліотека - філія №41 вул.Чапаєвської дивізії, 5
28.12.10
11:00
Звітний новорічний концерт хорового та хореографічного відділів ДШМ № 4
ДШМ №4
вул. М. Жукова, 11а
29.12.10
12:00
Новорічний ранок для учнів молодших класів ДХШ Казка «Снігова королева»
ДХШ
вул. Жуковського, 47
29.12.10
12:00
Новорічні зустрічі
«А у нас все для вас»
Бібліотека - філія №47 Люстдорфська дор, 146/1
29.12.10
11:00
Ранок «Йде у наш святковий зал Новорічний карнавал»
Бібліотека-філія № 48
вул. Балківська, 36/6
31.12.10
13:00
Свято в колі друзів «3 Новим Роком!».
ЦМБ ім. Франко
Книжний пров., 1-а
31.12.10
21:00
Зустріч Нового 2011 року
на Думській площі
Думська площа, 1

  
  

  


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

7 - 10 декабря 
выставка «Ювелирный Салон»

Далее 8, 11, 12,13 декабря
депутатские комиссии

Далее 8 декабря 10:00
заседание городского
трехстороннего социально-
экономического совета

Далее 11 декабря 9:00
аппаратное  совещание
прямая трансляция
Далее ПРОГРАММА 
ко Дню инвалидов

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее