05:32:18   |   13 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 3

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 3

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.01.11 – 14.01.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 5 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 221 звернення громадян.

 
Проведено:
13.01.11
– засідання ради опіки та піклування;
11,14.01.11 – засідання Координаційної ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів по Приморському району;
14.01.11 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення заходів з благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (42 звернення).
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Організаційна робота з керівництвом вищих навчальних закладів щодо проведення заходів по ліквідації снігових заметів та ожеледиці.

КП «ЖКС»:
- ремонт систем ЦО: вул. Єврейська, 13 (3п/м), вул. Канатна, 29 (4,5п/м), вул. Пастера, 38 (5п/м), вул. Кінна, 14 (3п/м), вул. Жуковського, 17 (5 п/м), вул. Єврейська, 9 (5п/м), вул. Манежна, 2, кв.1 (6 п/м), вул. Коблевська, 9, кв.21 (4 п/м), вул. Канатна, 19 (6п/м), вул. Пушкінська, 6 (17п/м), вул. Єврейська, 38/40 (2п/м);
- ремонт водопроводу: вул. Ніжинська, 40 (4п/м), вул. Пушкінська, 13 (10 п/м), вул.  Маразліївська, 38 (30п/м);
- роботи з ремонту світлового приладдя: вул. Осипова,4 (5п/м);
- ремонт каналізації: вул. Коблевська, 26 (3п/м), вул. Дворянська, 21 (5п/м), вул. Базарна, 52 (2п/м), вул. Грецька, 50 (5п/м); вул. Дерибасівська, 9 (4п/м);
- заміна частини водопроводу: вул. Мечникова, 56 (3п/м);
- прочищення каналізації (дворової): вул. Ушинського, 2; вул. Ніжинська, 32,64,72; вул. Новосельського, 73;
- заміна електрокабеля та ремонт електричного щита: вул. Базарна, 52 (50п/м); вул. Дігтярна, 6 (40п/м), пров. Волзький, 12, вул. Дворянська, (10п/м), вул. Троїцька, 28 (заміна електричного щита), вул. Князівська, 4 (заміна електричного рубильника);
- заміна водопроводу: вул. Троїцька, 22 (3п/м);
- заміна труб гарячого водопостачання: вул. Сегедська.16 (42п/м);
- заміна труб холодного водопостачання в підвалі будинку: вул. Дерибасівська, 9 (22п/м);
- заміна стояка каналізації: вул. Педагогічна, 20 (6п/м), вул. Дерибасівська, 9 (4п/м);
- роботи з ліквідації та вивозу частини аварійного дерева: пров. Канатний, 10;
- установка водостічних труб: вул. Пантелеймонівська, 128, вул. В.Арнаутська, 57, Фонтанська дорога, 65, вул. Пироговська, 7/9, пров. Сільськогосподарський, 5, вул. Канатна, 95, вул.Семінарська, 26/28, пров. Матросова, 1;
- роботи з вивозу сміттєвих звалищ: пров. Книжковий, 13,17; вул. Куйбишева, 35, вул. М. Арнаутська,113, вул. Новощепний ряд, 21.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
04-14.01.11 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
04-14.01.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Новощіпний ряд, Старосінна площа, територія прилегла до залізничного вокзалу та ринку «Новий», 5-7 ст. В.Фонтану).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 83 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 87 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
На особистих прийомах громадян було прийнято 12 мешканців району.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Пироговська,13/3; вул. Єврейська,38/40; вул. Катерининська,18; вул. Дерибасівська,18; вул. Софіївська,17; вул. Кінна,11; вул. Коблевська,31.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
04-14.01.11 – розгляд звернень громадян;
10,13.01.11 – проведено обстеження земельних ділянок узбережжя Чорного моря згідно з розпорядженням Приморської районної адміністрації №14 від 10.01.2011р. «Про створення робочої групи для виявлення власників, користувачів та орендарів земельних ділянок, які розташовані вздовж узбережжя Чорного моря Приморського району м.Одеси»;
12,14.01.11 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
04-14.01.11 – підготовка узагальнених інформацій щодо виконання розпоряджень міського голови.

Відділ соціального захисту населення:
04.01.11 – порівняльний аналіз роботи комісії з надання адресної муніципальної допомоги за 2009-2010рр.
05.01.11 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги;
06.01.11 – підготовка письмових відповідей громадянам про призначення адресної муніципальної допомоги відповідно до протоколу №156.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
04-14.01.11
– участь у 9 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.
04-14.01.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні опікунської ради.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
13.01.11
– нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
04-14.01.11 – проведення відповідної роботи щодо впорядкування квартирно-облікових справ;
04-14.01.11 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

Відділ освіти:
16.01.11 (о 12.00) – благодійна акція «Шлях до милосердя» за участю вихованців ЦДЮТ «Самоцвіт» (Дитячий притулок вул. Базарна,1).

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.01.11 – 14.01.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 41 звернення. На особистому прийомі було прийнято 11 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 14.01.2011 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (9 громадян);
підготовлено відповіді на 4 скарги громадян, 34 запита до організацій;
участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
підготовка проекту розпорядження та положення «Про комітет конкурсних торгів»;
підготовка інформації стосовно заборгованості із заробітної плати та страховим внескам у Пенсійний фонд.

 
Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Співробітниками відділу проведено обстеження гуртожитків Причорноморського державного регіонального геологічного підприємства за адресою: пров. Правди, 57, 59 сумісно з балансоутримувачем та комісійне обстеження теплової камери та інженерних комунікацій (каналізаційних, водопровідних, теплових мереж), які проходять поблизу, за адресою: просп. Ак. Глушка, 11-й.
Здійснено 2 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ обліку та розподілу житла:
• видано та оформлено ордерів – 2 громадянам;
• оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
• прийнято на особистому прийомі – 13 громадян видано довідок,
• запитів – 7 громадянам.

Сектором оперативної інформації по телефону „15-50" було прийнято 54 звернення громадян з наступних питань:
• протікання зовнішніх комунікацій – 10;
• протікання внутрішніх комунікацій – 5;
• відсутність електроенергії – 18;
• відсутність холодної води – 2;
• відсутність гарячої води – 8;
• відсутність центрального опалення – 9;
• відключення газу на будинок – 1;
• люки на підпорах – 1.

За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 50 звернень. По 4 зверненням проводиться робота.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- заходи щодо зупинення робіт самовільно збудованого кіоску за адресою: просп. Ак. Глушка, 16;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об'єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян; підготовка дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- участь у заняттях з правової підготовки у складі управління з НС та ЦЗН ОМР;
- уточнення потенційно-небезпечних об'єктів на території району;
- відправка та контроль прибуття слухачів на міські курси ІДО;
- розробка документів Плану основних заходів цивільної оборони району на 2011 навчальний рік;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом (4 громадян) з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів;
- протягом тижня здійснено об'їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 7 листам;
- підготовлені та передані до юридичного відділу 3 пакета документів, для підготовки матеріалу до суду, по факту самовільного будівництва;
- проведена сумісна перевірка з представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
13.01.11 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 19 протоколів про адміністративні правопорушення).
14.01.11 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- консультативна робота з громадянами.

Юридичний відділ:
1. прийнято участь у 7-х судових засіданнях;
2. розглянуто та надано відповідей на 9 звернень громадян;
3. прийнято участь у засіданні координаційній ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету;
4. проведено прийом 35 громадян;
5. проведено та завізовано 8 розпоряджень;
6. підготовлено квартальний звіт про роботу відділу на надіслано до юридичного департаменту Одеської міської ради.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
1.
організовано відвідування дітьми пільгового контингенту району КЦ «Золотий Дюк» та перегляд мультфільму «Три богатирі та Шемаханська цариця»;
2. організовано відвідування дітьми пільгового контингенту району Одеського дельфінарію «НЕМО»;
3. проведена зустріч з командирами військових частин, які дислокуються на території Київського району м. Одеси щодо організації шефської роботи з військово патріотичного виховання молоді.

Відділ освіти:
12.01.11 – організована участь керівників закладів освіти району у міський організаційній нараді управління освіти та науки Одеської міської ради, яка відбулась на базі ОСШ№10.
14.01.11 – організована участь заступників директорів з виховної роботи ОЗОШ № 27, 28, 51, 33, 65, 78, 80, 89, 72 у засіданні міської Школи заступників директорів з виховної роботи.
Протягом тижня організована участь у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН.
Проведена робота щодо встановлення профорієнтаційних терміналів у заклади освіти району: економічний ліцей, ЗОШ № 86, ОЗОШ № 85, 82, 51, 28.
Протягом тижня проводиться оновлення банку даних на дітей пільгових категорій та дітей з девіантною поведінкою.
У закладах освіти району організована участь талановитих дітей у Всеукраїнському конкурсі «Моє улюблене зимове свято», організованого УДППЗ «Укрпошта».

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.01.11 – 14.01.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;

 
12.01.11 – проведення районного конкурсу «Стара новорічна казка на новий лад» о 14.00 на базі НВК №53 (вул. Ген.Петрова, 34);
13-14.01.11 – відвідування музею «Історії євреїв міста Одеси» учнями №60,69;
14.01.11 – проведення та організація участі учнів – переможців другого міського етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у обласному етапі з української мови та літератури о 15.00 на базі ОЗОШ №1 (пл. Михайлівська, 10);
15-16.01.11 – проведення та організація учнів-переможців другого міського етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у обласному етапі з фізики на базі ОНУ ім. І.І. Мечнікова (вул. Пастера, 42).

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.01.11 – 14.01.11)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшов 181 документ, відпрацьовано – 41, під контролем – 34; письмових звернень – 39.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 37 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань та 12 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «15-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання прилеглої території.

Відділ благоустрою:
З метою виконання Програми реформування та підвищення якості житлово- комунальних послуг на території району проводиться аналіз житлового фонду з подальшим щотижневим проведенням ознайомлювальних зборів, а саме по Десантному бульвару,16- 05.01.11р. о 16.00 годині, пр. Добровольського,148 – 13.01.11р. (о 17:00 годині) та по вул. Балківська, 20 – 11.01.11р.
Зібрана та відправлена інформація до УЖКГ і ПЕК Одеської міської ради щодо незакритих та неякісно закритих розкопок на території Суворовського району.
Проведено обстеження території мікрорайону «Жеваховський» щодо питання можливості затоплення приватних домоволодінь дощовими і талими водами , що являється найбільшою проблемою в даному мікрорайоні. Направлено листа до заступника міського голови Матковського В.Д.
Підготовлена і відправлена до УЖКГ інформація щодо конкурсу «Найкраще місто благоустрою».
Щоденно здійснюється інформаційно- роз’яснювальна робота з мешканцями Суворовського району, щодо діючого законодавства України з створень ОСББ та СОНів.
Надана щотижнева інформація до УЖКГ і ПЕК Одеської міської ради стосовно стану справ створення ОСББ на території району.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за 2010 рік, та надання її до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Своєчасно підготовлено інформацію про стан виконання заходів Програми підтримки малого підприємництва в Одеській області на 2010-2012 роки по Суворовському району за 2010 рік.
Підготовлено інформацію про хід виконання рішення Одеської міської ради № 3156-ІУ від 11.10.2004 р. „Про затвердження Основних напрямків соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2005-2015 роки” по Суворовському району за 2010 рік.
Підготовлено інформацію на розпорядження міського голови від 20.04.2007р. №308-01р. «Про організацію виконання Угоди між виконавчим комітетом Одеської міської ради, Одеською міською організацією роботодавців та Федерацією профспілок Одеської області на 2007-2009 роки», за підсумками 2010 року по Суворовському району.
Підготовлено інформацію про хід виконання рішення Одеської міської ради від 26.07.2002р. № 200 -XXIV «Про затвердження Концепції соціально-економічного розвитку м. Одеси до 2012 року та Плану конкретних заходів виконавчого комітету Одеської міської ради на 2002-2006 роки» за підсумками 2010 року по Суворовському району.
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємств району щодо надання допомоги автобусами та технікою.
Прийнято розпорядження від 05.01.2011р. №2р «Про організацію шефської роботи з військовими частинами, підрозділами, закладами Збройних сил України, Державної прикордонної служби України, що дислокуються в м. Одесі, у 2011 році».
Проведено спільні перевірки щодо обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.
Проведено засідання координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 4 судових засіданнь.
Підготовлено та направлено 7 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
12 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 8 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 10 відповідей громадянам та 6 державним установам;
- 7 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 6 розпоряджень про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 1подання до суду про призначення опікуна над недієздатним громадянином;
- 1 висновок про доцільність позбавлення батьківських прав.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіда з керівництвом КЦ «Зоряний» щодо стану прилеглої території в зв’язку з надходженням скарг від мешканців району (пішохідні доріжки вздовж КЦ під час ожеледиці) .
Проведено рейд по медичним закладам (вул. Ат. Головатого) в зв’язку з боротьбою з залишками снігу.
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану прилеглої території – протягом тижня.
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 5 відповідей на листи міських управлінь та 14 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведени рейди - перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Підготовлено узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 37 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 35 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 15 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(10.01.11 – 14.01.11)

 
- 06 – 12 січня у загальноосвітніх та позашкільних закладах Приморського та Київського районів проходила природоохоронна акція „Ялинка", в якій взяли участь майже 680 вихованців гуртків образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва;
- 11 січня – адміністрацією та творчими колективами БДЮТ „Тоніка" проводився святковий захід «Різдвяні зустрічі» для дітей пільгового контингенту Суворовського району;
- 12 січня (о 10:00 та 12:00) – на базі ОСШ № 10 відбулася нарада керівників закладів освіти міста;
- 14 січня (о 17:00) – у приміщенні Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості відбувся урочистий захід - «Різдвяні зустрічі у Воронцовському палаці» – із запрошенням кращих педагогів-позашкільників і талановитих виконавців.

 

САНІТАРНО – ЕПІДЕМІОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ
(10.01.11 – 14.01.11)

 
Санитарно-эпидемиологическая служба города Одессы сообщает, что за отчетную неделю заболеваемость гриппом и ОРВИ выросла на 62,1%, в том числе среди детей до 17 лет – на 70,6 %.
Показатели заболеваемости регистрировались выше средних многолетних контрольных показателей без превышения эпидпорогов.
Тяжесть клинического течения ОРВИ и гриппа зависит от своевременного обращения за медицинской помощью.
Поэтому, при появлении таких симптомов, как повышение температуры тела, сопровождающихся головной болью, кашлем, насморком, болями в мышцах и суставах, слабостью, рекомендуем немедленно обращаться за медицинской помощью.
Не стоит забывать и о простых правилах, которые помогают избежать заболевания ОРВИ и гриппом:
- Ограничить контакты с больными людьми. Это особенно касается детей. Желательно избегать мест большого скопления людей, как можно меньше пользоваться общественным транспортом. Полезны продолжительные прогулки на свежем воздухе.
- В местах скопления большого количества людей вас защитит марлевая повязка. Но не забудьте - ее следует менять через 2–3 часа на свежую.
- Рукопожатия, касание дверных ручек, поручней в общественном транспорте – все это пути передачи инфекции через руки. Поэтому целесообразно по возможности (тем более в период эпидемий вирусных заболеваний) чаще мыть руки.

 

УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(10.01.11 – 14.01.11)

 
• Разработка мер по эффективному использованию рабочего времени и соблюдению сотрудниками трудовой дисциплины.
• Подготовка встречи Одесского городского головы с представителями делегации Министерства иностранных дел Греческой Республики.
• Подготовка встречи Одесского городского головы с Чрезвычайным и Полномочным Послом Азербайджанской Республики в Украине.
• Предоставление уточненного плана мероприятий и праздничных дат управления на февраль 2011 года.
• Подготовка отчета о проведении акции «Госслужащие – детям» в декабре 2010 года.
• Сбор предложений о возможных направлениях сотрудничества исполнительного комитета Одесского городского совета и Одесского Национального университета им. Мечникова.
• Анализ целесообразности сотрудничества с Европейской Ассоциацией Местной Солидарности при подготовке Дня Соседства-2011 в Одессе.
• Разработка обновленных предложений по сотрудничеству с породненными городами.
• Подготовка программы обмена школьниками – победителями конкурсов с породненным городом Регенсбург (Германия).
• Рассмотрение перспектив участия представителей Одессы в цветочной ярмарке в породненном городе Таллинн (Эстония).
• Обновление справочной информации о греческих городах Салоники, Лефкада, Кавала и Пирей.
• Подготовка и отправка поздравлений с избранием мэрам породненных городов Лодзь (Польша), Ереван (Армения) и Лефкада (Греция).
• Обновление информации в разделе «Международное сотрудничество» официального сайта города.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(03.01.11 – 14.01.11)

 
Изучен вопрос касательно анализа возможности использования заемных средств международных финансовых институций для развития инфраструктуры г. Одессы. Подготовлена и направлена информация на имя первого заместителя Одесского городского головы, а также начальнику организационного отдела департамента организационно-кадрового и документального обеспечения и контроля Одесского городского совета.
Изучено обращение директора ООО Рейтинговое агентство «IBI – Рейтинг» касательно возможного сотрудничества Одесского городского совета с вышеуказанным агентством по предоставлению рейтиновых услуг. Ответ заявителю направлен. Подготовлена и направлена информация первому заместителю Одесского городского головы.
Исполнительными органами Одесского городского совета, а именно: управлением архитектуры и градостроительства, юридическим департаментом, одесским городским управлением земельных ресурсов и КП «Агентство программ развития Одессы» Одесского городского совета, подготовлена обобщенная информация касательно создания единого инвестиционного окна в г. Одессе.
Изучено обращение Президента Концерна «Веста» касательно реализации проекта комплексного решения вопросов восстановления технического ресурса, реконструкции обновления основных фондов горэлектротранспорта г. Одессы. Подготовлены и направлены предложения по данному вопросу на имя и.о. директора департамента транспортного комплекса и связи Одесского городского совета.
Изучены материалы относительно возможно сотрудничества с китайской компанией «China National Machinery & Equipment Import & Export Corporation» (CMEC) в рамках реализации инвестиционных проектов г. Одессы, на условиях льготного кредитования Экспортно-импортным банком КНР. Заявителю направлен перечень инвестиционных проектов, находящихся на стадии разработки, проектировки и реализации.
Во исполнение п. 25 постановления Кабинета Министров Украины от 15.02.2002 г. № 153 «О создании единой системы привлечения, использования и мониторинга международной технической помощи», подготовлена Карта мониторинга Проекта международной технической помощи Агентства США международного развития (USAID) «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» за 2010 г. Подготовленные материалы направлены на имя заявителя – заместителя директора департамента международной технической помощи и сотрудничества с международными финансовыми организациями Министерства экономики Украины. Отчет о проделанной работе направлен на имя первого заместителя Одесского городского головы.
Осуществлялась подготовка материалов презентации, которая состоится с целью осветления результатов подготовки Проекта Стратегического плана экономического развития г. Одессы. Презентация будет проведена в рамках совещания первого заместителя Одесского городского головы, которое состоится 19 января 2011 г. в 15:00 по адресу пл. Думская, 1, Кинозал.
Подготовлена информационная справка относительно внешнеэкономической деятельности г. Одессы с Грецией за 9 месяцев 2010 г.
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовлена информация исполнительных органов Одесского городского совета о значимых и актуальных проблемах города Одессы, предложениях и путях их решения на городском и государственном уровне.
В соответствии распоряжения городского головы от 07.12.2010 года №2420-01р «О создании рабочей группы с организации проведения государственного финансового аудита выполнения бюджета города Одессы», подготовлена информации о выполнении городских целевых программ города Одессы.
Предоставлена информация на 2011 год о ежемесячном распределении налога на прибыль и дивидендов, которые перечисляются коммунальными предприятиями в бюджет города.
Рассмотрено обращение гражданки, проживающей по адресу: ул. Тополева, 14, принадлежащего ОСМД «Перлына» по вопросу установления тарифов на услуги по отоплению и горячему водоснабжению. Заявителю подготовлен и направлен ответ.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(10.01.11 – 14.01.11)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 120%, сбор платы обслуживание лифтов – 103,6 %, сбор платы за вывоз мусора – 109%.

 
КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж (демонтаж) светильников – 10 шт. (ул. Овидиопольская – 1 шт., ул. Керченская – 1 шт., Куликовое поле – 1 шт., ул. Высоцкого – 3 шт., XII кв. ЮЗР – 2 шт., I кв. ЮЗР – 2 шт.).
- замена аварийных опор – 2 шт. (пр. Шевченко – 1 шт., 5-й Проектируемый пер. – 1 шт.)
- монтаж кабеля – 495 м («Таирова» – 150 м., ул. Тульская – 300 м., Куликовое поле – 45 м).
- замена ламп – 186 шт.

 
КП «Горзелентрест» за истекш
ую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 22 шт. (Овидиопольская дор. – 5 шт., парк Победы – 17 шт);
- обрезка деревьев – 29 шт. (парк Победы – 13 шт., Овидиопольская дор. – 16 шт.);
- корчевка пней – 1 шт. (парк Победы).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(10.01.11 – 14.01.11)

 
- кількість документів, що надійшли до інспекції – 202;
- кількість відпрацьованих документів – 69;
- кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 10;
- кількість наданих відповідей на звернення громадян – 14;

- кількість виданих ордерів:
• планових – 10;
• аварійних – 70;
- кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 0;

- кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 10;
• Київський район – 21;
• Суворовський район – 8;
• Малиновський район –10;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії по видаленню зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(10.01.11 – 14.01.11)

 
Протягом минулого робочого тижня зусилля співробітників управління були спрямовані на реалізацію заходів, пов'язаних із поповнення надходжень коштів до бюджету міста від оренди землі.
Підготовлені аналітичні матеріали стосовно укладення договорів оренди землі за 2011 рік. В електронній базі управління знаходиться 1377 договорів оренди землі та 3165 договорів дольової участі у землекористування на загальну суму 107,7 млн.грн. на рік.
Протягом 2010 року отримано з державної реєстрації 124 договори оренди землі на загальну суму 20,6 млн.грн. Для порівняння: відпоповідні підсумкові показники 2009 року – 92 договора оренди землі на суму – 9,3 млн.грн.
На нотаріальному посвідченні знаходяться:
15 договорів оренди на суму – 0,65 млн. гривень.
11 договорів оренди на суму 1,7 млн.грн. – вже нотаріально посвідчені, підписані Одеським міським головою та готові до передачі на державну реєстрацію.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 16 перевірок. 4 звернення громадян розглянуто з виїздом на місце. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 17 доручення ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Представники юридичної служби управління брали участь у 10-ти судових засіданнях з питань земельних відносин в інтересах захисту прав територіальної громади міста.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Всього прийнято 108 осіб.
Протягом тижня до управління надійшло 142 звернення, у тому числі від:
- громадян – 50 од.;
- юридичних осіб – 34 од.;
- правоохоронних органів – 46 од.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСЬКОГО ДИЗАЙНУ ТА РЕКЛАМИ
(10.01.11 – 14.01.11)

 
Управлінням з питань міського дизайну та реклами здійснюється постійний контроль за діяльністю КП «Одесреклама» у частині дотримання встановленого порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок на території м. Одеси.
Розробляються сюжети соціальної реклами для розповсюдження на не заповнених комерційною рекламою площинах. Проводяться спільно з рекламними компаніями звірки дозвільної документації. Одночасно здійснюється робота над регуляторними актами, що включені за ініціативою управління до відповідного плану роботи виконавчого комітету Одеської міської ради.
Наступного тижня планується завершення вищезазначених заходів.

 

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОДЕСРЕКЛАМА»
(04.01.11 – 13.01.11)

 
Протягом звітного періоду до міського бюджету від розміщення зовнішньої реклами перераховано 457,0 тис. грн., що складає 42,3% планових надходжень за поточний місяць.
Триває сезонне обстеження середньогабаритних рекламоносіїв (стели, лайт-постери, стаціонарні, навісні, фасадні та нестандартні рекламні конструкції площею до 15 кв.м), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.
За дорученням міського голови КП «Одесреклама» здійснило демонтаж пам'ятника «12-й стул» для його реконструкції автором – скульптором М.Ревою, а на місці фундаменту встановило захисний каркас, на якому розміщено пілар 1,5м х 3м х 3 стор. з інформацією про проведення робіт.
Постійно здійснюється робота по оформленню дозвільних документів. Так, протягом звітного періоду за поданими 12 заявками на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами (13 адрес на 15 рекламоносіїв) встановлено пріоритети по 8 заявкам (на 8 адрес для розташування 9 рекламних засобів) та іншим відмовлено (через технічну неможливість розташування). З поданих 6 заявок про реєстрацію технічних паспортів вивісок надано 5 висновків про можливість розміщення вивісок та по одному - відмовлено (у звязку з перекриттям ліпнини та пластики на пам'ятці архітектури). Крім того, зареєстровано – 3 технічних паспортів вивісок; надано висновки про необхідність пролонгації по 10-м та продовжено термін дії 8-х техпаспортів. За вказаний період дозволи на розміщення зовнішньої реклами та на використання місцевої символіки з комерційною метою не видавались.
На наступному тижні заплановано продовження формування бази даних рекламних конструкцій на території міста з включенням інформації про встановлені пріоритети, продовжиться систематична робота з оформлення дозвільних документів та перевірки дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами. Одночасно здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(10.01.11 – 16.01.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 218,7 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 109 ед.
- по троллейбусу – 109,7 ед.
в выходные дни в количестве 176,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 90 ед.
- по троллейбусу – 86,5 ед.

На среднем ремонте находятся 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 130 вагонов,
- троллейбус – 140 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(10.01.11 – 16.01.11)

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат України з баскетболу „Біла Акація”
08-09.01.11
м. Одеса, вул. Пушкінська, 49 
2
Відкрита першість зі скелелазіння „Різдвяний боулдрінг – 2011 року”
09.01.11
м. Кам’янець - Подільській
3
Чемпіонат міста Одеси з бадмінтону
12-13.01.11
м. Одеса,
вул. Комарова , 4а
4
Всеукраїнська ювілейна баскетбольна ліга
13-16.01.11
м. Одеса,
Пушкінська, 49 
5
Турнір з художньої гімнастики
„Різдвяна ялинка”
13-16.01.11
м. Харків

    

     

 

 

 

 

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(10.01.11 – 14.01.11) 

 

Дата, час
Назва та форма заходу
Місце проведення
10.01.11
14:30
Духовна бесіда
«Шлях Месії у просторі і часі»
Бібліотека-філія № 19
вул. Єфімова, 12
10.01.11
11:00
Виставка - символ
«Україна соборна держава»
Бібліотека-філія № 47 Люстдорфська дор, 146/1-а
12.01.11
13:00
Виставка одного автора
«Творець світів своїх»
(до 120-річчя Е. Мандельштама)
Бібліотека-філія № 6
вул. Степова, 66
12.01.11
12:00
Літературна вітальня
«И у звезды учись тому, что значит свет»
(до 120-річчя Е. Мандельштама)
Бібліотека-філія №16
вул. Новосельського, 67/69
12.01.11
16:00
Арт-проект «Середа обитания»
Міська художня галерея
Сабанеєв міст, 3
13.01.11
Дитяче свято «Святки»
ММОК
ім. О.В. Блещунова
вул. Польська, 19
13.01.11
18:00
«Різдвяні колядки» вистава учнів театрального відділення ДМШ№13
ДМШ№13
вул. Махачкалінська, 4
14.01.11
16:00
Виставка живопису Юрія Богатиренка
Вестибуль
міськвиконкому
14.01.11
Година народознавства «Зимові свята в Україні»
Бібліотека-філія № 40
пр-кт Добровольського,148-а
14.01.11
16:30
Літературна подорож
«Доля покоління»
(до 100-річчя А. Рибакова)
Бібліотека-філія № 46
пров. Вишневського,13
14.01.11
17:00
Тематичний вечір учнів ДШМ №6 «Вечорниці»
ДШМ №6
вул. Балківська, 42-а

   

   

   

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее