10:51:41   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 4

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 4

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.01.11 – 21.01.11)
  

За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 23 мешканця району.
В райадміністрацію надійшло – 176 звернення громадян.

Проведено:
18, 21.01.11 – засідання Координаційної ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення заходів з благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (17 звернень).
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Організаційна робота з керівництвом вищих навчальних закладів щодо проведення заходів по ліквідації снігових заметів та ожеледиці.

КП «ЖКС»:
- ремонт водопроводу: вул. Ляпунова,4 (2п/м), вул. Пастера, 30 (3 п/м), вул. Ніжинська,53, вул. Дідріхсона,9 (2п/м);
- поточний ремонт освітлення: вул. Софіївська,9 (4п/м), вул. Торгова,1-б (140п/м), вул. Осипова,34 (30п/м);
- поточний ремонт покрівлі: вул. Маразліївська,5 кв.22 (20 п/м);
- поточний ремонт силового кабелю: вул. Базарна,52 (30 п/м);
- роботи з поточного ремонту водостічних труб: вул. Пушкінська, 59 (2п/м), вул. Южна, 27 (4п/м), вул. Канатна, 95,102/2, вул. Семінарська, 18/20, пров. Сільськогосподарський, 5;
- роботи з поточного ремонту дворової каналізації: вул.Ніжинська,47 (2 п/м);
- ремонт стояка водопостачання: вул. Катерининська,4 (6п/м);
- прочищення дворової каналізації: вул. Мечникова,84 (30п/м); вул. 10-го Квітня,16 (10п/м);
- ремонт електричного щита: вул. Новосельського,21 (1шт.);
- поточний ремонт дворового водопроводу: вул. Колонтаївська, 29 (18 п/м);
- заміна електровводу: вул. Ковалевського,29 (20 п/м);
- зварювальні роботи: вул. Колонтаївська,59 (3 п/м);
- роботи з поточного ремонту ЦО: вул. Гаванна,5 (2 п/м), вул.Катерининська,8/10 (5 п/м);
- вивіз сміття: вул. Канатна,79,81,102,101-в; вул. Семінарська,15,18/20; пров. Місячний,6; вул. Армійська, 9, пр-т Шевченка, 8/9; вул.Черняховського, 5,7; вул. Базарна; пров. Економічний, 2; вул. Педагогічна, 46, 46-а; вул. М.Арнаутська, 107; вул. Старопортофранківська, 107; вул. В.Арнаутська, 99; Новощіпний ряд, 19;
- обрізка гілок на деревах: вул. Канатна,79, 81, вул. Сегедська,9-а;
- асфальтування двору: вул. М.Арнаутська,51;
- ліквідація аварійного дерева: вул. Канатна,93;
- установка водостічних труб: вул. Спиридонівська, 18/24, 27, вул.Тираспольська, 16, вул. Ковальська, 17;
- заміна дверей у підвальному приміщенні та ремонт дверей парадної: вул. Пироговська, 7/9, вул. Пироговська, 5.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
17-21.01.11
– розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
17-21.01.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 97 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 77 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
На особистих прийомах громадян було прийнято 18 мешканців району.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Пастера,64, вул. Ніжинська,65, вул. Мечникова,16, вул. Ясна,9, вул. Новосельського,104, Французький бул., 85.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
17-21.01.11 – розгляд звернень громадян;
21.01.11 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
22.01.11 – на виконання розпорядження Одеського міського голови від 18.01.2011р. №14-01р «Про відзначення у 2011р. Дня Соборності України» організовано транспорт для доставки ветеранів до місць проведення заходів.

Відділ соціального захисту населення:
17,19.01.11 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги;
20.01.11 – підготовка письмових відповідей громадянам про призначення адресної муніципальної допомоги;
21.01.11 – обстеження житлово-побутових умов громадян Приморського району.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування
24-28.01.11 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
24-28.01.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні опікунської ради.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
20.01.11 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
17.01.11
– прийом громадян з питань житлового законодавства;
18.01.11 – засідання громадської комісії з житлових питань;
17-21.01.11 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

  

 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.01.11 – 21.01.11)

 

За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 54 звернення. На особистому прийомі було прийнято 17 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 21.01.2011 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (9 громадян);
- підготовлено відповіді на 9 скарг громадян, 340 запитів до організацій;
- участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 25 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Складено акт приймання-передачі документів по оренді приміщень будинку Київської районної адміністраціях до відділу бухгалтерського обліку та звітності.
Проводилася підготовка документів з прийому-передачі гуртожитків Причорноморського державного регіонального геологічного підприємства за адресою: пров. Правди, 57, 59 до комунальної власності міста.
Здійснено 2 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 1 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 12 громадян
- видано довідок, запитів – 7 громадянам.

Сектором оперативної інформації по телефону „15-50” було прийнято 60 звернень громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 8;
- протікання внутрішніх комунікацій – 6;
- відсутність електроенергії – 19;
- відсутність холодної води – 6;
- відсутність гарячої води – 4;
- відсутність центрального опалення – 14;
- забиття каналізації – 1;
- вивозу сміття – 1;
- люки на підпорах – 1.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 51 звернення. По 9 зверненням проводиться робота.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо проведення Дня Соборності України;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- відправка та контроль прибуття слухачів на міські та обласні курси ЦО;
- розробка документів Плану основних заходів цивільної оборони району на 2011 навчальний рік;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом (6 громадян) з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- протягом тижня здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 11 листам;
- проведена сумісна перевірка з представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
17.01.11
- розглянуто звернення директора школи-інтернату № 7, стосовно облаштування засобів примусового обмеження швидкості по вул. Авдєєва-Чорноморського, 23. Направлено листа до КП «СМЕП», відповідь надана заявнику;
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на ім’я міського голови, стосовно встановлення тарифу на утримання будинку та при будинкової території по просп. Ак. Глушка, 19. Проведено перевірку. Відповідно до інформації КП ЖКС «Чорноморський» відповідь надана.
18.01.11
- проведено встановлення (на місці) території, яка підлягає прибиранню ЖБК, розташованому по вул. Краснова, 1. Здійснено виїзд на місце. Роз’яснено порядок узгодження території;
- проведено об’їзд території району, щодо виявлення фактів пошкодження та знищення зеленої зони при проведенні робот з заміни рекламної продукції на рекламних носіях. За результатами об’їзду направлено листа до Управління з питань міського дизайну та зовнішньої реклами про відновлення зелених зон.
19.01.11
- підготовлено та направлено листа до КП «Міські дороги», щодо прийняття заходів з закриття люку інженерних мереж по просп. Ак. Глушка, 36. Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію. Листа направлено адресату;
- підготовлено та направлено листа до Інспекції з благоустрою міста щодо прийняття заходів з якісного закриття розкопки по вул. Левітана, 69. Здійснено виїзд на місце проведено фотофіксацію. Листа направлено адресату.
20.01.11
- участь у засіданні адміністративної комісії рай адміністрації;
- розглянуто звернення мешканців будинку № 6 по просп. М. Жукова, яке надійшло до Єдиного центру звернення громадян, стосовно пошкодження тротуарів та зеленої зони спец автотранспортом ТОВ «Союз». Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію. Направлено листа до Інспекції з благоустрою міста для прийняття адміністративного впливу.
21.01.11
- проведено комісійне обстеження провалу, який утворився по пров. Майський.
За результатами обстеження направлено листа до ТОВ «Інфікс» філії «Інфоксводоканал» та КП «Теплопостачання м. Одеси»;
- розглянуто контрольне питання з приводу відновлення під’їзду та підняття рівня люку за адресою: 6-а лінія 6-а ст. Люстдорфської дороги, 21 ТОВ «Єлена» при будівництві житлового будинку. Здійснено виїзд на місце. Проведено перевірку. Відповідь надана заявникам.

Адміністративна комісія:
контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
13.01.11 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 7 протоколів про адміністративні правопорушення).
14.01.11 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- консультативна робота з громадянами.

Юридичний відділ:
1. прийнято участь у 10-и судових засіданнях;
2. розглянуто та надано відповідей на 18 звернень громадян;
3. підготовлено до суду 3 позовні заяви;
4. прийнято участь у засіданні координаційній ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету;
5. проведено прийом 35 громадян;
6. проведено та завізовано 11 розпоряджень;
7. щодня проводиться прийом у Єдиному дозвільному центрі.

Відділ освіти:
17.01.11 – організована участь робітників відділу освіти Київської райадміністрації та керівників районних методичних об’єднань з української мови та літератури, історії України, математики у організаційній нараді з актуальних питань щодо проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2011 році, яка відбулась на базі Одеського регіонального центру оцінювання якості знань.
19.01.11 – на базі ОЗОШ № 80 проведена розширена нарада керівників закладів освіти району за участю робітників відділу освіти Київської райадміністрації та управління освіти і науки Одеської міської ради, заступника начальника управління пенсійного фонду з питань:
- обговорення пенсійної реформи;
- актуальні питання зовнішнього незалежного оцінювання;
- ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників закладів освіти;
- про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році.
20.01.11 – рганізована участь працівників закладів освіти району у роботі Школи резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів.
Протягом тижня у закладах освіти району у рамках акції «Чисте довкілля» організований перегляд учнями відеороліків «Пластикове місто» .
Протягом тижня районним методичним кабінетом організовані та проведені засідання методичних об'єднань з усіх предметів з метою обговорення питань викладання предметів та оформлення відповідної шкільної документації у ІІ півріччі 2010-2011 навчального року.
Протягом тижня проведена робота щодо оновлення банку даних на дітей пільгових категорій та дітей з девіантною поведінкою.
Підведені підсумки участі талановитих учнів у конкурсі з української мови «Магія слова» для учнів 8-11 класів.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.01.11 – 21.01.11)

 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
18.01.11 – проведення районного семінару для практичних психологів на базі ОЗОШ №19 (вул. Кустанайська, 3);
18.01.11 – проведення виступу ансамблю «Біла акація» о 16.00 у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
18-21.01.11 – організація відвідування учнями ОЗОШ №8, 18, 19, 60, 100, 103, 110, 130, гімназії №8 вистави Одеського російського театру;
19.01.2011 – відвідування вистави Одеського російського театру учнями середніх класів ОЗОШ №69, 100, 103, 110;
19.01.11 – проведення наради з практичними та соціальними педагогами, які візьмуть участь у районному конкурсі педагогічної майстерності «Кращій працівник психологічної служби» о 14.00 на базі ОСШ №96 (вул. Гайдара, 29а);
20.01.11 – проведення засідання районної робочої групи з уточнення топонімічних назв об’єктів, які розташовані на території Малиновського району;
20.01.11 – організація екскурсії до Музею історії євреїв Одеси для учнів ОЗОШ №69;
20.01.11 – проведення лекції медичної сестри на тему «Профілактика вірусних інфекцій» для підопічних територіального центру у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
21-23.01.11 – проведення інформаційного книжкового огляду на базі бібліотеки №35 (вул. Космонавтів, 23/1) та книжкової полиці на базі дитячої бібліотеки №8 (вул. Б.Хмельницького, 13) , присвяченого до дня Соборності України.

Соціальна сфера
Територіальним центром
соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 24 чол. на суму 1548,00грн.;
• прання білизни – 53 чол. на суму 1817,90 грн.;
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн.;
• виготовлення окулярів (Магазин «Оптика») – 6 чол. на суму 224,00грн.;
• медикаменти ( аптека «АКС») – 10 чол. на суму 600,00грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 815 пенсіонери в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 52567,50 грн.

  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.01.11 – 21.01.11)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 140 документів, відпрацьовано – 48, під контролем – 20 ; письмових звернень – 64.
 
Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 28 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань та 14 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання прилеглої території.
Взято участь у комісії з питання перевірки землевикористання.
Взято участь у виїзді за адресою: вул. Грушевського, 52-а з питання облаштування автостоянки.
Проведено нарада з питання приватизації житлових кімнат гуртожитку за адресою: вул. Ак. Заболотного, 26-А.
Підготовлено інформації про виконання протоколів доручень заступника міського голови Матковського В.Д. з житлово-комунальних питань, надходження комунальних платежів, з питань розміщення обладнання телекомунікаційних компаній у будинках комунальної власності.
Ведется постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній, та припинення їх електроживлення. За період з 17.01.2011р. по 23.01.2011р. направлено 29 приписів організаціям, що надають інтернет-послуги: ВАТ НПП „ТЕНЕТ” – 6 приписів, ООО «Норма-плюс» – 3 приписи, СПД Луценко – 2 приписи, ООО «Фарлеп-Инвест» – 6 приписів, ТРК ООО «Элан» – 4приписи.

Відділ благоустрою:
Проведено обстеження по прибиранню територій вул. Ядова, вул. Воробйова, вул. Грушевського, вул. Маловського, вул. Рачкова, вул. Паркова, вул. Нежданова, вул. Цвинтарна.
З метою виконання Програми реформування та підвищення якості житлово- комунальних послуг на території району проводиться аналіз житлового фонду з подальшим щотижневим проведенням ознайомлювальних зборів, а саме по вул. Чорноморського козацтва,129 - 17.01.11р. о 17.00 годині.
Зібрана та відправлена інформація до Інспекції з благоустрою міста Одеси щодо незакритих та неякісно закритих розкопок на території Суворовського району.
Щоденно здійснюється інформаційно- роз’яснювальна робота з мешканцями Суворовського району, щодо діючого законодавства України з створень ОСББ та СОНів.
Надана щотижнева інформація до УЖКГ і ПЕК Одеської міської ради стосовно стану справ створення ОСББ на території району.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
На виконання розпорядження голови від 05.01.2011р. № 2р «Про організацію шефської роботи з військовими частинами, підрозділами, закладами Збройних сил України, Державної прикордонної служби України, що дислокуються в м. Одесі, у 2011 році» проведено роботу з районним відділом освіти з питання закріплення шкіл за військовими частинами та з військовими частинами в часті укладання договорів з підприємствами району. Проведено спільну роботу з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Основним 37 платниками земельного податку направлені листи від 14.01.2011р. № 01-05-10/91 вих. та факсограми з цього питання.

Підготовка інформаційного матеріалу до департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради:
- аналіз стану виконання зобов’язань, взятих керівниками підприємств стосовно підвищення рівня середньої заробітної плати працівників, які заслухувались на засіданнях районної координаційної ради (03.12.10, 09.12.10, 16.12.10, 23.12.10);
- перелік підприємств, з чисельність вище 100 чол., які мають заборгованість із виплати заробітної плати та на яких заробітна плата нижче мінімального рівня;
Проведено роботу з керівниками підприємств-боржників району щодо складання графіку погашення заборгованості із виплати заробітної плати.
Проведені спільні перевірки щодо обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують податок за землекористування.
Проведено засідання координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси з питання погашення заборгованості по земельному податку .
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємств району щодо надання допомоги автобусами.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 3 судових засіданнь.
Підготовлено та направлено 6 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
10 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 20 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
- 10 відповідей громадянам та 6 державним установам;
- 2 розпорядження про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 3 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 1подання до суду про призначення опікуна над недієздатним громадянином;
- 1 висновок про доцільність позбавлення батьківських прав;
- 1 висновок про спосіб участі у вихованні дитини.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено демонтаж ялинки за адресою Добровольського, 106.
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району щодо приведення до належного санітарного стану прилеглої території – протягом тижня.
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 4 відпові на листи міських управлінь та 6 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведени рейди - перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на
«Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 10 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 10 – з житлово-комунальних питань.
Проведено засідання комісії з надання материальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім’ям, на якому розглянуто 42 заяви та надано материальної допомоги на суму 22.7 тис.грн.
Прийнято участь у загальноміських заходах, присвячених Дню Соборності України. Покладені квіти до пам’ятників Т.Шевченка та І.Франка.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(17.01.11 – 21.01.11)

 
17 січня – адміністрацією Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості для вихованців авіамодельних гуртків була проведена Відкрита особисто-командна першість з авіаційних макромоделей. У змаганні взяли участь команди із 5 закладів освіти. На конкурс були представлені 22 авіаційні моделі;
19 січня (о 15:00) – у приміщені інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради за адресою вул. Канатна, 134 відбулося засідання слухачів «Школа резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів»;
20 січня (о 10:00) – на базі ОНВК «Гармонія» відбувся семінар-практикум на тему: «Аутогенне тренування в умовах закладах освіти»;
20 січня (о 10:00) – у приміщені інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради за адресою вул. Канатна, 134 відбувся навчальний семінар-практикум на тему: «Використання методики креативності Вільямса»;
20 січня (о 15:00) – у приміщені інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради за адресою вул. Канатна, 134 відбулося засідання слухачів «Школа резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів»;
21 січня – у приміщені інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради за адресою вул. Канатна, 134 пройшло засідання «Школи молодого вчителя» на тему: «Теорія навчання: процес навчання і його принципи. Методи навчання та активізація пізнавальної активності учнів».

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(17.01.11 – 21.01.11)

 
Подготовлена и направлена в департамент труда и социальной политики информация по вопросу активизации мероприятий по увеличению количества создания рабочих мест.
Подготовлена и направлена в Главное управление экономики облгосадминистрации информация относительно размещения на территории города объектов промышленного строительства и инженерно-транспортной инфраструктуры, а также проведения реконструкции существующих объектов.
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовлена информация о выполнении мероприятий г. Одессы, включенных в Программу социально-экономического и культурного развития Одесской области на 2010 год, которая направлена в Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации.
На выполнение решения Одесского областного совета от 30.12.2010 г. № 47-VІ «Об утверждении Программы социально-экономического и культурного развития Одесской области на 2011 год», подготовлены предложения по г. Одессе к плану мероприятий по выполнению Программы социально-экономического и культурного развития Одесской области на 2011 год;
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009 г. № 03-04/исх.
Проводится работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Проводится мониторинг рынка товаров (услуг), работ, которые потребляются коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
С целью информирования субъектов хозяйствования, проведено обновление электронной базы данных незадействованных помещений, земельных участков, оборудования, объектов незавершенного строительства, о чем проинформировано Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации.
В рамках Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010 - 2012 г.г. от 10.09.2010 г. № 1166-V, подготовлена и направлена в Главное управление экономики облгосадминистрации ежемесячная информация по рейтингу развития малого предпринимательства в г. Одессе за декабрь 2010 года.
Во исполнение п. 3 решения Одесского городского совета от 07.10.09 г. № 4693-V «Об установлении ставок единого налога для физических лиц-предпринимателей, которые действуют на территории города Одессы и стоимости торгового патента», секретарю Одесского городского совета была направлена информация за 2010 год о проведенных мероприятиях по отслеживанию результатов этого решения.
Во исполнение решения сессии Одесского городского совета от 22.01.2010 г. № 4957-V «Об утверждении Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2010 - 2011 г. г.», подготовлена и направлена секретарю Одесского городского совета информация о ходе выполнения мероприятий Программы за 2010 год.
Во исполнение п. 3.4 распоряжения городского головы от 22.07.2009г. № 1587–01р «О результатах работы комиссии по организации приобретения товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета», на имя первого заместителя городского головы подготовлен и направлен ежемесячный отчет относительно результатов работы комиссии в декабре 2010 года.
При содействии управления, в помещении торгово-выставочного комплекса Одесского инновационно-информационного центра «ИНВАЦ» (ул. Ришельевская, 28) проведена праздничная выставка-ярмарка.
Проведены переговоры с контактным лицом китайской компании “China National Machinery & Equipment Import & Export Corporation”(СМЕС) касательно сотрудничества с указанной компанией по вопросу реализации инвестиционных проектов в г. Одессе. На имя первого заместителя Одесского городского головы подготовлены предложения относительно сотрудничества с вышеуказанной компанией.
Проведена работа по организации презентации результатов разработки Проекта стратегического планирования экономического развития г. Одессы, которая состоялась 20 января 2011 года в 15:00 в кинозале Одесского городского совета.
Подготовлены и предоставлены предложения касательно:
a. создания Совета директоров при городском голове (п.1);
b. разработки Инвестиционного паспорта г. Одессы (п.2);
c. целесообразности создания инвестиционного Совета (п.3).
Подготовлена и предоставлена информация касательно внешнеэкономических отношений г. Одессы и Азербайджанской Республики.
Рассмотрено обращение представителя фонда International ABU Development Foundation в Украине касательно совместной реализации инвестиционных проектов в г. Одессе.
Подготовлена информация о ходе выполнения п. 3 распоряжения Одесского городского головы от 22.07.2009 года №1588-01р “О результатах работы комиссии по разработке стратегии касательно эффективного управления коммунальной собственностью г. Одессы”, согласно резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 04.01.2011 г. № 1588-01р/9;
Во исполнение п. 2 распоряжения городского головы от 07.12.2010г. № 2420-01р «О создании рабочей группы по организации проведения государственного финансового аудита выполнения бюджета города Одессы», был направлен руководителям исполнительных органов и директорам КП для исполнения перечень заданий, подготовленный государственными аудиторами.
Коммунальным предприятиям ОГС был направлен запрос о необходимости предоставления информации о выплате заработной платы работникам (отчет 1-ПВ) ежемесячно.
На запрос прокуратуры города Одессы подготовлена и направлена информация касательно КП «Одесреклама».

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(17.01.11 – 21.01.11)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 89,5%, сбор платы за обслуживание лифтов - 65,8 %, сбор платы за вывоз мусора – 80,3%.

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж (демонтаж) светильников – 14 шт. (ул. Ризовская - 1 шт., ул. Ришельевская - 2 шт., ул. 3-я Заводская - 2 шт., ул. М. Арнаутская - 1 шт., ул. Хуторская - 1 шт., пр. Шевченко - 2 шт., ул. Дальницкая - 2 шт., ул. Каманина - 1 шт., 7-я улица - 2 шт.).
- замена аварийных опор – 1 шт. (ул. Люстдорфская дор., 125).
- монтаж кабеля – 130 м (ул. Дальницкая – 70 м., пр. Шевченко - 40 м., ул. Ак. Филатова - 20 м).
- замена ламп – 119 шт.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена следующая работа:
- валка деревьев – 27 шт. (парк Шевченко - 4 шт., парк Победы - 11 шт., ул. Преображенская, 49-51 - д 1 шт., Овидиопольская дор. - 1 шт., парк Лузановка - 8 шт., ул. Болгарская, 15-1 шт., ул. Кишиневская/пр. Добровольского - 1 шт.).
- обрезка деревьев – 80 шт. (парк Лузановка - 7 шт., Овидиопольская дор. - 36 шт., ул. Мечникова, 51-9 шт., ул. Чернышевского, 6-18 - 5 шт., ул. Ю. и И. Липы, 51 -2 шт., сквер Старостина - 15 шт., ул. Сегедская, 13-19-6 шт.).
- корчевка пней – 15 шт. (парк Шевченко - 2 шт., Овидиопольская дор. - 2 шт., ул. Преображенская, 49/51 - 1 шт., Матросский спуск, 2,4,5, - 3 шт., ул. Болгарская, 15-1 шт., ул. Дворянская, 33 - 1 шт., ул. Нежинская, 4,9,18 - 3 шт., ул. Дворянская, 5,10-2 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(17.01.11 – 21.01.11)

 
- кількість документів, що надійшли до інспекції – 202;
- кількість відпрацьованих документів – 69;
- кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 10;
- кількість наданих відповідей на звернення громадян – 14;

- кількість виданих ордерів:
• планових – 10;
• аварійних – 70;

- кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 10;
• Київський район – 21;
• Суворовський район – 8;
• Малиновський район –10;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії по видаленню зелених насаджень;
щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

  
УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(17.01.11 – 21.01.11)

 
З державної реєстрації отримано з договори оренди землі на суму 0,68 млн.грн. В електронній базі управління знаходиться 1380 договорів оренди землі та 3165 договорів дольової участі у землекористування на загальну суму 108,35 млн.грн. на рік.
Протягом 2010року отримано з державної реєстрації 127 договори оренди землі на загальну суму 21,25 млн.грн. Для порівняння: відпоповідні підсумкові показники 2009 року – 92 договора оренди землі на суму 9,3 млн.грн.
На нотаріальному посвідченні знаходиться 15 договорів оренди на суму 0,65 млн. гривень. 11 договорів оренди на суму 1,7 млн.грн. вже нотаріально посвідчені, підписані Одеським міським головою та готові до передачі на державну реєстрацію.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 28 перевірок. 2 звернення громадян розглянуто з виїздом на місце. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 19 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Представники юридичної служби управління брали участь у 15-ти судових засіданнях з питань земельних відносин в інтересах захисту прав територіальної громади міста.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Всього прийнято 112 осіб.
Протягом тижня до управління надійшло 151 звернення, у тому числі від:
• громадян –63 од.;
• юридичних осіб –62 од.;
• правоохоронних органів – 26 од.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСЬКОГО ДИЗАЙНУ ТА РЕКЛАМИ
(17.01.11 – 21.01.11)

 
Управлінням здійснюється постійний контроль за діяльністю КП «Одесреклама» у частині дотримання встановленого порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок на території м. Одеси.
Розробляються сюжети соціальної реклами для розповсюдження на не заповнених комерційною рекламою площинах. Проводяться спільно з рекламними компаніями звірки дозвільної документації. Одночасно здійснюється робота над регуляторними актами, що включені за ініціативою управління до відповідного плану роботи виконавчого комітету Одеської міської ради.
Наступного тижня планується завершення вищезазначених заходів.

 

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(24.12.10 – 14.01.11)

 
За звітний період зареєстровано 137 вхідних документів: від органів державної влади - 68, юридичних осіб – 38, фізичних осіб підприємців – 31.

 
Звіт по групам:
Виробнича група дозвільного відділу:

- прийнято заявок:
• на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 12;
• на реєстрацію технічного паспорта вивіски – 7;
- кількість відмов:
• в реєстрації технічного паспорта вивіски – 7;
• встановлено пріоритетів – 8;

Юридична група дозвільного відділу:
• прийнято участь у судових засіданнях – 0;
• проведена робота з ГІС у справах, які знаходяться на виконанні – 7;

Відділ контролю КП «Одесреклама» з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 0;

- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено:
• сюжетів соціальної реклами – 106;
• к-ть демонтованих конструкцій – 7.

Зокрема, в січні п.р. до міського бюджету від розміщення зовнішньої реклами перераховано 667,5 тис. грн., що складає 61,8% планових надходжень за поточний місяць.
Продовжується сезонне обстеження середньогабаритних рекламоносіїв (стели, лайт-постери, стаціонарні, навісні, фасадні та нестандартні рекламні конструкції площею до 15 кв.м). Одночасно, за результатами раніш проведеної інвентаризації крупноформатних рекламних засобів проведено демонтаж 10 навісних бек-лайтів Зм х 4м , які розміщувались на опорах комунальної власності без будь-яких дозвільних документів.
На виконання доручення Одеської облдержадміністрації організовано розташування на рекламних конструкціях в межах міста 140 сюжетів, присвячених поздоровленням Президента України з нагоди Дня соборності, з них 100 постерів формата Зм х 6м та 40 плакатів - на сіті-лайтах 1,2м х 1,8м. Крім того, за сприяння
КП «Одесреклама» на біг-бордах розміщено 3 сюжети від КП «СМЕП» стосовно зміни руху транспорту в районі «Молодої гвардії» та 9 сюжетів від обласного управління МЧС в Одеській області (6 постерів Зм х 6м та 5 – на сіті-лайтах). Також організовано розклеювання 150 афіш ДП «Одеський цирк».
Постійно здійснюється робота по оформленню дозвільних документів. Так, протягом звітного періоду за поданими 9 заявками на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами (12 адрес на 20 рекламоносіїв) встановлено пріоритети по 8 заявкам (на 10 адрес для розташування 14 рекламних засобів) та іншим відмовлено (через технічну неможливість розташування великоформатних засобів на фасадах пам'ятників архітектури). З поданих 7 заявок (на 8 адрес) про реєстрацію технічних паспортів вивісок надано 4 висновки про можливість розміщення вивісок та по 3-м (на 4 адреси) - відмовлено (у зв'язку з перекриттям ліпнини та пластики на пам'ятках архітектури та включенням до структури вивіски рекламних елементів). Крім того, зареєстровано - 3 технічних паспорти вивісок; надано висновки про необхідність пролонгації по 12-м та продовжено термін дії 10-х техпаспортів. За вказаний період дозволи на розміщення зовнішньої реклами та на використання місцевої символіки з комерційною метою не видавались.
На наступному тижні заплановано продовження формування бази даних рекламних конструкцій на території міста з включенням інформації про встановлені пріоритети, продовжиться систематична робота з оформлення дозвільних документів та перевірки дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами. Одночасно здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 
  
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(17.01.11 – 23.01.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 212,3 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 108 ед.
- по троллейбусу – 104,0 ед.
в выходные дни в количестве 165,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 81 ед.
- по троллейбусу – 84,0 ед.

На среднем ремонте находятся 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 130 вагонов,
- троллейбус – 133 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

  
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(17.01.11 – 23.01.11)
  

Дата
Что произошло
Принятые меры
17.01.11
 
По адресу: пер. Нечипуренко, 8 кв. 16 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена собрала ртуть ~ 3гр. и провела демеркуризацию помещения
По адресу:пер. Сеченова, 3 кв. 7 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена собрала ртуть ~ 3гр. и провела демеркуризацию помещения
Дежурный УВД города –
собака породы Лабрадор упала в придомовой вентиляционный колодец глубиной 3 метра
Дежурной сменой
собака извлечена из вентиляционного колодца и передана хозяину
18.01.11
 
Начальник КУ «Служба – „15-77”» - Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – изъятие разбитого ртутного термометра
Дежурная смена приняла от гражданина, проживающего по адресу: ул. Колонтаевская 30, кв. 6, разбитый ртутный термометр для дальнейшей утилизации
19.01.11
 
По адресу: ул. Сельская угол ул. Сурикова –
упавшее дерево перегородило проезжую часть улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части улицы
По адресу: ул. Канатная, 7 кв. 8 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
20.01.11
 
По адресу: ул. Проценко, 8 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
21.01.11
 
По адресу: ул. Промышленная, 43 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
22.01.11
 
Начальник КУ
«Служба „15-77”» – день Соборности Украины – парк им.Т.Г.Шевченко, пр-т Александровский – осмотр территории вокруг памятников на предмет наличия ВОП, СДЯВ
Дежурная смена провела осмотр территории вокруг памятников им.Т.Г.Шевченко и И.Франко. ВОП, СДЯВ не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Ядова, 12, кв.20 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул. Долгая, 9 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Лейтенанта Шмидта, 25, кв.2 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
23.01.11
 
По адресу: ул. Костанди угол Черноморская дорога – ДТП
Дежурная смена оказала помощь работникам ГАИ и врачам скорой помощи в извлечении из автомобиля гражданки (1979 г.р.). Пострадавшая госпитализирована в 11 ГКБ
По адресу: ул. Бабушкина угол ул. Рыбачья – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул.Вильямса угол ул. Гумилёва – автомобиль скорой помощи застрял в снежном заносе
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам «103» в извлечении автомобиля из снежного заноса
По адресу: ул. Ольгиевская, 27 – дерево упало на тролейбусные электролинии
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с линий электропередач
По адресу: ул. Фонтанская дор. угол ул. Армейской – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги

  

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 435
из них передано:
- в УЖКХ – 21,
- Оказана информационная помощь – 407,
- ДТП – 1,
- Ртуть – 6

  
   
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(17.01.11 – 23.01.11) 

   

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Турнір з художньої гімнастики
„Різдвяна ялинка”
13-16.01.11
м. Харків
2
Зимовий Чемпіонат міста Одеси з футболу
15.01.10
м. Одеса,
навчально-тренувальна база „Отрада”
3
Всеукраїнська ювілейна баскетбольна ліга
16-19.01.11
м. Запоріжжя 
4
Чемпіонат Одеської області
 з дзюдо
16.01.11
м. Одеса,
спортивна база
ЗОШ № 86,
вул. Вільямса, 79 а
5
Всеукраїнська ювілейна баскетбольна ліга
18-21.01.11
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
6
Всеукраїнський турнір з дзюдо
„Меморіал Івана Прищепи”
19-22.01.11
м. Дніпропетровськ

 

    

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(17.01.11 – 23.01.11) 
  

Дата, час
Назва та форма заходу
Місце проведення
18.01.11
14:00
Літературний огляд творів «Обличчя минулого століття»
до 100-річчя Рибакова
Бібліотека - філія № 47 Жовтневої революції, 43
18.01.11  10:00
Літературна вітальня «... і про рідну Україну пісеньку співаю» до 70-річчя Г. Чубая
Бібліотека - філія №37 Марсельська, 14
18.01.11 14:30
Виставка-портрет «Представники української театральної сцени -
М. Садовський, Г. Юра, А. Бучма»
Бібліотека - філія № 1 Преображенська, 35
19.01.11 15:00
Шкільний конкурс дитячого малюнка учнів ДШМ №5
«Зимние мотивы»
ДШМ №5
Середньофонтанська, 12
19.01.11  12:00
Інформаційна година «Соборність України: від ідеї до сьогодення»
Бібліотека-філія № 33 Французький б-р, 22
20.01.11  12:00
Повчальна   година  
«Величний День злуки»
Бібліотека - філія № 10 Чорноморського козацтва, 169
20.01.11  13:00
Голосні читання
до 120-річчя П. Тичини
«Десь на дні мого серця»
Бібліотека-філія № 28
пр-т Гагаріна, 1 ба/3
22.01.11
12:00
Етикетний ланцюжок
«Правила культурної поведінки для кожної дитинки»
Бібліотека - філія № 9 Французький б-р ,11а
22.01.11 14:00
Дитяча вікторина
«Чи знаємо ми птахів»
Бібліотека-філія № 34
сел. Шевченко,
Перемоги, 26

 

  

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее